JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170424/71659-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.puppleszew.pl; pup.pleszew.ibip.pl' target='_blank'>http://www.puppleszew.pl; pup.pleszew.ibip.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 71659 - 2017
              z dnia 2017-04-24 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Pleszew: Prawo jazdy<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />WRPO III - Fundusze Europejskie Program Regionalny, Samorząd Województwa Wielkopolskiego i EFS</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Powiatowy Urząd Pracy, krajowy numer identyfikacyjny
              25096734600000, ul.
              ul. Wyspiańskiego 
              6,
              63300  
              Pleszew, woj.
              wielkopolskie, państwo
              Polska, tel.
              627 422 678, e-mail
              popl@praca.gov.pl, faks
              627 422 678.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.puppleszew.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.puppleszew.pl; pup.pleszew.ibip.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.puppleszew.pl; pup.pleszew.ibip.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty należy przesłać na adres:<br />
                Adres:
                <br />Powiatowy Urząd Pracy ul. Wyspiańskiego 6 63-300 Pleszew</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Prawo jazdy<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b><br />7<br /><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />7<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>2.	Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie w trybie indywidualnym niżej wymienionych szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pleszewie:
1)	W części I - szkolenie przygotowujące do egzaminu na prawo jazdy kat. C,
2)	W części II - szkolenie przygotowujące do egzaminu na prawo jazdy kat. CE,
3)	W części III  szkolenie przygotowujące do egzaminu na prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępna przyspieszoną na przewóz rzeczy;
4)	W części IV  - szkolenie przygotowujące do egzaminu na prawo jazdy kat. CE wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną na przewóz rzeczy;
5)	W części V - szkolenie przygotowujące do egzaminu na prawo jazdy kat. D (osoby posiadające kat. B) wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną na przewóz osób;
6)	W części VI - szkolenie przygotowujące do egzaminu na prawo jazdy kat. D (osoby posiadające kat. C) wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną na przewóz osób;
7)	W części VII - Kwalifikacja wstępna przyspieszona na przewóz rzeczy,
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>80500000-9<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>80411200-0<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 6<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                4.1.1 Warunki udziału w postępowaniu dla części I,II,III,IV,V,VI,VII
4.1a) warunek kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej  wykonawca musi posiadać wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych oraz wpis do Rejestru Przedsiębiorców Prowadzących Ośrodki Szkolenia Kierowców prowadzonego przez Starostę właściwego ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej a także wpis do Rejestru Przedsiębiorców Prowadzących Ośrodek Szkolenia prowadzonego przez Wojewodę właściwego ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej;

<br />
                Informacje dodatkowe
                4.2 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dla części I,II,III,IV,V,VI,VII
 Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 
a)	na potwierdzenie spełnia warunków kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności wykażą, że:
-  posiadają aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez 
Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej; - ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ;
- posiadają wpis do Rejestru Przedsiębiorców Prowadzących Ośrodki Szkolenia Kierowców prowadzonego przez Starostę właściwego ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej  ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ;  
-posiadają wpis do Rejestru Przedsiębiorców Prowadzących Ośrodek Szkolenia prowadzonego przez Wojewodę właściwego ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej  ocena spełniania warunku będzie dokonywana w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ;
    <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                4.1.1 Warunki udziału w postępowaniu dla części I
4.1b) warunek sytuacji finansowej lub ekonomicznej  wykonawca musi posiadać środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 3 tys. zł;

4.1.2 Warunki udziału w postępowaniu dla części II
4.1.2b) warunek sytuacji finansowej lub ekonomicznej  wykonawca musi posiadać środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 3 tys. Zł;

4.1.3 Warunki udziału w postępowaniu dla części III
4.1.3b) warunek sytuacji finansowej lub ekonomicznej  wykonawca musi posiadać środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 30 tys. zł;

4.1.4 Warunki udziału w postępowaniu dla części IV
4.1.4b) warunek sytuacji finansowej lub ekonomicznej  wykonawca musi posiadać środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 15 tys. zł;

4.1.5 Warunki udziału w postępowaniu dla części V
4.1.5b) warunek sytuacji finansowej lub ekonomicznej  wykonawca musi posiadać środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 3 tys. zł;

4.1.6 Warunki udziału w postępowaniu dla części VI
4.1.6b) warunek sytuacji finansowej lub ekonomicznej  wykonawca musi posiadać środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 3 tys. Zł;

4.1.7 Warunki udziału w postępowaniu dla części VII
4.1.7b) warunek sytuacji finansowej lub ekonomicznej  wykonawca musi posiadać środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 10 tys. Zł;











<br />
                Informacje dodatkowe
                4.2 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dla części I
 Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 
     b)   na potwierdzenie spełniania warunku sytuacji finansowej lub ekonomicznej 
           przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo  kredytowej 
           potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych  lub zdolność kredytową 
           Wykonawcy, nie mniejszej niż 3 tys. zł, w okresie nie wcześniejszym  niż 1 miesiąc 

  4.3 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dla części II
 Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 
b)   na potwierdzenie spełniania warunku sytuacji finansowej lub ekonomicznej 
           przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo  kredytowej 
           potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych  lub zdolność kredytową 
           Wykonawcy, nie mniejszej niż 3 tys. zł, w okresie nie wcześniejszym  niż 1 miesiąc

4.4 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dla części III 
 Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 
     b)   na potwierdzenie spełniania warunku sytuacji finansowej lub ekonomicznej 
           przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo  kredytowej 
           potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych  lub zdolność kredytową 
           Wykonawcy, nie mniejszej niż 30 tys. zł, w okresie nie wcześniejszym  niż 1 miesiąc 

4.5.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dla części IV
 Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 
     b)   na potwierdzenie spełniania warunku sytuacji finansowej lub ekonomicznej 
           przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo  kredytowej 
           potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych  lub zdolność kredytową 
           Wykonawcy, nie mniejszej niż 15 tys. zł, w okresie nie wcześniejszym  niż 1 miesiąc 

4.6. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dla części V
 Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 
     b)   na potwierdzenie spełniania warunku sytuacji finansowej lub ekonomicznej 
           przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo  kredytowej 
           potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych  lub zdolność kredytową 
           Wykonawcy, nie mniejszej niż 3 tys. zł, w okresie nie wcześniejszym  niż 1 miesiąc 

4.7. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dla części VI
 Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 
     b)   na potwierdzenie spełniania warunku sytuacji finansowej lub ekonomicznej 
           przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo  kredytowej 
           potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych  lub zdolność kredytową 
           Wykonawcy, nie mniejszej niż 30 tys. zł, w okresie nie wcześniejszym  niż 1 miesiąc 

4.8. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dla części VII.
 Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 
     b)   na potwierdzenie spełniania warunku sytuacji finansowej lub ekonomicznej 
           przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo  kredytowej 
           potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych  lub zdolność kredytową 
           Wykonawcy, nie mniejszej niż 10 tys. zł, w okresie nie wcześniejszym  niż 1 miesiąc.










 





<br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                4.1.1 Warunki udziału w postępowaniu dla części I
4.1c) warunek zdolności technicznej lub zawodowej  Wykonawca musi dysponować co najmniej trzema osobami do realizacji zamówienia, co najmniej dwoma samochodami ciężarowymi do nauki jazdy dla kat. C, odpowiednim placem manewrowym, pomieszczeniami do realizacji zamówienia a także wykonaniem co najmniej 4 szkoleń w latach ubiegłych odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dla części I.

4.1.2 Warunki udziału w postępowaniu dla części II
4.1.2c) warunek zdolności technicznej lub zawodowej  Wykonawca musi dysponować co najmniej trzema osobami do realizacji zamówienia, co najmniej dwoma samochodami ciężarowymi do nauki jazdy dla kat. CE, odpowiednim placem manewrowym, pomieszczeniami do realizacji zamówienia a także wykonaniem co najmniej 4 szkoleń w latach ubiegłych odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dla części II.

4.1.3 Warunki udziału w postępowaniu dla części III
4.1.3c) warunek zdolności technicznej lub zawodowej  Wykonawca musi dysponować co najmniej trzema osobami do realizacji zamówienia, co najmniej dwoma samochodami ciężarowymi do nauki jazdy dla kat. C, odpowiednim placem manewrowym, odpowiednim placem do nauki jazdy w warunkach specjalnych lub symulatorem do nauki jazdy w warunkach specjalnych dla kat. C, pomieszczeniami  do realizacji zamówienia a także wykonaniem co najmniej 4 szkoleń w latach ubiegłych odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dla części III.

4.1.4 Warunki udziału w postępowaniu dla części IV
4.1.4c) warunek zdolności technicznej lub zawodowej  Wykonawca musi dysponować co najmniej trzema osobami do realizacji zamówienia, co najmniej dwoma samochodami ciężarowymi do nauki jazdy dla kat. CE, odpowiednim placem manewrowym, odpowiednim placem do nauki jazdy w warunkach specjalnych lub symulatorem do nauki jazdy w warunkach specjalnych dla kat. CE, pomieszczeniami do realizacji zamówienia a także wykonaniem co najmniej 4 szkoleń w latach ubiegłych odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dla części IV.

4.1.5 Warunki udziału w postępowaniu dla części V
4.1.5c) warunek zdolności technicznej lub zawodowej  Wykonawca musi dysponować co najmniej dwoma osobami do realizacji zamówienia, co najmniej jednym autobusem do nauki jazdy dla kat. D, odpowiednim placem manewrowym, odpowiednim placem do nauki jazdy w warunkach specjalnych lub symulatorem do nauki jazdy w warunkach specjalnych dla kat. D, pomieszczeniami do realizacji zamówienia a także wykonaniem co najmniej 4 szkoleń w latach ubiegłych odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dla części V.

4.1.6 Warunki udziału w postępowaniu dla części VI
4.1.6c) warunek zdolności technicznej lub zawodowej  Wykonawca musi dysponować co najmniej dwoma  osobami do realizacji zamówienia, co najmniej jednym autobusem do nauki jazdy dla kat. D, odpowiednim placem manewrowym, odpowiednim placem do nauki jazdy w warunkach specjalnych lub symulatorem do nauki jazdy w warunkach specjalnych dla kat. D, pomieszczeniami do realizacji zamówienia a także wykonaniem co najmniej 4 szkoleń w latach ubiegłych odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dla części VI.

4.1.7 Warunki udziału w postępowaniu dla części VII
4.1.7c) warunek zdolności technicznej lub zawodowej  Wykonawca musi dysponować co najmniej trzema osobami  do realizacji zamówienia, co najmniej dwoma samochodami ciężarowymi do nauki jazdy dla kat. C i kat. CE, odpowiednim placem manewrowym, odpowiednim placem do nauki jazdy w warunkach specjalnych lub symulatorem do nauki jazdy w warunkach specjalnych dla kat. C i CE, pomieszczeniami do realizacji zamówienia a także wykonaniem co najmniej 4 szkoleń w latach ubiegłych odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dla części VII.







<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                4.2 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dla części I      
c)	na potwierdzenie spełniania warunków zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia przedstawią wykaz wykonanych co najmniej 4 usług szkoleniowych z zakresu prawa jazdy kat. C w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w części I wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane,  oraz załączeniem dowodów, potwierdzających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie  ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o wykaz realizowanych szkoleń dołączony do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ oraz dowodów potwierdzających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie Wykonawcy;
- w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
d)	na potwierdzenie spełniania warunków zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie kwalifikacji zawodowych przedstawią wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 
Przedstawią że:
- dysponują co najmniej  trzema  osobami z wykształceniem co najmniej średnim, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia i każda z tych osób posiada uprawnienia instruktora nauki jazdy kat. C i uprawnienia instruktora techniki  jazdy kat. C  ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia dołączony do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ;
- dysponują co najmniej dwoma samochodami ciężarowymi do nauki jazdy dla kat. C . Pojazdy te muszą spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 roku w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy - ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; 
- dysponują odpowiednim placem manewrowym przystosowanym do nauki jazdy dla kat. C i zlokalizowanym na terenie powiatu pleszewskiego lub w miejscu oddalonym do 30 km od siedziby Zamawiającego, w miejscowości do której jest  połączenie  środkami komunikacji publicznej z Pleszewa  ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o informacje zawarte w pkt. 5 formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ);
- dysponują odpowiednim pomieszczeniem  lub pomieszczeniami do realizacji zamówienia zlokalizowanymi na terenie powiatu pleszewskiego lub w miejscu oddalonym do 30 km od siedziby Zamawiającego, w miejscowości do której jest połączenie  środkami komunikacji publicznej z Pleszewa - ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o informacje zawarte w pkt. 5 formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ).

4.3 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dla części II
 Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 
c)na potwierdzenie spełniania warunków zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia przedstawią wykaz wykonanych co najmniej 4 usług szkoleniowych z zakresu prawa jazdy kat. CE w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w części II wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane,  oraz załączeniem dowodów, potwierdzających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie  ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o wykaz realizowanych szkoleń dołączony do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ oraz dowodów potwierdzających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Dowodami są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie Wykonawcy;
- w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
d)	na potwierdzenie spełniania warunków zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie kwalifikacji zawodowych przedstawią wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 
Przedstawią że:
- dysponują co najmniej  trzema  osobami z wykształceniem co najmniej średnim, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia i każda z tych osób posiada uprawnienia instruktora nauki jazdy kat. CE i uprawnienia instruktora techniki  jazdy kat. CE  ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia dołączony do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ;
- dysponują co najmniej dwoma samochodami ciężarowymi do nauki jazdy dla kat. CE. Pojazdy te muszą spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 roku w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy - ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; 
- dysponują odpowiednim placem manewrowym przystosowanym do nauki jazdy dla kat. CE i zlokalizowanym na terenie powiatu pleszewskiego lub w miejscu oddalonym do 30 km od siedziby Zamawiającego, w miejscowości do której jest  połączenie  środkami komunikacji publicznej z Pleszewa  ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o informacje zawarte w pkt. 5 formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ);
- dysponują odpowiednim pomieszczeniem  lub pomieszczeniami do realizacji zamówienia zlokalizowanymi na terenie powiatu pleszewskiego lub w miejscu oddalonym do 30 km od siedziby Zamawiającego, w miejscowości do której jest połączenie  środkami komunikacji publicznej z Pleszewa - ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o informacje zawarte w pkt. 5 formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ).

4.4 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dla części III 
 Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 
c)na potwierdzenie spełniania warunków zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia przedstawią wykaz wykonanych co najmniej 4 usług szkoleniowych z zakresu prawa jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną na przewóz rzeczy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w części III wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane,  oraz załączeniem dowodów, potwierdzających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie  ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o wykaz realizowanych szkoleń dołączony do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ oraz dowodów potwierdzających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Dowodami są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie Wykonawcy;
- w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
d)	na potwierdzenie spełniania warunków zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie kwalifikacji zawodowych przedstawią wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 
Przedstawią że:
- dysponują co najmniej  trzema  osobami z wykształceniem co najmniej średnim, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia i każda z tych osób posiada uprawnienia instruktora nauki jazdy kat. C i uprawnienia instruktora techniki  jazdy kat. C oraz dysponują co najmniej trzema osobami posiadającymi aktualne uprawnienia do prowadzenia zajęć z zakresu kwalifikacji wstępnej przyspieszonej na przewóz rzeczy  ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia dołączony do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ;
- dysponują co najmniej dwoma samochodami ciężarowymi do nauki jazdy dla kat. C. Pojazdy te muszą spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 roku w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy - ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu, sprzętu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; 
- dysponują odpowiednim placem manewrowym przystosowanym do nauki jazdy dla kat. C  zlokalizowanym na terenie powiatu pleszewskiego lub w miejscu oddalonym do 30 km od siedziby Zamawiającego, w miejscowości do której jest  połączenie  środkami komunikacji publicznej z Pleszewa  ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o informacje zawarte w pkt. 5 formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ);
- dysponują odpowiednim placem do nauki jazdy w warunkach specjalnych lub symulatorem do nauki jazdy w warunkach specjalnych dla kat. C  zlokalizowanym na terenie powiatu pleszewskiego lub miejscu oddalonym do 30 km od siedziby Zamawiającego, w miejscowości do której jest połączenie środkami komunikacji publicznej z Pleszewa  ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o informacje zawarte w pkt. 5 formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ); 
- dysponują odpowiednim pomieszczeniem  lub pomieszczeniami do realizacji zamówienia zlokalizowanymi na terenie powiatu pleszewskiego lub w miejscu oddalonym do 30 km od siedziby Zamawiającego, w miejscowości do której jest połączenie  środkami komunikacji publicznej z Pleszewa - ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o informacje zawarte w pkt. 5 formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ).

4.5. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dla części IV
 Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 
c)na potwierdzenie spełniania warunków zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia przedstawią wykaz wykonanych co najmniej 4 usług szkoleniowych z zakresu prawa jazdy kat. CE wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną na przewóz rzeczy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w części IV wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane,  oraz załączeniem dowodów, potwierdzających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie  ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o wykaz realizowanych szkoleń dołączony do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ oraz dowodów potwierdzających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Dowodami są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie Wykonawcy;
- w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
d)	na potwierdzenie spełniania warunków zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie kwalifikacji zawodowych przedstawią wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 
Przedstawią że:
- dysponują co najmniej  trzema  osobami z wykształceniem co najmniej średnim, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia i każda z tych osób posiada uprawnienia instruktora nauki jazdy kat. CE i uprawnienia instruktora techniki  jazdy kat. CE oraz dysponują co najmniej trzema osobami posiadającymi aktualne uprawnienia do prowadzenia zajęć z zakresu kwalifikacji wstępnej przyspieszonej na przewóz rzeczy  ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia dołączony do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ;
- dysponują co najmniej dwoma samochodami ciężarowymi do nauki jazdy dla kat. CE. Pojazdy te muszą spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 roku w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy - ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu, sprzętu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; 
- dysponują odpowiednim placem manewrowym przystosowanym do nauki jazdy dla kat. CE zlokalizowanym na terenie powiatu pleszewskiego lub w miejscu oddalonym do 30 km od siedziby Zamawiającego, w miejscowości do której jest  połączenie  środkami komunikacji publicznej z Pleszewa  ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o informacje zawarte w pkt. 5 formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ);
- dysponują odpowiednim placem do nauki jazdy w warunkach specjalnych lub symulatorem do nauki jazdy w warunkach specjalnych dla kat. CE zlokalizowanym na terenie powiatu pleszewskiego lub miejscu oddalonym do 30 km od siedziby Zamawiającego, w miejscowości do której jest połączenie środkami komunikacji publicznej z Pleszewa  ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o informacje zawarte w pkt. 5 formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ); 
- dysponują odpowiednim pomieszczeniem  lub pomieszczeniami do realizacji zamówienia zlokalizowanymi na terenie powiatu pleszewskiego lub w miejscu oddalonym do 30 km od siedziby Zamawiającego, w miejscowości do której jest połączenie  środkami komunikacji publicznej z Pleszewa - ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o informacje zawarte w pkt. 5 formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ).

4.6. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dla części V
 Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 
c)na potwierdzenie spełniania warunków zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie kwalifikacji zawodowych przedstawią wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
 Przedstawią że:
- dysponują co najmniej  dwoma  osobami z wykształceniem co najmniej średnim, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia i każda z tych osób posiada uprawnienia instruktora nauki jazdy kat. D i uprawnienia instruktora techniki  jazdy kat. D oraz dysponują co najmniej dwoma osobami posiadającymi aktualne uprawnienia do prowadzenia zajęć z zakresu kwalifikacji wstępnej przyspieszonej na przewóz osób  ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia dołączony do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ;
- dysponują co najmniej jednym autobusem do nauki jazdy dla kat. D. Pojazdy te muszą spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 roku w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy - ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu, sprzętu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; 
- dysponują odpowiednim placem manewrowym przystosowanym do nauki jazdy dla kat. D zlokalizowanym na terenie powiatu pleszewskiego lub w miejscu oddalonym do 30 km od siedziby Zamawiającego, w miejscowości do której jest  połączenie  środkami komunikacji publicznej z Pleszewa  ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o informacje zawarte w pkt. 5 formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ);
- dysponują odpowiednim placem do nauki jazdy w warunkach specjalnych lub symulatorem do nauki jazdy w warunkach specjalnych dla kat. D zlokalizowanym na terenie powiatu pleszewskiego lub miejscu oddalonym do 30 km od siedziby Zamawiającego, w miejscowości do której jest połączenie środkami komunikacji publicznej z Pleszewa  ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o informacje zawarte w pkt. 5 formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ); 
- dysponują odpowiednim pomieszczeniem  lub pomieszczeniami do realizacji zamówienia zlokalizowanymi na terenie powiatu pleszewskiego lub w miejscu oddalonym do 30 km od siedziby Zamawiającego, w miejscowości do której jest połączenie  środkami komunikacji publicznej z Pleszewa - ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o informacje zawarte w pkt. 5 formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ).

4.7. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dla części VI
 Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 
c)na potwierdzenie spełniania warunków zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia przedstawią wykaz wykonanych co najmniej 4 usług szkoleniowych z zakresu prawa jazdy kat. D (osoby posiadające kat. C) wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną na przewóz osób w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w części VI wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane,  oraz załączeniem dowodów, potwierdzających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie  ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o wykaz realizowanych szkoleń dołączony do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ oraz dowodów potwierdzających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Dowodami są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie Wykonawcy;
- w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
c)na potwierdzenie spełniania warunków zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie kwalifikacji zawodowych przedstawią wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
 Przedstawią że:
- dysponują co najmniej  dwoma  osobami z wykształceniem co najmniej średnim, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia i każda z tych osób posiada uprawnienia instruktora nauki jazdy kat. D i uprawnienia instruktora techniki  jazdy kat. D oraz dysponują co najmniej dwoma osobami posiadającymi aktualne uprawnienia do prowadzenia zajęć z zakresu kwalifikacji wstępnej przyspieszonej na przewóz osób  ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia dołączony do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ;
- dysponują co najmniej jednym autobusem do nauki jazdy dla kat. D. Pojazdy te muszą spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 roku w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy - ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu, sprzętu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; 
- dysponują odpowiednim placem manewrowym przystosowanym do nauki jazdy dla kat. D zlokalizowanym na terenie powiatu pleszewskiego lub w miejscu oddalonym do 30 km od siedziby Zamawiającego, w miejscowości do której jest  połączenie  środkami komunikacji publicznej z Pleszewa  ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o informacje zawarte w pkt. 5 formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ);
- dysponują odpowiednim placem do nauki jazdy w warunkach specjalnych lub symulatorem do nauki jazdy w warunkach specjalnych dla kat. D zlokalizowanym na terenie powiatu pleszewskiego lub miejscu oddalonym do 30 km od siedziby Zamawiającego, w miejscowości do której jest połączenie środkami komunikacji publicznej z Pleszewa  ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o informacje zawarte w pkt. 5 formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ); 
- dysponują odpowiednim pomieszczeniem  lub pomieszczeniami do realizacji zamówienia zlokalizowanymi na terenie powiatu pleszewskiego lub w miejscu oddalonym do 30 km od siedziby Zamawiającego, w miejscowości do której jest połączenie  środkami komunikacji publicznej z Pleszewa - ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o informacje zawarte w pkt. 5 formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ).

4.8. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dla części VII.
 Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 
c)na potwierdzenie spełniania warunków zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia przedstawią wykaz wykonanych co najmniej 4 usług szkoleniowych z zakresu kwalifikacji wstępnej przyspieszonej na przewóz rzeczy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w części VII wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane,  oraz załączeniem dowodów, potwierdzających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie  ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o wykaz realizowanych szkoleń dołączony do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ oraz dowodów potwierdzających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Dowodami są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie Wykonawcy;
- w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
d)	na potwierdzenie spełniania warunków zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie kwalifikacji zawodowych przedstawią wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 
Przedstawią że:
- dysponują co najmniej  trzema  osobami z wykształceniem co najmniej średnim, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia i każda z tych osób posiada uprawnienia instruktora nauki jazdy kat. C, CE i uprawnienia instruktora techniki  jazdy kat. C, CE oraz  dysponują co najmniej trzema osobami posiadającymi aktualne uprawnienia do prowadzenia zajęć z zakresu kwalifikacji wstępnej przyspieszonej na przewóz rzeczy  ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia dołączony do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ;
- dysponują co najmniej dwoma samochodami ciężarowymi do nauki jazdy dla kat. C i kat. CE. Pojazdy te muszą spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 roku w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy - ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu, sprzętu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; 
- dysponują odpowiednim placem manewrowym przystosowanym do nauki jazdy dla kat. C i CE zlokalizowanym na terenie powiatu pleszewskiego lub w miejscu oddalonym do 30 km od siedziby Zamawiającego, w miejscowości do której jest  połączenie  środkami komunikacji publicznej z Pleszewa  ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o informacje zawarte w pkt. 5 formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ);
- dysponują odpowiednim placem do nauki jazdy w warunkach specjalnych lub symulatorem do nauki jazdy w warunkach specjalnych dla kat. C i CE  zlokalizowanym na terenie powiatu pleszewskiego lub miejscu oddalonym do 30 km od siedziby Zamawiającego, w miejscowości do której jest połączenie środkami komunikacji publicznej z Pleszewa  ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o informacje zawarte w pkt. 5 formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ); 
- dysponują odpowiednim pomieszczeniem  lub pomieszczeniami do realizacji zamówienia zlokalizowanymi na terenie powiatu pleszewskiego lub w miejscu oddalonym do 30 km od siedziby Zamawiającego, w miejscowości do której jest połączenie  środkami komunikacji publicznej z Pleszewa - ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o informacje zawarte w pkt. 5 formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ); 







</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Inne dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy w postępowaniu dla częściI,II,III,IV,V,VI, VII
a) Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji;
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ;
c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru;
d) dowody potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków;
f) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami  wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ;
g) oświadczenie Wykonawcy, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
h) oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzeniu szkolenia na terenie powiatu pleszewskiego lub w miejscu oddalonym maksymalnie 30 km od siedziby Zamawiającego, z podaniem  miejsca szkolenia;
i) oświadczenie Wykonawcy, że ubezpieczy osoby szkolone od następstw nieszczęśliwych wypadków i dostarczy ksero polisy ubezpieczeniowej po podpisaniu umowy, jeśli nastąpi sytuacja o której mowa w pkt. 3.27. Wówczas koszt ubezpieczenia osób szkolonych jest kosztem Wykonawcy i nie należy go ujmować w preliminarzu
j) akredytacja kuratora oświaty zgodna z przedmiotem zamówienia i certyfikat jakości usług  bądź oświadczenie o braku tych dokumentów. Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które Wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji szkoleniowej świadczącej usługi szkoleniowe.
k) dokument (np. pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty;
l) informacje dotyczące dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji;
ł) oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu zwrotu kosztów przejazdu  na szkolenie i z powrotem uczestnikom szkolenia na podstawie biletów, rachunków/faktur za paliwo itp. wraz z informacją na piśmie o sposobie realizacji zwrotu kosztów za przejazdy w obydwie strony dla każdego uczestnika szkolenia
m) parafowany wzór umowy.

 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>koszt szkolenia</td><td>60.00</td></tr><tr><td>doświadczenie zawodowe kadry</td><td>25.00</td></tr><tr><td>organizacja wykonawcy - posiadanie akredytacji kuratora i certyfikatu jakości uslug</td><td>15.00</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na uzasadniony wniosek Zamawiającego, przewiduje się możliwość dokonania zmian w umowie dotyczącej zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w przypadku wystąpienia okoliczności nie zależnych i niezawinionych przez Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a powodujących, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe w liczbie określonej przez Wykonawcę.
Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być także dokonywane w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę w szczególności nazwy przedsiębiorstwa, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy.
Zmiany zawarte w Wykazie osób (wykwalifikowanej kadry), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 4 do Formularza oferty) można dokonać, gdy wynikają one z przyczyn losowych, całkowicie niezależnych od Wykonawcy, ze względów zdrowotnych, rodzinnych lub zawodowych. Ponadto osoby wyznaczone w ramach zmiany do realizacji zamówienia muszą posiadać wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie równe lub większe od wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osoby lub osób wyszczególnionych w ofercie. 
W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać pisemną zgodę od Zamawiającego, występując do niego z informacją o zmianie osób realizujących szkolenie. W piśmie Wykonawca zobowiązany będzie wskazać: 
a) przyczyny niedostępności osoby(ób) zastępowanej(ych), 
b) kogo będzie(ą) miała(y) ona(e) zastąpić, 
c) okres zastępstwa, 
a także zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu wypełniony załącznik nr 4 do Formularza oferty.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 09/05/2017, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                tak
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Projekt współfinansowany ze środków EFS, Samorządu Województwa Wielkopolskiego i Unii Europejskiej </div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com