JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170324/51207-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.wi.wroc.pl/' target='_blank'>http://www.wi.wroc.pl/</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 51207 - 2017
              z dnia 2017-03-24 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Wrocław: 04120  Kompleksowa modernizacja budynków
użyteczności publicznej zlokalizowanych we Wrocławiu przy ul. Hubskiej 8-16<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020; 2. Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
              2056852900000, ul.
              ul. Ofiar Oświęcimskich 
              36,
              50059  
              Wrocław, woj.
              dolnośląskie, państwo
              Polska, tel.
              71 77 10 905, e-mail
              magdalena.swiatek@wi.wroc.pl, faks
              71 77 10 904.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.wi.wroc.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Podmiot prawa publicznego
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.wi.wroc.pl/</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.wi.wroc.pl/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Wrocławskie Inwestycje Sp. z o. o. ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław, sekretariat (pokój nr 3, V piętro)</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>04120  Kompleksowa modernizacja budynków
użyteczności publicznej zlokalizowanych we Wrocławiu przy ul. Hubskiej 8-16<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP/5/PN/2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i przeprowadzenie prac
budowlano - instalacyjnych polegających na rozbudowie z nadbudową i zmianą sposobu użytkowania części
budynków biurowo - magazynowych na cele usług administracji wraz z budową nowych części obiektu przy
ulicy Hubskiej 8-16 we Wrocławiu wraz z parkingiem, infrastrukturą techniczną i obsługą komunikacyjną
oraz częściową rozbiórką budynków. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót i usług:
Opracowanie projektów wykonawczych dla budynków i zagospodarowania terenu wraz z uzyskaniem
wymaganych warunków technicznych, decyzji, opinii, postanowień, uzgodnień z podziałem na branże
(architektura, konstrukcja, instalacje elektryczne, instalacje niskoprądowe i teletechniczne, instalacje
sanitarne, technologia, drogi, zabezpieczenia obiektów i terenu, organizacji robót budowlanych w obszarze
czynnych obiektów, organizacji ruchu zastępczego o ile zajdzie taka potrzeba, organizacji placu budowy oraz
inne jeśli opracowania takie okażą się konieczne np. ze względu na ewentualne kolizje z istniejącymi
instalacjami), szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (SST),
wykonanie robót budowlanych i prac inżynieryjno  budowlano  montażowych na podstawie opracowanych
projektów i SST prowadzenie na podstawie wykonanych opracowań nadzorów autorskich we wszystkich
branżach, zapewnienie nadzoru technologicznego, saperskiego, archeologicznego, dendrologicznego i
przyrodniczego jeśli zajdzie taka konieczność i innych nadzorów, które mogą być wymagane poszczególnymi
decyzjami administracyjnymi odpowiednich urzędów i organów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Części III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45000000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45100000-8,
                45200000-9,
                45111300-1,
                45300000-0,
                45400000-1,
                45112710-5,
                45233200-1,
                71320000-7,
                71248000-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje udzielenie
zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia
podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy lub dotychczasowym wykonawcom usług robót budowlanych,
polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym i
zgodnych z jego przedmiotem, a całkowita wartość tych zamówień została uwzględniona przy obliczaniu jego
wartości. Ewentualny zakres powyższych zamówień będzie obejmował zakres opisany w niżej podanych
pozycjach: GR 1  Dokumentacja projektowa Projekt Wykonawczy Nadzór autorski GR 2  Przygotowanie
terenu budowy wraz z podłączeniem do instalacji zewnętrznych Roboty przygotowawcze Wycinka drzew
istniejących Budowa stacji TRAFO Organizacja zaplecza budowy Roboty ziemne Przyłącze elektroenergetyczne
Przyłącze teletechniczne Przyłącze wody Przyłącze kanalizacji sanitarnej i deszczowej Gruntowy Wymiennik
Ciepła GR 3  Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Ogrodzenie terenu Miejsce gromadzenia odpadów
stałych Nasadzenia wraz z gospodarką drzewostanem Zagospodarowanie terenów zieleni urządzonej z
systemem nawadniającym i kroplującym Zielone ściany Obsługa komunikacyjna pieszo-jezdna wraz z miejscami
postojowymi dla aut osobowych Dojścia piesze wraz z ścieżkami edukacyjnymi i urządzeniami obsługującymi
Elementy małej architektura MMCITE Oświetlenie terenu i zasilanie urządzeń terenowych (m.in. szlaban, pylon
informacyjny) Monitoring terenu Odwodnienie terenu Rozbiórka budynku D GR 4  Roboty w zakresie
architektury i konstrukcji Roboty ziemne Izolacje Roboty fundamentowe Konstrukcje żelbetowe Roboty murowe
z izolacjami Dach z izolacją i odprowadzeniem wód opadowych Ślusarka aluminiowa zewnętrzna trzyszybowa
Stolarka wewnętrzna Roboty wykończeniowe Rolety i żaluzje zewnętrzne fasadowe Ściany fasadowe Tarasy
Wyposażenie GR 5  Roboty w zakresie instalacji sanitarnych Węzeł ciepłowniczy z przyłączem  opłata
przyłączeniowa - zgodnie z prawem energetycznym 25% kosztów znajduje się w opłacie przyłączeniowej
Instalacja centralnego ogrzewania Instalacja ciepła technologicznego Instalacja chłodnicza Instalacja wod.-kan.
Instalacja wentylacji mechanicznej i centrale wentylacyjne Klimatyzatory 
GR 6  Roboty w zakresie instalacji
elektrycznych i nisko-prądowych Instalacje wewnętrzne elektryczne, oświetlenia, gniazd wtykowych, zasilania 
Instalacje wewnętrzne niskoprądowe SAP + oddymianie, CCTV, KD, SKNIW, IT, BMS Instalacje wewnętrzne
niskoprądowe BMS Rozdzielnice Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach
analogicznych do tych wynikających ze wzoru Umowy, z zastrzeżeniem zmian ściśle związanych ze specyfiką
danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraz norm technicznych, czy też zmian
czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia
podstawowego a dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia podobnego. Wykonawca, przed zawarciem
umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o
niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumenty potwierdzające
złożone oświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/06/2018<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Wykonanie wszystkich Robót oznacza również zakończenie procedur
odbiorowych, w tym uzyskanie Świadectwa Przejęcia oraz poprzedzające jego wydanie uzyskanie przez
Wykonawcę na rzecz Zamawiającego decyzji koniecznej do dopuszczenia do użytkowania lub decyzji
warunkującej to dopuszczenie, co oznacza, że jeśli zgodnie z przepisami jest wydawane pozwolenie na
użytkowanie  to uzyskanie tego pozwolenia, a jeśli pozwolenie na użytkowanie nie jest wydawane  to
zakończenie procedury zawiadomienia właściwego organu o zakończeniu robót, przy czym jeśli z decyzji wynika
obowiązek usunięcia wad, to termin uważa się za zachowany, jeśli ich usunięcie nastąpiło w terminie do 30
czerwca 2018 r.</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca powinien spełniać niżej określony warunek, dotyczący sytuacji
finansowej (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego
zamówienia oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu składane dokumenty
mają dotyczyć tego lub tych z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku to jest: Wykonawca posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 2 000 000,00 PLN lub
posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000 000,00 PLN.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca powinien dysponować zdolnością techniczną i zawodową; aby
Zamawiający uznał Wykonawcę za spełniającego warunek dysponowania zdolnością techniczną i zawodową,
Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej
Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i
zawodowy): 1.wykonać nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną
polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie co najmniej jednego budynku użyteczności
publicznej, o powierzchni użytkowej minimum 1500 m2, z wykorzystaniem odnawialnego źródła energii
minimum jednego z pośród niżej wymienionych: fotowoltaika, kolektory słoneczne, gruntowy wymiennik
ciepła oraz 2.wykonać nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie minimum jedną usługę polegającą na
wykonaniu projektu wykonawczego budowy lub przebudowy lub rozbudowy budynku użyteczności
publicznej o powierzchni użytkowej minimum 1500 m2, z wykorzystaniem odnawialnego źródła energii
minimum jednego spośród niżej wymienionych: fotowoltaika (ogniwa lub panele) lub kolektory słoneczne
lub gruntowy wymiennik ciepła 3. wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia
następujące osoby odpowiedzialne za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywania przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
3.1. Przedstawiciel Wykonawcy (Kierownik Kontraktu) - (1 osoba o minimalnych poziomach zdolności
określonych poniżej) osoba posiadająca, co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu
robotami budowlanymi lub zarządzaniu kontraktem na stanowisku/stanowiskach: Kierownika Budowy,
Inżyniera Kontraktu, Dyrektora Kontraktu, Przedstawiciela Wykonawcy lub innym podobnym mającym w
zakresie obowiązków kierowanie robotami budowlanymi i/lub zarządzanie kontraktem podczas budowy lub
przebudowy co najmniej jednego budynku użyteczności publicznej każdy o powierzchni użytkowej minimum 1500 m2, oraz 3.2.
Kierownik budowy (1 osoba o minimalnych poziomach zdolności określonych poniżej) osoba posiadająca co
najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy oraz posiadająca
doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy podczas budowy lub przebudowy co
najmniej dwóch budynków użyteczności publicznej, każdy o powierzchni użytkowej minimum 1500 m2, oraz
posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016, poz. 290 ze zm. ) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w
sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im
ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub
uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65)
lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania kwalifikacji oraz 3.3. Kierownik
robót branży sanitarnej  (1 osoba o minimalnych poziomach zdolności określonych poniżej) osoba
posiadająca co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji Kierownika robót branży
sanitarnej oraz posiadająca doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika robót branży
sanitarnej podczas budowy lub przebudowy co najmniej jednego budynku użyteczności publicznej, o
powierzchni użytkowej minimum 1500 m2, oraz posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, o których mowa w ustawie z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016, poz. 290 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury
i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U.
2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio
obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia z dnia 22
grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące
uznawania kwalifikacji, oraz 3.4. Kierownik robót branży elektrycznej  (1 osoba o minimalnych poziomach
zdolności określonych poniżej) osoba posiadająca co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu
funkcji Kierownika robót branży elektrycznej oraz posiadająca doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji
kierownika robót branży elektrycznej podczas budowy lub przebudowy co najmniej jednego budynku
użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej minimum 1500 m2, oraz posiadająca uprawnienia
budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca
1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016, poz. 290 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i
Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U.
2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio
obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia z dnia 22
grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące
uznawania kwalifikacji, oraz 3.5. Osoba nadzorującą prace dotyczące zieleni: (1 osoba o minimalnych
poziomach zdolności określonych poniżej) osoba, która będzie brała udział w realizacji zamówienia posiadająca minimum średnie wykształcenie ogrodnicze oraz posiadająca co najmniej 12 miesięczne
doświadczenie w nadzorowaniu prac dotyczących zieleni, w tym co najmniej podczas jednego zadania
polegającego na obsadzeniu tzw. zielonej ściany lub ogrodu wertykalnego oraz 3.6. Projektant z zakresu
architektury -(1 osoba o minimalnych poziomach zdolności określonych poniżej) osoba posiadająca
doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej (projekt wykonawczy)
budowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej minimum 1500 m2, oraz
posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, o
których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016, poz. 290 ze zm.) oraz
Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy
organ, zgodnie z ustawą z dnia z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65) lub zgodnie z wcześniej
obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania kwalifikacji oraz 3.7. Projektant z zakresu konstrukcji
budowlanych -(1 osoba o minimalnych poziomach zdolności określonych poniżej) osoba posiadająca
doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej dwóch dokumentacji projektowych (projekt
wykonawczy) każda dotycząca budynku użyteczności publicznej, o powierzchni użytkowej minimum 1500
m2 każdy, oraz posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z
2016, poz. 290 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w
sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im
ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub
uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65)
lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania kwalifikacji oraz 3.8. Projektant
branży elektrycznej i elektroenergetycznej  (1 osoba o minimalnych poziomach zdolności określonych
poniżej) osoba posiadająca doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej dwóch dokumentacji
projektowych (projekt wykonawczy) obejmujących wykonanie instalacji elektrycznych i
elektroenergetycznych w budynku użyteczności publicznej, o powierzchni użytkowej minimum 1500 m2,
oraz posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, o których mowa w ustawie z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016, poz. 290 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra
Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie (Dz. U. 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą
z dnia z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami
dotyczące uznawania kwalifikacji oraz 3.9. Projektant z zakresu instalacji sanitarnych  (1 osoba o
minimalnych poziomach zdolności określonych poniżej) osoba posiadająca doświadczenie polegające na
wykonaniu co najmniej dwóch dokumentacji projektowych (projekt wykonawczy) każda obejmująca
wykonanie instalacji wentylacyjnej lub wodnokanalizacyjnej lub cieplnej w budynku użyteczności publicznej,
o powierzchni użytkowej minimum 1500 m2 każdy, oraz posiadająca uprawnienia budowlane do
projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994
r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016, poz. 290 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju
z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 poz.
1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio
obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia z dnia 22
grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące
uznawania kwalifikacji oraz 3.10. Projektant z zakresu instalacji teletechnicznych  (1 osoba o minimalnych
poziomach zdolności określonych poniżej) osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do
projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych, o których
mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016, poz. 290 ze zm.) oraz
Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy
organ, zgodnie z ustawą z dnia z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65) lub zgodnie z wcześniej
obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania kwalifikacji oraz 3.11. Projektant systemu BMS  (1 osoba
o minimalnych poziomach zdolności określonych poniżej) osoba posiadająca doświadczenie polegające na
zaprojektowaniu systemu BMS w co najmniej dwóch budynkach o powierzchni użytkowej minimum 1500 m2
każdy, oraz posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, o których mowa w ustawie z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016, poz. 290 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra
Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie (Dz. U. 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na
podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą dnia z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami
dotyczące uznawania kwalifikacji oraz 3.12. Architekt Krajobrazu (1 osoba o minimalnych poziomach
zdolności określonych poniżej) osoba posiadająca doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu przynajmniej
dwóch projektów każdy dotyczący zielonych ścian lub zielonych dachów lub nasadzeń. Zamawiający
wyjaśnia, że: a)osoby posiadające uprawnienia budowlane wydane na terenie UE mogą uzyskać decyzję w
sprawie uznania kwalifikacji zawodowych oraz wpis do stosownej izby na zasadach określonych w Ustawie z
dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65) oraz w Regulaminie postępowania w sprawie
uznawania kwalifikacji do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obywateli
państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze
Gospodarczym, którzy nabyli w tych państwach, kwalifikacje odpowiadające uprawnieniom budowlanym w
Polsce. (Załącznik do uchwały Krajowej Rady Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa Uchwała nr 7/R/16
Krajowej Rady Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa z dnia 18 maja 2016 r.) W razie uzyskania uznania
kwalifikacji w zakresie wymaganym zgodnie z postanowieniami niniejszego punktu oraz wpisu do Izby
Inżynierów Budownictwa uznaje się, że Wykonawca wykazał spełnienie warunków określonych w tym
zakresie. b)Funkcje, o których mowa w pkt 9.2.3.2.  9.2.3.12.IDW mogą być łączone, jednak jedna osoba
nie może pełnić więcej niż dwóch z ww. funkcji c)Nie dopuszcza się łączenia funkcji Przedstawiciela
Wykonawcy z pozostałymi funkcjami. d)W przypadku wskazania dla osób, o których mowa powyżej doświadczenia (od miesiąc-rok do miesiąc rok) zdobytego podczas realizacji w tym samym
czasie (w tym samym okresie kalendarzowym) kilku zadań, Zamawiający podczas oceny spełniania warunku
udziału w postępowaniu uzna doświadczenie tych osób - z okresów nakładających się ale wyłącznie dla
jednego z ww. zadań tj. w powyższym przypadku Zamawiający nie będzie wliczał kilkakrotnie tego samego
okresu kalendarzowego do obliczenia lat doświadczenia. e)Warunki, o których mowa w pkt. 9.1.1  9.1.2
IDW powyżej mogą być łączone w ramach jednego zadania. f)Pojęcia: budowa, przebudowa, o których
mowa w powyżej są rozumiane zgodnie z definicją zawartą w art. 3 pkt. 6, 7a ustawy Prawo budowlane (Dz.
U. z 2016, poz. 290 ze zm.). g)Przez pojęcia zielona ściana lub ogród wertykalny Zamawiający rozumie
konstrukcję pionową ze stelażu o powierzchni min. 4 m2, na którym umieszczone są rośliny wraz z
wbudowanym systemem nawadniania roślin, h)Przez pojęcie budynku użyteczności publicznej
Zamawiający rozumie budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości,
kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej
lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub
telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji;
za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. i)Przez pojęcie
powierzchni użytkowej Zamawiający rozumie powierzchnię mierzoną po wewnętrznej długości ścian
budynku na wszystkich jego kondygnacjach, z wyjątkiem powierzchni klatek schodowych oraz szybów
dźwigowych. j)Przez pojęcie fotowoltaika Zamawiający rozumie system ogniw fotowoltaicznych
wykorzystywanych do produkcji energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych wraz z dedykowanymi
urządzeniami automatyki. k)Przez pojęcie kolektory słoneczne Zamawiający rozumie urządzenia
wykorzystywane do konwersji energii słonecznej na energię cieplną. l)Przez pojęcie gruntowy wymiennik
ciepła Zamawiający rozumie urządzenie służące do wspomagania wentylacji budynku zwiększające jego
komfort cieplny poprzez ujednolicenie temperatury dostarczanego do budynku powietrza.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy pzp przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę,
którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie
aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w
pkt. 9 IDW tj: 1. Odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku
podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24. ust. 5 pkt.1 ustawy pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt
III.4.1. niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3.
Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. 4. Stosownie do treści § 7 ust. 3 rozporządzenia w sprawie dokumentów, jeżeli w
kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub kraju, w którym miejsce
zamieszkania mają osoby, których dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2
zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie, Wykonawcy, ze wskazaniem osoby
albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem osoby, której dokument miał dotyczyć
złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy
lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 3. niniejszego ogłoszenia znajdują odpowiednie
zastosowanie.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy pzp przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę,
którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie
aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w
pkt. 9 IDW tj: 1.wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW  wykaz ten powinien
dane niezbędne do oceny warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.1. IDW z
załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności
informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne dokumenty.
2.wykaz usług, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzony według wzoru
stanowiącego załącznik nr 6 do IDW  wykaz ten powinien zawierać dane niezbędne do oceny warunku
udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.2. IDW, z załączeniem dowodów, określające czy
zostały usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa powyżej są referencje
bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów
 oświadczenie Wykonawcy. 3.wykaz osób, o których mowa w pkt 9.2.3.4-9.2.3.5 IDW oraz w pkt.
9.2.3.7-9.2.3.12 IDW sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 o IDW - wykaz ten powinien
zawierać dane niezbędne do oceny warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt.
9.2.3.4-9.2.3.5 IDW oraz w pkt. 9.2.3.7-9.2.3.12 IDW tj. imienia i nazwiska wskazanej osoby, zakresu
posiadanych uprawnień oraz doświadczenia, przy czym Zamawiający wymaga aby w stosunku do każdej z
ww. osób wskazać podstawy dysponowania ww. osobami 4.informację banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,
na potwierdzenie spełniania warunku wymienionego w pkt. 9.3.1 IDW.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />100 000,00zł(słownie:sto tysięcy złotych 00/100)</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie Przedstawiciela Wykonawcy (Kierownika Kontraktu) wyznaczonego do uczestniczenia w realizacji zamówienia (D1)</td><td>5</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektanta z zakresu architektury wyznaczonego do uczestniczenia w realizacji zamówienia (D2)</td><td>5</td></tr><tr><td>Doświadczenie kierownika budowy wyznaczonego do uczestniczenia w realizacji zamówienia (D3)</td><td>5</td></tr><tr><td>Doświadczenie kierownika robót sanitarnych wyznaczonego do uczestniczenia w realizacji zamówienia (D4)</td><td>5</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem
nieważności, wyłącznie na zasadach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zawsze, kiedy
z dokonania zmiany będzie wynikał wzrost wynagrodzenia Wykonawcy, dla wyceny tej zmiany znajdzie
zastosowanie Klauzula 12.3. [Wycena] niniejszego Kontraktu. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany do
Kontraktu w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: (a) konieczności dokonania zmian projektowych
w zakresie Projektu Budowlanego, które są niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,
wprowadzanych w trybie nadzoru autorskiego przeprowadzonego zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego
lub konieczności wdrożenia dokumentacji projektowej zamiennej, w takiej sytuacji zmianie może też ulec Czas
na Ukończenie o czas niezbędny na wprowadzenie zmian oraz Cena Kontraktowa; (b) konieczności zmian,
niezbędnych do wprowadzenia w wyniku dodatkowych zaleceń inspektora ds. zieleni dotyczących wycinek i/lub
przesadzeń drzew i krzewów(c) - w takiej sytuacji zmianie może ulec też Czas na Ukończenie o czas niezbędny
dla wprowadzenia zmian oraz Cena Kontraktowa; 28.2. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość
wprowadzania zmian w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z
uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2.1. Zmiana Czasu na Ukończenie 2.1.1. Zmiany i
przestoje spowodowane w szczególności przez: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające
prawidłową realizację robót, nie będące typowymi warunkami atmosferycznym cechującymi daną porę roku w
regionie wykonywania robót. c) niewypały i niewybuchy; d) wykopaliska archeologiczne; e) odmienne od
przyjętych w dokumentacji przedstawionej przez Zamawiającego warunki geologiczne (kategorie gruntu,
kurzawka, głazy narzutowe itp.); f) odmienne od przyjętych w dokumentacji przedstawionej przez
Zamawiającego warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie
zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, infrastruktura podziemna itp.) g)
konieczność wykonania robót zamiennych, dodatkowych lub podobnych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa
zamówień publicznych mających wpływ na terminy realizacji podstawowego zakresu Kontraktu 2.1.2. Zmiany
będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) nieterminowe
przekazanie Terenu Budowy przez Zamawiającego; b) wstrzymanie Robót przez Zamawiającego z przyczyn
innych niż leżące po stronie Wykonawcy; 2.1.3. Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w
szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji
decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji,
zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego; 2.1.4. Inne
przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkują- ce niemożliwością prowadzenia prac w szczególności: a) brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na Teren Budowy spowodowany
awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych; b) protesty mieszkańców; c) przerwa w dostawie
energii elektrycznej, wody, gazu; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt
2.1.1  2.1.4, Czas na Ukończenie może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do wykonania
przedmiotu Kontraktu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności , o ile te
okoliczności pozostają w bezpośrednim związku przyczynowo-skutkowym z wydłużeniem czasu realizacji Robót
mającym bezpośredni wpływ na możliwość zachowania Czasu na Ukończenie. Mając powyższe na uwadze
wystąpienie ww. okoliczności może być, w zależności od sytuacji, podstawą bądź to przedłużenia Czasu na
Ukończenie, bądź też podstawą wyłącznie do zmiany zatwierdzonego Harmonogramu w zakresie dotyczącym
pewnych fragmentów Robót. 2.2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia Kontraktu: 2.2.1 Zmiany
technologiczne, w szczególności: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w
dokumentacji Kontraktu dostarczonej przez Zamawiającego, w szczególności w Projekcie Budowlanym oraz w
PFU , a spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; zmiana
może być dokonana wyłącznie w zakresie niezbędnym dla wyeliminowania z zakresu materiałów czy urządzeń
niedostępnych i zastąpienia ich zbliżonymi pod względem parametrów materiałami i urządzeniami, b) pojawienie
się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji
Kontraktu dostarczonej przez Zamawiającego pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu
Kontraktu lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Kontraktu; zmiana może być dokonana wyłącznie w
zakresie niezbędnym dl uzyskania efektu zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Kontraktu lub kosztów
eksploatacji wykonanego przedmiotu Kontraktu; c) pojawienie się nowszej technologii wykonania
zaprojektowanych robót w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji Kontraktu dostarczonej przez
Zamawiającego pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji Kontraktu lub kosztów wykonywanych Robót,
jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Kontraktu; zmiana może być dokonana wyłącznie w
zakresie niezbędnym dla uzyskania efektu zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Kontraktu lub kosztów
eksploatacji wykonanego przedmiotu Kontraktu; d) konieczność zrealizowania Kontraktu przy zastosowaniu
innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane dokumentach Kontraktu
dostarczonych przez Zamawiającego, w szczególności w Projekcie Budowlanym i PFU, w sytuacji, gdyby
zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło nie-wykonaniem lub wadliwym wykonaniem Kontraktu; zmiana
może być wprowadzona tylko w zakresie niezbędnym dla wyeliminowania zagrożenia niewykonania lub
wadliwego wykonania Kontraktu; e) odmienne od przyjętych w dokumentacji Kontraktu dostarczonej przez
Zamawiającego warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.) skutkujące
niemożliwością zrealizowania Kontraktu przy dotychczasowych założeniach technologicznych; f) odmienne od
przyjętych w dokumentacji Kontraktu dostarczonej przez Zamawiającego warunki terenowe, w szczególności
istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry,fundamenty, ściany szczelne itp.) skutkujące niemożliwością wykonania Kontraktu przy dotychczasowych
założeniach technologicznych lub materiałowych; g) konieczność zrealizowania Kontraktu przy zastosowaniu
innych rozwiązań technicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentach Kontraktu dostarczonych przez
Zamawiającego ze względu na zmiany obowiązującego prawa. Zmiany, o których mowa powyżej mogą być
dokonane tylko w zakresie niezbędnym, adekwatnym dla celu, któremu mają służyć, przy czym zmiany
wskazane w lit a-d) nie mogą stanowić podstawy zwiększenia Ceny Kontraktowej, jeżeli dane okoliczności
Wykonawca mógł przewidzieć na etapie składania Oferty, w przeciwnym razie Zamawiający może ponieść
ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego
powodu udowodnionym przez Wykonawcę kosztom. Każda ze wskazywanych w lit a - g) zmian może być
powiązana z obniżeniem Ceny Kontraktowej. 2.2.2 Zmiany osobowe: a) zmiana osób, będących personelem
Wykonawcy wskazanym w Ofercie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot Kontraktu, na inne
legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, na zasadach określonych w niniejszym Kontrakcie
b) zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje Kontrakt na innego na zasadach
wynikających z Kontraktu; c) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie
Wykonawcy , z tym zastrzeżeniem, że zmiana Podwykonawcy może nastąpić jedynie zgodnie z przepisami
Prawa zamówień publicznych, w tym w szczególności art. 36 b ust. 2 oraz 36 ba Prawa zamówień publicznych
oraz zgodnie z odpowiednimi przepisami Kodeksu cywilnego i przy uwzględnieniu Klauzuli 4.4. Kontraktu. 2.3.
Pozostałe zmiany: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z Kontraktem;
zmiany mogą być dokonane tylko w zakresie niezbędnym dla wyeliminowania następstw siły wyższej, b) zmiany
spowodowane zmianami ogólnie obowiązujących przepisów, prawa miejscowego oraz wymogów dotyczących
Zamawiającego bezpośrednio odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy; zmiany umowy dokonane
mogą być tylko w zakresie niezbędnym do dostosowania zapisów umowy do wprowadzonych przepisów. c)
zmiana sposobu rozliczania Kontraktu lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej
przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu  w
zakresie niezbędnym dla wdrożenia zmian tej umowy; d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części
przedmiotu Kontraktu. W takim przypadku Cena Kontraktowa przysługująca Wykonawcy zostanie pomniejszona,
przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które
Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z Kontraktu planowanymi świadczeniami. e) w przypadku, gdy w
umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, a także zapisy, których wykonanie jest
niemożliwe z uwagi na obowiązujące przepisy prawa  w zakresie, który jest niezbędny dla usunięcia tych
błędów, f) Zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od
towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki
godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na
koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiany mogą zostać dokonane ze skutkiem nie wcześniej niż
na dzień wejścia w życie przepisów, z których wynikają w/w zmiany. Jeżeli, stosownie do pkt 1) w czasie
obowiązywania Umowy nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku VAT, a zmiana ta będzie miała wpływ na
koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia
należnego Wykonawcy, tj. jego procentowego podwyższenia o wartość procentowego wzrostu stawki podatku
VAT lub jego procentowego obniżenia o wartość procentowego obniżenia stawki podatku VAT. Z kolei w
przypadku, o którym mowa w pkt 2) i 3), Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu na piśmie
szczegółową analizę porównawczą kosztów (przed i po nowelizacji) stanowiącą wykaz poniesionych wydatków w
związku ze zmianą ww. przepisów z powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają w/w zmiany, a
także przedłożyć konieczne dokumenty (w tym oświadczenia dla celów podatkowych i ZUS) Wykonawcy.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie
stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody, poza punktem f). Nie stanowi zmiany Kontraktu
w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób
wskazanych do kontaktów miedzy Stronami; Zmiany mogą być dokonane tylko, jeżeli jest to niezbędne dla
prawidłowego wykonania przedmiotu Kontraktu. Przewidziane w niniejszej klauzuli zmiany do umowy mogą być
powiązane z podwyższeniem lub obniżeniem Zaakceptowanej Kwoty Kontraktowej. Zmiany do Umowy nie mogą
w żadnym przypadku prowadzić do ominięcia przepisów Prawa zamówień publicznych, w szczególności
dotyczących zamówień dodatkowych.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 10/04/2017, godzina: 11:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                tak
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. III.3) ogłoszenia w
stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1.1. Zamawiający
informuje, iż stosowna sytuacja, o której mowa powyżej wystąpi w przypadku kiedy zajdą w szczególności nw.
okoliczności: 1.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni
Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w
szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1.3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy pzp, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale
technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 ustawy, Zamawiający, w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował
niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy
stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda
przedłożenia wraz z ofertą dokumentów, które określają w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy
zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy
wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu
zamówienia publicznego d) czy podmioty na zdolności których Wykonawca polega w odniesieniu do warunków
udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizują
usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 1.4. Zamawiający publikuje pomocniczo wzór zobowiązania
podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji zasobów w trakcie realizacji zamówienia (załącznik nr 9 do IDW).
1.5. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe
pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie
zachodzą wobec tego podmiotu przesłanki wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 oraz ust. 5
pkt 1) ustawy pzp, Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy pzp w związku z § 9 ust. 2
rozporządzenia w sprawie dokumentów wezwie Wykonawcę, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów
dokumentów, o których mowa w pkt. III.4) ogłoszenia. 2. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. III.3 ogłoszenia powinny zostać
sporządzone i wypełnione zgodnie z załącznikiem nr 2 do IDW oraz oświadczenie stanowiące wstępne
potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, powinny zostać sporządzone
i wypełnione zgodnie z załącznikiem nr 3 do IDW.. W związku z tym, że Zamawiający zgodnie z art. 22a ust. 3
ustawy PZP ocenia, czy udostępniane Wykonawcy na podstawie art. 22a ust. 1 i 2 ustawy PZP przez inne
podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków
udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, o których
mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy PZP, Wykonawca, który bierze udział w postępowaniu i
polega na zdolności innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz
spełniania w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszcza
informacje o tych podmiotach w Oświadczeniach sporządzonych zgodnie z Załącznikiem nr 3 do IDW.
Zamawiający nie wymaga wypełniania przez Wykonawców Oświadczeń w odniesieniu do podwykonawców, na
których zdolnościach Wykonawca NIE polega. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców Oświadczenia, o których mowa w powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w
którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do
wykluczenia w odniesieniu do każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W
celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1
pkt. 23) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego
(www.wi.wroc.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu
oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.
24 ust. 1 pkt 23) ustawy pzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może
złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą
nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Wrocławskich
Inwestycji Sp. z o.o., ul. Ofiar Oświęcimskich 36 we Wrocławiu 50-059, Sala konferencyjna, piętro 5.w dniu
10.04.2017 r. o godz.12:00</div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com