JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170414/67207-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http:// bip.wierzbica.pl' target='_blank'>http:// bip.wierzbica.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 67207 - 2017
              z dnia 2017-04-14 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Wierzbica: Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Wierzbica<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Wierzbica, krajowy numer identyfikacyjny
              670224054, ul.
              Kościuszki 
              73,
              26-680 
              Wierzbica, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              48 618 3610, e-mail
              przetargi@wierzbica.pl, faks
              48 618 3611.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL):  bip.wierzbica.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br /> bip.wierzbica.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy w Wierzbicy, 2-680 Werzbica, ul. Kościuszki 73</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Wierzbica<br /><b>Numer referencyjny: </b>RRN.6740.01.2017.RA	<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />3<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Wierzbica
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Wierzbica.       
Głęboka modernizacja energetyczna z kompleksowym uwzględnieniem odnawialnych źródeł energii w budynkach gminy Wierzbica: Urzędu Gminy w Wierzbicy, Publicznej Szkoły Podstawowej w Wierzbicy, Publicznej Szkoły Podstawowej w Polanach, Publicznej Szkoły Podstawowej w Zalesicach oraz Publicznej Szkole Podstawowej w Rudzie Wielkiej, zmierzająca do obniżenia kosztów użytkowania oraz poprawy funkcjonalności budynków dla mieszkańców.

Roboty będą polegać na wykonaniu:

A. Budynek Urzędu Gminy w Wierzbicy ul. Kościuszki 73, 26-680 Wierzbica, Dz. nr 2077/60;2077/16;2077/48, obręb 0012:
Zadanie 1. Instalacja systemu fotowoltaicznego o mocy 39,75 kWp.
Zadanie 2. Termomodernizacja budynku (prace budowlane).
Zadanie 3. Montaż systemu pomp ciepła z dolnym źródłem ciepła (odwiertami) o mocy 156 kW, modernizacja (przebudowa) instalacji c.o i c.w.u. 

B. Budynek Publicznej Szkoły Podstawowej w Wierzbicy ul. Żeromskiego 62, 26-680 Wierzbica, Dz. nr 2077/66, obręb 0012:
Zadanie 1. Instalacja systemu fotowoltaicznego o mocy 26 kWp.
Zadanie 2. Termomodernizacja budynku (prace budowlane).
Zadanie 3. Montaż systemu pomp ciepła z dolnym źródłem ciepła (odwiertami) o mocy 264 kW, modernizacja (przebudowa) instalacji c.o. i c.w.u. 

C. Budynek Publicznej Szkoły Podstawowej w Rudzie Wielkiej ul. Ruda Wielka191b, 26-680 Wierzbica, Dz. nr 557/5, obręb 0008:
Zadanie 1. Instalacja systemu fotowoltaicznego o mocy 27 kWp.
Zadanie 2. Termomodernizacja budynku (prace budowlane).
Zadanie 3. Montaż systemu pomp ciepła z dolnym źródłem ciepła (odwiertami) o mocy 264 kW, modernizacja (przebudowa) instalacji c.o. i c.w.u. 

D. Budynek Publicznej Szkoły Podstawowej w Polanach ul. Polany 141, 26-680 Wierzbica, 
Dz. nr 259, obręb 0005:
Zadanie 1. Instalacja systemu fotowoltaicznego o mocy 7 kWp.
Zadanie 2. Termomodernizacja budynku (prace budowlane).
Zadanie 3. Modernizacja (przebudowa) instalacji c.o. i c.w.u. 

E. Budynek Publicznej Szkoły Podstawowej w Zalesicach ul. Zalesice 31b, 26-680 Wierzbica, Dz. nr 186/2,187/3, obręb 0014:
Zadanie 1. Instalacja systemu fotowoltaicznego o mocy elektrycznej 9 kWp. 
Zadanie 2. Termomodernizacja budynku (prace budowlane).
Zadanie 3. Montaż systemu pomp ciepła z dolnym źródłem ciepła (odwiertami) o mocy 156 kW, modernizacja (przebudowa) instalacji c.o. i c.w.u.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45000000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45321000-3,
                45421000-4,
                42443000-4,
                42261000-4,
                45511110-5,
                45331000-6,
                45332000-3,
                45331200-0,
                45261215-4,
                45311000-0,
                45315100-9,
                45315300-1,
                45453000-7<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/06/2018<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                1. Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (budynki lub budowle użyteczności publicznej) o wartości nie mniejszej niż:
dla zadania nr 1 (część I)       200 000,00 zł brutto. 
dla zadania nr 2 (część II)      500 000,00 zł brutto.
dla zadania nr 3 (część III)  1 000 000,00 zł brutto.

 2. Dysponowanie osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności umożliwiającej jej pełnienie tej funkcji na zasadach określonych w ustawie Prawo budowlane budowlanymi, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy w odniesieniu do minimum 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż:
dla zadania nr 1 (część I)       200 000,00 zł brutto. 
dla zadania nr 2 (część II)      500 000,00 zł brutto.
dla zadania nr 3 (część III)  1 000 000,00 zł brutto.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty  wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 2 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do SIWZ<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />8.1.	W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
- dla części I  20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
- dla części II  50 000,00zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
- dla części III  100 000,00zł (słownie: sto tysięcy złotych).

8.2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
8.3.	Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
8.4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Gmina Wierzbica nr  02913200010100191920000060  z dopiskiem: Wadium - Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Wierzbica
Jako termin wniesienia wadium w pieniądzu, uznaje się termin uznania rachunku zamawiającego.Wadium w formie innej niż pieniądz musi gwarantować zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków.
Jeśli wadium nie znajdzie się na wskazanym rachunku do chwili otwarcia ofert 
Zamawiający uzna, iż oferta nie została zabezpieczona wadium  (nie dotyczy wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna).Wadium wnoszone w formie  innej  niż  pieniężna  powinno  być załączone do oferty w formie oryginału.Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy prawo zamówień publicznych.  

</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja</td><td>20</td></tr><tr><td>doświadczenie personelu kluczowego</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Zamawiający, przewiduje możliwości dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: a)Wystąpią okoliczności wymienionych w art. 144 ustawy Pzp. b)Wystąpi konieczność zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót spowodowana działania siły wyższej, która uniemożliwiła terminowe wykonanie zamówienia. c)Wystąpi konieczność zmiany terminu zakończenia robót z powodu istotnych rozbieżności pomiędzy dokumentacja projektową a stanem faktycznego, lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. d)W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, ze wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku wykonawca może zażądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. e)Zmiana wartości umowy w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT W przypadku wystąpienia okoliczności powodującej zmianę okresu przewidzianego na ukończenie robót, może on ulec przedłużeniu, o czas niezbędny na wykonanie zamówienia w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 08/05/2017, godzina: 9:45,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>FOTOWOLTAIKA<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>WYKONANIE  INSTALACJI  FOTOWOLTAICZNYCH  W  BUDYNKACH
UŻYTECZNOŚCI  PUBLICZNEJ  W GMINIE WIERZBICA:
Urząd Gminy w Wierzbicy, Publiczna Szkoła Podstawowa w Wierzbicy, Publiczna Szkoła Podstawowa w Rudzie Wielkiej, Publiczna Szkoła Podstawowa w Polanach, Publiczna Szkoła Podstawowa w Zalesicach
3.1.1.  Kompleksowe wykonanie instalacji systemu fotowoltaicznego (PV) o mocy 39,75 kWp,
                modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Urzędu Gminy w Wierzbicy.

Projektowana instalacja fotowoltaiczna (PV) o mocy 39,75 kWp będzie stanowiła źródło energii elektrycznej na własne potrzeby budynku i zasilała jego wewnętrzną instalację elektryczną, natomiast nadmiar energii system będzie oddawał do sieci energetyki zawodowej. W ramach zadania zostanie wykonana instalacja fotowoltaiczna składająca się z 159 sztuk modułów polikrystalicznych o mocy 250 Wp każdy lub wiekszej, pracujących w układzie "On-gird". Moc instalacji wynosić będzie łącznie 39,75 kWp. Energia elektryczna produkowana przez instalację będzie wykorzystana na  potrzeby własne budynku. Zadanie obejmuje: 
1. Moduły fotowoltaiczne. 
2. Inwertery.
3. Akcesoria elektryczne i okablowanie DC i AC. 
4. Zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, odgromowe i ppoż.
5. Urządzenia systemu monitoringu.
6.	Konstrukcję montażową i elementy mocujące.
7.	Montaż instalacji fotowoltaicznej (PV).
8.	Przyłącze do wewnętrznej sieci odbiorczej, strona AC wraz z okablowaniem.
9.	Roboty uzupełniające.
10.Inwentaryzację powykonawczą.
11.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczno-projektowa stanowiąca załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która obejmuje:
- Projekt budowlany instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,75 kWp dla budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Wierzbicy,
	- Opinia konstrukcyjno-budowlana _PV_UG Wierzbica,
	- Schemat elektryczny ideowy _PV_UG Wierzbica,
	- Schemat instalacji odgromowej _PV_UG Wierzbica,       
        - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót_PV_UG Wierzbica,
	- Przedmiar robót.
                      Załączniki te stanowią integralną część SIWZ.

	
3.1.2. Kompleksowe wykonanie instalacji systemu fotowoltaicznego (PV) o mocy 26  
          kWp, modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Publicznej Szkoły  
	  Podstawowej w Wierzbicy.

	Projektowana instalacja fotowoltaiczna o mocy 26 kWp będzie stanowiła źródło
Energii elektrycznej na własne potrzeby budynku i zasilała jego wewnętrzną instalację
elektryczną. Instalacja fotowoltaiczna składać się będzie z 104 szt. modułów polikrystalicznych o mocy 250 Wp każdy lub wiekszej, pracujących w układzie on-grid". Moc instalacji fotowoltaicznej wynosić bedzie łącznie 26,0 kWp.  
Energia elektryczna produkowana przez instalację będzie wykorzystana na  potrzeby własne budynku. Zadanie obejmuje:
    1. Moduły fotowoltaiczne. 
           		  2. Inwertery.
 		  3. Akcesoria elektryczne i okablowanie DC i AC. 
  4. Zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, odgromowe i ppoż.
  5. Urządzenia systemu monitoringu.
		  6. Konstrukcja montażowa i elementy mocujące.
	  7. Montaż instalacji PV.
                       8. Przyłącze do wewnętrznej sieci odbiorczej, strona AC wraz z okablowaniem.
			  9. Roboty uzupełniajace.
			  10.Inwentaryzację powykonawczą.
               11.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja
       techniczno-projektowa stanowiąca załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych 
  Warunków Zamówienia, która obejmuje:
- Projekt budowlany instalacji fotowoltaicznej o mocy 26 kWp dla  
                                      budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Wierzbicy,
	- Opinia konstrukcyjno-budowlana _PV_PSP Wierzbica,
	- Schemat elektryczny ideowy _PV_PSP Wierzbica,
	- Schemat instalacji odgromowej _PV_PSP Wierzbica,       
        - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót _PV_PSP 
          Wierzbica,
	- Przedmiar robót.
                    Załączniki te stanowią integralną część SIWZ.


3.1.3.	Kompleksowe wykonanie instalacji systemu fotowoltaicznego (PV) o mocy 27 kWp,
            modernizacja  instalacji elektrycznej w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej
            w Rudzie Wielkiej. 

Projektowana instalacja fotowoltaiczna (PV) o mocy 27 kWp będzie stanowiła źródło energii elektrycznej na własne potrzeby budynku i zasilała jego wewnętrzną instalację
elektryczną. Instalacja fotowoltaiczna składać się będzie z 108 szt. modułów
polikrystalicznych o mocy 250 Wp każdy lub większej, pracujących w układzie on-grid". Moc instalacji fotowoltaicznej wynosić będzie łącznie 27,0 kWp. 
Energia elektryczna produkowana przez instalację będzie wykorzystana na  potrzeby własne budynku. Zadanie obejmuje:  
    1.Moduły fotowoltaiczne. 
           		  2.Inwertery.
 		  3.Akcesoria elektryczne i okablowanie DC i AC. 
  4.Zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, odgromowe i ppoż.
  5.Urządzenia systemu monitoringu.. 
		  6.Konstrukcja montażowa i elementy mocujące.
	  7.Montaż instalacji PV
                       8.Przyłącze do wewnętrznej sieci odbiorczej, strona AC wraz z okablowaniem.
			  9.Roboty uzupełniajace.
			  10.Inwentaryzację powykonawczą.
11.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja
        techniczno-projektowa stanowiąca załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych 
   Warunków Zamówienia, która obejmuje:
- Projekt budowlany instalacji fotowoltaicznej o mocy 27 kWp dla  
                                      budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Rudzie Wielkiej,
	- Opinia konstrukcyjno-budowlana _PV_PSP Ruda Wielka,
	- Schemat elektryczny ideowy _PV_PSP Ruda Wielka,
	- Schemat instalacji odgromowej _PV_PSP Ruda Wielka,
        - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót _PV_PSP 
          Ruda Wielka,
	- Przedmiar robót.
                Załączniki te stanowią integralną część SIWZ.


3.1.4.	Kompleksowe wykonanie instalacji systemu fotowoltaicznego o mocy 7 kWp, modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Polanach.

     Projektowana instalacja fotowoltaiczna o mocy 7 kWp będzie stanowiła źródło energii elektrycznej na własne potrzeby budynku i zasilała jego wewnętrzną instalację elektryczną. Instalacja fotowoltaiczna składać się będzie z 28 szt. modułów polikrystalicznych o mocy 250 Wp każdy lub wiekszej, pracujących w układzie on-grid". Moc instalacji fotowoltaicznej wynosić będzie łącznie 7,0 kWp. 
Energia elektryczna produkowana przez instalację będzie wykorzystana na  potrzeby własne budynku. Zadanie obejmuje:  
    1.Moduły fotowoltaiczne. 
           		  2.Inwertery.
 		  3.Akcesoria elektryczne i okablowanie DC i AC. 
  4.Zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, odgromowe i ppoż.
  5.Urządzenia systemu monitoringu.. 
		  6.Konstrukcja montażowa i elementy mocujące.
	  7.Montaż instalacji PV
                       8.Przyłącze do wewnętrznej sieci odbiorczej, strona AC wraz z okablowaniem.
			  9.Roboty uzupełniajace.
			  10.Inwentaryzację powykonawczą.
11.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja
        techniczno-projektowa stanowiąca załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych 
   Warunków Zamówienia, która obejmuje:
- Projekt budowlany instalacji fotowoltaicznej o mocy 7 kWp dla  
                                      budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Polanach,
	- Opinia konstrukcyjno-budowlana _PV_PSP Polany,
	- Schemat elektryczny ideowy _PV_PSP Polany,
	- Schemat instalacji odgromowej _PV_PSP Polany,
        - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót _PV_PSP 
          Polany,
	- Przedmiar robót.
          Załączniki te stanowią integralną część SIWZ.


3.1.5.	Kompleksowe wykonanie instalacji systemu fotowoltaicznego o mocy 9 kWp, modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Zalesicach.

Projektowana instalacja fotowoltaiczna o mocy 9 kWp będzie stanowiła źródło energii 
elektrycznej na własne potrzeby budynku i zasilała jego wewnętrzną instalację elektryczną. 
Instalacja fotowoltaiczna składać się będzie z 36 szt. modułów polikrystalicznych o mocy 
250 Wp każdy lub większej, pracujących w układzie on-grid". Moc instalacji fotowoltaicznej 
wynosić będzie łącznie 9,0 kWp. Energia elektryczna produkowana przez instalację będzie 
wykorzystana na  potrzeby własne budynku. Zadanie obejmuje:                                     
1.Moduły fotowoltaiczne. 
           	2.Inwertery.
 	3.Akcesoria elektryczne i okablowanie DC i AC. 
4.Zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, odgromowe i ppoż.
5.Urządzenia systemu monitoringu.. 
            6.Konstrukcja montażowa i elementy mocujące.
            7.Rusztowania.
        8.Montaż instalacji PV
        9. Przyłącze do wewnętrznej sieci odbiorczej, strona AC wraz z okablowaniem.
        10.Roboty uzupełniajace.
        11.Inwentaryzację powykonawczą.
        12.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja
             techniczno-projektowa stanowiąca załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych 
   Warunków Zamówienia, która obejmuje:
- Projekt budowlany instalacji fotowoltaicznej o mocy 9 kWp dla  
                                      budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Zalesicach,
	- Opinia konstrukcyjno-budowlana _PV_PSP Zalesice,
	- Schemat elektryczny ideowy _PV_PSP Zalesice,
	- Schemat instalacji odgromowej _PV_PSP Zalesice,
        - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót _PV_PSP 
          Zalesice,
	- Przedmiar robót.
              Załączniki te stanowią integralną część SIWZ.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45331200-0,
                    45261215-4,
                    45311000-0,
                    45315100-9,
                    45315300-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/06/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja</td><td>20</td></tr><tr><td>dowiadczene personelu kluczowego</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>TRMOMODERNIZACJA<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>WYKONANIE  TERMOMODERNIZACJI  BUDYNKÓW
UŻYTECZNOŚCI  PUBLICZNEJ  W GMINIE WIERZBICA:
Urząd Gminy w Wierzbicy, Publiczna Szkoła Podstawowa w Wierzbicy, Publiczna Szkoła Podstawowa w Rudzie Wielkiej, Publiczna Szkoła Podstawowa w Polanach, Publiczna Szkoła Podstawowa w Zalesicach
1. Ocieplenie budynku Urzędu Gminy w Wierzbicy.

       W ramach zadania zostaną wykonane:
1. OCIEPLENIE ŚCIAN NA GRUNCIE 
1.1. Roboty ziemne - w celu odkrycia fundamentu 
1.2. Izolacje ścian fundamentowych 
2. OCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH 
2.1. Ocieplenie ścian z płyt styropianowych 
2.2.Wyprawa tynkarska 
3. OCIEPLENIE STROPU POD PODDASZEM 
3.1. Ocieplenie stropu z wełny mineralnej 
4. OCIEPLENIE CZĘŚCI NIEUŻYTKOWEJ BUDYNKU POCZTY 
4.1. Ocieplenie ścian z płyt styropianowych 
4.2. Wyprawa tynkarska 
5. WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ NA PCV 
   5.1 Demontaż i montaż okien PCV wraz z obróbkami z blachy powlekanej i orynnowaniem  
             PCV w części nad pocztą.
   6. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I TOWARZYSZĄCE.
   6.1.Wykonanie opaski szer. 0,5m wokół budynku Urzedu Gminy z kostki betonowej
   kolorowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. ok. 10cm z okrawężnikowaniem
   obrzeżami betonowymi gr. 5cm na podsypce cem-piaskowej.
         6.2.Naprawa pęknięć, uszkodzeń ścian, murów ogniowych, kominów wentylacyjnych, montaż wentylacyjnych kratek stalowych w ścianach kolankowych stropodachu wentylowanego.
         7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja
             techniczno-projektowa stanowiąca załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych 
   Warunków Zamówienia, która obejmuje:
                                    - Projekt termomodernizacyjny budynku Urzędu Gminy oraz Gimnazjum
          w Wierzbicy (uwaga! Budynek Gimnazjum nie podlega dociepleniu)
        - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót _UG w Wierzbicy,      
	- Przedmiar robót.
          Załączniki te stanowią integralną część SIWZ.


3.2.2. Ocieplenie budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Wierzbicy.

          W ramach zadania zostanie wykonane: 
1. OCIEPLENIE ŚCIAN NA GRUNCIE 
1.1. Roboty ziemne - w celu odkrycia fundamentu 
1.2. Izolacje ścian fundamentowych 
2.OCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH 
2.1. Ocieplenie ścian z płyt styropianowych 
2.2.Wyprawa tynkarska 
3. OCIEPLENIE STROPU POD PODDASZEM 
3.1. Ocieplenie stropu z wełny mineralnej 
4.OCIEPLENIE STROPODACHU. 
4.1 Ocieplenie stropodachu z płyt styropianowych 
4.2 Pokrycie termoizolacji 2 warstwami papy 
5. WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ  I DRZWIOWEJ  
   5.1 Demontaż i montaż okien PCV wraz z obróbkami z blachy powlekanej i orynnowaniem 
   PCV.
   6. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I TOWARZYSZĄCE.
   6.1.Wykonanie opaski szer. 0,5m wokół budynku Urzedu Gminy z kostki betonowej
   kolorowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. ok. 10cm z okrawężnikowaniem
   obrzeżami betonowymi gr. 5cm na podsypce cem-piaskowej.
         6.2.Naprawa pęknięć, uszkodzeń ścian, murów ogniowych, kominów wentylacyjnych, montaż wentylacyjnych kratek stalowych w ścianach kolankowych stropodachu wentylowanego naprawa studzienek doświetlających z wyprawa elewacyjną na siatce 
	z marmolitu.
         7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja
             techniczno-projektowa stanowiąca załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych 
   Warunków Zamówienia, która obejmuje:
- Projekt termomodernizacyjny budynku Szkoły Podstawowej  w Wierzbicy 
	- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót _PSP w Wierzbicy,
	- Przedmiar robót.
        Załączniki te stanowią integralną część SIWZ.


3.2.3.	Ocieplenie budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Rudzie Wielkiej.

W ramach zadania zostanie wykonane:
1. OCIEPLENIE ŚCIAN NA GRUNCIE 
1.1. Roboty ziemne - w celu odkrycia fundamentu 
1.2. Izolacje ścian fundamentowych 
2.OCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH 
2.1. Ocieplenie ścian z płyt styropianowych 
2.2.Wyprawa tynkarska 
3. OCIEPLENIE STROPU POD PODDASZEM 
3.1. Ocieplenie stropu z wełny mineralnej 
4.OCIEPLENIE STROPODACHU. 
4.1 Ocieplenie stropodachu z płyt styropianowych 
4.2 Pokrycie termoizolacji 2 warstwami papy 
5. WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ  I DRZWIOWEJ  
   5.1 Demontaż i montaż okien PCV 
   6. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I TOWARZYSZĄCE.
   6.1.Wykonanie opaski szer. 0,5m wokół budynku Szkoły Podstawowej z kostki betonowej
   kolorowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. ok. 10cm z okrawężnikowaniem
   obrzeżami betonowymi gr. 5cm na podsypce cem-piaskowej.
         6.2.Naprawa pęknięć, uszkodzeń ścian, murów ogniowych, kominów wentylacyjnych i dymowych, montaż wentylacyjnych kratek stalowych.
         7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja
             techniczno-projektowa stanowiąca załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych 
   Warunków Zamówienia, która obejmuje:
- Projekt termomodernizacyjny budynku Szkoły Podstawowej w Rudzie Wielkiej 
	- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót _PSP w Rudzie Wielkiej,
	- Przedmiar robót.
         Załączniki te stanowią integralną część SIWZ.


3.2.4. Ocieplenie budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Polanach.

W ramach zadania zostanie wykonane:
1. OCIEPLENIE ŚCIAN NA GRUNCIE 
1.1. Roboty ziemne - w celu odkrycia fundamentu 
1.2. Izolacje ścian fundamentowych 
2.OCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH 
2.1. Ocieplenie ścian z płyt styropianowych 
2.2.Wyprawa tynkarska.
3. OCIEPLENIE STROPU POD PODDASZEM 
3.1. Ocieplenie stropu z wełny mineralnej 
4.OCIEPLENIE STROPODACHU. 
4.1. Ocieplenie stropodachu z płyt styropianowych 
4.2. Pokrycie termoizolacji 2 warstwami papy.
5. WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ  I DRZWIOWEJ. 
   5.1 Demontaż i montaż okien PCV wraz z obróbkami i orynnowaniem.
   6. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I TOWARZYSZĄCE.
   6.1.Wykonanie opaski szer. 0,5m wokół budynku Szkoły Podstawowej z kostki betonowej
   kolorowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. ok. 10cm z okrawężnikowaniem
   obrzeżami betonowymi gr. 5cm na podsypce cem-piaskowej.
   6.2.Naprawa pęknięć, uszkodzeń ścian, murów ogniowych, kominów wentylacyjnych 
     i dymowych, czyszczenie chemiczne elewacji z piaskowca wraz z impregnacją lakierem
	 i środkami grzybobójczymi.
	6.3. Wykonanie naprawy i wmocnienia komina kotłowni za pomocą dwóch warstw siatki wtopionej na zaprawie klejowej oraz docieplenie komina styropianem gr. 5cm metodą lekką- mokrą z wykończeniem powierzchni marmolitem oraz obróbki gzymsu i czapki kominowej z blachy powlekanej.
         7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja
             techniczno-projektowa stanowiąca załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych 
   Warunków Zamówienia, która obejmuje:
- Projekt termomodernizacyjny budynku Szkoły Podstawowej  w Polanach, 
	- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót _PSP w Polanach,
	- Przedmiar robót.
         Załączniki te stanowią integralną część SIWZ.


3.2.5. Ocieplenie budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Zalesicach.

W ramach zadanie zostanie wykonane: 
1. OCIEPLENIE ŚCIAN NA GRUNCIE 
1.1. Roboty ziemne - w celu odkrycia fundamentu 
1.2. Izolacje ścian fundamentowych 
2.OCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH 
2.1. Ocieplenie ścian z płyt styropianowych 
2.2.Wyprawa tynkarska.
3. OCIEPLENIE STROPU POD PODDASZEM 
3.1. Ocieplenie stropu z wełny mineralnej 
4.OCIEPLENIE JASKÓŁEK. 
4.1. Ocieplenie jaskółek z płyt styropianowych 
5. WYMIANA OKIEN W JASKÓŁKACH. 
   5.1. Demontaż i montaż okien PCV.
   6. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I TOWARZYSZĄCE.
   6.1.Wykonanie opaski szer. 0,5m wokół budynku Szkoły Podstawowej z kostki betonowej
   kolorowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. ok. 10cm z okrawężnikowaniem
   obrzeżami betonowymi gr. 5cm na podsypce cem-piaskowej.
         6.2.Naprawa pęknięć, uszkodzeń ścian, murów ogniowych, kominów wentylacyjnych
	 i dymowych.
         7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja
             techniczno-projektowa stanowiąca załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych 
   Warunków Zamówienia, która obejmuje:
                            - Projekt termomodernizacyjny budynku Szkoły Podstawowej  w Zalesicach, 
	- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót _PSP w Zalesicach,
	- Przedmiar robót.
        Załączniki te stanowią integralną część SIWZ.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45321000-3,
                    45421000-4,
                    45443000-4,
                    42261000-4,
                    45453000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/06/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>GWARANCJA</td><td>20</td></tr><tr><td>DOŚWIADCZENIE PERSONELU KLUCZOWEGO</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>III
                  
                <b>Nazwa: </b>POMPY CIEPŁA<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>WYKONANIE  INSTALACJI  POMP CIEPŁA DLA BUDYNKÓW
UŻYTECZNOŚCI  PUBLICZNEJ  W GMINIE WIERZBICA:
Urząd Gminy w Wierzbicy, Publiczna Szkoła Podstawowa w Wierzbicy, Publiczna Szkoła Podstawowa w Rudzie Wielkiej, Publiczna Szkoła Podstawowa w Polanach, Publiczna Szkoła Podstawowa w Zalesicach
1. Kompleksowy montaż pompy ciepła z dolnym źródłem ciepła o mocy 156 kW oraz   
          przebudowa (modernizacja) instalacji c.o.i c.w.u. wraz z montażem ciepłomierza dla  
          budynku Urzędu Gminy w Wierzbicy.

W ramach zadanie zostanie wykonane: 
1.Organizacja placu budowy.
2.Roboty ziemne  odwierty, studzienki,sondy.
3.Modernizacja instalacji wentylacji.
4.Instalacja pomp ciepła z dolnym źródłem ciepła (odwiertami).
5.Montaż ciepłomierza.
6.Modernizacja instalacji CO i CWU.
7.Instalacje elektryczne i automatyka.
8.Zdalna instalacja kontrolna.
9.Porządkowanie terenu i wywóz gruzu.
10.Inwentaryzacja powykonawcza.
11. Montaż zaworów termostatycznych na cyrkulacji min. 4 szt., montaż licznika c.w.u.
12. Roboty przygotowawcze i wykończeniowe związane z adaptacją pomieszczenia kotłowni
     na instalację pompy ciepła.
13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja
              techniczno-projektowa stanowiąca załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych 
    Warunków Zamówienia, która obejmuje:
- Projekt budowlany rozbudowy źródła ciepła o pompę ciepła o mocy 156   
  kW dla budynku Urzędu Gminy w Wierzbicy,
	- Plan sytuacyjny_PC_UG Wierzbica,
	- Rzut kotłowni_PC_UG Wierzbica,
	- Schemat hydrauliczny_PC_UG Wierzbica,
        - Wpiecie zaworu w instalację_PC_UG Wierzbica,
        - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót _ PC_UG    
           Wierzbica,	
        - Przedmiar robót.
       Załączniki te stanowią integralną część SIWZ.


3.3.2. Kompleksowy montaż dwóch pomp ciepła z dolnym źródłem ciepła o łącznej mocy 264 kW  
          oraz przebudowa (modernizacja) instalacji c.o.i c.w.u. wraz z montażem ciepłomierza dla  
          budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Wierzbicy.

W ramach zadanie zostanie wykonane: 
1.Organizacja placu budowy.
2.Roboty ziemne  odwierty, studzienki,sondy.
3.Modernizacja instalacji wentylacji.
4.Instalacja pomp ciepła z dolnym źródłem ciepła (odwiertami).
5.Montaż ciepłomierza.
6.Modernizacja instalacji CO i CWU.
7.Instalacje elektryczne i automatyka.
8.Zdalna instalacja kontrolna.
9.Porządkowanie terenu i wywóz gruzu.
10.Inwentaryzacja powykonawcza.
11. Montaż zaworów termostatycznych na cyrkulacji min. 4 szt., montaż licznika c.w.u.
12. Roboty przygotowawcze i wykończeniowe związane z adaptacją pomieszczenia kotłowni
     na instalację pomp ciepła.
13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja
              techniczno-projektowa stanowiąca załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych 
    Warunków Zamówienia, która obejmuje:
- Projekt budowlany rozbudowy źródła ciepła o pompę ciepła o mocy 264   
  kW dla budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Wierzbicy,
	- Plan sytuacyjny_PC_PSP Wierzbica,
	- Rzut kotłowni_PC_PSP Wierzbica,
	- Schemat hydrauliczny_PC_PSP Wierzbica,
        - Wpiecie zaworu w instalację_PC_PSP Wierzbica,
        - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót _ PC_PSP    
           Wierzbica,	
        - Przedmiar robót.
      Załączniki te stanowią integralną część SIWZ.


3.3.3.	 Kompleksowy montaż dwóch pomp ciepła z dolnym źródłem ciepła o łącznej mocy 264 kW  
 oraz przebudowa (modernizacja) instalacji c.o.i c.w.u. wraz z montażem ciepłomierza dla  
 budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Rudzie Wielkiej.

W ramach zadanie zostanie wykonane: 
1.Organizacja placu budowy.
2.Roboty ziemne  odwierty, studzienki,sondy.
3.Modernizacja instalacji wentylacji.
4.Instalacja pomp ciepła z dolnym źródłem ciepła (odwiertami).
5.Montaż ciepłomierza.
6.Modernizacja instalacji CO i CWU.
7.Instalacje elektryczne i automatyka.
8.Zdalna instalacja kontrolna.
9.Porządkowanie terenu i wywóz gruzu.
10.Inwentaryzacja powykonawcza.
11. Montaż zaworów termostatycznych na cyrkulacji min. 4 szt., montaż licznika c.w.u.
12. Roboty przygotowawcze i wykończeniowe związane z adaptacją pomieszczenia kotłowni
     na instalację pomp ciepła.
13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja
              techniczno-projektowa stanowiąca załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych 
    Warunków Zamówienia, która obejmuje:
- Projekt budowlany rozbudowy źródła ciepła o pompę ciepła o mocy 264   
  kW dla budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Rudzie Wielkiej,
	- Plan sytuacyjny_PC_PSP Ruda Wielka,
	- Rzut kotłowni_PC_PSP Ruda Wielka,
	- Schemat hydrauliczny_PC_PSP Ruda Wielka,
        - Przekrój pomieszczenia wymiennika co_PC_PSP Ruda Wielka,
        - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót _ PC_ PSP Ruda  
          Wielka,
        - Przedmiar robót.
      Załączniki te stanowią integralną część SIWZ.


3.3.4. Kompleksowy montaż pompy ciepła z dolnym źródłem ciepła o mocy 156 kW oraz   
          przebudowa (modernizacja) instalacji c.o.i c.w.u. wraz z montażem ciepłomierza dla  
          budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Zalesicach.

W ramach zadanie zostanie wykonane: 
1.Organizacja placu budowy.
2.Roboty ziemne  odwierty, studzienki,sondy.
3.Modernizacja instalacji wentylacji.
4.Instalacja pomp ciepła z dolnym źródłem ciepła (odwiertami).
5.Montaż ciepłomierza.
6.Modernizacja instalacji CO i CWU.
7.Instalacje elektryczne i automatyka.
8.Zdalna instalacja kontrolna.
9.Porządkowanie terenu i wywóz gruzu.
10.Inwentaryzacja powykonawcza.
11. Montaż zaworów termostatycznych na cyrkulacji min. 4 szt., montaż licznika c.w.u.
12. Roboty przygotowawcze i wykończeniowe związane z adaptacją pomieszczenia kotłowni
     na instalację pompy ciepła.
13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja
              techniczno-projektowa stanowiąca załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych 
    Warunków Zamówienia, która obejmuje:
- Projekt budowlany rozbudowy źródła ciepła o pompę ciepła o mocy 156   
  kW dla budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Zalesicach,
	- Plan sytuacyjny_PC_PSP Zalesice,
	- Rzut kotłowni_PC_PSP Zalesice,
	- Schemat hydrauliczny_PC_PSP Zalesice,
        - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót _ PC_PSP    
           Zalesice,
        - Przedmiar robót.
   Załączniki te stanowią integralną część SIWZ.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45331000-6,
                    45611110-5,
                    45333000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/06/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com