Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170419/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170419/68856-N-2017.html |
<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.kzgm.katowice.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-na-podstawie-ustawy-pzp' target='_blank'>http://www.kzgm.katowice.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-na-podstawie-ustawy-pzp</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div> Ogłoszenie nr 68856 - 2017 z dnia 2017-04-19 r. </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Katowice: Sporządzenie dokumentacji oraz wykonanie prac konserwatorskich na zabytkowej mozaice ceramicznej na fasadzie budynku w Katowicach-Nikiszowcu przy Placu Wyzwolenia 4 - Róże Nikiszowca.<br /> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px"> nie </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px"> nie </div><br /> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px"> nie </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px"> nie </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px"> nie </div><br /> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px"> nie </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, krajowy numer identyfikacyjny 000515780, ul. ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 258 20 21-25, e-mail przetargi@kzgm.katowice.pl, faks 32 258 20 25, 41 63 167. <br /> Adres strony internetowej (URL): www.kzgm.katowice.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> Jednostki organizacyjne administracji samorządowej </div><div style="text-align: left"><b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b><div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br /></div></div><div style="text-align: left"><b> I.4) KOMUNIKACJA: </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px"> nie <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px"> tak <br />http://www.kzgm.katowice.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-na-podstawie-ustawy-pzp</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px"> nie <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px"> nie <br /> adres <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br /> nie <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br /> tak <br /> Inny sposób: <br />Sekretariat Zamawiającego, KZGM Katowice, 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5, I piętro, a w przypadku przesłania oferty przesyłką pocztową, kurierem dopuszcza się złożenie w Kancelarii Zamawiającego - ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice parter<br /> Adres: <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px"> nie <br /> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Sporządzenie dokumentacji oraz wykonanie prac konserwatorskich na zabytkowej mozaice ceramicznej na fasadzie budynku w Katowicach-Nikiszowcu przy Placu Wyzwolenia 4 - Róże Nikiszowca.<br /><b>Numer referencyjny: </b>NZ.231.029.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> nie </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> usługi <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br /> Zamówienie podzielone jest na części: <br /><div style="padding-left: 20px"> Nie </div><br /><br /><b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b>Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji, uzyskanie decyzji administracyjnych oraz wykonanie prac konserwatorskich na zabytkowej mozaice ceramicznej usytuowanej na fasadzie budynku w Katowicach-Nikiszowcu przy Placu Wyzwolenia 4, w ramach budżetu obywatelskiego 2017 p.n. Róże Nikiszowca. Zamawiający zaleca, by Wykonawca zapoznał się z zakresem prac poprzez dokonanie wizji w terenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 5 do SIWZ).<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>92522100-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>92522200-8, 92312000-1, 45453100-8<br /><b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br /> Wartość bez VAT: 121462.37<br /> Waluta: <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> nie <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px"> data zakończenia: 30/11/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Zamówienie należy zrealizować w terminie do 30.11.2017 r., przy czym: 1. wykonanie dokumentacji w celu przeprowadzenia prac konserwatorskich w terminie do 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy; 2. uzyskanie niezbędnych pozwoleń w terminie do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy.</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br /> Określenie warunków: <br /> Informacje dodatkowe <br /><b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b><br /> Określenie warunków: <br /> Informacje dodatkowe <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br /> Określenie warunków: 1)Wykonawca musi wykazać, że że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał: a)co najmniej 1 zadanie polegające na remoncie obiektu będącego pod opieką konserwatora zabytków obejmujące prace konserwatorskie na elewacji z elementami ceramiki artystycznej lub prace konserwatorskie na mozaice, b) sporządził co najmniej jeden program robót konserwatorskich. Uwaga: Zamawiający na potwierdzenie powyższych warunków dopuszcza wskazanie jednego zadania pod warunkiem, że jego realizacja obejmowała wszystkie wskazane wyżej wymogi. 2) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, które zostaną przez Wykonawcę skierowane przez do realizacji zamówienia publicznego tj.: a) kierownikiem robót posiadającym doświadczenie obejmujące nadzór nad pracami w zakresie remontu lub modernizacji co najmniej 1 obiektu będącego pod opieką konserwatora zabytków; b)konserwatorem zabytków, posiadającym uprawnienia do prowadzanie prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytkach, spełniającym kryteria określone w art. 37 a,b oraz 37d ustawy z dnia 23 lipca 2003 o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity: Dz.U. 2014 poz. 1446 ze zm.). UWAGA: Zamawiający na potwierdzenie powyższych warunków dopuszcza wskazanie jednej osoby, z zastrzeżeniem, że osoba taka spełnia wszystkie wskazane wyżej wymogi.<br /> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak <br /> Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga podania imienia i nazwiska konserwatora zabytków wraz z informacją o jego doświadczeniu. Jako obiekty objęte opieką konserwatora zabytków Zamawiający rozumie zarówno obiekty wpisane do rejestru zabytków jak i pozostające pod ochroną konserwatorską. </div><b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> nie <br /></div><b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b><br /> tak <br /><b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b><br /> nie </div><b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VIII pkt 3 SIWZ), zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia): 1) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, doświadczenia kierownika robót, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2) wykazu usług obejmującego nazwę zadania, lokalizację, datę wykonania oraz informację czy wskazana usługa dotyczy remontu obiektu czy też sporządzenia programu konserwatorskiego lub obu rodzajów usług łącznie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> przetarg nieograniczony <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px"> nie </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px"> nie </div><br /><b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b><div style="padding-left: 20px"> nie <br /> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br /> nie <br /> Informacje dodatkowe: <br /></div><br /><b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b><div style="padding-left: 20px"> nie <br /> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br /> nie <br /> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br /> nie </div><br /><b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b><br /><i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i><div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców <br /> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <br /> Maksymalna liczba wykonawców <br /> Kryteria selekcji wykonawców: <br /></div><br /><b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b><div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br /><br /> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br /> nie <br /> Informacje dodatkowe: <br /><br /> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br /> nie <br /> Informacje dodatkowe: <br /><br /> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br /> nie <br /> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br /> nie </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> nie <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br /> nie <br /> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <br /> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <br /> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <br /> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <br /> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <br /> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> Aukcja wieloetapowa <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br /> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie <br /> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie konserwatora zabytków</td><td>20</td></tr><tr><td>Okres rękojmi i gwarancji na wykonane prace</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br /> tak <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br /> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br /><br /> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie <br /> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie <br /> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br /><br /> Informacje dodatkowe <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br /> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br /><br /> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br /><br /> Wstępny harmonogram postępowania: <br /><br /> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie <br /> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br /><br /><br /> Informacje dodatkowe: <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br /> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br /><br /> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br /> nie <br /> Informacje dodatkowe: <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b><br /> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br /><div style="padding-left: 20px"></div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br /><div style="padding-left: 20px"></div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br /><div style="padding-left: 20px"></div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br /><div style="padding-left: 20px"></div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> Licytacja wieloetapowa <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br /> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie </div> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br /><div style="padding-left: 20px"></div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br /> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br /> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br /> Informacje dodatkowe: <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> tak <br /> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br />Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie określonym w paragrafie 14 ust 2 wzoru umowy tj.: 1. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy: a) w następstwie działania organów administracji, w tym braku wydania decyzji lub innego dokumentu w terminie ustawowym od daty wystąpienia Przyjmującego zamówienie o wydanie stosownego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, mimo iż wystąpienie Przyjmującego zamówienie spełniało wszystkie warunki formalne. W takiej sytuacji termin wykonania umowy może zostać przedłużony o ilość dni, w których z winy organów administracyjnych Przyjmujący zamówienie nie mógł realizować zamówienia przyczyny chyba, że wydłużenie terminu o ten okres spowoduje, że termin wykonania przedmiotu umowy przypadnie na okres zimowy, wówczas może zostać przedłużony do 31.05.2018r.; b) jeżeli Zamawiający z ważnych przyczyn, nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wstrzyma wykonanie przedmiotu umowy. W takiej sytuacji termin wykonania umowy może zostać przedłużony o ilość dni trwania zaistniałej przyczyny chyba, że wydłużenie terminu o ten okres spowoduje, że termin wykonania przedmiotu umowy przypadnie na okres zimowy, wówczas może zostać przedłużony do 31.05.2018r.; c) w następstwie przyczyn niezależnych od działania Stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, w szczególności protestów osób prawnych i fizycznych. W takiej sytuacji termin wykonania umowy może zostać przedłużony o ilość dni trwania zaistniałej przyczyny chyba, że wydłużenie terminu o ten okres spowoduje, że termin wykonania przedmiotu umowy przypadnie na okres zimowy, wówczas może zostać przedłużony do 31.05.2018r.; d) w następstwie wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie prac. Jako warunki takie zamawiający rozumie wystąpienie opadów deszczu przez okres dłuższy niż 50 łącznie dni w okresie wrzesień-listopad. W takiej sytuacji termin wykonania umowy może zostać przedłużony do 31.05.2018r. e) w następstwie wystąpienia opadów deszczu przez okres dłuższy niż 5 kolejno następujących po sobie dni. W takiej sytuacji termin wykonania umowy może zostać przedłużony o ilość dni, w których występowały opady. f) w następstwie spadku średniej temperatury dobowej w miesiącu listopadzie poniżej 10 stopni Celsjusza przez 7 następujących po sobie kolejno dni. W takiej sytuacji termin wykonania umowy może zostać przedłużony do 31.05.2018r. 2. zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w następstwie zmiany będącej skutkiem działań organów państwowych, przez co należy rozumieć ustawową zmianę obowiązującej stawki podatku VAT lub wprowadzenie nowego podatku, 3. Zmiana Podwykonawcy, wprowadzenie Podwykonawcy w zakresie nie przewidzianym w treści oferty złożonej przez Wykonawcę lub rezygnacja z Podwykonawcy - w przypadku, gdy Wykonawca polegał na zasobach Podwykonawcy na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z Podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowy Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki lub kryteria selekcji w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia. 4. zmiana osób przy pomocy, których Przyjmujący zamówienie realizuje przedmiot umowy w przypadku braku możliwości wykonywania przedmiotu umowy przez wskazane osoby, Przyjmujący zamówienie może powierzyć te czynności innym osobom o kwalifikacjach (uprawnieniach) spełniających co najmniej takie warunki jakie podano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przeprowadzonego postępowania, po wyrażeniu pisemnej zgody przez Zamawiającego. 5. Zmiana umowy może nastąpić także w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br /> Data: 04/05/2017, godzina: 08:45, <br /> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br /> nie <br /> Wskazać powody: <br /><br /> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br />> polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> nie <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> nie <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ), które należy złożyć w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ), które należy złożyć w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej; 3) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy, oraz że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ); 4) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy; 5) Oświadczenie o przynależności do sektora małych i średnich przedsiębiorstw - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 6) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem jeśli dotyczy; 7) Informację o podwykonawcach w tym o procentowym lub wartościowym udziale w realizacji zamówienia. 8) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) zalecane, nie wymagane. UWAGA - DOTYCZĄCA WSZYSTKICH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW: Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych prowadzonych w jęzzyku innym niż język polski, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, lub gdy Zamawiający ma wiedzę, że je posiada (i nie potrzebuje wskazania Wykonawcy), w szczególności przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu) korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. jeżeli treść informacji przekazanych przez Wykonawcę w oświadczeniach złożonych wraz z ofertą (Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ) odpowiada zakresowi informacji, których Zamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów, w szczególności, o których mowa w pkt 3 niniejszego rozdziału SIWZ, Zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od Wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia są odpowiednie informacje przekazane przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w oświadczeniu. UWAGA: Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest: przedłożyć umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy zgodnie z zapisami Rozdziału XXI SIWZ oraz przedłożyć polisę OC wraz z dowodami opłacenia składek zgodnie z § 7 ust 1 i 2 umowy. </div></div></div>