JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170405/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170405/59064-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.sulmierzyce.biuletyn.net/' target='_blank'>http://www.sulmierzyce.biuletyn.net/</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 59064 - 2017
              z dnia 2017-04-05 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Sulmierzyce: Sukcesywna dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających 
do placówek oświatowych zlokalizowanych 
na terenie Gminy Sulmierzyce
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Sulmierzyce, krajowy numer identyfikacyjny
              59064818400000, ul.
              ul. Urzędowa 
              1,
              98338  
              Sulmierzyce, woj.
              łódzkie, państwo
              Polska, tel.
              446 846 056, e-mail
              sulmierzyce@gminyrp.pl, faks
              446 846 057.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://www.sulmierzyce.biuletyn.net/<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.sulmierzyce.biuletyn.net/</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.sulmierzyce.biuletyn.net/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty należy składać w formie pisemnej w Sekretariacie Urzędu Gminy w Sulmierzycach<br />
                Adres:
                <br />98-338 Sulmierzyce ul. Urzędowa 1</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Sukcesywna dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających 
do placówek oświatowych zlokalizowanych 
na terenie Gminy Sulmierzyce
<br /><b>Numer referencyjny: </b>IZP.271.1.4.2017.AS<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne przygotowywanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Sulmierzyce.
Żywienie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej (181 dni świadczenia usługi w okresie od 4 września 2017r do 21 czerwca 2018r dla wszystkich placówek oświatowych plus 33 dni świadczenia usługi w okresie od                    8 maja 2017 do 22 czerwca 2017r. dla Zespołu Szkolno  Gimnazjalnego                          w Sulmierzycach). Z przygotowania i dostawy posiłków wyłącza się dni wolne od nauki szkolnej, przerwy świąteczne, ferie oraz inne dni wolne od nauki określone przez dyrekcję szkoły.
Poniższa Tabela przedstawia rozkład posiłków dla poszczególnych placówek oświatowych z terenu Gminy Sulmierzyce (porcja mała stanowi  porcji dużej).
ZADANIE I:
1) Zespół Szkolno-Gimnazjalny w Sulmierzycach:
obiad jednodniowy (II danie) dla klas I-III (mała porcja): 181 dni x 84 dzieci,
obiad jednodniowy (II danie) dla klas IV i wyżej (duża porcja): 181 dni x 150 dzieci,
obiad jednodniowy (II danie) dla klas I-III (mała porcja): 33 dni x 56 dzieci,
obiad jednodniowy (II danie) dla klas IV i wyżej (duża porcja): 33 dni x 92 dzieci,
2) Przedszkole w Sulmierzycach:
śniadanie dla dzieci w wieku 3-6 lat: 181 dni x 75 dzieci,
obiad dwudaniowy dla dzieci w wieku 3-6 lat: 181 dni x 75 dzieci,
podwieczorek dla dzieci w wieku 3-6 lat: 181 dni x 43 dzieci,
3) Dyżur w Przedszkolu w Sulmierzycach:
śniadanie dla dzieci w wieku 3-6 lat: 22 dni x 15 dzieci,
obiad dwudaniowy dla dzieci w wieku 3-6 lat: 22 dni x 15 dzieci,
podwieczorek dla dzieci w wieku 3-6 lat: 22 dni x 15 dzieci,
ZADANIE II:
1) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bogumiłowicach:
obiad jednodniowy (II danie) dla klas I-III (mała porcja): 181 dni x 22 dzieci,
obiad jednodniowy (II danie) dla klas IV i wyżej (duża porcja): 181 dni x 35 dzieci,
2) Przedszkole w Bogumiłowicach:
	śniadanie i obiad dwudaniowy dla dzieci w wieku 3-6 lat: 181 dni x 47 dzieci,
	podwieczorek dla dzieci w wieku 3-6 lat: 181 dni x 20 dzieci,
ZADANIE III
1) Szkoła Podstawowa w Dworszowicach Pakoszowych:
obiad jednodniowy (II danie) dla klas I-III (mała porcja): 181 dni x 16 dzieci,
obiad jednodniowy (II danie) dla klas IV i wyżej (duża porcja): 181 dni x 32 dzieci,
2) Przedszkole:
śniadanie i obiad dwudaniowy dla dzieci w wieku 3-6 lat: 181 dni x 8 dzieci
 
Dostawa posiłków będzie następować w ilościach wynikających z codziennych zamówień składanych przez Dyrektora danej placówki oświatowej.
Uwaga:
Ilości przewidywane w ramach każdej pozycji są ilościami orientacyjnymi podanymi przez Zamawiającego w celu obliczenia ceny przez wykonawcę i dokonania oceny ofert przez Zamawiającego. Usługi objęte umową realizowane będą w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy czym łączna wartość zamówienia nie może przekroczyć maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania wynikającego z umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość posiłku, temperaturę w chwili podania oraz jego walory smakowe i estetyczne. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zamówienia przez Zamawiającego mniejszej ilości usług niż te, które zostały określone
w opisie przedmiotu zamówienia. 

Część 1 zamówienia - Zadanie I obejmuje:
a) Zespół Szkolno-Gimnazjalny w Sulmierzycach, w którym:
	odbiór posiłków odbywać się będzie w godzinach umówionych z Dyrektorem Szkoły. Planowane godziny posiłków: 11:30 oraz 12:30. Codzienne do godziny 8:30 rano, Wykonawca powiadamiany będzie przez upoważnionego pracownika szkoły              o ilości dzieci, dla których należy dostarczyć w tym dniu posiłek. Osoba z personelu szkoły, wyznaczona przez Dyrektora Szkoły, będzie nadzorować wydawanie uczniom przywiezionych przez Wykonawcę posiłków.
	jadłospis: jedno ciepłe danie (II danie) w postaci: ziemniaki lub zamiennik (ryż, kasza, makaron) - 200 gram, mięso - 100 gram, surówka - 150 gram. Dania mięsne powinny zawierać co najmniej sztukę mięsa na osobę. Podawane mięso nie może być tłuste i przerośnięte (preferowane: stek z kurczaka, udziec z kurczaka, kotlet schabowy, bitki wołowe, gulasz). Drugie danie raz w tygodniu mogą stanowić: pierogi, naleśniki, placki ziemniaczane, kopytka, krokiety, gołąbki o wadze 400g. Drugim daniem nie może być kiełbasa. W dni postne danie: ziemniaki -200 gram, ryba-100 gram, surówka-150 gram, lub pierogi bezmięsne, naleśniki bezmięsne - 400 g. Każda porcja posiłku wydawana uczniowi musi mieć tą samą gramaturę. Posiłki muszą być dostarczane zgodnie z przedstawionym jadłospisem na dany dzień.
	posiłki muszą posiadać wymagalną przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z przepisami i wymogami sztuki kulinarnej dla żywienia zbiorowego oraz zgodnie z normami żywieniowymi dla dzieci w wieku 7-16 lat zalecanymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie.
b) Publiczne Przedszkole w Sulmierzycach, w którym:
	odbiór posiłków odbywać się będzie w godzinach umówionych z Dyrektorem Szkoły. Planowane godziny dostarczenia posiłków to: śniadanie od 08:15 do 08.45, obiad od 11.30 do 12.00, podwieczorek od 14.00 do 14.15. Codzienne do godziny 8:00 rano, Wykonawca powiadamiany będzie przez upoważnionego pracownika przedszkola o ilości dzieci, dla których należy dostarczyć w tym dniu posiłek.

	jadłospis: 
- śniadanie: różnorodne zupy mleczne (np. płatki kukurydziane, ryżowe, jęczmienne suchary, biszkopty, płatki owsiane, kasza manna, kasza kukurydziana, kasza jaglana, zacierki) kanapki (z pieczywa mieszanego lub razowego) w zależności od rodzaju obiadu, z jajkiem, dżemem, serem białym, żółtym, topionym, wędliną (wysokiej jakości) oraz warzywami (np. pomidorem, ogórkiem kiszonym lub świeżym, sałatą, szczypiorkiem lub rzodkiewką), chude kiełbaski na gorąco, napoje (np. herbata ziołowa, herbata owocowa, herbata z cytryną, kakao)
- obiad zupa i II danie: ziemniaki(lub zamiennie ryż, kasza, kopytka, makaron,itp),  3 posiłki mięsne z mięsa chudego (np. udko z kurczaka, kotlet schabowy/schab, filet
z indyka/kurczaka/, kotlet mielony /z karczku, szynki b/k), lub gulasz/ z szynki b/k, łopatki b/k), posiłki bezmięsne-mączne (pierogi, naleśniki, knedle, itp.), ryba                      (np. filet z soli, mintaja), surówka (warzywa w formie gotowanej lub surowej), kompot lub napój,
- podwieczorek: bułka słodka (np. jagodnik, bułeczki maślane z budyniem, erem, makiem, jabłkiem, marmoladą), kanapki z wędliną (wysokiej jakości), chałka                   np. z miodem, dżemem lub kremem orzechowo-czekoladowym, koktajle owocowe             z owoców mrożonych lub świeżych (maliny, truskawki, jagody), jogurty owocowe, serek wiejski
	posiłki muszą posiadać wymagalną przepisami kaloryczność (1400-1700 kcal)                 i muszą być sporządzone zgodnie z przepisami i wymogami sztuki kulinarnej dla żywienia zbiorowego oraz zgodnie z normami żywieniowymi dla dzieci w wieku       3-7 lat zalecanymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie.
Część 2 zamówienia - Zadanie II obejmuje:
a) Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Bogumiłowicach, w której:
	odbiór posiłków odbywać się będzie w godzinach umówionych z Dyrektorem Szkoły. Planowana godzina dostarczenia posiłków od 12.00 do 12.30. Codzienne do godziny 8:10 rano. Wykonawca powiadamiany będzie przez upoważnionego pracownika szkoły o ilości dzieci, dla których należy dostarczyć w tym dniu posiłek. Osoba z personelu szkoły, wyznaczona przez Dyrektora Szkoły, będzie nadzorować wydawanie uczniom przywiezionych przez Wykonawcę posiłków.
	jadłospis: jedno ciepłe danie (II danie) w postaci: ziemniaki lub zamiennik (ryż, kasza, makaron) - 200 gram, mięso - 100 gram, surówka - 150 gram. Dania mięsne powinny zawierać co najmniej sztukę mięsa na osobę. Podawane mięso nie może być tłuste i przerośnięte (preferowane: stek z kurczaka, udziec z kurczaka, kotlet schabowy, bitki wołowe, gulasz). Drugie danie raz w tygodniu mogą stanowić: pierogi, naleśniki, placki ziemniaczane, kopytka, krokiety, gołąbki o wadze 400g. Drugim daniem nie może być kiełbasa. W dni postne danie: ziemniaki -200 gram, ryba-100 gram, surówka-150 gram, lub pierogi bezmięsne, naleśniki bezmięsne - 400 g. Każda porcja posiłku wydawana uczniowi musi mieć tą samą gramaturę. Posiłki muszą być dostarczane zgodnie z przedstawionym jadłospisem na dany dzień.
	posiłki muszą posiadać wymagalną przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z przepisami i wymogami sztuki kulinarnej dla żywienia zbiorowego oraz zgodnie z normami żywieniowymi dla dzieci w wieku 7-13 lat zalecanymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie.

b) Przedszkole w Bogumiłowicach
	odbiór posiłków odbywać się będzie w godzinach umówionych z Dyrektorem Szkoły Planowane godziny dostarczenia posiłków to:śniadanie od 08:50 do 09.10, obiad od 11.50 do 12.10. Codzienne do godziny 8:10 rano, Wykonawca powiadamiany będzie przez upoważnionego pracownika przedszkola o ilości dzieci, dla których należy dostarczyć w tym dniu posiłek.
	jadłospis: 
- śniadanie: różnorodne zupy mleczne (np. płatki kukurydziane, ryżowe, jęczmienne, suchary, biszkopty, płatki owsiane, kasza manna, kasza kukurydziana, kasza jaglana, zacierki) kanapki (z pieczywa mieszanego lub razowego) w zależności od rodzaju obiadu, z jajkiem, dżemem, serem białym, żółtym, topionym, wędliną (wysokiej jakości) oraz warzywami (np. pomidorem, ogórkiem kiszonym lub świeżym, sałatą, szczypiorkiem lub rzodkiewką), chude kiełbaski na gorąco, napoje (np. herbata ziołowa, herbata owocowa, herbata z cytryną, kakao)
- obiad zupa i II danie: ziemniaki(lub zamiennie ryż, kasza, kopytka, makaron,itp),  3 posiłki mięsne z mięsa chudego (np. udko z kurczaka, kotlet schabowy/schab, filet
z indyka/kurczaka/, kotlet mielony /z karczku, szynki b/k), lub gulasz/ z szynki b/k, łopatki b/k), posiłki bezmięsne-mączne (pierogi, naleśniki, knedle, itp.), ryba                   (np. filet z soli, mintaja), surówka (warzywa w formie gotowanej lub surowej), kompot lub napój,
- podwieczorek: bułka słodka (np.:jagodnik, bułeczki maślane z budyniem, erem, makiem, jabłkiem, marmoladą), kanapki z wędliną (wysokiej jakości), chałka               np. z miodem, dżemem lub kremem orzechowo-czekoladowym, koktajle owocowe             z owoców mrożonych lub świeżych (maliny, truskawki, jagody), jogurty owocowe, serek wiejski
	posiłki muszą posiadać wymagalną przepisami kaloryczność (1400-1700 kcal)                   i muszą być sporządzone zgodnie z przepisami i wymogami sztuki kulinarnej dla żywienia  zbiorowego oraz zgodnie z normami żywieniowymi dla dzieci w wieku             3-7 lat zalecanymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie.
Część 3 zamówienia - Zadanie III obejmuje:
a) Szkoła Podstawowa w Dworszowicach Pakoszowych, w której:
	odbiór posiłków odbywać się będzie w godzinach umówionych z Dyrektorem Szkoły. Planowana godzina dostarczenia posiłków to 8.30, w dniu którego dotyczy zapotrzebowanie. Codzienne do godziny 8:00 rano, Wykonawca powiadamiany będzie przez upoważnionego pracownika szkoły o ilości dzieci, dla których należy dostarczyć w tym dniu posiłek. Osoba z personelu szkoły, wyznaczona przez Dyrektora Szkoły, będzie nadzorować wydawanie uczniom przywiezionych przez Wykonawcę posiłków.
	jadłospis: jedno ciepłe danie (II danie) w postaci: ziemniaki lub zamiennik (ryż, kasza, makaron) - 200 gram, mięso - 100 gram, surówka - 150 gram. Dania mięsne powinny zawierać co najmniej sztukę mięsa na osobę. Podawane mięso nie może być tłuste i przerośnięte (preferowane: stek z kurczaka, udziec z kurczaka, kotlet schabowy, bitki wołowe, gulasz). Drugie danie raz w tygodniu mogą stanowić: pierogi, naleśniki, placki ziemniaczane, kopytka, krokiety, gołąbki o wadze 400g. Drugim daniem nie może być kiełbasa. W dni postne danie: ziemniaki -200 gram, ryba-100 gram, surówka-150 gram, lub pierogi bezmięsne, naleśniki bezmięsne - 400 g. Każda porcja posiłku wydawana uczniowi musi mieć tą samą gramaturę. Posiłki muszą być dostarczane zgodnie z przedstawionym jadłospisem na dany dzień.
	posiłki muszą posiadać wymagalną przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z przepisami i wymogami sztuki kulinarnej dla żywienia zbiorowego oraz zgodnie z normami żywieniowymi dla dzieci w wieku 7-13 lat zalecanymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie.
b) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Dworszowicach Pakoszowych
	odbiór posiłków odbywać się będzie w godzinach umówionych z Dyrektorem Szkoły. Planowane godziny dostarczenia posiłków to:śniadanie od 08:50 do 09.10, obiad od 11.50 do 12.10. Codzienne do godziny 8:30 rano, Wykonawca powiadamiany będzie przez upoważnionego pracownika przedszkola o ilości dzieci, dla których należy dostarczyćw tym dniu posiłek.
	jadłospis: 
- śniadanie: różnorodne zupy mleczne (np. płatki kukurydziane, ryżowe, jęczmienne, suchary, biszkopty, płatki owsiane, kasza manna, kasza kukurydziana, kasza jaglana, zacierki) kanapki (z pieczywa mieszanego lub razowego) w zależności od rodzaju obiadu, z jajkiem, dżemem, serem białym, żółtym, topionym, wędliną (wysokiej jakości) oraz warzywami (np. pomidorem, ogórkiem kiszonym lub świeżym, sałatą, szczypiorkiem lub rzodkiewką), chude kiełbaski na gorąco, napoje (np. herbata ziołowa, herbata owocowa herbata z cytryną, kakao)
- obiad zupa i II danie: ziemniaki(lub zamiennie ryż, kasza, kopytka, makaron,itp),  3 posiłki mięsne z mięsa chudego (np. udko z kurczaka, kotlet schabowy/schab, filet
z indyka/kurczaka/, kotlet mielony /z karczku, szynki b/k), lub gulasz/ z szynki b/k, łopatki b/k), posiłki bezmięsne-mączne (pierogi, naleśniki, knedle, itp.), ryba                    (np. filet z soli, mintaja), surówka (warzywa w formie gotowanej lub surowej), kompot lub napój,
	posiłki muszą posiadać wymagalną przepisami kaloryczność (1400-1700 kcal)                       i muszą być sporządzone zgodnie z przepisami i wymogami sztuki kulinarnej dla żywienia zbiorowego oraz zgodnie z normami żywieniowymi dla dzieci w wieku                3-7 lat zalecanymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie.
3.2) 	Wykonawca będzie dostarczał posiłki do szkoły własnym transportem w pojemnikach jednorazowych gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Do pojemników dołączane będą jednorazowe sztućce                       (nóż i widelec). Wykonawca zobowiązany jest do posiadania środków transportu dopuszczonych do przewozu posiłków przez Inspekcję Sanitarną. Każdorazowo na prośbę Zamawiającego, wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Książki kontroli sanitarnej samochodu.
Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru z terenu szkoły zużytych jednorazowych pojemników po posiłkach oraz sztućców, najpóźniej do następnego dnia po spożyciu posiłków pochodzących z tych pojemników przez uczniów.
Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za przestrzeganie zasad wynikających z systemu HACCP oraz zapewnienie właściwej jakości zdrowotnej żywności, a także za przestrzeganie zasad dotyczących przygotowania i dostarczania posiłków zgodnie z wymogami i przepisami sanitarno  epidemiologicznymi.
Naczynia transportowe, w których przewożona jest żywność muszą być czyste, bez uszkodzeń, bez znaczących zmian fizycznych mogących przyczynić się do zagrożenia epidemiologicznego, a pojemniki (termosy, opakowania jednorazowe) zamykane szczelnie tak, by podczas transportu posiłki w formie płynnej nie uległy rozlaniu.
Wykonawca biorący udział w niniejszym przetargu powinien zaoferować taką cenę, która będzie zawierała w sobie wszystkie nośniki kosztów, w tym również koszty transportu oraz odbiór z terenu szkoły zużytych jednorazowych pojemników po posiłkach oraz sztućców.
Zamawiający wymaga, aby surowcowy uśredniony tzw. wsad do kotła umożliwiający wyprodukowanie jednej porcji gorącego posiłku o charakterze obiadu jednodaniowego był należycie oszacowany i aby uwzględniał wszystkie poniesione przy realizacji zamówienia koszty. Zamawiający zastrzega sobie aby mięso nie podawane było w dni postne. Zamawiający nie dopuszcza, ażeby w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku.
Jadłospis będzie układany przez wykonawcę na okres jednego tygodnia do przodu                 i dostarczany do placówek. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Dyrektorów Szkół i Przedszkoli będą brane pod uwagę przez Wykonawcę.
Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy                           z Dyrektorami Szkół i Przedszkoli lub osobą przez niego do tego upoważnioną odpowiedzialną za realizację dożywiania.
Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności cateringowej oraz na transport posiłków.
Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów. Wykonawca odpowiedzialny będzie za właściwe przechowywanie środków spożywczych, utrzymanie temperatury i innych warunków przechowywania, stan opakowań itd., higienę produkcji, sposób transportu posiłków, termin przydatności artykułów spożywczych do spożycia. Posiłki oraz miejsce ich przygotowania muszą spełniać wymogi zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności                  i żywienia (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 149 z późn. zm.). wraz z aktami wykonawczymi.
Koszty leczenia ucznia, jakie powstaną na skutek zatrucia pokarmowego z winy Wykonawcy, a także związane z zatruciem roszczenia odszkodowawcze opiekunów prawnych ucznia, będą obciążały całkowicie Wykonawcę.
Zamawiający będzie miał prawo do przeprowadzenia kontroli żywienia uczniów pod względem gramatury, jakości, sposobu i warunków przyrządzania posiłków itp. Reklamacja, co do jakości posiłków będzie składana pisemnie. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia podczas kontroli dokumentów potwierdzających dopuszczenie przez Inspektora Weterynarii wyrobów i artykułów mięsnych.
Wykonawca musi posiadać odpowiednio wykwalifikowany personel oraz doświadczenie w żywieniu zbiorowym.
Wszelkie reklamacje, co do wadliwego wykonywania usługi, nieterminowej realizacji zamówienia oraz innych zawinień leżących po stronie Wykonawcy wskazujących na nienależyte wykonanie umowy składane będą pisemnie lub faksem.
Wykonawca jest zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek potraw w zakładzie, w którym potrawy te zostały wyprodukowane, z każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek. Pobierane próbki są udostępniane organom Państwowej Inspekcji Sanitarnej na żądanie tych organów.
3.3) 	Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby wszystkie czynności składające się na wykonanie przedmiotu zamówienia i związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia były wykonywane w oparciu o osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). 
Szczegółowe wymagania dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte zostały w Rozdziale IV SIWZ  Projekt umowy.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>55321000-6<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>55520000-1<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 21/06/2018<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Termin wykonania zamówienia  od zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż:
od 08.05.2017r. do 21.06.2018r. dla Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Sulmierzycach
od 04.09.2017r. do 21.06.2018r. dla pozostałych placówek oświatowych
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Część 1, 2 i 3 zamówienia:
Zamawiający stawia szczegółowe minimalne wymagania w zakresie oceny tych zdolności. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, iż posiadają aktualną na dzień złożenia oferty decyzję o zatwierdzeniu zakładu oraz środka transportu, którym świadczone będą usługi cateringowe wydaną przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego oraz zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej wydane przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego wymagane na podstawie przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia                       (t.j. Dz. U z 2017r poz. 149 ze zm).
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz                z ofertą Oświadczenia własnego,  o którym mowa w pkt. 7.1. SIWZ.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Część 1, 2 i 3 zamówienia:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Część 1, 2 i 3 zamówienia:
Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności                             tj. o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże minimalne poziomy zdolności w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia oraz w zakresie osób, które zostaną skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia tj. który wykaże, iż:
a)	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał lub wykonuje minimum 2 usługi polegające na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków                      w zakresie żywienia zbiorowego (minimum 80 osób dziennie) trwające nieprzerwanie przez okres minimum 6 miesięcy każda,
b)	dysponuje osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu dietetyka. Zgodnie ze stanowiskiem Ministerstwa Zdrowia dietetykiem jest osoba, która ukończyła policealną szkołę średnią i uzyskała dyplom dietetyka albo osoba, która ukończyła szkołę wyższą na kierunku lub w specjalności dietetyka realizującą                       w programie nauczania co najmniej treść kształcenia oraz liczbę godzin objęte podstawą programową kształcenia w zawodzie dietetyk i uzyskała tytuł licencjata lub magistra.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz                z ofertą Oświadczenia własnego,  o którym mowa w pkt. 7.1. SIWZ.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />2)	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału                       w postępowaniu dla Części 1, 2 i 3 zamówienia:
a)	aktualna na dzień złożenia oferty decyzja o zatwierdzeniu zakładu oraz środka transportu, którym świadczone będą usługi cateringowe wydana przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego oraz zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej wydane przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego,
b)	wykaz usług wykonanych lub wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,                o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane,               a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert                          z wykorzystaniem wzoru określonego w Rozdziale III SIWZ, 
c)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz                               z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami  z wykorzystaniem wzoru określonego w Rozdziale III SIWZ, 
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć: 1) Formularz ofertowy, 2)Dokument lub dokumenty, z
których będzie wynikać upoważnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru,
aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, inne. Jeżeli dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym
można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.) wykonawca podaje tylko adres URL i
jeżeli potrzeba kod do pobrania dokumentu. Wykonawcy z Polski nie muszą podawać tych informacji. W/w
dokumenty można złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o
którym mowa w zdaniu pierwszym, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w
postaci kopii poświadczonej notarialnie. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego
części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej
innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu,
że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności
przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca załącza do
oferty w formie pisemnej. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa powyżej musi wynikać w
szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania
zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres
udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach
którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane
zdolności dotyczą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z
otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, bez uprzedniego wezwania przez zamawiającego,
przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli
oferty lub oferty częściowe. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie
zamówienia.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />9.1.	Oferta składana na wykonanie Części 1 zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
Oferta składana na wykonanie Części 2 zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
Oferta składana na wykonanie Części 3 zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).
9.2.	Wadium może być wniesione w:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240).
9.3.	Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert.
9.4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Kleszczów Oddział w Sulmierzycach.
Nr rachunku: 27 8978 0008 0030 1846 2000 0140
z dopiskiem: Wadium  Sukcesywna dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających                  do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Sulmierzyce                        Część .. zamówienia.
9.5.	Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.
9.6.	Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów).
9.7.	Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp.
9.8.	Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
9.9.	Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9.10.	Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9.11.	Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt. 9.8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium                    w terminie określonym przez zamawiającego.
9.12.	Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9.13.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności,                    o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa                  w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej
9.14.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe               z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 
9.15.	Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp.
9.16.	Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>1)	cena oferty (C) </td><td>60.00</td></tr><tr><td>2)	odległość transportu posiłków od miejsca przygotowania do danej placówki oświatowej z dokładnością do 100 metrów  (O) </td><td>40.00</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian opisano w projekcie
umowy (Rozdział IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 13/04/2017, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 1 zamówienia - Zadanie I obejmuje:
a) Zespół Szkolno-Gimnazjalny w Sulmierzycach, w którym:
	odbiór posiłków odbywać się będzie w godzinach umówionych z Dyrektorem Szkoły. Planowane godziny posiłków: 11:30 oraz 12:30. Codzienne do godziny 8:30 rano, Wykonawca powiadamiany będzie przez upoważnionego pracownika szkoły              o ilości dzieci, dla których należy dostarczyć w tym dniu posiłek. Osoba z personelu szkoły, wyznaczona przez Dyrektora Szkoły, będzie nadzorować wydawanie uczniom przywiezionych przez Wykonawcę posiłków.
	jadłospis: jedno ciepłe danie (II danie) w postaci: ziemniaki lub zamiennik (ryż, kasza, makaron) - 200 gram, mięso - 100 gram, surówka - 150 gram. Dania mięsne powinny zawierać co najmniej sztukę mięsa na osobę. Podawane mięso nie może być tłuste i przerośnięte (preferowane: stek z kurczaka, udziec z kurczaka, kotlet schabowy, bitki wołowe, gulasz). Drugie danie raz w tygodniu mogą stanowić: pierogi, naleśniki, placki ziemniaczane, kopytka, krokiety, gołąbki o wadze 400g. Drugim daniem nie może być kiełbasa. W dni postne danie: ziemniaki -200 gram, ryba-100 gram, surówka-150 gram, lub pierogi bezmięsne, naleśniki bezmięsne - 400 g. Każda porcja posiłku wydawana uczniowi musi mieć tą samą gramaturę. Posiłki muszą być dostarczane zgodnie z przedstawionym jadłospisem na dany dzień.
	posiłki muszą posiadać wymagalną przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z przepisami i wymogami sztuki kulinarnej dla żywienia zbiorowego oraz zgodnie z normami żywieniowymi dla dzieci w wieku 7-16 lat zalecanymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie.
b) Publiczne Przedszkole w Sulmierzycach, w którym:
	odbiór posiłków odbywać się będzie w godzinach umówionych z Dyrektorem Szkoły. Planowane godziny dostarczenia posiłków to: śniadanie od 08:15 do 08.45, obiad od 11.30 do 12.00, podwieczorek od 14.00 do 14.15. Codzienne do godziny 8:00 rano, Wykonawca powiadamiany będzie przez upoważnionego pracownika przedszkola o ilości dzieci, dla których należy dostarczyć w tym dniu posiłek.

	jadłospis: 
- śniadanie: różnorodne zupy mleczne (np. płatki kukurydziane, ryżowe, jęczmienne suchary, biszkopty, płatki owsiane, kasza manna, kasza kukurydziana, kasza jaglana, zacierki) kanapki (z pieczywa mieszanego lub razowego) w zależności od rodzaju obiadu, z jajkiem, dżemem, serem białym, żółtym, topionym, wędliną (wysokiej jakości) oraz warzywami (np. pomidorem, ogórkiem kiszonym lub świeżym, sałatą, szczypiorkiem lub rzodkiewką), chude kiełbaski na gorąco, napoje (np. herbata ziołowa, herbata owocowa, herbata z cytryną, kakao)
- obiad zupa i II danie: ziemniaki(lub zamiennie ryż, kasza, kopytka, makaron,itp),  3 posiłki mięsne z mięsa chudego (np. udko z kurczaka, kotlet schabowy/schab, filet
z indyka/kurczaka/, kotlet mielony /z karczku, szynki b/k), lub gulasz/ z szynki b/k, łopatki b/k), posiłki bezmięsne-mączne (pierogi, naleśniki, knedle, itp.), ryba                      (np. filet z soli, mintaja), surówka (warzywa w formie gotowanej lub surowej), kompot lub napój,
- podwieczorek: bułka słodka (np. jagodnik, bułeczki maślane z budyniem, erem, makiem, jabłkiem, marmoladą), kanapki z wędliną (wysokiej jakości), chałka                   np. z miodem, dżemem lub kremem orzechowo-czekoladowym, koktajle owocowe             z owoców mrożonych lub świeżych (maliny, truskawki, jagody), jogurty owocowe, serek wiejski
	posiłki muszą posiadać wymagalną przepisami kaloryczność (1400-1700 kcal)                 i muszą być sporządzone zgodnie z przepisami i wymogami sztuki kulinarnej dla żywienia zbiorowego oraz zgodnie z normami żywieniowymi dla dzieci w wieku       3-7 lat zalecanymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie.

ZADANIE I:
1) Zespół Szkolno-Gimnazjalny w Sulmierzycach:
obiad jednodniowy (II danie) dla klas I-III (mała porcja): 181 dni x 84 dzieci,
obiad jednodniowy (II danie) dla klas IV i wyżej (duża porcja): 181 dni x 150 dzieci,
obiad jednodniowy (II danie) dla klas I-III (mała porcja): 33 dni x 56 dzieci,
obiad jednodniowy (II danie) dla klas IV i wyżej (duża porcja): 33 dni x 92 dzieci,
2) Przedszkole w Sulmierzycach:
śniadanie dla dzieci w wieku 3-6 lat: 181 dni x 75 dzieci,
obiad dwudaniowy dla dzieci w wieku 3-6 lat: 181 dni x 75 dzieci,
podwieczorek dla dzieci w wieku 3-6 lat: 181 dni x 43 dzieci,
3) Dyżur w Przedszkolu w Sulmierzycach:
śniadanie dla dzieci w wieku 3-6 lat: 22 dni x 15 dzieci,
obiad dwudaniowy dla dzieci w wieku 3-6 lat: 22 dni x 15 dzieci,
podwieczorek dla dzieci w wieku 3-6 lat: 22 dni x 15 dzieci,<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>55321000-6, 55520000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 21/06/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>1)	cena oferty (C) </td><td>60.00</td></tr><tr><td>2)	odległość transportu posiłków od miejsca przygotowania do danej placówki oświatowej z dokładnością do 100 metrów  (O) </td><td>40.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 2 zamówienia - Zadanie II obejmuje:
a) Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Bogumiłowicach, w której:
	odbiór posiłków odbywać się będzie w godzinach umówionych z Dyrektorem Szkoły. Planowana godzina dostarczenia posiłków od 12.00 do 12.30. Codzienne do godziny 8:10 rano. Wykonawca powiadamiany będzie przez upoważnionego pracownika szkoły o ilości dzieci, dla których należy dostarczyć w tym dniu posiłek. Osoba z personelu szkoły, wyznaczona przez Dyrektora Szkoły, będzie nadzorować wydawanie uczniom przywiezionych przez Wykonawcę posiłków.
	jadłospis: jedno ciepłe danie (II danie) w postaci: ziemniaki lub zamiennik (ryż, kasza, makaron) - 200 gram, mięso - 100 gram, surówka - 150 gram. Dania mięsne powinny zawierać co najmniej sztukę mięsa na osobę. Podawane mięso nie może być tłuste i przerośnięte (preferowane: stek z kurczaka, udziec z kurczaka, kotlet schabowy, bitki wołowe, gulasz). Drugie danie raz w tygodniu mogą stanowić: pierogi, naleśniki, placki ziemniaczane, kopytka, krokiety, gołąbki o wadze 400g. Drugim daniem nie może być kiełbasa. W dni postne danie: ziemniaki -200 gram, ryba-100 gram, surówka-150 gram, lub pierogi bezmięsne, naleśniki bezmięsne - 400 g. Każda porcja posiłku wydawana uczniowi musi mieć tą samą gramaturę. Posiłki muszą być dostarczane zgodnie z przedstawionym jadłospisem na dany dzień.
	posiłki muszą posiadać wymagalną przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z przepisami i wymogami sztuki kulinarnej dla żywienia zbiorowego oraz zgodnie z normami żywieniowymi dla dzieci w wieku 7-13 lat zalecanymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie.

b) Przedszkole w Bogumiłowicach
	odbiór posiłków odbywać się będzie w godzinach umówionych z Dyrektorem Szkoły Planowane godziny dostarczenia posiłków to:śniadanie od 08:50 do 09.10, obiad od 11.50 do 12.10. Codzienne do godziny 8:10 rano, Wykonawca powiadamiany będzie przez upoważnionego pracownika przedszkola o ilości dzieci, dla których należy dostarczyć w tym dniu posiłek.
	jadłospis: 
- śniadanie: różnorodne zupy mleczne (np. płatki kukurydziane, ryżowe, jęczmienne, suchary, biszkopty, płatki owsiane, kasza manna, kasza kukurydziana, kasza jaglana, zacierki) kanapki (z pieczywa mieszanego lub razowego) w zależności od rodzaju obiadu, z jajkiem, dżemem, serem białym, żółtym, topionym, wędliną (wysokiej jakości) oraz warzywami (np. pomidorem, ogórkiem kiszonym lub świeżym, sałatą, szczypiorkiem lub rzodkiewką), chude kiełbaski na gorąco, napoje (np. herbata ziołowa, herbata owocowa, herbata z cytryną, kakao)
- obiad zupa i II danie: ziemniaki(lub zamiennie ryż, kasza, kopytka, makaron,itp),  3 posiłki mięsne z mięsa chudego (np. udko z kurczaka, kotlet schabowy/schab, filet
z indyka/kurczaka/, kotlet mielony /z karczku, szynki b/k), lub gulasz/ z szynki b/k, łopatki b/k), posiłki bezmięsne-mączne (pierogi, naleśniki, knedle, itp.), ryba                   (np. filet z soli, mintaja), surówka (warzywa w formie gotowanej lub surowej), kompot lub napój,
- podwieczorek: bułka słodka (np.:jagodnik, bułeczki maślane z budyniem, erem, makiem, jabłkiem, marmoladą), kanapki z wędliną (wysokiej jakości), chałka               np. z miodem, dżemem lub kremem orzechowo-czekoladowym, koktajle owocowe             z owoców mrożonych lub świeżych (maliny, truskawki, jagody), jogurty owocowe, serek wiejski
	posiłki muszą posiadać wymagalną przepisami kaloryczność (1400-1700 kcal)                   i muszą być sporządzone zgodnie z przepisami i wymogami sztuki kulinarnej dla żywienia  zbiorowego oraz zgodnie z normami żywieniowymi dla dzieci w wieku             3-7 lat zalecanymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie.

ZADANIE II:
1) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bogumiłowicach:
obiad jednodniowy (II danie) dla klas I-III (mała porcja): 181 dni x 22 dzieci,
obiad jednodniowy (II danie) dla klas IV i wyżej (duża porcja): 181 dni x 35 dzieci,
2) Przedszkole w Bogumiłowicach:
	śniadanie i obiad dwudaniowy dla dzieci w wieku 3-6 lat: 181 dni x 47 dzieci,
	podwieczorek dla dzieci w wieku 3-6 lat: 181 dni x 20 dzieci,<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>55321000-6, 55520000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 21/06/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>1)	cena oferty (C) </td><td>60.00</td></tr><tr><td>2)	odległość transportu posiłków od miejsca przygotowania do danej placówki oświatowej z dokładnością do 100 metrów  (O) </td><td>40.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 3 zamówienia - Zadanie III obejmuje:
a) Szkoła Podstawowa w Dworszowicach Pakoszowych, w której:
	odbiór posiłków odbywać się będzie w godzinach umówionych z Dyrektorem Szkoły. Planowana godzina dostarczenia posiłków to 8.30, w dniu którego dotyczy zapotrzebowanie. Codzienne do godziny 8:00 rano, Wykonawca powiadamiany będzie przez upoważnionego pracownika szkoły o ilości dzieci, dla których należy dostarczyć w tym dniu posiłek. Osoba z personelu szkoły, wyznaczona przez Dyrektora Szkoły, będzie nadzorować wydawanie uczniom przywiezionych przez Wykonawcę posiłków.
	jadłospis: jedno ciepłe danie (II danie) w postaci: ziemniaki lub zamiennik (ryż, kasza, makaron) - 200 gram, mięso - 100 gram, surówka - 150 gram. Dania mięsne powinny zawierać co najmniej sztukę mięsa na osobę. Podawane mięso nie może być tłuste i przerośnięte (preferowane: stek z kurczaka, udziec z kurczaka, kotlet schabowy, bitki wołowe, gulasz). Drugie danie raz w tygodniu mogą stanowić: pierogi, naleśniki, placki ziemniaczane, kopytka, krokiety, gołąbki o wadze 400g. Drugim daniem nie może być kiełbasa. W dni postne danie: ziemniaki -200 gram, ryba-100 gram, surówka-150 gram, lub pierogi bezmięsne, naleśniki bezmięsne - 400 g. Każda porcja posiłku wydawana uczniowi musi mieć tą samą gramaturę. Posiłki muszą być dostarczane zgodnie z przedstawionym jadłospisem na dany dzień.
	posiłki muszą posiadać wymagalną przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z przepisami i wymogami sztuki kulinarnej dla żywienia zbiorowego oraz zgodnie z normami żywieniowymi dla dzieci w wieku 7-13 lat zalecanymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie.
b) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Dworszowicach Pakoszowych
	odbiór posiłków odbywać się będzie w godzinach umówionych z Dyrektorem Szkoły. Planowane godziny dostarczenia posiłków to:śniadanie od 08:50 do 09.10, obiad od 11.50 do 12.10. Codzienne do godziny 8:30 rano, Wykonawca powiadamiany będzie przez upoważnionego pracownika przedszkola o ilości dzieci, dla których należy dostarczyćw tym dniu posiłek.
	jadłospis: 
- śniadanie: różnorodne zupy mleczne (np. płatki kukurydziane, ryżowe, jęczmienne, suchary, biszkopty, płatki owsiane, kasza manna, kasza kukurydziana, kasza jaglana, zacierki) kanapki (z pieczywa mieszanego lub razowego) w zależności od rodzaju obiadu, z jajkiem, dżemem, serem białym, żółtym, topionym, wędliną (wysokiej jakości) oraz warzywami (np. pomidorem, ogórkiem kiszonym lub świeżym, sałatą, szczypiorkiem lub rzodkiewką), chude kiełbaski na gorąco, napoje (np. herbata ziołowa, herbata owocowa herbata z cytryną, kakao)
- obiad zupa i II danie: ziemniaki(lub zamiennie ryż, kasza, kopytka, makaron,itp),  3 posiłki mięsne z mięsa chudego (np. udko z kurczaka, kotlet schabowy/schab, filet
z indyka/kurczaka/, kotlet mielony /z karczku, szynki b/k), lub gulasz/ z szynki b/k, łopatki b/k), posiłki bezmięsne-mączne (pierogi, naleśniki, knedle, itp.), ryba                    (np. filet z soli, mintaja), surówka (warzywa w formie gotowanej lub surowej), kompot lub napój,
	posiłki muszą posiadać wymagalną przepisami kaloryczność (1400-1700 kcal)                       i muszą być sporządzone zgodnie z przepisami i wymogami sztuki kulinarnej dla żywienia zbiorowego oraz zgodnie z normami żywieniowymi dla dzieci w wieku                3-7 lat zalecanymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie.

ZADANIE III
1) Szkoła Podstawowa w Dworszowicach Pakoszowych:
obiad jednodniowy (II danie) dla klas I-III (mała porcja): 181 dni x 16 dzieci,
obiad jednodniowy (II danie) dla klas IV i wyżej (duża porcja): 181 dni x 32 dzieci,
2) Przedszkole:
śniadanie i obiad dwudaniowy dla dzieci w wieku 3-6 lat: 181 dni x 8 dzieci
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>55321000-6, 55520000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 21/06/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>1)	cena oferty (C) </td><td>60.00</td></tr><tr><td>2)	odległość transportu posiłków od miejsca przygotowania do danej placówki oświatowej z dokładnością do 100 metrów  (O) </td><td>40.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com