JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170329/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170329/53937-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.jedlinsk.pl' target='_blank'>http://www.bip.jedlinsk.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 53937 - 2017
              z dnia 2017-03-29 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Jedlińsk:                             ,,Zakup ciągnika wraz z osprzętem.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Jedlińsk, krajowy numer identyfikacyjny
              670223764, ul.
              ul. Warecka 
              19,
              26-660  
              Jedlińsk, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              483 213 087, e-mail
              jedlinsk@jedlinsk.pl, faks
              483 213 021.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.jedlinsk.pl <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.jedlinsk.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />przesyłka pocztowa lub osobiście, <br />
                Adres:
                <br />Urzad Gminy w Jedlińsku, ul. Warecka 19, 26-660 Jedlinsk</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>                            ,,Zakup ciągnika wraz z osprzętem.<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.271.6.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, nie rejestrowanego ciągnika rolniczego , wyprodukowanego nie wcześniej niż  w 2016r. przeznaczonego  do celów  komunalnych wraz  z osprzętem i wyposażenie  tj.:
a)kosiarka bijakowa tylno-boczna,
b)rębak do rozdrabniania gałęzi grubości minimum 15cm
c)ładowacz czołowy (TUR)oraz przedni TUZ (TUR +TUZ) hydraulika trzysekcyjna sterowana joystickiem i jedna para hydrauliki przedniej,
d)łyżka do materiałów sypkich szer. 1,80 - 2,2m
e)widły do palet  udźwig 1600kg.

UWAGA!
Ładowacz czołowy TUR wraz z TUZ-em winny być w chwili dostawy do Zamawiającego zamontowane na ciągniku.
Ciągnik wraz z osprzętem i wyposażeniem stanowiące przedmiot zamówienia winny być wyprodukowane nie wcześniej niż w roku2016.
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z załączoną specyfikacją techniczną zamówienia w części odnoszącej się do ciągnika. Przy czym ciągnik musi być przystosowany do zamontowania, uruchomienia i pracy wyposażenia i osprzętu tj.: ładowacza czołowego TUR + przedni TUZ, rębaka do rozdrabniania gałęzi, kosiarki bijakowej tylno - bocznej, łyżki do materiałów sypkich, wideł do palet, o parametrach określonych poniżej.

Przedmiot zamówienia  Ciągnik - spełniający polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa. 

2.	Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom wynikającym                     z obowiązujących przepisów prawa, w tym wymaganiom w zakresie umożliwiającym rejestrację i dopuszczenie do ruchu drogowego określonych w ustawie z dnia 20.06.1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.) oraz rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy, w szczególności rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2015 r., poz. 305 ze zm.), rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych             i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z 2015 r., poz. 1475 w zakresie jakim w/w przepisy mają zastosowanie do przedmiotu zamówienia.
3.	Z ciągnikiem musi być dostarczona dokumentacja w języku polskim obejmująca:
a.	instrukcję obsługi ciągnika w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji ciągnika przez Zamawiającego; 
b.	książkę gwarancyjno  serwisową,
c.	dokument potwierdzający, że ciągnik posiada homologację (świadectwo homologacji) wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z póz. zm.), 
d.	inne dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu. 
e.	wykaz punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.
f.	Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z ciągnikiem dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny              i pogwarancyjny. Wymagany czas na podjęcie fizycznych czynności serwisowych - do 24 godzin.

4.	Ponadto ciągnik musi być wyposażony w: 
a.	komplety kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta; 
b.	skrzynkę narzędziową z kompletem kluczy niezbędnych do funkcjonowania ciągnika;
c.	gaśnicę; 
d.	uchwyt pod trójkąt ostrzegawczy;
e.	trójkąt ostrzegawczy.
5.	Parametry techniczne wraz z niezbędnym wyposażeniem:
a.	SILNIK: silnik czterosuwowy, wysokoprężny z zapłonem samoczynnym,               z bezpośrednim wtryskiem paliwa, turbodoładowany, chłodzony cieczą,                4- cylindrowy o mocy od 92 do 110KM, silnik minimum poj. 4300cm, dwustopniowy filtr powietrza.
b.	SKRZYNIA BIEGÓW: skrzynia biegów synchronizowana z rewersem mechanicznym minimum 12x12 z możliwością jazdy z prędkością maksymalną do 40km/h, skrzynia biegów mechaniczna w pełni synchronizowana,                  z automatyczną blokadą mechanizmu różnicowego zwolnicami planetarnymi.

c.	WAŁ ODBIORU MOCY: tylny wał odbioru mocy niezależny z hydraulicznym sterowaniem  o obrotach WOM 540/1000.
d.	HYDRAULIKA: tylny TUZ kategorii II o udźwigu na końcówkach cięgieł minimum 4200kg, sterowany z kabiny oraz  przedni TUZ o udźwigu na końcówkach cięgieł minimum 1800 kg, wydajność pompy hydraulicznej min. 55l/min, minimum      2 pary szybkozłączy hydraulicznych z tyłu ciągnika, minimum 1 para szybkozłączy hydraulicznych z przodu ciągnika.
e.	POZOSTAŁE PARAMETRY: 
-	układ napędowy 4WD, 
-	przednia oś sztywna,
-	rodzaj paliwa : olej napędowy
-	sygnał dźwiękowy (klakson)
-	pneumatyka 1 i 2 obwodowa
-	filtr powietrza suchy z czujnikiem zanieczyszczeń
-	układ kierowniczy hydrostatyczny,
-	koła przednie i tylne o szerokości od 380/70-R24 - 480/70-R34 na feldze tarczowej,
-	zaczep tylny transportowy regulowany, z możliwością ciągnięcia przyczep jednoosiowych i wieloosiowych oraz dolny rolniczy - oba ze sworzniami,
-	błotniki przednie skrętne,
-	hamulec wielotarczowy mokry sterowany hydraulicznie,
-	ręczny hamulec mechaniczny,
-	reflektory robocze przednie i tylne,
-	zbiornik paliwa o pojemności minimum 120 litrów,  
-	kabina komfortowa  dwudrzwiowa zamykana z siedzeniem kierowcy amortyzowanym, wyposażona w: wycieraczki szyby przedniej i tylnej, spryskiwacz szyby przedniej i tylnej, lusterka zewnętrzne, lampka oświetlenia wewnątrz kabiny, ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja, światła robocze halogenowe po 2 sztuki z przodu i z  tyłu kabiny, radio, głośniki, szyberdach, światło ostrzegawcze koloru pomarańczowego (kogut),
-	deska rozdzielacza wyposażona w: wskaźnik temperatury płynu chłodzącego, licznik motogodzin, wskaźnik poziomu paliwa, wskaźnik ciśnienia powietrza  manometr, lampka kontrolna ciśnienia oleju, 
-	obciążniki kół tylnych o masie od 150 kg do 200 kg na jedno koło,
-	ze względu na przedni TUR - przód ciągnika bez dodatkowych obciążników,
f.	 sprężarka pneumatyczna,
g.	waga ciągnika bez obciążników 3500 - 4000kg, 
h.	tylny TUZ hakowy kat. II,
i.	wymiary ciągnika długość minimum 4000mm max 4500mm, szerokość od 2140mm do 2180mm, wysokość minimum 2500mm,
j.	Ciągnik wyposażony w TUR i TUZ sterowany yostickiem z kabiny,
k.	Okres gwarancyjny nie krótszy niż 36 miesięcy lub 4000mhg.
6.	Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 
a.	Wszystkie podzespoły oraz elementy wyposażenia pojazdu montowane fabrycznie; 
b.	Ciągnik  w żadnym elemencie nie był wcześniej uszkodzony i został dopuszczony do ruchu przez właściwy organ; 
c.	Musi być wyposażony cięgno przednie tylne, w celu podłączenia wideł                 do palet, czy innych  maszyn.
d.	W ramach dostawy Wykonawca przeprowadzi szkolenie wyznaczonych osób wskazanych przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego, w zakresie obsługi przedmiotu zmówienia w uzgodnionym terminie.
e.	W okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usuwaniem stwierdzonych awarii usterek w tym obejmujące dojazd serwisanta, transport przedmiotu sprzedaży do jego siedziby i z powrotem oraz wymianę materiałów i części za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu ponosi Wykonawca.
f.	Wszystkie, zastosowane w trakcie realizacji uprawnień wynikających                    z gwarancji, części mają być oryginalne i fabrycznie nowe.
g.	W dniu odbioru ciągnika wraz z osprzętem i wyposażeniem zostanie sporządzony protokół odbioru.

     Usługi serwisowe w ramach gwarancji zostaną wykonane bezpłatnie. 
Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu wynosił maksymalnie do 2 dni roboczych od czasu powiadomienia przez Zamawiającego (przez czas reakcji rozumie się dotarcie serwisu na miejsce do Użytkownika lub przedmiotu zamówienia do siedziby serwisu).

     2 . Ładowacz czołowy TUR (zamontowany na ciągniku)
      Rok produkcji 2016 - 2017
Udźwig na górze w punkcie obrotu  1100-1200kg
Udźwig na dole  min 1600-2000kg
Wysokość podnoszenia 3300-3600mm
hydraulika 3 sekcyjna
amortyzator wstrząsów 
TUR euro ramka
TUR samopoziomujący
Sterowany hydraulicznie joystickiem
Okres gwarancji minimum 24 miesiące.

     3.Przedni TUZ (zamontowany na ciągniku)
Rok produkcji 2016 - 2017
Udźwig  min. 2000 kg
Przedni TUZ  II kat
Mocowanie ładowacza czołowego i przedniego TUZ na wspólnej ramie
Sterowany hydraulicznie joystickiem
Okres gwarancji minimum 24 miesiące.   

4.Kosiarka bijakowa tylno- boczna
Podstawowe parametry:
	Rok produkcji 2016  - 2017
	Szerokość robocza  min. 160cm,
	Wydajność ok.1,00ha/h,
	Liczba noży min. -14szt,
	Możliwość wymienności noży
	Obroty WOM-540 obr./min
	Kąt pracy 60 dół i 90 góra,
	Masa max -720kg
	Możliwość rozdrabniania gałęzi o średnicy do 80mm
	Wewnętrzny płaszcz zespołu tnącego wykonany ze stali 
	Sterowanie hydrauliczne w standardzie,
	Układ zawieszenia standardowy 3-punktowy, kat. zaczepu II,
	Wał przekaźnika mocy WOM w standardzie,
	Pełne wyposażenie umożliwiające podłączenie do ciągnika.
	Okres gwarancji minimum 24 miesiące.

5.Rębak do rozdrabniania gałęzi
Podstawowe parametry:
	Rok produkcji 2016 - 2017
	Możliwość rozdrabniania gałęzi grubości minimum 15cm
	Tarcza tnąca od 760  800mm
	Podawanie hydrauliczne 2 wałki
	Obroty 540/1000 obr./min
	Napęd z WOM z ciągnika
	Zapotrzebowanie mocy 70-90 KM
	Zawieszony na tylny TUZ
	Zaczep do przyczepy
	Wysyp obrotowy
	Pełne wyposażenie umożliwiające podłączenie do ciągnika.
	Okres gwarancji minimum 24 miesiące. 

       6.Łyżka do materiałów sypkich głęboka
	rok produkcji 2016 - 2017
	szerokość 1.80  2,20m,
	lemiesz wykonany z materiału odpornego na ścieranie,
	wyposażona w sposób umożliwiający podłączenie do TURA na euro ramkę,
	konstrukcja wzmocniona poprzez dodatkowe żebra środkowe,  
	wzdłużna belka wzmacniająca,
	trwała powłoka lakiernicza nanoszona proszkowo koloru czarnego.
	okres gwarancji 12 miesięcy.

7.	Widły do ładowania palet
	Rok produkcji 2016 - 2017
	udźwig wideł  min. 1600kg,
	długość wideł L -1200mm
	grubość 40-50mm
	szerokość 80mm
	waga 70 -100kg
	kolor czarny
	przystosowany do zamontowania na TUR ciągnika.
	konstrukcja w całości spawana.
	okres gwarancji 12 miesięcy.

Ważne!
           Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot  zamówienia na własny 
           koszt.   
Miejsce dostawy ciągnika wraz z osprzętem: Urząd Gminy w Jedlińsku
ul. Warecka 19, 26 - 660 Jedlińsk, w godzinach pracy Urzędu.

8.	Podane parametry techniczne przedmiotu zamówienia określają minimalny standard jakości przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się stosowanie produktów innych niż wymienione w dokumentacji, pod warunkiem, iż posiadały będą takie same lub lepsze parametry techniczne i właściwości (będą równoważne). Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wskazane ewentualnie znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie, jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania zamawiającego. Wszystkie wymienione w SIWZ oraz jej załącznikach, wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający, dopuszcza składanie ofert zawierających produkty równoważne. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów wskazane w SIWZ określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/ produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych              i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy. 
9.	Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2016 roku, objęty minimum 12 miesięczną gwarancją, posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz nie wymagały żadnych dodatkowych nakładów i był gotowy do pracy.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>34390000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>16700000-2<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 14<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Za termin  dostawy uważa się  przekazanie  ciągnika i osprzętu  
    Zamawiającemu  protokołem zdawczo-odbiorczym  podpisanym przez  obie  strony umowy.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznacza  szczegółowego warunku  w  tym zakresie; <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznacza  szczegółowego warunku  w  tym zakresie; <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznacza  szczegółowego warunku  w  tym zakresie; <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1.	Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25 a ust.1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - które należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ, 
2.	Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25 a ust.1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - które należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ.
 <br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1.	Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt  1 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 6 ustawy Pzp</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00zł (słownie, zł: cztery tysiące zero groszy).
Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: 
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek Zamawiającego w banku  Nr 06 9132 0001 0000 0433 2000 0030 Południowo  Mazowiecki Bank Spółdzielczy   w Jedlińsku
Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale (nie dotyczy potwierdzenia dokonania przelewu). Oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, natomiast jego kopię należy dołączyć do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty               w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą.
Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się  od upływu terminu składania ofert.

Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium              w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>95</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>5</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy  załącznik nr 6 do SIWZ.
2.	Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian i uzupełnień postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach:
2.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
a)	zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu umowy, 
b)	zdarzeń losowych (kataklizmy lub inne czynniki zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji.
2.2. Pozostałych zmian: 
a)	w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (powoduje zmniejszenie wartości umowy), 
b)	w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, dopuszcza się możliwość sporządzenia aneksu do umowy uwzględniającego zmianę wartości umowy z tego tytułu, 
c)	zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, 
d)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną  umowy, (np. zmiana numeru rachunku bankowego, zmiany danych teleadresowych),
e)	wystąpienie innej okoliczności niemożliwej do przewidzenia w dniu zawarcia Umowy, uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie lub zakresie
3.	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,
3.1	strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności,
3.2	wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 06/04/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Sposób porozumiewania się:
a)	za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r.  Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), 
b)	osobiście,  
c)	faksem  nr.: 48 32 13 021
d)	drogą elektroniczną  drogi@jedlinsk.pl
Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są: 
1)	Michał Surus  Referat Promocji i Rozwoju Gospodarczego Urzędu Gminy               w Jedlińsku, ul. Warecka 19. 
    Grzegorz Walczak -  Referat Promocji i Rozwoju Gospodarczego Urzędu Gminy        w Jedlińsku, ul. Warecka 19 
</div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com