JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170418/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170418/67666-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.gminakoscian.pl/bip' target='_blank'>http://www.gminakoscian.pl/bip</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 67666 - 2017
              z dnia 2017-04-18 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kościan: Budowa ulic: Polna, Boczna i Łąkowa w Starych Oborzyskach<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Kościan, krajowy numer identyfikacyjny
              41105058600000, ul.
              ul. Młyńska 
              15,
              64000  
              Kościan, woj.
              wielkopolskie, państwo
              Polska, tel.
              655 121 001, e-mail
              agnieszkamackowiak@gminakoscian.pl, faks
              655 120 315.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.gminakoscian.pl/bip<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.gminakoscian.pl/bip</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />w formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy Kościan, ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Budowa ulic: Polna, Boczna i Łąkowa w Starych Oborzyskach<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.272.08.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Opis przedmiotu znajduje się w załączniku nr I informacja dotycząca ofert częściowych
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45233140-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45233220-7,
                45231300-8,
                45232130-2,
                45232411-6,
                45231000-5,
                45316110-9,
                45231400-9<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/10/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/10/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Pierwszy z wymienionych w sekcji II pkt 8) terminów dotyczy I części zamówienia a drugi z wymienionych w sekcji II pkt 8) terminów dotyczy II części zamówienia.</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                nie określa się<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                
W przypadku składania oferty na część I:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).

W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty  na jaką przedłożony dokument będzie potwierdzał wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed tym dniem.
W przypadku składania oferty na część  II : nie określa się

<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                W przypadku składania oferty na część  I: 

a)	Wykonawcy
Minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy: 
Zamawiający uzna, że Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia to taki, który wykaże wykonanie:
- co najmniej dwóch robót budowlanych, każda polegającej na budowie (odbudowie, rozbudowie) lub/i przebudowie drogi/ulicy (dróg/ulic), podczas której to budowy (odbudowy, rozbudowy) lub i przebudowy wykonano nawierzchnię (jezdni, chodników itp.) z kostki (betonowej i/lub brukowej i/lub  granitowej i/lub kamiennej)   na powierzchni minimum 4.000,00  m2, 
oraz
- co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie (odbudowie, rozbudowie) sieci  kanalizacji grawitacyjnej o długości (bez długości przyłączy/przykanalików) minimum  600,00  mb. 
Każda wykazana robota budowlana może jednocześnie potwierdzać spełnienie kilku z powyższych warunków.

Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie roboty wykonane w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, które zostaną poparte dowodami określającymi, że  te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności  zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. 

W przypadku, gdy wartość zrealizowanej roboty budowlanej została określona w innej walucie niż PLN, to  należy ją przeliczyć na zł wg średniego  kursu NBP z dnia podpisania umowy dot. wykazanej roboty

b)	Osób
Minimalne warunki dotyczące kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia:

Wykonawca musi wykazać  dysponowanie podczas realizacji zamówienia minimum po jednej  osobie mogącej wykonywać samodzielną funkcję techniczną w budownictwie polegającą na kierowaniu budową (w branży drogowej; w branży kanalizacyjnej; branży elektroenergetycznj) na przedmiotowej inwestycji.
W związku z powyższym osoba/osoby ta/te zobowiązana/e jest/są posiadać odpowiednie do przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz 290 z późn. zm.)  w specjalności:

- inżynieryjnej  drogowej (bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie);
- instalacyjnej w zakresie  sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeń);
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych ( bez ograniczeń); 

lub odpowiadające (tzn. umożliwiające pełnienie ww. samodzielnej  funkcji technicznej w budownictwie na przedmiotowym zamówieniu) im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa;

lub być osobą/osobami mogącą/ymi pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie, o której mowa powyżej na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r.,  poz 290 z późn. zm). 

Ponadto osoba/y ta/te  powinna/y zostać skierowana  do realizacji zamówienia.

Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika budowy w/w branżach przez jedną osobę jeżeli posiada ona stosowne uprawnienia. 

W przypadku składania oferty na część  II : 

a)	Wykonawcy
Minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy: 
Zamawiający uzna, że Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia to taki, który wykaże wykonanie:
- co najmniej dwóch robót budowlanych, każda polegającej na budowie (odbudowie, rozbudowie) lub/i przebudowie drogi/ulicy (dróg/ulic), podczas której to budowy (odbudowy, rozbudowy) lub i przebudowy wykonano nawierzchnię (jezdni, chodników itp.) z kostki (betonowej i/lub brukowej i/lub  granitowej i/lub kamiennej)   na powierzchni minimum 1.500,00  m2, 
oraz
- co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie (odbudowie, rozbudowie) sieci  kanalizacji grawitacyjnej o długości (bez długości przyłączy/przykanalików) minimum  150,00  mb. 
Każda wykazana robota budowlana może jednocześnie potwierdzać spełnienie kilku z powyższych warunków.

Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie roboty wykonane w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, które zostaną poparte dowodami określającymi, że  te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności  zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. 

W przypadku, gdy wartość zrealizowanej roboty budowlanej została określona w innej walucie niż PLN, to  należy ją przeliczyć na zł wg średniego  kursu NBP z dnia podpisania umowy dot. wykazanej roboty

b)	Osób
Minimalne warunki dotyczące kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia:

Wykonawca musi wykazać  dysponowanie podczas realizacji zamówienia minimum po jednej  osobie mogącej wykonywać samodzielną funkcję techniczną w budownictwie polegającą na kierowaniu budową (w branży drogowej; w branży kanalizacyjnej; branży elektroenergetycznj) na przedmiotowej inwestycji.
W związku z powyższym osoba/osoby ta/te zobowiązana/e jest/są posiadać odpowiednie do przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz 290 z późn. zm.)  w specjalności:

- inżynieryjnej  drogowej (bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie);
- instalacyjnej w zakresie  sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeń);
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych ( bez ograniczeń); 

lub odpowiadające (tzn. umożliwiające pełnienie ww. samodzielnej  funkcji technicznej w budownictwie na przedmiotowym zamówieniu) im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa;

lub być osobą/osobami mogącą/ymi pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie, o której mowa powyżej na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r.,  poz 290 z późn. zm). 

Ponadto osoba/y ta/te  powinna/y zostać skierowana  do realizacji zamówienia.

Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika budowy w/w branżach przez jedną osobę jeżeli posiada ona stosowne uprawnienia. 

UWAGA: W celu wykazania spełnienia powyższych warunków Wykonawca może wskazać te/tą same/ą osoby/osobę zarówno na część I jak i II zamówienia
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 pkt 8 ustawy PZP, a mianowicie Zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia aktualnych na dzień złożenia (dotyczy wykonawców składających oferty na części I i/lub II zamówienia): 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w pkt V.1.2), pkt V.1.3) i pkt V.1.10) SIWZ [ t.j. art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP], wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczej Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji  dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - wzór oświadczenia zostanie załączony do wezwania do złożenia tego dokumentu, 5) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - wzór oświadczenia zostanie załączony do wezwania do złożenia tego dokumentu, 6) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r., poz. 716) - wzór oświadczenia zostanie załączony do wezwania do złożenia tego dokumentu. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione powyżej 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI.2.1.1) - VI.2.1.3) SIWZ [ t.j. w § 5 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów ()] składa: 3.1. informację z odpowiedniego rejestru, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja lub dokument w zakresie określonym w pkt V.1.2), pkt V.1.3) i pkt V.1.10) SIWZ [t.j. w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP]  wystawioną/-y nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.2. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  wystawiony/e nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VI.6.1.  VI.6.2. SIWZ (tj. sekcja III pkt 4) ppkt 3.1-3.2 ogłoszenia), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby z zastosowaniem terminów, o których mowa w pkt VI.6.1.  VI.6.2. SIWZ [t.j. sekcja III pkt 4) ppkt 3.1-3.2 ogłoszenia]. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, o którym mowa powyżej w pkt VI.6. SIWZ, [tj. sekcja III pkt 4) ppkt. 3 ogłoszenia] Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, której dotyczy dokument wskazany w pkt VI.2.1.1) SIWZ [t.j. sekcja III pkt 4) ppkt 1.1.) ogłoszenia), składa dokument, o którym mowa w pkt VI.6.1. SIWZ (tj. sekcja III pkt 4) ppkt 3.1. ogłoszenia], w zakresie określonym w pkt V.1.3) i pkt V.1.10) SIWZ [t.j. w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy PZP] Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby z zastosowaniem terminu, o którym mowa w pkt VI.6.1. SIWZ [t.j. sekcja III pkt 4) ppkt 3.1 ogłoszenia). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione powyżej składa każdy z podmiotów tworzących konsorcjum (każdy ze wspólników spółki cywilnej).
Uwaga: w przypadku spółek cywilnych do oferty należy załączyć dwa typy zaświadczeń z urzędu skarbowego o niezaleganiu z podatkami: osobno dla wspólników w zakresie podatku dochodowego, osobno jako spółka w zakresie podatku VAT. 
W przypadku zaświadczeń o niezaleganiu () ze składkami ZUS wspólnicy zobowiązani są kierować się następującymi zasadami:
- w sytuacji, kiedy wspólnicy sami odprowadzają swoje składki i nie zatrudniają pracowników  ZUS wystawia zaświadczenie na wspólników spółki cywilnej,
- w sytuacji, kiedy wspólnicy sami odprowadzają swoje składki i jednocześnie zatrudniają pracowników  ZUS wystawia zaświadczenie na wspólników oraz na spółkę cywilną,
- w sytuacji, kiedy wspólnicy, jak i zarówno pracownicy są zatrudnieni  ZUS wystawia stosowne zaświadczenie na spółkę cywilną
W związku z powyższym zaświadczenia o niezaleganiu () ze składkami ZUS wspólnicy zobowiązani są załączyć wg powyższych zasad

</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy PZP [pkt V.7.1)  V.7.3) SIWZ; sekcja III.1.1)-III.1.3) ogłoszenia], a mianowicie:

a) na potwierdzenie spełniania warunku w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów [pkt V.7.1) SIWZ; III.1.1) ogłoszenia] Zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia aktualnych na dzień złożenia (dotyczy wykonawców składających ofertę na część I i/lub II zamówienia):
- nie dotyczy

b) na potwierdzenie spełniania warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej [pkt V.7.2) SIWZ; Sekcja III.1.2) ogłoszenia ] Zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia aktualnej na dzień złożenia (dotyczy tylko wykonawców składających ofertę na część I zamówienia):

- informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego powyżej warunku udziału w postępowaniu.

c) na potwierdzenie spełniania warunku w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej [pkt V.7.3) SIWZ; sekcja III.1.3) ogłoszenia] Zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia aktualnego na dzień złożenia (dotyczy wykonawców składających ofertę na część I i/lub II zamówienia):

- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości (biorąc pod uwagę treść warunków udziału w postępowaniu nie wymaga się podawania wartości), daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty; wzór wykazu zostanie załączony do wezwania do złożenia tego dokumentu,;
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za  kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia (biorąc pod uwagę treść warunków udziału w postępowaniu nie wymaga się podawania informacji na temat doświadczenia i wykształcenia) niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ;wzór wykazu zostanie załączony do wezwania do złożenia tego dokumentu
Powyższe dokumenty składa konsorcjum (spółka cywilna) jako całość.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Formularz ofertowy 2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust 2 ustawy PZP (jeżeli dotyczy) 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą (jeżeli dotyczy) 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa wart. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5. Zobowiązanie, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy);</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:

	Część nr 1  30.000,00 zł(słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
Część nr 2   5.000,00 zł(słownie: pięć tysięcy złotych).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
-         pieniądzu, 
-         poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
-         gwarancjach bankowych;
-         gwarancjach ubezpieczeniowych,
-         poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek zamawiającego: BS Kościan 08 8666 0004 0106 1997 2000 0006 z dopiskiem Wadium  Budowa ulic: Polna, Boczna i Łąkowa w Starych Oborzyskach  część I lub/i II w takim czasie, aby pieniądze znalazły się na rachunku Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 

4. Dokument potwierdzający wpłatę pieniędzy (oryginał lub kopia) dołączany jest do oferty. Jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie, oryginał odpowiedniego dokumentu wraz z jego kopią (potwierdzoną za zgodność) dołączany jest do oferty lub deponowany w Kasie Urzędu Gminy Kościan.
W przypadku załączania oryginału wadium do oferty, prosimy o jego  załączenie  w taki sposób aby umożliwić zamawiającemu jego wyjęcie i zwrot   bez uszkadzania oferty.
Zamawiającym (beneficjentem) jest: Gmina Kościan, ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan
UWAGA!
W przypadku gdy wadium w innej formie niż pieniężnej wnoszą wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), z treści odpowiedniego dokumentu winno wynikać, iż odnosi się on do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie (wszystkich członków konsorcjum, wszystkich wspólników spółki cywilnej).  

5.  Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy  zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7a ustawy PZP.

6 Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą.
W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 
Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.

7.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp.

8 Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy:
1) 	Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
a) 	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) 	nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) 	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
2) 	Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Szczegóły zawarte są w SIWZ - załącznik nr 5a-5b (wzór umowy)<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 09/05/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa ulic: Polna, Boczna i Łąkowa w Starych Oborzyskach (ulica Polna i Boczna)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.1.	Część I pn.: Budowa ulic: Polna, Boczna i Łąkowa w Starych Oborzyskach (ulica Polna i Boczna) obejmująca:
a)	Budowę/przebudowę dróg o łącznej długości ok. 810 mb

Konstrukcja nawierzchni  dróg do wykonania:

Ul. Boczna  i  ul. Polna

Jezdnia
- warstwa ścieralna -kostka betonowa kolor szary    gr.   8 cm 
- podsypka cem.- piaskowa 1:4		                  gr .  5,0 cm
- podbudowa tłuczniowa 			                  gr.  8,0 cm
- stabilizacja cementem  Rm=2,5 MPa	                 gr.  12,0 cm
- warstwa odsączająca z piasku 	                             gr   20 cm

Krawężnik najazdowy 15*22 cm  na ławie betonowej z oporem, beton C12/15

Chodnik i utwardzone pobocze
- warstwa ścieralna- kostka betonowa     kolor szary  	 gr.   8 cm
- podsypka cem.- piaskowa 1:4		                         gr .  5,0 cm
- podbudowa tłuczniowa 			                         gr.  10,0 cm
- warstwa odsączająca z piasku 	                                     gr   20 cm

Obrzeża betonowe 8*30 cm na ławie z betonu C12/15

Nawierzchnia szykan
- warstwa górna- bruk z kamienia polnego     	 gr.   15 cm  na warstwie betonu  C 12/15
- warstwa odsączająca z piasku 		            gr   20 cm

Uwaga:
Zjazdy i dojścia do posesji wykonać z kostki grafitowej

Ulica łącząca projektowane ulice z ul. Długą

Jezdnia
      - warstwa ścieralna SMA 8					gr.  4 cm
- warstwa wiążąca  z asfaltobetonu  AC 16W		            gr.  8 cm
- podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3 z tłucznia 0-63  gr. 20 cm
- warstwa odsączająca z piasku 				            gr .  20 cm

 Krawężnik betonowy 15*30cm  na ławie betonowej z betonu C12/15

Chodnik i utwardzone pobocze
- warstwa ścieralna -kostka betonowa  kolor szary 	 gr.   8 cm
- podsypka cem.-piaskowa 1:4		 gr .  5,0 cm
- podbudowa tłuczniowa 			 gr.  10,0 cm
- warstwa odsączająca z piasku 	             gr   20 cm

Obrzeża betonowe 8*30 cm na ławie z betonu C12/15

b)	Budowę kanalizacji deszczowej  z rur PVC-U klasy S". SN8, SDR 34. ze ścianką litą długości netto:
- fi 160 mm  27,4 m;
- fi 315  mm  548,4 mb;
- fi 400 mm  115,4 mb;
- fi 500 mm  81,3 mb
wraz ze studniami, wpustami i osadnikiem.
 c)  Budowę oświetlenia ulicznego - W ulicach Polnej i Bocznej  wykonać oświetlenie uliczne mocowane na anodowanych aluminiowych, słupach oświetlenia drogowego o wysokości 8m z wysięgnikami 1m i z fundamentem prefabrykowanym. Na projektowanych słupach zamontować oprawy oświetleniowe LED (o mocy całkowitej nie przekraczającej 55W i strumieniu świetlnym nie mniejszym niż 5000lm, barwie 5000K). Uchwyt montażowy musi umożliwiać mocowanie do słupa pionowego i wysięgnika poziomego, płynną regulację kąta nachylenia oprawy minimum +/-15. Oprawa musi być wyposażona w zasilacz (sterownik) umożliwiający zaprogramowanie i zmianę 5 stopniowej redukcji mocy.
Dla zasilenia opraw oświetlenia ulicznego ul. Polnej i Bocznej w m. Stare Oborzyska wykonać oświetleniową linię kablową typu YAKY4x25 mm2. Obwód 3 o dl. 915 m (1051 m) należy poprowadzić od projektowanej wolnostojącej szafki oświetleniowej SO zlokalizowanej na dz, nr 176/3.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233140-2, 45233220-7,
                    45231300-8,
                    45232130-2,
                    45232411-6,
                    45231000-5,
                    45316110-9,
                    45231400-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/10/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Przedłużony okres rękojmi za wady i gwarancji jakości</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa ulic: Polna, Boczna i Łąkowa w Starych Oborzyskach (ulica Łąkowa)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część II pn.: Budowa ulic: Polna, Boczna i Łąkowa w Starych Oborzyskach (ulica Łąkowa) obejmująca:
a) budowę/przebudowę ul. Łąkowej na długości ok. 140 mb
Konstrukcja nawierzchni:
Jezdnia
Na  ciągu o szer. 5,5 m
- warstwa ścieralna kostka betonowa  szara  			gr. 8,0 cm  
- podsypka cem-piaskowa						gr. 5,0 cm
- podbudowa zasadnicza  z tłucznia kamiennego 0-31,5		gr. 10,0 cm
- podbudowa pomocnicza - stabilizacja cementem Rm = 3,0 MPa  gr. 12 cm 
- warstwa odsączająca, wymiana gruntu piasek			gr. 20 cm

Na placu do zawracania
- warstwa ścieralna kostka betonowa  szara  			gr. 8,0 cm  
- podsypka cem-piaskowa						gr. 5,0 cm
- podbudowa zasadnicza  chudy beton Rm=5 MPa			gr. 20,0 cm
- warstwa odsączająca, wymiana gruntu piasek			gr. 20 cm

Krawężnik betonowy 15*30*100 cm ułożony na ławie betonowej od strony chodnika, na szerokości wjazdów do posesji oraz na całym placu do zawracania
Krawężnik betonowy 15*22 *100 cm od strony umocnionego pobocza. Krawężniki na ławie betonowej z oporem z betonu C 12/15.

Chodnik  i umocnione pobocze

- warstwa ścieralna - kostka betonowa szara				gr. 8 cm
- podsypka cem.- piaskowa   						gr. 5,0 cm
- podbudowa z tłucznia kamiennego 	0-31,5 mm			gr. 10 cm
- warstwa mrozoochronna -piasek 					gr. 20 cm

Obrzeża betonowe 8*30*100 cm  na ławie betonowej

c)	W ramach budowy kanalizacji deszczowej w ulicy Łąkowej Wykonawca wykona kolektor z  rur PVC-U klasy S", SN8, SDR 34, ze ścianką litą o dł. 163,31 mb w działkach 261, 262/2 łącząc się z wykonaną przez ZDP w Kościanie kanalizacją deszczową w ulicy Długiej. Odprowadzenie wody przewiduje się do  rowu M-55 na działce nr 189/4 z wylotem Wt. Średnica wylotu dn 300.  Studzienki rewizyjne D3,D3, D2 wykonać  jako prefabrykowane, betonowe1000mm, z prefabrykowaną dolną częścią studni z gotową kinetą, z uszczelkami gumowymi, ze stopniami włazowymi oraz włazem żeliwnym z wypełnieniem betonowym, z dwoma ryglami, 600 klasy D400. Studnia D1  1200 stanowi osadnik zawiesiny mineralnej.

d) W ul. Łąkowej wykonać oświetlenie uliczne mocowane na anodowanych aluminiowych słupach oświetlenia drogowego o wysokości 8m z wysięgnikami 1m i z fundamentem prefabrykowanym. Na słupach montować oprawy oświetleniowe LED (o mocy całkowitej nieprzekraczającej 55W i strumieniu świetlnym nie mniejszym niż 5000lm, barwie 5000K). Uchwyt montażowy musi umożliwiać mocowanie do słupa pionowego i wysięgnika poziomego, płynną regulację kąta nachylenia oprawy minimum +/-15.Oprawa musi być wyposażona w zasilacz (sterownik) umożliwiający zaprogramowanie i zmianę 5 stopniowej redukcji mocy.
Dla zasilenia opraw oświetlenia ulicznego w ul. Łąkowej w Starych Oborzyskach zaprojektowano oświetleniową linię kablową typu YAKY 4x25 mm2o dł. 148 m (160 m). Projektowany odcinek oświetleniowej linii kablowej stanowić będzie przedłużenie oświetleniowego obwodu nr 1- w ul. Długiej zasilanego z wolnostojącej szafki oświetleniowej w ul. Długiej.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233140-2, 45233220-7,
                    45231300-8,
                    45232130-2,
                    45232411-6,
                    45231000-5,
                    45316110-9,
                    45231400-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/10/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Przedłużony okres rękojmi za wady i gwarancji jakości</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com