JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170317/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170317/46141-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://https://powiat.jaslo.pl/zamowienia/' target='_blank'>http://https://powiat.jaslo.pl/zamowienia/</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 46141 - 2017
              z dnia 2017-03-17 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Jasło: usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno  kartograficznych <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Starosta Jasielski, krajowy numer identyfikacyjny
              , ul.
              Rynek 
              18,
              38200  
              Jasło, woj.
              podkarpackie, państwo
              Polska, tel.
              134 483 410, e-mail
              inwestycje@powiat.jasło.pl, faks
              134 463 189.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): https://powiat.jaslo.pl/zamowienia/<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />https://powiat.jaslo.pl/zamowienia/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie <br />
                Adres:
                <br />Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło, w Sekretariacie Starosty (pokój nr 314)</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno  kartograficznych <br /><b>Numer referencyjny: </b>IN-II.272.16.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno  kartograficznych. 
2.	Przedmiot zamówienia obejmuje pomiary geodezyjne w ramach następujących części: 
a)	CZĘŚĆ I: Pomiary geodezyjne  obręb Kąty gm. Nowy Żmigród
	Opracowanie danych do uzupełnienia ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków (liczba szacunkowa 670) dla obrębu Kąty gmina Nowy Żmigród.
	Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działek nr ewid.  1517/6, 1517/5 w Kątach stanowiących drogę z działkami sąsiednimi (48 działek) wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków.
b)	CZĘŚĆ II: Pomiary geodezyjne  obręby Łubno Szlacheckie i Łubienko gm. Tarnowiec
	Opracowanie danych do uzupełnienia ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków (liczba szacunkowa 390) dla obrębu Łubno Szlacheckie gmina Tarnowiec.
	Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działki nr ewid. 652 w Łubnie Szlacheckim stanowiącej drogę z działkami sąsiednimi (44 działek) wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków.
	Wykonanie na terenie obrębu Łubno Szlacheckie inwentaryzacji 10 punktów geodezyjnej osnowy w tym poziomej osnowy 7 punktów i wysokościowej osnowy  3 punktów.
	Opracowanie danych do uzupełnienia ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków (liczba szacunkowa 360) dla obrębu Łubienko gmina Tarnowiec.
	Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działek nr ewid. 139 i 360 w Łubienku stanowiących drogę z działkami sąsiednimi (71 działek) wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków.
	Wykonanie na terenie obrębu Łubienko inwentaryzacji 11 punktów geodezyjnej osnowy w tym poziomej osnowy 6 punktów i wysokościowej osnowy 5 punktów.
c)	CZĘŚĆ III: Pomiary geodezyjne  obręb Zawadka Osiecka  gm. Osiek Jasielski
	Opracowanie danych do uzupełnienia ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków (liczba szacunkowa 420) dla obrębu Zawadka Osiecka gmina Osiek Jasielski.
	Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działki nr ewid. 597 i 423/1 w Zawadce Osieckiej stanowiącej drogę z działkami sąsiednimi (66 działek) oraz ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działki nr ewid. 813 w Zawadce Osieckiej z działkami sąsiednimi 277, 897, 899, 904, 900, 891, 890 i 889 wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków 
	Wykonanie na terenie obrębu Zawadka Osiecka inwentaryzacji 12 punktów geodezyjnej osnowy w tym poziomej osnowy 9 punktów i wysokościowej osnowy 3 punktów.
d)	CZĘŚĆ IV: Pomiary geodezyjne  obręby Skołyszyn i Lisów  gm. Skołyszyn
	Wykonanie na terenie obrębu Skołyszyn inwentaryzacji 54 punktów geodezyjnej osnowy. 
	Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działki nr ewid. 489/6 w Skołyszynie stanowiącej drogę z działkami sąsiednimi (80 działek) wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków.
	Wykonanie na terenie obrębu Lisów gmina Skołyszyn inwentaryzacji 26 punktów geodezyjnej osnowy. 
e)	CZĘŚĆ V: Pomiary geodezyjne  obręb Myscowa gm. Krempna i obręb Dobrucowa gm. Tarnowiec
	Opracowanie danych do uzupełnienia ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków (liczba szacunkowa 220) dla obrębu Myscowa gmina Krempna.
	Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działki nr ewid. 892/2 i 907/2 w Myscowej stanowiących drogę z działkami sąsiednimi (41 działek) wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków.
	Wykonanie na terenie obrębu Myscowa inwentaryzacji 85 punktów osnowy geodezyjnej. 
	Opracowanie danych do uzupełnienia ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków (liczba szacunkowa 220) dla obrębu Dobrucowa gmina Tarnowiec.
	Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działek nr ewid. 7 i 391/1 w Dobrucowej stanowiących drogę z działkami sąsiednimi (71 działek) wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Wykonanie na terenie obrębu Dobrucowa inwentaryzacji 6 punktów osnowy geodezyjnej. <br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71355000-1<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 70<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Termin realizacji zamówienia:
Część 1: do 56 dni od podpisania umowy.
Część 2: do 56 dni od podpisania umowy.
Część 3: do 70 dni od podpisania umowy.
Część 4: do 56 dni od podpisania umowy.
Część 5: do 70 dni od podpisania umowy.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">nie dotyczy</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />nie dotyczy<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br />nie dotyczy</div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">nie dotyczy </div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 
Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej wraz z informacją o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia  pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się: osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w dokumencie równorzędnym, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem określającym zakres umocowania. 

</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:  
Część 1	Pomiary geodezyjne  obręb Kąty gm. Nowy Żmigród - kwota 800,00 PLN
Część 2	Pomiary geodezyjne  obręby Łubno Szlacheckie i Łubienko gm. Tarnowiec	- kwota 1000,00 PLN 
Część 3	Pomiary geodezyjne  obręb Zawadka Osiecka  gm. Osiek Jasielski	- kwota 600,00 PLN
Część 4	Pomiary geodezyjne  obręby Skołyszyn i Lisów  gm. Skołyszyn - kwota	500,00 PLN
Częśc 5	Pomiary geodezyjne  obręb Myscowa gm. Krempna i obręb Dobrucowa gm. Tarnowiec - kwota 1000,00 PLN
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych, 
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
Uwaga:
W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone:
1)	w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 
2) 	w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) 	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) 	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) 	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 
3.	Zamawiający zaleca, by w przypadku wniesienia wadium w formie:
a)	pieniężnej  dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został dołączony do oferty;
b)	innej niż pieniądz  oryginał należy złożyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się umieszczenie dokumentu wadialnego w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty, np. umieszczony w foliowej oprawie, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 
4.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 
5.	Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 
6.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Rymanowie Nr 53 8636 0005 2001 0004 5740 0009.
Terminem wniesienia wadium w formie pieniężnej jest termin wpływu wadium na konto Zamawiającego.
7.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) 	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) 	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>60</td></tr><tr><td>Skrócenie terminu realizacji zamówienia </td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zmiana umowy może nastąpić:	
1) w okoliczności zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
a)	o charakterze niezależnym od stron,
b)	którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
c)	którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
d)	którego nie można przypisać drugiej stronie.
2)	Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych (np. powodzie, huragany, wykopaliska archeologiczne itp.). Strona dotknięta działaniem siły wyższej jest zobowiązana do pisemnego powiadomienia o tym fakcie drugiej strony w ciągu 5 dni roboczych, pod rygorem braku możliwości powoływania się na klauzulę siły wyższej. Opóźnienia muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę i Zamawiającego oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.
3)	Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 27/03/2017, godzina: 12:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Pomiary geodezyjne  obręb Kąty gm. Nowy Żmigród<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>	Opracowanie danych do uzupełnienia ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków (liczba szacunkowa 670) dla obrębu Kąty gmina Nowy Żmigród.
Dokonanie analizy danych rejestru ewidencji gruntów i budynków  w zakresie zgodności z modelem pojęciowym określonym w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz. U. 2016r poz. 1034).
Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów  i budynków dla powiatu jasielskiego i dostosowanie ich do wymagań w/w rozporządzenia.
Dane do wprowadzenia należy pozyskać z pomiaru terenowego budynków uzupełnionego wywiadem w zakresie funkcji i atrybutów budynków, danych adresowych oraz operatów technicznych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
W ramach prac należy opracować dokumentację z pomiaru i analizy, dla wszystkich budynków wraz z elementami przynależnymi w obrębie Kąty. Operat techniczny wraz  ze zdjęciami poszczególnych budynków (płyta CD) należy przedłożyć do PODGiK w Jaśle oraz dokonać uzupełnienia baz geodezyjnych dotyczącą danych budynkowych w programie TurboEWID w zakresie pełnych danych wymaganych przepisami. 
(ilość budynków dla obrębu Kąty została podana szacunkowo na postawie danych powiatowych baz prowadzonych w systemie teleinformatycznym).
W zakresie opracowywania danych i zasilenia powiatowych geodezyjnych baz danych należy dokonać ustaleń z Geodetą Powiatowym.
	Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działek nr ewid.  1517/6, 1517/5 w Kątach stanowiących drogę z działkami sąsiednimi (48 działek) wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71355000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 56<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>60</td></tr><tr><td>Skrócenie terminu realizacji zamówienia </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Pomiary geodezyjne  obręby Łubno Szlacheckie i Łubienko gm.Tarnowiec<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>	Opracowanie danych do uzupełnienia ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków (liczba szacunkowa 390) dla obrębu Łubno Szlacheckie gmina Tarnowiec.
Dokonanie analizy danych rejestru ewidencji gruntów i budynków  w zakresie zgodności z modelem pojęciowym określonym w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz. U. 2016r poz. 1034).
Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów  i budynków dla powiatu jasielskiego i dostosowanie ich do wymagań w/w rozporządzenia.
Dane do wprowadzenia należy pozyskać z pomiaru terenowego budynków uzupełnionego wywiadem w zakresie funkcji i atrybutów budynków, danych adresowych oraz operatów technicznych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
W ramach prac należy opracować dokumentację z pomiaru i analizy, dla wszystkich budynków wraz z elementami przynależnymi w obrębie Łubno Szlacheckie. Operat techniczny wraz  ze zdjęciami poszczególnych budynków (płyta CD) należy przedłożyć do PODGiK w Jaśle oraz dokonać uzupełnienia baz geodezyjnych dotyczącą danych budynkowych w programie TurboEWID w zakresie pełnych danych wymaganych przepisami. 
(ilość budynków dla obrębu Łubno Szlacheckie została podana szacunkowo na postawie danych powiatowych baz prowadzonych w systemie teleinformatycznym)
W zakresie opracowywania danych i zasilenia powiatowych geodezyjnych baz danych należy dokonać ustaleń z Geodetą Powiatowym.
	Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działki nr ewid. 652 w Łubnie Szlacheckim stanowiącej drogę z działkami sąsiednimi (44 działek) wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków.
	Wykonanie na terenie obrębu Łubno Szlacheckie inwentaryzacji 10 punktów geodezyjnej osnowy w tym poziomej osnowy 7 punktów i wysokościowej osnowy  3 punktów.

Dla podanych punktów należy dokonać sprawdzenia stanu technicznego, wykonać pomiar kontrolny, uaktualnić opisy topograficzne, wykonać dokumentację fotograficzną, a w razie stwierdzenia zniszczenia sporządzić protokół.
Z wykonanej inwentaryzacji punktów geodezyjnej osnowy należy sporządzić odpowiednią dokumentacje operatu technicznego, która stanowić będzie podstawę wprowadzenia danych do bazy osnów geodezyjnych.

	Opracowanie danych do uzupełnienia ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków (liczba szacunkowa 360) dla obrębu Łubienko gmina Tarnowiec.
Dokonanie analizy danych rejestru ewidencji gruntów i budynków  w zakresie zgodności z modelem pojęciowym określonym w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz. U. 2016r poz. 1034).
Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów  i budynków dla powiatu jasielskiego i dostosowanie ich do wymagań w/w rozporządzenia.
Dane do wprowadzenia należy pozyskać z pomiaru terenowego budynków uzupełnionego wywiadem w zakresie funkcji i atrybutów budynków, danych adresowych oraz operatów technicznych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
W ramach prac należy opracować dokumentację z pomiaru i analizy, dla wszystkich budynków wraz z elementami przynależnymi w obrębie Łubienko. Operat techniczny wraz  ze zdjęciami poszczególnych budynków(płyta CD) należy przedłożyć do PODGiK w Jaśle oraz dokonać uzupełnienia baz geodezyjnych dotyczącą danych budynkowych w programie TurboEWID w zakresie pełnych danych wymaganych przepisami. 
(ilość budynków dla obrębu Łubienko została podana szacunkowo na postawie danych powiatowych baz prowadzonych w systemie teleinformatycznym)
W zakresie opracowywania danych i zasilenia powiatowych geodezyjnych baz danych należy dokonać ustaleń z Geodetą Powiatowym.
	Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działek nr ewid. 139 i 360 w Łubienku stanowiących drogę z działkami sąsiednimi (71 działek) wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków.
	Wykonanie na terenie obrębu Łubienko inwentaryzacji 11 punktów geodezyjnej osnowy w tym poziomej osnowy 6 punktów i wysokościowej osnowy 5 punktów.

Dla podanych punktów należy dokonać sprawdzenia stanu technicznego, wykonać pomiar kontrolny, uaktualnić opisy topograficzne, wykonać dokumentację fotograficzną, a w razie stwierdzenia zniszczenia sporządzić protokół.
Z wykonanej inwentaryzacji punktów geodezyjnej osnowy należy sporządzić odpowiednią dokumentacje operatu technicznego, która stanowić będzie podstawę wprowadzenia danych do bazy osnów geodezyjnych.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71355000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 56<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>60</td></tr><tr><td>Skrócenie terminu realizacji zamówienia </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Pomiary geodezyjne  obręb Zawadka Osiecka  gm. Osiek Jasielski<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>	Opracowanie danych do uzupełnienia ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków (liczba szacunkowa 420) dla obrębu Zawadka Osiecka gmina Osiek Jasielski.
Dokonanie analizy danych rejestru ewidencji gruntów i budynków  w zakresie zgodności z modelem pojęciowym określonym w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz. U. 2016r poz. 1034).
Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów  i budynków dla powiatu jasielskiego i dostosowanie ich do wymagań w/w rozporządzenia.
Dane do wprowadzenia należy pozyskać z pomiaru terenowego budynków uzupełnionego wywiadem w zakresie funkcji i atrybutów budynków, danych adresowych oraz operatów technicznych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
W ramach prac należy opracować dokumentację z pomiaru i analizy, dla wszystkich budynków wraz z elementami przynależnymi w obrębie Zawadka Osiecka. Operat techniczny wraz  ze zdjęciami poszczególnych budynków(płyta CD) należy przedłożyć do PODGiK w Jaśle oraz dokonać uzupełnienia baz geodezyjnych dotyczącą danych budynkowych w programie TurboEWID w zakresie pełnych danych wymaganych przepisami. 
(ilość budynków dla obrębu Zawadka Osiecka została podana szacunkowo na postawie danych powiatowych baz prowadzonych w systemie teleinformatycznym)
W zakresie opracowywania danych i zasilenia powiatowych geodezyjnych baz danych należy dokonać ustaleń z Geodetą Powiatowym.
	Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działki nr ewid. 597 i 423/1 w Zawadce Osieckiej stanowiącej drogę z działkami sąsiednimi (66 działek) oraz ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działki nr ewid. 813 w Zawadce Osieckiej z działkami sąsiednimi 277, 897, 899, 904, 900, 891, 890 i 889 wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków 
	Wykonanie na terenie obrębu Zawadka Osiecka inwentaryzacji 12 punktów geodezyjnej osnowy w tym poziomej osnowy 9 punktów i wysokościowej osnowy 3 punktów.
Dla podanych punktów należy dokonać sprawdzenia stanu technicznego, wykonać pomiar kontrolny, uaktualnić opisy topograficzne, wykonać dokumentację fotograficzną, a w razie stwierdzenia zniszczenia sporządzić protokół.
Z wykonanej inwentaryzacji punktów geodezyjnej osnowy należy sporządzić odpowiednią dokumentacje operatu technicznego, która stanowić będzie podstawę wprowadzenia danych do bazy osnów geodezyjnych.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71355000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 70<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>60</td></tr><tr><td>Skrócenie terminu realizacji zamówienia </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Pomiary geodezyjne  obręby Skołyszyn i Lisów  gm. Skołyszyn<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>	Wykonanie na terenie obrębu Skołyszyn inwentaryzacji 54 punktów geodezyjnej osnowy. 
Dla podanych punktów należy dokonać sprawdzenia stanu technicznego, wykonać pomiar kontrolny, uaktualnić opisy topograficzne, wykonać dokumentację fotograficzną, a w razie stwierdzenia zniszczenia sporządzić protokół.
Z wykonanej inwentaryzacji punktów geodezyjnej osnowy należy sporządzić odpowiednią dokumentacje operatu technicznego, która stanowić będzie podstawę wprowadzenia danych do bazy osnów geodezyjnych.
	Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działki nr ewid. 489/6 w Skołyszynie stanowiącej drogę z działkami sąsiednimi (80 działek) wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków.
	Wykonanie na terenie obrębu Lisów gmina Skołyszyn inwentaryzacji 26 punktów geodezyjnej osnowy. 
Dla podanych punktów należy dokonać sprawdzenia stanu technicznego, wykonać pomiar kontrolny, uaktualnić opisy topograficzne, wykonać dokumentację fotograficzną, a w razie stwierdzenia zniszczenia sporządzić protokół.
Z wykonanej inwentaryzacji punktów geodezyjnej osnowy należy sporządzić odpowiednią dokumentacje operatu technicznego, która stanowić będzie podstawę wprowadzenia danych do bazy osnów geodezyjnych.
	Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działek nr ewid. 464/1 i 380 w Lisowie stanowiących drogi z działkami sąsiednimi (50 działek) wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71355000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 56<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>60</td></tr><tr><td>Skrócenie terminu realizacji zamówienia </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Pomiary geodezyjne  obręb Myscowa gm. Krempna i obręb Dobrucowa gm. Tarnowiec<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>	Opracowanie danych do uzupełnienia ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków (liczba szacunkowa 220) dla obrębu Myscowa gmina Krempna.
Dokonanie analizy danych rejestru ewidencji gruntów i budynków  w zakresie zgodności z modelem pojęciowym określonym w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz. U. 2016r poz. 1034).
Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów  i budynków dla powiatu jasielskiego i dostosowanie ich do wymagań w/w rozporządzenia.
Dane do wprowadzenia należy pozyskać z pomiaru terenowego budynków uzupełnionego wywiadem w zakresie funkcji i atrybutów budynków, danych adresowych oraz operatów technicznych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
W ramach prac należy opracować dokumentację z pomiaru i analizy, dla wszystkich budynków wraz z elementami przynależnymi w obrębie Myscowa. Operat techniczny wraz  ze zdjęciami poszczególnych budynków (płyta CD) należy przedłożyć do PODGiK w Jaśle oraz dokonać uzupełnienia baz geodezyjnych dotyczącą danych budynkowych w programie TurboEWID w zakresie pełnych danych wymaganych przepisami. 
(ilość budynków dla obrębu Myscowa została podana szacunkowo na postawie danych powiatowych baz prowadzonych w systemie teleinformatycznym)
W zakresie opracowywania danych i zasilenia powiatowych geodezyjnych baz danych należy dokonać ustaleń z Geodetą Powiatowym.
	Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działki nr ewid. 892/2 i 907/2 w Myscowej stanowiących drogę z działkami sąsiednimi (41 działek) wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków.
	Wykonanie na terenie obrębu Myscowa inwentaryzacji 85 punktów osnowy geodezyjnej. 
Dla podanych punktów należy dokonać sprawdzenia stanu technicznego, wykonać pomiar kontrolny, uaktualnić opisy topograficzne, wykonać dokumentację fotograficzną, a w razie stwierdzenia zniszczenia sporządzić protokół.
Z wykonanej inwentaryzacji punktów geodezyjnej osnowy należy sporządzić odpowiednią dokumentacje operatu technicznego, która stanowić będzie podstawę wprowadzenia danych do bazy osnów geodezyjnych.
	Opracowanie danych do uzupełnienia ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków (liczba szacunkowa 220) dla obrębu Dobrucowa gmina Tarnowiec.
Dokonanie analizy danych rejestru ewidencji gruntów i budynków  w zakresie zgodności z modelem pojęciowym określonym w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz. U. 2016r poz. 1034).
Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów  i budynków dla powiatu jasielskiego i dostosowanie ich do wymagań w/w rozporządzenia.
Dane do wprowadzenia należy pozyskać z pomiaru terenowego budynków uzupełnionego wywiadem w zakresie funkcji i atrybutów budynków, danych adresowych oraz operatów technicznych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
W ramach prac należy opracować dokumentację z pomiaru i analizy, dla wszystkich budynków wraz z elementami przynależnymi w obrębie Dobrucowa. Operat techniczny wraz  ze zdjęciami poszczególnych budynków (płyta CD) należy przedłożyć do PODGiK w Jaśle oraz dokonać uzupełnienia baz geodezyjnych dotyczącą danych budynkowych w programie TurboEWID w zakresie pełnych danych wymaganych przepisami. 
(ilość budynków dla obrębu Dobrucowa została podana szacunkowo na postawie danych powiatowych baz prowadzonych w systemie teleinformatycznym)
W zakresie opracowywania danych i zasilenia powiatowych geodezyjnych baz danych należy dokonać ustaleń z Geodetą Powiatowym.
	Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działek nr ewid. 7 i 391/1 w Dobrucowej stanowiących drogę z działkami sąsiednimi (71 działek) wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Wykonanie na terenie obrębu Dobrucowa inwentaryzacji 6 punktów osnowy geodezyjnej. 
Dla podanych punktów należy dokonać sprawdzenia stanu technicznego, wykonać pomiar kontrolny, uaktualnić opisy topograficzne, wykonać dokumentację fotograficzną, a w razie stwierdzenia zniszczenia sporządzić protokół.
Z wykonanej inwentaryzacji punktów geodezyjnej osnowy należy sporządzić odpowiednią dokumentacje operatu technicznego, która stanowić będzie podstawę wprowadzenia danych do bazy osnów geodezyjnych.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71355000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 70<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>60</td></tr><tr><td>Skrócenie terminu realizacji zamówienia </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com