JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170411/63788-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://zdw.bip.lubelskie.pl' target='_blank'>http://zdw.bip.lubelskie.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 63788 - 2017
              z dnia 2017-04-11 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Lublin: Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2017 roku

<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zarząd Dróg Wojewódzkich, krajowy numer identyfikacyjny
              16771100000, ul.
              ul. Turystyczna 
              ,
              20207  
              Lublin, woj.
              lubelskie, państwo
              Polska, tel.
              817 495 300, e-mail
              dzp@zdw.lublin.pl, faks
              817 495 341.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.zdw.lublin.pl<br />
                Adres profilu nabywcy:

                zdw.bip.lubelskie.pl<br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: samorządowa jednostka budżetowa</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />zdw.bip.lubelskie.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />zdw.bip.lubelskie.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />forma pisemna- oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wysłać na poniższy adres:  <br />
                Adres:
                <br />Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2017 roku

<br /><b>Numer referencyjny: </b>KU.371.37.2017.rb <br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Zamówienie obejmuje wykonanie oznakowania poziomego na następujących zadaniach:

Zadanie Nr I  RDW w Białej Podlaskiej: 
drogi Nr:  806, 808, 811, 812, 813, 816, 19, 698, 803, 807; 

Malowanie cienkowarstwowe linii segregacyjnych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 24 345 m2;
Malowanie cienkowarstwowe linii krawędziowych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 27 248 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych  oznakowanie cienkowarstwowe: 6 459 m2;
Malowanie linii segregacyjnych, ciągłych i przerywanych  oraz innych linii i znaków z mas chemoutwardzalnych - typu struktura:                                                    0 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach, przejściach dla pieszych i pasach spowalniających z mas chemoutwardzalnych, oznakowanie grubowarstwowe - typu struktura: 0 m2;
Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 0 m2;
Ścieranie zbędnego oznakowania: 89 m2;
							
Zadanie Nr II  RDW w Chełmie: 
drogi Nr: 812, 842, 844, 837, 838, 839, 841, 843;

Malowanie cienkowarstwowe linii segregacyjnych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 17 020 m2;
Malowanie cienkowarstwowe linii krawędziowych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 27 880 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych  oznakowanie cienkowarstwowe: 5 300 m2;
Malowanie linii segregacyjnych, ciągłych i przerywanych  oraz innych linii i znaków z mas chemoutwardzalnych - typu struktura:                                                      0 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach, przejściach dla pieszych i pasach spowalniających z mas chemoutwardzalnych, oznakowanie grubowarstwowe - typu struktura: 0 m2;
Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 0 m2;
Ścieranie zbędnego oznakowania: 80 m2;

Zadanie Nr III  RDW w Hrubieszowie: 
drogi Nr: 844, 846, 850, 816, 852, 867;
 
Malowanie cienkowarstwowe linii segregacyjnych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 27 560 m2;
Malowanie cienkowarstwowe linii krawędziowych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 24 458 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych  oznakowanie cienkowarstwowe: 3 434 m2;
Malowanie linii segregacyjnych, ciągłych i przerywanych  oraz innych linii i znaków z mas chemoutwardzalnych - typu struktura:                                                      70 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach, przejściach dla pieszych i pasach spowalniających z mas chemoutwardzalnych, oznakowanie grubowarstwowe - typu struktura: 165 m2;
Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 6 m2;
Ścieranie zbędnego oznakowania: 150 m2;

Zadanie Nr IV  RDW w Lublin z/s w Bychawie: 
drogi Nr: 747, 822, 828, 830, 833, 835, 842, 809, 827, 834, 836, Piaski ul. Lubelska (dawna 17);

Malowanie cienkowarstwowe linii segregacyjnych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 24 500 m2;
Malowanie cienkowarstwowe linii krawędziowych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 15 710 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych  oznakowanie cienkowarstwowe: 2 650 m2;
Malowanie linii segregacyjnych, ciągłych i przerywanych  oraz innych linii i znaków z mas chemoutwardzalnych - typu struktura: 50 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach, przejściach dla pieszych i pasach spowalniających z mas chemoutwardzalnych, oznakowanie grubowarstwowe - typu struktura: 1 320 m2;
Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 6 m2;
Ścieranie zbędnego oznakowania: 480 m2;

Zadanie Nr V  RDW w Parczewie: 
drogi Nr: 813, 815, 820, 828, 809, 818, 819, 821, 829;

Malowanie cienkowarstwowe linii segregacyjnych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 5 428 m2;
Malowanie cienkowarstwowe linii krawędziowych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 16 840 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych  oznakowanie cienkowarstwowe: 1 196 m2;
Malowanie linii segregacyjnych, ciągłych i przerywanych  oraz innych linii i znaków z mas chemoutwardzalnych - typu struktura: 50 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach, przejściach dla pieszych i pasach spowalniających z mas chemoutwardzalnych, oznakowanie grubowarstwowe - typu struktura: 710 m2;
Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 2 m2;
Ścieranie zbędnego oznakowania: 300 m2;

Zadanie Nr VI  RDW w Puławach: 
drogi Nr: 801, 824, 830, 738, 825, 831, 832, 854, 855, 857, 874;

Malowanie cienkowarstwowe linii segregacyjnych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 15 020 m2;
Malowanie cienkowarstwowe linii krawędziowych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 14 890 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych  oznakowanie cienkowarstwowe: 6 880 m2;
Malowanie linii segregacyjnych, ciągłych i przerywanych  oraz innych linii i znaków z mas chemoutwardzalnych - typu struktura:                                                       55 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach, przejściach dla pieszych i pasach spowalniających z mas chemoutwardzalnych, oznakowanie grubowarstwowe - typu struktura: 245 m2;
Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 0 m2;
Ścieranie zbędnego oznakowania: 270 m2;

Zadanie Nr VII  RDW we Włodawie: 
drogi Nr: 812, 816, 818, 819;
 
Malowanie cienkowarstwowe linii segregacyjnych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 19 816 m2;
Malowanie cienkowarstwowe linii krawędziowych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 42 990 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych  oznakowanie cienkowarstwowe: 3 896 m2;
Malowanie linii segregacyjnych, ciągłych i przerywanych  oraz innych linii i znaków z mas chemoutwardzalnych - typu struktura: 0 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach, przejściach dla pieszych i pasach spowalniających z mas chemoutwardzalnych, oznakowanie grubowarstwowe - typu struktura: 56 m2;
Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 0 m2;
Ścieranie zbędnego oznakowania: 250 m2;

Zadanie Nr VIII  RDW w Zamościu: 
drogi Nr: 835, 858, 837, 843, 848, 849, 853, 863;

Malowanie cienkowarstwowe linii segregacyjnych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 17 180 m2;
Malowanie cienkowarstwowe linii krawędziowych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 23 400 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych  oznakowanie cienkowarstwowe: 1 684 m2;
 Malowanie linii segregacyjnych, ciągłych i przerywanych  oraz innych linii i znaków z mas chemoutwardzalnych - typu struktura:                                                      0 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach, przejściach dla pieszych i pasach spowalniających z mas chemoutwardzalnych, oznakowanie grubowarstwowe - typu struktura: 669 m2;
Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 0 m2;
Ścieranie zbędnego oznakowania: 360 m2;

2. Wykonawca zleci wykonanie badań i pomiarów wykonanego oznakowania poziomego niezależnemu laboratorium drogowemu  zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną: 
a) pomiar w ciągu 14-30 dni po wykonaniu robót
- pomiar widzialności oznakowania w dzień,
- pomiar widzialności oznakowania w nocy,
- pomiar szorstkości oznakowania,
b) pomiar w okresie eksploatacji w 8 m-cu od daty odbioru ostatecznego 
- pomiar widzialności w nocy
Koszt wykonania pomiarów Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty. 
3. Szczegółowy zakres zamówienia podany jest w Wykazie odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem: Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2017 roku  Załącznik nr 3 Tabele na Zadania I - VIII.
4. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną D.07.01.01 Poziome oznakowanie dróg oraz z ww. Wykazem odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem.
5.Podane zakresy robót są wielkościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości robót, zmiany technologii pomiędzy oznakowaniem cienkowarstwowym a grubowarstwowym bez zmiany wynagrodzenia umownego oraz przesunięcia ilości robót pomiędzy drogami w ramach jednego zadania. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane roboty według cen jednostkowych (netto).
6.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia  bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót na drogach objętych umową na podstawie sporządzonego przez Zamawiającego Uproszczonego projektu organizacji ruchu drogowego dot. prac w zakresie wykonania oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich. Projekt zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania protokołu przekazania placu robót.
7.Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych na pojedyncze Zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego lub więcej zadań, wybranych przez siebie spośród Zadań wyszczególnionych w pkt 2 "Opisu przedmiotu zamówienia".
8.Wymagany okres gwarancji jakości dla robót objętych zamówieniem wynosi 9 miesięcy od daty odbioru ostatecznego na oznakowanie cienkowarstwowe oraz 36 miesięcy od daty odbioru ostatecznego na oznakowanie grubowarstwowe z mas chemoutwardzalnych i termoplastycznych.
9.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Za rozwiązanie równoważne uznana będzie oferta na wykonanie oznakowania poziomego przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST, pod warunkiem że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST.
W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca będzie zobowiązany w druku oferty przetargowej wskazać, czy oferuje rozwiązania równoważne. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty Załącznika I, w którym wskaże poprzez tabelaryczne porównanie technologii, materiałów i sprzętu określonego w SST, że oferowane rozwiązanie jest rozwiązaniem równoważnym a tym samym spełnia wymagania Zamawiającego. Jeżeli rozwiązania równoważne będą naruszały wymogi ustawy Prawo budowlane, inne przepisy lub zasady wiedzy technicznej, spowoduje to uznanie ich za nierównoważne i odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
10. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności: Obsługa sprzętu i urządzeń.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45233221-4<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              2714529.15<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                 
1.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia stosownie do art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych na kwotę 300 000,00 zł netto, w tym na Zad. od Nr I do nr VIII po 37 500,00,00 zł. netto. 
Ewentualny zakres robót budowlanych: 
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych  oznakowanie cienkowarstwowe
Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych                                                       
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych
Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych 
Ścieranie zbędnego oznakowania
2. Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy pzp:
a) Przeprowadzone zostaną negocjacje, na których strony ustalą szczegółowy zakres zamówienia, termin wykonania zamówienia i wysokość wynagrodzenia,
b) Wykonawca zamówienia podstawowego wykona je w takim samym standardzie jak dla zamówienia podstawowego.
<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 14/07/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                
1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)Zdolności technicznej lub zawodowej;

2.Minimalne warunki dotyczące:
1)Doświadczenia wykonawcy: 

1.1. W przypadku ubiegania się o jedno zadanie - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach publicznych o wartości minimum 200 tys. zł. (Zamawiający dopuszcza, jako równoważne, wykazanie wykonania 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania cienkowarstwowego o powierzchni min. 25 tys. m2 z podaniem wartości/ilości, daty i miejsca wykonania i udokumentowaniem, że robota ta została wykonana należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona.
1.2.	W przypadku ubiegania się o dwa lub trzy zadania - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach publicznych o wartości minimum 800 tys. zł. (Zamawiający dopuszcza, jako równoważne, wykazanie wykonania 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania cienkowarstwowego o powierzchni min. 100 tys. m2 ) z podaniem wartości/ilości, daty i miejsca wykonania i udokumentowaniem, że robota ta została wykonana należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona.
1.3.	W przypadku ubiegania się o cztery i więcej zadania - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach publicznych o wartości minimum 1600 tys. zł. (Zamawiający dopuszcza, jako równoważne, wykazanie wykonania 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania cienkowarstwowego o powierzchni min. 200 tys. m2 ) z podaniem wartości/ilości, daty i miejsca wykonania i udokumentowaniem, że robota ta została wykonana należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona.

2)	Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia: 
2.1. minimum 1 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zdolna do nadzoru i kierowania robotami w zakresie poziomego oznakowania dróg.  Osoba ta winna posiadać kwalifikacje do nadzoru i kierowania robotami w zakresie wykonywania oznakowania poziomego dróg, potwierdzone dokumentem wydanym przez uprawnione organy (instytucje).
2) osoby do obsługi sprzętu do wykonywania zamówienia. Osoby te winny posiadać uprawnienia w zakresie obsługi sprzętu (malowarek) do wykonywania malowania poziomego na jezdni, wydanymi przez uprawnione organy (instytucje). Liczba osób winna odpowiadać liczbie wymaganych malowarek samojezdnych, hydrodynamicznych o wydajności min. 2000 m2/dzień.

W przypadku uprawnień uzyskanych w krajach Unii Europejskiej Wykonawca winien złożyć oświadczenie, że posiadane uprawnienia zostały uznane na zasadach przewidzianych w Ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016, poz. 65).
3)	Urządzenia techniczne dostępne Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego:
3.1.	W przypadku ubiegania się o jedno zadanie:
minimum 3 szt. malowarki samojezdne, hydrodynamiczne o wydajności min. 2000 m2/dzień; minimum 2 szt. malowarki hydrodynamiczne do malowania na przejściach dla pieszych pasów o szerokości 50 cm wraz z posypywaniem pod ciśnieniem granulatu; minimum 3 szt. urządzenia do trwałego usuwania oznakowania poziomego:(frezarki, lub śrutownice, lub maszyny do trwałego usuwania oznakowania poziomego strumieniem wody  polegającym na ciągłym natrysku strumienia wody podciśnieniem, usuwającym warstwę oznakowania);
minimum 1 szt. reflektometr; minimum 3 szt. przyczepka z oznakowaniem robót awaryjnych, wyposażona w wymagane znaki drogowe oraz lampy błyskowe; minimum 2 szt. sprężarka; minimum 1 szt. układarka do wykonania oznakowania grubowarstwowego z mas chemoutwardzalnych;
 
b) W przypadku ubiegania się o więcej niż jedno zadanie:
minimum 6 szt. malowarek samojezdnych, hydrodynamiczne o wydajności min.  
2000 m2/dzień; minimum 4 szt. malowarki hydrodynamiczne do malowania na przejściach dla pieszych pasów o szerokości 50 cm wraz z posypywaniem pod ciśnieniem granulatu; minimum 3 szt. - urządzenia do trwałego usuwania oznakowania poziomego (frezarki, lub śrutownice, lub maszyny do trwałego usuwania oznakowania poziomego strumieniem wody - polegającym na ciągłym natrysku strumienia wody podciśnieniem, usuwającym warstwę oznakowania); minimum 1 szt. reflektometr; minimum 6 szt. - przyczepka z oznakowaniem robót awaryjnych, wyposażona w wymagane znaki drogowe oraz lampy błyskowe; minimum 4 szt. sprężarka; minimum 1 szt. układarka do wykonania oznakowania grubowarstwowego z mas chemoutwardzalnych. 
3.W przypadku gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty zawierają dane finansowe  wyrażone w walutach innych niż PLN, należy jako kurs przeliczeniowy waluty przyjąć średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
4.W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, Wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

UWAGA!
Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów winno posiadać, stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci (Zgodnie z wyrokiem KIO2213/11).
5. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
7.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 
w/w warunki udziału mogą być spełnione łącznie.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał następujących dokumentów:

a)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp;
b)	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c)	Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. b), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby  wystawionym nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) dokumenty i oświadczenia określone w lit a)-c) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający będzie żądał:
a)	wykazu robót budowlanych, o których mowa w sekcji III 1 3) ogłoszenia pkt 2.1), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty,
b)wykazu osób, o których mowa w  sekcji III 1 3) ogłoszenia pkt 2.2)skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z imionami i nazwiskami tych osób oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
c)wykazu urządzeń technicznych, o których mowa sekcji III 1 3) ogłoszenia pkt 2.3)dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty:
a)dowód wniesienia wadium.
b)ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) wraz 
z załączonymi Kosztorysami  ofertowymi sporządzonymi dla każdego, wybranego Zadania oddzielnie.
c)Załącznik do druku oferty dot. rozwiązań równoważnych (w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych).
d)zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów.
e)w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
f)w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy  załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />
1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w następujących wysokościach:
Zadanie od Nr I do Nr IV oraz Zadanie Nr VII  4 000,00 zł., słownie złotych: cztery tysiące 00/100 zł. za każde zadanie. 
Zadanie Nr V, VI i VIII  2 500,00 zł., słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100 za każde zadanie.
W przypadku oferty na wykonanie więcej niż jednego Zadania Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości odpowiadającej wybranym zadaniom.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1)Pieniądzu;
2)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)Gwarancjach bankowych;
4)Gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730.
4.W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.

UWAGA:
1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1  ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (j.t. Dz. U z 2015 poz. 128 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego.  Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 
Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów.

Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione 
w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60.00</td></tr><tr><td>oferowana jakość wykonania</td><td>40.00</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />
1.	Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
2.	Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na zmianie:
1)	zmianie terminu wykonania umowy w przypadku:
a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (tj. opady deszczu oraz wysokie temperatury uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z SST), powodujących wstrzymanie prac przynajmniej przez 8 godzin w ciągu doby. W takim przypadku termin może ulec przesunięciu o jeden dzień. Termin wykonania zamówienia zostanie przedłużony o liczbę dni potwierdzonych przez Inspektora nadzoru.
Ilość tych dni określa osoba nadzorująca z ramienia Zamawiającego sporządzając stosowny protokół.
b) wniesienia przez wykonawcę/wykonawców, po upływie terminu składania ofert odwołania do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Termin wykonania umowy wydłuża się o liczbę dni odpowiadającą okresowi zawieszenia terminu związania ofertą.
c) opóźnienia w wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych i usuwaniu skutków przełomów dróg wojewódzkich znajdujących się na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie, na drogach objętych przedmiotowym zamówieniem. Termin wykonania umowy wydłuża się o liczbę dni, o którą opóźniono rozpoczęcie zamówienia z uwagi na prowadzone remonty. Ilość tych dni określa osoba nadzorująca z ramienia Zamawiającego sporządzając stosowny protokół.
2)	zmianie wynagrodzenia w przypadku gdy zmianie ulegnie stawka podatku VAT -  wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a wartość podatku VAT i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie, co wymaga zawarcia stosownego aneksu.
3)	zmniejszeniu ilości robót, zmiany technologii pomiędzy oznakowaniem cienkowarstwowym a grubowarstwowym bez zmiany wynagrodzenia umownego oraz przesunięciach ilości robót pomiędzy drogami w ramach jednego zadania
4)	Zmianach osobowych - zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ,
5)	zmianie podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
6)	rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
7)	powierzeniu podwykonawcy realizacji części zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie wskazał części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. W takim przypadku wykonawca winien stosować zasady wynikające z § 6 umowy.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 26/04/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Ofertę należy złożyć w języku polskim.<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />I. 1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego/ wysłać na adres - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, w pokoju nr 107 do dnia 26.04.2017 r. do godz. 10:00 2. Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, w pokoju nr 208 w dniu 26.04.2017 r. o godz. 10:30. II.Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Kryteria oceny ofert: 

1. cena  znaczenie kryterium 60%

Oferta z najniższą ceną otrzyma 10 pkt. 
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru


     
PC =    Cena oferty najtańszej: Cena oferty ocenianej
x 10
        

2. oferowana jakość wykonania   znaczenie kryterium 40%

Kryterium jakości wykonania zostanie ocenione na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy 
Malowanie użytkowane (w okresie rękojmi)
- nie mniej niż 100 mcd * m-2 * lx-1  dla oznakowania eksploatowanego od 7 miesiąca po jego wykonaniu, do końca okresu rękojmi  PR -= 0 pkt.
- nie mniej niż 120 mcd * m-2 * lx-1  dla oznakowania eksploatowanego od 7 miesiąca po jego wykonaniu, do końca okresu rękojmi PR -= 10 pkt.


W przypadku nie wskazania zaoferowanego parametru Zamawiający przyjmie, 
iż Wykonawca oferuje parametr nie mniejszy niż 100 mcd * m-2 * lx-1.			

Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:

P = PC x 60 %  +  PR x 40 %

Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.
Wykonawcy może być przyznane wykonanie jednego lub kilku Zadań spośród zadań wymienionych w złożonej ofercie.

III. 1.Od Wykonawcy, któremu zostanie przyznane zamówienie, Zamawiający będzie żądał złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto.
2.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym.
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3.Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie zabezpieczenia w innej formie.
4.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy złożyć przed podpisaniem umowy.
5.Zamawiający dopuszcza, jako zabezpieczenie należytego wykonania umowy, pozostawienie wadium wniesionego w pieniądzu uzupełnionego do wysokości zabezpieczenia. 
6.W przypadku, gdy Wykonawca zamierza ustanowić zabezpieczenie w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, tego rodzaju gwarancja musi spełniać następujące wymagania: musi być nieodwołalna, bezwarunkowa, płatna na każde żądanie, zawierać zapisy  dotyczące możliwości wypłaty kwoty zabezpieczenia, w przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia przez Wykonawcę  (związku z pkt. 10).
7.Ponadto przed ustanowieniem zabezpieczenia w formie tego rodzaju gwarancji, treść gwarancji musi zostać uprzednio zaakceptowana przez Zamawiającego. 
8.Zabezpieczenie ma za zadanie zagwarantować należyte wykonanie przez Wykonawcę Przedmiotu Umowy oraz służy do pokrycia wszelkich roszczeń Zamawiającego wobec Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania przez Wykonawcę Przedmiotu Umowy, w tym roszczeń Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie Nr I  RDW w Białej Podlaskiej <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zamówienie obejmuje odtworzenie oznakowana poziomego na drogach Nr:  806, 808, 811, 812, 813, 816, 19, 698, 803, 807 
Ilości: 
Malowanie cienkowarstwowe linii segregacyjnych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 24 345 m2;
Malowanie cienkowarstwowe linii krawędziowych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 27 248 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych  oznakowanie cienkowarstwowe: 6 459 m2;
Malowanie linii segregacyjnych, ciągłych i przerywanych  oraz innych linii i znaków z mas chemoutwardzalnych - typu struktura:                                            0 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach, przejściach dla pieszych i pasach spowalniających z mas chemoutwardzalnych, oznakowanie grubowarstwowe - typu struktura: 0 m2;
Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 0 m2;
Ścieranie zbędnego oznakowania: 89 m2;
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233221-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  354482.91<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 14/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>oferowana jakość wykonania</td><td>40.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Wartość Zadania Nr 1 z zamówieniem podobnym wynosi: 391. 982,91 zł. netto<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie Nr II  RDW w Chełmie: <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zamówienie obejmuje odtworzenie oznakowana poziomego na drogach Nr: 812, 842, 844, 837, 838, 839, 841, 843
Ilości:
Malowanie cienkowarstwowe linii segregacyjnych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 17 020 m2;
Malowanie cienkowarstwowe linii krawędziowych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 27 880 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych  oznakowanie cienkowarstwowe: 5 300 m2;
Malowanie linii segregacyjnych, ciągłych i przerywanych  oraz innych linii i znaków z mas chemoutwardzalnych - typu struktura:                                                    0 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach, przejściach dla pieszych i pasach spowalniających z mas chemoutwardzalnych, oznakowanie grubowarstwowe - typu struktura: 0 m2;
Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 0 m2;
Ścieranie zbędnego oznakowania: 80 m2;

  
 <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233221-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  306553.56<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 14/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>oferowana jakość wykonania</td><td>40.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Wartość Zadania Nr 2 z zamówieniem podobnym wynosi: 344.053,56 zł. netto<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie Nr III  RDW w Hrubieszowie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zamówienie obejmuje odtworzenie oznakowana poziomego na drogach Nr: 844, 846, 850, 816, 852, 867
Ilości 
Malowanie cienkowarstwowe linii segregacyjnych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 27 560 m2;
Malowanie cienkowarstwowe linii krawędziowych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 24 458 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych  oznakowanie cienkowarstwowe: 3 434 m2;
Malowanie linii segregacyjnych, ciągłych i przerywanych  oraz innych linii i znaków z mas chemoutwardzalnych - typu struktura:                                                    70 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach, przejściach dla pieszych i pasach spowalniających z mas chemoutwardzalnych, oznakowanie grubowarstwowe - typu struktura: 165 m2;
Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 6 m2;
Ścieranie zbędnego oznakowania: 150 m2;

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233221-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  347346.45<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 14/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>oferowana jakość wykonania</td><td>40.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Wartość Zadania Nr 3 z zamówieniem podobnym wynosi: 384.846,45 zł. netto<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie Nr IV  RDW w Lublin z/s w Bychawie: <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zamówienie obejmuje odtworzenie oznakowana poziomego na drogach Nr: 747, 822, 828, 830, 833, 835, 842, 809, 827, 834, 836, Piaski ul. Lubelska (dawna 17)
Ilości:
Malowanie cienkowarstwowe linii segregacyjnych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 24 500 m2;
Malowanie cienkowarstwowe linii krawędziowych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 15 710 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych  oznakowanie cienkowarstwowe: 2 650 m2;
Malowanie linii segregacyjnych, ciągłych i przerywanych  oraz innych linii i znaków z mas chemoutwardzalnych - typu struktura: 50 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach, przejściach dla pieszych i pasach spowalniających z mas chemoutwardzalnych, oznakowanie grubowarstwowe - typu struktura: 1 320 m2;
Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 6 m2;
Ścieranie zbędnego oznakowania: 480 m2;
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233221-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  309334.46<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 14/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>oferowana jakość wykonania</td><td>40.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Wartość Zadania Nr 4 z zamówieniem podobnym wynosi: 346.834,46 zł. netto<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie Nr V  RDW w Parczewie <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zamówienie obejmuje odtworzenie oznakowana poziomego na drogach Nr: 813, 815, 820, 828, 809, 818, 819, 821, 829
Ilości:
Malowanie cienkowarstwowe linii segregacyjnych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 5 428 m2;
Malowanie cienkowarstwowe linii krawędziowych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 16 840 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych  oznakowanie cienkowarstwowe: 1 196 m2;
Malowanie linii segregacyjnych, ciągłych i przerywanych  oraz innych linii i znaków z mas chemoutwardzalnych - typu struktura: 50 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach, przejściach dla pieszych i pasach spowalniających z mas chemoutwardzalnych, oznakowanie grubowarstwowe - typu struktura: 710 m2;
Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 2 m2;
Ścieranie zbędnego oznakowania: 300 m2;

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233221-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  169727.17<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>oferowana jakość wykonania</td><td>40.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Wartość Zadania Nr 5 z zamówieniem podobnym wynosi: 207.227,17 zł. netto<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie Nr VI  RDW w Puławach<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zamówienie obejmuje odtworzenie oznakowana poziomego na drogach Nr:801, 824, 830, 738, 825, 831, 832, 854, 855, 857, 874
Ilości:
Malowanie cienkowarstwowe linii segregacyjnych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 15 020 m2;
Malowanie cienkowarstwowe linii krawędziowych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 14 890 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych  oznakowanie cienkowarstwowe: 6 880 m2;
Malowanie linii segregacyjnych, ciągłych i przerywanych  oraz innych linii i znaków z mas chemoutwardzalnych - typu struktura:                                                    55 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach, przejściach dla pieszych i pasach spowalniających z mas chemoutwardzalnych, oznakowanie grubowarstwowe - typu struktura: 245 m2;
Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 0 m2;
Ścieranie zbędnego oznakowania: 270 m2;
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233221-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  235618.27<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 14/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>oferowana jakość wykonania</td><td>40.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Wartość Zadania Nr 6 z zamówieniem podobnym wynosi: 273.118,27 zł. netto<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie Nr VII  RDW we Włodawie:<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zamówienie obejmuje odtworzenie oznakowana poziomego na drogach Nr: 812, 816, 818, 819
 
Malowanie cienkowarstwowe linii segregacyjnych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 19 816 m2;
Malowanie cienkowarstwowe linii krawędziowych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 42 990 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych  oznakowanie cienkowarstwowe: 3 896 m2;
Malowanie linii segregacyjnych, ciągłych i przerywanych  oraz innych linii i znaków z mas chemoutwardzalnych - typu struktura: 0 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach, przejściach dla pieszych i pasach spowalniających z mas chemoutwardzalnych, oznakowanie grubowarstwowe - typu struktura: 56 m2;
Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 0 m2;
Ścieranie zbędnego oznakowania: 250 m2;
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233221-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  409964.51<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 14/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>oferowana jakość wykonania</td><td>40.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Wartość Zadania Nr 7 z zamówieniem podobnym wynosi: 447.464,51 zł. netto<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie Nr VIII  RDW w Zamościu <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zamówienie obejmuje odtworzenie oznakowana poziomego na drogach Nr: 835, 858, 837, 843, 848, 849, 853, 863
Ilości:
Malowanie cienkowarstwowe linii segregacyjnych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 17 180 m2;
Malowanie cienkowarstwowe linii krawędziowych ciągłych i przerywanych oraz innych linii i znaków: 23 400 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych  oznakowanie cienkowarstwowe: 1 684 m2;
 Malowanie linii segregacyjnych, ciągłych i przerywanych  oraz innych linii i znaków z mas chemoutwardzalnych - typu struktura:                                                      0 m2;
Malowanie linii na skrzyżowaniach, przejściach dla pieszych i pasach spowalniających z mas chemoutwardzalnych, oznakowanie grubowarstwowe - typu struktura: 669 m2;
Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 0 m2;
Ścieranie zbędnego oznakowania: 360 m2;
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233221-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  281501.82<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 14/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>oferowana jakość wykonania</td><td>40.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Wartość Zadania Nr 8 z zamówieniem podobnym wynosi: 319.001,82 zł. netto<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com