JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170331/55986-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://' target='_blank'>http://</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 55986 - 2017
              z dnia 2017-03-31 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kraków: Remont obiektów budowlanych w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>35 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
              12150664500000, ul.
              Rząska, ul. Krakowska 
              2,
              30-901  
              Kraków, woj.
              małopolskie, państwo
              Polska, tel.
              +48 261135116, +48 261133017, e-mail
              35wog.szpk@ron.mil.pl, faks
              +48 261135059, +48 261135165.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://35wog.wp.mil.pl/pl/37.html<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Jednostka Budżetowa</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />W formie pisemnej. Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.  Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.<br />
                Adres:
                <br />35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Krakowska 2 30-199 RZĄSKA</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Remont obiektów budowlanych w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce<br /><b>Numer referencyjny: </b>13/INFR/17<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest. remont obiektów budowlanych w kompleksie wojskowym przy 
ul. Krakowskiej 2 w Rząsce.

Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na trzy części.

Część nr 1 - Naprawa elewacji budynku nr 6 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce.
Przedmiotem zamówienia dla części nr 1 jest naprawa elewacji budynku nr 6 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce.

PARAMETRY TECHNICZNE BUDYNKU Nr 6:


	przeznaczenie budynku: kuchnia i jadalnia, magazynowy
	rok budowy: 1986
	rok naprawy: 2003
	kubatura: 16 808 m3 
	powierzchnia użytkowa: 2453 m2 
	budynek parterowy, podpiwniczony


ZAKRES ROBÓT:


Zakres robót branży budowlanej:

	roboty rozbiórkowe i demontażowe,
	wywóz gruzu i materiałów z demontażu,
	przecieranie tynków zewnętrznych.
	uzupełnienie tynków zewnętrznych,
	wykonanie tynków zewnętrznych,
	remont instalacji uziemiającej,
	uzupełnienie obróbek blacharskich,
	wymiana stolarki i ślusarki drzwiowej,
	wymiana krat okiennych,
	opaski z kostki betonowej. 

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRECYZUJĄ N/W DOKUMENTY:
a)	Kosztorysy inwestorskie:
	KI  bud. nr 6 - elewacja

b)	Przedmiary robót:
	PR - bud. nr 6 - elewacja 



Część nr 2 - Naprawa pomieszczeń po dawnej kantynie w budynku nr 6 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce.

Przedmiotem zamówienia dla części nr 2 jest naprawa pomieszczeń po dawnej kantynie 
w budynku nr 6 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce.

      
PARAMETRY TECHNICZNE BUDYNKU Nr 6:


	przeznaczenie budynku: kuchnia i jadalnia, magazynowy
	rok budowy: 1986
	rok naprawy: 2003
	kubatura: 16 808 m3 
	powierzchnia użytkowa: 2453 m2 
	budynek parterowy, podpiwniczony

ZAKRES ROBÓT:

Zakres robót branży budowlanej:

	roboty rozbiórkowe i demontażowe,
	wywóz gruzu i materiałów z demontażu,
	wykonanie ścian działowych,
	wykonanie robót tynkarskich,
	wykonanie ścian i zabudów gipsowo-kartonowych,
	wykonanie okładzin ściennych,
	wykonanie gładzi gipsowych,
	gruntowanie podłoża pod malowanie,
	malowanie emulsyjne ścian i sufitów,
	wykonanie podłoży pod posadzki,
	wykonanie posadzek z płytek gresowych, wykładzin,
	wymiana stolarki drzwiowej,
	montaż ścianek systemowych, łazienkowych.

Zakres robót branży sanitarnej:

	demontaż instalacji wod-kan,
	wymiana grzejników,
	montaż instalacji wod-kan,
	montaż instalacji wentylacyjnej, 
	biały montaż.



Zakres robót branży elektrycznej:

	demontaż instalacji elektrycznych i osprzętu,
	demontaż opraw oświetleniowych,
	wykonanie instalacji elektrycznej,
	montaż nowych opraw oświetleniowych i osprzętu,
	wykonanie pomiarów powykonawczych.

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRECYZUJĄ N/W DOKUMENTY:


a)	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót:

	STWIORB (budowlany)
	STWIORB (elektryczny) 
	STWIORB (sanitarny)
	STWIORB (wentylacja)

b)	Kosztorysy inwestorskie:

	KI  budowlany  bud. nr 6
	KI  elektryczny  bud. nr 6
	KI  sanitarny  bud. nr 6
	KI  sanitarny  bud. nr 6 (zaplecze kuchenne)
	KI  wentylacja  bud. nr 6 (zaplecze kuchenne)

c)	Przedmiary robót:
	PR  budowlany  bud. nr 6
	PR  elektryczny  bud. nr 6
	PR  sanitarny  bud. nr 6
	PR  sanitarny  bud. nr 6 (zaplecze kuchenne)
	PR  wentylacja  bud. nr 6 (zaplecze kuchenne)

Część nr 3 - Remont drzwi ppoż klatek schodowych w budynku nr 1 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce.

Przedmiotem zamówienia dla części nr 3 jest remont drzwi ppoż klatek schodowych 
w budynku nr 1 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce. 

PARAMETRY TECHNICZNE BUDYNKU Nr 1:

	przeznaczenie budynku: koszarowy, biurowo-sztabowy
	rok budowy: 1985
	rok naprawy: 2004
	kubatura: 27 506 m3 
	powierzchnia użytkowa: 4 111 m2 
	budynek 3-piętrowy


ZAKRES ROBÓT:

Zakres robót branży budowlanej:

	demontaż istniejących drzwi,
	montaż drzwi aluminiowych Ppoż. EI60,
	obróbka drzwi,
	naprawa uszkodzonej części ściany.

Zakres robót branży sanitarnej:

	demontaż instalacji kanalizacyjnej podposadzkowej i armatury sanitarnej,
	demontaż instalacji wodnej,
	prace ziemne na zewnątrz budynku,
	wykonanie instalacji kanalizacyjnej podposadzkowej oraz na zewnątrz budynku.

Zakres robót branży elektrycznej:

	montaż opraw oświetleniowych,
	wykonanie instalacji elektrycznych wraz z montażem nowego osprzętu,
	wykonanie pomiarów powykonawczych instalacji elektrycznej

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRECYZUJĄ N/W DOKUMENTY:


a)	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót:
	STWIORB drzwi
	STWIORB elektryczny
	STWIORB sanitarny  

b)	Kosztorysy inwestorskie:
	KI  bud. nr 1 - drzwi
	KI  bud. nr 1 - elektryczny
	KI  bud. nr 1  sanitarny

c)	Przedmiary robót:
	PR - bud. nr 1 - drzwi 
	PR - bud. nr 1 - elektryczny
	PR - bud. nr 1  sanitarny
d)	Elementy projektu:
	Drzwi ppoż EI60


3Szczegółowy zakres robót  został zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej zał. nr 9 do SIWZ, Przedmiarze  robót stanowiącym  zał. nr 8 do SIWZ.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu art. 4 ust. 2a  ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U.  z 2010 Nr 193, poz.1287 z późn. zm.).
Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, prawem budowlanym, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi normami budowlanymi i rozporządzeniami. 
Nakłady robocizny, materiały i sprzęt w pozycjach analogicznych należy przyjąć tak jak wskazał                w poszczególnych pozycjach Zamawiający. 
Dopuszcza się zastosowanie materiału, sprzętu  o parametrach równoważnych bądź wyższych 
w stosunku do wskazanego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiału lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego i stanowić będą podstawę decyzji o akceptacji zaoferowanych materiałów lub urządzeń lub odrzuceniu oferty.

Dotyczy części nr 3 
Wykonawca dokona wymiany głównego przewodu kanalizacyjnego (od pionu do pierwszej studzienki kanalizacyjnej) w ciągu dwóch dni tj. piątek  sobota.

Uwaga! 
Realizacja prac remontowych będzie odbywała się na czynnym obiekcie, w dni robocze 
w godzinach od godz. 7:30 do 15:30 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem 
tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej lub z upoważnionym przedstawicielem oraz Zamawiającym.

Uwaga!
Wykonawca na własny koszt zabezpiecza kontenery socjalne i sanitarne dla swoich pracowników. Zamawiający wskaże miejsce ich tymczasowej lokalizacji oraz wskaże miejsca poboru energii elektrycznej, doprowadzenia wody zimnej i odprowadzenia ścieków.


Wykonawca udzieli Zamawiającemu Gwarancji dobrego wykonania  (Gwarancji dobrego wykonania  zał. nr 10 do umowy), na okres wskazany w kryterium wyboru (SIWZ część nr I 
pkt 14).
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45210000-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45330000-9,
                45311200-2<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              673621.92<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 90<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 60<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 90<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że jego sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwala na wykonanie zamówienia i będzie posiadał:
a)	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków 
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

dla części nr 1:  na kwotę:   280 000,00 zł 
dla części nr 2:  na kwotę:   340 000,00 zł 
dla części nr 3:  na kwotę:   190 000,00 zł 


b)	dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną tj. na kwotę:

dla części nr 1:  200 000,00 zł
dla części nr 2:  200 000,00 zł
dla części nr 3:  100 000,00 zł
  Na etapie składania ofert Wykonawca w Standardowym formularzu jednolitego oświadczenia (zał. 6 do SIWZ) wykazuje, iż  posiada dokumenty dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wykonawca ma obowiązek złożyć na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 2  Pzp. ww. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków z zakresu sytuacji ekonomicznej 
i finansowej.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca w celu potwierdzenia, iż posiada niezbędną do wykonania zdolność zawodową, składa oświadczenie w Standardowym formularzu jednolitego oświadczenia zwanego dalej JO (zał. 6 do SIWZ) wykazując spełnienie niżej wskazanych wymagań:
Zamawiający wymaga w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu przedstawienia wykazu robót budowlanych wykonanych,  nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie:
dla części nr 1- co najmniej dwie realizacje polegające na remoncie lub budowie budynku 
w kwocie nie mniejszej niż 100 000, 00 zł brutto każda
dla części nr 2- co najmniej dwie realizacje polegające na remoncie lub budowie budynku 
w kwocie nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda
dla części nr 3- co najmniej dwie realizacje polegające na remoncie lub budowie budynku 
w kwocie nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane,  a jeżeli z uzasadnionej przyczyny 
o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty.
Na etapie składania ofert Wykonawca w Standardowym formularzu jednolitego oświadczenia (zał. nr 6  do SIWZ) oświadcza, iż  posiada ww. doświadczenie. 

Wykaz wykonanych robót budowlanych (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ) z załączeniem dowodów lub innych dokumentów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie Wykonawca ma obowiązek złożyć na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 2 Pzp.

Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
Dla części nr 1:
a)	Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane specjalność konstrukcyjno-budowlane, 
 do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń.

Dla części nr 2:

a)	Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane specjalność konstrukcyjno-budowlane, 
b)	Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej,
c)	Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej,

 do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń.

Dla części nr 3:

a)	Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane specjalność konstrukcyjno-budowlane, 
b)	Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej,
c)	Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej,

 do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń.


Osoby z uprawnieniami budowlanymi muszą posiadać aktualne zaświadczenia 
z właściwego Oddziału Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby
 i opłacania wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej.

Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy oryginałów lub kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia z właściwego Oddziału Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby i opłacanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej. 

Wymóg posiadania ww. uprawnień zgodny jest z art. 62 ust. 4 ustawy Prawo budowlane
 z  dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. 2013 poz. 1049 j.t. z późn. zm.)).
Zamawiający określając wymagania dla każdej osoby w zakresie posiadania uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U. 2013 poz. 1409 j.t. z późn. zm.) oraz Ustawy                     o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.).

Wykonawca w celu potwierdzenia, że jest w stanie zabezpieczyć wykonywanie przedmiotu zamówienia wykaże w załączniku złożonym do oferty tj. Standardowym formularzu jednolitego oświadczenia (załącznik nr 6 do SIWZ) iż dysponuje personelem posiadającym wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje.

Wykaz osób (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ) Wykonawca ma obowiązek złożyć na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 2 Pzp.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt ustawy Pzp, na wezwanie Zamawiającego w oparciu o zapis  art. 26 ust. 2 Pzp, ma obowiązek złożyć niżej wskazane dokumenty:

a)	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
d)	informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;

Wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja dot. otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania 
z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zamawiający zamieszczając na swojej stronie internetowej informację z otwarcia ofert dołączy przykładowe wzory oświadczeń.

Dokumenty jakie należy złożyć w przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r.  w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 poz. 1126) (część III SIWZ  pkt 1 ppkt 1.4 lit. d)
 składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i pkt 6 ustawy Pzp;
 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty, o których mowa w § 5 pkt 1 oraz 4 rozporządzenia (część III SIWZ  pkt 1 ppkt 1.4 lit. a i d)  powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w § 5 pkt 2 oraz 3 rozporządzenia (część III SIWZ  pkt 1 ppkt 1,4 lit. b ) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa 
w   § 5 pkt 1,2,3,4 rozporządzenia część III SIWZ  pkt 1 ppkt 1.4 lit. a, b, d, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Powyższe dokumenty w formie oświadczenia, o których mowa w § 5 pkt 1 oraz 4 rozporządzenia (część III SIWZ  pkt 1 ppkt 1.4 lit. a i d)  powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w § 5 ust 1 pkt 2 oraz 3 rozporządzenia (część III SIWZ  pkt 1 ppkt 1.4 lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 rozporządzenia (część III SIWZ  pkt 1 ppkt 1.4 lit. a i d) , składa dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5  pkt 6 ustawy Pzp.
Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby., Powyższe dokumenty w formie oświadczenia, o których mowa w § 5 pkt 1 
oraz 4 rozporządzenia (część III SIWZ  pkt 1 ppkt 1.4 lit. d)  powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału 
w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w § 5 pkt 2 oraz 3 rozporządzenia (część III SIWZ  pkt 1 ppkt 1.4 lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o którym mowa w część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.1 tiret pierwsze.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od dn.  do dn.  w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - (wzór załącznik nr 2 do SIWZ) złożony w oryginale  załącznik musi być potwierdzony przez podmiot oddający do dyspozycji zasoby.

Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty dotyczące podmiotu na zasobach których polega na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 2 Pzp.:
	dokumenty o których mowa w części III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 (dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.);
	 dokumenty dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1b pkt ,2,3 (o którym mowa w część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.3.), wyłącznie w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na  zasoby podmiotu trzeciego;
	 Oświadczenie w oryginale zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ potwierdzającego odpowiednio że podmiot trzeci nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-22  oraz art. 24 ust 5 ustawy Pzp. w związku z  § 5 pkt 5-9 ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ROZWOJU z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia).





</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />a)	wykaz wykonanych robót budowlanych wraz dowodami określającymi, iż roboty budowlane wykazane w zał. nr 5 do SIWZ zostały wykonane należycie;
a)	wykaz osób zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ;
b)	informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej  zgodnie z zapisem wskazanym w SIWZ  część I pkt 10, ppkt 10.4  lit a.
c)	dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia zgodnie z zapisem wskazanym w SIWZ część I pkt 10, ppkt 10.4  lit. b.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Dokumenty wymagane do oferty w celu dokonania jej oceny:
       Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku Oferta (zał. nr 1 do SIWZ) nw. dokumenty:
	Standardowy formularz jednolitego oświadczenia (zał. nr 6);
	Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymogami określonymi w Założeniach wyjściowych do kosztorysowania  zał. nr 7 do SIWZ oraz według przedmiarów robót załączonych przez Zamawiającego do dokumentacji przetargowej.
	 Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od  do  w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - (zał. nr 2) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji  w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów.

</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />2.1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:

	część nr 1 w kwocie  7 000,00 zł (słownie zł: siedem tysięcy)
	część nr 2 w kwocie  8 000,00 zł (słownie zł: osiem tysięcy)
	część nr 3 w kwocie  4 500,00 zł (słownie zł: cztery tysiące pięćset)
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja jakości wykonania </td><td>40</td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarncja jakości wykonania</td><td>40</td></tr><tr><td>Cana</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja jakości wykonania</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający przewiduje dokonanie zmian zapisów umowy zgodnie z at 144 ust. 1 pkt 1,pkt 2,pkt 3 i pkt 6 ustawy Pzp, na warunkach określonych w załącznikach do SIWZ nr 11, nr11a, nr 11b.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 18/04/2017, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b> Naprawa elewacji budynku nr 6 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia dla części nr 1 jest naprawa elewacji budynku nr 6 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce.

PARAMETRY TECHNICZNE BUDYNKU Nr 6:


	przeznaczenie budynku: kuchnia i jadalnia, magazynowy
	rok budowy: 1986
	rok naprawy: 2003
	kubatura: 16 808 m3 
	powierzchnia użytkowa: 2453 m2 
	budynek parterowy, podpiwniczony


ZAKRES ROBÓT:


Zakres robót branży budowlanej:

	roboty rozbiórkowe i demontażowe,
	wywóz gruzu i materiałów z demontażu,
	przecieranie tynków zewnętrznych.
	uzupełnienie tynków zewnętrznych,
	wykonanie tynków zewnętrznych,
	remont instalacji uziemiającej,
	uzupełnienie obróbek blacharskich,
	wymiana stolarki i ślusarki drzwiowej,
	wymiana krat okiennych,
	opaski z kostki betonowej. 

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRECYZUJĄ N/W DOKUMENTY:
a)	Kosztorysy inwestorskie:
	KI  bud. nr 6 - elewacja

b)	Przedmiary robót:
	PR - bud. nr 6 - elewacja 



<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45210000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  235370.34<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 90<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja jakości wykonania</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Naprawa pomieszczeń po dawnej kantynie w budynku nr 6 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia dla części nr 2 jest naprawa pomieszczeń po dawnej kantynie 
w budynku nr 6 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce.

      
PARAMETRY TECHNICZNE BUDYNKU Nr 6:


	przeznaczenie budynku: kuchnia i jadalnia, magazynowy
	rok budowy: 1986
	rok naprawy: 2003
	kubatura: 16 808 m3 
	powierzchnia użytkowa: 2453 m2 
	budynek parterowy, podpiwniczony

ZAKRES ROBÓT:

Zakres robót branży budowlanej:

	roboty rozbiórkowe i demontażowe,
	wywóz gruzu i materiałów z demontażu,
	wykonanie ścian działowych,
	wykonanie robót tynkarskich,
	wykonanie ścian i zabudów gipsowo-kartonowych,
	wykonanie okładzin ściennych,
	wykonanie gładzi gipsowych,
	gruntowanie podłoża pod malowanie,
	malowanie emulsyjne ścian i sufitów,
	wykonanie podłoży pod posadzki,
	wykonanie posadzek z płytek gresowych, wykładzin,
	wymiana stolarki drzwiowej,
	montaż ścianek systemowych, łazienkowych.

Zakres robót branży sanitarnej:

	demontaż instalacji wod-kan,
	wymiana grzejników,
	montaż instalacji wod-kan,
	montaż instalacji wentylacyjnej, 
	biały montaż.



Zakres robót branży elektrycznej:

	demontaż instalacji elektrycznych i osprzętu,
	demontaż opraw oświetleniowych,
	wykonanie instalacji elektrycznej,
	montaż nowych opraw oświetleniowych i osprzętu,
	wykonanie pomiarów powykonawczych.

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRECYZUJĄ N/W DOKUMENTY:


a)	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót:

	STWIORB (budowlany)
	STWIORB (elektryczny) 
	STWIORB (sanitarny)
	STWIORB (wentylacja)

b)	Kosztorysy inwestorskie:

	KI  budowlany  bud. nr 6
	KI  elektryczny  bud. nr 6
	KI  sanitarny  bud. nr 6
	KI  sanitarny  bud. nr 6 (zaplecze kuchenne)
	KI  wentylacja  bud. nr 6 (zaplecze kuchenne)

c)	Przedmiary robót:
	PR  budowlany  bud. nr 6
	PR  elektryczny  bud. nr 6
	PR  sanitarny  bud. nr 6
	PR  sanitarny  bud. nr 6 (zaplecze kuchenne)
	PR  wentylacja  bud. nr 6 (zaplecze kuchenne)
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45210000-2, 45330000-9,
                    45311200-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  280063.81<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 60<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja jakości wykonania</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Remont drzwi ppoż klatek schodowych w budynku nr 1 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia dla części nr 3 jest remont drzwi ppoż klatek schodowych w budynku nr 1 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce. 

PARAMETRY TECHNICZNE BUDYNKU Nr 1:

	przeznaczenie budynku: koszarowy, biurowo-sztabowy
	rok budowy: 1985
	rok naprawy: 2004
	kubatura: 27 506 m3 
	powierzchnia użytkowa: 4 111 m2 
	budynek 3-piętrowy


ZAKRES ROBÓT:

Zakres robót branży budowlanej:

	demontaż istniejących drzwi,
	montaż drzwi aluminiowych Ppoż. EI60,
	obróbka drzwi,
	naprawa uszkodzonej części ściany.

Zakres robót branży sanitarnej:

	demontaż instalacji kanalizacyjnej podposadzkowej i armatury sanitarnej,
	demontaż instalacji wodnej,
	prace ziemne na zewnątrz budynku,
	wykonanie instalacji kanalizacyjnej podposadzkowej oraz na zewnątrz budynku.

Zakres robót branży elektrycznej:

	montaż opraw oświetleniowych,
	wykonanie instalacji elektrycznych wraz z montażem nowego osprzętu,
	wykonanie pomiarów powykonawczych instalacji elektrycznej

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRECYZUJĄ N/W DOKUMENTY:


a)	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót:
	STWIORB drzwi
	STWIORB elektryczny
	STWIORB sanitarny  

b)	Kosztorysy inwestorskie:
	KI  bud. nr 1 - drzwi
	KI  bud. nr 1 - elektryczny
	KI  bud. nr 1  sanitarny

c)	Przedmiary robót:
	PR - bud. nr 1 - drzwi 
	PR - bud. nr 1 - elektryczny
	PR - bud. nr 1  sanitarny
d)	Elementy projektu:
	Drzwi ppoż EI60
Wykonawca dokona wymiany głównego przewodu kanalizacyjnego (od pionu do pierwszej studzienki kanalizacyjnej) w ciągu dwóch dni tj. piątek  sobota.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45210000-2, 45330000-9,
                    45311200-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  158187.77<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 90<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja jakości wykonania</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com