JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170331/55698-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.zgnmokotow.waw.pl' target='_blank'>http://www.zgnmokotow.waw.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 55698 - 2017
              z dnia 2017-03-31 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Warszawa: Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej budowy oświetlenia terenu osiedlowego wraz z zasilaniem pomiędzy ul. Chełmską 50 a ul. Zbierską w Warszawie. Działka nr 116/01 obrębu 0305<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny
              1085840700000, ul.
              ul. Irysowa 
              19,
              02660  
              Warszawa, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              022 5493727, 5493737, e-mail
              zamowienia@zgnmokotow.waw.pl, faks
              225 493 737.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.zgnmokotow.waw.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zgnmokotow.waw.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zgnmokotow.waw.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />w formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br />Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy ul. Irysowa 19 02-660 Warszawa pok. nr 21 /sekretariat/</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej budowy oświetlenia terenu osiedlowego wraz z zasilaniem pomiędzy ul. Chełmską 50 a ul. Zbierską w Warszawie. Działka nr 116/01 obrębu 0305<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZGN/TZ/III/25/17<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej budowy oświetlenia terenu osiedlowego wraz z zasilaniem pomiędzy ul. Chełmską 50 a ul. Zbierską w Warszawie, działka nr 116/01 obrębu 0305, zgodnie z założeniami projektowymi i kosztorysowymi, przedstawionymi pkt 3.1.1. SIWZ, stanowiącymi również załącznik nr 3 do Rozdziału III SIWZ  istotnych postanowień umowy oraz zaleceniami konserwatorskimi z dnia 10 marca 2017r.  załącznik nr 1 do SIWZ.
             3.1.1. Opis przedmiotu zamówienia wg założeń projektowych i 
                       kosztorysowych, stanowiących załącznik nr 3 do Rozdziału III SIWZ  
                       istotnych postanowień umowy:
ZAŁOŻENIA PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWE
do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę oświetlenia terenu osiedlowego wraz z zasileniem, pomiędzy budynkami Chełmską 42/44 a Stępińską 4  w Warszawie. Działka nr 37/4 obrębu 0305
Zadanie realizowane w ramach budżetu partycypacyjnego m. st. Warszawy w roku  2017, pod nazwą "Plac Stępiński - miejsce odpoczynku i relaksu w miejscu zaniedbanego placu węglowego." 
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej budowy oświetlenia osiedlowego wraz z zasilaniem pomiędzy budynkami Chełmską 42/44 a Stępińską 4 w Warszawie. Działka nr 37/4 obrębu 0305.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 10 maja 2013 r. (Dz.U. 2013 poz. 1129)  w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego  oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz.U. Nr 130 poz. 1389) w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. 

Zakres dokumentacji projektowej musi uwzględniać tryb udzielenia zamówienia publicznego oraz wymagania dotyczące postępowania poprzedzającego rozpoczęcie robót budowlanych wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016,  z późn. zm.)

Termin  opracowania dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami, pozwalajacymi na uzyskanie dla zamawiającego pozwolenia na budowę, ustala się na 77 dni od dnia podpisania umowy.

I  ZAKRES DOKUMENTACJI PROJEKTO-KOSZTORYSOWEJ
Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna stanowić zbiór niezależnych opracowań:
1. projekt budowlano-wykonawczy 
2. przedmiar robót dla potrzeb sporządzenia kosztorysu inwestorskiego
3. przedmiar robót dla wykonawcy
4. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych z uwzględnieniem podziału szczegółowego robót wg wspólnego Słownika Zamówień,
5. kosztorys inwestorski
6. informacje dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
    (prace prowadzone będą na terenie publicznym),

II. SZCZEGÓŁOWE ZAŁOŻENIA DO PROJEKTU I WYKONANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ 
Podstawowe dane:
Planowane założenia do projektu zakładają budowę dwóch latarni oświetleniowych ustawionych pomiędzy budynkami przy ul. Stępińskiej 4 a Chełmskiej 42/44 w Warszawie, budowę zasilania kablowego z podłączeniem 
do sieci elektroenergetycznej dystrybutora energii elektrycznej. Budowę szafy licznikowej, szafy sterowniczej sterującej oświetleniem osiedlowym, oraz budowę uziomu.  Teren osiedlowy (przejście pomiędzy osiedlami) będzie zagospodarowany zgodnie z założeniami realizowanego budżetu partycypacyjnego na rok 2017 przez ZGN Mokotów.

Teren zarządzany jest przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy z siedzibą przy ul. Irysowej 19 w Warszawie. Teren administruje, DOM Polkowska z siedziba przy ul Polkowskiej 7. 

Podstawowe materiały i urządzenia
- zasilanie: kable ziemne układane w rurach osłonowych (od wskazanego przez innogy lub wybudowanego wg uzgodnień)
- szafa licznikowa  zgodnie z warunkami i uzgodnieniem innogy Stoen Operator Sp. z o.o.
- szafa sterująca  z tworzywa sztucznego, wandaloodporna, IP 65, wstępna lokalizacja: przy garażach od ulicy Zbierskiej od strony wejścia na podwórko.
Dopuszcza się zastosowanie dwudziałowej szafy sterowniczej z wydzielonymi osobno częściami dla licznika (TL) oraz sterowania oświetleniem (TS)
- słup oświetleniowy  okrągły, ocynkowany z fundamentem o wysokości zgodnej z przyjętymi obliczeniami dla uzyskania odpowiedniego natężenia oświetlenia
- oprawa oświetleniowe LED lub 3 oprawy LED o konstrukcji zamkniętej, zaprojektować (zgodnie z aktualna normą oświetlenia dla terenów osiedlowych I zaakceptowanymi rozwiązaniami).

Wstępnie rozwiązania projektowe przyjęte w oparciu o założenia projektowo-kosztorysowe należy uzgodnić przed jego zakończeniem z zamawiającym. Brak uzgodnień może być powodem odrzucenia opracowanej dokumentacji projektowej.

Wytyczne szczegółowe :
1. Projekt budowlano-wykonawczy:

Projekt budowlano-wykonawczy musi być opracowany w oparciu o Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120 z 2003 r. poz. 1133 z późn. zm. oraz Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (DZ.U. Nr 202 z 2004 r. z późn. zm.)

Projekt budowlano-wykonawczy powinien zawierać: plan sytuacyjny w skali wystarczającej dla zobrazowania położenia obiektu, opis techniczny projektowanej instalacji elektrycznej oraz zamontowanych urządzeń z podaniem charakterystyki ogólnej instalacji oraz szczegółowe dane techniczne projektowanych urządzeń, opraw oświetleniowych oraz materiałów. Projekt budowlano-wykonawczy powinien zawierać pełne obliczenia techniczne dla instalacji, aparatów i opraw oświetleniowych  związanych z przyjętymi warunkami pracy oraz szczegółowe rozwinięcia instalacji w przypadku złożoności jej budowy, konieczne schematy, rysunki ogólne                                 i szczegółowe. Rysunki detali należy wykonać z dokładnością przewidzianą dla projektów wykonawczych. Projekt powinien zawierać wszystkie niezbędne uzgodnienia związane z budowa systemu oświetlenia w przestrzeni publicznej, uzgodnienia ZUD  oraz zasilania i pomiaru poboru energii elektrycznej (uzgodnione z innogy Stoen Operator Sp. z o.o. Rysunki należy wykonać z dokładnością przewidzianą dla projektów wykonawczych w skali 1:100, 1:50, detale w skali 1:20 .

Projekt budowlano-wykonawczy należy opracować w 5 egz. w formie papierowej, oprawionej trwale oraz w 2 egzemplarzach w formie elektronicznej zapisanej osobno na nośniku CD i DVD w formacje pdf.

2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych:

Specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych należy wykonać zgodnie z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego  (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.)

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych należy opracować                                z uwzględnieniem podziału szczegółowego robót wg wspólnego Słownika Zamówień. STWiORB powinna zawierać zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz określenie zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji opracowanego przedmiaru;

Specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych należy opracować w 2 egz. w formie papierowej, oprawionej trwale oraz w dwóch egzemplarzach formie elektronicznej zapisanej osobno na nośniku CD i DVD w formacje pdf.

3. Przedmiar robót:
Przedmiar robót dla potrzeb sporządzenia kosztorysu inwestorskiego należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130, poz. 1389).

Przedmiar robót dla wykonawcy należy opracować zgodnie z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego  (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.).

Przedmiar robót dla potrzeb opracowania kosztorysu inwestorskiego należy rozumieć jako opracowanie wchodzące w skład dokumentacji projektowej, zawierające opis robót budowlanych  w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych (nr katalogu, tablicy i kolumny). 
W przedmiarze robót należy ująć całość prac związanych z wykonaniem robót wraz z pracami towarzyszącymi i niezbędnymi opłatami jeżeli takie będą występowały. Naruszone miejsca i elementy należy przywrócić do stanu pierwotnego.

Przedmiar robót należy opracować przy pomocą programu kosztorysowego NORMA w 2 egz. dla potrzeb sporządzenia kosztorysu inwestorskiego w formie papierowej,  oprawionej trwale oraz zapisanej w 2 egzemplarzach w formie elektronicznej osobno na nośniku CD i DVD w formacje pdf, kst, i ath. programu NORMA.
Należy wykonać 5 egzemplarzy przedmiaru robót dla wykonawcy w formie papierowej oraz dwa w formie elektronicznej osobno na nośniku CD i DVD w formacje pdf, kst, i ath programu NORMA.

Do opracowania przedmiaru robót należy zastosować katalogi KNR wydanych przez Ministra Gospodarki przestrzennej i Budownictwa, oraz a w przypadku braku w nich odpowiednich nakładów rzeczowych, należy zastosować katalogi KNR-W wydanych przez WACETOB. W przypadku braku odpowiednich pozycji również w tych katalogach (lub możliwości zastosowania analogii) można wykorzystać inne dostępne na rynku katalogi norm albo wykonać kalkulację indywidualna, po zaakceptowaniu jej przez zamawiającego tj. inspektora nadzoru  i kierownika Dom Polkowska.  

4. Kosztorys inwestorski

Kosztorys inwestorski musi być wykonany, zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2014 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130, poz. 1389 z 2004 r. poz. 1389.

Kosztorys inwestorski należy opracować metodą szczegółową w oparciu o kosztorysowe normy nakładów rzeczowych, określone w katalogach KNR wydanych przez Ministra Gospodarki przestrzennej i Budownictwa, oraz a w przypadku braku w nich odpowiednich nakładów rzeczowych , należy zastosować katalogi KNR-W wydanych przez WACETOB. W przypadku braku odpowiednich pozycji również w tych katalogach (lub możliwości zastosowania analogii do nich) można wykorzystać inne dostępne na rynku katalogi norm albo wykonać kalkulację indywidualna, po zaakceptowaniu jej przez zamawiającego tj. inspektora nadzoru i kierownika Dom Polkowska.  

Do opracowania kosztorysu inwestorskiego należy przyjąć następujące ceny czynników produkcji oraz wskaźniki narzutów:

stawkę robocizny kosztorysowej R - 
przyjąć jako średnią dla miasta Warszawy, stawkę za jedną roboczogodzinę w danej branży publikowaną w wydawnictwach ,,SEKOCENBUD'' BCR  wydanie aktualne dla daty sporządzenia dokumentacji projektowej i kosztorysowej,  

ceny jednostkowe materiałów M - 
przyjąć jako średnie wraz z kosztami zakupu, ceny materiałów, publikowane w wydawnictwach SEKOCENBUD: Informacja o cenach  czynników produkcji RMS wydanie aktualne dla daty sporządzania dokumentacji projektowej  i kosztorysowej 

ceny jednostkowe pracy sprzętu S - 
przyjąć jako średnie dla miasta Warszawy ceny pracy sprzętu publikowane w wydawnictwach SEKOCENBUD'' BCR wydanie aktualne dla daty sporządzania dokumentacji projektowej i kosztorysowej,

wskaźnik narzutu kosztów pośrednich Wkp - 
przyjąć jako średnie dla miasta Warszawy, wskaźnik w danej branży publikowany                                 w wydawnictwach SEKOCENBUD BCR - wydanie aktualne dla daty sporządzania dokumentacji projektowej i kosztorysowej. Koszty pośrednie Kp należy liczyć od (R + S),

wskaźnik narzutu zysku Wz  
przyjąć jako średnie dla miasta Warszawy, wskaźnik w danej branży publikowany                                    w wydawnictwach SEKOCENBUD BCR - wydanie aktualne dla daty sporządzania dokumentacji projektowej i kosztorysowej. Wskaźnik zysku Z należy liczyć od (R+S+Kp), 

Powyższe informacje należy zamieścić na stronie tytułowej kosztorysu inwestorskiego.

Do kosztorysu inwestorskiego należy dołączyć zbiorcze zestawienie wartości cen materiałów wraz z kosztami zakupu, zestawienie wartości cen pracy sprzętu, bez narzutów i zestawienie wartości robocizny bez narzutów.

Kosztorys inwestorski należy opracować przy pomocą programu kosztorysowego NORMA w 2 egz. w formie papierowej, oprawionej trwale oraz w dwóch egzemplarzach w formie elektronicznej zapisanej osobno na nośniku CD i DVD w formacje pdf, kosztorysy i ath.

5. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia

Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia musi być wykonany zgodnie z  Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002 r. Dz.U. Nr 151, poz. 1256.
Założenia (informację) do opracowania programu BIOZ należy przygotować w związku                            z prowadzeniem robót w strefie publicznej w oparciu o  projekt budowlano-wykonawczy oraz  specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót: 

Dokumentacja powinna również zawierać następujące uzgodnienia, protokoły                                 i oświadczenia

6. Protokoły wymaganych uzgodnień związanych z budową oświetlenia w strefie publicznej

a) uzgodnienie przyłączenia do sieci elektroenergetycznej dystrybutora energii elektrycznej oraz układu pomiarowego, innogy Stoen Operator Sp. z o.o. oraz uzgodnienie budowy układu pomiarowego,
Zamawiający wystąpił z prośbą o określenie możliwości przyłączenia do sieci elektroenergetycznej  innogy Stoen Operator Sp. z o.o. w oddziale przy ul. Roentgena 7, dnia 16-02-2017 r. W odpowiedzi uzyskał informacje o możliwości zasilania projektowanego obiektu z mocą przyłączeniową 2 kW.

b) uzyskanie pozytywnego protokołu z narady koordynacyjnej w sprawie budowy instalacji  oświetlenia osiedlowego w terenie

c) uzgodnienie kształtu latarni z Wydziałem Kształtowania Przestrzeni Publicznej, Biura Architektury i Planowania Przestrzennego

d) inne, jeżeli będą wymagane z przyjętych rozwiązań projektowych 

7. oświadczenie projektanta, że opracowany projekt zawiera wszystkie elementy niezbędna do c  realizacji zadania i został wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej w oparciu o aktualne normy, przepisy, i że posiada wszystkie niezbędne uzgodnienia dla tego typu zadania

8. oświadczenie projektanta o nieodpłatnym przekazaniu majątkowych praw autorskich na rzecz zamawiającego, zgodnie z art. 41 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

9. oświadczenie projektanta o zobowiązaniu się do pełnienia bezpłatnie nadzoru autorskiego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa w czasie wykonywania robót na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.

      
3.2. Teren jest administrowany przez ZGN Mokotów i znajduje się na  terenie DOM Polkowska, ul. Polkowska 7, 00-727 Warszawa.

3.3. Przy opracowaniu projektu należy dążyć do minimalizacji kosztów robót wykonanych na podstawie projektu.    

3.4. Jednostka projektowa zobowiązana jest do pełnienia bezpłatnie nadzoru autorskiego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa w czasie wykonywania robót na podstawie tej dokumentacji. 

3.5.Wykonawca jest zobowiązany do przeniesienia praw autorskich na Zamawiającego.

3.6. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ mają być wykonane zgodnie z:
       3.6.1. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i Prawa Budowlanego, 
       3.6.2. wymogami wynikającymi z Polskich Norm, w sposób czytelny i jednoznaczny z podaniem legendy indywidualnych oznaczeń graficznych,
       3.6.3. zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną,
       3.6.4.założeniami projektowo - kosztorysowymi stanowiącymi załącznik do III Rozdziału SIWZ  istotnych postanowień umowy,
       3.6.5. Zalecenia konserwatorskie z dnia 10 marca 2017r.
       3.6.6. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III SIWZ,
       3.6.7.  postanowieniami ustawy Prawo zamówień publicznych,
3.6.8. zasadami Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U.  z  2012 r., Nr 81, poz. 462), m. in. winna być trwale oprawiona,
3.6.9. uszczegółowieniami określającymi zakres wykonania.

3.7.	Kosztorys oraz przedmiar robót powinien obejmować pełen zakres robót  niezbędny do realizacji zamówienia. 

3.8.	W przypadku wystąpienia wad ukrytych w dokumentacji, których nie ujawniono w  czasie jej odbioru, Jednostka Projektowa zobowiązana będzie nieodpłatnie do naniesienia poprawek i uzupełnień w terminie 3-ch dni od daty zawiadomienia.
                                                                                                
3.9. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 690 z późn. zm.).

3.10. Wymagania dotyczące gwarancji: 
      Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonaną dokumentację projektową i kosztorysową do czasu wygaśnięcia odpowiedzialności Wykonawcy robót z tytułu gwarancji i rękojmi na roboty wykonane na podstawie opracowanej dokumentacji. Warunki gwarancji zawierają Istotne postanowienia umowy  stanowiące Rozdział III SIWZ.    

  3.11. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego 
            wykonania umowy w wysokości 5 % wartości oferty brutto, na zasadach 
             określonych w pkt. 20 specyfikacji. 
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71320000-7<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              9807.81<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 60<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Nie dotyczy w przedmiotowym postępowaniu<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                 W celu wykazania spełnienia warunku posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca winien wykazać się posiadaniem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokość sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 20.000,00 zł. <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                  8.1.3.    Ad. zdolności technicznej lub zawodowej:
W celu wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca winien wykazać, że:  
8.1.3.1.   wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również  wykonuje, 2 usługi odpowiadające swoim przedmiotem przedmiotowi zamówienia tj. wykonał co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowo - kosztorysowej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia przy czym w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonawca musi wykazać, że wykazane, z wykonywanych przez niego usług, 2 dokumentacje projektowe zostały już odebrane.  
8.1.3.2.   dysponuje osobami, które będą wykonywać dokumentację projektowo - kosztorysową, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i stosowne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności właściwej do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające ww. w przypadku uprawnień wydanych przed dniem 30.12.1994 r. oraz aktualne zaświadczenia o wpisaniu na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego.  
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                8.2.1.1.2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. 8.1.3.1.  SIWZ zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden z Wykonawców wykaże się wykonaniem usług wymaganych zgodnie z postanowieniem pkt. 8.1.3.1.  SIWZ  samodzielnie. Za spełnienie warunku nie będzie uznane wykazanie, że np.  Wykonawca A i Wykonawca b wykonali po jednej usłudze  z pkt. 8.1.3.1.  SIWZ. </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5  pkt. 1, 2, 4  ustawy. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych podmiotów na zdolnościach których lub ich sytuacji polega Wykonawca.
UWAGA: W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3.3. i pkt. 9.6.1. SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />9.3. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przed    udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:	
9.3.1. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w pkt. 8.1.3.2 SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 
W przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków, do wykazu załącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
9.3.2. dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez  zamawiającego w pkt. 8.1.2. SIWZ.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">
9.	Wykaz wymaganych oświadczeń i  dokumentów  od Wykonawcy.

9.1. Oferta powinna się składać z:
9.1.1. wypełnionego  i podpisanego formularza oferty zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II SIWZ,
9.1.2. aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru Formularza oferty - Rozdział II SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
9.1.3. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej)
9.1.4. pełnomocnictwa  jeżeli oferta jest złożona przez Wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ.
9.1.5.	informacji określonej w pkt. 16.1.1. SIWZ w przypadku zastosowania  przez wykonawcę innej niż  23%  stawki  podatku od towarów i usług,
9.1.6.  w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów dokument - oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów - potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów.
Powyższy dokument na załączniku nr 3 do wzoru formularza oferty, powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności:
9.1.6.1. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
9.1.6.2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,
9.1.6.3. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 
9.1.7. dowodów, o których mowa w pkt. 14.9. SIWZ, w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą.
  9.1.8. wykazu usług załączniku nr 4 do formularza oferty, o których mowa w pkt. 8.1.3.1.  SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
Do wykazu usług Wykonawca powinien dołączyć informację, czy usługi wymienione w wykazie usług wykonał sam czy potwierdzają wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, którego zobowiązanie do udostępnienia wiedzy i doświadczenia winien załączyć wraz ze zobowiązaniem do jego udziału w wykonaniu części zamówienia.

UWAGA:

9.2. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku do materiałów przetargowych. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena (z VAT) za wykonanie całości zamówienia                                </td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie zawodowe wykonawcy                                                 </td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />       3.12.1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w razie:
3.12.1.1.	dokonywania zmian przewidzianych w SIWZ w postaci jednoznacznych postanowień umownych, określających zakres zmian, w szczególności możliwość zmiany terminu wykonania, wynagrodzenia Wykonawcy i charakteru oraz warunków ich wprowadzenia i tak w przypadku:
3.12.1.1.1.	zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy i mających wpływ na treść umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych,
3.12.1.1.2.	powierzenia Podwykonawcy wykonania całości bądź części Przedmiotu zamówienia w zakresie i na warunkach wynikających z umowy między Wykonawcą a Podwykonawcą zaakceptowanej przez Zamawiającego lub zmiany Podwykonawcy w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia z nim umowy dotyczącej wykonywania Przedmiotu zamówienia, koniecznym będzie dla prawidłowego jego wykonania  posłużenie się przez Wykonawcę nowym Podwykonawcą, który będzie realizował część lub cały zakres prac powierzony uprzednio innemu Podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu wykazania spełniania warunków  udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 a ust. 4 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać 
                                             Zamawiającemu, iż proponowany inny 
                                            Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie 
                                            spełnia je w stopniu nie mniejszym niż 
                                            wymagany w trakcie postępowania o udzielenie 
                                            zamówienia i nie podlega wykluczeniu z 
                                            postępowania;
3.12.1.1.3.	 zmiany zakresu części Przedmiotu zamówienia powierzonego Podwykonawcom wynikającej z aneksów do umów zawartych przez Wykonawcę z Podwykonawcami i zaakceptowanych przez Zamawiającego w przypadku wykonywania Przedmiotu zamówienia z udziałem Podwykonawców.
3.12.1.1.4.	zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w następstwie wydłużających/wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia.
3.12.1.1.5.	zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym warunkiem dokonania takiej zamiany  jest posiadanie przez nowo wskazane osoby wymaganych uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia zgodnego z warunkami określonymi w tym zakresie w SIWZ;
3.12.1.2.	zaistnienia konieczności wykonania przez Wykonawcę usług    dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym (przedmiotem zamówienia), o ile stały się niezbędne, a ponadto spełnione są łącznie następujące warunki:
3.12.1.2.1.	 zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego (przedmiotu zamówienia);
3.12.1.2.2.	 zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego;
3.12.1.2.3.	 wartość każdej kolejnej zmiany umowy nie przekroczy 50% wartości umowy,
3.12.1.3.	 gdy zmiana umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć i jednocześnie ich wartość nie przekracza 50% wartości przedmiotu zamówienia. 
3.12.1.4.	 gdy Wykonawcę ma zastąpić inny podmiot:
3.12.1.4.1.	 na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt. 3.12.1.1. SIWZ,   
3.12.1.4.2.	w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy podmiot spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;
3.12.1.4.3.	w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, o ile Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców,
3.12.1.5.	zmian  niezależnie od ich wartości, jeżeli nie są one istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy;
3.12.1.6.	 łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy i jest mniejsza niż 10 % wartości przedmiotu zamówienia; 

3.12.2. Dokonanie zmiany wskazanej w pkt. 3.12.1.1.4. SIWZ wymaga złożenia przez Wykonawcę na piśmie wniosku wskazującego, z jakich powodów nastąpić ma wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy i o jaki czas. Wykonawca złoży wniosek najpóźniej w ciągu 3 dni od zaistnienia okoliczności, o których mowa w zd. 1 pkt. 3.12.1.1.4. SIWZ. Wniosek złożony po terminie wskazanym w zdaniu poprzednim Zamawiający pozostawi bez rozpoznania.
3.12.3. W przypadkach, o których mowa w pkt. 3.12.1.2., 3.12.1.3. oraz 3.12.1.4.2. SIWZ Zamawiający nie wprowadzi kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.12.4. W przypadkach, o których mowa w pkt. 3.12.1.1., 3.12.1.3. i 3.12.1.6. SIWZ zmiany postanowień umowy nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy.
3.1.5. Wynagrodzenie dla Wykonawcy za wykonanie usług mieszczących się w zakresie, o którym mowa w pkt. 3.12.1.2, 3.12.1.3. i 3.12.1.6. SIWZ obliczone będzie wg zasad przyjętych w niniejszej umowie i kwot zawartych w ofercie.     
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 12/04/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              PL<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com