JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170327/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170327/52438-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://' target='_blank'>http://</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 52438 - 2017
              z dnia 2017-03-27 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Białogard: Przebudowa odcinka dojazdu pożarowego nr 10 na terenie leśnictwa Dobrowo,  budowa punktu czerpalnego wody wraz z zagospodarowaniem w leśnictwie Słonino, budowa drogi leśnej dojazdowej wraz z placem manewrowym do punktu czerpalnego wody w leśnictwie Dargikowo, budowa dwóch zjazdów z drogi powiatowej w leśnictwie Stanomino oraz remont dojazdu pożarowego nr 26 w leśnictwie Gąsków<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Nadleśnictwo Białogard, krajowy numer identyfikacyjny
              33004402200000, ul.
              ul. Koszalińska 
              3,
              78200  
              Białogard, woj.
              zachodniopomorskie, państwo
              Polska, tel.
              943 121 112, e-mail
              bialogard@szczecinek.lasy.gov.pl, faks
              .
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://www.bialogard.szczecinek.lasy.gov.pl/<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_bialogard/zamowienia_publiczne</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferta musi być złożona w formie pisemnej.<br />
                Adres:
                <br />ul. Koszalińska 3, 78-200 Białogard</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przebudowa odcinka dojazdu pożarowego nr 10 na terenie leśnictwa Dobrowo,  budowa punktu czerpalnego wody wraz z zagospodarowaniem w leśnictwie Słonino, budowa drogi leśnej dojazdowej wraz z placem manewrowym do punktu czerpalnego wody w leśnictwie Dargikowo, budowa dwóch zjazdów z drogi powiatowej w leśnictwie Stanomino oraz remont dojazdu pożarowego nr 26 w leśnictwie Gąsków<br /><b>Numer referencyjny: </b>SA.270.1.1.2017.MPW<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zamówienie zostało podzielone na 4 części

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi leśnej nr 10 na odcinku 0,75 km na terenie leśnictwa Dobrowo, budowie punktu czerpalnego wody do celów przeciwpożarowych z wykonaniem studni do poboru wody do 5m3 na dobę wraz z elementami zagospodarowania (placem manewrowym z drogą dojazdową  i stanowiskiem do poboru wody) na terenie leśnictwa Słonino, budowa drogi leśnej dojazdowej wraz z placem manewrowym do punktu czerpalnego wody w leśnictwie Dargikowo, budowa dwóch zjazdów  z drogi powiatowej w leśnictwie Stanomino oraz remontu dojazdu pożarowego nr 26 na odcinku 0,8 km w leśnictwie Gąsków.
Zakres robót obejmuje w szczególności: 
- odtworzenie trasy i punktów w terenie,
- usuwanie krzewów i karczowanie pni,
- formowanie korpusu drogi, placu manewrowego, zjazdów i mijanek,
- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne drogi, placu   manewrowego,  zjazdów i mijanek,
- układanie warstw konstrukcji drogi, placu manewrowego, zjazdów i mijanek,
- kształtowanie poboczy drogi oraz rowów, plantowanie terenu,
- wykonanie studni do czerpania wody oraz stanowiska poboru wody z balustradą,
- uzupełnienie nawierzchni poprzez ręczne zagęszczanie na wybojach o głębokości do   5 cm w naprawach cząstkowych,
- odcinkowe wykonanie wzmocnienia nawierzchni,
- odmulenie przepustu pod drogą,
- odtworzenie rowów i poboczy.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45233120-6<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45233142-6,
                45233140-2,
                45240000-1,
                45422000-1<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                7.1.	Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia.
7.2.	Zamówienie dotyczące robót wskazanych w punkcie 7.1. zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę i przyjętym przez Zamawiającego kosztorysem. 
7.3.	Zarówno Zamawiającemu, jak i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy na roboty wskazane w pkt 7.1., jest to jedynie prawna możliwość zawarcia umowy z dotychczasowym Wykonawcą po wynegocjowaniu jej postanowień w toku wskazanego odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px"><br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w ww. zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej: 230 000,00 zł  zadanie częściowe nr 1, 270 000,00 zł  zadanie częściowe nr 2, 95 000,00 zł  zadanie częściowe nr 3, 85 000,00 zł  zadanie częściowe nr 4 ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa).<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                a)	Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o nawierzchni z kruszywa naturalnego łamanego lub kruszywa budowlanego o wartości łącznej minimum: 230 000,00 zł brutto  zadanie częściowe nr 1, 270 000,00 zł brutto  zadanie częściowe nr 2, 95 000,00 zł brutto  zadanie częściowe nr 3, 85 000,00 zł brutto  zadanie częściowe nr 4 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. 
b)	Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym tj.: co najmniej jedną koparką kołową lub gąsienicową, równiarką samojezdną,  samochodem samowyładowczym, spycharką kołową lub gąsienicową, walcem statycznym, rozściełaczem do kruszywa.
c)	Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje przy realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności inżynieryjnej drogowej. 
Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2016, poz. 290 ze zm.) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskał uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z ich treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne techniczne funkcje w budownictwie, określone w art. 12 ist. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
W związku z powyższym, Zamawiający zaakceptuję uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej  obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                UWAGA! Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część musi spełnić warunek finansowy lub ekonomiczny właściwy dla sumy części                    (np. w przypadku ubiegania się o dwie części zamówienia  nr 1 i nr 3, Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej  w wysokości co najmniej 325 000,00 zł). Podobnie w przypadku warunku zdolności technicznej i zawodowej  warunek musi być spełniony dla sumy części (np. w przypadku ubiegania się o trzy części zamówienia  nr 1, nr 2 i nr 3, Wykonawca będzie musiał wykazać, że zbudował, przebudował lub wyremontował minimum dwie drogi o wartości łącznej minimum 595 000,00 tys. zł brutto). W zakresie dysponowania osobami warunek nie podlega sumowaniu  należy dysponować jedną osobą z danymi uprawnieniami  (niezależnie czy wykonawca składa ofertę na jedną lub więcej niż jedną część zamówienia).</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  tak
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">13.1.	 Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą:
13.1.1.	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu  aktualne na dzień składania  zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
13.1.2.	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  aktualne na dzień składania ofert  zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
13.1.3.	Zobowiązanie podmiotu trzeciego  zgodne z załącznikiem nr 10 do SIWZ.    
13.1.4.	Pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik).
13.1.5.	Dowód wniesienia wadium.
13.2.	 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem kwalifikowanym, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
13.3.	 Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów.
DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI:
 
13.4.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 13.3.3. składa:
13.4.1.	 informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP,
13.4.2.	 dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
13.4.3.	dokumenty, o których mowa w pkt 13.4.1. i pkt 13.4.2.b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 13.4.2.a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 
13.4.4.	jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 13.4.1. i 13.4.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
13.5.	W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 
13.6.	Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
13.7.	Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące Podwykonawców, a także zobowiązanie, o którym mowa w pkt 11.3.1. składane są w oryginale.
13.8.	Dokumenty, o których mowa w SIWZ, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 13.7, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />13.3.1.	W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonego w pkt 11.2.2. SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy:
a)	Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca powołujący się na potencjał podmiotu trzeciego w zakresie spełnienia warunku finansowego zobowiązany jest przedłożyć informację, o której mowa powyżej dotycząca tego podmiotu.
13.3.2.	W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 11.2.3. SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy: 
a)	Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zgodnie z warunkiem opisanym w pkt. 11.2.3.a SIWZ i wzorem formularza (załącznik nr 5).
Dowodami, o których mowa powyżej, są:
	poświadczenie,
	inne dokumenty  jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodu.
b)	Wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi urządzeniami (załącznik nr 5b).
c)	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5a).
13.3.3.	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a)	Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b)	Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej  Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
c)	Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
d)	Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />15.1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 
Zadanie częściowe nr 1  5.600,00 zł (Słownie: pięć tysięcy sześćset złotych 00/100).
Zadanie częściowe nr 2  6.600,00 zł (Słownie: sześć tysięcy sześćset złotych 00/100).
Zadanie częściowe nr 3  2.300,00 zł (Słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100).
Zadanie częściowe nr 4  2.100,00 zł (Słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100).
15.2.	Wadium musi być wniesione zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP.
15.3.	Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego BGŻ Filia Białogard 45 2030 0045 1110 0000 0049 4480, z dopiskiem na blankiecie przelewu wadium  przetarg SA.270.1.01.2017.MPW
15.4.	Wadium uznaje się za wniesione z chwilą jego wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego. 
15.5.	Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć do oferty w formie oryginału. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska).
Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP.
15.6.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek do jego zatrzymania wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
15.7.	Zamawiający zwróci wadium z zastrzeżeniem pkt 15.6 i zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy PZP.
15.8.	Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy PZP.
15.9.	Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 PZP, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Jednocześnie ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>30</td></tr><tr><td>termin realizacji zamwienia</td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 10/04/2017, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Wszystkie zapisy w ofercie powinny być czytelne, sporządzane w języku polskim, drukiem maszynowym, komputerowym lub ręcznie z zapewnieniem trwałego zapisu. W przypadku składania dokumentów w języku obcym do oferty należy dołączyć ich tłumaczenie w języku polskim.<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Wszelkie informacje na temat zamówienia znajdują się w SIWZ na stronie Zamawiającego.</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Przebudowa odcinka drogi leśnej nr 10 w leśnictwie Dobrowo<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b> wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych na dł. 0,757 km, 
 oczyszczenie terenu po wykarczowaniu pow. 1.514,00 m2, 
 mechaniczne karczowanie zagajników wraz z uprzątnięciem terenu na pow. 0,151ha,
 mechaniczne karczowanie pni (o średnicach: od 10-15 cm szt. 75, od 16-25 cm szt. 75, od 26-35 cm szt. 60, od 36-45 cm szt. 45, od 46-55 cm szt. 35, od 56-65 cm szt. 35, od 66-75 cm szt. 10),
 formownie i zagęszczanie korpusu drogi  nasypy w ilości 193,73 m3 i wykopy w ilości 714,42 m3 w gruncie rodzimym na odcinku drogi tj. 0,757 km,
 profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne na pow. 4,115,9 m2,  
 wykonanie warstwy odsączającej z piasku o gr. 10 cm na pow. 4.115,9 m2,
 wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa budowlanego o gr. 17 cm, frakcji 0-63 mm na pow. 4.040,2 m2,
 wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 10 cm, frakcji 0-31,5 mm na  pow. 3.964,5 m2, 
 wykonanie poboczy (plantowanie wraz z przemieszczeniem materiału w ilości 1.374,15 m2), 
 plantowanie terenu wokół drogi  na pow. 1.514,00 m2.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233120-6, 45233142-6,
                    45233140-2,
                    45240000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 21/08/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>30</td></tr><tr><td>termin realizacji</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa punktu czerpalnego wody w leśnictwie Słonino oraz budowa drogi leśnej dojazdowej wraz z placem manewrowym do punktu czerpalnego wody w leśnictwie Dargikowo<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Punkt czerpania wody  leśnictwo Słonino:
 wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych na długości 0,20 km, 
 oczyszczenie terenu po wykarczowaniu pow. 1.600,00 m2, 
 mechaniczne karczowanie zagajników wraz z uprzątnięciem terenu na pow. 0,12ha,
 mechaniczne karczowanie pni (o średnicach: od 10-15 cm szt. 31, od 16-25 cm szt. 52, od 26-35 cm szt. 65, od 35-45 cm szt. 51, od 46-55 cm szt. 41, od 56-65 cm  szt. 28, od 66-75 cm szt. 24),
 korytowanie na całej szerokości jezdni wraz ze zdjęciem humusu na pow. 2.118,00 m2,
 formownie i zagęszczanie korpusu drogi (na odcinku 200 m) i placu manewrowego (20x20m)  nasypy i wykopy w gruncie rodzimym,  
 wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa budowlanego o gr. 20 cm, frakcji 0-63 mm na pow. 1.941,60 m2,
 wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 10 cm, frakcji 0-31,5 mm na  pow. 1.618,00 m2, 
 wykonanie poboczy na pow. 375,0 m2), 
 plantowanie skarp i korony nasypów na pow. 1.000,00 m2,
 wykonanie studni do czerpania wody z kręgów betonowych o średnicy 120cm w gotowym wykopie, połączonej z istniejącym zbiornikiem wodnym za pomocą rury zasilającej (rura PCV DN315 dł. 6,0 mb) zabezpieczonej koszem z siatki o oczkach 4x4cm na końcu rury. Studnia zaopatrzona będzie w dwie złączki DN100 do przyłączenia węża ssawnego, przewód ssawny DN100 dł. 4,0m wyposażony w zawór zwrotny i kosz ssawny, właz o średnicy 60cm z pokrywą betonową (średnica zew. 144cm), stopnie włazowe - klamry,
 wykonanie stanowiska do poboru wody o wymiarach 2,25x3m o nawierzchni z płyt Jomb na podbudowie z kruszywa łamanego gr. warstwy 25 cm, frakcji 0-31,5 mm i podsypce piaskowej gr. 15cm oraz 3 stopni betonowych prefabrykowanych,  
 zabezpieczenie stanowiska do poboru wody balustradą drewnianą z krawędziaków 7x7cm w rozstawie ok. 1,5m i wysokości 1,1m,
 ustawienie tablic informacyjnych  2 szt.
2. Punkt czerpania wody  leśnictwo Dargikowo:
 wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych na długości 0,20 km, 
 oczyszczenie terenu po wykarczowaniu pow. 1.200,00 m2, 
 mechaniczne karczowanie zagajników wraz z uprzątnięciem terenu na pow. 0,12ha,
 mechaniczne karczowanie pni (o średnicach: od 10-15 cm szt. 33, od 16-25 cm szt. 52, od 26-35 cm szt. 65, od 35-45 cm szt. 51, od 46-55 cm szt. 41, od 56-65 cm  szt. 25, od 66-75 cm szt. 20),
 korytowanie na całej szerokości jezdni wraz ze zdjęciem humusu na pow. 1.800,00 m2,
 formownie i zagęszczanie korpusu drogi (na odcinku 221,8 m) i placu manewrowego    (14,5x31m)  nasypy i wykopy w gruncie rodzimym,  
 wykonanie warstwy odsączającej z piasku o gr. 10 cm na pow. 1.800,00 m2,
 wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa budowlanego o gr. 20 cm, frakcji 0-63 mm na pow. 1.800,00 m2,
 wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 10 cm, frakcji 0-31,5 mm na  pow. 1.500,00 m2, 
 wykonanie poboczy na pow. 360,0 m2, 
 plantowanie skarp i korony nasypów na pow. 960,00 m2,  
 zabezpieczenie stanowiska do poboru wody balustradą drewnianą z krawędziaków 7x7cm w rozstawie ok. 1,5m i wysokości 1,1m,
 ustawienie tablic informacyjnych  2 szt.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233120-6, 45233142-6,
                    45233140-2,
                    45240000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 21/08/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwaranji</td><td>30</td></tr><tr><td>termin realizacji</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa dwóch zjazdów z drogi powiatowej w leśnictwie Stanomino<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Budowa zjazdu na drogę leśną (działka nr 6/2 obręb Nawino):
 roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych na długości 0,04 km,
 oczyszczenie terenu po wykarczowaniu pow. 359,00 m2, 
 mechaniczne karczowanie zagajników wraz z uprzątnięciem terenu na pow. 0,009ha
 mechaniczne karczowanie pni (o średnicach: od 10-15 cm szt. 20, od 16-25 cm szt. 40, od 26-35 cm szt. 10, od 35-45 cm szt. 5),
 roboty ziemne (usunięcie warstwy humusu - 359,00 m2, wykopy i formowanie nasypu  262,65 m3, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne zjazdu - 359,00 m2), 
 transport z wytwórni i położenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm (na pow. 177,0 m2) oraz warstwy wiążącej gr. 5 cm (na pow. 178,5 m2) z mieszanki mineralno-bitumicznej  na podbudowie z kruszywa łamanego 0-31,5mm grub. 20 cm na pow. 183,0 m2 i warstwie odsączającej piasku grub. 10 cm na pow. 186,0 m2
 wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa budowlanego o gr. 20 cm, frakcji 0-63 mm na pow. 112,00 m2,
 wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 7 cm, frakcji 0-31,5 mm na  pow. 102,00 m2, 
 roboty wykończeniowe (plantowanie, obrabianie na czysto skarp i korony nasypów  80,0 m2, uzupełnienie poboczy  8,0 m3)
2. Budowa zjazdu na drogę leśną (działka nr 7/2 obręb Nawino):
 roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych na długości 0,022 km,
 oczyszczenie terenu po wykarczowaniu pow. 253,44 m2, 
 mechaniczne karczowanie zagajników wraz z uprzątnięciem terenu na pow. 0,005ha
 mechaniczne karczowanie pni (o średnicach: od 16-25 cm szt. 7, od 26-35 cm szt. 8, od 35-45 cm szt. 6),
 roboty ziemne (usunięcie warstwy humusu  253,44 m2, wykopy i formowanie nasypu  176,8 m3, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne zjazdu  253,44 m2), 
 transport z wytwórni i położenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm (na pow. 176,0 m2) oraz warstwy wiążącej gr. 5 cm (na pow. 177,5 m2) z mieszanki mineralno-bitumicznej  na podbudowie z kruszywa łamanego 0-31,5mm grub. 20 cm na pow. 182,05 m2 i warstwie odsączającej piasku grub. 10 cm na pow. 185,07 m2
 wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa budowlanego o gr. 20 cm, frakcji 0-63 mm na pow. 34,93 m2,
 wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 7 cm, frakcji 0-31,5 mm na  pow. 32,00 m2, 
 roboty wykończeniowe (plantowanie, obrabianie na czysto skarp i korony nasypów  44,9 m2, uzupełnienie poboczy  4,5 m3)<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233120-6, 45233142-6,
                    45233140-2,
                    45240000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 21/08/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>30</td></tr><tr><td>termin realizacji</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Remont dojazdu pożarowego nr 26 w leśnictwie Gąsków<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b> mechaniczne karczowanie pni (o średnicach: od 10-15 cm szt. 10, od 16-25 cm szt. 10, od 26-35 cm szt. 15, od 35-45 cm szt. 25, od 46-55 cm szt. 20, od 56-65 cm  szt. 15, od 66-75 cm szt. 10)
 mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża na powierzchni 4.000,00 m2, 
 odcinkowe wykonanie wzmocnienia nawierzchni kruszywem budowlanym o frakcji 0-63mm i grubości warstwy nie mniejszej niż 13 cm wraz z nadaniem odpowiednich spadków od 2 do 5% na powierzchni 2.800,00 m2, 
 uzupełnienie nawierzchni o łącznej powierzchni 525,00 m2 (ręczne zagęszczanie na wybojach o głębokości do 5 cm w naprawach cząstkowych  zakres czynności: oskardowanie uszkodzonego miejsca, usunięcie i rozsegregowanie oskardowanego materiału, oczyszczenie wyboju, wypełnienie kruszywem mineralnym łamanym, zaklinowanie z polewaniem wodą, ubicie ręczne lub uwałowanie),
 odtworzenie rowów przydrożnych o głębokości do 30 cm na długości 1,6 km,
 plantowanie, obrabianie na czysto skarp i korony nasypów na powierzchni 1.600,00 m2
 czyszczenie przepustu z namułu na dł.15 m oraz oczyszczenie rowu wokół przepustu na dł. 100 m,
 wykonanie dwóch ścianek czołowych przepustu z kamienia polnego.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233120-6, 45233142-6,
                    45233140-2,
                    45240000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 21/08/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>30</td></tr><tr><td>termin realizacji</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com