JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170323/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170323/50257-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.barlicki.pl' target='_blank'>http://www.barlicki.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 50257 - 2017
              z dnia 2017-03-23 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Łódź: Świadczenie usług telekomunikacyjnych i internetowych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny
              28877400000, ul.
              ul. Kopcińskiego 
              22,
              90153  
              Łódź, woj.
              łódzkie, państwo
              Polska, tel.
              42 677 68 24, 42 291 95 70, e-mail
              dzial.zamowien.publicznych@barlicki.pl, faks
              42 678 99 52.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.barlicki.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.barlicki.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.barlicki.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />forma pisemna pod rygorem nieważności<br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br />Sekretariat Finansowo-Teniczny SP ZOZ USK Nr 1 UM w Łodzi, 90-153 Łódź, ul. Kopciskiego 22, II piętro w budynku administracyjnym (pokój 201)</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Świadczenie usług telekomunikacyjnych i internetowych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
<br /><b>Numer referencyjny: </b>9/ZP/2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych za pomocą łączy telefonicznych cyfrowych 30B+D ISDN, 2B+D ISDN  i analogowych PSTN, usługi internetowe, oraz obsługa darmowych połączeń wewnętrznych przy wykorzystaniu centrali cyfrowej PABX, świadczenie usług serwisowych 
i zarządzanie centralą telefoniczną.
3. Rodzaj i ilość zamawianych łączy telefonicznych:
 ISDN  2B + D  w ilości 42 szt. przeznaczonych dla końcowych użytkowników.
 PSTN (linie analogowe) w ilości 3 szt. przeznaczonych dla końcowych użytkowników.
 ISDN 30B + D z sygnalizacja DSS1 , w ilości 2 łącza, z zakresem numeracji dla 500 numerów DDI przeznaczonych do współpracy z cyfrową centralą PABX w ruchu automatycznym
 Zamawiający wymaga aby łącza i linie telefoniczne były realizowane  w technologii kablowej (kabel miedziany lub światłowód). 
 Zamawiający dopuszcza aby łącza ISDN 30B+D były zabezpieczone na wypadek awarii łączy kablowych (backup) poprzez doprowadzenie ich dodatkowo  drogą radiową z zastrzeżeniem , że w przypadku awarii łącza kablowego Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii łącza kablowego w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty wystąpienia awarii. 
 Zapewniona prawidłowa transmisja dla połączeń faksowych, wychodzących/przychodzących do/z publicznej sieci telekomunikacyjnej
4.Wymagania i wyposażenie centrali cyfrowej.
 Cyfrowa centrala telefoniczna działająca w standardzie komutacji kanałów, powinna być przystosowana do współpracy z dwoma łączami ISDN PRA 30B+D z sygnalizacją DSS1. Zamawiający wyklucza możliwość realizacji połączeń głosowych w technologii VoIP, bramek GSM , numerów dostępowych i wydzwanianych
 winna posiadać 600 portów w tym 552 porty analogowych i 48 portów systemowych z możliwością rozbudowy o kolejne 64 numery wewnętrzne analogowe, 16 numerów wewnętrznych systemowych i 16 aparatów systemowych , wyłącznie poprzez dołożenie pakietów abonenckich.
 wyposażona w 48 aparatów systemowych dołączonych do  centrali telefonicznej po 1 parze telefonicznej, zasilanych z linii telefonicznej, o minimalnych parametrach: 
- wyposażone w wyświetlacz minimum 20 znaków i co najmniej 20 klawiszy programowalnych, poszczególnym klawiszom można przyporządkować numery abonentów lub funkcje udostępniane przez system z sygnalizacją optyczną stanu usługi,
- zapamiętanie określonego numeru telefonu z możliwością wykonania połączenia później,
- podgląd nieodebranych połączeń przychodzących,
- pełna funkcja głośnomówiąca (handsfree)  wybieranie numeru telefonicznego i prowadzenie rozmowy telefonicznej bez użycia słuchawki
 winna posiadać awaryjne zasilanie na 6 godzin pracy w przypadku braku zasilania z sieci energetycznej  
 winna posiadać kartę zapowiedzi słownych oraz możliwość nagrywania komunikatów
 uruchomiona funkcja DISA
 prezentacja numeru abonenta dzwoniącego (CLIP) na linia 30B+D, 2B+D, analogowych, wewnętrznych centrali telefonicznej, jeżeli nie zastrzeżony
 dostawa i montaż przełącznicy telefonicznej strona stacyjna o pojemności co najmniej 600 par wraz z wykonaniem krosowania ze strony stacyjnej na stronę liniowa przełącznicy telefonicznej standard KRONE LSA PLUS Zamawiającego. Zamawiający dysponuje opisem strony liniowej przełącznicy.
 nieodpłatne - dostawa, montaż i uruchomienie cyfrowej centrali telefonicznej, przełącznicy telefonicznej zapewniającej możliwość korzystania z usług dostępnych na rynku telekomunikacyjnym, 
 zintegrowana z centralą aplikacja CallCenter o minimalnych wymaganiach : 10 stanowisk agentów + 1 stanowisko nadzoru, 
system zapowiedzi wielopoziomowych 
 system telekomunikacyjny na który składa się centrala telefoniczna, aparaty telefoniczne systemowe oraz system zasilania, musi być nowy - wyprodukowany nie wcześniej niż 2015 roku
 system telekomunikacyjny musi umożliwiać uruchomienie następujących dodatkowych usług bez konieczności wymiany systemu telefonicznego lub oprogramowania w trakcie trwania umowy :
- zintegrowany z centralą system łączności radiowej  DECT o minimalnych parametrach : 6 stacji bazowych DECT , 12 słuchawek DECT, funkcja roamingu pomiędzy stacjami DECT
5. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania comiesięcznych, szczegółowych bilingów za zrealizowane połączenia telefoniczne dla każdego numeru telefonicznego, w tym oddzielnie dla każdej linii analogowych PSTN, dla każdego numeru na linii ISDN 2B+D oraz dla każdego numeru wewnętrznego uruchomionego w centrali telefonicznej. Nie dopuszcza się rejestracji połączeń na numerze głównym wiązki łączy ISDN 30B+D  Biling należy przesłać w formie elektronicznej na adres pocztowy Zamawiającego, w postaci pliku tekstowego lub arkusza excel. Dane bilingowe powinny zawierać następujące informacje : numer linii telefonicznej ( nr wewnętrzny centrali telefonicznej) inicjującej połączenie , wybrany nr telefoniczny, data połączenia, godzina rozpoczęcia połączenia, czas  trwania połączenia.
6. Serwis, naprawa i administrowanie systemem telekomunikacyjnym - centralą telefoniczną wraz z aparatami systemowymi
7. Wymagania dotyczące usług internetowych:
A. Stały, szerokopasmowy dostęp do Internetu w technologii ADSL (Asymmetric Digital Subscriber Line  asymetryczna cyfrowa linia abonencka)  8192 kbit/s 
o następujących parametrach i właściwościach oraz zapewniający:
1. Prędkość transmisji:
 do abonenta 8192 kbit/s
 od abonenta 1536 kbit/s.
2. Stała 8 adresowa podsieć publicznych adresów IP na interfejsie LAN modemu, która umożliwia wykorzystanie przez abonenta 5 stałych adresów IP.
3. Podstawowy pakiet bezpieczeństwa sieciowego, realizowany na platformie operatora, chroniący wszystkich użytkowników usługi przed różnorodnymi rodzajami niepowołanego dostępu z sieci Internet do komputera lub sieci abonenta oraz w szczególności zapewniający ochronę przed: 
 Atakami SYN flooding (TCP SYN attack) polegającymi na zalewaniu portów niepożądanymi pakietami TCP z flagą synchronizacyjną  SYN. Możliwość aktywowania i dezaktywowania odpowiednich polityk bezpieczeństwa, ograniczających poziom przychodzącego do abonenta ruchu TCP z flagą SYN. 
 Atakami ICMP flooding (PING flooding) polegającymi na zalewaniu portów niepożądanymi pakietami ICMP. Ochrona domyślna przed atakami ICMP flooding. 
 Spoofingiem polegającym na fałszowaniu adresów źródłowych w celu podszywania się pod adresy IP spoza Sieci operatora lub będące częścią sieci prywatnej. 
 Atakami LAND TCP/UDP polegającymi na wysyłaniu pakietów z adresami źródłowymi identycznymi jak adres przeznaczenia. 
 Atakami ping scan/sweep - ping scan ma na celu skanowanie pakietami ICMP echo całych klas adresowych IP w celu wykrycia działających hostów i urządzeń sieciowych; 
ping sweep  działanie urządzenia sieciowego (router lub switch), polegające na wysyłaniu pakietów (ping) do wszystkich urządzeń podłączonych do sieci w celu aktualizacji tablicy, w której zamieszczone są te urządzenia.
Możliwość całkowitego zablokowania przez abonenta pakietów ICMP, z wyłączeniem pakietów należących do zdefiniowanych komputerów operatora sieci.
4. Zaawansowany pakiet bezpieczeństwa realizowany w oparciu o wirtualny Firewall na platformie operatora w celu podwyższenia poziomu ochrony sieci abonenta poprzez wprowadzenie odpowiednich polityk filtrowania ruchu IP po stronie sieci operatora. Ustawienie polityk bezpieczeństwa dokonywane jest przez abonenta za pomocą portalu wyboru usług dostępnego na platformie operatora. Możliwość wyboru jednej z trzech następujących polityk bezpieczeństwa:
 Dostęp zastrzeżony - całkowity zakaz ruchu wchodzącego, z wyjątkiem ruchu należącego do sesji TCP nawiązanych z wewnątrz sieci abonenta i odpowiedzi serwerów DNS oraz protokołu ICMP-echo. 
 Dostęp Limitowany - zakaz ruchu wchodzącego, z wyjątkiem połączeń nawiązanych już z wewnątrz sieci abonenta oraz udostępnianych przez niego popularnych usług internetowych. Do usług tych należą usługi wykorzystujące protokoły: HTTP, HTTPS, SSH, FTP, SMTP, POP3, POP3-sec, ICMP-echo, DNS. 
 Dostęp Otwarty - zezwolenie na cały ruch wchodzący z Internetu. 
5. Brak ograniczeń ilości przesyłanych danych.
6. Pakiet hostingowy zawierający:
 10 GB powierzchni dyskowej na dowolną liczbę kont poczty elektronicznej
 obsługę domeny nazwa.internetdsl.pl
 możliwość podziału przestrzeni dyskowej w dowolny sposób z dokładnością do 1 MB
 ochronę antywirusową
 ochronę antyspamową
 wirtualne serwery WWW z obsługą PHP i możliwością obsługi wielu domen
 2 serwery MySQL (MyISAM, InnoDB) o powierzchni do 100 MB
 1 serwer PostrgeSQL o powierzchni 50 MB
 dostęp do panelu administracyjnego do zarządzania kontami
 dostęp do kont poczty elektronicznej z poziomu przeglądarki internetowej oraz za pomocą protokołu POP3
 brak limitu ruchu
 dostęp do logowania WWW
 możliwość tworzenia kont FTP
 dostęp do statystyki serwera WWW do roku wstecz
 dostęp do statystyki serwera SMTP oraz POP3
7. Technologia  kabel miedziany lub światłowód
B. Stały, szerokopasmowy dostęp do Internetu,  symetryczny  4096 kbit/s
o następujących parametrach i właściwościach oraz zapewniający:
1.Prędkość transmisji:
 do abonenta 4096 kbit/s
 od abonenta 4096 kbit/s.
2. Stała 4 adresowa podsieć publicznych adresów IP na interfejsie LAN modemu, która umożliwia wykorzystanie przez abonenta jednego stałego adresu IP.
3. Podstawowy pakiet bezpieczeństwa sieciowego, realizowany na platformie operatora, chroniący wszystkich użytkowników usługi przed różnorodnymi rodzajami niepowołanego dostępu z sieci Internet do komputera lub sieci abonenta oraz w szczególności zapewniający ochronę przed: 
 Atakami SYN flooding (TCP SYN attack) - polegającymi na zalewaniu portów niepożądanymi pakietami TCP z flagą synchronizacyjną  SYN. Możliwość aktywowania i dezaktywowania odpowiednich polityk bezpieczeństwa, ograniczających poziom przychodzącego do abonenta ruchu TCP z flagą SYN. 
 Atakami ICMP flooding (PING flooding) - polegającymi na zalewaniu portów niepożądanymi pakietami ICMP. Ochrona domyślna przed atakami ICMP flooding. 
 Spoofingiem - polegającym na fałszowaniu adresów źródłowych w celu podszywania się pod adresy IP spoza Sieci operatora lub będące częścią sieci prywatnej. 
 Atakami LAND TCP/UDP polegającymi na wysyłaniu pakietów z adresami źródłowymi identycznymi jak adres przeznaczenia. 
 Atakami ping scan/sweep - ping scan ma na celu skanowanie pakietami ICMP echo całych klas adresowych IP w celu wykrycia działających hostów i urządzeń sieciowych; 
 ping sweep  działanie urządzenia sieciowego (router lub switch), polegające na wysyłaniu pakietów (ping) do wszystkich urządzeń podłączonych do sieci w celu aktualizacji tablicy, w której zamieszczone są te urządzenia. 
Możliwość całkowitego zablokowania przez abonenta pakietów ICMP, z wyłączeniem pakietów należących do zdefiniowanych komputerów operatora sieci.
4. Zaawansowany pakiet bezpieczeństwa realizowany w oparciu o wirtualny Firewall na platformie operatora w celu podwyższenia poziomu ochrony sieci abonenta poprzez wprowadzenie odpowiednich polityk filtrowania ruchu IP po stronie sieci operatora. Ustawienie polityk bezpieczeństwa dokonywane jest przez abonenta za pomocą portalu wyboru usług dostępnego na platformie operatora. Możliwość wyboru jednej z trzech następujących polityk bezpieczeństwa:
 Dostęp zastrzeżony - całkowity zakaz ruchu wchodzącego, z wyjątkiem ruchu należącego do sesji TCP nawiązanych z wewnątrz sieci abonenta i odpowiedzi serwerów DNS oraz protokołu ICMP-echo. 
 Dostęp Limitowany - zakaz ruchu wchodzącego, z wyjątkiem połączeń nawiązanych już z wewnątrz sieci abonenta oraz udostępnianych przez niego popularnych usług internetowych. Do usług tych należą usługi wykorzystujące protokoły: HTTP, HTTPS, SSH, FTP, SMTP, POP3, POP3-sec, ICMP-echo, DNS. 
 Dostęp Otwarty - zezwolenie na cały ruch wchodzący z Internetu. 
5. Brak ograniczeń ilości przesyłanych danych.
6. Pakiet hostingowy zawierający:
 1 GB powierzchni dyskowej na dowolną liczbę kont poczty elektronicznej
 domenę internetową abonenta obsługiwaną przez abonenta
 możliwość podziału przestrzeni dyskowej z dokładnością do 1 MB
 ochronę antywirusową
 ochronę antyspamową
 wirtualne serwery WWW z obsługą PHP i możliwością obsługi wielu domen
 1 serwer MySQL (MySAM,InnoDB) o powierzchni do 50 MB
 dostęp do panelu administracyjnego do zarządzania kontami
 dostęp do konta poczty elektronicznej z poziomu przeglądarki internetowej oraz za pomocą protokołu POP3
 dostęp do logów WWW.
 Brak limitu ruchu
7. Technologia  kabel miedziany lub światłowód :
8. Dodatkowe wymagania ogólne.
a) Zamawiający stwierdza, iż występuje konieczność zachowania istniejącej numeracji u Zamawiającego zgodnie z art. 71 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1489, ze zm.). Wykaz numerów telefonicznych wyspecyfikowano w załączniku nr 1.C do SIWZ
b) Proponowane ceny jednostkowe za połączenia telefoniczne muszą być rozliczanie sekundowe za rzeczywisty czas trwania połączenia , bez opłaty za inicjację połączenia. Dotyczy wszystkich rodzajów połączeń .
c) Zamawiający wymaga, aby opłaty za zrealizowane połączenia telefoniczne były rozliczane jako iloczyn łącznego czasu zrealizowanych połączeń telefonicznych danego typu (np. lokalne, międzymiastowe, komórkowe, informacyjne , infolinie ) dla wszystkich linii telefonicznych i ceny za dany typ połączenia. Połączenia z numerami alarmowymi 112, 99x oraz 98x muszą być bezpłatne
d) Ze względów bezpieczeństwa jedno z łącz ISDN PRA 30B + D powinno pracować drogą zapewniającą ciągłość zachowania łączności w placówce zamawiającego. 
e) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeniesienia linii telefonicznych wraz z numerem telefonicznym lub uruchomienia nowych linii telefonicznych, w trakcie trwania umowy, w innych jednostkach organizacyjnych na terenie miasta Łodzi.
f) Zagwarantowanie możliwości zgłoszenia uszkodzenia 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu
g) Usunięcie uszkodzenia ma nastąpić maksymalnie w ciągu 12 godzin od chwili zgłoszenia
h) Zamawiający zapewnia pomieszczenie techniczne do instalacji centrali telefonicznej, zasilanie 
w energie elektryczną 230V z tablicy rozdzielczej energetycznej oraz dostęp do strony liniowej wewnętrznej sieci telefonicznej
9. Wszystkie opłaty będą naliczane z dołu.
10. Termin płatności za usługi nie może być krótszy niż 30 dni i dłuższy od 60 dni.
11. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania następujących dodatkowych świadczeń, związanych z przedmiotem zamówienia: 
1. Zapewnienie bezpłatnej łączności wewnętrznej w Szpitalu w obiekcie głównym:
a) Ilość stacji telefonicznych 600 NN z możliwością rozbudowy.
b) Możliwość identyfikacji osób realizujących połączenie  usługa CLIP dla aparatów analogowych i systemowych oraz CLIR  prezentacja numeru własnego -włączone
c) Instalacja łączy internetowych dla wybranej grupy pracowników.
d) Możliwość bezpośredniego wybierania numeru abonenta wewnętrznego przez wszystkich abonentów sieci publicznej z zastrzeżeniem postanowień litera e niniejszego punktu.
e) Dla wybranych numerów wewnętrznych centrali telefonicznej zablokowanie realizacji połączeń przychodzących z sieci publicznej
f) Numeracja wewnętrzna trzycyfrowa. Dla wybranych numerów wewnętrznych numeracja wewnętrzna 3-cyfrowa,  spoza planu numeracji publicznej (DDI).
g) Rozwiązanie gwarantujące utrzymanie łączności w przypadku awarii.
h) W terminie do 7 dni po zakończeniu umowy Wykonawca zobowiązany jest do demontażu i usunięcia , na koszt własny , zainstalowanej centrali telefoniczne wraz z wyposażeniem i przełącznicą kablową strona stacyjna.
2. Realizacja szerokopasmowego dostępu umożliwiającego szybką transmisję danych, dostęp do usług multimedialnych.
12. Wykonawca będzie zobowiązany również do wykonania następujących dodatkowych nieodpłatnych świadczeń, związanych z przedmiotem zamówienia:
a) Dostawa, montaż ,uruchomienie i oprogramowanie centrali cyfrowej oraz aparatów systemowych, systemu zasilania, przełącznicy głównej strona stacyjna, krosowanie strony stacyjnej z istniejącą stroną liniową 
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakupu ogólnej ilości usług, jak i poszczególnych ich rodzajów i asortymentów w poszczególnych okresach obowiązywania umowy, jak i w stosunku do całej ilości usług przewidzianej w przedmiocie zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia możliwości realizacji poszczególnych rodzajów połączeń telefonicznych (międzymiastowych, komórkowych, międzynarodowych, innych) na poszczególnych linia telefonicznych i numerach wewnętrznych centrali telefonicznej. 
14. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia znajduje się na stronie internetowej od dnia publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert.
15. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ustawy najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu.
16. Zamawiający ponadto umożliwia Oferentowi w każdym terminie uzgodnionym z Dyr. ds. Administracyjno - Technicznym mgr inż. Andrzejem Andrzejczakiem (tel. 42 6776844) dokonanie wizji lokalnej na terenie stanowiącym przedmiot usługi oraz udostępnia wszelkie informacje, które mogą być konieczne do realizacji usług będących przedmiotem zamówienia.
17. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Informacje te Wykonawca składa w oświadczeniu - załączniku nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie załączy Załącznika 3 do oferty, lub go nie wypełni, lub nie dokona w nim skreśleń, Zamawiający uzna, że zamówienie wykonane zostanie samodzielnie.

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>64200000-8<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>72400000-4<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              458696.74<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 48<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej; 
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową  na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonał lub należycie wykonuje, co najmniej dwie usługi będące przedmiotem zamówienia  o wartości: 300 000,00 zł brutto każda<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">
2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp.
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi  odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 
1) O którym mowa w § 5 pkt 2-4 rozporządzenia w sprawie Dokumentów (Rozdział V punkt 2, 3, 4 SIWZ)  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
- nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne  albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności  lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2) Dokumenty, o których mowa w Rozdziale V pkt 7 tiret drugie, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o którym mowa w Rozdziale V pkt 7 tiret pierwsze, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2 niniejszego Rozdziału w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
9. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Rozdziale V, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
10. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ustawy;
b) przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie musza spełniać warunki udziału w postępowaniu
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1. Aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy  na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
6. Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z  załączonymi dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie  uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych  referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny  być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>20</td></tr><tr><td>Czas usunięcia awarii</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />A 1. Strony postanawiają, że dokonają zmiany wynagrodzenia w wypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b)  wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia  10  października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c)  zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społecznemu lub zdrowotne.
- na zasadach i w sposób określony w ustępach poniższych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
2.  Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie nowych przepisów prawa, o których mowa w ust. 1, z zastrzeżeniem odpowiednio ust. 8 i 9.
3.  W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość rzeczywistego wzrostu kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej osób bezpośrednio wykonujących  zamówienie.
4.  W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość rzeczywistego wzrostu kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia wskazanych osób.
5.  Wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia Wykonawcy wymaga uprzedniego złożenia przez  Wykonawcę pisemnego oświadczenia o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian,   o których mowa w ust. 1, w którym zostaną zawarte następujące informacje: wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia, liczba przepracowanych przez tych pracowników roboczogodzin, rodzaj zawartych z nimi  umów oraz wysokość należnego im  wynagrodzenia netto oraz brutto przed i po wprowadzeniu zmian w przepisach prawnych, o których mowa w ust. 1.
6.  W przypadku, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwość, co do treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa  w ust. 5, wówczas Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia na pisemne żądanie Zamawiającego dokumentów, z których wynikać  będą okoliczności podane przez Wykonawcę w powołanym oświadczeniu.
7.  Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, o którym mowa w ust. 5, w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od dnia powzięcia wiadomości o zmianie przepisów, o których mowa w ust. 1.
8. W przypadku, gdy Wykonawca nie dochowa terminu ustalonego w ust. 7, wówczas zmiana stosownych postanowień umowy, wejdzie w życie dopiero od dnia, w którym Wykonawca przedłożył oświadczenie, o którym mowa ust. 5.
9. Jeżeli zaistnieje sytuacja, o której mowa w ust. 6, wówczas zmiana właściwych postanowień umowy, wejdzie  w życie dopiero od dnia, w którym Wykonawca złoży zgodnie z żądaniem Zamawiającego stosowne dokumenty.
10. Nadto, zmiana cen za usługę będącą przedmiotem umowy może być dokonana w każdym czasie w przypadku: zmiany opłaty za korzystanie ze środowiska wynikającej z aktów prawnych wydanych przez właściwe organy.
11. Zmiana treści umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
B. 1. Umowa może ulec zmianie w szczególności w zakresie zapisów obejmujących podmioty odpowiedzialne za wykonanie przedmiotu zamówienia, podwykonawców, termin realizacji, zakres realizacji prac objętych umową (przedmiot umowy), wynagrodzenia. 
2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 dopuszczalne są jedynie w przypadku: 
a) działania siły wyższej;
b) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do wynagrodzenia, do przedmiotu zamówienia lub terminu zakończenia przedmiotu realizacji zamówienia;
c) zmian organizacyjnych polegających w szczególności na zmianie podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane;
d) wydania decyzji administracyjnych lub innych aktów władzy (decyzja władz publicznych, w tym oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej konieczne wyniki ekspertyz, wyrok sądu itp.) jeśli ich wydanie nastąpiło na skutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy;
e) gdy konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami;
f) dopuszcza się przedłużenie okresu realizacji umowy o okres nie dłuższy niż 3 miesiące, w przypadku, gdyby przed upływem okresu zakończenia realizacji umowy  Zamawiający nie miał możliwości zapewniania usług objętych umową na kolejny okres. 
3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 2 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
4. Ewentualna zmiana umowy nastąpi z uwzględnieniem wpływu, jaki wywiera wystąpienie okoliczności uzasadniającej modyfikację na dotychczasowy kształt zobowiązania umownego.

<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 31/03/2017, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia należy przedłożyć wraz z ofertą:
a) aktualne na dzień składania ofert w postępowaniu oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; (zgodnie z wzorem załącznika nr 2 do SIWZ),
b) opis urządzeń technicznych, instrukcji obsługi sprzętu stosowanego przez wykonawcę, (w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia)
c) pełnomocnictwa do podpisywania oferty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza). Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadki, gdy oferta jest podpisana przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do centralnej ewidencji działalności gospodarczej.
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu:
2.1  oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem  oświadczenia, Wykonawca  może  przedstawić  dowody,  że powiązania  z  innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec ich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasady, warunków udział w postępowaniu.
 - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt. a. 
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Oświadczenie, o których mowa w niniejszej SIWZ składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach lub sytuacji których podlega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp składane są w oryginale.
6. Dokumenty, o których mowa w niniejszej SIWZ inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
7. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca , Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
</div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com