JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170418/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170418/67923-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.znw.bip.lubelskie.pl' target='_blank'>http://www.znw.bip.lubelskie.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 67923 - 2017
              z dnia 2017-04-18 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Lublin: Wykonanie  robót  inwestycyjnych  polegających na termomodernizacji budynku przy ul. Partyzantów 94 w Zamościu wraz z przystosowaniem obiektu do obsługi osób niepełnosprawnych
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br />Okręgowy Urząd Miar w Warszawie; ul. Elektoralna 4/6; 00-139 Warszawa; PL; REGON 010793286; osoba do kontaktu - Krzysztof Grzegorczyk - tel. 84 639 23 44,
                <br />Regionalna Izba Obrachunkowa w Lublinie, ul. Karłowicza 4, 20-027 Lublin; PL; REGON 430286383, osoba do kontaktu - Sylwia Poczachowska, tel. 81 534 07 83,
                <br />Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Lublinie; ul. Diamentowa 6, 20-447 Lublin; PL; REGON 000565647;  osoba do kontaktu - Anna Skoczylas, tel. 744 03 26,
                <br />Województwo Lubelskie - Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie, ul. Uniwersytecka 4; 20-029 Lublin; PL; REGON 000594152; osoba do kontaktu - Jacek Maj, tel. 81 532 53 25<br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b>Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie, ul. Uniwersytecka 4; 20-029 Lublin (działający w imieniu Województwa Lubelskiego) został upoważniony przez Współwłaścicieli nieruchomości do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne i zrealizowania prac inwestycyjnych związanych z obiektem przy ul. Partyzantów 94 w Zamościu, na mocy Porozumienia  nr 21/2017 z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie partycypowania w kosztach remontu i kosztach inwestycji nieruchomości położonej przy ul. Partyzantów 94 w Zamościu.
Współwłaścicielami nieruchomości są:
1. Okręgowy Urząd Miar w Warszawie; ul. Elektoralna 4/6; 00-139 Warszawa; PL; REGON 010793286; osoba do kontaktu - Krzysztof Grzegorczyk - tel. 84 639 23 44;
2. Regionalna Izba Obrachunkowa w Lublinie, ul. Karłowicza 4, 20-027 Lublin; PL; REGON 430286383, osoba do kontaktu - Sylwia Poczachowska, tel. 81 534 07 83
3. Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Lublinie; ul. Diamentowa 6, 20-447 Lublin; PL; REGON 000565647;  osoba do kontaktu - Anna Skoczylas, tel. 744 03 26
4. Województwo Lubelskie - Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie, ul. Uniwersytecka 4; 20-029 Lublin; PL; REGON 000594152; osoba do kontaktu - Jacek Maj, tel. 81 532 53 25
<br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny
              59415200000, ul.
              ul. Uniwersytecka 
              4,
              20029  
              Lublin, woj.
              lubelskie, państwo
              Polska, tel.
              81 532 53 25, e-mail
              sekretariat@znw.lublin.pl, faks
              81 532 50 78.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.znw.bip.lubelskie.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: jednostki administracji rządowej terenowej, państwowy organ nadzoru i kontroli gospodarki finansowej i  jednostka organizacyjna administracji samorządowej</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br />Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie, ul. Uniwersytecka 4; 20-029 Lublin (działający w imieniu Województwa Lubelskiego) został upoważniony przez Współwłaścicieli nieruchomości do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne i zrealizowania prac inwestycyjnych związanych z obiektem przy ul. Partyzantów 94 w Zamościu,  na mocy Porozumienia  nr 21/2017 z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie partycypowania w kosztach remontu i kosztach inwestycji nieruchomości położonej przy ul. Partyzantów 94 w Zamościu.Zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających.
Współwłaścicielami nieruchomości są:
1. Okręgowy Urząd Miar w Warszawie; ul. Elektoralna 4/6; 00-139 Warszawa; PL; REGON 010793286; osoba do kontaktu - Krzysztof Grzegorczyk - tel. 84 639 23 44;
2. Regionalna Izba Obrachunkowa w Lublinie, ul. Karłowicza 4, 20-027 Lublin; PL; REGON 430286383, osoba do kontaktu - Sylwia Poczachowska, tel. 81 534 07 83
3. Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Lublinie; ul. Diamentowa 6, 20-447 Lublin; PL; REGON 000565647;  osoba do kontaktu - Anna Skoczylas, tel. 744 03 26
4. Województwo Lubelskie - Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie, ul. Uniwersytecka 4; 20-029 Lublin; PL; REGON 000594152; osoba do kontaktu - Jacek Maj, tel. 81 532 53 25
</div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.znw.bip.lubelskie.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.znw.bip.lubelskie.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br />20-029   Lublin,  ul.  Uniwersytecka  4,  pok. 106a  (sekretariat - I piętro) </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Wykonanie  robót  inwestycyjnych  polegających na termomodernizacji budynku przy ul. Partyzantów 94 w Zamościu wraz z przystosowaniem obiektu do obsługi osób niepełnosprawnych
<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie  robót  inwestycyjnych  polegających na termomodernizacji budynku przy ul. Partyzantów 94 w Zamościu wraz z przystosowaniem obiektu do obsługi osób niepełnosprawnych.
2.  Zakres rzeczowy robót został określony w dokumentacji projektowo  kosztorysowej i obejmuje wykonanie, między innymi:
-  likwidacji schodów zewnętrznych do kotłowni,
-  remontu zadaszenia i schodów wejścia głównego, 
- wymianę stolarki zewnętrznej drzwiowej drewnianej i aluminiowej na ślusarkę drzwiową aluminiową, 
-  remontu zadaszenia wejścia głównego, nad wejściem bocznym i rampą, 
-  remontu rampy i spocznika wejścia bocznego,  
-  zadaszenia koszy okien piwnic,
-  izolacji ścian piwnic,
-  docieplenia ścian i cokołu,
-  podjazdu dla niepełnosprawnych,
-  opaski odwadniającej  
-  instalacji odgromowej.
Celem wykonania powyższych robót jest uzyskanie efektu energetycznego, ekologicznego i ekonomicznego oraz poprawa funkcjonalności i estetyki budynku.
3. Podstawowe dane o budynku, warunki prowadzenia robót:
Budynek zlokalizowany jest przy ul. Partyzantów 94 w Zamościu na działce o numerze ewidencyjnym 69/2 o powierzchni 2153 m2.  Nieruchomość stanowi współwłasność Województwa Lubelskiego (Urzędu Marszałkowskiego)  w Lublinie, w imieniu którego  działa  Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie, Okręgowego Urzędu Miar w Warszawie, Wojewódzkiego Inspektoratu Roślin i Nasiennictwa w Lublinie oraz Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie. Na podstawie porozumienia budynkiem  zarządza  Zarząd   Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie. Budynek pełni funkcję budynku administracyjno- biurowego, mieszczą się w nim różne instytucje i firmy.
Budynek znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej.
Dane  techniczne  budynku: 
Wysokość części nadziemnej budynku  - maksymalnie 17,70 m,
Powierzchnia zabudowy  - 505,92 m2,
Długość budynku  - 40,94 m,
Szerokość budynku  - 12,37 m,
Kubatura  - 8048,30 m3,
Liczba kondygnacji - 6 (piwnica + 5 kondygnacji nadziemnych),
W budynku znajduje się 1 klatka schodowa,
Kategoria zagrożenia ludzi - ZL III.
Jest to budynek o zwartej i regularnej bryle na rzucie prostokąta, wolnostojący, wykonany w technologii uprzemysłowionej WBLŻ, całkowicie podpiwniczony, posiadający pięć kondygnacji nadziemnych. Podpiwniczenie gospodarcze z własną kotłownią gazową . Od strony zaplecza podziemny bunkier na opał dawnej kotłowni węglowej oraz rampa rozładunkowa na połowie długości ściany. Stropodach wentylowany, jednospadowy, kryty papą termozgrzewalną. Teren nieruchomości  przylegający  do  budynku  jest  utwardzony.
Budynek został wykonany w konstrukcji prefabrykowanej systemu WBLŻ o złożonym układzie ścian nośnych. Usztywnienie budynku stanowią ściany nośne poprzeczne i podłużne. Ławy fundamentowe żelbetowe.
Ściany zewnętrzne piwnic wylewane z betonu monolitycznego, ocieplone od wewnątrz styropianem, warstwowe o następującym układzie warstw: cegła ceramiczna pełna - 6,5 cm, styropian - 3 cm,beton-35 cm.
Ściany zewnętrzne nośne (szczytowe) parteru i kondygnacji powtarzalnych: elementy prefabrykowane Żerań" grubości 24 cm, ocieplone od zewnątrz gazobetonem odmiany M500 grubości 12 cm.
Ściany zewnętrzne osłonowe (podłużne) grubości 30 cm z gazobetonu odmiany M700. Klatki schodowe wykonane z prefabrykowanych płytowych elementów żelbetowych systemu WLBŻ.
Stropy - prefabrykowane żelbetowe kanałowe płyty stropowe grubości 24 cm + izolacja z płyt pilśniowych grubości 12,5 mm + warstwy wykończeniowe.
Główne wejście do budynku zabezpieczone zewnętrznym wiatrołapem z dużym zadaszeniem o konstrukcji stalowej, obejmującym również żelbetowe, płytowe schody zewnętrzne przed wejściem do budynku. Pokrycie dachu wiatrołapu i zadaszenia schodów z papy termozgrzewalnej. Dojście do budynku  chodnik z  utwardzoną nawierzchnią (kostka brukowa).
Przy ścianie pd. - zach. żelbetowa rampa rozładunkowa (z prawej strony) oraz nieużytkowany podziemny, żelbetowy bunkier na węgiel i zewnętrzne, zadaszone schody z wejściem do kotłowni (z lewej strony). Nad wejściem gospodarczym do budynku oraz na całej długości rampy żelbetowe, monolityczne zadaszenia z pokryciem z papy zgrzewalnej.
Cokół budynku wykończony płytkami klinkierowymi.
Budynek jest wyposażony w następujące instalacje wewnętrzne: elektryczną, telefoniczną, monitoringu,  zimnej wody i kanalizacji sanitarnej, wody ciepłej, gazową, centralnego ogrzewania.
Uwaga! Roboty będą wykonywane w obiekcie przy ul. Partyzantów 94 w Zamościu  w trakcie normalnego codziennego funkcjonowania firm i instytucji,  które są zlokalizowane  w budynku.  
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres i warunki realizacji zostały przedstawione w załączonych dokumentach pn.:
a) Projekt budowlano-wykonawczy docieplenia i kolorystyki elewacji  branże: architektura            i  konstrukcja,
b) Inwentaryzacja budynku, 
c) Rysunki  okablowanie  instalacji CCTV.
d) Audyt energetyczny, 
e) Specyfikacje techniczne wykonania  i odbioru robót  komplet,
f) Przedmiar robót. 
Uwaga! 
1. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, z którego wykonawca może skorzystać kalkulując cenę.
2. Wizję lokalną, przed złożeniem oferty, w miejscu planowanych robót można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godz. 08-10, po uprzednim  uzgodnieniu  z  pracownikami  ZNW.
4. Równoważność rozwiązań.
4.1.  Zamawiający dopuszcza składanie ofert  z rozwiązaniami (materiały, wykonanie) równoważnymi  opisywanym.
4.2.  Oferta z rozwiązaniami równoważnymi powinna zawierać propozycje rozwiązań   budowlanych,  
materiałów i technologii o parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru  Robót i przedmiarach robót, dostosowane pod względem rodzaju,  gabarytów i ciężaru do przyjętych rozwiązań funkcjonalnych obiektu, oraz umożliwiające      ich  powiązanie z elementami obiektu.
4.3.  Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego,  jest obowiązany wykazać, że oferowane  przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame   lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego.
5. Warunki prowadzenia robót.
5.1. Zamawiający przekaże wykonawcy plac budowy i Dziennik budowy założony przez Zamawiającego w terminie niezwłocznym po podpisaniu umowy.
5.2. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających w budynku.
5.3. Na placu budowy nie mogą przebywać pracownicy firm nie działających na podstawie umów o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo zaakceptowanych przez ZNW.
5.4. Wykonawca  zobowiązany  jest  do  prowadzenia  robót  w  sposób  nie  powodujący  dewastacji pomieszczeń  i  terenu obiektu,  zapewnić  odgrodzenie  i zabezpieczenie  budynku  w  miejscach wykonywanych robót oraz zapewnić spełnienie wymaganych warunków techniczno-użytkowych. 
5.5. Wykonawca zobowiązany jest:
- odgrodzić strefę roboczą przed dostępem osób trzecich, poprzez ogrodzenie, oznakowanie,
- zapewnić bezpieczne przejścia  w zakresie uzgodnionym z administratorem i inspektorem nadzoru,
- utrzymać w należytym porządku i czystości wspólnie użytkowane drogi komunikacyjne,
- przestrzegać przepisów bhp i ppoż. w okresie realizacji robót,
- utrzymać  czystość  i  porządek  w  pomieszczeniach  i w otoczeniu służącym do  komunikacji Wykonawcy w trakcie wykonywania robót, 
- uzgodnić sukcesywne terminy wejścia do poszczególnych pomieszczeń  z pracownikami ZNW.
5.6.  Materiały   i  urządzenia  wbudowywane  winne  być  o  najwyższych  parametrach  technicznych 
i najlepszej jakości, odpowiadające  potrzebom standardu  wykonania  pomieszczeń w obiektach
użyteczności publicznej.  Wszystkie materiały i urządzenia muszą posiadać atesty dopuszczające ich stosowanie w obiektach użyteczności publicznej. 
Parametry techniczne materiałów i wyrobów użytych do wykonania zamówienia  nie mogą być gorsze od  przyjętych  przykładowo w przedmiarach i  Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Parametry techniczne materiałów i wyrobów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia winny  odpowiadać  obowiązującym  normom  oraz  spełniać  wymagania określone w  ustawie  Prawo budowlane  i  ustawie  o wyrobach budowlanych.
Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji i w przedmiarach robót nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego.
Uwaga! Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. 
5.7.  Wykonawca  zobowiązany  jest  do wywiezienia na wysypisko, składowisko lub  złomowisko  materiałów  z demontażu,  gruzu z rozbiórek, odpadów  budowlanych  i  śmieci. Koszty wywozu, utylizacji i złomowania należy uwzględnić w wynagrodzeniu a dokumenty potwierdzające        dokonanie  w/w  wywozu  należy  dostarczyć  Zamawiającemu.
5.8. Urządzenie placu budowy Wykonawca wykona we własnym zakresie i na swój koszt. Zamawiający wskaże miejsca poboru wody i energii elektrycznej na cele budowlane. Na  powyższy zakres Wykonawca zawrze z Zamawiającym stosowną umowę.
Wykonawca we  własnym  zakresie  zamontuje  tymczasowe  urządzenia  pomiarowe na dostawę wody i energii elektrycznej dla placu budowy w oparciu, o które będą dokonywane  rozliczenia  według  stawek  dostawców.  Na  powyższy zakres  Wykonawca  zawrze  z  Zamawiającym  stosowne umowy.
5.9.  W terminie zakończenia robót Wykonawca przygotuje:
- kompletną dokumentację powykonawczą wraz ze szczegółowym jej wykazem,
- zestawienie rzeczowe wykonanych robót.     
6.  Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę łub Podwykonawcę na podstawie umowy  o pracę osób wykonujących zamówienie w zakresie robót budowlanych, związanych z realizacją zamówienia, tj.:
     -  demontaż stolarki i ślusarki,
     -  wykonanie zadaszenia koszy okien piwnic, 
     -  wykonanie izolacji ścian piwnic i docieplenia ścian i cokołu,
     -  wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych. 
     Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca ma obowiązek przedłożyć do wglądu zanonimizowaną kopię umowy o pracę zawartą przez Wykonawcę/Podwykonawcę  z Pracownikiem realizującym zamówienie.
    Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z Pracownikami realizującymi zamówienie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników realizujących zamówienie na podstawie umowy o pracę w zakresie wskazanym przez Zamawiającego i spowoduje naliczenie z tego tytułu kar umownych, o których mowa we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
7.  Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na przedmiot umowy przez Wykonawcę    na okres  nie krótszy niż 48 miesięcy i nie dłuższy niż 120 miesięcy. Do wyliczenia punktacji przyznanej ofertom zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji   60 miesięcy.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45400000-1<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45443000-4,
                45420000-7,
                45410000-4<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 150<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże,że: a) roczny przychód netto ze sprzedaży towarów i usług za każdy rok obrotowy w okresie trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, był nie niższy niż 600 000 PLN, b) posiada środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. 
Informacje dodatkowe 
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN (każda), b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami do realizacji zamówienia, w tym co najmniej: - 1 osobą - elektrykiem posiadającym uprawnienia SEP, - 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami branży elektrycznej pełniącą funkcję Kierownika robót elektrycznych - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, - 1 osobą  kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w branży budowlanej pełniącą funkcję Kierownika budowy - posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane. Zgodnie z zasadami określonymi we właściwych przepisach, Zamawiający dopuszcza także pełnienie ww. funkcji przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.), z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór wg załącznika nr 9 do Siwz), c) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wzór wg załącznika nr 9 do Siwz), d) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu  jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1.a) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru,inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, u składania ofert. 2.1. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy stosuje się odpowiednio. 2.2. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 1. a) - składa dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 14 i 21 Ustawy pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów  zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Termin stosuje się odpowiednio. </div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />a) bilans i rachunek zysków i strat w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami prawa kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również odpowiednio z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających na przykład obroty oraz aktywa i zobowiązania - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. b) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 150 000,00 zł lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. c) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wzór wg Załącznika nr 5 do Siwz). Uwaga! W wykazie robót należy wskazać tylko te roboty, które potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w części III.1.3. d) załączenia do wykazu robót dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności zawierające informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Uwaga! Dowodami, o których mowa, są: 1. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, 2. oświadczenie wykonawcy  jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji lub dokumentów o których mowa w pkt 1 - inne dokumenty. e) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za roboty budowlane i elektryczne i kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania ww. osobami (wzór wg załącznika nr 6 do Siwz). f) w sytuacji, o której mowa w dziale VI. pkt. 3.1 Siwz, tj. gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór wg załącznika nr 7 do Siwz). 3.1. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. <br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg załącznika nr 8 do Siwz), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1. Wadium wynosi 15 000,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy pzp: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Z treści gwarancji / poręczenia powinno wynikać: 1) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji I poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji / poręczenia) oraz adresy ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwota gwarancji/ poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert, 5) bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy pzp. 5. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść wyłącznie przelewem na konto Zamawiającego w Banku PKO BP Lublin nr 34 1020 3147 0000 8602 0090 2411 tytułem: Wadium do przetargu nieograniczonego na Wykonanie termomodernizacji budynku przy ul. Radziszewskiego 2A w Lublinie wniesione przez Wykonawcę ... 6.                 Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. W przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej  dokument potwierdzający dokonanie przelewu należy dołączyć do oferty, 2) innej niż pieniądz  oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pok. 106a (sekretariat), a jego kopię załączyć do oferty. </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>60</td></tr><tr><td>Dlugość okresu gwarancji </td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej Umowie w stosunku do treści oferty. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy możliwa jest w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności i na warunkach określonych poniżej: a) gdy dochowanie terminu lub warunków świadczenia usług lub robót budowlanych określonych w umowie jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od stron, lub których strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć, b) wprowadzenia przez Wykonawcę lub producenta nowego produktu, pod warunkiem, że nowy produkt odpowiada produktowi będącemu przedmiotem zamówienia i gwarantuje Zamawiającemu osiągnięcie wszystkich celów założonych w umowie a łączna zmiana kosztów wynikająca z wprowadzenia nowego produktu/usługi nie przekroczy kwoty wynagrodzenia Wykonawcy przedstawionego w jego ofercie, c) wprowadzenia w życie regulacji prawnych po dniu podpisania umowy skutkujących potrzebą zmiany umowy, d) w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, e) w innych przypadkach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, a powodujących że realizacja przedmiotu umowy nie może odbywać się zgodnie opisem przedmiotu zamówienia. 3. W przypadkach opisanych w pkt. 2 zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, sposób realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy możliwa jest także w następujących okolicznościach: a) złożenia wniosku o upadłość albo likwidację Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/usługi, b) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/usługi, uzasadniających ryzyko, że jego produkty/usługi, lub elementy świadczenia mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości. 5. W przypadkach opisanych w pkt. 4 zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, sposób realizacji przedmiotu zamówienia. 6. W opisanych przypadkach w pkt. 4 dopuszcza się zastąpienie Wykonawcy, nowym wykonawcą (art. 144 ust. 1 pkt 4 lit. a ustawy Pzp), jeżeli nowy wykonawca jest następcą prawnym Wykonawcy lub przejął zobowiązania Wykonawcy związane z wykonaniem przedmiotu umowy, lub odpowiada osobiście lub majątkowo za wykonanie umowy. 7.O wystąpieniu okoliczności, o jakich jest mowa w niniejszym paragrafie Strony zobowiązane są do wzajemnego poinformowania na piśmie niezwłocznie po powzięciu informacji o wystąpieniu takich okoliczności, nie później niż w dniu, w którym uzyskał taką informację. 8.Na okoliczność wystąpienia przesłanek mogących mieć wpływ na przedłużenie terminów realizacji umowy, zmiany sposobu wykonania robót oraz użycia innych materiałów do ich wykonania Strony umowy sporządzą pisemny protokół, który po zaakceptowaniu przez Zamawiającego, będzie stanowił podstawę do zmiany w postanowień umowy. 9.Zmiana postanowienia umowy dotyczącego osoby na stanowisku kierownika budowy może nastąpić, jeżeli Zamawiający zostanie poinformowany o przyczynach tej zmiany z 3 dniowym wyprzedzeniem. 10.W przypadku zmiany inspektorów nadzoru Zamawiający poinformuje na piśmie o tym fakcie Wykonawcę w terminie 3 dni roboczych i wskaże osoby sprawujące z jego strony formalny nadzór inwestorski. 11. W trakcie realizacji przedmiotu umowy mogą być zastosowane pozostałe zmiany: - w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia), - dotyczące obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy spowodowane rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; w takim przypadku Zamawiający zapłaci Wykonawcy za wszystkie spełnione świadczenia, - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie ustalone z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów; zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczyć będzie robót wykonanych po dacie podpisania aneksu, - w przypadku zmian w zakresie zasad rozliczeń i warunków płatności związanych z realizacją przedmiotu umowy przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalsze podwykonawstwo, - zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu Cywilnego z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 Ksh. <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 08/05/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język Polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com